NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش احساس السالب لما بيتعاشر ٤

يمكن كتير من الموجب بيستغرب انبطاح السالب
و ازاي بينام على بطنه و ضهره و حتى يتكفي على وشه عشان يضاجع .......

بس الحقيقة التفسير سهل : السالب بالتدريج بيحب الإهانة اكتر ، عشان بتحسسه برجولة الموجب اكتر و بضعف السالب اكتر ...

كتير من السالب في الاول بيكون عاوز يتعاشر و هو مش باصص الموجب و عاوز يتعاشر معاشرة عادية خالص ....لكن اول ما يتعود على ليفل الإهانة ده بيحس أنه عاوز يخضع اكتر ....

فيبدأ يتحول عشان يشبع الرغبة دي :

١- ليبدأ يحاول يحس بأنه بنت اكتر ، فيحاول يتناك و هو باصص للموجب أو يحاول يتنطط على زوبره عشان يحس بإهانة و أنوثة اكتر

كتير من السالب في الاول بيحب يكون ليه اسم مستعار بتاع بنت و حد يكلمه بصيغة بنت ، و دي بتكون مجرد حيلة دفاع نفسية السالب عشان يحد من إحساسه للإهانة ، يعني مثلا لما يكون اسمك "شيري " و اللي بيركبك بيقولك "يا شرموطة " ده بيكون سهل شوية و متقبل ليك ......

بس مع الوقت "يا شرموطة " بتتحول ل "يا سالب "

و مع الوقت النيك و انت مدي الموجب ضهرك ليتحول لانك اتنطط على زوبره .....

و مع الوقت أن الموجب يسحبك و يقعدك على حجره عشان انت مكسوف .....ليتحول انك بتسحبه من أيده عشان تدخلوا الأوضه ....

و انك عاوزه يلمس طيزك بس .....ليتحول انك بتوحشك تقفيشه لبزازك .......

و انك بتكون مكسوف تقلع في الاول .....ليتحول انك تكون لابس برا مع أن معندكش صدر عشان يحس بانوثتك ..........

عشان انت عاوز تحس انك سالب

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
  • ايه ده
التفاعلات: شبراويشي, el-korsan, Ali Saleh و 7 آخرين
على فكرة السالب مش لازم عاوز يحس انه بنت
هذا فقط خلط و سوء فهم للميول فالاول
و لو ان طريقتك حلوة لكن عندي عليك بعض المؤاخذات فالتعميم

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
على فكرة السالب مش لازم عاوز يحس انه بنت
هذا فقط خلط و سوء فهم للميول فالاول
و لو ان طريقتك حلوة لكن عندي عليك بعض المؤاخذات فالتعميم
انت بتكون في العلاقة موجب او سالب او مبادل

• عجبني
التفاعلات: tezynar و Amigod
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: tezynar و صاحب الظل الطويل
بالعكس مبحبش يتقالي ي خول حلمي يبقى اسم البنت دا علني والبس لبس بنت واتعامل بحب زي البنات ... ممكن موضوع الإهانة اه لاني بيحسسني اني مفيش رجولة فيا وان الموجب هو راجلي ودكري وفحلي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سيدك و نزيه الخاطر
انا مش بشوف انه اهانه بشوف الموضوع خضوع رغبه مني ليه من ولد لي رجل عايز يعاشر ويركب حد وحظي اني كنت الحد اللي هو عايز يعاشره ويخرج الانثى اللي جواي ولا مره حسيت فيها بالاهانه معه كان معي رجل بمعنى الكلمه
وكنت بحب الخضوع ليه واحساس اني بريحه لما يكون عايز يرتاح او انا اللي بطلب منه لاني خلاص هو حب وانا حبيت اللي بيننا مره قلي وهو يعاشرني عايزك تكون الولد بتاعي وتنديني بابا هي اللحظة حسيت باني ولد مش بنت وقلي انا مين قلتله انت بابا وانا الولد بتاعك كان احساس حلو وانا بوضع دا خضوع رغبة فيه وكنت دايم بعمل اللي هو عايز برضا تام مني وخضوع لرجولته معي ممكن فارق السن بيننا كان سبب اني اعمل اللي هو عايز برضا تام مني ورغبه بانه يكون مبسوط في اللي بعمله ولا مره حسسني فيها باهانه اوتقليل مني كل اللي بنعمله كان برضا تام مني ورغبة فيه ولا مره حسسني فيها باهانه او تقليل مني واحلى حاجه كنت بناديه بيها هي بابا بحس انه هو اللي رباني على الاحساس دا كنت بنت ولا ولد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ريري2, el-korsan, سكون اليل و 4 آخرين
انا مش بشوف انه اهانه بشوف الموضوع خضوع رغبه مني ليه من ولد لي رجل عايز يعاشر ويركب حد وحظي اني كنت الحد اللي هو عايز يعاشره ويخرج الانثى اللي جواي ولا مره حسيت فيها بالاهانه معه كان معي رجل بمعنى الكلمه
وكنت بحب الخضوع ليه واحساس اني بريحه لما يكون عايز يرتاح او انا اللي بطلب منه لاني خلاص هو حب وانا حبيت اللي بيننا مره قلي وهو يعاشرني عايزك تكون الولد بتاعي وتنديني بابا هي اللحظة حسيت باني ولد مش بنت وقلي انا مين قلتله انت بابا وانا الولد بتاعك كان احساس حلو وانا بوضع دا خضوع رغبة فيه وكنت دايم بعمل اللي هو عايز برضا تام مني وخضوع لرجولته معي ممكن فارق السن بيننا كان سبب اني اعمل اللي هو عايز برضا تام مني ورغبه بانه يكون مبسوط في اللي بعمله ولا مره حسسني فيها باهانه اوتقليل مني كل اللي بنعمله كان برضا تام مني ورغبة فيه ولا مره حسسني فيها باهانه او تقليل مني واحلى حاجه كنت بناديه بيها هي بابا بحس انه هو اللي رباني على الاحساس دا كنت بنت ولا ولد
تعالى ادلعك واريحك

بالعكس السالب البنوتى بيحب يلبس بنوتة وبخط ميكب وباروكة وصندل بكعب واندرات ذى حلاتى بحس بجو جميل اوى ولما فحلى بينادينى يالولو بحس أنوثة جميله اوى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ريري2, Dody Albanoty, نزيه الخاطر و شخص آخر
كل الآراء دي بالنسبة لي غلط
لأني لو هاهنيك واحد وانا رافع رجلية هاشوف وجهه دكر ويمكن يكون تكون دقنة خشنة ولية شنب وكمان مش هاحس بنعونة خالص غير اني هاكون شايف زبرو وشعرتة وممكن بيوضة تدايقني
انما لو نايم على بطنة هاحس بنعومة طيزة ومش هاشوف تعبيراتة المقرفة وهو بيتوجع كفاية اسمعها بس

• عجبني
التفاعلات: Modymody888
يمكن كتير من الموجب بيستغرب انبطاح السالب
و ازاي بينام على بطنه و ضهره و حتى يتكفي على وشه عشان يضاجع .......

بس الحقيقة التفسير سهل : السالب بالتدريج بيحب الإهانة اكتر ، عشان بتحسسه برجولة الموجب اكتر و بضعف السالب اكتر ...

كتير من السالب في الاول بيكون عاوز يتعاشر و هو مش باصص الموجب و عاوز يتعاشر معاشرة عادية خالص ....لكن اول ما يتعود على ليفل الإهانة ده بيحس أنه عاوز يخضع اكتر ....

فيبدأ يتحول عشان يشبع الرغبة دي :

١- ليبدأ يحاول يحس بأنه بنت اكتر ، فيحاول يتناك و هو باصص للموجب أو يحاول يتنطط على زوبره عشان يحس بإهانة و أنوثة اكتر

كتير من السالب في الاول بيحب يكون ليه اسم مستعار بتاع بنت و حد يكلمه بصيغة بنت ، و دي بتكون مجرد حيلة دفاع نفسية السالب عشان يحد من إحساسه للإهانة ، يعني مثلا لما يكون اسمك "شيري " و اللي بيركبك بيقولك "يا شرموطة " ده بيكون سهل شوية و متقبل ليك ......

بس مع الوقت "يا شرموطة " بتتحول ل "يا خول "

و مع الوقت النيك و انت مدي الموجب ضهرك ليتحول لانك اتنطط على زوبره .....

و مع الوقت أن الموجب يسحبك و يقعدك على حجره عشان انت مكسوف .....ليتحول انك بتسحبه من أيده عشان تدخلوا الأوضه ....

و انك عاوزه يلمس طيزك بس .....ليتحول انك بتوحشك تقفيشه لبزازك .......

و انك بتكون مكسوف تقلع في الاول .....ليتحول انك تكون لابس برا مع أن معندكش صدر عشان يحس بانوثتك ..........

عشان انت عاوز تحس انك خول
فعلا دي الحقيقة .
انا متعتي اني ابقي خول اوي مع الرجالة بعشق البن في طيزي.
بحبك اشخرلي وتشتمني وطرقع لحمي .
احب البوس وانا بتناك منك

• جامد
التفاعلات: نزيه الخاطر
انا ستريت و سبب من اسباب اني عندي شغف ابن وسخه اني امارس مع بنوتي طريقتكم ف الكلام بتهيجني فشخ ❤️

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب و Jan 6
بالعكس مبحبش يتقالي ي خول حلمي يبقى اسم البنت دا علني والبس لبس بنت واتعامل بحب زي البنات ... ممكن موضوع الإهانة اه لاني بيحسسني اني مفيش رجولة فيا وان الموجب هو راجلي ودكري وفحلي
نتعرف

بالعكس السالب البنوتى بيحب يلبس بنوتة وبخط ميكب وباروكة وصندل بكعب واندرات ذى حلاتى بحس بجو جميل اوى ولما فحلى بينادينى يالولو بحس أنوثة جميله اوى
تعالي نبقى صحاب حبيبتي

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب و Jan 6
كم كان عمره و عمرك؟

كلام مبالغه غير صحيح و اخطاء كثيره
هي مش حرب فيها استسلام و خضوع و رفع رايه الانتصار
دي مشكله لما حد يكتب كلام هو مش فاهم طبيعه العلاقه و التعامل بين الموجب و السالب او التبادل

• عجبني
التفاعلات: هيجان جدا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش نظره الاحتقار للسالب اللي يصورها كاتب الموضوع
هو انسان له حريه الاختيار علينا نحترم اختياره مش معني ده ان الموجب افضل من السالب او اكثر رجوله و احترم منه
جوهر المثليه هي حب العلاقة مع نفس الجنس

• عجبني
التفاعلات: saleh hussin
بس دي متعه اساسا ليا كسالب في العلاقه لما احس اني اقل من الموجب لان انا كده فعلا بفتح طيزي لزبه و بينزل فيها كأني مبوله او بلاعه هههههههه احلي احساس

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%