NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معنديش ميول للرجال خالص بس ساعات كده بحس اني عاوز امص زبر واتناك منو ومش عارف اعمل اي ومش خايف ادخل السكه دي

• عجبني
التفاعلات: احمد شعلان, Kokik, Top_Egyptian و شخص آخر
نفس احساسي بظبط و**** ولو حابب نتكلم مع بعض اكتر معنديش مشاكل

من تجربتي بلاش تدخل السكة لان كله بيبدأ كده
في الاول بتكون مهتم بالزوبر بس و مفيش انجذاب الرجالة

و بعدين و انت بتكلمهم في الشات هتلاقي الكلام معاهم متطلب منك تحسسهم برجولتهم و فحولتهم عشان يهيجوا عليك فهتتغزل في جسمهم

واحدة واحدة هتلاقي نفسك بتتنسون اكتر عشان يمتعك هو اكتر ... لحد ما الموضوع يوصل انك بتحب الرجالة و أحاسيسك الجنسية ناحية انك تتناك منهم و شهوتك من الموضوع ده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: gupA, XxboyX, نوني الخول و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

و بعدين و انت بتكلمهم في الشات هتلاقي الكلام معاهم متطلب منك تحسسهم برجولتهم و فحولتهم عشان يهيجوا عليك فهتتغزل في جسمهم

واحدة واحدة هتلاقي نفسك بتتنسون اكتر عشان يمتعك هو اكتر ... لحد ما الموضوع يوصل انك بتحب الرجالة و أحاسيسك الجنسية ناحية انك تتناك منهم و شهوتك من الموضوع ده
كلامك صح انا جربت السكه دي و بقيت موجب و مش عارف ابطل

مش سكة و مش ادمان و مش مرض
و عادي يكون عندك فضول
و عادي تجرب
بتتسمى bi curious
Or
Straight curious

• حبيته
التفاعلات: gupA
معنديش ميول للرجال خالص بس ساعات كده بحس اني عاوز امص زبر واتناك منو ومش عارف اعمل اي ومش خايف ادخل السكه دي
تعالي نتفق ومصه بس الاول

وإنتا بقي حسيت ب أي وواحد فوقك

مش سكة و مش ادمان و مش مرض
و عادي يكون عندك فضول
و عادي تجرب
بتتسمى bi curious
Or
Straight curious
تسلم تفهك للموقف 😉تيجي خاصة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%