NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ابتدت بتحرش وانتهت اني بقيت بنوتي

أمير دودو

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا نفسي افضفض صراحه
كانت تحرش من شخص معين واتحرش كان عباره عن لمسه بس الشخص ده فضل ورايه شهر بحالو لحد ما قدر يختلي بيه وحضني حضن جامد وباسني من شفايفي بحنيه وبعدها استمرت المقابلات بس كلها كانت حضن وملامسات وبوس وكان دايما يطلب انو ياخدني الشقه بتاعو عشان نبقى على راحتنا لكن انا كنت برفض عشان كنت بخاف وهو كان دايما يطمني ويأكدلي انو مش هيضرني ولا هيعمل حاجه غصب عني وبعد سنتين كنا بنقضيها في العربيه وافقت اروح معاه شقتو قلعني ملط وحضني جامد ونام عليه وفضل يدعك ويبوس ويلحس ويحسس واول مره في حياتي مصيتلو ونزل اللبن لكن قرفت من اللبن وتكررت المقابلات في الشقه سنه ونص بوس ولحس ومص وكان بيطلب انو يفتحني بس كنت برفض عشان خايف من الوجع ومكنش بيضغط عليه وسيبني على راحتي بس كان دايما يقلي ان انا مش ولد وان جسمي ناعم جسم بنت وصوتي صوت بنت وجمالي جمال انثوي وكان يتغزل فيه وفي جمالي. من سنه اقتنعت اني أنثى واني نفسي ادخل علاقه كامله وكنت بحس وانا معاه اني مع راجل وانا مش راجل وصارحتو بكده وخدني لواحد صاحبو صيدلي ووصفلي حقن وعلاجات عباره عن هرمونات تزيد الانوثه وتكبر الصد والاوراك وحجات زي كده وصارحتو برغبتي اني اتفتح وفرح جدا وفعلا كان يوم خميس ١٨/٣/٢٠٢١ كان يوم فرحي ودخلتي ومن ساعة ماوطيت وخدت وضع الدوجي وجيه من ورايه ولمس خرمي برأس زبو حسيت باحساس غريب جدا وهو اني فعلا بنت وجاهزه ابقى مره بعدما يدخل بيه ودخل وكمل جوايه وحضني ونمت في حضنو وانا متأكد من مشاعري اني فقدت اخر ذرة احساس بالذكوره واني بقيت مرا كامله
كان نفسي اوصلكم احاسيسي وازاي وصلت للمرحله دي بس بجد مش ندمان بالعكس فرحان جدا وعايش معاه دور المرا بكامل ارادتي ومبسوط بحياتي كده

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: نصحي
انا نفسي افضفض صراحه انا شاب عندي 18 سنه حكايتي مع الجنس ابتدت لما كان عندي 13 سنه والبدايه كانت تحرش من شخص معين واتحرش كان عباره عن لمسه بس الشخص ده فضل ورايه شهر بحالو لحد ما قدر يختلي بيه وحضني حضن جامد وباسني من شفايفي بحنيه وبعدها استمرت المقابلات بس كلها كانت حضن وملامسات وبوس وكان دايما يطلب انو ياخدني الشقه بتاعو عشان نبقى على راحتنا لكن انا كنت برفض عشان كنت بخاف وهو كان دايما يطمني ويأكدلي انو مش هيضرني ولا هيعمل حاجه غصب عني وبعد سنتين كنا بنقضيها في العربيه وافقت اروح معاه شقتو قلعني ملط وحضني جامد ونام عليه وفضل يدعك ويبوس ويلحس ويحسس واول مره في حياتي مصيتلو ونزل اللبن لكن قرفت من اللبن وتكررت المقابلات في الشقه سنه ونص بوس ولحس ومص وكان بيطلب انو يفتحني بس كنت برفض عشان خايف من الوجع ومكنش بيضغط عليه وسيبني على راحتي بس كان دايما يقلي ان انا مش ولد وان جسمي ناعم جسم بنت وصوتي صوت بنت وجمالي جمال انثوي وكان يتغزل فيه وفي جمالي. من سنه اقتنعت اني أنثى واني نفسي ادخل علاقه كامله وكنت بحس وانا معاه اني مع راجل وانا مش راجل وصارحتو بكده وخدني لواحد صاحبو صيدلي ووصفلي حقن وعلاجات عباره عن هرمونات تزيد الانوثه وتكبر الصد والاوراك وحجات زي كده وصارحتو برغبتي اني اتفتح وفرح جدا وفعلا كان يوم خميس ١٨/٣/٢٠٢١ كان يوم فرحي ودخلتي ومن ساعة ماوطيت وخدت وضع الدوجي وجيه من ورايه ولمس خرمي برأس زبو حسيت باحساس غريب جدا وهو اني فعلا بنت وجاهزه ابقى مره بعدما يدخل بيه ودخل وكمل جوايه وحضني ونمت في حضنو وانا متأكد من مشاعري اني فقدت اخر ذرة احساس بالذكوره واني بقيت مرا كامله
كان نفسي اوصلكم احاسيسي وازاي وصلت للمرحله دي بس بجد مش ندمان بالعكس فرحان جدا وعايش معاه دور المرا بكامل ارادتي ومبسوط بحياتي كده
المهم انك انت عايش حياتك الي انت اختاريتها و مبسوط اتمنالك الحياة السعيدة

• عجبني
التفاعلات: أمير دودو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل انت من جواك مبسوط بده ؟

• عجبني
التفاعلات: أمير دودو
المهم انك انت عايش حياتك الي انت اختاريتها و مبسوط اتمنالك الحياة السعيدة
مرسي جدا لمشاعرك انا فعلا عايش حياتي مبسوط جدا ومقتنع بالي وصلتلو

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
انا بجد من جوايه مبسوط جدا جدا انا من اول مراهقتي وانا مشاعري كانت ملخبطه ومكنتش احس اني ذكر زي كل الاولاد الي اعرفهم
هل انت من جواك مبسوط بده ؟

• عجبني
التفاعلات: نفسي اتحب
بصراحه نفسي اشوف جسمك اللي خلي الراجل دايب فيك كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%