NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجمد من عادل ادهم يعنى
بعيداً عن عادل ادهم ممثل فاجر ومن اعظم الممثلين فى السينما المصرية عمتا بس اه اجمد من عادل ادهم

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
مره فى اواخر ايام الشقاوه وانا مع صديق بعد مخلصنا وممدين وبنفضفض لبعض فكان بيحكيلى مشكله عندو فانا تلقائى لقيت نفسى بقولو احا فهوا استغرب ازاى ست وتقول احا مش احيه
روحت سحبالو كمان احا وقولتلو يعنى انت سيبت قعدتنا ومنظرنا والى كنا بنعملو ومسكت فى احا 🥲
عاش يا وحش خد القاضية في الحته الفاضيه

• بيضحكني
مره فى اواخر ايام الشقاوه وانا مع صديق بعد مخلصنا وممدين وبنفضفض لبعض فكان بيحكيلى مشكله عندو فانا تلقائى لقيت نفسى بقولو احا فهوا استغرب ازاى ست وتقول احا مش احيه
روحت سحبالو كمان احا وقولتلو يعنى انت سيبت قعدتنا ومنظرنا والى كنا بنعملو ومسكت فى احا 🥲
لا كدة بجد احا يعني يجماعة😂😂

• بيضحكني
بعيداً عن عادل ادهم ممثل فاجر ومن اعظم الممثلين فى السينما المصرية عمتا بس اه اجمد من عادل ادهم
هيا امكانيات مش اكتر
عادل ادهم لو كان خد فرصه فى هوليود كان بقا عالمى

• أتفق
التفاعلات: Bootkoko
ناس غريبة بتدقق في حاجات غريبه 😂

• بيضحكني
احا😳🤦

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
احا فعلا😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
كلكو طمعانين فيا وانا الى بعاملكو زى اخواتى 😅

بكلم علي اني احكي موقف زي ده مثلاً ويترد ليا بقي ال أحا عادي 😂
منا مسبق بيها 😂😂
بس أنا قلت أحا لمديري في اجتماع 😂😂😂😂

• بيضحكني
الشئ بالشيء يذكر..
كان فى مره رايحين ناخد واحد صحبنا علاشان نخرج وامه قفشته بعلبة سجائر فى جيبه وهى بتغسل بنطلونه..
ومعانا صاحبنا كان مدخن فا دخلنا البيت وامه قالت اقعدو عاوزاكم فى موضوع وراحت تعمل شاى ..
وصحابنا راح مخرج علبة السجائر وحطتتها على الترابيزه قدامه وجت امه بالشاى
وقامت فتحة الموضوع.
يرضكو كده صاحبكم افتح جيب النطلون الاقي علبة سجائر وبتاع ..
قام صاحبنا ساحب علبة السجاير بسرعه من قدامه على الترابيزه بتاعت الانتريه وقام حاططها فى جيبه وقام سحبه ينفع كده يا فلان يعني احنا اتفقنا ان السجاير دى متحطتش فى بوقنا نهائيا تقوم انت شارى علبة
طبعا احنا كتمنا الضحك بس لما خرجنا مش عاوز اقولك على كمية الضحك الي طلعت منا

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء و Mano18
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زمانو فطس من كتر الضحك وحضنك وعمل واحد اجمد

285734594-1946109225573901-8254808385370665296-n

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
  • بيضحكني
الدماغ عند بعضها😂
أنا بشوف مواهب 38 سنه وشفت عجب العجاب بس لسه بشوف هبد ملوش آخر 😂الصراحه أنا شايل المرارة ومعنديش استعداد يجيلي القلب ولا السكر 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء و Adam Afndena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%