NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سكس حياه

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا شاب عندى 22سنه ومعايا سالب اكبر منى والصراحه قدام الناس بنتقابل عادى عادى لكن اول مبنروح الشقه عندو بيقلب لبوه بجد وهوا بيحب السوفت بس فى مره بعد فتره من الممارسه معاه لقيته بيطلب انى ابقى هارد معاه شويه فانا وافقت وابتدينا وهوا كان شغال تمام لحس زبوبى وهوا 19سنتى وقعد يلحس البيض وبعدين مره واحده قمت ماسك راسه وابتديت ادخل بتاعى جامد لحد ماوشه احمر واطلعه وادخله تانى لحد مروت مطلعه ومنيمه على السرير ومن غير اى مقدمات زى قبل كده دخلته ماره واحده وبقت انيكه جامد وكل محس انى هجيب اطلعه واقعد اديله شويه اسبنكات وادخله تانى المهم بعد شويه جبت فى طيزه وانا بطلع لقيت ددمم خفيف لقيته قام وزعل منى ودخل الحمام وكنا متعودين نعمل واحد فى الحمام مرداش واستحمى لوحده هل كده انا اتغشيمت ولا هوا الى كلوش حق

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم, Hicham Yoseef792008, فريد الوحش و 2 آخرين
متقلقش بكره تجيبه طيزه

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا طبعا انت غلطان

• عجبني
بالنسبه للدم ف ده عشان اتغبيت معاه شوية وعادي بس هتلاقيه اتوجع خصوصا انك بتقول زبك ١٩ سم وبالنسبه ل انه زعل ف انت كلمه وحاول تهزر معاه وتفرفشه ودخل اللي حصل اخر مره ف نص الكلام واعتذرله عليه وهو هيبقي زعلان ف الاول بس شوية وهيفك

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008، ندا و saleb_2222
هوا من تجاربي فا ديما السالب او الست الكبيره فالسن بتكون ممتعه جدا وهايجه بس حاول ديما تكون ممتع للطرف التاني وتكون حساس حتي لو معندكش خبره

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Mo7a.love2
اتغاشيمت بس علمت جوا عمرو ما ينساك

• عجبني
جايلك تاني متقلقش بس انتا اللي تكلمه وتحننه معاك
وتقله انتا تجنن وطيزك حلوة ودافيه من جوة وانك استمتعت وكان نفسك تمتعه هوا كمان
وبكده هتلاقيه فك بس حاول تكون حنين وتحتويه مرة تانية وهييجي معاك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%