NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة جديدة

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من سنة وشوية عرفت موضوع التحرر وان في رجاله نفسهم مراتهم تنام مع رجاله تانيين
وعجبني الموضوع وقررت ادخل فيه وبعد محاولات اتعرفت علي راجل نفسه يحرر مراته بس مراتة كانت منتقبة كان راجل محترم و وثق فيا وقعدنا انا وهو نحاول نحرر مراته سنة
ودا يضمن كلام وصور لغايت ما بقيت بروح عندهم بصفتي صديق له ومره بمره مراته بقت تقعد معانا وبقي في هزار ومد ايد والخ عشان مطولش
لغايت ما عرفت انام معاها قدامة ومن ساعتها والست بدات تتغير وتتحرر اكتر وبصراحه بدات محبش تحررها دا انا حبيت تكون حاجه بيني وبيهم يعني مش يكون علي العلن والتحرر بالشكل دا
ف تنصحوني ابعد عنهم واخليهم يشوفوا حياتهم ولا افضل معاكم وانصحهم بأية

• عجبني
التفاعلات: Sandro
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من سنة وشوية عرفت موضوع التحرر وان في رجاله نفسهم مراتهم تنام مع رجاله تانيين
وعجبني الموضوع وقررت ادخل فيه وبعد محاولات اتعرفت علي راجل نفسه يحرر مراته بس مراتة كانت منتقبة كان راجل محترم و وثق فيا وقعدنا انا وهو نحاول نحرر مراته سنة
ودا يضمن كلام وصور لغايت ما بقيت بروح عندهم بصفتي صديق له ومره بمره مراته بقت تقعد معانا وبقي في هزار ومد ايد والخ عشان مطولش
لغايت ما عرفت انام معاها قدامة ومن ساعتها والست بدات تتغير وتتحرر اكتر وبصراحه بدات محبش تحررها دا انا حبيت تكون حاجه بيني وبيهم يعني مش يكون علي العلن والتحرر بالشكل دا
ف تنصحوني ابعد عنهم واخليهم يشوفوا حياتهم ولا افضل معاكم وانصحهم بأية
كمل او عرفني عليهم انا مستعد علاقة على طول

كانت محترمة وطلعتو الشرموطة اللى جواها ودلوقتى مش عاجبك أنها تتشرمط مع غير هههههههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: Ebn el labwa
كانت محترمة وطلعتو الشرموطة اللى جواها ودلوقتى مش عاجبك أنها تتشرمط مع غير هههههههههههه
اللي عجبني فيهم الشخصية والاحترام
ليه بقي يبقي جوا زي برا

اللي عجبني فيهم الشخصية والاحترام
ليه بقي يبقي جوا زي برا
هى كانت فى حالها وعجبها الوضع الجديد بتستمتع هى كمان ولا انت وجوزها تستمتعوا لوحدكو بتجرب يمكن زبر تانى يعجبها دة الطبيعى

هى كانت فى حالها وعجبها الوضع الجديد بتستمتع هى كمان ولا انت وجوزها تستمتعوا لوحدكو بتجرب يمكن زبر تانى يعجبها دة الطبيعى
يعني نصيحتك اكبر دماغي من الموضوع

يعني نصيحتك اكبر دماغي من الموضوع
انت مشكلتك مش تكبر دماغك انت زعلان أنها بتتشرمط مع غيرك ولو جيت للحق براحتها انتو اللى عملتو كدة فيها لو تعرف تخرج الموضوع من دماغك وتنسى انسى بس افتكر انو صعب عليك علشان هى اللى استغنت مش انت

خلاص خرج مارد الشرمطة من الزجاجة . مستحيل انكم تقدرو ترجعوه ثاني لمكانو الاول.

• بيضحكني
التفاعلات: تحرر مراتك في حضني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%