NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
طول الوقت مش ببطل تفكير في اني متجوز واحده شرموطة ومتحررة علي الاخر تتناك قدامي واتناك قدامها وننبسط ونعيش حياتنا بدون اي قيود ، بس عندي مشكله اني أواجه المجتمع بالميول اللي عندي دي وفي نفس الوقت حاسس اني عمري ما هكون مبسوط غير لو اتجوزت واحده شرموطة ومش عارف اعمل ايه؟

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: medooo430, Medo765, marwan222 و شخص آخر
طول الوقت مش ببطل تفكير في اني متجوز واحده شرموطة ومتحررة علي الاخر تتناك قدامي واتناك قدامها وننبسط ونعيش حياتنا بدون اي قيود ، بس عندي مشكله اني أواجه المجتمع بالميول اللي عندي دي وفي نفس الوقت حاسس اني عمري ما هكون مبسوط غير لو اتجوزت واحده شرموطة ومش عارف اعمل ايه؟
هو انت لازم تواجه المجتمع برغباتك؟

• عجبني
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو انت لازم تواجه المجتمع برغباتك؟
مش لازم اكيد بس الفكره هتعرف ازاي علي واحده شبهي وانا في الواقع مبقدرش اقول علي ميولي ، حتي حاولت علي الفيس اعمل اكونت فيك كذا مره وفشلت وغالباً بيتقفل

مش لازم اكيد بس الفكره هتعرف ازاي علي واحده شبهي وانا في الواقع مبقدرش اقول علي ميولي ، حتي حاولت علي الفيس اعمل اكونت فيك كذا مره وفشلت وغالباً بيتقفل
غالبا هتلاقى .. اوعالاقل ممكن أثناء الخطوبة تعرف هى ميالة لكده و لا لأ.. و مش شرط اللى بتلبس جرىء أو عريان توافق .. ممكن تكون واحدة عادية خالص بس نفسها

• عجبني
غالبا هتلاقى .. اوعالاقل ممكن أثناء الخطوبة تعرف هى ميالة لكده و لا لأ.. و مش شرط اللى بتلبس جرىء أو عريان توافق .. ممكن تكون واحدة عادية خالص بس نفسها
ما انا مش عايز اغامر اعرف منين انها مش ممكن تفسخ الخطوبه وتعمل لي فضيحه قدام اهلها واهلي ، انا عايز اتعرف علي واحده تعرف بميولي وتوافق من البدايه

عااااااش

• حبيته
انها الاحا و الشخرة فى كامل صورتها

• ماااشي
  • عجبني
التفاعلات: fighter10 و اريد الزواج من متحررة
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
اتجوز و عيش بعيد عن اهلك مدينة تانية

• عجبني
ما انا مش عايز اغامر اعرف منين انها مش ممكن تفسخ الخطوبه وتعمل لي فضيحه قدام اهلها واهلي ، انا عايز اتعرف علي واحده تعرف بميولي وتوافق من البدايه
ممكن تلاقى هنا ... أو عن طريق النت اولا عشان مايحصلش خلاف بعد كده

• عجبني
الدياثة لها القسم الخاص بها
الرجاء عدم التكرارا

انا مراتي كانت معروف انها بتتناك ... دور حتلاقي

• حبيته
هتتعب لو اتجوزت شرموطه

اتجوز واحده بتفهم في السكس هتمتعك اكتر

• حبيته
اخ
فى بنات بتقول نفسها فى كده ... و ممكن لو ليك دائرة معارف بنات جس النبض. و اللى تلاقى ميولها قابلة اخطبها
اخاف اقول كده في دايرة معارفي هتفضح

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%