NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
بصراحة مش عارف ارد عليكي ازاي بعد ما قرأت اخر رسالة لكي بتطلبي او بتتمني تتوقفي عن الكلام الجنسي ، لو عاوزه نكمل مع بعض في الموضوع ده انا تحت امرك ولو عاوزه تتوقفي مش حارد على استفسارك ده

بيبقوا قمة المتعه ...
و الاحلى لما تمشيه ع شفايفك و وشك و تطلعي لسانك تلحسي الراجل كللله من تحت و ف الاخر تدخليه ف بوقك

ببقي حاسة ان زوبره مشدود من جسمه اوى و نفسه يرزعه و يحشره ربع ساعه

• حبيته
التفاعلات: قاسى الزبر
نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
امتع حاجه المص انا لما الوحده بتمص زبى واه لو هيه خبره فى المص بتخلينى فى دنيا تانيه بيكون احلى من النيك فى الكس

احساس ممتع جدا خصوصا لو الست عملت كدة علشان تمتع حبيبها الراجل بينشكح انشكاااااح فظيع 😎

بيبقوا قمة المتعه ...
و الاحلى لما تمشيه ع شفايفك و وشك و تطلعي لسانك تلحسي الراجل كللله من تحت و ف الاخر تدخليه ف بوقك

ببقي حاسة ان زوبره مشدود من جسمه اوى و نفسه يرزعه و يحشره ربع ساعه
وصفك روعه 🔥❤️

لما يكون جوه احساس دافئ وسخن كمان

انا عشان جربت الموضوع ده كتير لما البنت كانت بتمص زبي .. شفايفها كانت ناعمه اووي و انا كنت عاوز احس بخشونه اكتر .. بس اللي مهيجني اووي منظرها و هي بتاخد زبري فبقها متعه المنظر احلي من المص علفكره

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
انا محروم من المص بجد
نفسي واحده تدلعلى زبي وتمص ومش شرط تكمل جنس كامل لو خايفه

مش اقولك اد ايه ممتع ولكن كل الي شاركو كفو ولكن مفيش غيرك بنات يقولو احساس هم لما يمسكو الزوبر ويمصوه

• عجبني
التفاعلات: بت النيل
نفسي يتمصلي . هموت واجرب الاحساس دا

• عجبني
التفاعلات: بت النيل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد بكون في عالم تاني

احلى متعه خصوصاً لو اللى بتعمله بمزاج و حب

• حبيته
سلامتك من التعب يقلبي

اللحس دا احساس تانى عشق ومتعة مفيش ست مبتحبش دكرها يلحس كسها لكن انا بفضل كل وقتى يكون ف مص زوبره ومتعته هو لكن احساس اللحس دا غريب اوى
قاعدة ملط عريانة على السرير وانت فاشخنى وفاشخ لحمى دافس راسك بين فخادى وبتشم ف كسي اوى كسي اللى ف الوقت دا ريحته كلها منيكة ولبونة وهيجان بتقرب منه وبتبوسه براحة وايدك بتفتح شفايفي كسي اكتر وبتبصلي بصة بتحفر جواك حالتى قبل م تشرمط كسي بلسانك الوسخ بتلاقيني زى الفل مفيش اجمد منى واول م بتنزل راسك ولسانك يلمسه كسي المبطرخ اللى غرقان ف عسله بتلاقيني اتشنجت اوى وقلبت لبوة تحتك ورجلى بعد م كانت مفشوخة اتقفلت على راسك ورفعت كسي لبوقه اكتر وكأنى بطلب متبطلش نيك بلسانك وانت م بتصدق زى المحروم بتاكل ف كسي اكل ااااه يكسي براحه يراجل يخربيتك اححح هتقطعه رغم كلامى دا وطلبي بعدك الا انى بعمل كل حاجة عكس بشدك من شعرك على كسي وكانى مش عاوزة تبطل اللى بتعمله فيا دا اااه مش قادرة ارحمنى بقا كسي قايد نار منك ومن عمايلك دى براحة يراجل انت مالك اخخخخخ احه كسي مولع كل دا وانت لسانك بينيك خرم كسي وبتريل عليه وتتف وتقطعه لحس لحد م اتشنج مرة واحدة واترفع اوى وعنيا تقلب بشهوة ولبونة ١وصوابع رجلى تتلوى حركات غريبة بتحصل من شهوتى واحساس المتعة اااه ااحح ابعد هجيب مش قادرة احح هجيب اوعاا وانت رافض تبطل نيك فيا وباصصلي اوى لحد م بجيب واغرق وشك عسل كسي تقوم ماسك زوبرك ومن غير راحة ولا براحة حاشره جوايا وتشتغل نيك فيا وانا بموت تحت منك مش قادرة ❤
متعة اوووووووووووووووووي

• حبيته
مهما يتوصف برضو ميتوصفش😂
لكن هحاول
وانا بمص بحس انى خاضعة اوى احساس بيهيج اوى مش اهانة انى كلبة لا احساس ان دى حاجة هتمتعه ف انا عاوزة اعملها بكل اتقان بنزل على ركبي بين رجله وبحبه يكون قاعد اكتر م يكون واقف عشان بعرف من حركاته مدى تأثيري عليه بحب اعمل كل حاجة لوحدى مبحبش اةل م انزل امص يقوم ماسك شعرى ونايكنى ف بوقى لا بحبه يسيب نفسه ويشوف لبوته هتمتعه ولا لا بحب اقرب من البوكسر وابوسه براحة اوى كام بوسة كده وانا بصاله وبعدين امشي لسانى وامصه براحة كل دا من فوق البوكسر لحد م يتبل واضغط بشفايفي اعض راسه براحة بعدين بسنانى انزله واول م زوبره يتنطر ف وشي ويخبط ابصله واضحك بشرمطة بعدين امسه بايدي والطش بيه وشي واضربه على شفايفي وعيونى وخدودى و ارفعه لفوق وادفس وشي ف بضانه اشمهم اوى وامشي لسانى على زوبره من تحت لفوق وهو مرفوع كده واقرب من راس زوبره ابوسها براحة ولسانه بشويش يتحرك على خرم زوبره والحسه وبعدين امص راسه كأنها مصاصة كل دا وبصاله ف عيونة وايدى التانية بتدعك بضانه بحنية واقوم مدخله اكتر وامص اارضع لحد م ادخله كله واسيبه جوة لحد م اريل عليه اوى واغرقه من ريقي واطلعه وادعكه بأيدي شوية كده وقتها بقا يبدأ يمسك شعرى ويسيطر عليا ويمتع نفسي ب بوقي براحته ويخنقنى ب زوبره لحد م يكتم نفسي ويجيب كل لبنه جوايا ومن سخونته مقدرش ابلعه كله ف اريل وينزلوا على بزازى وافضل ادعكهم بلبنه ❤

دا احساس المص اما لحس الكس فى حلقة اخرى لو عاوزين😂🤝
انتى جامدة نييييك

• حبيته
اهو كله بيرضع. بطريقته.

كان شعور ممتع فشخ لما كان مع حببتي لكن لما كان مع لبوتي وصاحبتي الي بنمتع بعض كان فيه متعه لانها خبيره عن حبيبتي بس حسيته من حبيبتي طالع بحب ف كان امتع

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: mohamedmo_1
يصعب وصفه بس بتبقي روحنا ف بؤقك حرفيا

• بيضحكني
هو نفس الاحساس الي بتتخيله ويخليكي عاوزه تنصي اوي اوي اوي

• حبيته
الامتع فيه ال eye contact اللي بيحصل ونظره الهيجان والاستمتاع في عيونها

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%