NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية ابن عمي عرفني طريق الشهوة - حتي الجزء الخامس 27/7/2023

Hamoo@

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
20 مارس 2022
المشاركات
11
مستوى التفاعل
45
نقاط
191
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا نور عندي 21 سنه وطولي 152 وبيضه عيوني عثلي وقصيره شويه عندي طيزي حلوه ومدوره بس بزازي صغيره شويه برتقانتين مثلا وملمحي حلوه وشعري طويل لاخر دهري ولونو اسود غامق وناعم جدا وبلعب چم عشان جسمي يفضل كرڤي انا وزني 60 كيلو وبدرس ف تالته جامعه تجاره وبشتغل واسرتي مكونه من 6 افراد حالتنا الاجتماعيه متوسطه عادي انا الكبيره اخويا محمد عندو 20 سنه طويل وجسمو عريض وابيضاني وعيونو بني بس هو قرر يوقف تعليم بعد الدبلوم وكان( عايش معا جدتي عشان هيا وحيده بعدينا بشارعين وبيجلنا كل اجازه من شغلو )قصتي هتبداء وانا عندي 15 سنه
(الجزء الاول)

كونت ف أوضتي بلعب ع الفون عادي ولقيت ماما بتقولي ياله روحي لعمتك عشان تودلها حجات فا قولتلها بكرا
وتاني يوم فعلا لبست وجهزت لقيت
ابن عمي بيرن عليا بيقولي:: ي نانو انتي رايحه لعمتك
انا:: اه مين قالك
احمد:: قالي عرفت بقا 😉
وانا رايحه ف السكه في بالي بقول انت ي احمد كل مره بتحكها وانا مش بحب الكلام دا احمد ابن عمي طولو 170 عيونو خضره وابيض لدرجه الاحمرار وقلبوظه شويه بس مش اوي وكان عندو 19 سنه رحت لقيت احمد هناك قبلي اصلا دخلت
انا :: عمتو ي حربايه روحي قلبي وحشاني
عمتي:: بنت اخويا الي مش بشوف وشها وحشني وبوس واحضان بقا وبعد السلامات دخلت اوضه الصالون وعمتي بتعمل اكل ف المطبخ فا احمد حاول قبل كدا يقرب مني وانا بعت عنو جه اليوم دا قرب جنبي اوي واعد يكلم ف اي كلام وفجأه راح شدني ف بوسه وايدو كانت ف وسطي وبيحسس ع ظهري وشفيفو بتاكل شفيفي وكانت اول مره ومعرفش لاحساس دا وتهت ف مشاعر خوف ع شهوه علي حب وفجاه رحت بعتو عني وضربتو وجريت ع عمتي وقفت جنبها اسعدها ف اي حاجه وانا البوسه مرحتش من بالي واحسسها لسه معايا روحت البيت فضلت افتكر كان قريب مني ازي و......


وبعدها لقيت مسدج ع الوتس فا لقيت احمد بعتلي
احمد:: هاي عامله اي ي نانو
انا :: احسن منك وكمان متكلمش معايا عايز اي
احمد ::وحشنيني ووحشني حضن
انا ::انت سافل وليك عين كمان تقول كدا
احمد::انا بحبك من زمان وبحاول اقرب منك وانتي بتبعدي عني اديني فرصه
انا ::قولتلو خلاص هشوف وهقولك بس نكلم بأدب
احمد:: طب انا عايزه اعض معاكي وهنكلم بس نتقابل عند عمتك لاسبوع الجي
انا ::ماشي باي
وف بالي طبعا مستنيه اشوفو لاني ف مشاعر نفسي افهما اي الي حستو دا ونمت وعدا لاسبوع وانا لسه مكنتش افهم اي حاجه عن الجنس فا لما اتقبلنا ورحنا عند عمتي ونزلت تجيب فطار وانا وهو قعدين فا بقلو انا بحس بحاجه غريبه من ساعت ما بستني وبينزل مني حاجه بيضه غريبه ف البنتي بتاعي قالي بتحسي بأي يعني زي كدا وراح بيسني ف بوسه طويله وهو بيمص شفيفي التحتيه وانا الحس لسانو وطبعا بعد ما هو عمل كدا لاول وفضل يحسس ع طيزي وقفش فيها وبعدها عمتي جت اول ما سمعنا المفتاح بعدنا عن بعض
دخلت معا عمتي حضرنا الفطرا واعدنا كلنا واكلمنا شويه وانتفرجنا ع التلفزيون عمتي قالت انا هنام شويه ودخلت نامت واعدتنا اكلم معايا بقا عرفني يعني اي سكس وعرفني المواقع الي اتفرج عليها عشان اتمتع وقالي ان الحاجه البيضه دي هيا شهوتي واول ما حط ايدو ع كسي انا اكهربت وقلت اه اه بصوت كلو لبونه فا راح منيمني ع الكنبه ونام فوقي وفضل يبوس فيا وبعدها سمعنا الباب بيخبط فا اتعدل وراح فتح لقيت خالد ابن عمتي بس هو مش عايش معها عشان هيا وباباه.....
منفصلين وهو عايش معا باباه واول معرف اني موجوده جه لاننا كونا من دور بعض ونزاكر ونلعب سوا وكونت طبعا ملحظه اعجابو بيا بس كونت ديما اقول دا عيل فا بطنشو وعدا اليوم وروحت اول ما دخلت
انا :: يماما اطلعي من الحمام عايزه اخود دوش
ماما :: يا بنتي هو انتي جربانه انتي خاتي كام دوش لحد دلوقتي
انا :: بطلي رغي ي ست الكل وروحي وحياتي طلعلي غيار حلو شبهك
بعد ما جبتلي الهدوم ببص لقتها جايبه الهدوم من غير اندر وجايبه جلبيه بيتي بنانيتي لحد الركبه ومفتوحه حته من الصدر فا طلعت من الحمام
واول واحد قبلتو ف وشي محمد اخويا كان اليوم دا واخد اجازه وعملها مجأه وجه رحت جري حضنتو جامد طبعا هو وحشني جدا لانه بيجي كل اسبوع فا هو حضني جامد وفجاه حسيت بتاعو وقف شويه فا بعت....

وقلتلو انا هخش احضرلك اكل ومشيت ادامو وطبعا كان لسه صغيره وبتاعو متوسطه مش صغير فا قولت ف بالي هو اخويا ممكن يهيج عليا ازي دا وبعدها كلنا واعدنا سهرنا سوا طول الليل
تاني يوم رحنا اتغدنا برا انا وهو واخواتي واحنا برا اخويا كان عيونو هتكولني وكان باين عليه انو بيبص عليا فطبعا انا مش ف بالي غير انو عادي يعني وحشتو وكدا
واحنا بنعدي الطريق كان مخليني انا جنبو وحط ايدو ف وسطي وانا بعدي واول ما ايدو لمستني جسمي اشعر وبصتلو الي هو يعني انت بتحط ايدك فين
فا اكسف وبعد عني ورجعنا مبسوطين وهو روح علي تاتا وعدا فتره وانا بخش ع الموقع الازرق وبتفرج بقا و بقراء قصص وبفهم اكتر عن الجنس ومتعتو وازي اضرب سبعه ونص واتعلمتها
وبقيت افتكر احمد ابن عمي ولمساتو ليا واهيج وافضل افعص ف بزازي واعض فيها واحط صباعي ف طيزي زي الفديوهات واضرب سبع ونص ف الحمام واخود دش واطلع وعدا ع الكلام دا قرب السنه
ومشفتش ابن عمي تاني غير ف اول السنه الي بعدها واول لقاء لينا كان نااار واشوفكم ف الجزء التاني
(وبطلت القصه شبه الصوره دي )

HsrRTOX.md.jpg

رائيكم اي في قصه نكمل😉🔥

الجزء الثاني )

ابن عمي عرفني طريق الشهوه

وبعد ما عدا السنه ومشفتش ابن عمي اتقبلنا صدفه عندهم ف البيت وكان لقاء ناررر
انا:: الو اي ي داليا انا جايه انهارده عندكم انتي ف البيت
داليا :: ايوه ي حبي مستنياكي وماما وبابا ف الشغل بس احمد هنا
انا :: خلاص هخود دوش والبس واجي
لبست وجهزت كونت لابسه استرتش اسود دريس لحد الركبه ارزوق ومجسم عليا وروحت واول ما خبط احمد فتحلي وراح حضني وقايلي ف ودني بصوت واطي وحشتني اوي فا بعت عنو وقلتلو ي مجنون اختك جوه دخلت وفضلنا انا وداليا اعدين وبنهزر ونرقص وطبعا انا سايبه الباب مفتوح شويه عشان وانا برقص يشوفني
وبعدها بشوفه داليا قالتلي انا هدخل اخود دوش عشان هلبس واجي معاك ابات عندك انهارده فا قولتلها ع رحتك وداليا اصلا بتاخود دوش ف ساعه دخلت الحمام واول ما احمد سمع صوت المايه فتحت دخلي لاوضه وفضل يبوس ف شفيفي بهستريه ويمص ف شفيفي وانا الحس لسانو وحط ايدو ع كسي وطلع
مني اه اه اح بلبونه فا ساب شفيفي ونزل ع بزازي بقا يلحس حلمتي ويفعص ف بزازي وايدو التانيه ع كسي وانا صوتي طالع اه اه احح ي حبيبي جامد مش ادره كسي بيوجعني اه اه وراح منزل راسي تحت ادام زبرو وانا قلعتو البنطلون و بدات ادخل راسو ف بوقي والحسها بلساني وابصلو ف عيونو بشرمطه وبدات ادخل زبرو كلو جوه بوقي واخنق ف نفسي واطلعو واتف عليه وادخلو تاني واعضو براحه ومسكتو بأيدي واعت ادعك فيه وحطيت بضانو جوه بوقي وهو بيقولي اه اه ينور انا بحبك اوي وحشتني اوي ي لبوتي جامد ي متناك وانا بدخل زبرو جوه بوقي اكتر واكتر لحد ما جابهم ع صدري وع وشي وقام ولبسنا سعتها لاننا سمعنا صوت الدوش قفل وخرج و طلعت داليا ونزلنا واحنا مروحين عدينا ع السوبر ماركت جبنا شويه حجات نحلي بيها الاعده والسهر بتعتنا و روحنا فضلنا نتفرج ع افلام ونضحك طول الليل ونمت وصحيت تاني يوم وفوني بيرن
احمد :: الو ي حببتي فينك
انا :: ف البيت لسه صاحيه ي حبيبي ف حاجه
احمد ::انا عايزه اشوفك وحشتيني اوي تعالي عند عمتو
انا :: لحقت اوحشك انت لسه سيبني امبارح بس حاضر ساعتين وجايه
وقوت خدت دوش ولبست وحطيت برفيم وبدي لوشن لجسمي وبقا رحتي تجنن وميكب خفيف اوي لاني اصلا ملمحي حلوه ولبست بنطلون بس خامه طريه وبلوزه لحد نص فخادي كدا ونزلت رحت ورنيت عليه قبل مقرب ع البيت قلتلو اني اربت اهو وانا داخله الحوش لقيت حد شدني وفجاه لسه هسوط
لقيت احمد ف وشي وخدني ف بوسه كلها رومانسيه وهو بيبوسني اعد يقولي بحبك بحبك بحنون ي نور وانا ببوس فيه بشراسه اكتر واكتر قلتلو ي مجنون مفيش حد هيقفشنا قلي متقلقيش انا مأمن الدنيا وسندني ع الحيطه ودهري للحيطه ونزل بنطلوني وفضل يلحس ف كسي وانا وقفه وبدأ اعصابي تسيب بس مكنش عندو خبره اوي لاني انا اول بنت يوصل معها لكل دا وفضلت اقولو ( اه اه احح مش ادره ي احمد مش ادره اقف كسي هموت بيوجعني اه احح اه اه اه ) وبدأت اترعش لحد ما جبت عثلي ع وشو وهو قام خدني ف حضني ورفعني لف رجلي حولين وسطو وزنقني ف الحيطه وفضل يبوس فيا شويه وف بزازي شويه وبعدها اعدني ع ركبي ف لارض وطلع زبو وفضلت اكول فيه بشراه كأني عطشانه والحس فيه من فوق لتحت وادخلو كلو جوه بوقي وازقو لزوري واطلعو اتف عليه وادخلو تاني وانزل ع بضانو اكول فيها لحد ما هو جاب ولبسنا بسرعه وطلعنا لعمتي قضينا اليوم سوا كانت كل لما بتطلع عمتي بره او حاجه ياخود بوسه يضربني ع طيزي وعض بزازي يقرصني من كسي وفضلنا كدا وروحنا وعدا يومين وعرفت ان احمد عمل كدا معا بنت عمي التانيه ونهرت طبعا انو ازي يعمل كدا معايا وبعدها يروح لغيري طب انا قصرت معاه ف اي طب هو قالي بيحبني ودخلت ف دور كأبه شويه بس انا الحمد** بعرف اعمل موڨ اون بسرعه ومعادش شهر ونسيتو اصلا بس كان جسمي ديما بيطلب مني عايز حقو عايز يدلع وانا مش عارفه اعمل اي لحد ما جتلي فرصتي بس كان عدا ع
خروج احمد من حياتي سنه وشويه وكان عندي 18 سنه سعتها وكانت اجمل فرصه ف حياتي اخويا كان سعتها عندو 17 سنه كان خلاص نقصلو سنه ويخلص الدبلوم وكان جسمو بقا حلو وطول بعرض ولما جه يعض معنا يومين اول مشوفتو طلعت جري عليه
انا:: اشعلقت في حضنو حمودي وحشتني اوي ونازله بوس في خدودوو
اخويا محمد:: انتي وحشتيني اوي ي نوارتي وراح بايسني بوسه كبيره ف خدي وحضني جامد ونزلني قالي استني جايبلك هديه
انا :: بجد ي حبيبي فين
فا قالي غمضي عينك وفتحت لقيتو بيبي دول بيتي بس شبيه للقميص النوم هيا حرير وفوق الركبه وديق من الصدر ومفتوح بدنتل ونازل ع واسه ومفتوح لحد نص الداهر قلتلو يلهوي دي قليل لادب اوي وبصيت ف الارض ووشي احمر فا باس دماغي وقالي شليه ف جهازك وغمزلي اكسفت اكتر وشكرتو ودخلت اوطي اشوفو عليا بس نسيت اقفل الباب ورايه كويس وانا بتفرج ع نفسي ف المرايه حسيت بوجودو ورا الباب فا شوفت طيفو اعت احسس ع بزازي والف بيه و اوطي كأن التوكه وقعت مني وبان فلقت طيزي سعتها وشوفت اديه وهيا ع زبو فا قلعتو ولبست هدومي كل دا وهو بيتفرج ولما لقاني جايه ع الباب جري عمل نفسو بيتفرج ع الاب
احنا ف البيت عندنا لاب توب واحد بس فا بنتشارك فيه سوا عدا اول يوم ع وجود اخويا ف البيت وانا مش مبطلع كلام انا وهو لاننا اقرب اتنين لبعض ف البيت من ناحيه السن والدماغ وبنحب بعض جدا وتاني يوم قلتلو انا عايزه العب قالي تعالي وفضلنا نلعب لعبه ع التلفون كدا فيها اسأله وكان فيها سؤال نفسك تقول لحد انك بتحبه ومش عارفه وكان لمحمد فا سكت شويه وبعدها رد ايوه بحب واحده ومش قادر اقولها
فا انا رحت غمزه بعيني وقلتلو يا جامد واله كبرت وبقا في مزز وبتعؤف تحب بس حسيت سعتها من جوايه بغيره قولت دا عادي مهو اخويا بردو وبعدها بشويه انا كونت اعده ع الكنبه الكبيره وهو اعد ت كرسي وبيتفرج ع التلفويون وانا ماسكه الاب توب ادامي ع الكنبه ونايمه ع بطني وكل شويه واخده بالو انو بيبص ع طيزي بس عامله عبيطه وبعدها بشويه قالي هاتي الاب قولت لا راح
محمد:: هاتي الاب بقولك
انا :: لا اعلي نا ف خيلك اركبو
محمد:: هخدو بلعفيه
انا :: تدفع كام😂😉
راح محمد قام وكان بيحاول يشدو من ادامي فا وقع فوقيها وانا بعافر وابعدو من فوقي عمالك اقلو قوم يتقيل انت مش ادره ضمري هيكسر مش هدهولك بردو وهو طبعا كل دا بيحاول يخدو مني رحت معدوله وهو فوقي فا وشي بقا ف وشو وهو فوقي فضلنا نقاوح معا بعض حبه وبعدها فجاه بثا قريب مني اوي ونفسو عند رقبت وبعدها عيني جت ف عينو ونفسنا قرب اوي راح خاطفه حته بووسه بعضه سيب فيها كل حته فيها وفجاه سمعنا صوت المفتاح ف الباب قمنا اتعدلنا وبعد ما ماما دخلت وسلمت علينا وكانت جايبه اخواتي معها من الدرس حضرت لاكل واحنا بناكل رحت ممشيه رجلي ع رجلو وعضيت ع شفيفي وضحكت وخلصنا وبليل طبعا كلنا كنا سهرنين ضحك وهزار ومحمد كان خلاص هيمشي اصبح عشان عندو
شغل بس انا قولت مش هسيب الفرصه دي بعد يومين قلتلو عيزاك معايا هخلص شويه ورق لمدرسه اخواتك وفعلا رحنا سوا خلصنا الورق وكان ماسك ايدي طول الطريق شبه الحبيبه واحنا رجعين كنا ف منطقه فاضيه خالص وبصراحه انا عديت عليها قصدي عشان اصحابي قلولي عليها كانو بيروحو هما وحبيبهم يقضوها حب هناك فا اول ما اخويا شاف المكان كدا فا وقف ولقيتو حضني من دهري وقالي انتي الي بحبك ومش قادر اقولها انا بحبك اوي ي نور فا اتخضيت وبعت عنو وانا بصه ف عيونو( واراكم ف الجزء التالت)
اتمني جزء ده يعجبكم واستنها تعليقات حلوة منك
وانتظارو الاجزاء الجايه هتولع نار نار 🔥🔥

ويارت يتم دمج جزء ده مع الاول

هاي انا اول مره اكتب قصه وبيجي ادامي صعبات لاني لسه جديده وفعلا عشان لإحداث وقعيه بحاول اظبط القصه وسوري ع ان الجزء صغير وانا اخذت بنصايح والي جي احسن سوري اني طولت ف المقدمة

(الجزء الثالث)


بعد ما نور و واخوها وصلو المكان هادي وفاضي
محمد :: حضنها من دهرها وقالها انا بحبك اوي ي نور انتي الي بحبها ومش قادر اقولها
فا نور اتخضت وبعدت عنو و عنيها ف عنيه وراح لف وشها لوشو قبل ما نور تنط بي اي كلمه وخدها ف بوسه كلها عشق وحب وفضل يبوس في شفيفها ويلحسها ونزل ع رقبتها عضها عضدات خفيفه وطلع تاني ع شفيفها وبداء يمص ف الشفه الي فوق ويعض فيها وهيا تلحس لسانو وعيونها ف عيونو وراح رفعها ولف رجليها حولين وسطو وكان راس زبرو ع باب كسها وبدات تسخن جامد وتحس معها احساس محستهوش قبل كدا ولا حتي معا احمد ابن عمها وبدأ يبوسها بجنون وكان ف مكان زي مكان اوضه كدا من الخشب دخل واتاكد ان مفيش حد ولا عمال ولا حاجه وخدها شلها زي العروسه ع اديه لاتنين وعيونو ف عنيها وكان لحظه رومانسيه اوي ونيمها ع الفرشه الي ف لارضه ونزل فوقيها بوسه ف كل حته فيها من اول رسها وعنيها وخدودها وودنها ورجع لشفيقها ف بوسه تشفي من اي حاجه ف الدنيا ونزل ع رقبتها وهمسلها وقلها بحبك ي نور ونزل ع صدرها فضل يرضع فيه ويقفشلها ف التاني وبدا ينزل لبطنها وباس اديها وبعدها بقا نزل لحبيبي كسي الغالي واول ما لسانو لمس كسي انا اعصابي سابت وبدات اقلو جامد ي حبيبي جامد اوي ي حمودي كمل ي اخويا ي حبيبي ي روحي اه اه اه اه متع لبوتك العطشانك كيف شرموطك اه اه اه هموت ي محمد لسانك حلو اوي وبيمتع اوووي اه اه هجيب هجيب وبدات اشدو من شعرو ادخل دماغو عند كسي اكتر وبياخود نفسو مني بلعافيه لحد ما اترعشت وجبتهم ف بوقو قلع البنطلون وتفهم ع زبرو وبدات ادعك زبرو بأيدي وطبعا كونت بقيت افضل ف المص وبدات ادخل راسو ووبصلو بلبونه اوي وهيجو عليا وهو اصلا ع اخرو وبدات ادخل زبرو كلو كلو ف بوقي وهو بدأ ينكني ف بوقي وانا اكوح واطلع زبو اتف عليه وادخلو تاني وبعدها اخود بضانو ف بوقي وانزل فيها اكل وادخل زبرو ف بوقي تاني فضل كدا ربع ساعه وكونت بخرجو من بوقي واطلع ابوس ف شفيفو شويه عشان منخلصش بسرعه وبعدها نطرهم ف بوقي ونظفتو كويس خالص وفضلنا ف حضن بعض عشر دقائق وبعدها لبسنا ومشينا (دي كانت بدايتي معا اخويا لأن المفاجآت جايه كتير
روحت البيت وهو روح عند تاتا عشان عندو شغل تاني يوم وروح ارتاح الفون بتاعي رن
محمد:: اي ي حببتي روحتي البيت
انا:: اه ي روح حببتك انا روحت
محمد :: اخواتك وماما وبابا رجعو
انا :: لا لسه بجهز لاكل وخت دوش وهدخل ارتاح ي شقي🫦
محمد :: نور انا عايزك حببتي واختي وصحبتي وامي وكل حاجه ليا
انا :: طبعا انت ابني الي كبر ع ايدي وحبيبي الي عشت معاه اجمل لحظات حياتي واخويا الي بيسندني وصحبي الي معاه سري وشايل همي
محمد :: طيب ي حبيبت قلبي نامي وارتاحي ونكلم بعدين باي
انا :: رب** يريح قلبك ديما باي
رحنا ارتحنا طبعا كان شئ جديد عليا وعملت مجهود زياده عن كل مره واخويا كان خبره منين كدا انا معرفش عدا عليا اسبوع كان اول اسبوع امتحنات ليا وكانت ايام صعبه ف اولي جامعه كنا ف نص السنه وتاني اسبوع رحت عند تاتا بحجه ان ادنيا هناك هديه وانا هروح عشان اعرف اركز ف مزكرتي واقنعتهم ف البيت بالعافيه لأن طبعا انا المسؤوله عن البيت ولو مشيت هيبهدلو فا اقنعتهم اسبوع واحد وهرجع علطول اخلص التلات
الامتحنات الي عليا ورحن اول يوم دخلت الشقه خلتها عروسه نظتها اشقته وظبت تاتا بدكير ونكير ومكوا وسبعه واي وظبط نفسي ما انا عروسه بقا ودخلت اخر حاجه طبخط اكلت سمك اي وخت دوش وخلتني فعلا عروسه لبست بجامه لحد الركبه ونص كم بس قصيره شويه مبينه شويه من بطني وشويه من صدري وسمني طبعا باينه وانا بيضه اوي فا كونت بنوره وهيا سوده جه من بره اول ما دخلت اتفاجئ اني ف وشو بحضنو وبقلو بصوت عالي وحشتني ي محمد ي اخويا وبصوت واطي وحشتني ي حبيبي وبستو ف خدو كدا ونزلت باس ايدي وقالي اي الجمال دا كلو يابت واله كبرتي واحلويتي ولفني بروته😂 تاتا ضحكت وقالتلو ادخل امال لما تشوف الشقه وحلوتها الها انا شامم ريح الشقه ولاكل من اول الشارع قلتلو بس ياض بكسف اله☺️ واعدنا نهزر دخل خد دوش سريع كونت مجهزه الحمام وبعدها خرج لقاني دخلت اجهز لاكل ف المطبخ حضني من
ضهري وبسني ف رقبتي وقالي تسلم ايديكي ي عروسه فا بصتلو وبستو ف شفيفو بعشقهم زي العثل وبعدها قلتلو خلاص احسن ستك تقوم وحطينا لاكل سوا واحنا بنبص لبعض (تيتا ملهاش دور بس هيا عندها 75 سنه سمعها خفيف شويتين بس نظرها حلو اوي بس مش من طبعها بتركز اصلا وعلى *" حكيتها خالص )
المهم بقا بتاتا اعدت تتفرج ع المسلسل الهندي بتعها وطبعا انا اعت اتفرجت معاها وحمودي كان ف لاوضه بتعتو ع الفون وتاتا قالتلي انا داخله انام وانتي هتيجي جنبي ي نور ولا هتنامي جنب اخوكي قولتلها لا ي تاتا انا هنام معا محمد عشان هزاكر طول الليل وهلقك ف نومك فا قالت تصبحي ع خير ي حببتي وبعدها انا دخلت ظبط نفسي وروقت ع نفسي ودخلت لاوضه براحه هو كان قفل الباب نص قفله كدا ودخلت براحه خاللص محسش بيا وراحت كالعه من ورا السرير وقلتلو عوووو فا اتخض خضه وتطلع يجري وريا ف الاوضه واول ما افشني حضني جامد اوي وقفل عليا اديه كان هيكسرني وقالي ينفع كدا حد يعمل ف حبيبو كدا وبعدها نيمني ع السرير وحضني وانا بوست رقبتو وفضلت ابوس فيها ونبوس ف شفايف بعض ويمص ف شفتي الي تحت وانا اعضو وايدي نزلت ع البنطلون وفضلت العب ف زبو من فوق الهدوم وهو بيقفش ف ببزازي ويبعبص ف طيزي اول ما بعبصني طلع مني اه اه اه اه يمحمد بيوجع قالي هو انا عملت حاجه ي شرموطه وقلبني ع بطني وقلعني ونزل ع طيزي ضربها كفين لحد محمرت وفضل يبوس فيها وفتحها وبداء يلحس خرمي وايدو التانيه بتلعب ف كسي وانا بدات اتلبونه اه اه ي حمودي مش ادره بيوجعني اه اه طيزي اه رح اتعدل وقلع بنطلونو ووتف ع زبرو وبداء يمشي ع كسي من برا وانا اتوجع اه اه اححح اه دخلو دخلو ي حبيبي وريح كس حببتك اختك اه حححح هموت وبعدها حط راسو علي خرم طيزي ودخل راسو برااحه وام مدخل واحده واحده وانا بصوت وهو ايدو ع بوقي عشان هصحي ستي وبقولو لا لالا بيوجع اوي طلعو طلعو دا كبيره ع خرم طيزي اه اه اه ابعد ونام فوقي وهو موقف وبدا يبوس رقبتي ويهديني ويبوس شفيفي
شويه برمانسيه وحب وبداء يدخل بقا جامد جامد ويرزع ع اخرو اه اه اه ي حمودي حلو اوي يمعتني اوي وكان بيلعب ف بزازي ويقش فيهم وانا متمتعه ع لاخر وجبت مرتين وبقا ايدو ع كسي وايدو التانيه ماسكه شعري لفو ع ايدو ونازل نيك وانا بقولو نيك شرموطه نيك لبوتك اه اه كيفني ي سيدي متعني ي حبيبي اه اه اححح هجيب هجيب قالي اهو ي شرموطه ي متناكه اهو بنيكك جامد اه اه هجيب ي نونو هجيب قلتلو هتهم وجبنا ف وقت واحده بس اتمتعت بجنون معاه ونام جنبي وحضني بحب وباس راسي وقالي بحبك ي نور حياتي انت مش اختي انت مراتي حببتي وفضلنا ف حضن بعض بس انا كونت كل دقيقه كدا اديلو بوسه ف شفيفو بس طويله شويه فا راح نام ع ظهرو ورفعني من وسطي فوقيه فا بقيت كسي ع زبرو بظبط ونزلنا ع شفايف بعض لما كانت هتتقطع اممم اممم وفضلت احرك وسطي واحك كسي ف زبرو لحد ما بقا حديد وراح عادل زبرو ع فتحه طيزي وفتح طيزي وقالي اعدي
وبدأت دخلو اه اه جامد اوي وتخين وحلو اوي اه اه بيوجع اااه اااه اول ما دخل عضيت ع شفايفي وفضلت اتنطت واتنطت ع زبرو جامد وبداء يطلع صوت شديد من خبطي بدخل زبرو كلو جوايه لحد بضانو جامد ي شرموطه اتنطتي حلو ي لبوه اه انتي حلوه كدا ازي ورحت نزلت ع شفيفو وفضلت ابوس فيه وقمت دخلت زبرو كلو ف بوقي وفضلت امص فيه والحس راسو وادخل بضانو جوه بوقي واعض ف زبرو وعروقو كانت هتفرقع قالي هجيب اه اااه قولتلو ف بوقي وع صدري وغرقني كأني فتحت حنفيه لبن بلعت الي ف بوقي والباقي دعكتهم علي صدري وحطيت زبرو ف بوقي ونظفتو وقمت نمت ف حضنو شويه وبعدها لبسنا ونمنا وصحيت لقيتو مجهزلي الفطار ومروق عليا خالص قبل ميروح اشغل قالي زكري كويس الصبح عشان تعرفي تنامي وترتاحي بليل وغمزلي وفطرنا سوا اصبح ودخلت
لاوضه خت منو بوسه وداع وهو رايح اشغل وادتني بور اروق الشقه واطبخ ودخلت نمت ساعتين صحيت ع العصر فضلت اذاكر واقوم اعمل نسكافيه واكمل مذاكره اعمل قهوه واشرب واجمل لحد العشا
انا :: اول مدخل حضنتو وقلتلو محمد حبيبي حمدلله ع سلمتك ياخويا
محمد :: **** يسلمك ي نور عيني جبتلك حاجه بتحبها
انا :: اي هيا اي هيا وبتنطت ادامو
محمد :: طلع من الشنطه اكتر شوكلاته مفضله ليا والعصير الي بحبو
( تاتا ف الوقت دا كانت ف المطبخ بتجهز لاكل لانها حست اني تعبت من المذاكره فا بتساعد)
انا:: رحت نطيت ع محمد وكانت ضحكتي من الودن للودن بوستو ف شفيفو بوسه حب وشكر ونزلت
طول ما انا باكول ببصلو وانا مبسوطه لان عمري ما حد اهتم بالي انا بحبو او اي الي بيفرحني وحسيت فعلا بحب محمد اخويا ليا
وعدا اليوم دا كونت تعبانه ونعست وانا بكمل مزاكره ع الكنبه لاني الامتحان كان عندي اصبح فا طلع شالني ودخلني ع السرير وحضني جامد وكملنا نوم لصبح وصحيت فطرنا سوا وبعدها وصلني الامتحان وراح ع شغل. وخد نص يوم اجازه وجابني من لامتحان ع البيت ولما روحنا لقينا مفجأه
ستي اختها تعبت ورحتلها وهتيجي بكرا اول ما دخلنا استحمينا وجهزنا غدا وكلنا ونمنا ساعتين صحي علي احساس بأن السيخ الحديد بتاعو مولع نار ع اخر وخلاص هيموت وينطر ولقا زبرو ف بوقي ونازله لحس لحس فيه وبدخلو كلو جوه وبنيك نفسي بزبرو ف بوقي ودخلت بضانو جوه بوقي لحد ما اكوح واطلعو اتف عليه وادعكو بأيدي وادخلو تاني قام واتعدل وبقا هو الي ينكني ف بوقي وهو مستمتع ع لاخر وسبت زبرو طلعت ف شفيفو كونت ببوسو بجنون لدرجه اني مكنتش ادره اخود نفسي قالي براحه وانا هطير دا يوم كامل قلتلو مش هلحق اشبع منك لو عمري كامل معاك
نيمني ع السرير ونزل بلسانو ع كسي لحس وانا كونت نار وكسي كان مولع قالي اح اح ي حبيبي كسك لسع لساني وانا اه اه اه ي حبيبي جامد بيوجع كسي هموت اه اه اه اااااه هجيب هجيب ونطرت ع وشو فا قام وعملني وضع الدوج وبداء يعدلو انو يدخل ف طيزي راسو وبدا يدخلو واحده واحده اول ما دخل بداء يرزع وانا اسوط اااااه اااااه مش ادره براحه ي حبيبي براحه ي حمودي اه اااه انا مش اد زبرك فصلنا كدا لحد مجاب ارتحنا ساعه وقمنا عملنا واحد بقا ف الحمام واحنا بنستحمه كان نااار وبعدها طلعنا نمنا تاني يوم بقا كان واحد الوداع ومشيت عند بابا وماما لأنهم كانو هيجننو ع غيابي روحت كونت طول الوقت سرحانه وبفتكر محمد وبتخيلو ديما معايا ف كل وقت وبكلمو ديما وف مره كونت اعده سرحانه وافتكرت فتره ف حياتي وموقف عمري ما بالي ينساه
انا :: الو عايزه اي اي بت انتي بترني عليا لي
موني :: يابت انتي عبيطه مش احنا هنزاكر سوا انهارده عندي
انا :: اه صح انا نسيت خاالص طيب هخود دوش والبس وابقا عندك
موني :: هاتي الكتاب بتاعك معاكي وقفلت
موني (صاحبتي المقربه موني وبنروح ونيجي سوا الدرس والمدرسه وبنزاكر عند بعض وانا بروحلها اكتر كانت بيضه اكتر مني وشعرها اطول واجمل بس انا ملحمي احلي جسمها قريب مني جدا بس هيا ع اطول مني )
موني اول ما شفتني شدتني من شارعي قالتلي انتي بتقوليلي يابت رحت طلعت اجري وراها ف الشقه لحد ما ضرتها ع وشها قولتلها لو اكررت هكسرك واعدنا نضحك وفطرنا سوا وبدائنا مزاكره خلصنا وامها كانت ف الشغل واخوها ف الجامعه فا دخلنا نريح ع السرير ومسكين الفون فا بتوريني فديو رومنسي بوس مغري اوي عضيت ع شفيفي ورحت قولتلها اااه ياما نفسي وضحكت ع اخري فا سكتت وحسيت بأديها كانها بتخبطني بالغلط محطتش ف دماغي وعدا اليوم وروحت اتصل عليها بعدها بأسبوع وعزمتها ع فرح بنت خالتي ورحنا سوا
وكان يوم يجنن ولما روحنا الدنيا ليلت فا اخوها قالها خليكي عندهم عشان الوقت وبكرا تعالي كونت انا ومني ف لاوضه لوحدينا وقفلنا عشان نغير وناخود رحتنا وبعد ما نمنا ع سرير واحد وهيا نام ف حضني وبعد شويه لقيت عيني جت ف عنيها فا هيا بصتلي اوي وبعدها بعت عيني بتوتر وقلتلها انا انا هقوم اجيب مايه ودخلت الحمام وانا جسمي نار ومش فاهمه انا ازي اسخن ع صحبتي دي بنت المهم اني دخلت فا بتقولي البت بنت خالتي دي بارده بقولها لي كدا
موني:: دي مش عايزه تبعد عني
انا:: ازي يعني مش عايزه تبعد عنك
موني :: هحكيلك قالتي انا كونت اعده لقيت بنت خالتي حضنتي جامد فا بقولها براحه ي بت ف اي فا لقتها بتقولي لا مش براحه انتي حلوه اوي و بستني ف شفيفي وفضلت تبوس فيها جامد وبعت عنها وقلتلها خالتك لو عرفت هتموتنا ومشيت ومن سعتها وهيا بتفكرني بلحجات دي
انا:: يلهوي يلهوي هيا عملت كدا ازي
موني :: قربت مني واديها حطتها ع طيزي وبراحه حطت شفيفها ع شفيفي واستنت مني رضت فعل فا انا اصدمت وسكت بدات تحرك لسنا وتبوس فيا براحه فا بدات اتجاوب معها عشان اديها كانت مسيباني دي ليمكن يكون اول مره ليها وبدات تبوسني بجنون تكتر واكتر وتعض ف شفيفي وانا بدأت الحس لسنها واعضها ونزلت تدعك ف بزازي من فوق الهدوم ونزلت اديها ع كسي ودعكت جامد وتشم ف اديها وتقولي ريحت كسك حلوه اوي انا نفسي فيكي ينور انا بحبك ونيمتني وحضنتني وقلعنا وبدات تحك كسي ف كسي جامد واجمد واجمد وانا بتنهد وامممم اه اه اه اااه ي موني كسك حلو وناعم اوي وسخن اححح قالتلي براحه عليا ي نور اااه اااه براحه انا مش ادره هجيب وانا بلحس بزازها وبعض فيها وبقفش ف التانيه وشويه وبطلع لشفيقها عشات تكتب صوتها شويه ومستمتعه اوي وبزات انها نظيفه وجسمها ناعم ونزلت لحد ما جبنا سوا وسوطنا ااااااه اححح وخدنا نفسنا وحضنا بعض شويه لحد ما خت نفسي ولبسنا ونمنا وصحينا اصبح هيا روحت وانا عشت حياتي عادي بقا اسبوع ولقيت موني بتكلمني بتقولي تعالي نزاكر قولتلها ماشي بكرا هجيلك من اصبح وقفلت وبفكر هعمل كدا تاني ولا مي

(واتمنا الجزء دا يعجبكم واركم ف الجزء الرابع وياريت تشاركوني بتعليات وتشجعوني☺️) ارجو دمج جزء ده

(الجزء الرابع)

وفعلا تاني يوم رحتلها دخلت عادي فطرنا سوا انا وهيا واخوها وهو نزل راح يعض معا اصحابو واحنا بدائنا نذاكر وبعد تلات سعات مزاكره قولنا نفصل شويه شغلنا اغاني وبدئنا نرقص وهيا كانت عليها رقص يهيج الي مبيهجش وفضلت ارقص انا وهيا وبنتفرج ع بعض وكنت انا لبسه هوت شورت رصاصي وطوب لحد الصره كدا اسود اعده ف البيت برحتي بقا وهيا لبسه جلبيه بيتي بنبي ومفتوحه من الصدر ومجسمه عليها وطويله تحت الركبه كدا وبعدها اعدنا مش ادرين ناخد نفسنا من كتر الرقص وقمت شدتها ليا وحضنتها
موني :: نور عيب كدا اله بس بقا
انا :: نازله بوس ف شفيفها وايدي ع رقبتها وأيدي التانيه ف خرم طيزها ببعبصها
نور :: اااااا اااه اااه لا مش ادره
انا نزلت ع كسها ونزلت البنطلون خالص وبدات امشي لساني براحه واسرع واسرع وهيا بدأت تسوط وتزوق ف راسي لجوه اكتر وتشد ف شعري وانا صبعي ف طيزها ببعبصها وباكول كسها بسناني
وايدي التانيه ع كسي بلعب ف كسي من كتر الهيجان
وعماله اعض ف زنبورها ولحس كسها واشدو بسناني وانا اسوط واهيا تسوط اااه اااه اح اححح ي نوور اااخ وجبنا ف وقت واحد وختها ف حضني وخدت نفسها وانا بلعبلها ف شعرها وبعدها
قامت ونزلت ع كسي وبصلتي وقالتلي همتعك زي ما متعتيني
ي حببتي وبدأت تلحس طيزي وتدخل لسنها جوه وانا عماله اتوجع بمحن اااه اه ااح اااه وهيا طلعت ع كسي وبقت تلحس واسرع واسرع وانا..اسوط اااه ااااه لسانك حلو اوي اااح كسي كسي نار ي موني اااه وهيا تاكل اكتر وبدأت تعض وانا اقولها اكتر اااه اكتر اححح اكتر واكتر وانا بشدها ليا وهيا مش ادره تتنفس لحد ما سوط اااااه ااااه واترعشنا وجبنا تاني مره سوا ونمت ف حضنها وفضلنا نايمين شويه قمنا فضلت تبسني من شفيفي وفضلنا كدا شويه لحد ما اخوها رجع ولبست ونزلنا خرجنا
رحنا ادرس وبعدها عزمتها ع الغدا وهيا عزمتني ع قهوه وروحنا فضلنا نكلم طول الليل ع اليوم الممتع دا لحد منمت ورحت تاني اليوم المدرسه وكان يوم حلوه معها
فوقت من ذكرياتي ع تلفون
عمتو :: تعالي هاتيلي شويه حجات
لبست ورحت لعمتو جبتلها الحاجه واول مدخلت ولقيت ابن عمي الي خاني كأني مش شيفاه واعت معا عمتو وقضينا اليوم
ولما جه الفرصه انو يعمل معايا حاجه لقيتو قرب مني وبسني ف شفيفي ولف ايدو ف وسطي وبقا حضني زقيتو بعيد عني بسرعه وقلتلو لا
رفض وقلتلو انت زباله انت عملت معايا الي انت عيزو وبعدها رحت لواحده تاني وعرفتني يعني اي شهوه ويعني اي سكس انا مش عايزه اعرفك تاني ولا اعرف اي ارف من نحيتك
وروحت وانا مديقه ومخنوقه ونمت من الخنقه وتاني يوم صحيت قضيت يومي عادي ملقتش حد معايا ف البيت فا رجعت سرحت تاني وافتكرت بقيت حكايتي بي موني
لما رحنا المدرسه وكونت زعلان يوميها وهيا عمال تنكشني وتهزر معايا وتجري ورايه وضحكتني ف الاخر وبعدها انا اعده ف الفصل ولقتها حطت الشنطه ع رجلنا والشنطه كبيره غطت رجلنا خالص وانا كونت لبسه شروال مش جيبه وبدأت تدعك ف كسي وانا بصتلها ووشي كان احمر وتدعك اكتر واكتر وهجنن مش ادره خلاص فعلا هسوط قومت رحت الحمام وهيا جت ورايه زنقتها ف الحمام نزلت فيها بوس وهياا بقت تلعب لي ف كسي وانا العب لها ف كسها وبموص ف شيفها وهيا بتعضني عضه خفيفه وبدعك ف رقبتها بأيدي اتانيه وبنبوس ف بعض و لحد ما جبت وهيا جابت وكونا بنبوس ف بعض عشان ميطلعش صوت وطبعا
وطبعا حمام المدرسه عادي اكتر من بنت يدخلو الحمام سوا بيعدلو اللبس لبعض بيعملو حجات البنات بيدخنو ما المدارس الثانوي كانت بايظه اوي
(وكان واحد ع الواقف بس نااار وف مغمره ويهبل)
ودي كانت حكايتي معا موني وخلصت معا انتهاء الثانوي وبقينا اصحاب عادي بنشوف بعض بس بطلنا نعمل حاجه سوا
عدا فتره وشوفت واحد وحبيتو اوي وهو حبني واعدنا سنه سوا بدون ما حد يعترف لتاني وارتبط بيه وبدايت مغمرتي معاه وانا جدتي التانيه بتعزل مش الي اخويا عايش معها وطبعا كانت عايزه حد ينقل العفش فا حبيبي عرض عليا
حبيبي( اسمو علي اطول مني بحاجه بسيطه بس جسمو رياضي جدااا وهو مش اجمل حاجه بس وسيم الي حد ما )
تاتا عزمتو ع الفطار وبدان ناكول وبعد مخلصنا بدانا ننقل العفش ف العماره الجديد والشقه الجديده كانت ف الشارع الي ورها وانا كونت بشيل معاه فا عدا اول يوم من شل العفش
وتاني يوم بقا بعد ما بدانا بشويه تعبنا فا دخلت ف الشقه الجديده نرتاح ونعمل قهوه تفوق
وفجاه وانا ف المطبخ لقيتو حضني من ضهري وانا طبعا كونت خلاص عديت المرهقه بس انا اونثي ومحتاجه احس بدا وعندي
رغبات لاني اصلا الشهوه عندي عاليه فا اول ما قرب مني بصتلو وسكت بس بعدها بعت عنو ورحت اعت من غير مقول ولا كلمه كملنا شيل العفش وفجاءه حاجه وقت ع رجلي صوت اااااه رجلي اااه فا جه جري وشلني وفضل يدعكلي فيها لحد مبقيت احسن وانا قايمه شدني واعدني ع رجلو فا بصتلو شويه وبعدها ونمت ف حضنو بكل هدوء وحضنتو جامد وقلتلو انا فعلا بحبك
علي :: وانا بحبك اوي واسفه لو زعلتك ف المطبخ
انا :: مش بزعل منك اصلا
علي :: يعني مهما عملت متزعليش مني
انا :: الي بيحب حد مش بيزعل منو
ونمت ف حضنو شويه بعدها رح عدلني لوشو ولف رجلي حولين وسطو واحنا اعدين وخد شفيفي ف بوسه كلها حب فعلا وبدات اسرح معا البوسه ونسيت نفسي ونسيت احنا فين وبنعمل اي وبدات ايدو تنزل ع ضهري ويحسس لحد منزل ع طيزي وبقا يقفش فيها وفجاه ام ضربني عليها طلع مني بشرمطه اااه اه اااه بيوجع قالي هو اي قلتلو ايديك يسافل وفضلنا نبوس ف بعض شويه وعدا اليوم ع كدا بس

وتالت يوم بقا واخر يوم ف شيل العفش اول ما دخلنا استفرد
بيا ونزل فيا بوس وطبعا تاتا مكنتش بتقدر تيجي واحنا بننقل لوحدنا وطبيعي بنظبط الشقه فا بنتأخر
وبدا يبوس ف شفيفي وانا بحضنو جامد وبموص لسانو وبعض شفيفو وبحك كسي ف زبرو من فوق الهدوم لحد ما هاج خالص وحرفينا لقيت ف سيخ حديد من تحت البنطلون انا حطيت ايدي عليه من فوق الهدوم رحت عضه ع شفيفي وقلتلو يلهووي كل دا قالي امال لما يقف قلتلو اكتر من كدا يخربي هو كدا ومش واقف لسه
ونزلت ع ركبتي نزلتلو البنطلون وبدات اتفرج عليه طويل جدا فعلا وتخين وعرقو نطره ولونو البني الفاتح دا بعشقو بدات الحس فيه وادخلو جوه بوقي زي المجنون كونت عطشانه زبر وبدات اكلو واكول بضانو وادخلو كلو واطلعو تاني وادخلو وبدأ ينكني ف بوقي وانا اكوح واطلع زبرو واتف عليه وادخلو تاني لحد ما قرب يجيب قلتلو لا لسه بدري ونمنا ع المرتبه كانت لسه ع لارض وطلعت فوق منو وبدات ابوسو ف شفيفو وفضلنا كدا شويه وبعدها نزل ع طيزي وبدأ يدخل صوابعو واحد واحد ويلحس خرمي وانا اتوجع اااه اه ااححح مش اده واول ما حط لسانو ع شفيف كسي انا سوط ااااه اااح نار نااار وبقيت ازوق راسو واشدو من شعرو ع جوه اكتر واكتر خلاص مش ادره وهو كان اي لسانو يهبل كدا ناار وي ويحرك لسانو ف دواير ويلحس من تحت لفوق ويعض زنبوري وانا اااه اجمد ي حبيبي جامد ي علي اكتر اكتر اكتر اه اااه اااه اححح هجيب هجيب هجيب ااااه واترعشت جامد لحد ما غرقتو خالص وبعدها لفني ونيمني ع بطني ورفع طيزي بالمخده وتف ع زبرو ودخل راسو ع باب طيزي وطبعا هو زبرو كبير اكبر من الي دخل فيا قبل كدا فا كونت كأني بتفتح من لاول وجديد وحط ايدو ع بوقي وبداء يدخل براحه براحه وفجاءه رزع وانا سوط ااااااه بيوجع عورتني ي حبيبي وعيط فا حضني من ضهري وفضل يطبط عليا ويقولي حقك عليا ي حببتي متزعليش مني انا اسفه اقوم خلاص قلتلو لا ي حبيبي بس براحه فا بقا يدخل براحه ويطلع ويدخلو وهكذا فا بقيت اقول جامد ي حبيبي جامد اكتر اكتر وبلعب ف كسي فا شال ايدي وبقا ايد ع كسي واتانيه ع حلمتي بيلعبلي فيها اااه ااااه اه جامد نكني نكني جامد ااااه ي علي اه اااه اكتر بيوجع اوي وبيمتع متع حببتك
اتمتعي وانتي ساكته ي شرموطه خودي خودي خودي وبقا يرزع جامد جامد وطبعا انا كونت جبتهم مرتين وجبت التالته وهو بيقول ااااه اه هجيب وجبنا سوا اترمينا ف حضن بعض خمس دقايق وقام لبسنا وننزلنا كلمنا العفش وقبل ميمشي حضني وبسني بوسه طويله وقالي انا بحبك اووي واتمتعت معاكي متعه متمتعتهاش ف حياتي ابدا امووووووواه وسبني وباس ايدي وراسي ومشي وروحت فضلت سرحانه طول الليل ومن كتر ما افتكرت وهجت ع اخري ضربت سبعه ونص ف الحمام
عدا اسبوع وانا وحبيبي بنتقابل ف المحضرات بس او في الكافيه وبيروحني وبنكلم طول الليل وننام ع صوت بعض فا جه يوم قالي حبيبتي انتي وحشتني وعايز اشوفك قلتلو تعاله ي حبيبي قالي لا عايز انام ف حضنك وحشني
فا فكرت شويه وبعدها قلتلو طب فين فا قالي سهله ف شقتي فا بعد تفكري كتير وتردد وفقت ورحت بصراحه كونت واخده معايا قميص نوم يلين الحجر هو كان بيحب الفوشيا فا جبتو فوشيا والبنتي اسود وفاتله والبراه اسود ويدوبك مغطي الحلمه والقميص يدوبك مغطي طيزي ومخرم كلو ولما وصلت اعدنا فطرنا وهو وخدني ف حضنو وخدني بوسه واحنا بناكول سوا وبعدها قومت خت شور سريع جدا وغيرت وخرجت وقبل ميقرب قلتلو استنه وشغلت اغنيه ورقصلتلو واول مرقصت هو
هو اجنن وقام شدني رماني ع السرير ونزل فيا بوس وتقفيش ونزل ع بزازي بقا يرضع من نحيه ويقرص ف التانيه وانا بيطلع مني ااممممم اممم اه اه اااه ونزل بوس ف بطني لحد موصل لكسي ويبوس فيه ويلحس من تحت لفوق ويلف لسانو دواير ويعض وانا ااااه اااه بيوجع نكني ي حبيبي اااه اااه وبعدها لف نفسو وبقينا وضع 69 وبقا زبرو ف بوقي بدخلو كلو لجوه ومصو وكسي ف بوقو بيلحسو فضلنا ع الوضع دا شويه وبعدها خدني ووقفني ورفع رجلي اليمين ع السرير وميل راسي لقدام وسندت ع السرير بس وانا واقفه وهو بقا يلحس ف طيزي ويدخل لسانو اححح اااه اححح دخل ي حبيبي بقا دخلو مستعجله ي شرموطه طب خودني وراح بعبصني وعدلني وراح مدخل راس زبرو وفجاه رزع وبقا يرزع جامد واجمد وانا اسوووط ااااه ي حبيبي مش كدا لا خلاص انا مش ادك اااه اااه زبرك تخين اوي ع طيزي بتوجعني ااااااه ااااه وجبت وهو مكمل وقام غير الوضع ونام ع ضهرو ورفعني فوقو ودخل زبرو وبقيت اتنطت واتنطت واكتر واكتر وانتط جامد جامد وصوت بيرج ف الشقه وهو مستمتع ع اخر وكل ملمحي كانت تهيج وانا بعض ع شفيفي راح شدني ليه وبقا بيبوس فيا بجنون ويعض ف شفيفي ويبوس فيا ويلحس لساني ونزلت ع رقبتو فضلتي
ابوس فيها لحد ما عملتو رقبتو كلها لڤبيت و وجبنا اخر واحد سوا ونمنا ساعه ف حضن بعض وصحينا خدنا دوش سوا معا واحد ع السريع وكلنا ونزلنا عدينا ع كافي شربنا كوبيتين قهوه واتمشينا شويه وروحني وطول الليل وهو بيشكرني ع اليوم الحلو دا وانا بقلو اني عمري مكنت مبسوطه زي انهارده وف نفس اليوم عرفت ان اخويا هيخطب ودي كانت اصدمه اه احنا بعدنا وبقينا اخوات واصحاب بس ومبقناش نعمل حاجه سوا بس الحدود بنا اشلت عن الاول ومبقناش نكسف من بعض بس متخيلتش انو هيجوز ويحب واحده ويعشرها غيري
والفتره دي اكتأبت وبعت عن حبيبي وعن كل اناس وكان كل لما اخويا يجي مرضاش اقبلو حتي اشبكه لما راح يشتريها خت دوش وطلعت عريانه ادام التكيف مخصوص عشان يجيلي برد وفعلا جالي برد موتني وكونت بشرب حجات ساقعه وبخلي البرد يزيد اكتر عندي ويوم ما اشترا الشبكه اتلككت بتعبي ونمت ف البيت واخويا بعد مخلص يومها اساعه 1 بليل لقيت جي بيصحيني فا اول ما فتحت عيني وشوفت ادامي لفيت الناحيه التانيه وكملت نوم صحاني تاني ولقيتو بيعدنلي اعدني وكونت لسه مفوقتش فا مفتحتش عيني وفجاه لقيت حاجه ع رقبتي لبسهالي بفتح عيني ببلقيت سلسله ذهب باسم نور فا بقولو اي دا قالي ذي ما شبكتها بشبكك انتي حببتي واختي وصحبتي وكل حاجه ليا وال** مقدر استغنه عنك ابدا حقك عليا انا عارف انك زعلانه بس خلاص بقا اوعدك عمري متغير معاكي ابدا وتفضلي حببتي لاولى ولاخير
بس انا هجوز وانتي هتجوزي وهيا دي الحياه حضنتو وبستو ف خدو باس ايدي ودماغي واداني بوسه خفيفه طبعت علي شفيفي ونمت ف حضنو صحيت لقيتو هيقضي معايا اليوم وكنا تاني يوم هنخرج احنا وخطبتو فا قلتلو خلاص وانا اجيب حبيبي قالي نعم يعني اي قلتلو انت هتبقا مشغول ف حببتك انا هجيب حبيبي معايا وهخرج بكل ادب يعني معاك فا طبعا بعد كلام كتير وافق بالعفيه احنا كنا علاقه صحاب مش اخوات فا هو كان عندو علم با ارتباطي وقضينا اليوم وتاني يوم لبست اجمل حاجه عندي وكونت فعلا نور قولا وفعلا كونت ماشيه بنور كدا مفيش واحد ما بصليش ف الشارع وبقا محمد اخويا هيجنن مني وخطبتو اول مقبلتو وهيا بتسلم عليه طولو ف مسك الايد فا شديت اديها وسلمت عليها قولتلها
انا :: ازيك ي علا معلش اني مجنتش قبل كدا كونت تعبانه
علا :: ولا يهمك اتشرفت بيكي انتي اموره اوي
انا :: طبعا دي حاجه اكيده
كونت برد بكل برود وتكبر ودا مكنش طبيعتي فعلا بس هيا قربت لحد مش متخيله حد غيري يقرب منو وعلي جه وسلمت عليه واخويا بصلي فا رفعتلو حوجبي وسكت ومشي هو وخطبتو اديهم ف ايدين بعض وانا مش مركزه مع علي خالص طول اليوم مركزه معا اخويا وخطبتو بس علي طبعا مفهمش حاجه وعدا اليوم وحولت اعمل نفسي عادي ومحدش فهم اني كان جوايه جمرات نار كل لما يصور معها ايدو ع كتفها او ف اديها او يأكلها ف بوقها فا غظتو واكلت علي ف بوقو وخلتو يأكلني واصورنا وبقا اخويا هيجبني من شعري فا سكت واكتفا بانو قال كفايه كدا ياله نروح اول ما دخلنا البيت خدنا الشقه جري ورا بعض خمس ست مرات انا مره وهو مره واول ممسكنا بعض دعكنا بعض ع الي حصل وبقيت اسوط واقلو ازي تمسك اديها ازي تبقا ف حضنك كدا واضربو ف صدرو وهو يشدني من شعري ويوقولي بتأكليه ف بوقو يبنت الجزمه وفضلنا نضحك وبعدها خدنا بلنا انو فوقي فا لسه بتعدل عشان اقوم شدني تاني وخدني ف بوسه كلها شوووق وطبعا بعد غياب طويل ومش بس غياب كمان تغيرات هو كبر كتير عن زمان وانا كمان وبقا اجمل واجمل وبقا يبوس ف شفيفي ويحضني جامد وبقا يحرك زبرو كدا ع كسي من فوق الهدوم وبعدها نزل ع كسي وبقا يبوس فيه ويلحسو وقلبني يبوس ف طيزي ويدخل صوابعه وانا بتوجع اااه اااه اااه ااححح ي حبيبي وحشتني وحشت شرموطك اوي لبوتك نفسها تتناك منك ي جوزي ي حبيبي وعملنا واحد نااار نااار نكني ف طيزي لما شبع وقام روح وانا مقدرتش اقوم ونمت بلبنو وعثلي مغرقني وصحيت خت دوش وتاني يوم رحت حضرت المحضرات الي عليا وبعد مخلصت لقيت علي ف وشي بيقولي وحشتني ومحتاج حضنك بقيت مش عارفه الحقها من اخويا ولا منو قلتلو طب بعد فتره عشان ابقا احسن اكتر ونفسيتي تبقا اتحسنت

(اتمنا الجزء دا يعجبكم وتشركوني رأيكم واشوفكم ف الجزء الخامسه 😉)وتكبرص

(الجزء الخامس )

اسفه جدااا ع التأخير بس ظروف شغلي بتحكمني بقي

عد فتره ونفسيتي بقت احسن وبزات عشان علاقتي بخويا رجعت قريبه زي لاول اتصلت ع علي وقلتلو وحشتني وعايزه اشوفك قوم خت دوش وروقت ع حالي وخت هدومي واقنعت ماما بالعافيه اني ابات عند صاحبتي واتفقت معا صحبتي اني هقضي اليوم معا علي و هروحلها تاني يوم اصبح وامشي من عندها ع اخر اليوم وفعلا انا وعلي اتقلبنا فطرنا وخرجني وداني السينما وانا طول الفلم كونت ف حضنو مش اكتر بس مكنش ف مشكله لو كل شويه خبطني ع طيزي كدا وبعدها رحنا ولعبني ف الملاهي لاني مهما كبرت جوايه طفله لحد الأن وبعدها عدينا جاب ليا طقم جديد بيت اعبره عن بجامه بس بنطلون ومن فوق طوب بس مش تيشرت كامل وطقم خروج درس والجزمه وشكرتو كتيررر ع اليوم الحلو دا ودخلنا انا وهو البيت ع اساعه 8 وكانت المفجأه ان علي جيبلي حشيش وخمره وكان اول مره هجرب الحجات دي وانا كونت بدخن بس سجاير عاديه وشربت كوبيتين خمره وسجاره حشيش كامله وكونت هموت رحت ف عالم تاني كونت بضحك وطالبه معايه ضحك وهزار بس كونت عارفه انا فين وبعمل اي
انا :: قومت اجيب ببسي والحلويات من التلاجه واول ما جيت اتحرك دوخت وبدأت
اضحك وسنت ع الكرسي وبقول ل علي هقع هقع وبضحك
علي:: حسبي حسبي المايه هتغرقي هدومك هتتبل
انا :: رجعت لورا وبقيت اضحك واقلو يلهوي طب عديني ونطيت من فوق المايه 😂😂 واحنا فتصنيع ع روحنا من اضحك ورحت جبت الحاجه ورجعت
نمت ف حضنو وبقا يبوس رقبتي وبداء يتغزال فيا ويقولي بحبك وبحب كل وقتي معاك نفسي افضل فحضنك بس
انا مرتاح وانا معاكي وبعدها خدني ف بوسه من شفيفي طوويله وانا تحتو ف عالم تاني لسه مفوقتش ولا فيا اعصاب واول ما بدات احس بايدو وهيا ع كسي بدات افوق ومسكت شفيفو وبقيت ابوسو والحس لسانو واعض شفيفو ونزلت ع رقبتو اعض فيها ونزلت ع صدرو بوس وبعدها بطنو ومسكت بقا حبيبي نزلت البنطلون وتفيف ع زبرو وبدات ادخلو كلو واخرجو وادخلو تاني واعضو براحه ومسكتو بأيدي واعت ادعك فيه وحطيت بضانو جوه بوقي واعض فيها وارجع ادخل زبرو
جوه بوقي وانا بتمحن اممممم اممممم حلو اوي ي حبيبي جامد وبيفشخ اممم لللللس لللس واقوح من كتر ما هو كبير وبيدخل لزوري وبقا ينكني ف بوقي وبعدها شدني من شعري وقومني نيمني ع الكنبه (كونا ف الصاله ادام التلفزيون بس الكنبه كبيره اوي )
وبعدها رفع طيزي بالمخده وبداء يدخل راس زبرو وانا اسوط اااااااه ااااه دي طيزي قفلت تاني اااه تخين اوي
علي :: ي حببتي ما خرمك ديق اوي اعملك اي
وبقا يرزع بحب كانت طالبه معا رومانسيه مش عارفه لي وبقا يضربني ع طيزي براحه ويدخلو ويطلعو برااحه فقلتلو
انا :: اسرع اجمد ي حبيبي جامد جامد اه ااااه اااه ااا هجيب اسرع فا بقا يرزع جامد بغباء
علي :: اهووو اهووو خودي خودي جامد خودي ف طيزك اهو وشدني من شعري وخدني بوسه كلها جنون وعورني ف شفيفي وهو بينكني جامد اوي
انا :: اااه عورتني ونزلت ددمم ينفع كدا
علي :: هو انتي لسه شوفتي تعوير حد يبقا معا الفرسه دي وميعورهاش يخربيتك
وبعدها غيرنا الوضع ووقفت ورفع رجلي ع الكنبه ودخل زبرو ومسكني من شعري وفضل ينيك وانا ع اخري اااااااه ااااه وانا اصلا بحب الوضع دا فا هنا مقدرتش امسك نفسي واترعشت وجبت نام سند عليا دقيقه لحد ما هديت ورجع يكمل تاني لحد ما جابهم جوايه وغرقني دخلنا نمنا شوايه زي ما احنا كدا وبعدها صحينا لبست لبس تاني كونت لبسه فوستان مفتوح من ادام لحد فخادي فوق ولونو احمر وفرده شعري علي ضهري كلو مغطياه وحطيت ميكب بسيط وحطه برفيم سكسي ولبسه جزمه كعب مش عالي اوي يعني واول ما خرجت من لاوضه علي سفر مرتين كدا ومسك ايدي بسها وخدني ودخلنا اتعشينا سوا وبعدها شغلي اغنيه اسلو ورقصنا ودي كانت اكتر لحظه رومانسيه عشتها ف حياتي فعلا كونت مبسوطه وانا معاه
(ملحوظه انا مكنتش بحب علي هو الي كان بيحبني او بمعني اصح انا كونت بحب اخويا وعلي بحب وجودو مش اكتر بحب اهتمامو حبو ليا و فاكره اني مع الوقت اني هحبو )
نرجع تاني بعد ما خلصنا الرقص
اعدنا بصين لبعض شويه واتفرجنا ع التلفزيون شويه وبعدها قلعت الجزمه دخلت المطبخ اشيل لاكل ف التلاجه واجيب حاجه نشربها ولقيتو ورا ضهري حضني جسمي اشعر واتخضيت بعدها لفني واعدني ع المطبخ وبدأ يبوس فيا ف كل حته فيا بجنون ومسك شفيفي قطعها وبعدها نزل ع رقبتي من رقبتي لبطني وبعدها رجلي وطلع لكس رفع الفستان وبقا يلعب بصباعو من فوق البنتي بتاعي ويلحس بلسانو من فوق كدا وبدات اسخن خالص فا قلتلو اااححح ااه مش ادره فا نزل البنتي وبقا يلحس ويلحس اسرع واقوي ويعض ف زنبوري ويمشي لسانو عليه من تحت لفوق ويلف لسانو دواير وانا بتوجع وبشد ف شعرو ااااه اااح ااااه كسي كسي اهااا اااه
لسانك بيهيجني اووووي اااااه اااه جامد اكتر اكتر اكتر ي حبيبي ااااه اااه متعني متعني ي روحي ااااه هجيب هجيب واترعشت جامد ونطرت عثلي كلو عليه لحس كسي كلو وشلني ودخلني ع السرير وقلعني الفستان وقلعتو هدومو ونزلني امص زبرو وهو كان بيبعبصني امممممم امممم اهههه وزبرك حلو اوي ي علي وبيمتعني ااااه براحه صوبعك هتعورني ااااممم للللللس للللللللس وبقيت ادخل زبرو ف بوقي واطلعو وادخلو تاني لحد ما وقف وبقا حديد قومت ونيمتو وطلعت فوق منو وعدلت زبرو ع باب طيزي وقمت فتحه طيزي واعت عليه وبقيت ادخل واحده واحده لحد ما دخل كلو وانا سوط من حجمو ااااااه اااه بيوجع وبقيت اتنطت واسوط واتنطت وخد شفيفي وبقا يبوسني عشان صوتي بقا عالي واناس هتسمع ويبوسني وانا اتنطت وارجع لورا ولادام والف طيزي عليه لما خلاص كان هيجيب جابهم ونمنا ف حضن بعض وصحيت لقيتني ف حضنو مكنتش مصدقه نفسي فضلت ببص عليه وببوس فيه براحه
انا:: رب** يخليك ليا انا مش متخيله حياتي مني غير انا ببقا مبسوطه اوي معاك وبحس اني اميره واني اجمل شئ ف الكون وانك بتشوفني اجمل نساء العالم محدش بيحسسني بقمتي وانوثتي غيره ي حبيبي وبستو ف خدو
علي :: صبح الخير ي ملكت جمال حياتي وطبع بوسه ع شفيفي
اول مفتح عيونو براحه كدا قالي
علي :: هو ف كدا انا مقدرش اصطبح ع كل الجمال دا دا اجمل صباح ف حياتي انا بحبك وبحب وجودك ي قلبي انتي ويحفظك ليا ياله قومي جهزي فطار قبل منتحرك
قومت جهزت فطار ملوكي واعت علي حجرو وبقيت اأكلو في بقو وخلصنا اكل و شلني وملا البانيو مايه واعد وخدني على حجرو وبقا يدعك جسمي وجسمه بشور و المايه وانا اضحك ودلع عليه ولفت وشي ليه وبقا وشو في وشي فضل يبصلي شويه وعينو بتقولي كل حاجه حلوه ممكن تتقال وبعدها بسني ولفني بقا ضهري لوشو وعدلني وبداء يدخل زبو ف طيزي
انا :: ااااه ااااه ي حبيبي حلو اوي وهو داخل وسط المايه كدا احساس ممتع اووي اااه امممم يحبيبي نكني نيك حببتك
علي :: اهو خدني خدني ي شرموطه ي لبوت زبري خدي جامد اه ااه اهو ي حببتي
وبقيت اتنطت وهو بيرزع ف نفسي الوقت واحنا الاتنين فضلنا كدا شويه وبعدها قومني ورفع رجلي ع البانيو وشطف جسمنا من الصبون وبقا وشي ف وشو وبقي يبوسني ف شفيفي وهو بينكني ف طيزي ويدخل جامد ورفعني ع حضنو ولفيت رجلي حولين وسطو وهو بيرزع فيا جامد وانا بطنطت واطنتط جامد جامد اهو اهو ااااه اااااه ااااه حلو حلو اوي ي بابا حلو ي حبيبي اه ااااه ااااه هجيب هجيبببب وجبتهم وغرقت بطنو وزبرو عثلي وبعدها وقفني وسندت ع الحوض ودخلو ف طيزي وبقا يرزع اكتر وسرع ولحد ما جاب واحنا ع الوضع دا وجبت معا تاني
وخدنا دش بقا نظافه ولبسنا واتحركنا وصلني لصحبتي وطلعت نمت شويه وصحينا فطرنا وبعدها البيت كان فاضي فا قالتلي عملتو اي امبارح سفرتو فين طبعا انا مفهمتهاش اني بايته معاه انا فهمتها اننا سفرنا يوم مصيف وهنتحرك اساعه واحده ويدوبك نرجع ع اصبح وظبط يعني الموضوع عليها واقنعتها وعدا اليوم معا صحبتي هزار وضحك ومرقعه وبعدها روحتني ع اخر اليوم البيت من كتر التعب نمت يومين ورا بعض اصحا اكول وانام وقولت لبابا وماما ان داخلي دور برد شديد وعملت نفسي تعبانه وبعدها صحيت لقيت محمد بيرن وبيكلم ماما بعد ما خلصو خت الفون
انا :: اي ي محمد ي حبيبي وحشتنا اوووي عامل اي طمني عليك وصحتك وهتيجي امتا اشوفك
محمد :: انا بخير ي حببتي وانتي وحشتني اوي وانا بخير طول ما انتي بخير انا هاجي بعد بكرا بس انا واسره علا معزمين عندنا
انا :: و**** هو انت مبقتش تيجي غير عشان الست خطبتك صح ما احنا مبقاش لينا لزمه خد امك
رميت الفون لماما ووانا داخله لاوضه سمعت ماما وهيا بتقول
ماما :: معلش يا محمد متزعلش من اختك تلقيها مديقه من حاجه وطلعتها عليك حقك عليا ي حبيبي
محمد :: لا طبعا نور حببتي وبرحتها شكلها تعبانه عموما انا هبقا اجي اعدي اطمن عليها سلام وقفل
محمد بيكلم نفسو بصوت عالي :: مبقتش عارف ارضيكي ازي ي نور ي حببتي واريح قلبك انا عارف اني تعبك معايا وانك مش هتقدري تتحملي وجود حد ف حياتي بس غصب عني انا عايز اصتقر واكون اسره انا عارف هرضيكي ازي
تاني يوم بعد ما اخواتي نزلو النادي وماما وبابا راحو اشغل وانا خلصت الي ورايه ف الشقه اصبح بدري لاني مقدرتش انام طول الليل بعد ما كونت باكول ف نفسي من الغيره خت دوش ولبست هوت شورت وتيشرت قصيره كدا واعت شربت سجاره ولعبت شويه ع الاب وبعدها ريحت ضهري ع الكنبه وفجاه لقيت ايد بتتحرك ع ضهري فا قومت مخضوص وسوطت
محمد :: حط ايدو ع بوقي اهدي اهدي ي مجنونه دا انا محمد وشال ايدو وبصلي
انا :: نعم انت ازي تدخل ومتخبطتش
محمد :: دا انا الي بتقوليلي كدا ي نور وفيها اي ما انا حبيبك وبشوفك كدا ديما وبعدين وحشتني حسيت من صوتك امبارح انك مديقه جيت اطمن عليك
انا:: لا انت حبيب علا مش حبيبي وانا لو وحشتك كونت جتلي وكلمتني زي ما بتروح ليها وبتكلمها وانت ملكش دعوه انا مديقه ولا لا وعديني ادخل البس حاجه مش هعض ادامك كدا
محمد خدني ف حضنو وقالي انا اسفه حقك عليا ي حببتي انتي الي حببتي وبنتي وصحبتي واختي وامي وكل ما ليا انا مليش غيرك ومش هحب غيرك حقك عليا اني مأسر معاكي ومش هتتكرر تاني وعد وكونت ف حضنو بعدني عنو ومسحلي دموعي وداني الشكولاته الي بحبها كتير وجابلي تذاكر فا بقلو اي دا قالي مصيف عشان ننبسط سوا بابا مش هيعرف ياخود اجازه من اشغل ومش هيجي بس اخوتنا وماما هيجو وهناخود شقه كبيره اووي وفعلا عرف ازي يبسطني وكونت بتنطت من الفرح فا حضني جامد وقالي لسه زعلانه هزيت دماغي با لا وبستو ف بوقو وشكرتو فا بيقولي بس كدا لا طبعا وقام شيلي وخد شفيفي في شفيفو وهو داخل ع لاوضه بتاعتي وبيبوس فيا بجنون وعمال يقولي وحشتني وحشني كل شئ فيكي وانا مستغربه مشتاقلي جامد كدا لي بس وفضل يبوس ف كل حته فيا وبعدها لفني و نيمني وضع الدوج وبداء يدخل ف طيزي وطبعا كانت واسعه بس انا كونت بحاول اقفلها ع قد مقدر عشان ميشكش فيا وفعلا مركزش من الهيجان الي كان فيه وبقا يرزع فيا
فيا جامد ويرزع ويرزع وانا بقلو براحه ي حبيبي مش هطير ااااه اااااااه امممممم اححح بيوجعني ااااه ي محمد براحه وهو بيرزع ومش سامع لحد وبقا يدخلو ويطلعو بكل قوتو وقومني ونيمني ع ظهري ونام فوقي ودخلو ف طيزي وبيقفش ف بزازي وشفيفو ع شفيفي وانا بمص لسانو وكل لما يوجعني اعض ف شفيفو او رقبتو كونت مبهدله رقبتو تعوير وضهرو وهو بينكني قالي خودي خودي ي علا فا بصتلو وعملت نفسي مسمعتش وكملنا وكونت اتقفلت بقا بس عملت نفسي مختش بالي وبعد ممشي من عندي فضلت افكر طب هو قال اسمها عشان حبها وبيفكر فيها عادي ولا هو نفسو فيها ولا ينهار ابيض هو ممكن يكون عمل معا علا قبل ميجوزها وكونت عايزه اتاكد بقا فا جهزت البيت ولاكل وكل حاجه للعزومه وجهزت ولبست اجمل ما عندي لدرجه اني كونت فعلا لفته نظر الكل
ماما :: اي الي انتي لبسه دا اوڨر اوووي حد قالك انك العروسه ولا ف عريس جيلك
انا :: لا عادي عايزه اشرف اخويا وابقا حلوه ادام نسيبو يمكن يجبولي عريس قمر شبهك😂😉
محمد دخلت :: عريس ومالو ياختي اتلمي يا بت وانتي زي القمر كدا وبسني ف خدي وخدني ف حضنو
انا كل الي ف دماغي اني اعرف اوصل للي بنهم وبعدها الناس جم وعلا كانت هتجنن من تصرفاتي الي كلها كيد ليها وكانت مستغربه ارتباطي بمحمد معا انو بعيد عني ومش ساكن معنا بس مش بتقدر تكلم واكلو واكلي عجبهم وابو علا عيونو كانت بتكول طيزي ف الرايحه والجايه وانا عامله عبيطه وروحو وبدأنا نجهز للرحله وانا بقا عندي خلفيه عن الي بنهم
( ازي يوم ما كانو عندنا محمد اداني فونو عشان نصورنا كلنا وبعدها حد نده عليه وانا دخلت الحمام بتلفون وقلبت فيه لقيت الصور ببسورد والوتس والفيس كل حاجه عندو معاده بس الرسايل العاديه لا وكان ف رسلتين بس بنهم )
علا :: محمد متنساش تجيب الي قلت عليه مش عايزين نروح في داهيه ونتكشف دلوقتي عايزين نجوز ع خير
محمد :: حاضر ي حببتي انا بحبك وانتي خلاص بتعتي متقلقيش من اي حاجه
طبعا سعتها شكوكي زادت وبقيت متاكده أن فيه حاجه وعدا كام يوم وسفرنا للمصيف ركبنا اتوبيس انا واخويا ورا خالص واخواتي الاتنين جنبنا ورا وماما ادام واصحبت ع واحده معنا ف الرحله وفضلت نايمه طول الطريق في حضن محمد وكان معنا ف الرحله شويه مزز بنات وشباب اي حاجه جنان
وطلعنا البيت ظبتنا لاوض ماما ف اوضه لوحدها واخواتي لاتنين ف اوضه جنب ماما وانا واخويا ف اوضه واحده الي بعيد عنهم ف النص التاني من الشقه ماما بتقول ازي قولنا ما احنا كبار لما نحب نكلم ف التلفون هنفهم بعض ونسيب كل واحد ع رحتو انما عيالك الصغيرين هيقرفو الي جبونا قالت ماشي ي متربيه اليوم لاول نمنا وصحينا بليل خرجنا اتمشينا واتعرفنا ع المكان وماما خرجت معا طنط واتعرفت عليها وعرفتنا ع اولدها كريم 25 سنه مخلص تجاره انجليش و زياد 20 سنه في تانيه السون و اختهم بطه 19 سنه ف اولي نظم و معلومات وطنط كانت قمر واسمها نجلاء وعندها 45 سنه وارمله
تاني يوم صحيت انا ومحمد من الفجر جهزنا وخدنا حجتنا ونزلنا ع الشط من الشروق والمنظر كان تحفه ومفيش لسه حد غرنا عشنا دور اتنين مرطبتين صور وهزار ومايه ولعب
وبعد كدا ماما واخواتي ونجلاء وولادها جم و لعبنا كوره وخت بالي ان اخويا مركز معا اختهم هيا قصيره بس مربربه شويه عندها بزاز كبيره وطيزها مدوره وقمحويه شويه وعيونها سوده وشعرها بني مش طويل ومش قصير وانا بلعب مكنتش مركزه غير معا اخويا وبطه وبعدها تعبت انا ومحمد وقولتلو ياله نروح
نرتاح بقا وروحنا خت دوش وهو كمان وبعد ما شربت سجاره ونمت ع السرير لقيت اخويا جيلي من ضهري وحضني وبقا يبوس ف رقبتي وهو حضني ويحسس ع طيزي ويقفش ف بزازي وانا طالع مني انات اممممم اممممم محمد انا تعبانه من المايه اااه اااامممممم اااه وبقا يدعك كسي بأيد والايد التانيه ع بزازي ونيمني ع ظهري وطلع ع شفيفي وهو بيبوس فيا وانا حضناه جامد وانا مش بشبع منو ولا من حضنو ابدا حضنو الي مش بحس غير فيه بأمان وبعدها نزل ع بزازي ويلف دواير بلسانو ع بزتي وايدو بيدعك في كسي وانا بتوجع اااه اااه محمد اااه ياله ي حبيبي نكني رفع رجليا لاتنين ع كتفو وعدلني وقرب مني بدأ يدخل زبرو في طيزي اممممم اااح ااااه اااممممم حلو اوي ي حبيبي زبروك كبير اكتر من الاول امممم اااااه اااه وبقا يرزع ويرزع بس الوضع دا كان ممتع اوي وبعدها رفع رجليت دول عند رقبتي انا الوضع كان متعب اوي بس ممتع فشخ وجبت انا مرتين وجاب هو مره وقومنا خدنا دش تاني سوا وبعدها نمنا ف حضن بعض وصحيت بعدها بشويه رحت ع السرير التاني عشان ماما ورحنا سينما ف اليوم دا احنا وعيله طنط نجلاء وخت بالي بقا ان اخويا شقط بطه خلاص فا اديقت وخت بالي


ان الولدين مش مركزين معايا فا لما حسيت ان اخويا بدا يغوط معا بطه بدأت الفت نظر كريم وف نفس الوقت زياد خد بالو مني كريم كان حاجه طول وعرض وبادي بلدنج وسكس بكس وحاجه جمدان انما زياد كان يعني مش عضلات اوي بس جسمو مشدود وطول بعرض كويس واحنا مروحين من السينما انا اكلمت معا اشباب ومحمد كان بيكلم معا بطه وخدنا ارقام بعض كلنا وروحنا اعدنا سهرانين بنلعب كوتشينه ولما نعسنا كلنا طلعنا ننام بس انا خت بالي ان بطه هتبات معنا فا هتبات ف اوضه ماما بس فضلت سهرانه تاني معا محمد واعت اتفرج بقا عليهم طول الليل

(واشوفكم ف الجزء السادس وياريت تكون القصه عجباكم واحب اشوف تعلقتكم الي بتشجعني واسفه تاني ع التأخير )

(يارت دمج الجزء ده وشكرا)
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الوزير الحنين, meedo32, wtah2016 و 30 آخرين
انا نور عندي 21 سنه وطولي 152 وبيضه عيوني عثلي وقصيره شويه عندي طيزي حلوه ومدوره بس بزازي صغيره شويه برتقانتين مثلا وملمحي حلوه وشعري طويل لاخر دهري ولونو اسود غامق وناعم جدا وبلعب چم عشان جسمي يفضل كرڤي انا وزني 60 كيلو وبدرس ف تالته جامعه تجاره وبشتغل واسرتي مكونه من 6 افراد حالتنا الاجتماعيه متوسطه عادي انا الكبيره اخويا محمد عندو 20 سنه طويل وجسمو عريض وابيضاني وعيونو بني بس هو قرر يوقف تعليم بعد الدبلوم وكان( عايش معا جدتي عشان هيا وحيده بعدينا بشارعين وبيجلنا كل اجازه من شغلو )قصتي هتبداء وانا عندي 15 سنه
(الجزء الاول)

كونت ف أوضتي بلعب ع الفون عادي ولقيت ماما بتقولي ياله روحي لعمتك عشان تودلها حجات فا قولتلها بكرا
وتاني يوم فعلا لبست وجهزت لقيت
ابن عمي بيرن عليا بيقولي:: ي نانو انتي رايحه لعمتك
انا:: اه مين قالك
احمد:: قالي عرفت بقا 😉
وانا رايحه ف السكه في بالي بقول انت ي احمد كل مره بتحكها وانا مش بحب الكلام دا احمد ابن عمي طولو 170 عيونو خضره وابيض لدرجه الاحمرار وقلبوظه شويه بس مش اوي وكان عندو 19 سنه رحت لقيت احمد هناك قبلي اصلا دخلت
انا :: عمتو ي حربايه روحي قلبي وحشاني
عمتي:: بنت اخويا الي مش بشوف وشها وحشني وبوس واحضان بقا وبعد السلامات دخلت اوضه الصالون وعمتي بتعمل اكل ف المطبخ فا احمد حاول قبل كدا يقرب مني وانا بعت عنو جه اليوم دا قرب جنبي اوي واعد يكلم ف اي كلام وفجأه راح شدني ف بوسه وايدو كانت ف وسطي وبيحسس ع ظهري وشفيفو بتاكل شفيفي وكانت اول مره ومعرفش لاحساس دا وتهت ف مشاعر خوف ع شهوه علي حب وفجاه رحت بعتو عني وضربتو وجريت ع عمتي وقفت جنبها اسعدها ف اي حاجه وانا البوسه مرحتش من بالي واحسسها لسه معايا روحت البيت فضلت افتكر كان قريب مني ازي و......


وبعدها لقيت مسدج ع الوتس فا لقيت احمد بعتلي
احمد:: هاي عامله اي ي نانو
انا :: احسن منك وكمان متكلمش معايا عايز اي
احمد ::وحشنيني ووحشني حضن
انا ::انت سافل وليك عين كمان تقول كدا
احمد::انا بحبك من زمان وبحاول اقرب منك وانتي بتبعدي عني اديني فرصه
انا ::قولتلو خلاص هشوف وهقولك بس نكلم بأدب
احمد:: طب انا عايزه اعض معاكي وهنكلم بس نتقابل عند عمتك لاسبوع الجي
انا ::ماشي باي
وف بالي طبعا مستنيه اشوفو لاني ف مشاعر نفسي افهما اي الي حستو دا ونمت وعدا لاسبوع وانا لسه مكنتش افهم اي حاجه عن الجنس فا لما اتقبلنا ورحنا عند عمتي ونزلت تجيب فطار وانا وهو قعدين فا بقلو انا بحس بحاجه غريبه من ساعت ما بستني وبينزل مني حاجه بيضه غريبه ف البنتي بتاعي قالي بتحسي بأي يعني زي كدا وراح بيسني ف بوسه طويله وهو بيمص شفيفي التحتيه وانا الحس لسانو وطبعا بعد ما هو عمل كدا لاول وفضل يحسس ع طيزي وقفش فيها وبعدها عمتي جت اول ما سمعنا المفتاح بعدنا عن بعض
دخلت معا عمتي حضرنا الفطرا واعدنا كلنا واكلمنا شويه وانتفرجنا ع التلفزيون عمتي قالت انا هنام شويه ودخلت نامت واعدتنا اكلم معايا بقا عرفني يعني اي سكس وعرفني المواقع الي اتفرج عليها عشان اتمتع وقالي ان الحاجه البيضه دي هيا شهوتي واول ما حط ايدو ع كسي انا اكهربت وقلت اه اه بصوت كلو لبونه فا راح منيمني ع الكنبه ونام فوقي وفضل يبوس فيا وبعدها سمعنا الباب بيخبط فا اتعدل وراح فتح لقيت خالد ابن عمتي بس هو مش عايش معها عشان هيا وباباه.....
منفصلين وهو عايش معا باباه واول معرف اني موجوده جه لاننا كونا من دور بعض ونزاكر ونلعب سوا وكونت طبعا ملحظه اعجابو بيا بس كونت ديما اقول دا عيل فا بطنشو وعدا اليوم وروحت اول ما دخلت
انا :: يماما اطلعي من الحمام عايزه اخود دوش
ماما :: يا بنتي هو انتي جربانه انتي خاتي كام دوش لحد دلوقتي
انا :: بطلي رغي ي ست الكل وروحي وحياتي طلعلي غيار حلو شبهك
بعد ما جبتلي الهدوم ببص لقتها جايبه الهدوم من غير اندر وجايبه جلبيه بيتي بنانيتي لحد الركبه ومفتوحه حته من الصدر فا طلعت من الحمام
واول واحد قبلتو ف وشي محمد اخويا كان اليوم دا واخد اجازه وعملها مجأه وجه رحت جري حضنتو جامد طبعا هو وحشني جدا لانه بيجي كل اسبوع فا هو حضني جامد وفجاه حسيت بتاعو وقف شويه فا بعت....

وقلتلو انا هخش احضرلك اكل ومشيت ادامو وطبعا كان لسه صغيره وبتاعو متوسطه مش صغير فا قولت ف بالي هو اخويا ممكن يهيج عليا ازي دا وبعدها كلنا واعدنا سهرنا سوا طول الليل
تاني يوم رحنا اتغدنا برا انا وهو واخواتي واحنا برا اخويا كان عيونو هتكولني وكان باين عليه انو بيبص عليا فطبعا انا مش ف بالي غير انو عادي يعني وحشتو وكدا
واحنا بنعدي الطريق كان مخليني انا جنبو وحط ايدو ف وسطي وانا بعدي واول ما ايدو لمستني جسمي اشعر وبصتلو الي هو يعني انت بتحط ايدك فين
فا اكسف وبعد عني ورجعنا مبسوطين وهو روح علي تاتا وعدا فتره وانا بخش ع الموقع الازرق وبتفرج بقا و بقراء قصص وبفهم اكتر عن الجنس ومتعتو وازي اضرب سبعه ونص واتعلمتها
وبقيت افتكر احمد ابن عمي ولمساتو ليا واهيج وافضل افعص ف بزازي واعض فيها واحط صباعي ف طيزي زي الفديوهات واضرب سبع ونص ف الحمام واخود دش واطلع وعدا ع الكلام دا قرب السنه
ومشفتش ابن عمي تاني غير ف اول السنه الي بعدها واول لقاء لينا كان نااار واشوفكم ف الجزء التاني
(وبطلت القصه شبه الصوره دي )

HsrRTOX.md.jpg

رائيكم اي في قصه نكمل😉🔥
كمل قصه جميله
 
  • لا تعليق
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
بداية جميلة فى انتظار باقى القصة
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
:censored:
 
  • لا تعليق
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
تم اضافه الجزء الثاني
 
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
  • هممم
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
انا نور عندي 21 سنه وطولي 152 وبيضه عيوني عثلي وقصيره شويه عندي طيزي حلوه ومدوره بس بزازي صغيره شويه برتقانتين مثلا وملمحي حلوه وشعري طويل لاخر دهري ولونو اسود غامق وناعم جدا وبلعب چم عشان جسمي يفضل كرڤي انا وزني 60 كيلو وبدرس ف تالته جامعه تجاره وبشتغل واسرتي مكونه من 6 افراد حالتنا الاجتماعيه متوسطه عادي انا الكبيره اخويا محمد عندو 20 سنه طويل وجسمو عريض وابيضاني وعيونو بني بس هو قرر يوقف تعليم بعد الدبلوم وكان( عايش معا جدتي عشان هيا وحيده بعدينا بشارعين وبيجلنا كل اجازه من شغلو )قصتي هتبداء وانا عندي 15 سنه
(الجزء الاول)

كونت ف أوضتي بلعب ع الفون عادي ولقيت ماما بتقولي ياله روحي لعمتك عشان تودلها حجات فا قولتلها بكرا
وتاني يوم فعلا لبست وجهزت لقيت
ابن عمي بيرن عليا بيقولي:: ي نانو انتي رايحه لعمتك
انا:: اه مين قالك
احمد:: قالي عرفت بقا 😉
وانا رايحه ف السكه في بالي بقول انت ي احمد كل مره بتحكها وانا مش بحب الكلام دا احمد ابن عمي طولو 170 عيونو خضره وابيض لدرجه الاحمرار وقلبوظه شويه بس مش اوي وكان عندو 19 سنه رحت لقيت احمد هناك قبلي اصلا دخلت
انا :: عمتو ي حربايه روحي قلبي وحشاني
عمتي:: بنت اخويا الي مش بشوف وشها وحشني وبوس واحضان بقا وبعد السلامات دخلت اوضه الصالون وعمتي بتعمل اكل ف المطبخ فا احمد حاول قبل كدا يقرب مني وانا بعت عنو جه اليوم دا قرب جنبي اوي واعد يكلم ف اي كلام وفجأه راح شدني ف بوسه وايدو كانت ف وسطي وبيحسس ع ظهري وشفيفو بتاكل شفيفي وكانت اول مره ومعرفش لاحساس دا وتهت ف مشاعر خوف ع شهوه علي حب وفجاه رحت بعتو عني وضربتو وجريت ع عمتي وقفت جنبها اسعدها ف اي حاجه وانا البوسه مرحتش من بالي واحسسها لسه معايا روحت البيت فضلت افتكر كان قريب مني ازي و......


وبعدها لقيت مسدج ع الوتس فا لقيت احمد بعتلي
احمد:: هاي عامله اي ي نانو
انا :: احسن منك وكمان متكلمش معايا عايز اي
احمد ::وحشنيني ووحشني حضن
انا ::انت سافل وليك عين كمان تقول كدا
احمد::انا بحبك من زمان وبحاول اقرب منك وانتي بتبعدي عني اديني فرصه
انا ::قولتلو خلاص هشوف وهقولك بس نكلم بأدب
احمد:: طب انا عايزه اعض معاكي وهنكلم بس نتقابل عند عمتك لاسبوع الجي
انا ::ماشي باي
وف بالي طبعا مستنيه اشوفو لاني ف مشاعر نفسي افهما اي الي حستو دا ونمت وعدا لاسبوع وانا لسه مكنتش افهم اي حاجه عن الجنس فا لما اتقبلنا ورحنا عند عمتي ونزلت تجيب فطار وانا وهو قعدين فا بقلو انا بحس بحاجه غريبه من ساعت ما بستني وبينزل مني حاجه بيضه غريبه ف البنتي بتاعي قالي بتحسي بأي يعني زي كدا وراح بيسني ف بوسه طويله وهو بيمص شفيفي التحتيه وانا الحس لسانو وطبعا بعد ما هو عمل كدا لاول وفضل يحسس ع طيزي وقفش فيها وبعدها عمتي جت اول ما سمعنا المفتاح بعدنا عن بعض
دخلت معا عمتي حضرنا الفطرا واعدنا كلنا واكلمنا شويه وانتفرجنا ع التلفزيون عمتي قالت انا هنام شويه ودخلت نامت واعدتنا اكلم معايا بقا عرفني يعني اي سكس وعرفني المواقع الي اتفرج عليها عشان اتمتع وقالي ان الحاجه البيضه دي هيا شهوتي واول ما حط ايدو ع كسي انا اكهربت وقلت اه اه بصوت كلو لبونه فا راح منيمني ع الكنبه ونام فوقي وفضل يبوس فيا وبعدها سمعنا الباب بيخبط فا اتعدل وراح فتح لقيت خالد ابن عمتي بس هو مش عايش معها عشان هيا وباباه.....
منفصلين وهو عايش معا باباه واول معرف اني موجوده جه لاننا كونا من دور بعض ونزاكر ونلعب سوا وكونت طبعا ملحظه اعجابو بيا بس كونت ديما اقول دا عيل فا بطنشو وعدا اليوم وروحت اول ما دخلت
انا :: يماما اطلعي من الحمام عايزه اخود دوش
ماما :: يا بنتي هو انتي جربانه انتي خاتي كام دوش لحد دلوقتي
انا :: بطلي رغي ي ست الكل وروحي وحياتي طلعلي غيار حلو شبهك
بعد ما جبتلي الهدوم ببص لقتها جايبه الهدوم من غير اندر وجايبه جلبيه بيتي بنانيتي لحد الركبه ومفتوحه حته من الصدر فا طلعت من الحمام
واول واحد قبلتو ف وشي محمد اخويا كان اليوم دا واخد اجازه وعملها مجأه وجه رحت جري حضنتو جامد طبعا هو وحشني جدا لانه بيجي كل اسبوع فا هو حضني جامد وفجاه حسيت بتاعو وقف شويه فا بعت....

وقلتلو انا هخش احضرلك اكل ومشيت ادامو وطبعا كان لسه صغيره وبتاعو متوسطه مش صغير فا قولت ف بالي هو اخويا ممكن يهيج عليا ازي دا وبعدها كلنا واعدنا سهرنا سوا طول الليل
تاني يوم رحنا اتغدنا برا انا وهو واخواتي واحنا برا اخويا كان عيونو هتكولني وكان باين عليه انو بيبص عليا فطبعا انا مش ف بالي غير انو عادي يعني وحشتو وكدا
واحنا بنعدي الطريق كان مخليني انا جنبو وحط ايدو ف وسطي وانا بعدي واول ما ايدو لمستني جسمي اشعر وبصتلو الي هو يعني انت بتحط ايدك فين
فا اكسف وبعد عني ورجعنا مبسوطين وهو روح علي تاتا وعدا فتره وانا بخش ع الموقع الازرق وبتفرج بقا و بقراء قصص وبفهم اكتر عن الجنس ومتعتو وازي اضرب سبعه ونص واتعلمتها
وبقيت افتكر احمد ابن عمي ولمساتو ليا واهيج وافضل افعص ف بزازي واعض فيها واحط صباعي ف طيزي زي الفديوهات واضرب سبع ونص ف الحمام واخود دش واطلع وعدا ع الكلام دا قرب السنه
ومشفتش ابن عمي تاني غير ف اول السنه الي بعدها واول لقاء لينا كان نااار واشوفكم ف الجزء التاني
(وبطلت القصه شبه الصوره دي )

HsrRTOX.md.jpg

رائيكم اي في قصه نكمل😉🔥


الجزء التاني )
ابن عمي عرفني طريق الشهوه

وبعد ما عدا السنه ومشفتش ابن عمي اتقبلنا صدفه عندهم ف البيت وكان لقاء ناررر
انا:: الو اي ي داليا انا جايه انهارده عندكم انتي ف البيت
داليا :: ايوه ي حبي مستنياكي وماما وبابا ف الشغل بس احمد هنا
انا :: خلاص هخود دوش والبس واجي
لبست وجهزت كونت لابسه استرتش اسود دريس لحد الركبه ارزوق ومجسم عليا وروحت واول ما خبط احمد فتحلي وراح حضني وقايلي ف ودني بصوت واطي وحشتني اوي فا بعت عنو وقلتلو ي مجنون اختك جوه دخلت وفضلنا انا وداليا اعدين وبنهزر ونرقص وطبعا انا سايبه الباب مفتوح شويه عشان وانا برقص يشوفني
وبعدها بشوفه داليا قالتلي انا هدخل اخود دوش عشان هلبس واجي معاك ابات عندك انهارده فا قولتلها ع رحتك وداليا اصلا بتاخود دوش ف ساعه دخلت الحمام واول ما احمد سمع صوت المايه فتحت دخلي لاوضه وفضل يبوس ف شفيفي بهستريه ويمص ف شفيفي وانا الحس لسانو وحط ايدو ع كسي وطلع
مني اه اه اح بلبونه فا ساب شفيفي ونزل ع بزازي بقا يلحس حلمتي ويفعص ف بزازي وايدو التانيه ع كسي وانا صوتي طالع اه اه احح ي حبيبي جامد مش ادره كسي بيوجعني اه اه وراح منزل راسي تحت ادام زبرو وانا قلعتو البنطلون و بدات ادخل راسو ف بوقي والحسها بلساني وابصلو ف عيونو بشرمطه وبدات ادخل زبرو كلو جوه بوقي واخنق ف نفسي واطلعو واتف عليه وادخلو تاني واعضو براحه ومسكتو بأيدي واعت ادعك فيه وحطيت بضانو جوه بوقي وهو بيقولي اه اه ينور انا بحبك اوي وحشتني اوي ي لبوتي جامد ي متناك وانا بدخل زبرو جوه بوقي اكتر واكتر لحد ما جابهم ع صدري وع وشي وقام ولبسنا سعتها لاننا سمعنا صوت الدوش قفل وخرج و طلعت داليا ونزلنا واحنا مروحين عدينا ع السوبر ماركت جبنا شويه حجات نحلي بيها الاعده والسهر بتعتنا و روحنا فضلنا نتفرج ع افلام ونضحك طول الليل ونمت وصحيت تاني يوم وفوني بيرن
احمد :: الو ي حببتي فينك
انا :: ف البيت لسه صاحيه ي حبيبي ف حاجه
احمد ::انا عايزه اشوفك وحشتيني اوي تعالي عند عمتو
انا :: لحقت اوحشك انت لسه سيبني امبارح بس حاضر ساعتين وجايه
وقوت خدت دوش ولبست وحطيت برفيم وبدي لوشن لجسمي وبقا رحتي تجنن وميكب خفيف اوي لاني اصلا ملمحي حلوه ولبست بنطلون بس خامه طريه وبلوزه لحد نص فخادي كدا ونزلت رحت ورنيت عليه قبل مقرب ع البيت قلتلو اني اربت اهو وانا داخله الحوش لقيت حد شدني وفجاه لسه هسوط
لقيت احمد ف وشي وخدني ف بوسه كلها رومانسيه وهو بيبوسني اعد يقولي بحبك بحبك بحنون ي نور وانا ببوس فيه بشراسه اكتر واكتر قلتلو ي مجنون مفيش حد هيقفشنا قلي متقلقيش انا مأمن الدنيا وسندني ع الحيطه ودهري للحيطه ونزل بنطلوني وفضل يلحس ف كسي وانا وقفه وبدأ اعصابي تسيب بس مكنش عندو خبره اوي لاني انا اول بنت يوصل معها لكل دا وفضلت اقولو ( اه اه احح مش ادره ي احمد مش ادره اقف كسي هموت بيوجعني اه احح اه اه اه ) وبدأت اترعش لحد ما جبت عثلي ع وشو وهو قام خدني ف حضني ورفعني لف رجلي حولين وسطو وزنقني ف الحيطه وفضل يبوس فيا شويه وف بزازي شويه وبعدها اعدني ع ركبي ف لارض وطلع زبو وفضلت اكول فيه بشراه كأني عطشانه والحس فيه من فوق لتحت وادخلو كلو جوه بوقي وازقو لزوري واطلعو اتف عليه وادخلو تاني وانزل ع بضانو اكول فيها لحد ما هو جاب ولبسنا بسرعه وطلعنا لعمتي قضينا اليوم سوا كانت كل لما بتطلع عمتي بره او حاجه ياخود بوسه يضربني ع طيزي وعض بزازي يقرصني من كسي وفضلنا كدا وروحنا وعدا يومين وعرفت ان احمد عمل كدا معا بنت عمي التانيه ونهرت طبعا انو ازي يعمل كدا معايا وبعدها يروح لغيري طب انا قصرت معاه ف اي طب هو قالي بيحبني ودخلت ف دور كأبه شويه بس انا الحمد** بعرف اعمل موڨ اون بسرعه ومعادش شهر ونسيتو اصلا بس كان جسمي ديما بيطلب مني عايز حقو عايز يدلع وانا مش عارفه اعمل اي لحد ما جتلي فرصتي بس كان عدا ع
خروج احمد من حياتي سنه وشويه وكان عندي 18 سنه سعتها وكانت اجمل فرصه ف حياتي اخويا كان سعتها عندو 17 سنه كان خلاص نقصلو سنه ويخلص الدبلوم وكان جسمو بقا حلو وطول بعرض ولما جه يعض معنا يومين اول مشوفتو طلعت جري عليه
انا:: اشعلقت في حضنو حمودي وحشتني اوي ونازله بوس في خدودوو
اخويا محمد:: انتي وحشتيني اوي ي نوارتي وراح بايسني بوسه كبيره ف خدي وحضني جامد ونزلني قالي استني جايبلك هديه
انا :: بجد ي حبيبي فين
فا قالي غمضي عينك وفتحت لقيتو بيبي دول بيتي بس شبيه للقميص النوم هيا حرير وفوق الركبه وديق من الصدر ومفتوح بدنتل ونازل ع واسه ومفتوح لحد نص الداهر قلتلو يلهوي دي قليل لادب اوي وبصيت ف الارض ووشي احمر فا باس دماغي وقالي شليه ف جهازك وغمزلي اكسفت اكتر وشكرتو ودخلت اوطي اشوفو عليا بس نسيت اقفل الباب ورايه كويس وانا بتفرج ع نفسي ف المرايه حسيت بوجودو ورا الباب فا شوفت طيفو اعت احسس ع بزازي والف بيه و اوطي كأن التوكه وقعت مني وبان فلقت طيزي سعتها وشوفت اديه وهيا ع زبو فا قلعتو ولبست هدومي كل دا وهو بيتفرج ولما لقاني جايه ع الباب جري عمل نفسو بيتفرج ع الاب
احنا ف البيت عندنا لاب توب واحد بس فا بنتشارك فيه سوا عدا اول يوم ع وجود اخويا ف البيت وانا مش مبطلع كلام انا وهو لاننا اقرب اتنين لبعض ف البيت من ناحيه السن والدماغ وبنحب بعض جدا وتاني يوم قلتلو انا عايزه العب قالي تعالي وفضلنا نلعب لعبه ع التلفون كدا فيها اسأله وكان فيها سؤال نفسك تقول لحد انك بتحبه ومش عارفه وكان لمحمد فا سكت شويه وبعدها رد ايوه بحب واحده ومش قادر اقولها
فا انا رحت غمزه بعيني وقلتلو يا جامد واله كبرت وبقا في مزز وبتعؤف تحب بس حسيت سعتها من جوايه بغيره قولت دا عادي مهو اخويا بردو وبعدها بشويه انا كونت اعده ع الكنبه الكبيره وهو اعد ت كرسي وبيتفرج ع التلفويون وانا ماسكه الاب توب ادامي ع الكنبه ونايمه ع بطني وكل شويه واخده بالو انو بيبص ع طيزي بس عامله عبيطه وبعدها بشويه قالي هاتي الاب قولت لا راح
محمد:: هاتي الاب بقولك
انا :: لا اعلي نا ف خيلك اركبو
محمد:: هخدو بلعفيه
انا :: تدفع كام😂😉
راح محمد قام وكان بيحاول يشدو من ادامي فا وقع فوقيها وانا بعافر وابعدو من فوقي عمالك اقلو قوم يتقيل انت مش ادره ضمري هيكسر مش هدهولك بردو وهو طبعا كل دا بيحاول يخدو مني رحت معدوله وهو فوقي فا وشي بقا ف وشو وهو فوقي فضلنا نقاوح معا بعض حبه وبعدها فجاه بثا قريب مني اوي ونفسو عند رقبت وبعدها عيني جت ف عينو ونفسنا قرب اوي راح خاطفه حته بووسه بعضه سيب فيها كل حته فيها وفجاه سمعنا صوت المفتاح ف الباب قمنا اتعدلنا وبعد ما ماما دخلت وسلمت علينا وكانت جايبه اخواتي معها من الدرس حضرت لاكل واحنا بناكل رحت ممشيه رجلي ع رجلو وعضيت ع شفيفي وضحكت وخلصنا وبليل طبعا كلنا كنا سهرنين ضحك وهزار ومحمد كان خلاص هيمشي اصبح عشان عندو
شغل بس انا قولت مش هسيب الفرصه دي بعد يومين قلتلو عيزاك معايا هخلص شويه ورق لمدرسه اخواتك وفعلا رحنا سوا خلصنا الورق وكان ماسك ايدي طول الطريق شبه الحبيبه واحنا رجعين كنا ف منطقه فاضيه خالص وبصراحه انا عديت عليها قصدي عشان اصحابي قلولي عليها كانو بيروحو هما وحبيبهم يقضوها حب هناك فا اول ما اخويا شاف المكان كدا فا وقف ولقيتو حضني من دهري وقالي انتي الي بحبك ومش قادر اقولها انا بحبك اوي ي نور فا اتخضيت وبعت عنو وانا بصه ف عيونو( واراكم ف الجزء التالت)
اتمني جزء ده يعجبكم واستنها تعليقات حلوة منك
وانتظارو الاجزاء الجايه هتولع نار نار 🔥🔥

ويارت يتم دمج جزء ده مع الاول
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص و Abohamed
انا هقولك كلمتين لو عايز تكتب قصص
متحاولش تقفل الحلقة غير لما تخلص المشهد
والتانية/الاجزاء قصيرة جدا تنفع جزء واحد فبلاش كدة
منتظرة الجديد
 
  • عجبني
  • انا معترض
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص، الشبكشى و Hamoo@
انا هقولك كلمتين لو عايز تكتب قصص
متحاولش تقفل الحلقة غير لما تخلص المشهد
والتانية/الاجزاء قصيرة جدا تنفع جزء واحد فبلاش كدة
منتظرة الجديد
 
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص و الشبكشى
بصي انا متفهمك جدا بس دي اول مره كا كتبها وبعدين قصه واقعيه جدا والجاي هيبقا ف احداث كتير وجزء جاي يعجبكم
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص و الشبكشى
انا نور عندي 21 سنه وطولي 152 وبيضه عيوني عثلي وقصيره شويه عندي طيزي حلوه ومدوره بس بزازي صغيره شويه برتقانتين مثلا وملمحي حلوه وشعري طويل لاخر دهري ولونو اسود غامق وناعم جدا وبلعب چم عشان جسمي يفضل كرڤي انا وزني 60 كيلو وبدرس ف تالته جامعه تجاره وبشتغل واسرتي مكونه من 6 افراد حالتنا الاجتماعيه متوسطه عادي انا الكبيره اخويا محمد عندو 20 سنه طويل وجسمو عريض وابيضاني وعيونو بني بس هو قرر يوقف تعليم بعد الدبلوم وكان( عايش معا جدتي عشان هيا وحيده بعدينا بشارعين وبيجلنا كل اجازه من شغلو )قصتي هتبداء وانا عندي 15 سنه
(الجزء الاول)

كونت ف أوضتي بلعب ع الفون عادي ولقيت ماما بتقولي ياله روحي لعمتك عشان تودلها حجات فا قولتلها بكرا
وتاني يوم فعلا لبست وجهزت لقيت
ابن عمي بيرن عليا بيقولي:: ي نانو انتي رايحه لعمتك
انا:: اه مين قالك
احمد:: قالي عرفت بقا 😉
وانا رايحه ف السكه في بالي بقول انت ي احمد كل مره بتحكها وانا مش بحب الكلام دا احمد ابن عمي طولو 170 عيونو خضره وابيض لدرجه الاحمرار وقلبوظه شويه بس مش اوي وكان عندو 19 سنه رحت لقيت احمد هناك قبلي اصلا دخلت
انا :: عمتو ي حربايه روحي قلبي وحشاني
عمتي:: بنت اخويا الي مش بشوف وشها وحشني وبوس واحضان بقا وبعد السلامات دخلت اوضه الصالون وعمتي بتعمل اكل ف المطبخ فا احمد حاول قبل كدا يقرب مني وانا بعت عنو جه اليوم دا قرب جنبي اوي واعد يكلم ف اي كلام وفجأه راح شدني ف بوسه وايدو كانت ف وسطي وبيحسس ع ظهري وشفيفو بتاكل شفيفي وكانت اول مره ومعرفش لاحساس دا وتهت ف مشاعر خوف ع شهوه علي حب وفجاه رحت بعتو عني وضربتو وجريت ع عمتي وقفت جنبها اسعدها ف اي حاجه وانا البوسه مرحتش من بالي واحسسها لسه معايا روحت البيت فضلت افتكر كان قريب مني ازي و......


وبعدها لقيت مسدج ع الوتس فا لقيت احمد بعتلي
احمد:: هاي عامله اي ي نانو
انا :: احسن منك وكمان متكلمش معايا عايز اي
احمد ::وحشنيني ووحشني حضن
انا ::انت سافل وليك عين كمان تقول كدا
احمد::انا بحبك من زمان وبحاول اقرب منك وانتي بتبعدي عني اديني فرصه
انا ::قولتلو خلاص هشوف وهقولك بس نكلم بأدب
احمد:: طب انا عايزه اعض معاكي وهنكلم بس نتقابل عند عمتك لاسبوع الجي
انا ::ماشي باي
وف بالي طبعا مستنيه اشوفو لاني ف مشاعر نفسي افهما اي الي حستو دا ونمت وعدا لاسبوع وانا لسه مكنتش افهم اي حاجه عن الجنس فا لما اتقبلنا ورحنا عند عمتي ونزلت تجيب فطار وانا وهو قعدين فا بقلو انا بحس بحاجه غريبه من ساعت ما بستني وبينزل مني حاجه بيضه غريبه ف البنتي بتاعي قالي بتحسي بأي يعني زي كدا وراح بيسني ف بوسه طويله وهو بيمص شفيفي التحتيه وانا الحس لسانو وطبعا بعد ما هو عمل كدا لاول وفضل يحسس ع طيزي وقفش فيها وبعدها عمتي جت اول ما سمعنا المفتاح بعدنا عن بعض
دخلت معا عمتي حضرنا الفطرا واعدنا كلنا واكلمنا شويه وانتفرجنا ع التلفزيون عمتي قالت انا هنام شويه ودخلت نامت واعدتنا اكلم معايا بقا عرفني يعني اي سكس وعرفني المواقع الي اتفرج عليها عشان اتمتع وقالي ان الحاجه البيضه دي هيا شهوتي واول ما حط ايدو ع كسي انا اكهربت وقلت اه اه بصوت كلو لبونه فا راح منيمني ع الكنبه ونام فوقي وفضل يبوس فيا وبعدها سمعنا الباب بيخبط فا اتعدل وراح فتح لقيت خالد ابن عمتي بس هو مش عايش معها عشان هيا وباباه.....
منفصلين وهو عايش معا باباه واول معرف اني موجوده جه لاننا كونا من دور بعض ونزاكر ونلعب سوا وكونت طبعا ملحظه اعجابو بيا بس كونت ديما اقول دا عيل فا بطنشو وعدا اليوم وروحت اول ما دخلت
انا :: يماما اطلعي من الحمام عايزه اخود دوش
ماما :: يا بنتي هو انتي جربانه انتي خاتي كام دوش لحد دلوقتي
انا :: بطلي رغي ي ست الكل وروحي وحياتي طلعلي غيار حلو شبهك
بعد ما جبتلي الهدوم ببص لقتها جايبه الهدوم من غير اندر وجايبه جلبيه بيتي بنانيتي لحد الركبه ومفتوحه حته من الصدر فا طلعت من الحمام
واول واحد قبلتو ف وشي محمد اخويا كان اليوم دا واخد اجازه وعملها مجأه وجه رحت جري حضنتو جامد طبعا هو وحشني جدا لانه بيجي كل اسبوع فا هو حضني جامد وفجاه حسيت بتاعو وقف شويه فا بعت....

وقلتلو انا هخش احضرلك اكل ومشيت ادامو وطبعا كان لسه صغيره وبتاعو متوسطه مش صغير فا قولت ف بالي هو اخويا ممكن يهيج عليا ازي دا وبعدها كلنا واعدنا سهرنا سوا طول الليل
تاني يوم رحنا اتغدنا برا انا وهو واخواتي واحنا برا اخويا كان عيونو هتكولني وكان باين عليه انو بيبص عليا فطبعا انا مش ف بالي غير انو عادي يعني وحشتو وكدا
واحنا بنعدي الطريق كان مخليني انا جنبو وحط ايدو ف وسطي وانا بعدي واول ما ايدو لمستني جسمي اشعر وبصتلو الي هو يعني انت بتحط ايدك فين
فا اكسف وبعد عني ورجعنا مبسوطين وهو روح علي تاتا وعدا فتره وانا بخش ع الموقع الازرق وبتفرج بقا و بقراء قصص وبفهم اكتر عن الجنس ومتعتو وازي اضرب سبعه ونص واتعلمتها
وبقيت افتكر احمد ابن عمي ولمساتو ليا واهيج وافضل افعص ف بزازي واعض فيها واحط صباعي ف طيزي زي الفديوهات واضرب سبع ونص ف الحمام واخود دش واطلع وعدا ع الكلام دا قرب السنه
ومشفتش ابن عمي تاني غير ف اول السنه الي بعدها واول لقاء لينا كان نااار واشوفكم ف الجزء التاني
(وبطلت القصه شبه الصوره دي )

HsrRTOX.md.jpg

رائيكم اي في قصه نكمل😉🔥


الجزء التاني )
ابن عمي عرفني طريق الشهوه

وبعد ما عدا السنه ومشفتش ابن عمي اتقبلنا صدفه عندهم ف البيت وكان لقاء ناررر
انا:: الو اي ي داليا انا جايه انهارده عندكم انتي ف البيت
داليا :: ايوه ي حبي مستنياكي وماما وبابا ف الشغل بس احمد هنا
انا :: خلاص هخود دوش والبس واجي
لبست وجهزت كونت لابسه استرتش اسود دريس لحد الركبه ارزوق ومجسم عليا وروحت واول ما خبط احمد فتحلي وراح حضني وقايلي ف ودني بصوت واطي وحشتني اوي فا بعت عنو وقلتلو ي مجنون اختك جوه دخلت وفضلنا انا وداليا اعدين وبنهزر ونرقص وطبعا انا سايبه الباب مفتوح شويه عشان وانا برقص يشوفني
وبعدها بشوفه داليا قالتلي انا هدخل اخود دوش عشان هلبس واجي معاك ابات عندك انهارده فا قولتلها ع رحتك وداليا اصلا بتاخود دوش ف ساعه دخلت الحمام واول ما احمد سمع صوت المايه فتحت دخلي لاوضه وفضل يبوس ف شفيفي بهستريه ويمص ف شفيفي وانا الحس لسانو وحط ايدو ع كسي وطلع
مني اه اه اح بلبونه فا ساب شفيفي ونزل ع بزازي بقا يلحس حلمتي ويفعص ف بزازي وايدو التانيه ع كسي وانا صوتي طالع اه اه احح ي حبيبي جامد مش ادره كسي بيوجعني اه اه وراح منزل راسي تحت ادام زبرو وانا قلعتو البنطلون و بدات ادخل راسو ف بوقي والحسها بلساني وابصلو ف عيونو بشرمطه وبدات ادخل زبرو كلو جوه بوقي واخنق ف نفسي واطلعو واتف عليه وادخلو تاني واعضو براحه ومسكتو بأيدي واعت ادعك فيه وحطيت بضانو جوه بوقي وهو بيقولي اه اه ينور انا بحبك اوي وحشتني اوي ي لبوتي جامد ي متناك وانا بدخل زبرو جوه بوقي اكتر واكتر لحد ما جابهم ع صدري وع وشي وقام ولبسنا سعتها لاننا سمعنا صوت الدوش قفل وخرج و طلعت داليا ونزلنا واحنا مروحين عدينا ع السوبر ماركت جبنا شويه حجات نحلي بيها الاعده والسهر بتعتنا و روحنا فضلنا نتفرج ع افلام ونضحك طول الليل ونمت وصحيت تاني يوم وفوني بيرن
احمد :: الو ي حببتي فينك
انا :: ف البيت لسه صاحيه ي حبيبي ف حاجه
احمد ::انا عايزه اشوفك وحشتيني اوي تعالي عند عمتو
انا :: لحقت اوحشك انت لسه سيبني امبارح بس حاضر ساعتين وجايه
وقوت خدت دوش ولبست وحطيت برفيم وبدي لوشن لجسمي وبقا رحتي تجنن وميكب خفيف اوي لاني اصلا ملمحي حلوه ولبست بنطلون بس خامه طريه وبلوزه لحد نص فخادي كدا ونزلت رحت ورنيت عليه قبل مقرب ع البيت قلتلو اني اربت اهو وانا داخله الحوش لقيت حد شدني وفجاه لسه هسوط
لقيت احمد ف وشي وخدني ف بوسه كلها رومانسيه وهو بيبوسني اعد يقولي بحبك بحبك بحنون ي نور وانا ببوس فيه بشراسه اكتر واكتر قلتلو ي مجنون مفيش حد هيقفشنا قلي متقلقيش انا مأمن الدنيا وسندني ع الحيطه ودهري للحيطه ونزل بنطلوني وفضل يلحس ف كسي وانا وقفه وبدأ اعصابي تسيب بس مكنش عندو خبره اوي لاني انا اول بنت يوصل معها لكل دا وفضلت اقولو ( اه اه احح مش ادره ي احمد مش ادره اقف كسي هموت بيوجعني اه احح اه اه اه ) وبدأت اترعش لحد ما جبت عثلي ع وشو وهو قام خدني ف حضني ورفعني لف رجلي حولين وسطو وزنقني ف الحيطه وفضل يبوس فيا شويه وف بزازي شويه وبعدها اعدني ع ركبي ف لارض وطلع زبو وفضلت اكول فيه بشراه كأني عطشانه والحس فيه من فوق لتحت وادخلو كلو جوه بوقي وازقو لزوري واطلعو اتف عليه وادخلو تاني وانزل ع بضانو اكول فيها لحد ما هو جاب ولبسنا بسرعه وطلعنا لعمتي قضينا اليوم سوا كانت كل لما بتطلع عمتي بره او حاجه ياخود بوسه يضربني ع طيزي وعض بزازي يقرصني من كسي وفضلنا كدا وروحنا وعدا يومين وعرفت ان احمد عمل كدا معا بنت عمي التانيه ونهرت طبعا انو ازي يعمل كدا معايا وبعدها يروح لغيري طب انا قصرت معاه ف اي طب هو قالي بيحبني ودخلت ف دور كأبه شويه بس انا الحمد** بعرف اعمل موڨ اون بسرعه ومعادش شهر ونسيتو اصلا بس كان جسمي ديما بيطلب مني عايز حقو عايز يدلع وانا مش عارفه اعمل اي لحد ما جتلي فرصتي بس كان عدا ع
خروج احمد من حياتي سنه وشويه وكان عندي 18 سنه سعتها وكانت اجمل فرصه ف حياتي اخويا كان سعتها عندو 17 سنه كان خلاص نقصلو سنه ويخلص الدبلوم وكان جسمو بقا حلو وطول بعرض ولما جه يعض معنا يومين اول مشوفتو طلعت جري عليه
انا:: اشعلقت في حضنو حمودي وحشتني اوي ونازله بوس في خدودوو
اخويا محمد:: انتي وحشتيني اوي ي نوارتي وراح بايسني بوسه كبيره ف خدي وحضني جامد ونزلني قالي استني جايبلك هديه
انا :: بجد ي حبيبي فين
فا قالي غمضي عينك وفتحت لقيتو بيبي دول بيتي بس شبيه للقميص النوم هيا حرير وفوق الركبه وديق من الصدر ومفتوح بدنتل ونازل ع واسه ومفتوح لحد نص الداهر قلتلو يلهوي دي قليل لادب اوي وبصيت ف الارض ووشي احمر فا باس دماغي وقالي شليه ف جهازك وغمزلي اكسفت اكتر وشكرتو ودخلت اوطي اشوفو عليا بس نسيت اقفل الباب ورايه كويس وانا بتفرج ع نفسي ف المرايه حسيت بوجودو ورا الباب فا شوفت طيفو اعت احسس ع بزازي والف بيه و اوطي كأن التوكه وقعت مني وبان فلقت طيزي سعتها وشوفت اديه وهيا ع زبو فا قلعتو ولبست هدومي كل دا وهو بيتفرج ولما لقاني جايه ع الباب جري عمل نفسو بيتفرج ع الاب
احنا ف البيت عندنا لاب توب واحد بس فا بنتشارك فيه سوا عدا اول يوم ع وجود اخويا ف البيت وانا مش مبطلع كلام انا وهو لاننا اقرب اتنين لبعض ف البيت من ناحيه السن والدماغ وبنحب بعض جدا وتاني يوم قلتلو انا عايزه العب قالي تعالي وفضلنا نلعب لعبه ع التلفون كدا فيها اسأله وكان فيها سؤال نفسك تقول لحد انك بتحبه ومش عارفه وكان لمحمد فا سكت شويه وبعدها رد ايوه بحب واحده ومش قادر اقولها
فا انا رحت غمزه بعيني وقلتلو يا جامد واله كبرت وبقا في مزز وبتعؤف تحب بس حسيت سعتها من جوايه بغيره قولت دا عادي مهو اخويا بردو وبعدها بشويه انا كونت اعده ع الكنبه الكبيره وهو اعد ت كرسي وبيتفرج ع التلفويون وانا ماسكه الاب توب ادامي ع الكنبه ونايمه ع بطني وكل شويه واخده بالو انو بيبص ع طيزي بس عامله عبيطه وبعدها بشويه قالي هاتي الاب قولت لا راح
محمد:: هاتي الاب بقولك
انا :: لا اعلي نا ف خيلك اركبو
محمد:: هخدو بلعفيه
انا :: تدفع كام😂😉
راح محمد قام وكان بيحاول يشدو من ادامي فا وقع فوقيها وانا بعافر وابعدو من فوقي عمالك اقلو قوم يتقيل انت مش ادره ضمري هيكسر مش هدهولك بردو وهو طبعا كل دا بيحاول يخدو مني رحت معدوله وهو فوقي فا وشي بقا ف وشو وهو فوقي فضلنا نقاوح معا بعض حبه وبعدها فجاه بثا قريب مني اوي ونفسو عند رقبت وبعدها عيني جت ف عينو ونفسنا قرب اوي راح خاطفه حته بووسه بعضه سيب فيها كل حته فيها وفجاه سمعنا صوت المفتاح ف الباب قمنا اتعدلنا وبعد ما ماما دخلت وسلمت علينا وكانت جايبه اخواتي معها من الدرس حضرت لاكل واحنا بناكل رحت ممشيه رجلي ع رجلو وعضيت ع شفيفي وضحكت وخلصنا وبليل طبعا كلنا كنا سهرنين ضحك وهزار ومحمد كان خلاص هيمشي اصبح عشان عندو
شغل بس انا قولت مش هسيب الفرصه دي بعد يومين قلتلو عيزاك معايا هخلص شويه ورق لمدرسه اخواتك وفعلا رحنا سوا خلصنا الورق وكان ماسك ايدي طول الطريق شبه الحبيبه واحنا رجعين كنا ف منطقه فاضيه خالص وبصراحه انا عديت عليها قصدي عشان اصحابي قلولي عليها كانو بيروحو هما وحبيبهم يقضوها حب هناك فا اول ما اخويا شاف المكان كدا فا وقف ولقيتو حضني من دهري وقالي انتي الي بحبك ومش قادر اقولها انا بحبك اوي ي نور فا اتخضيت وبعت عنو وانا بصه ف عيونو( واراكم ف الجزء التالت)
اتمني جزء ده يعجبكم واستنها تعليقات حلوة منك
وانتظارو الاجزاء الجايه هتولع نار نار 🔥🔥

ويارت يتم دمج جزء ده مع الاول
تحياتي لكم جميعا فى انتظار جديدك بكل شوق وحنين
 
  • محزن
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • نار ياحبيبي نار
  • لا تعليق
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص و Simon3
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • ايه ده
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
انا نور عندي 21 سنه وطولي 152 وبيضه عيوني عثلي وقصيره شويه عندي طيزي حلوه ومدوره بس بزازي صغيره شويه برتقانتين مثلا وملمحي حلوه وشعري طويل لاخر دهري ولونو اسود غامق وناعم جدا وبلعب چم عشان جسمي يفضل كرڤي انا وزني 60 كيلو وبدرس ف تالته جامعه تجاره وبشتغل واسرتي مكونه من 6 افراد حالتنا الاجتماعيه متوسطه عادي انا الكبيره اخويا محمد عندو 20 سنه طويل وجسمو عريض وابيضاني وعيونو بني بس هو قرر يوقف تعليم بعد الدبلوم وكان( عايش معا جدتي عشان هيا وحيده بعدينا بشارعين وبيجلنا كل اجازه من شغلو )قصتي هتبداء وانا عندي 15 سنه
(الجزء الاول)

كونت ف أوضتي بلعب ع الفون عادي ولقيت ماما بتقولي ياله روحي لعمتك عشان تودلها حجات فا قولتلها بكرا
وتاني يوم فعلا لبست وجهزت لقيت
ابن عمي بيرن عليا بيقولي:: ي نانو انتي رايحه لعمتك
انا:: اه مين قالك
احمد:: قالي عرفت بقا 😉
وانا رايحه ف السكه في بالي بقول انت ي احمد كل مره بتحكها وانا مش بحب الكلام دا احمد ابن عمي طولو 170 عيونو خضره وابيض لدرجه الاحمرار وقلبوظه شويه بس مش اوي وكان عندو 19 سنه رحت لقيت احمد هناك قبلي اصلا دخلت
انا :: عمتو ي حربايه روحي قلبي وحشاني
عمتي:: بنت اخويا الي مش بشوف وشها وحشني وبوس واحضان بقا وبعد السلامات دخلت اوضه الصالون وعمتي بتعمل اكل ف المطبخ فا احمد حاول قبل كدا يقرب مني وانا بعت عنو جه اليوم دا قرب جنبي اوي واعد يكلم ف اي كلام وفجأه راح شدني ف بوسه وايدو كانت ف وسطي وبيحسس ع ظهري وشفيفو بتاكل شفيفي وكانت اول مره ومعرفش لاحساس دا وتهت ف مشاعر خوف ع شهوه علي حب وفجاه رحت بعتو عني وضربتو وجريت ع عمتي وقفت جنبها اسعدها ف اي حاجه وانا البوسه مرحتش من بالي واحسسها لسه معايا روحت البيت فضلت افتكر كان قريب مني ازي و......


وبعدها لقيت مسدج ع الوتس فا لقيت احمد بعتلي
احمد:: هاي عامله اي ي نانو
انا :: احسن منك وكمان متكلمش معايا عايز اي
احمد ::وحشنيني ووحشني حضن
انا ::انت سافل وليك عين كمان تقول كدا
احمد::انا بحبك من زمان وبحاول اقرب منك وانتي بتبعدي عني اديني فرصه
انا ::قولتلو خلاص هشوف وهقولك بس نكلم بأدب
احمد:: طب انا عايزه اعض معاكي وهنكلم بس نتقابل عند عمتك لاسبوع الجي
انا ::ماشي باي
وف بالي طبعا مستنيه اشوفو لاني ف مشاعر نفسي افهما اي الي حستو دا ونمت وعدا لاسبوع وانا لسه مكنتش افهم اي حاجه عن الجنس فا لما اتقبلنا ورحنا عند عمتي ونزلت تجيب فطار وانا وهو قعدين فا بقلو انا بحس بحاجه غريبه من ساعت ما بستني وبينزل مني حاجه بيضه غريبه ف البنتي بتاعي قالي بتحسي بأي يعني زي كدا وراح بيسني ف بوسه طويله وهو بيمص شفيفي التحتيه وانا الحس لسانو وطبعا بعد ما هو عمل كدا لاول وفضل يحسس ع طيزي وقفش فيها وبعدها عمتي جت اول ما سمعنا المفتاح بعدنا عن بعض
دخلت معا عمتي حضرنا الفطرا واعدنا كلنا واكلمنا شويه وانتفرجنا ع التلفزيون عمتي قالت انا هنام شويه ودخلت نامت واعدتنا اكلم معايا بقا عرفني يعني اي سكس وعرفني المواقع الي اتفرج عليها عشان اتمتع وقالي ان الحاجه البيضه دي هيا شهوتي واول ما حط ايدو ع كسي انا اكهربت وقلت اه اه بصوت كلو لبونه فا راح منيمني ع الكنبه ونام فوقي وفضل يبوس فيا وبعدها سمعنا الباب بيخبط فا اتعدل وراح فتح لقيت خالد ابن عمتي بس هو مش عايش معها عشان هيا وباباه.....
منفصلين وهو عايش معا باباه واول معرف اني موجوده جه لاننا كونا من دور بعض ونزاكر ونلعب سوا وكونت طبعا ملحظه اعجابو بيا بس كونت ديما اقول دا عيل فا بطنشو وعدا اليوم وروحت اول ما دخلت
انا :: يماما اطلعي من الحمام عايزه اخود دوش
ماما :: يا بنتي هو انتي جربانه انتي خاتي كام دوش لحد دلوقتي
انا :: بطلي رغي ي ست الكل وروحي وحياتي طلعلي غيار حلو شبهك
بعد ما جبتلي الهدوم ببص لقتها جايبه الهدوم من غير اندر وجايبه جلبيه بيتي بنانيتي لحد الركبه ومفتوحه حته من الصدر فا طلعت من الحمام
واول واحد قبلتو ف وشي محمد اخويا كان اليوم دا واخد اجازه وعملها مجأه وجه رحت جري حضنتو جامد طبعا هو وحشني جدا لانه بيجي كل اسبوع فا هو حضني جامد وفجاه حسيت بتاعو وقف شويه فا بعت....

وقلتلو انا هخش احضرلك اكل ومشيت ادامو وطبعا كان لسه صغيره وبتاعو متوسطه مش صغير فا قولت ف بالي هو اخويا ممكن يهيج عليا ازي دا وبعدها كلنا واعدنا سهرنا سوا طول الليل
تاني يوم رحنا اتغدنا برا انا وهو واخواتي واحنا برا اخويا كان عيونو هتكولني وكان باين عليه انو بيبص عليا فطبعا انا مش ف بالي غير انو عادي يعني وحشتو وكدا
واحنا بنعدي الطريق كان مخليني انا جنبو وحط ايدو ف وسطي وانا بعدي واول ما ايدو لمستني جسمي اشعر وبصتلو الي هو يعني انت بتحط ايدك فين
فا اكسف وبعد عني ورجعنا مبسوطين وهو روح علي تاتا وعدا فتره وانا بخش ع الموقع الازرق وبتفرج بقا و بقراء قصص وبفهم اكتر عن الجنس ومتعتو وازي اضرب سبعه ونص واتعلمتها
وبقيت افتكر احمد ابن عمي ولمساتو ليا واهيج وافضل افعص ف بزازي واعض فيها واحط صباعي ف طيزي زي الفديوهات واضرب سبع ونص ف الحمام واخود دش واطلع وعدا ع الكلام دا قرب السنه
ومشفتش ابن عمي تاني غير ف اول السنه الي بعدها واول لقاء لينا كان نااار واشوفكم ف الجزء التاني
(وبطلت القصه شبه الصوره دي )

HsrRTOX.md.jpg

رائيكم اي في قصه نكمل😉🔥

الجزء الثاني )

ابن عمي عرفني طريق الشهوه

وبعد ما عدا السنه ومشفتش ابن عمي اتقبلنا صدفه عندهم ف البيت وكان لقاء ناررر
انا:: الو اي ي داليا انا جايه انهارده عندكم انتي ف البيت
داليا :: ايوه ي حبي مستنياكي وماما وبابا ف الشغل بس احمد هنا
انا :: خلاص هخود دوش والبس واجي
لبست وجهزت كونت لابسه استرتش اسود دريس لحد الركبه ارزوق ومجسم عليا وروحت واول ما خبط احمد فتحلي وراح حضني وقايلي ف ودني بصوت واطي وحشتني اوي فا بعت عنو وقلتلو ي مجنون اختك جوه دخلت وفضلنا انا وداليا اعدين وبنهزر ونرقص وطبعا انا سايبه الباب مفتوح شويه عشان وانا برقص يشوفني
وبعدها بشوفه داليا قالتلي انا هدخل اخود دوش عشان هلبس واجي معاك ابات عندك انهارده فا قولتلها ع رحتك وداليا اصلا بتاخود دوش ف ساعه دخلت الحمام واول ما احمد سمع صوت المايه فتحت دخلي لاوضه وفضل يبوس ف شفيفي بهستريه ويمص ف شفيفي وانا الحس لسانو وحط ايدو ع كسي وطلع
مني اه اه اح بلبونه فا ساب شفيفي ونزل ع بزازي بقا يلحس حلمتي ويفعص ف بزازي وايدو التانيه ع كسي وانا صوتي طالع اه اه احح ي حبيبي جامد مش ادره كسي بيوجعني اه اه وراح منزل راسي تحت ادام زبرو وانا قلعتو البنطلون و بدات ادخل راسو ف بوقي والحسها بلساني وابصلو ف عيونو بشرمطه وبدات ادخل زبرو كلو جوه بوقي واخنق ف نفسي واطلعو واتف عليه وادخلو تاني واعضو براحه ومسكتو بأيدي واعت ادعك فيه وحطيت بضانو جوه بوقي وهو بيقولي اه اه ينور انا بحبك اوي وحشتني اوي ي لبوتي جامد ي متناك وانا بدخل زبرو جوه بوقي اكتر واكتر لحد ما جابهم ع صدري وع وشي وقام ولبسنا سعتها لاننا سمعنا صوت الدوش قفل وخرج و طلعت داليا ونزلنا واحنا مروحين عدينا ع السوبر ماركت جبنا شويه حجات نحلي بيها الاعده والسهر بتعتنا و روحنا فضلنا نتفرج ع افلام ونضحك طول الليل ونمت وصحيت تاني يوم وفوني بيرن
احمد :: الو ي حببتي فينك
انا :: ف البيت لسه صاحيه ي حبيبي ف حاجه
احمد ::انا عايزه اشوفك وحشتيني اوي تعالي عند عمتو
انا :: لحقت اوحشك انت لسه سيبني امبارح بس حاضر ساعتين وجايه
وقوت خدت دوش ولبست وحطيت برفيم وبدي لوشن لجسمي وبقا رحتي تجنن وميكب خفيف اوي لاني اصلا ملمحي حلوه ولبست بنطلون بس خامه طريه وبلوزه لحد نص فخادي كدا ونزلت رحت ورنيت عليه قبل مقرب ع البيت قلتلو اني اربت اهو وانا داخله الحوش لقيت حد شدني وفجاه لسه هسوط
لقيت احمد ف وشي وخدني ف بوسه كلها رومانسيه وهو بيبوسني اعد يقولي بحبك بحبك بحنون ي نور وانا ببوس فيه بشراسه اكتر واكتر قلتلو ي مجنون مفيش حد هيقفشنا قلي متقلقيش انا مأمن الدنيا وسندني ع الحيطه ودهري للحيطه ونزل بنطلوني وفضل يلحس ف كسي وانا وقفه وبدأ اعصابي تسيب بس مكنش عندو خبره اوي لاني انا اول بنت يوصل معها لكل دا وفضلت اقولو ( اه اه احح مش ادره ي احمد مش ادره اقف كسي هموت بيوجعني اه احح اه اه اه ) وبدأت اترعش لحد ما جبت عثلي ع وشو وهو قام خدني ف حضني ورفعني لف رجلي حولين وسطو وزنقني ف الحيطه وفضل يبوس فيا شويه وف بزازي شويه وبعدها اعدني ع ركبي ف لارض وطلع زبو وفضلت اكول فيه بشراه كأني عطشانه والحس فيه من فوق لتحت وادخلو كلو جوه بوقي وازقو لزوري واطلعو اتف عليه وادخلو تاني وانزل ع بضانو اكول فيها لحد ما هو جاب ولبسنا بسرعه وطلعنا لعمتي قضينا اليوم سوا كانت كل لما بتطلع عمتي بره او حاجه ياخود بوسه يضربني ع طيزي وعض بزازي يقرصني من كسي وفضلنا كدا وروحنا وعدا يومين وعرفت ان احمد عمل كدا معا بنت عمي التانيه ونهرت طبعا انو ازي يعمل كدا معايا وبعدها يروح لغيري طب انا قصرت معاه ف اي طب هو قالي بيحبني ودخلت ف دور كأبه شويه بس انا الحمد** بعرف اعمل موڨ اون بسرعه ومعادش شهر ونسيتو اصلا بس كان جسمي ديما بيطلب مني عايز حقو عايز يدلع وانا مش عارفه اعمل اي لحد ما جتلي فرصتي بس كان عدا ع
خروج احمد من حياتي سنه وشويه وكان عندي 18 سنه سعتها وكانت اجمل فرصه ف حياتي اخويا كان سعتها عندو 17 سنه كان خلاص نقصلو سنه ويخلص الدبلوم وكان جسمو بقا حلو وطول بعرض ولما جه يعض معنا يومين اول مشوفتو طلعت جري عليه
انا:: اشعلقت في حضنو حمودي وحشتني اوي ونازله بوس في خدودوو
اخويا محمد:: انتي وحشتيني اوي ي نوارتي وراح بايسني بوسه كبيره ف خدي وحضني جامد ونزلني قالي استني جايبلك هديه
انا :: بجد ي حبيبي فين
فا قالي غمضي عينك وفتحت لقيتو بيبي دول بيتي بس شبيه للقميص النوم هيا حرير وفوق الركبه وديق من الصدر ومفتوح بدنتل ونازل ع واسه ومفتوح لحد نص الداهر قلتلو يلهوي دي قليل لادب اوي وبصيت ف الارض ووشي احمر فا باس دماغي وقالي شليه ف جهازك وغمزلي اكسفت اكتر وشكرتو ودخلت اوطي اشوفو عليا بس نسيت اقفل الباب ورايه كويس وانا بتفرج ع نفسي ف المرايه حسيت بوجودو ورا الباب فا شوفت طيفو اعت احسس ع بزازي والف بيه و اوطي كأن التوكه وقعت مني وبان فلقت طيزي سعتها وشوفت اديه وهيا ع زبو فا قلعتو ولبست هدومي كل دا وهو بيتفرج ولما لقاني جايه ع الباب جري عمل نفسو بيتفرج ع الاب
احنا ف البيت عندنا لاب توب واحد بس فا بنتشارك فيه سوا عدا اول يوم ع وجود اخويا ف البيت وانا مش مبطلع كلام انا وهو لاننا اقرب اتنين لبعض ف البيت من ناحيه السن والدماغ وبنحب بعض جدا وتاني يوم قلتلو انا عايزه العب قالي تعالي وفضلنا نلعب لعبه ع التلفون كدا فيها اسأله وكان فيها سؤال نفسك تقول لحد انك بتحبه ومش عارفه وكان لمحمد فا سكت شويه وبعدها رد ايوه بحب واحده ومش قادر اقولها
فا انا رحت غمزه بعيني وقلتلو يا جامد واله كبرت وبقا في مزز وبتعؤف تحب بس حسيت سعتها من جوايه بغيره قولت دا عادي مهو اخويا بردو وبعدها بشويه انا كونت اعده ع الكنبه الكبيره وهو اعد ت كرسي وبيتفرج ع التلفويون وانا ماسكه الاب توب ادامي ع الكنبه ونايمه ع بطني وكل شويه واخده بالو انو بيبص ع طيزي بس عامله عبيطه وبعدها بشويه قالي هاتي الاب قولت لا راح
محمد:: هاتي الاب بقولك
انا :: لا اعلي نا ف خيلك اركبو
محمد:: هخدو بلعفيه
انا :: تدفع كام😂😉
راح محمد قام وكان بيحاول يشدو من ادامي فا وقع فوقيها وانا بعافر وابعدو من فوقي عمالك اقلو قوم يتقيل انت مش ادره ضمري هيكسر مش هدهولك بردو وهو طبعا كل دا بيحاول يخدو مني رحت معدوله وهو فوقي فا وشي بقا ف وشو وهو فوقي فضلنا نقاوح معا بعض حبه وبعدها فجاه بثا قريب مني اوي ونفسو عند رقبت وبعدها عيني جت ف عينو ونفسنا قرب اوي راح خاطفه حته بووسه بعضه سيب فيها كل حته فيها وفجاه سمعنا صوت المفتاح ف الباب قمنا اتعدلنا وبعد ما ماما دخلت وسلمت علينا وكانت جايبه اخواتي معها من الدرس حضرت لاكل واحنا بناكل رحت ممشيه رجلي ع رجلو وعضيت ع شفيفي وضحكت وخلصنا وبليل طبعا كلنا كنا سهرنين ضحك وهزار ومحمد كان خلاص هيمشي اصبح عشان عندو
شغل بس انا قولت مش هسيب الفرصه دي بعد يومين قلتلو عيزاك معايا هخلص شويه ورق لمدرسه اخواتك وفعلا رحنا سوا خلصنا الورق وكان ماسك ايدي طول الطريق شبه الحبيبه واحنا رجعين كنا ف منطقه فاضيه خالص وبصراحه انا عديت عليها قصدي عشان اصحابي قلولي عليها كانو بيروحو هما وحبيبهم يقضوها حب هناك فا اول ما اخويا شاف المكان كدا فا وقف ولقيتو حضني من دهري وقالي انتي الي بحبك ومش قادر اقولها انا بحبك اوي ي نور فا اتخضيت وبعت عنو وانا بصه ف عيونو( واراكم ف الجزء التالت)
اتمني جزء ده يعجبكم واستنها تعليقات حلوة منك
وانتظارو الاجزاء الجايه هتولع نار نار 🔥🔥

ويارت يتم دمج جزء ده مع الاول

هاي انا اول مره اكتب قصه وبيجي ادامي صعبات لاني لسه جديده وفعلا عشان لإحداث وقعيه بحاول اظبط القصه وسوري ع ان الجزء صغير وانا اخذت بنصايح والي جي احسن سوري اني طولت ف المقدمة

(الجزء الثالث)


بعد ما نور و واخوها وصلو المكان هادي وفاضي
محمد :: حضنها من دهرها وقالها انا بحبك اوي ي نور انتي الي بحبها ومش قادر اقولها
فا نور اتخضت وبعدت عنو و عنيها ف عنيه وراح لف وشها لوشو قبل ما نور تنط بي اي كلمه وخدها ف بوسه كلها عشق وحب وفضل يبوس في شفيفها ويلحسها ونزل ع رقبتها عضها عضدات خفيفه وطلع تاني ع شفيفها وبداء يمص ف الشفه الي فوق ويعض فيها وهيا تلحس لسانو وعيونها ف عيونو وراح رفعها ولف رجليها حولين وسطو وكان راس زبرو ع باب كسها وبدات تسخن جامد وتحس معها احساس محستهوش قبل كدا ولا حتي معا احمد ابن عمها وبدأ يبوسها بجنون وكان ف مكان زي مكان اوضه كدا من الخشب دخل واتاكد ان مفيش حد ولا عمال ولا حاجه وخدها شلها زي العروسه ع اديه لاتنين وعيونو ف عنيها وكان لحظه رومانسيه اوي ونيمها ع الفرشه الي ف لارضه ونزل فوقيها بوسه ف كل حته فيها من اول رسها وعنيها وخدودها وودنها ورجع لشفيقها ف بوسه تشفي من اي حاجه ف الدنيا ونزل ع رقبتها وهمسلها وقلها بحبك ي نور ونزل ع صدرها فضل يرضع فيه ويقفشلها ف التاني وبدا ينزل لبطنها وباس اديها وبعدها بقا نزل لحبيبي كسي الغالي واول ما لسانو لمس كسي انا اعصابي سابت وبدات اقلو جامد ي حبيبي جامد اوي ي حمودي كمل ي اخويا ي حبيبي ي روحي اه اه اه اه متع لبوتك العطشانك كيف شرموطك اه اه اه هموت ي محمد لسانك حلو اوي وبيمتع اوووي اه اه هجيب هجيب وبدات اشدو من شعرو ادخل دماغو عند كسي اكتر وبياخود نفسو مني بلعافيه لحد ما اترعشت وجبتهم ف بوقو قلع البنطلون وتفهم ع زبرو وبدات ادعك زبرو بأيدي وطبعا كونت بقيت افضل ف المص وبدات ادخل راسو ووبصلو بلبونه اوي وهيجو عليا وهو اصلا ع اخرو وبدات ادخل زبرو كلو كلو ف بوقي وهو بدأ ينكني ف بوقي وانا اكوح واطلع زبو اتف عليه وادخلو تاني وبعدها اخود بضانو ف بوقي وانزل فيها اكل وادخل زبرو ف بوقي تاني فضل كدا ربع ساعه وكونت بخرجو من بوقي واطلع ابوس ف شفيفو شويه عشان منخلصش بسرعه وبعدها نطرهم ف بوقي ونظفتو كويس خالص وفضلنا ف حضن بعض عشر دقائق وبعدها لبسنا ومشينا (دي كانت بدايتي معا اخويا لأن المفاجآت جايه كتير
روحت البيت وهو روح عند تاتا عشان عندو شغل تاني يوم وروح ارتاح الفون بتاعي رن
محمد:: اي ي حببتي روحتي البيت
انا:: اه ي روح حببتك انا روحت
محمد :: اخواتك وماما وبابا رجعو
انا :: لا لسه بجهز لاكل وخت دوش وهدخل ارتاح ي شقي🫦
محمد :: نور انا عايزك حببتي واختي وصحبتي وامي وكل حاجه ليا
انا :: طبعا انت ابني الي كبر ع ايدي وحبيبي الي عشت معاه اجمل لحظات حياتي واخويا الي بيسندني وصحبي الي معاه سري وشايل همي
محمد :: طيب ي حبيبت قلبي نامي وارتاحي ونكلم بعدين باي
انا :: رب** يريح قلبك ديما باي
رحنا ارتحنا طبعا كان شئ جديد عليا وعملت مجهود زياده عن كل مره واخويا كان خبره منين كدا انا معرفش عدا عليا اسبوع كان اول اسبوع امتحنات ليا وكانت ايام صعبه ف اولي جامعه كنا ف نص السنه وتاني اسبوع رحت عند تاتا بحجه ان ادنيا هناك هديه وانا هروح عشان اعرف اركز ف مزكرتي واقنعتهم ف البيت بالعافيه لأن طبعا انا المسؤوله عن البيت ولو مشيت هيبهدلو فا اقنعتهم اسبوع واحد وهرجع علطول اخلص التلات
الامتحنات الي عليا ورحن اول يوم دخلت الشقه خلتها عروسه نظتها اشقته وظبت تاتا بدكير ونكير ومكوا وسبعه واي وظبط نفسي ما انا عروسه بقا ودخلت اخر حاجه طبخط اكلت سمك اي وخت دوش وخلتني فعلا عروسه لبست بجامه لحد الركبه ونص كم بس قصيره شويه مبينه شويه من بطني وشويه من صدري وسمني طبعا باينه وانا بيضه اوي فا كونت بنوره وهيا سوده جه من بره اول ما دخلت اتفاجئ اني ف وشو بحضنو وبقلو بصوت عالي وحشتني ي محمد ي اخويا وبصوت واطي وحشتني ي حبيبي وبستو ف خدو كدا ونزلت باس ايدي وقالي اي الجمال دا كلو يابت واله كبرتي واحلويتي ولفني بروته😂 تاتا ضحكت وقالتلو ادخل امال لما تشوف الشقه وحلوتها الها انا شامم ريح الشقه ولاكل من اول الشارع قلتلو بس ياض بكسف اله☺️ واعدنا نهزر دخل خد دوش سريع كونت مجهزه الحمام وبعدها خرج لقاني دخلت اجهز لاكل ف المطبخ حضني من
ضهري وبسني ف رقبتي وقالي تسلم ايديكي ي عروسه فا بصتلو وبستو ف شفيفو بعشقهم زي العثل وبعدها قلتلو خلاص احسن ستك تقوم وحطينا لاكل سوا واحنا بنبص لبعض (تيتا ملهاش دور بس هيا عندها 75 سنه سمعها خفيف شويتين بس نظرها حلو اوي بس مش من طبعها بتركز اصلا وعلى *" حكيتها خالص )
المهم بقا بتاتا اعدت تتفرج ع المسلسل الهندي بتعها وطبعا انا اعت اتفرجت معاها وحمودي كان ف لاوضه بتعتو ع الفون وتاتا قالتلي انا داخله انام وانتي هتيجي جنبي ي نور ولا هتنامي جنب اخوكي قولتلها لا ي تاتا انا هنام معا محمد عشان هزاكر طول الليل وهلقك ف نومك فا قالت تصبحي ع خير ي حببتي وبعدها انا دخلت ظبط نفسي وروقت ع نفسي ودخلت لاوضه براحه هو كان قفل الباب نص قفله كدا ودخلت براحه خاللص محسش بيا وراحت كالعه من ورا السرير وقلتلو عوووو فا اتخض خضه وتطلع يجري وريا ف الاوضه واول ما افشني حضني جامد اوي وقفل عليا اديه كان هيكسرني وقالي ينفع كدا حد يعمل ف حبيبو كدا وبعدها نيمني ع السرير وحضني وانا بوست رقبتو وفضلت ابوس فيها ونبوس ف شفايف بعض ويمص ف شفتي الي تحت وانا اعضو وايدي نزلت ع البنطلون وفضلت العب ف زبو من فوق الهدوم وهو بيقفش ف ببزازي ويبعبص ف طيزي اول ما بعبصني طلع مني اه اه اه اه يمحمد بيوجع قالي هو انا عملت حاجه ي شرموطه وقلبني ع بطني وقلعني ونزل ع طيزي ضربها كفين لحد محمرت وفضل يبوس فيها وفتحها وبداء يلحس خرمي وايدو التانيه بتلعب ف كسي وانا بدات اتلبونه اه اه ي حمودي مش ادره بيوجعني اه اه طيزي اه رح اتعدل وقلع بنطلونو ووتف ع زبرو وبداء يمشي ع كسي من برا وانا اتوجع اه اه اححح اه دخلو دخلو ي حبيبي وريح كس حببتك اختك اه حححح هموت وبعدها حط راسو علي خرم طيزي ودخل راسو برااحه وام مدخل واحده واحده وانا بصوت وهو ايدو ع بوقي عشان هصحي ستي وبقولو لا لالا بيوجع اوي طلعو طلعو دا كبيره ع خرم طيزي اه اه اه ابعد ونام فوقي وهو موقف وبدا يبوس رقبتي ويهديني ويبوس شفيفي
شويه برمانسيه وحب وبداء يدخل بقا جامد جامد ويرزع ع اخرو اه اه اه ي حمودي حلو اوي يمعتني اوي وكان بيلعب ف بزازي ويقش فيهم وانا متمتعه ع لاخر وجبت مرتين وبقا ايدو ع كسي وايدو التانيه ماسكه شعري لفو ع ايدو ونازل نيك وانا بقولو نيك شرموطه نيك لبوتك اه اه كيفني ي سيدي متعني ي حبيبي اه اه اححح هجيب هجيب قالي اهو ي شرموطه ي متناكه اهو بنيكك جامد اه اه هجيب ي نونو هجيب قلتلو هتهم وجبنا ف وقت واحده بس اتمتعت بجنون معاه ونام جنبي وحضني بحب وباس راسي وقالي بحبك ي نور حياتي انت مش اختي انت مراتي حببتي وفضلنا ف حضن بعض بس انا كونت كل دقيقه كدا اديلو بوسه ف شفيفو بس طويله شويه فا راح نام ع ظهرو ورفعني من وسطي فوقيه فا بقيت كسي ع زبرو بظبط ونزلنا ع شفايف بعض لما كانت هتتقطع اممم اممم وفضلت احرك وسطي واحك كسي ف زبرو لحد ما بقا حديد وراح عادل زبرو ع فتحه طيزي وفتح طيزي وقالي اعدي
وبدأت دخلو اه اه جامد اوي وتخين وحلو اوي اه اه بيوجع اااه اااه اول ما دخل عضيت ع شفايفي وفضلت اتنطت واتنطت ع زبرو جامد وبداء يطلع صوت شديد من خبطي بدخل زبرو كلو جوايه لحد بضانو جامد ي شرموطه اتنطتي حلو ي لبوه اه انتي حلوه كدا ازي ورحت نزلت ع شفيفو وفضلت ابوس فيه وقمت دخلت زبرو كلو ف بوقي وفضلت امص فيه والحس راسو وادخل بضانو جوه بوقي واعض ف زبرو وعروقو كانت هتفرقع قالي هجيب اه اااه قولتلو ف بوقي وع صدري وغرقني كأني فتحت حنفيه لبن بلعت الي ف بوقي والباقي دعكتهم علي صدري وحطيت زبرو ف بوقي ونظفتو وقمت نمت ف حضنو شويه وبعدها لبسنا ونمنا وصحيت لقيتو مجهزلي الفطار ومروق عليا خالص قبل ميروح اشغل قالي زكري كويس الصبح عشان تعرفي تنامي وترتاحي بليل وغمزلي وفطرنا سوا اصبح ودخلت
لاوضه خت منو بوسه وداع وهو رايح اشغل وادتني بور اروق الشقه واطبخ ودخلت نمت ساعتين صحيت ع العصر فضلت اذاكر واقوم اعمل نسكافيه واكمل مذاكره اعمل قهوه واشرب واجمل لحد العشا
انا :: اول مدخل حضنتو وقلتلو محمد حبيبي حمدلله ع سلمتك ياخويا
محمد :: **** يسلمك ي نور عيني جبتلك حاجه بتحبها
انا :: اي هيا اي هيا وبتنطت ادامو
محمد :: طلع من الشنطه اكتر شوكلاته مفضله ليا والعصير الي بحبو
( تاتا ف الوقت دا كانت ف المطبخ بتجهز لاكل لانها حست اني تعبت من المذاكره فا بتساعد)
انا:: رحت نطيت ع محمد وكانت ضحكتي من الودن للودن بوستو ف شفيفو بوسه حب وشكر ونزلت
طول ما انا باكول ببصلو وانا مبسوطه لان عمري ما حد اهتم بالي انا بحبو او اي الي بيفرحني وحسيت فعلا بحب محمد اخويا ليا
وعدا اليوم دا كونت تعبانه ونعست وانا بكمل مزاكره ع الكنبه لاني الامتحان كان عندي اصبح فا طلع شالني ودخلني ع السرير وحضني جامد وكملنا نوم لصبح وصحيت فطرنا سوا وبعدها وصلني الامتحان وراح ع شغل. وخد نص يوم اجازه وجابني من لامتحان ع البيت ولما روحنا لقينا مفجأه
ستي اختها تعبت ورحتلها وهتيجي بكرا اول ما دخلنا استحمينا وجهزنا غدا وكلنا ونمنا ساعتين صحي علي احساس بأن السيخ الحديد بتاعو مولع نار ع اخر وخلاص هيموت وينطر ولقا زبرو ف بوقي ونازله لحس لحس فيه وبدخلو كلو جوه وبنيك نفسي بزبرو ف بوقي ودخلت بضانو جوه بوقي لحد ما اكوح واطلعو اتف عليه وادعكو بأيدي وادخلو تاني قام واتعدل وبقا هو الي ينكني ف بوقي وهو مستمتع ع لاخر وسبت زبرو طلعت ف شفيفو كونت ببوسو بجنون لدرجه اني مكنتش ادره اخود نفسي قالي براحه وانا هطير دا يوم كامل قلتلو مش هلحق اشبع منك لو عمري كامل معاك
نيمني ع السرير ونزل بلسانو ع كسي لحس وانا كونت نار وكسي كان مولع قالي اح اح ي حبيبي كسك لسع لساني وانا اه اه اه ي حبيبي جامد بيوجع كسي هموت اه اه اه اااااه هجيب هجيب ونطرت ع وشو فا قام وعملني وضع الدوج وبداء يعدلو انو يدخل ف طيزي راسو وبدا يدخلو واحده واحده اول ما دخل بداء يرزع وانا اسوط اااااه اااااه مش ادره براحه ي حبيبي براحه ي حمودي اه اااه انا مش اد زبرك فصلنا كدا لحد مجاب ارتحنا ساعه وقمنا عملنا واحد بقا ف الحمام واحنا بنستحمه كان نااار وبعدها طلعنا نمنا تاني يوم بقا كان واحد الوداع ومشيت عند بابا وماما لأنهم كانو هيجننو ع غيابي روحت كونت طول الوقت سرحانه وبفتكر محمد وبتخيلو ديما معايا ف كل وقت وبكلمو ديما وف مره كونت اعده سرحانه وافتكرت فتره ف حياتي وموقف عمري ما بالي ينساه
انا :: الو عايزه اي اي بت انتي بترني عليا لي
موني :: يابت انتي عبيطه مش احنا هنزاكر سوا انهارده عندي
انا :: اه صح انا نسيت خاالص طيب هخود دوش والبس وابقا عندك
موني :: هاتي الكتاب بتاعك معاكي وقفلت
موني (صاحبتي المقربه موني وبنروح ونيجي سوا الدرس والمدرسه وبنزاكر عند بعض وانا بروحلها اكتر كانت بيضه اكتر مني وشعرها اطول واجمل بس انا ملحمي احلي جسمها قريب مني جدا بس هيا ع اطول مني )
موني اول ما شفتني شدتني من شارعي قالتلي انتي بتقوليلي يابت رحت طلعت اجري وراها ف الشقه لحد ما ضرتها ع وشها قولتلها لو اكررت هكسرك واعدنا نضحك وفطرنا سوا وبدائنا مزاكره خلصنا وامها كانت ف الشغل واخوها ف الجامعه فا دخلنا نريح ع السرير ومسكين الفون فا بتوريني فديو رومنسي بوس مغري اوي عضيت ع شفيفي ورحت قولتلها اااه ياما نفسي وضحكت ع اخري فا سكتت وحسيت بأديها كانها بتخبطني بالغلط محطتش ف دماغي وعدا اليوم وروحت اتصل عليها بعدها بأسبوع وعزمتها ع فرح بنت خالتي ورحنا سوا
وكان يوم يجنن ولما روحنا الدنيا ليلت فا اخوها قالها خليكي عندهم عشان الوقت وبكرا تعالي كونت انا ومني ف لاوضه لوحدينا وقفلنا عشان نغير وناخود رحتنا وبعد ما نمنا ع سرير واحد وهيا نام ف حضني وبعد شويه لقيت عيني جت ف عنيها فا هيا بصتلي اوي وبعدها بعت عيني بتوتر وقلتلها انا انا هقوم اجيب مايه ودخلت الحمام وانا جسمي نار ومش فاهمه انا ازي اسخن ع صحبتي دي بنت المهم اني دخلت فا بتقولي البت بنت خالتي دي بارده بقولها لي كدا
موني:: دي مش عايزه تبعد عني
انا:: ازي يعني مش عايزه تبعد عنك
موني :: هحكيلك قالتي انا كونت اعده لقيت بنت خالتي حضنتي جامد فا بقولها براحه ي بت ف اي فا لقتها بتقولي لا مش براحه انتي حلوه اوي و بستني ف شفيفي وفضلت تبوس فيها جامد وبعت عنها وقلتلها خالتك لو عرفت هتموتنا ومشيت ومن سعتها وهيا بتفكرني بلحجات دي
انا:: يلهوي يلهوي هيا عملت كدا ازي
موني :: قربت مني واديها حطتها ع طيزي وبراحه حطت شفيفها ع شفيفي واستنت مني رضت فعل فا انا اصدمت وسكت بدات تحرك لسنا وتبوس فيا براحه فا بدات اتجاوب معها عشان اديها كانت مسيباني دي ليمكن يكون اول مره ليها وبدات تبوسني بجنون تكتر واكتر وتعض ف شفيفي وانا بدأت الحس لسنها واعضها ونزلت تدعك ف بزازي من فوق الهدوم ونزلت اديها ع كسي ودعكت جامد وتشم ف اديها وتقولي ريحت كسك حلوه اوي انا نفسي فيكي ينور انا بحبك ونيمتني وحضنتني وقلعنا وبدات تحك كسي ف كسي جامد واجمد واجمد وانا بتنهد وامممم اه اه اه اااه ي موني كسك حلو وناعم اوي وسخن اححح قالتلي براحه عليا ي نور اااه اااه براحه انا مش ادره هجيب وانا بلحس بزازها وبعض فيها وبقفش ف التانيه وشويه وبطلع لشفيقها عشات تكتب صوتها شويه ومستمتعه اوي وبزات انها نظيفه وجسمها ناعم ونزلت لحد ما جبنا سوا وسوطنا ااااااه اححح وخدنا نفسنا وحضنا بعض شويه لحد ما خت نفسي ولبسنا ونمنا وصحينا اصبح هيا روحت وانا عشت حياتي عادي بقا اسبوع ولقيت موني بتكلمني بتقولي تعالي نزاكر قولتلها ماشي بكرا هجيلك من اصبح وقفلت وبفكر هعمل كدا تاني ولا مي

(واتمنا الجزء دا يعجبكم واركم ف الجزء الرابع وياريت تشاركوني بتعليات وتشجعوني☺️) ارجو دمج جزء ده

(الجزء الرابع)

وفعلا تاني يوم رحتلها دخلت عادي فطرنا سوا انا وهيا واخوها وهو نزل راح يعض معا اصحابو واحنا بدائنا نذاكر وبعد تلات سعات مزاكره قولنا نفصل شويه شغلنا اغاني وبدئنا نرقص وهيا كانت عليها رقص يهيج الي مبيهجش وفضلت ارقص انا وهيا وبنتفرج ع بعض وكنت انا لبسه هوت شورت رصاصي وطوب لحد الصره كدا اسود اعده ف البيت برحتي بقا وهيا لبسه جلبيه بيتي بنبي ومفتوحه من الصدر ومجسمه عليها وطويله تحت الركبه كدا وبعدها اعدنا مش ادرين ناخد نفسنا من كتر الرقص وقمت شدتها ليا وحضنتها
موني :: نور عيب كدا اله بس بقا
انا :: نازله بوس ف شفيفها وايدي ع رقبتها وأيدي التانيه ف خرم طيزها ببعبصها
نور :: اااااا اااه اااه لا مش ادره
انا نزلت ع كسها ونزلت البنطلون خالص وبدات امشي لساني براحه واسرع واسرع وهيا بدأت تسوط وتزوق ف راسي لجوه اكتر وتشد ف شعري وانا صبعي ف طيزها ببعبصها وباكول كسها بسناني
وايدي التانيه ع كسي بلعب ف كسي من كتر الهيجان
وعماله اعض ف زنبورها ولحس كسها واشدو بسناني وانا اسوط واهيا تسوط اااه اااه اح اححح ي نوور اااخ وجبنا ف وقت واحد وختها ف حضني وخدت نفسها وانا بلعبلها ف شعرها وبعدها
قامت ونزلت ع كسي وبصلتي وقالتلي همتعك زي ما متعتيني
ي حببتي وبدأت تلحس طيزي وتدخل لسنها جوه وانا عماله اتوجع بمحن اااه اه ااح اااه وهيا طلعت ع كسي وبقت تلحس واسرع واسرع وانا..اسوط اااه ااااه لسانك حلو اوي اااح كسي كسي نار ي موني اااه وهيا تاكل اكتر وبدأت تعض وانا اقولها اكتر اااه اكتر اححح اكتر واكتر وانا بشدها ليا وهيا مش ادره تتنفس لحد ما سوط اااااه ااااه واترعشنا وجبنا تاني مره سوا ونمت ف حضنها وفضلنا نايمين شويه قمنا فضلت تبسني من شفيفي وفضلنا كدا شويه لحد ما اخوها رجع ولبست ونزلنا خرجنا
رحنا ادرس وبعدها عزمتها ع الغدا وهيا عزمتني ع قهوه وروحنا فضلنا نكلم طول الليل ع اليوم الممتع دا لحد منمت ورحت تاني اليوم المدرسه وكان يوم حلوه معها
فوقت من ذكرياتي ع تلفون
عمتو :: تعالي هاتيلي شويه حجات
لبست ورحت لعمتو جبتلها الحاجه واول مدخلت ولقيت ابن عمي الي خاني كأني مش شيفاه واعت معا عمتو وقضينا اليوم
ولما جه الفرصه انو يعمل معايا حاجه لقيتو قرب مني وبسني ف شفيفي ولف ايدو ف وسطي وبقا حضني زقيتو بعيد عني بسرعه وقلتلو لا
رفض وقلتلو انت زباله انت عملت معايا الي انت عيزو وبعدها رحت لواحده تاني وعرفتني يعني اي شهوه ويعني اي سكس انا مش عايزه اعرفك تاني ولا اعرف اي ارف من نحيتك
وروحت وانا مديقه ومخنوقه ونمت من الخنقه وتاني يوم صحيت قضيت يومي عادي ملقتش حد معايا ف البيت فا رجعت سرحت تاني وافتكرت بقيت حكايتي بي موني
لما رحنا المدرسه وكونت زعلان يوميها وهيا عمال تنكشني وتهزر معايا وتجري ورايه وضحكتني ف الاخر وبعدها انا اعده ف الفصل ولقتها حطت الشنطه ع رجلنا والشنطه كبيره غطت رجلنا خالص وانا كونت لبسه شروال مش جيبه وبدأت تدعك ف كسي وانا بصتلها ووشي كان احمر وتدعك اكتر واكتر وهجنن مش ادره خلاص فعلا هسوط قومت رحت الحمام وهيا جت ورايه زنقتها ف الحمام نزلت فيها بوس وهياا بقت تلعب لي ف كسي وانا العب لها ف كسها وبموص ف شيفها وهيا بتعضني عضه خفيفه وبدعك ف رقبتها بأيدي اتانيه وبنبوس ف بعض و لحد ما جبت وهيا جابت وكونا بنبوس ف بعض عشان ميطلعش صوت وطبعا
وطبعا حمام المدرسه عادي اكتر من بنت يدخلو الحمام سوا بيعدلو اللبس لبعض بيعملو حجات البنات بيدخنو ما المدارس الثانوي كانت بايظه اوي
(وكان واحد ع الواقف بس نااار وف مغمره ويهبل)
ودي كانت حكايتي معا موني وخلصت معا انتهاء الثانوي وبقينا اصحاب عادي بنشوف بعض بس بطلنا نعمل حاجه سوا
عدا فتره وشوفت واحد وحبيتو اوي وهو حبني واعدنا سنه سوا بدون ما حد يعترف لتاني وارتبط بيه وبدايت مغمرتي معاه وانا جدتي التانيه بتعزل مش الي اخويا عايش معها وطبعا كانت عايزه حد ينقل العفش فا حبيبي عرض عليا
حبيبي( اسمو علي اطول مني بحاجه بسيطه بس جسمو رياضي جدااا وهو مش اجمل حاجه بس وسيم الي حد ما )
تاتا عزمتو ع الفطار وبدان ناكول وبعد مخلصنا بدانا ننقل العفش ف العماره الجديد والشقه الجديده كانت ف الشارع الي ورها وانا كونت بشيل معاه فا عدا اول يوم من شل العفش
وتاني يوم بقا بعد ما بدانا بشويه تعبنا فا دخلت ف الشقه الجديده نرتاح ونعمل قهوه تفوق
وفجاه وانا ف المطبخ لقيتو حضني من ضهري وانا طبعا كونت خلاص عديت المرهقه بس انا اونثي ومحتاجه احس بدا وعندي
رغبات لاني اصلا الشهوه عندي عاليه فا اول ما قرب مني بصتلو وسكت بس بعدها بعت عنو ورحت اعت من غير مقول ولا كلمه كملنا شيل العفش وفجاءه حاجه وقت ع رجلي صوت اااااه رجلي اااه فا جه جري وشلني وفضل يدعكلي فيها لحد مبقيت احسن وانا قايمه شدني واعدني ع رجلو فا بصتلو شويه وبعدها ونمت ف حضنو بكل هدوء وحضنتو جامد وقلتلو انا فعلا بحبك
علي :: وانا بحبك اوي واسفه لو زعلتك ف المطبخ
انا :: مش بزعل منك اصلا
علي :: يعني مهما عملت متزعليش مني
انا :: الي بيحب حد مش بيزعل منو
ونمت ف حضنو شويه بعدها رح عدلني لوشو ولف رجلي حولين وسطو واحنا اعدين وخد شفيفي ف بوسه كلها حب فعلا وبدات اسرح معا البوسه ونسيت نفسي ونسيت احنا فين وبنعمل اي وبدات ايدو تنزل ع ضهري ويحسس لحد منزل ع طيزي وبقا يقفش فيها وفجاه ام ضربني عليها طلع مني بشرمطه اااه اه اااه بيوجع قالي هو اي قلتلو ايديك يسافل وفضلنا نبوس ف بعض شويه وعدا اليوم ع كدا بس

وتالت يوم بقا واخر يوم ف شيل العفش اول ما دخلنا استفرد
بيا ونزل فيا بوس وطبعا تاتا مكنتش بتقدر تيجي واحنا بننقل لوحدنا وطبيعي بنظبط الشقه فا بنتأخر
وبدا يبوس ف شفيفي وانا بحضنو جامد وبموص لسانو وبعض شفيفو وبحك كسي ف زبرو من فوق الهدوم لحد ما هاج خالص وحرفينا لقيت ف سيخ حديد من تحت البنطلون انا حطيت ايدي عليه من فوق الهدوم رحت عضه ع شفيفي وقلتلو يلهووي كل دا قالي امال لما يقف قلتلو اكتر من كدا يخربي هو كدا ومش واقف لسه
ونزلت ع ركبتي نزلتلو البنطلون وبدات اتفرج عليه طويل جدا فعلا وتخين وعرقو نطره ولونو البني الفاتح دا بعشقو بدات الحس فيه وادخلو جوه بوقي زي المجنون كونت عطشانه زبر وبدات اكلو واكول بضانو وادخلو كلو واطلعو تاني وادخلو وبدأ ينكني ف بوقي وانا اكوح واطلع زبرو واتف عليه وادخلو تاني لحد ما قرب يجيب قلتلو لا لسه بدري ونمنا ع المرتبه كانت لسه ع لارض وطلعت فوق منو وبدات ابوسو ف شفيفو وفضلنا كدا شويه وبعدها نزل ع طيزي وبدأ يدخل صوابعو واحد واحد ويلحس خرمي وانا اتوجع اااه اه ااححح مش اده واول ما حط لسانو ع شفيف كسي انا سوط ااااه اااح نار نااار وبقيت ازوق راسو واشدو من شعرو ع جوه اكتر واكتر خلاص مش ادره وهو كان اي لسانو يهبل كدا ناار وي ويحرك لسانو ف دواير ويلحس من تحت لفوق ويعض زنبوري وانا اااه اجمد ي حبيبي جامد ي علي اكتر اكتر اكتر اه اااه اااه اححح هجيب هجيب هجيب ااااه واترعشت جامد لحد ما غرقتو خالص وبعدها لفني ونيمني ع بطني ورفع طيزي بالمخده وتف ع زبرو ودخل راسو ع باب طيزي وطبعا هو زبرو كبير اكبر من الي دخل فيا قبل كدا فا كونت كأني بتفتح من لاول وجديد وحط ايدو ع بوقي وبداء يدخل براحه براحه وفجاءه رزع وانا سوط ااااااه بيوجع عورتني ي حبيبي وعيط فا حضني من ضهري وفضل يطبط عليا ويقولي حقك عليا ي حببتي متزعليش مني انا اسفه اقوم خلاص قلتلو لا ي حبيبي بس براحه فا بقا يدخل براحه ويطلع ويدخلو وهكذا فا بقيت اقول جامد ي حبيبي جامد اكتر اكتر وبلعب ف كسي فا شال ايدي وبقا ايد ع كسي واتانيه ع حلمتي بيلعبلي فيها اااه ااااه اه جامد نكني نكني جامد ااااه ي علي اه اااه اكتر بيوجع اوي وبيمتع متع حببتك
اتمتعي وانتي ساكته ي شرموطه خودي خودي خودي وبقا يرزع جامد جامد وطبعا انا كونت جبتهم مرتين وجبت التالته وهو بيقول ااااه اه هجيب وجبنا سوا اترمينا ف حضن بعض خمس دقايق وقام لبسنا وننزلنا كلمنا العفش وقبل ميمشي حضني وبسني بوسه طويله وقالي انا بحبك اووي واتمتعت معاكي متعه متمتعتهاش ف حياتي ابدا امووووووواه وسبني وباس ايدي وراسي ومشي وروحت فضلت سرحانه طول الليل ومن كتر ما افتكرت وهجت ع اخري ضربت سبعه ونص ف الحمام
عدا اسبوع وانا وحبيبي بنتقابل ف المحضرات بس او في الكافيه وبيروحني وبنكلم طول الليل وننام ع صوت بعض فا جه يوم قالي حبيبتي انتي وحشتني وعايز اشوفك قلتلو تعاله ي حبيبي قالي لا عايز انام ف حضنك وحشني
فا فكرت شويه وبعدها قلتلو طب فين فا قالي سهله ف شقتي فا بعد تفكري كتير وتردد وفقت ورحت بصراحه كونت واخده معايا قميص نوم يلين الحجر هو كان بيحب الفوشيا فا جبتو فوشيا والبنتي اسود وفاتله والبراه اسود ويدوبك مغطي الحلمه والقميص يدوبك مغطي طيزي ومخرم كلو ولما وصلت اعدنا فطرنا وهو وخدني ف حضنو وخدني بوسه واحنا بناكول سوا وبعدها قومت خت شور سريع جدا وغيرت وخرجت وقبل ميقرب قلتلو استنه وشغلت اغنيه ورقصلتلو واول مرقصت هو
هو اجنن وقام شدني رماني ع السرير ونزل فيا بوس وتقفيش ونزل ع بزازي بقا يرضع من نحيه ويقرص ف التانيه وانا بيطلع مني ااممممم اممم اه اه اااه ونزل بوس ف بطني لحد موصل لكسي ويبوس فيه ويلحس من تحت لفوق ويلف لسانو دواير ويعض وانا ااااه اااه بيوجع نكني ي حبيبي اااه اااه وبعدها لف نفسو وبقينا وضع 69 وبقا زبرو ف بوقي بدخلو كلو لجوه ومصو وكسي ف بوقو بيلحسو فضلنا ع الوضع دا شويه وبعدها خدني ووقفني ورفع رجلي اليمين ع السرير وميل راسي لقدام وسندت ع السرير بس وانا واقفه وهو بقا يلحس ف طيزي ويدخل لسانو اححح اااه اححح دخل ي حبيبي بقا دخلو مستعجله ي شرموطه طب خودني وراح بعبصني وعدلني وراح مدخل راس زبرو وفجاه رزع وبقا يرزع جامد واجمد وانا اسوووط ااااه ي حبيبي مش كدا لا خلاص انا مش ادك اااه اااه زبرك تخين اوي ع طيزي بتوجعني ااااااه ااااه وجبت وهو مكمل وقام غير الوضع ونام ع ضهرو ورفعني فوقو ودخل زبرو وبقيت اتنطت واتنطت واكتر واكتر وانتط جامد جامد وصوت بيرج ف الشقه وهو مستمتع ع اخر وكل ملمحي كانت تهيج وانا بعض ع شفيفي راح شدني ليه وبقا بيبوس فيا بجنون ويعض ف شفيفي ويبوس فيا ويلحس لساني ونزلت ع رقبتو فضلتي
ابوس فيها لحد ما عملتو رقبتو كلها لڤبيت و وجبنا اخر واحد سوا ونمنا ساعه ف حضن بعض وصحينا خدنا دوش سوا معا واحد ع السريع وكلنا ونزلنا عدينا ع كافي شربنا كوبيتين قهوه واتمشينا شويه وروحني وطول الليل وهو بيشكرني ع اليوم الحلو دا وانا بقلو اني عمري مكنت مبسوطه زي انهارده وف نفس اليوم عرفت ان اخويا هيخطب ودي كانت اصدمه اه احنا بعدنا وبقينا اخوات واصحاب بس ومبقناش نعمل حاجه سوا بس الحدود بنا اشلت عن الاول ومبقناش نكسف من بعض بس متخيلتش انو هيجوز ويحب واحده ويعشرها غيري
والفتره دي اكتأبت وبعت عن حبيبي وعن كل اناس وكان كل لما اخويا يجي مرضاش اقبلو حتي اشبكه لما راح يشتريها خت دوش وطلعت عريانه ادام التكيف مخصوص عشان يجيلي برد وفعلا جالي برد موتني وكونت بشرب حجات ساقعه وبخلي البرد يزيد اكتر عندي ويوم ما اشترا الشبكه اتلككت بتعبي ونمت ف البيت واخويا بعد مخلص يومها اساعه 1 بليل لقيت جي بيصحيني فا اول ما فتحت عيني وشوفت ادامي لفيت الناحيه التانيه وكملت نوم صحاني تاني ولقيتو بيعدنلي اعدني وكونت لسه مفوقتش فا مفتحتش عيني وفجاه لقيت حاجه ع رقبتي لبسهالي بفتح عيني ببلقيت سلسله ذهب باسم نور فا بقولو اي دا قالي ذي ما شبكتها بشبكك انتي حببتي واختي وصحبتي وكل حاجه ليا وال** مقدر استغنه عنك ابدا حقك عليا انا عارف انك زعلانه بس خلاص بقا اوعدك عمري متغير معاكي ابدا وتفضلي حببتي لاولى ولاخير
بس انا هجوز وانتي هتجوزي وهيا دي الحياه حضنتو وبستو ف خدو باس ايدي ودماغي واداني بوسه خفيفه طبعت علي شفيفي ونمت ف حضنو صحيت لقيتو هيقضي معايا اليوم وكنا تاني يوم هنخرج احنا وخطبتو فا قلتلو خلاص وانا اجيب حبيبي قالي نعم يعني اي قلتلو انت هتبقا مشغول ف حببتك انا هجيب حبيبي معايا وهخرج بكل ادب يعني معاك فا طبعا بعد كلام كتير وافق بالعفيه احنا كنا علاقه صحاب مش اخوات فا هو كان عندو علم با ارتباطي وقضينا اليوم وتاني يوم لبست اجمل حاجه عندي وكونت فعلا نور قولا وفعلا كونت ماشيه بنور كدا مفيش واحد ما بصليش ف الشارع وبقا محمد اخويا هيجنن مني وخطبتو اول مقبلتو وهيا بتسلم عليه طولو ف مسك الايد فا شديت اديها وسلمت عليها قولتلها
انا :: ازيك ي علا معلش اني مجنتش قبل كدا كونت تعبانه
علا :: ولا يهمك اتشرفت بيكي انتي اموره اوي
انا :: طبعا دي حاجه اكيده
كونت برد بكل برود وتكبر ودا مكنش طبيعتي فعلا بس هيا قربت لحد مش متخيله حد غيري يقرب منو وعلي جه وسلمت عليه واخويا بصلي فا رفعتلو حوجبي وسكت ومشي هو وخطبتو اديهم ف ايدين بعض وانا مش مركزه مع علي خالص طول اليوم مركزه معا اخويا وخطبتو بس علي طبعا مفهمش حاجه وعدا اليوم وحولت اعمل نفسي عادي ومحدش فهم اني كان جوايه جمرات نار كل لما يصور معها ايدو ع كتفها او ف اديها او يأكلها ف بوقها فا غظتو واكلت علي ف بوقو وخلتو يأكلني واصورنا وبقا اخويا هيجبني من شعري فا سكت واكتفا بانو قال كفايه كدا ياله نروح اول ما دخلنا البيت خدنا الشقه جري ورا بعض خمس ست مرات انا مره وهو مره واول ممسكنا بعض دعكنا بعض ع الي حصل وبقيت اسوط واقلو ازي تمسك اديها ازي تبقا ف حضنك كدا واضربو ف صدرو وهو يشدني من شعري ويوقولي بتأكليه ف بوقو يبنت الجزمه وفضلنا نضحك وبعدها خدنا بلنا انو فوقي فا لسه بتعدل عشان اقوم شدني تاني وخدني ف بوسه كلها شوووق وطبعا بعد غياب طويل ومش بس غياب كمان تغيرات هو كبر كتير عن زمان وانا كمان وبقا اجمل واجمل وبقا يبوس ف شفيفي ويحضني جامد وبقا يحرك زبرو كدا ع كسي من فوق الهدوم وبعدها نزل ع كسي وبقا يبوس فيه ويلحسو وقلبني يبوس ف طيزي ويدخل صوابعه وانا بتوجع اااه اااه اااه ااححح ي حبيبي وحشتني وحشت شرموطك اوي لبوتك نفسها تتناك منك ي جوزي ي حبيبي وعملنا واحد نااار نااار نكني ف طيزي لما شبع وقام روح وانا مقدرتش اقوم ونمت بلبنو وعثلي مغرقني وصحيت خت دوش وتاني يوم رحت حضرت المحضرات الي عليا وبعد مخلصت لقيت علي ف وشي بيقولي وحشتني ومحتاج حضنك بقيت مش عارفه الحقها من اخويا ولا منو قلتلو طب بعد فتره عشان ابقا احسن اكتر ونفسيتي تبقا اتحسنت

(اتمنا الجزء دا يعجبكم وتشركوني رأيكم واشوفكم ف الجزء الخامسه 😉)وتكبرص
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • طب!
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
كمل ي فنان متتاخرش علينا
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: hبــ.ا.ســ.ـم حلوف القـصص و Hamoo@
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%