NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيهاش جنس اصلا 😂😂
كده تعجبنى وهقرا القصة يسطا واقولك رأئى بس مش دلوقتي لانى مش شايف😂
بس هتنزل اجزاء كل قد ايه

كده تعجبنى وهقرا القصة يسطا واقولك رأئى بس مش دلوقتي لانى مش شايف😂
بس هتنزل اجزاء كل قد ايه
انا كنت ناوى كل يومين بس لقيت فى تفاعل كبير فقررت انزل جزء بكره

• عجبني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
كافيه المتعة

• عجبني
التفاعلات: إلى بعده
كافيه المتعة
قريته مش حلوة مش بحب الانسان يتكلم عن نفسه كتير وهو كتب أن هو ال كل البنات هتموت عليه غير أن هو الي بيفهم في القصة كله والباقي حمير ولفت النظر ليه كمان تحسي أن محور القصة كله هو وبس مفرود يكون فيه رومنسية في القصة يحساسك بي الجنس فيه

• عجبني
التفاعلات: إلى بعده
قريته مش حلوة مش بحب الانسان يتكلم عن نفسه كتير وهو كتب أن هو ال كل البنات هتموت عليه غير أن هو الي بيفهم في القصة كله والباقي حمير ولفت النظر ليه كمان تحسي أن محور القصة كله هو وبس مفرود يكون فيه رومنسية في القصة يحساسك بي الجنس فيه
لو حتتفرجي عالمسلسلات كلها حتلاقيهم مطلعين البطل كل البنات حتموت عليه حتي لما جم يعملو ملحمة وطنيه زي رأفت الهجان عملوه كده برضه رغم انه بشهادة المقربين له مكانش كده

لو حتتفرجي عالمسلسلات كلها حتلاقيهم مطلعين البطل كل البنات حتموت عليه حتي لما جم يعملو ملحمة وطنيه زي رأفت الهجان عملوه كده برضه رغم انه بشهادة المقربين له مكانش كده
في قصة تشبه كافيه المتعة اسمه العائلة أساس للمتعاعة. هي مميزة و كمان نفس الحاجة بس هو عنده خلفية أن القراء مش بيقرا بس أن ابطل الفشيخ الي مفيش منه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في قصة تشبه كافيه المتعة اسمه العائلة أساس للمتعاعة. هي مميزة و كمان نفس الحاجة بس هو عنده خلفية أن القراء مش بيقرا بس أن ابطل الفشيخ الي مفيش منه
انتي قريتي حاجه من اللي انا كتبتها

• عجبني
التفاعلات: Eden 123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%