NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عوز موجب يفشخنى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
اسمى احمد عندى 33سنه وزنى 62كيلو ابيض بدون كرش عيونى عسلى شعر اسمر ناعم
بهتم بنفسى ولبسى جدا متزوج من زميلى.....

طديقى الوحيد
فارس.. 34سنه شاب عضلات شيك مهتم بنفسه مرح بيحب الضحك والهزار طويل شعر مصفر عيون خضرا جسمه ابيض تشوفه تقول اجنبى وابن عم مراتى.....

مراتى نورهان.... ست شيك جسمها يشبه جسم ايت عامر شعر اسمر طويل عيون خضرا بزاز قشطه طيز كبيرة جسم روعه ويجنن بس ملهاش دور كتير فى القصه...

يلا بينا ندخل فى احداث القصه 😂😂

كل يوم بنقعد انا وفارس ونرهان نسهر ونضحك ونتكلم ونتفرج على التلفزيون واخر اليل فارس يمشى وسعات كان بيغلث ويبات معنا فى الشقه فى اوضه ******* محنا لسه مخلفناش فى اليوم دة فارس مكنش طبيعى كان سرحان مش عويدة وانا لحظت دة فيه

احمد... مالك يازفت فى ايه انت النهاردة دمك تقيل بجد ومش زى عويدك هتخبى عليا

فارس... 😐😐😐هااا مفيش ياعم عادى هو حرام اسرح منكم شويه منتم كتمين عليه

نورهان... 😂😂😂مين الى كاتم على التانى يابنى تقريبا احنا مخلفينك هو انت بتسبنا

احمد... لالا يانرهان فارس البيبى بتعنا وله اوضه هنا انا اتعوت عليه معنا وبنحبه انا وانتى

فارس... قولها بنت الجزمه دى انا عشت مع احمد اكتر منك ياحلتها وهو اخويه وجوزك

نورهان.... ياعم اتنيل انا بهزر معاك بتقفش ليا مقوم اجهز الاكل علشان يفك انا عرفه 😂

احمد... مالك بقا مش هتقولى انا اقرب واحد ليك هتخبى عليا ياصحبى حد مزعلك بتحب جديد ولا ايه هى مين وفين حلوة ولا وحشه اسمها ايه قول بقه قبل كرومبوا ميجى..

فارس.... 😂😂😂😂انا فعلا بحب يااحمد بس مش بنت 😔😔😔بحب ااااا بح حب....

احمد.. مالك يابنى بتحب مين كلبه متقول وخلص يازفت انت هو سر هتخبيه عنى.....

فارس.... 🥺🥺احمد مش هقدر اقولك دلوقتى يلا انا ماشى سلام ياعم اشوفك فى الشغل

احمد... انت يابنى انت يازفت **** يخربيتك على بيت معرفتك السودة يامجنون.....

نورهان... 😳😳😳مجنون انت بتشتمنا يااحمد وقدرت تقولها ابن عمى مجنون ازززى

احمد... 😀😀😀😀تعالى هقولك جوة الاوضه ياعيله مجنين ههههههه...

تانى يوم فى الشغل قبلت فارش عادى صبحت عليه وبنشرب القهوة وجالى زميل لينا يقعد معنا وكنت بهزر معه وببص على فارس لقيته مش طبيعى وشكله غاير من زميلى عليا وانا مطتش فى دماغى وكنت بضحك معه وفجاة فارس خرج من غير ميتكلم وبعد شويه زميلى خرج وانا وراة بشوف فارس ولقيته بيشرب سجارة ومتضايق اوى وبين عليه

احمد... مالك يافارس خرجت برة يعنى فى ايه يابنى انت اتغيرت كدة ليه ولا انت بتغير

فارس.. ايوة ياخى بغير عليك مش حقى انى اغير عجبك يعنى ضحك معه قدامى كدة ولا كانى موجود معكم انت ايه يااخى معندكش ددمم مبتحسش بيا اف اوعه ياعم انا ماشى

احمد... 🤔🤔🤔🤔🤔🤔معقوله وبعدين بقا فارس يقصد ايه بكلامه وغرته عليا....

وبليل روحت لفارس شقته وقعت معه شويه علشان اشوف ماله وزعلان من ايه واصلحه

فارس.... اعملك ايه تشربوا انا هشرف نسكافيه اعملك معيه ولا تحت تشرب حاجه تانيه

احمد... اى حاجه من ايدك. ياعسل انت ياقماص تقدر تقولى زعلت ليه وسبتنى لوحدى

فارس.... اسف ياحمد غصب عنى و**** كنت متضايق شويه وجبت همى فيك اسف لك

احمد.... ايه الادب الى نزل عليك وكميه الاسف دى كلها ليه هو حصل ايه وبعدين ايه غرتك عليا دى ازكان مراتى مبتغرش انت بتغير يافارس😀بتحبنى ياعلق اوى كدة 😀😀

فارس... انت عارف انا بحبك قد ايه وعشرة عمر وفرحت لما اتجوزت بنت عمى عيب عليك تشك فى حبى ليك ياخول وبعدين كلمه طلعت منى مقصدش حاجه بيها خالص
هخش اخد دوش البيت بيتك طبعا هرجعلك بسرعه ها متمشيش ماشى ياخول....

احمد... ماشى ياعلق مستنيك هنا اجى اليف طيزك هههههه .....

وانا قعد منتظر فارس لقيت تلفونه قدامى فتحته اتسله على ميطلع منا عارف الرمز بتاعه
وفتحت وانا بقلت فى الملفات لقيت ملف مكتوب فيه خاص جدا فتحته اشوف فيه ايه بعد تردد وكنت خايف ليزعل منى انى بفتش فى اسرارة مهما كان ميصحش انى افتش لكن الفضول اخدنى وفتحت الملف ويارتنى مفتحت حاجه لقيت فارس متصور صور ملط وزبه واقف طوله 20سنتى وبعروق وشادد سرحت فى منظر زبه وحسيت بحرقان فى طيزى او مرة احس بكرة وجسمى ارتعش وسخنت من منظر زبه وصور تانه وهو بيلعب فيه وكمان وهو منزل لبنه على بطنه وعلى رجليه وفى كبايه لبن كتير ولقيت كمان فى صور وهو بينيك شاب وكمان لقيت كام فديوا لفارس بينيك شباب وبيصرخوا من حجم زبه مقدرتش اكمل فرجه وحسيت جسمى سخن وزبى وقف وشادد واول مرة يحصل معيه كدة قمت بسرعه نقلت كل الملفات عندى على تلفونى ومسحت اى حاجه تبين انى اخت منه حاجه ودخلت الحمام بعد مهو خرج ضربت عشرة وانا بتخيل فارس قدامى ملط...

فارس... اعملك قهوة كمان يااحمد ولا اكل وناكل مع بعض ولا نورهان تموتنى ياعم 😂

احمد... اعمل قوة وهروح مع بعض وناكل عندى وبات عندى هى اول مرة تبات عندى يعنى

فارس.. حاضر ياقلبي عنيه ليك انت بس متختش على كدة مش هفضل ادلعك كتير ماشى انت ليك زوجه بتخدمك انا لا لسه عارب...

احمد....صحيح يافارس انت مش عوز تتجوز ليه تانى وتجيب واحدة تخدمك وتونسك

فارس... انت زهقت منى ولا ايه يااحمد ياعم انا اتجوز تانى لا طبعا جربت مرة وخلاص

احمد.... طب مقولتش بتحب مين اكيد لازم تتجوز زبك دة مصعبش عليك سيبه كدة

فارس... 😀😀😀😀لا انا مش مخليه عوز حاجه مدلعه من غير جواز حتى اساله 😂😂

احمد.. يامتناك هساله ازى يعنى ياعلق هو بيتكلم علشان يقولى انك مدلعه ياخول...

فارس... لا بس هات طيزك وهو يخش فيها وهيقلها وطيزك هتقلك هتحس بيه جواك..

احمد... 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄........

فارس.... احمددددد مالك ياض ايه بتفكر توفق انيكك يلا هنا الشقه فضيه اهى 😀😀😀

احمد... يلا ياخول نمشى 😔😔😔بطل هزار انا عوز امش جاى معيه يلا بينا يامتناك

روحت الشقه انا وفارس ولقيت مراتى مجهزة الاكل وقعدنا ناكل بس انا كنت سرحان فى صور فارس وزبه وجسمه وعضلاته وفضلت افكر فيه واول مرة افكر فى زب انا مش سالب بس لقيت نفسى عوز اجرب دخول الزب جوايه وخصوصا من فارس بعد معرفت انه بيغير عليا وكان بين اوى عليه عصبيته عليا وشخطه ومشيانه وسبنى كل دة بيقول ان فارس عوزنى زى منا عوزة بس لازم اتاكد الاول لايطلع تفكيرى غلط واتفضح يارتنى مفتحت الملفات وشوفت صورك يازفت يافارس كنت عايش موجب وسعيد خلتنى خلاص بفكر فيك وفى زبك وعوز اجربه وهجربه باى طريقه حتى لو هتفضح ميهمنيش لازم....

نورهان.. احمد.. احمد... احمدددددددد مالك سرحان ليه كل الاكل هيبرد....

فارس... 😂😂😂😂الى كان بيتريق عليا بقى هو كمان بيسرح احاااااا يااحمد 😂😂

احمد... اتلم ياخول انا سرحت فى شغل مش فى حاجه تانيه اتلم بدل مقوم اوريك مقامك

نورهان.... و**** انت الاتنين فيقين انا تعبانه وهخش انام اغسلو الصحون انتم واعمل القهوة ليكم حاسه انى وخدة برد هخش نام وانت يااحمد هنتام معيه ولا مع الفاشل دة

احمد.... لا هنام مع الفاشل احسن متعدى منك واقعد جمبك من الشغل ياحببتى هحصلك طبعا هو انا اسيب روحى وقلبى وانام مع الفاشل دة لا يمكن روحى انتى ياقلبى...

دخلت انا وفارس نضفنا المطبخ وغسلت الصون وكنت بحك طيزى فى زب فارس وكان وقف واعمل انى مقصدش واكيد هو حاسس وساكت لانه مكنش بيتكلم وكل شويه احك وساعات احط ايدى على زبه واعمل انه غصب لحد مخلاص مبقتش طايق هدومى وجسمى عوز زب فارس يمتعنى بس خايف اتعور لان اول مرة ليا بس لازم اجرم مع حبيبى وشربنا القهوة وفارس نام وانا صاحى طول اليل جمب مراتى بفكر فى زب فارس
تانى يوم روحت الشغل انا وهو وقعدنا فى المكتب وتلفونه رن وكان شاب بيكلمه وانا كنت هموت من الغيرة عليه وحسيت انى عوز اقوم اضربه علشان يقفل مع الشاب دة

احمد... 😡😡😡فارس مش خلاص بقا ممكن تقفل الزفت دة وتفضالى فى شغل ياعم

فارس... حاضر ياحبيبي دقيقه.... خلاص ياعلى معدنا ياتامر ماشى سلام عندى شغل مالك ياحمد متديق ليه هو فى حاجه كنت بكلم واحد صحبى هيجبلى طلب بليل..

احمد... يسلام هيجبلك طلب بليل ممكن اكون معك واشوف الطلب دة ممكن...

فارس... 😳😳😳😳(ماله احمد بين انه بيغير عليا اخيرا حسيت بيه انا كنت حاسس من حركاته فى المطبخ) خلاص ياعم ابقه تعاله وشوف ومتزعلش كدة....

احمد.... انا اسف اتعصبت عليك ياحبيبي انا مليش انى افتش وراك دى حياتك انت اسف

فارس.... لا ليك حق تفتش وتتعصب وتشتمنى كمان ولو حصلت تضربنى عادى مش زعلان

خلصنا شغل وروحت وصورة زب فارس لسه فى ضماغى وكمان بقيت بغير عليه اكتر من الاول وفى يوم فارس اتاخر ومجاش وبعد الشغل روحت ليه وفتحت الشقه بتعته منا معيه نسخه هو عملها ليا وانا داخل سمعت اهات اتعصبت ودخلت لقيت فارس مدخل زبه فى طيز شاب فى وضع السجود ونازل ضرب في طيزو وبينيك فيه وبيتلفت شافنى وبيكمل نيك عادى قدامى وانا هموت من الغيرة عليه وهو فضل شغال نيك وبعد مخلص طلع زبه وانا شفت الشاب بيمص زبه وبينضفه ليه كنت عوز انزل امص معه والشاب خلص وقاله كفايه كدة انت نكتنى اربع مرات لما اتفشخت ياعم وخش فارس ومعه الشاب يخدو دش وسمعت ضحكهم واهات الشاب بين فارس بينيكه تانى اوى بيقفشله مش عارف وانا روحت ماشى وقفل الباب ورايه ومعرفش حصل ايه معهم بعدها بساعه فارس بيرن عليا طنشته رن تانى وتالت وعشر وفضل يرن يجى 20مرة وانامطنشه وقفلت التلفون ودخلت اوضتى انام وهو جانى ومراتى قعدت معه وقالت انى مرهق ومش قادر اسهر وهنام وتانى يوم فى الشغل فارس وصل وبيسلم عليه سلمت عليه وانا مكشر ومطنشه كل ميتكلم....

فارس... احمد انا اسف انت زعلت ليه منى مكنتش عوزك تشفنى كدة بس لو كنت سبت الولد كان هيمشى من غير منزل واتعب يمكن انت تفكر انى طنشتك لكن لا و**** انت عارف معزتك وحبى ليك غير اى حد بس انا كدة بميل لشباب والبنات فهمنى يااحمد احمد

احمد.... 😔😔😔😔😔😔😔😔.......

فارس... احمد ب**** عليك متزعلش منى انا اسف اول مرة فى ارن عليك وتطنيشنى مالك
حتى السهر مسهرتش معيه طيب لو زعلان من الى شوفته انا مستعد مقبلش حد تانى..

احمد... دى حياتك وانت حد فيها انا مش وصى عليك ياصحبى انا مليش حق اعترض

فارس... لا ليك كل الحق انا بحبك ومحبتش حد قدك ياحمد وانت عارف وزعلك يهمنى

احمد... كداب 😭😭😭انت مبتحبش غير نفسك وبس حتى لما دخلت عليك طنشتنى وفضلت تنيك فى الخول بتاعك لحد مخلصت ودخلت معه الحمام وسبتنى زى 🐕الكلب

فارس.... هو انت غريب يااحمد دة بيتك ياعم وبعدين مالك متديق كدة انت بتغير عليا

احمد... ايوة بغير عليك يافارس وبفكر فيك كل دقيقه مبتروح عن خيالى معرفش ليه
حاسس انك بتاعى انا وبس يمكن علشان اصحاب من زمان ويمكن علشان انت صحبى الوحيد مش عارف مش عوز حد يلمسك غيرى ولا حد يكلمك غيرى بغير عليك من اى حد

فارس.... 😳😳😳خد ياحمد احزف ارقمهم كلهم بايدك من دلوقتى مش هلمس اى مخلوق مدام انت بتحبنى الحب دة كله احزف كله بايد عوزك تكون مرتاح ياصحبى انا مليش غيرك انت وبس وكفايه عليا انت بتحبنى يااحمد بجد حب تانى غير حب الصاحب

احمد... ايوة ونفسى فيك انت الى تفتحنى بجد هو صعب عليه بس نفسى زبك جننى وانت بتنيك الخول بتاعك انا عوز اكون مكانه بتاعك انت وبس وتكون ليا انا وبس ونكون سر بعض محدش يعرف سرنا غيرى انا وانت يافارس بحبك بحبك بعشقك بجنون بحبك

فارس... **** ♥كمان يااحمد قولها كمان كان نفسى اسمعها منك من زمان وكنت خايف اقولك انى عوزك ونفسى فيك هو دى الى كان مخلينى اسرح يااحمد وانت لحظت سرحانى بحبك بحبك بحبك يااحمد انا مش عوز حد غيرك انت وبس بص انا هروح وانت تيجى تبات معيه اليله ونعمل دخلتنا موفق انك تكون مراتى انا وبس وانا اكون جوزك...

احمد.. موفق بس لو بصيت لحد هقطع زبك فهم يافارس بكلمك بجد هقطع زبك ماشى

فارس... وانا موفق لو بصيت اقطعه واقطع راسى كمان ياحبى اخيرا عرفت وحسيت بيا

خلصت شغل وروحت شقتى ولحسن حظى مراتى استازنت منى انها عوزة تبات عندحماتى علشان اختها جات وعوزة تبات معها ويدردشوا مع بعض وانا وفقت وهى قالت اتصل على فارس يوصلها ويجى يبات معيه هنا وارتاح انا وهو يوصلها واتصلت عليا وجالى وكان سعيد جدا وخد مراتى وصلها وجالى قالى انه هيروح يجيب شويه طلبات لازوم السهرة ويجى مش هيتاخر ونزل وسبنى لوحدى اظبط نفسى وفعلا حلقت شعر زبى وطيزى ودهنت كريمات وخت دش وروقت نفسى ورشيت معطر وجهزت الاكل مستنى حبيبى على نار 🔥وبعد ساعه وصل وفتحت ليه وقفلت الباب من جوة لحد يجى ليه

فارس... 😳😳😳😳🔥ايه الجمال دة ياقمر كل دة علشانى انا كنت بحلم المسك دلوقتى انت مراتى انا وبس وهغير عليك من مراتك واى حد يبص عليك دقيقه هغير وراجع

فارس غير وجالى لبس بوكسر بس وحضنى وقعد يبوس فيه وخد شفيفى ودخل لسانه فى بقى وقعد يمص فى ويبوس كان بيكل شفيفى اكل وبيلعب فى طيزى وانا جسمى 🔥

احمد... احمم مش ناكل الاول ياقلبي علشان تقدر على المجهود الى هتعمله اليله 😀😀

فارس... ياقلبي انا من غير اكل هفشخك لصبح ازن انت سمعت الخول وهو بيقولى انى نيكته اربع مرات صح انت خمسه او ست مرات مش هشبع منك ابدا ياروحي انت يامراتى

احمد.... 😡😡😡😡😡لازم يعنى تجيب سرته وحشك اوى اتفضل روحله او خليه يجلك

فارس... 😂😂😂😂😂يالهووووى على غرتك ياروحي اموت فى غرتك عليا 💋💋💋
بحبك اوى اوى اوى اوى مفيش حد غيرك خلاص وانا قولتلك كدة انا بس بفكرك مش اكتر لكن انت الوحيد الى فى قلبى وزبى ليك انت وبس لا ست ولا شاب انت وبس ياحبى

احمد... طب تعاله ناكل بقا ولا هتفضل جعان ياروحي انا عملت الاكل الى بتحبه كله ليك

فارس... انا هكلك انت الاول لانى جعان من زمان ونفسى فيك انت سيب الاكل دلوقتى..

انا مكنتش عارف اعمل ايه من كلام فارس الحلو دة وان طلع بيحبنى من زمان وعوزنى وكان خايف يتكلم او يلمح ازعل منه ويخصرنى وفعلا كان هيحصل كدة بس بعد متفرجت عليه وهو بينيك الشاب وصورة وهو ملط وصور زبه لقيت نفسى بهيج وبفكر فيه معرفش ازاى ولقيت نفسى بغير عليه بجنون وبحبه ومش عوز حد يكلمه غيرى وحطيت الاكل وقعت جمبه وبقيت اقطع من الفراخ واطعمه وابوسه بعد كل لكمه فى بقه وانا قعد على رجليه وهو مبسوط بيا وانا كمان عايش اجمل متعه فى الدنيا كلها مع فارس وبيحبنى وبيخاف عليا وكل شويه احضنه واكله لحد مشبع من الاكل وقام غسل ايدة وانا وقف له بفوطه نضيفه يمسح ايدة وجريت على المطبخ عملت قهوة علشانه وجبت له السجاير وولعت سجارة ليه وليا وفضلت اشرب وهو ياخد نفس وينفخه فى بقى وياكل شفيفى وبعد مخلص السجارة شالنى وجرى بيه على الاوضه ونيممنى على السرير بتاعى

فارس.... اخير حلمى هيتحقق وهفتحك ياروحي وانيك فيك برحتى واتمتع وامتعك معيه

احمد... ايوة ياقلبى نكنى وافشخنى وعشرنى بس براحه عليا انا لسه اول مرة ليا ياروحي

فارس... انت متجوز واحد خبرة في فتح الطياز والاكساس متخفش عمرى موجعك ابدا لو حسيت بوجع قولى وانا اشيله على طول اهم حاجه انك متتالمش يانور عينى انت..

احمد... ولا يهمك ياحبيبي هتالم شويه وهستحمل علشان تتمتع افتحنى برحتك بزبك دة

فارس.... همه واجع بسيط وبعد كدة هتلقى متعه الالم هيتحول لمته صدقنى مش هيستمر

احمد.. طب يلا شوقتنى لزبك انه يفتحنى واحس انى زوجتك وتقولى مبروك ااااف يلا بقا

فارس حضنى وقعد يبوسنى ويسخنى وهو بيبسنى يقلعنى حاجه ويبوس مكنها وانا اقلعه لحد مبقيتت ملط وهو كمان ولقيق زبه شادد وفارس بيضحك ليه علشان يطمنى ومخفش وقعد يلحس فى بزازى ويلحس جسمى ونزل يلحس خرم طيزى وانا هايج وجسمى سخن جامد وبقيت اقله اممممم اااااه كمان ياحبيبى اااااف متعه متعه اول مرة اشوف كدة اااااااه اممممممم احححححح كمان يافارس انا حاسس بمتعه محستهاش قبل كدة ولا مع مراتى اااااه اخخخخ انت تجنن يافارس احااااا انا طاير من المتعه يافارس بحبك بحبك

فارس... ولسه ياقلبى همتعك متعه عمرك مشفتها ياحبيبي انا بحبك وكلى ليك انت وبس

قمت وحضنته جامد وقعت ابوس فيه كانه كان مسافر ورجع ونزلت الحس جسمه من اول شفيفه وانا نازل على رقبته ووشه وصدرة ولحست تحت باطه ونزلت بين رجليه لحتها وبعدين لحست رجليه وبوستها ومصيت صوابع رجليه وبعدين قومت ومسكت زبه وفارس سايب نفسه ليه خالص وقعت الحس بيوضه وهو هايج وبتاوة جامد من المتعه الى حاسسها معيه وبعدين مسكت زبه لحست الراس ودخلت لسانى فى خرم زبه وخت راس زبه امصها وبعدين دخلت زبه فى بقى وفضلت امص فيه لحد منزل لبنه فى بقى ومطلعتش زبه من بقى وفضلت امص لحد زبه موقف تانى وشد وفارس قام ونيمنى على بطنى وبل خرمى بزيت شعر وحط على زبه وقعد يدعك الراس فى خرمى لحد طيزى مبقت تفتح وتقفل من الهيجان والمتعه وحط راس زبه على خرمى وبيزق لحد مراس زبه دخلت جوة طيزى صرخت راح سبت مكانه وطبطب عليه وقالى استحمل ياقلبى مدام الراس دخلت خلاص اهم حاجه الراس اصعب حاجه والباقى سهل قالى هاا اكمل ولا اشيله قلتله كمل راح زقه سنه وبعدين سنه كمان وسكت شويه وقعد يبوسنى وقالى جاهز وفجاة زق زبه مرة واحدة وانا صرخت جامد من الام حولت اهرب منه قفش فيه جامد

فارس... اسبت ياقلبى خلاص بعد كدة مفيش الم زبى دخل كله وكان لازم اعمل كدة علشان يدخل لو هقعد ادخل حته حته هتتالم لكن كدة مرة واحدة هههههههه اسف ياقلبي

بعد شويه الالم راح من طيزى وحسيت بمتعه وقعت احرط طيزى على زبه وفارس فهمنى

فارس... 😂😂😂😂كدة خلاص انت بقيت لبوة وهتتمتع بزبى يالبوة اااااف طيزك نار ياحبيبي اااه اجمل وامتع طيز نكتها زبى بينيك طيزك يااحمد الى حلمت بيها طول عمرى

احمد... اااااه زبك جامد ياحبيبي النيك متعه اوى ولزيز وزبك امتع ياحبيبي نكنى افشخنى

فارس.... بنيكك اهو ياقلبى خلاص بقيت مراتى انت وبس اخير حلمى اتحقق ياقلبي

احمد... ااااااه انا لبوتك افف انا متناك زبك ياقلبي اححححح انا اممممم طيزى متمتعه وانا

فارس.... انت لسه شوفت متعه انا هنيك فيك لصبح اااااف ااااااه اممممم اااااه هنزل ياحبيبي طيزك متعه اوووى جاهز هنزل فى طيزك ياحبيبي خد اااااااف بنزل بنززززل فى طيزك ياعمرى انت ياقلبي انت ياجمل متناك وامتع طيز لبنى كله ليك انت وبس ياحبيبي

احمد... اااااه امممممم طيزى اتمتعت بلبنك يافارس انا اسعد واحد النهاردة بعد متنكت منك

قام فارس وطلع زبه ولقى ددمم عليه وكان مجهز قمشه بيضه😀😀😀😀ومسح زبه وطيزى وقالى مبروك ياحبيبي بقيت مدام فارس خلاص ودة ددمم شرفك الى زبى خدة وشالنى ودخل الحمام 🚽وخدنا دش وخلانى قعت امص زبه شويه ونكنى فى الحمام زب متين واتشطفنا وخرجنا جهزت الاكل وكل وخدنى فى حضنه شويه وقعد يبوس فيه وزبه وقف وقام ونيمنى على ضهرى ورفع رجليه على كتفه وبص فى عنيه ودخل زبه وفضل ينكنى وكان الوضع دة صعب علشان لسه مفتوح وكان بينكنى براحه كان خبرة بجد فعلا

فارس... يسلام ياحبيبي طيزك متعه فعلا انا عوز امتعك خد خد ااااف طيزك نار يااحمد ااا

احمد... افشخنى يافارس انا ملكك ومراتك نكنى عشرنى ااااااه طيزى مولعه طفيها بلبنك

فارس... اجمل عروسه قمر فى الدنيا ااااااه اممممم هفضل انيك فيك طول عمرى احمد احمد هنزل يالبوة يامتناك لبنى فى طيزة كمان ااااااف طيزك مبشبعش منها اااااه بنزل ااااه

احمد... انا خلاص اتمتعت ياعمرى انت دكر فعلا متعتنى اوى اوى اوى و**** النيك متعه..

فارس بعد منزل لبنه فى طيزى نيمنى فى حضنه وانا نمت بجد فى حضنه وزب فارس فى طيزى لصبح وانا نايم وهو كمان نايم ولما جيت اقوم اجهز الفطار علشان افطرة صحى فارس وابتسم ليا وقالى...

فارس... صباحيه مبركه ياحبيبي صباح الخير حبيبي...

احمد.. صباح الورد 🌹عليك ياحبيبي هقوم اجهزلك الاكل تفطر...

فارس.... تعاله افطر انت الاول من زبى لازم تشرب البن بتاعى الصبح من حبيبك وجوزك

نزلت مسكت زب فارس وقعت امص فيه اممممم اححححح اغغغغغ اغغغغغغ غغغغغغغ وفارس نزل البن وشربته كله ونضفت زبه وبوسته من بقه وحضنى وقمت جهزت الفطار

فارس... هاا ياحبيبي البن عجبك كان طازة وسخن ولا مطلعش حلو..

احمد... لبنك يجنن ياحبيبي عوز اشرب منه كل يزم هنا او عندك او فى الشغل متحرمنيش من لبنك دة كلها شويه ومراتى هتيجى يلا افطر علشان نمشى وبعد كدة نتقابل عندك

فارس... 😀😀😀😀شقتى هتكون شقه جوزنا نتقابل فيها انا وانت ونبات لو عرفنا وفى الشغل كل يوم الصبح اول منوصل تنزل من غير مقولك تطلع زبى وتمصه وتشرب البن...

احمد.. تمام وتنكنى كل يوم الصبح فى الشغل وبليل عندى لما بنت عمك تنام او عندك ....

فارس... طيب يلا فاضل نص ساعه ونروح الشغل ومراتك هتيجى تعاله مصبح على طيزك بزب بتاع الصبح اهم حاجه زب الصبح دة كله نشاط وفتمين صحه ليطزك ياحبيبي تعلا

ونام عليه فارس ودخل زبه فى طيزى وفضل ينكنى ويقولى احله كلام وحب وفشخنى زبين واحد فى طيزى والتانى فى بقى وخلاصنه وروحنه الشغل وخلاصنه شغل وروحت وفارس معيه ولقيت مراتى فى البيت عمله الاكل واكلت انا وهو ومراتى وسهرنا ومراتى نامت وفارس نكنى زبين وروح وتانى يوم فى الشغل اول مدخنا المكتب نزلت طلعت زب فارس ورضعت فيه لحد منزل لبنه وطبعا شربه وفارس صبح عليه بزبين فى المكتب وبقيت كل يوم فارس ينكنى فى شقتى او شقته وكل يوم ينكنى فى المكتب ونروح مع بعض ومبقاش يبص لاى حد غيرى ولا ينيك حد تانى انا وبس وبقا يعمل كل حاجه علشان يمتعنى ويفرحنى وعشت مع فارس اجمل ايام حياتى ومراتى خلفت ولد سميته فارس
وهى دى قصتى لما اتفتحت من صديقى اتمنه ان القصه تنول اعجبكم واشكركم جميعا وتحياتى لكم جميعا.......

...... 🌹🌹🌹🌹🌹النهايه🌹🌹🌹🌹........

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الدنيا وحشه, شبراويشي, الامير العراقي و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المجهود باين

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%