NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور احساسك ايه لما تلاقي كلوت امك كدا

نفسي الاقيه كده ف مره
علشان امك بعد النيك مش بتلبس كلوت وبتسيب اللبن في كسها علشان ينزل علي رجليها وهي ماشية

• عجبني
التفاعلات: بودى5454
هبقا مبسوط جدآ ان اخيرا امي اتناكت لأول مره من بعد مابويا طلقها و خلاص بقت شرموطه بتتناك في الحرام و بقت كلبه تحت زب عشقها اي كان مين هو و ساعتها بس هقدر اتفرج عليها و هيي بتتناك و هيكون بالاتفاق مع عشقها من غير مهي تعرف

• حبيته
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣
ايه احساسك لما تلاقي امك دخلت البيت قلعت الكلوت ورمته ف سله الغسيل ودخلت الحمام وبعدين انت استغربت وروحت تمسك الكلوت لقيته غرقان لبن بالمنظر ده

HibP3GI.md.jpg HibPf3X.md.jpg HibPF4t.jpg
احساس بالمتعة والدياثة هلحسو وانظفو بلساني واشربو ده عسل فحل شرفي

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6
هبقا مبسوط جدآ ان اخيرا امي اتناكت لأول مره من بعد مابويا طلقها و خلاص بقت شرموطه بتتناك في الحرام و بقت كلبه تحت زب عشقها اي كان مين هو و ساعتها بس هقدر اتفرج عليها و هيي بتتناك و هيكون بالاتفاق مع عشقها من غير مهي تعرف
طيب ما امك بتتناك وانت مش عارف

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن حسناء مراجيح
ايه احساسك لما تلاقي امك دخلت البيت قلعت الكلوت ورمته ف سله الغسيل ودخلت الحمام وبعدين انت استغربت وروحت تمسك الكلوت لقيته غرقان لبن بالمنظر ده

أنا بعمل فيهم كدة

اححححح
حلحس اللين ده
واتمنى ابقى تحت بضانك فحلها

• حبيته
  • عجبني
بهيج

• عجبني
التفاعلات: William xxx
هنضفه بلساني و البسه

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Sosoooo salb

مرة روحت لقيتها رامية في المطبخ وماخدتش بالها اني شوفته وكان متغرق لبن

مرة روحت من الشغل لاقيتها رامية الاندر في الغسيل وكان متغرق لبن وكان باين أنه لسه النهاردة وعملت نفسي مش واخد بالي
وعرفت بعدها أن بتاع البوتجازات كان عندنا
ومن ساعتها وانا نفسي أشوفها تتناك قدامي

• نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣ و asaad2024
مرة روحت لقيتها رامية في المطبخ وماخدتش بالها اني شوفته وكان متغرق لبن

مرة روحت من الشغل لاقيتها رامية الاندر في الغسيل وكان متغرق لبن وكان باين أنه لسه النهاردة وعملت نفسي مش واخد بالي
وعرفت بعدها أن بتاع البوتجازات كان عندنا
ومن ساعتها وانا نفسي أشوفها تتناك قدامي
حاول تراقبها ولو عرفت انك ديوث هتفرح بيك اوي

هلحسه على طول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%