NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهي ممكن توصل للناس دي وتطلب انهم ميعرفوش اهلها ويجيبو الواد يفشخوه بس الحوار كدا هيبقا من غير قعده عرفيه
هو من الصعيد

• أتفق
التفاعلات: ياسمين الجندول
كدااب و حورانجي و مش هيقدر يعمل حاجه خليها تبينله ان اهلها هيكونو جنبها و مهما حصل ف اهلك يعرفو اهون من تتمادي ف الي هو عاوزه

واحده صاحبة اختي كانت مرتبطه بواحد وغلطت معاه شات وكول وبعتتله صور ب بجامه وكده
المهم نزلهم ونزل اسكرينات ل كلام مش كويس
وبيبتزها انه هيبعتهم لاهلها وبيطلب منها مبالغ هي متقدرش عليها وهي بتفكر تنتحر
هل من حلول🙂
عقبال ما يعملو اداره خاصه فى الشركه للابتزاز هتمنع مشاكال كتير وتحمى اسر كتيى فى كل سريه

من وجهة نظرى لازم تعرف اهلها

هو من الصعيد
يعني من اول البجامه بيهددها امال لو كانت بعتتلو اكتر كان عمل اي علفكرا هو كدا كان عندو نيه ع كدا وبيستدرجها

عقبال ما يعملو اداره خاصه فى الشركه للابتزاز هتمنع مشاكال كتير وتحمى اسر كتيى فى كل سريه

من وجهة نظرى لازم تعرف اهلها
م هيتقبلو الفكره

يعني من اول البجامه بيهددها امال لو كانت بعتتلو اكتر كان عمل اي علفكرا هو كدا كان عندو نيه ع كدا وبيستدرجه
ممكن

هو احسن حل تشوف حد قريبها مش من الدرجه الاولى عشان مثلا يوم ما هيعملها حاجه مش هتوصل للقتل وتحاول تتكلم معاه وهو هيتصرف اكيد وممكن ميعرفش اهلها

هو احسن حل تشوف حد قريبها مش من الدرجه الاولى عشان مثلا يوم ما هيعملها حاجه مش هتوصل للقتل وتحاول تتكلم معاه وهو هيتصرف اكيد وممكن ميعرفش اهلها
هي اختي اللي صاحبتها هي صاححبتي بس مليش دعوه بيها اوي

م هيتقبلو الفكره
هيعملو معاها ايه هتضرب وتتبهدل شوى
احسن ما صورها تكون فى ايد عيل عرص معندوش كرامه ولا ذرة رجوله
فى أولويات مينفعش دايما نفكر فى نفسنا فقط فى حاله زى دى بنفكر فى التبعيات اللى ممكن تحصل للكل قبل ما تحصل لها يعنى مثلا لو لها اخت مرتبطه وخطيبها متخلف وعرف حاجه زى كده من بره ممكن يخص خطيبته بالامر ويفسخ ويقول انتم بيت كذا وكذا

الهلاصه مينفعش تفكر فى نفسها فقط ومينفعش تنتحر هى ثقتها كانت فى عيل خول ودرس واتعلمته تقبل بقي تتعاقب على خطأها بدون اذيه لاهلها

هيعملو معاها ايه هتضرب وتتبهدل شوى
احسن ما صورها تكون فى ايد عيل عرص معندوش كرامه ولا ذرة رجوله
فى أولويات مينفعش دايما نفكر فى نفسنا فقط فى حاله زى دى بنفكر فى التبعيات اللى ممكن تحصل للكل قبل ما تحصل لها يعنى مثلا لو لها اخت مرتبطه وخطيبها متخلف وعرف حاجه زى كده من بره ممكن يخص خطيبته بالامر ويفسخ ويقول انتم بيت كذا وكذا

الهلاصه مينفعش تفكر فى نفسها فقط ومينفعش تنتحر هى ثقتها كانت فى عيل خول ودرس واتعلمته تقبل بقي تتعاقب على خطأها بدون اذيه لاهلها
أخواتها كلهم ولاد وهما صعب دا لما عرفو انها بتكلم ولد بس كده فشخوها حرفيا

أخواتها كلهم ولاد وهما صعب دا لما عرفو انها بتكلم ولد بس كده فشخوها حرفيا
كل كلامك انها خايفه على نفسها وبس مفيش خوف على كرامه اهلها
تقدرى تقوليل ايه رد اخ لها من المتعصبين لو واحد قاله اختك كذا كذا عالنت شوفتها
اولا هيتخانق مع اللى هيقوله كده وممكن يعوره باى شي ويعملو لبعض عاهه وبدل ما كان الامر هيتلم هيبقي فضايح ومش هتسلم منه عقد ولا اثنين من الزمن انما لو اهلها عرفو ولموه مش هيفضحو بنتهم هيفشخوها بس هيعرفو يصونوها ويحافظو على كرامتها قدام الناس

هي اختي اللي صاحبتها هي صاححبتي بس مليش دعوه بيها اوي
عادي ما ما انا مصاحب أصحاب اخويا كلهم اللي اكبر مني وفي حل تاني بردو فكرت فيه ممكن تشوف حد من اصحابه يكون صاحبه جامد وكد عشان الحوار دا حصل مع اخويا قبل كدا وبنت كلمته بردو عشان حد يعرفه

عادي ما ما انا مصاحب أصحاب اخويا كلهم اللي اكبر مني وفي حل تاني بردو فكرت فيه ممكن تشوف حد من اصحابه يكون صاحبه جامد وكد عشان الحوار دا حصل مع اخويا قبل كدا وبنت كلمته بردو عشان حد يعرفه
غلط حد ب ه اهلها يعرف الدايره هتكبر وممكن يكون شخص نفسيه ضعيفه يطلب منها اكتر من الابتزاز ويقول حلتها لك اشمعنا انا طباخ السم بيدوقه يبقي خرجت من مشكله لمصيبه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غلط حد ب ه اهلها يعرف الدايره هتكبر وممكن يكون شخص نفسيه ضعيفه يطلب منها اكتر من الابتزاز ويقول حلتها لك اشمعنا انا طباخ السم بيدوقه يبقي خرجت من مشكله لمصيبه
ممكن كل حاجه وممكن بردو لو راحت تعمل محضر ف القسم شخص يستغلها هناك او يذلها النفوس الضعيفه موجودة ف كل حته

ممكن كل حاجه وممكن بردو لو راحت تعمل محضر ف القسم شخص يستغلها هناك او يذلها النفوس الضعيفه موجودة ف كل حته
مفيش حد هيخاف عليها ويحلها بحزم قد اهلها لا فى قسوتهم رحمه لها غير اى شخص مهما كان

مفيش حد هيخاف عليها ويحلها بحزم قد اهلها لا فى قسوتهم رحمه لها غير اى شخص مهما كان
ماش بس عشان تنصحها بخطوه زي دي انت ضامن العواقب ياريت تبقا ع قد انهم هيضربوه او هيسحبو منها الفون لحد ما تتجوز ممكن واحد تكون ايده طارشه يضربها قلم يجبلها ارتجاج ف المخ وحصلت يضربها ب سكينه او يطلعها بعاهاه او يكسرها لازم تعرف دماغ اللي قدامك الاول عشان متبقاش دخلت ف مصيبه اكبر

تقوله بلط البحر وافضح واعمل اللي عايزه انت راح يموتوك اهلي قبل مايموتوني وتعمل نفسها مو مهتمممه اللي يهدد هذا عادة شخص جبان وبيخاف لو شافها قويه وممكن تعمل فلم على اهلها ان جوالها تهكر

• عجبني
التفاعلات: gasser selim و واحد فايق
تقوله بلط البحر وافضح واعمل اللي عايزه انت راح يموتوك اهلي قبل مايموتوني وتعمل نفسها مو مهتمممه اللي يهدد هذا عادة شخص جبان وبيخاف لو شافها قويه وممكن تعمل فلم على اهلها ان جوالها تهكر
بتقول ان في كول وشات ازاي اتهكر وغير كدا اوقات الضعيف او الجبان ممكن يعمل حاجات مش متوقعه عشان يثبت نفسو

بتقول ان في كول وشات ازاي اتهكر وغير كدا اوقات الضعيف او الجبان ممكن يعمل حاجات مش متوقعه عشان يثبت نفسو
خلاص تنتحر اسهل بما ان جميع الاجوبه مامشت ههههه امزح انا اشوف لو اني مكانها كان قابلته وجبت معي احد من اهلي اثق فيه ويكون حنين وتشرح له الوضع وتاخذه معها يقابل اللي يهددها ويحاول معه بهدوء او يضربه لين يبقى مواسي للارض بعدها بيتوب 😇

• بيضحكني
التفاعلات: ميكانيكي بناات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%