NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dexter217

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز اعرف اي احساس البنت وقت الجماع يعني احساسها بيكون ايه وانا بدخله فيها كده و هل لما بجيب جواها بتحس بكده ولا لأ
و الصوت اللي بيطلع منها ده وقت الجماع ده صوت وجع مخلوط بمتعة زي ما بيقولوا ولا صوت متعة ؟

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
احساس خيااال لا يوصف فى لحظة معينة ف النيك بتخلينى انا ك ست احس انى خلاص مش ف الدنيا عينى بتروح منى من شهوتى ومتعتى كل رزعة جوايا كسي اللى بيصرخ من المتعة وحتى لو فى وجع وجع متعته خيال ورغبة واحساس حتى اللبن وهو بيتنطر جوايا بيبقا مولع نار بس تعبيرات وشه وهو بينزلهم فيا بتهيجنى اكتر ❤

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: foadalfoad، دكتور نسا ونيك و drsniper666
احساس خيااال لا يوصف فى لحظة معينة ف النيك بتخلينى انا ك ست احس انى خلاص مش ف الدنيا عينى بتروح منى من شهوتى ومتعتى كل رزعة جوايا كسي اللى بيصرخ من المتعة وحتى لو فى وجع وجع متعته خيال ورغبة واحساس حتى اللبن وهو بيتنطر جوايا بيبقا مولع نار بس تعبيرات وشه وهو بينزلهم فيا بتهيجنى اكتر ❤
يخربيت الدقة عااش😂😂🌹

اقولك حاجة انتي أستاذة ع السرير
يا بختك يا ابو رودى يا خول

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
طبعا عند نزول البن جوه بتحس بسخونة جوة كسها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%