NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حاجات كتير بس لازم طريقته تعجبنى فى حاجات صغيرة بتقفلنى من الراجل حتى لو افحل واحد ف الفحول
زي ايه مثلا اللي بيقفلك علشان نركز عليها ومنعملهاش تاني اكيد الشخص بيكون كل غايته رضاكي ويكسب ثقتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاجات كتير بس لازم طريقته تعجبنى فى حاجات صغيرة بتقفلنى من الراجل حتى لو افحل واحد ف الفحول
بصراحه بحترم دماغك اوى

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
بتنزلى كام مره و انتى فى الفون
على حسب لو مبسوطة اوى اوى متعدش ورايا ممكن هو ف المرة انزله انا ٣ من صوته وهو بيجيب ونرتاح ونتعمل تانى انزل اكتر

• عجبني
التفاعلات: Black horse, Dark shadows, عوكل الجن و شخص آخر
مبحبش اقول
زي ايه مثلا اللي بيقفلك علشان نركز عليها ومنعملهاش تاني اكيد الشخص بيكون كل غايته رضاكي ويكسب ثقتك
بصراحة بحب التعامل الطبيعي مينفعش نتكلم وانا مديالك تعليمات وشروط لازم كل واحد يكون مع حد شبهه من غير تصنع

• عجبني
التفاعلات: Black horse, Dark shadows, عوكل الجن و شخص آخر
مبحبش اقول

بصراحة بحب التعامل الطبيعي مينفعش نتكلم وانا مديالك تعليمات وشروط لازم كل واحد يكون مع حد شبهه من غير تصنع
كلام حد فاهم فعلا شابوه

نفسي اعرف ايه احساس الراجل ولبوته تحت رجله كده بتمص زوبره كل م بتخيل احساس الراجل ببقا عاوزة امص اوى اوى بجد هو اي احساكم وزوبركم جوة 🙄❤
انتى اى احساسك وانتى بتمصى زبو 🙂😍

سلامتك من التعب يقلبي

اللحس دا احساس تانى عشق ومتعة مفيش ست مبتحبش دكرها يلحس كسها لكن انا بفضل كل وقتى يكون ف مص زوبره ومتعته هو لكن احساس اللحس دا غريب اوى
قاعدة ملط عريانة على السرير وانت فاشخنى وفاشخ لحمى دافس راسك بين فخادى وبتشم ف كسي اوى كسي اللى ف الوقت دا ريحته كلها منيكة ولبونة وهيجان بتقرب منه وبتبوسه براحة وايدك بتفتح شفايفي كسي اكتر وبتبصلي بصة بتحفر جواك حالتى قبل م تشرمط كسي بلسانك الوسخ بتلاقيني زى الفل مفيش اجمد منى واول م بتنزل راسك ولسانك يلمسه كسي المبطرخ اللى غرقان ف عسله بتلاقيني اتشنجت اوى وقلبت لبوة تحتك ورجلى بعد م كانت مفشوخة اتقفلت على راسك ورفعت كسي لبوقه اكتر وكأنى بطلب متبطلش نيك بلسانك وانت م بتصدق زى المحروم بتاكل ف كسي اكل ااااه يكسي براحه يراجل يخربيتك اححح هتقطعه رغم كلامى دا وطلبي بعدك الا انى بعمل كل حاجة عكس بشدك من شعرك على كسي وكانى مش عاوزة تبطل اللى بتعمله فيا دا اااه مش قادرة ارحمنى بقا كسي قايد نار منك ومن عمايلك دى براحة يراجل انت مالك اخخخخخ احه كسي مولع كل دا وانت لسانك بينيك خرم كسي وبتريل عليه وتتف وتقطعه لحس لحد م اتشنج مرة واحدة واترفع اوى وعنيا تقلب بشهوة ولبونة ١وصوابع رجلى تتلوى حركات غريبة بتحصل من شهوتى واحساس المتعة اااه ااحح ابعد هجيب مش قادرة احح هجيب اوعاا وانت رافض تبطل نيك فيا وباصصلي اوى لحد م بجيب واغرق وشك عسل كسي تقوم ماسك زوبرك ومن غير راحة ولا براحة حاشره جوايا وتشتغل نيك فيا وانا بموت تحت منك مش قادرة ❤
اححح تعالي كسيك بيناديني يلبوتي😉🔥

مبحبش اقول

اكتر حاجه بتقفلنى التصنع الواحده لو مشاعرها مش حقيقيه يبقى مفيش متعه

واى الحاجات دى اللى ممكن تدايقك اوى كده؟

مبحبش اقول

اكيد طبعا بس دا ازاي لما ما فيش ثقه او مش بنهتم بكرامه بعض يعني لو حد بيتعامل كويس ومش بيلاقي رد دا بيكون ايه

• حبيته
التفاعلات: Doaaليزبيان
  • حبيته
التفاعلات: Doaaليزبيان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%