NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفهد الصعيدي

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
FB-IMG-1658596968166

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Legnd walker, Keshom, الضيف و 4 آخرين
طيب بمناسبة الصورة دى بقى عندى سؤال بجد

ليه فيه رجاله بجد بتحب الباط لدرجة انهم بيحبو يبوسوه كمان الموضوع دا قابلته اكتر من مره و كنت مستغرباه جدا و مش عارفه اكون احساس غير الغيره فى المكان دا

• عجبني
التفاعلات: مبشبعش

ليه فيه رجاله بجد بتحب الباط لدرجة انهم بيحبو يبوسوه كمان الموضوع دا قابلته اكتر من مره و كنت مستغرباه جدا و مش عارفه اكون احساس غير الغيره فى المكان دا
في ستات كتير المنطقه دي عندهم وقت النيك بتساعدهم أنهم يوصلوا الرعشه اسرع

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و الفهد الصعيدي

يا سمر انا من الناس دي لو شفت تحت باط ست كاني شفت كسها واكتر كمان بس بشرط يكون نظيف انا مره لحست باط وحده صحبتي تقريبا اغمي عليها من النشوه والهيجان بس مش شرط كل الستات زي بعض

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mazkhs و الدكتور السافل
  • أتفق
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
يا سمر انا من الناس دي لو شفت تحت باط ست كاني شفت كسها واكتر كمان بس بشرط يكون نظيف انا مره لحست باط وحده صحبتي تقريبا اغمي عليها من النشوه والهيجان بس مش شرط كل الستات زي بعض
هو انا فهمت بس برضو مستغربه شويه بس مش مهم المهم انك تكمل الليله صح

• عجبني
التفاعلات: فارس اكرم
بالمناسبه ده فوتوشوب ومفشوخه تفتيح و البت دي اه بطل وجسمها جامد بس معفنه و تحت باطها ده اسود 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي
الجسد بطل

• عجبني
الباط لايمثل ليا اى شهوة الحقيقة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: زوبرجي افندي
أحسنت الرد صديقي، كما هو أيضاً بالنسبة لي، واضيف إلى كلامك أننا لو شممت رائحة عرق أباط أي انثى نظيفه ومهتمه بنفسها وحلوة وكان حضي حلو أننا أظل وقت كافي أشممم رائحتها ممكن اقذف وينزل المني تلقائيا من غير ما المسه بيدي او حتى امارس العاده السريه😅❤️

• عجبني
أحسنت الرد صديقي، كما هو أيضاً بالنسبة لي، واضيف إلى كلامك أننا لو شممت رائحة عرق أباط أي انثى نظيفه ومهتمه بنفسها وحلوة وكان حضي حلو أننا أظل وقت كافي أشممم رائحتها ممكن اقذف وينزل المني تلقائيا من غير ما المسه بيدي او حتى امارس العاده السريه😅❤️
لا انا لازم انيكها عشان اجيب لبني🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Mazkhs
النظافة حلوة

• عجبني

الباط نفس شفايف الكس الاستمتاع بالست من شعر الراس حتي اصغر صباع لاز تتاكل الاول قبل اي حاجه بس المشكله في الست او البنوتي انهم مبيستحملوش

• عجبني
الباط نفس شفايف الكس الاستمتاع بالست من شعر الراس حتي اصغر صباع لاز تتاكل الاول قبل اي حاجه بس المشكله في الست او البنوتي انهم مبيستحملوش
منور يا غالي 👍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%