NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه احكي لنا تجربتك مع نسوانجي

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كنت زائر في المنتدى من زمان اوي شفت ناس لها تعليقات سخيفة وطرق اسخف وناس ذوق وحساسه شفت ناس سكسيه بحته وده حقهم وناس حبيبه حبوا بعض الناس أحوال وأشكال ياريت كل واحد يدخل يحكي لنا تجربته ايه في المنتدى وليه سجل واستفاد ايه
وياريت بلاش تعليقات سخيفه

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage، محمد ايزل و AMG.
انا كنت زائر في المنتدى من زمان اوي شفت ناس لها تعليقات سخيفة وطرق اسخف وناس ذوق وحساسه شفت ناس سكسيه بحته وده حقهم وناس حبيبه حبوا بعض الناس أحوال وأشكال ياريت كل واحد يدخل يحكي لنا تجربته ايه في المنتدى وليه سجل واستفاد ايه
متابع🙂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الوزيرر و محمد ايزل
أنا كنت في نسوانجي القديم ودخلت عليه ازاي كنت بعمل سرش على قصص جنسيه وظهر ليا اول حاجه دخلت قرأت قصه وخلصتها وقولت لازم اسجل فيه وسجلت وتابعت القصص فيه وطبعا وقع وكنت مدايق حاولت الاقي متعتي في منتديات تانيه ملقتش حاجه حلوه لغايت لما بعمل سرش تاني بالصدفة لقيت المنتدى رجع تاني بس كنت بقول دا القديم ومش هيفتح قولت اجرب فتحتو ولقيتو فتح وكنت في غايه السعاده لاني بلاقي نفسي هنا

• حبيته
  • عجبني
انا بصراحة جديد هنا مشفتش المنتدي القديم لكن دخلت هنا بداعي الفضول لقيت ناس و ناس زي انت مبتقول و بصراحة فيه ناس محترمة جدا و راقية في التعامل و بقيت احس كانهم اصدقاء في الواقع فعلا مش هنا بس و الجنس بالنسبة لهم مش مبتذل الخلاصة اني مبسوط بالناس هنا اللي المنتدي بالنسبة لهم متنفس عشان يخرجوا من ضغوطات الحياة بره 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: الوزيرر
  • بيضحكني
التفاعلات: الوزيرر و AMG.
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: AMG. و محمد ايزل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بصراحة جديد هنا مشفتش المنتدي القديم لكن دخلت هنا بداعي الفضول لقيت ناس و ناس زي انت مبتقول و بصراحة فيه ناس محترمة جدا و راقية في التعامل و بقيت احس كانهم اصدقاء في الواقع فعلا مش هنا بس و الجنس بالنسبة لهم مش مبتذل الخلاصة اني مبسوط بالناس هنا اللي المنتدي بالنسبة لهم متنفس عشان يخرجوا من ضغوطات الحياة بره 🌹🌹🌹
تسلم يا صديقي 😍

• حبيته
التفاعلات: محمد ايزل
أنا كنت في نسوانجي القديم ودخلت عليه ازاي كنت بعمل سرش على قصص جنسيه وظهر ليا اول حاجه دخلت قرأت قصه وخلصتها وقولت لازم اسجل فيه وسجلت وتابعت القصص فيه وطبعا وقع وكنت مدايق حاولت الاقي متعتي في منتديات نسوانجي.تانيه ملقتش حاجه حلوه لغايت لما بعمل سرش تاني بالصدفة لقيت المنتدى رجع تاني بس كنت بقول دا القديم ومش هيفتح قولت اجرب فتحتو ولقيتو فتح وكنت في غايه السعاده لاني بلاقي نفسي هنا
قصه كفاح ايام المنتدي القديم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: محمد ايزل و مصطفى مصطفى
متنفس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: اسنانجي، محمد ايزل و الوزيرر
متابع فى صمت

• بيضحكني
التفاعلات: الوزيرر
  • عجبني
التفاعلات: AMG.
عالم موازي

• أتفق
التفاعلات: محمد ايزل
بالنسبة لي عالمي الموازي

بتحاول تعيش وتتعرف علي ناس متعرفهمش قبل كده وتحاول تتواصل لناس نفس فكرك وعقلك وميوالك بدون اي كدب او مصلحه بس ده في المنتدي القديم كانوا كتيررررررررر الجادين بس دلوقت الكدابين اصبحوا اكتر للاسف وليا تجارب في الموقع القديم كتير اصدقاء وعلاقه بكل اشكالها بس حاليا حابب اتفرج علي الكدابين والمسرحيه ال دايرة

انا كنت بدور ع مكان اضيع فيه وقت زهقي
كنت بعيش فتره كلها جنسيه تقريبا
مش بعمل اي حاجه غير العاده السريه
ف ثولت اتابع اي حاجه تضيع وقت فراغي
وانا بحب القصص ودخلت اول حاجه تابعتها مارفل
ومن ساعتها سجلت ع نسوانجي القديم وبعد اما اتقفل سجلت ع دا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%