NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع ممتع جدا بس مختلف تماما ما بين واحده عاديه و حبيبتك نظرات العنين مع الحب بتودي الامور ف احساس تاني خالص بجد

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
  • لا تعليق
انا اول مره اتمصلي فيها كانت من بنت صاحبتي كنا ف تالته ثانوي وبناخد سوا درس برايفت احساس اول مره مختلف عن بعد كدا احساس انك كنت بتشوف الحاجات دي ف الافلام وبقت واقع احساس فاجر فشخ وكمان البنت كانت خبره دا كل مبعد بتاعي عنها تشدني عليها اكتر دا اللي كان مخلي احساس المص فاجر أنها كانت هيجانه
نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤

نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
اجمل احساس انى ملك الدنيا كلها ويسلم لو بحب من الستات اللى معى بيق المزاج عالى فى النيك

اكيد المتعه ليها طعم تانى معاكى

انا بحس اني في عالم تاني وياسلام لما هي تبقي فاهمة بتمص ازاي

تصدق بعشق الحركة دى بحب اشد البوكسر بسنانى عشان اول م ينزل زوبره يحبط ف وشي وافضل ادعك وشي فيه واشمه اوى واشم بضانه وامسكه اخبطه على وشي وادعكه ف عيونى وشعرى اوووى عشق بجد
خطبتي كمان زيك كده بتحب تخلني امسكو واضربها بي علي وشها

بيبقي امتي من احساسك لما يدخل جوا

اول ما هجربه هقولك ي قلبي 🥹😂😂

عامتا معظم البنات مبتحبش البلوجوب عشان بيبقي كسها هايج وبزازها معنظهاش صبر انها تقعد تمص وهيا سخنة ممكن مثلا تبتدي بيه فاول العلاقة ده غير ان لازم تكون واحدة شاطرة جدا فيه ودي صعبة جدا عشان لو مبتعرفش كل اللي هحس بيه زب حاوليه شفايف ومن جوا هوا

عامتا معظم البنات مبتحبش البلوجوب عشان بيبقي كسها هايج وبزازها معنظهاش صبر انها تقعد تمص وهيا سخنة ممكن مثلا تبتدي بيه فاول العلاقة ده غير ان لازم تكون واحدة شاطرة جدا فيه ودي صعبة جدا عشان لو مبتعرفش كل اللي هحس بيه زب حاوليه شفايف ومن جوا هوا
انت بتعرف

نفسي حد يمصلي اوووووووي
نفسي اجرب

• حبيته
أنا يبقي عندك زوبر هتعرفي 🙊

بصي ياام رودي المص دا احساس بيخلي الراجل ف حته تانيه لان بالنسبة للراجل زبرو دا اغلي مايملك والحاجه اللي بتحسسو انه ارجل واحد ف الدنيا وهوا بينيك اي واحده انا لما واحدة بتمص زوبري بحس اني ف قمة الرجوله لانها مستسلمه ليا ولزوبري لدرجه انها بقت خاضعه لزوبري وبتدلعه شخصيا مش مجرد علاقة بحط زبري ف كسها وخلاص لا دانا وصلتها لمرحله انها بتدلعه عشان ينيكها بروقان

ببيبقي اححساااس خرافي مافيش اجمل من كده بحس اني طائر لما لبوتيي كانت ببتمص زبري

متعه وان روحي بتتسحب مني مع كل مره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • محزن
التفاعلات: bad0boy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%