NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

T i to

لنا عوده...💔؟
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو في شخص اذاك جامد في يوم وانت تعبت بسببه كتير يعني وجه يوم تاني الشخص ده طلب منك مساعده سواء ماديه او اجتماعيه او مشكله يعني هل هتساعده ولا لا و اي السبب؟

• عجبني
التفاعلات: فكرى، دكر اسمر مكرر و Aymanx123
لو في شخص اذاك جامد في يوم وانت تعبت بسببه كتير يعني وجه يوم تاني الشخص ده طلب منك مساعده سواء ماديه او اجتماعيه او مشكله يعني هل هتساعده ولا لا و اي السبب؟
ماديه اه عادي

اديلو في وشوه

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
علي حسب هو عمل ايه و علي حسب المساعدة هتكون ازاي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: T i to
يعني لو اذاه بالنسبالي كان شيء غير محتمل الحقيقي مش هقدر اتعامل معاه 🙅🏻‍♀️
لاكن لو تخطينا الموقف ممكن اه اساعده بس بردو لو مساعدة فوق طاقتي او هحتاج ان اخد من وقتي و مجهود و تكون علي حساب نفسي فا لا

• عجبني
التفاعلات: T i to و mydoooo
تعبت بسببه وبعدها اساعده ! ماكسمه عادي انا لو اتخانقت مع حد على ركنة بفضل اخطط ازاي ادمره

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: دكر اسمر مكرر و T i to
هساعده

بص خليك انتا صاحب الخير دايما خليك انتا الحلو وهما الوحشين اه ساعد

انحطيت بنفس الموقف بالبداية كنت مش عاوزه اشوفه بس بعدها عادي ساعدته

• عجبني
التفاعلات: دكر اسمر مكرر و mydoooo
خساعده
علشان أخلاقي لا تسمح اشوف شخص عادي محتاج مساعدتي و تتعارض او اتخاذل

لاني بعمل ب اصلي مش ب أصله
و بعدها يروح لحاله سبيله

• عجبني
التفاعلات: T i to و mydoooo
يعني لو اذاه بالنسبالي كان شيء غير محتمل الحقيقي مش هقدر اتعامل معاه 🙅🏻‍♀️
لاكن لو تخطينا الموقف ممكن اه اساعده بس بردو لو مساعدة فوق طاقتي او هحتاج ان اخد من وقتي و مجهود و تكون علي حساب نفسي فا لا
فهمتك
شرفني مرورك يا ياسمين❤️🙏

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
تعبت بسببه وبعدها اساعده ! ماكسمه عادي انا لو اتخانقت مع حد على ركنة بفضل اخطط ازاي ادمره
خلاص هدي نفسك شوفي عاوز تدمري ازاي واحنا نساعد😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%