NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير إيه وجه نظر كل البنت أو الراجل في الموضوع ده

متعه ولا إهانه ذل

tumblr-oynjdd-Wq-Ed1wfsgfbo2-r1-250 tumblr-oynjdd-Wq-Ed1wfsgfbo3-r1-250 images-3 images-2 images-1 images tumblr-c9c5285393b8dcd9c3d4864425410d51-f260ea87-250
الطريقة اللي بتجيب معظم البنات بتبدأ كده وبعدين جسمه كله يبقي ملكك بدات مع اختي كده وقالتلي رجلي بس وبعدين عملت معاه علاقة كاملة وجسمها كله بقي ملكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما نبص لصورة هي صورة مذله كلها ذل
لكن لحس الاصابع مش بالطريقة دي الست لفصورة زي متكون مش فعلاقة سكس هي بتذل لمعاها
لو كانت ملط وفوسط العلاقة يكون فيها لحس اصابع وبوس الجسد كله ممكن تكون داخله فصلب العلاقه
لكن الست لابسه هدومها وعامله نضارات والكلب الذليل بيمص الاصابع لاء دي قمة الذل

الطريقة اللي بتجيب معظم البنات بتبدأ كده وبعدين جسمه كله يبقي ملكك بدات مع اختي كده وقالتلي رجلي بس وبعدين عملت معاه علاقة كاملة وجسمها كله بقي ملكي
كام سنه

انا بشوفها متعه ليا اه بس مش بالشكل ده خالص كل الصور دى تبين ان الست مسيطره على الراجل وبصراحه الراجل اللى تسيطر عليه ست مبشوفهوش راجل ومبقولش ان هو يسيطر ويبقى سي السيد بس على الاقل ميبقاش طرى كده ..كده فقد الحجاه المميزه فيه مع ذلك بوس الاقدام مثير ليا لكن ده اثناء العلاقه مثلا او التسخين لكن مثلا ييجى يقعد تحت رجلى ويعمل اللى فى الصور كده بقى خاضع
اصح كمنت 💝

كل ممارسة أثناء العلاقة فيه رضا واتفاق الطرفين فهي أكيد متعة

متعه رهيييبه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: EMY AHMED
ك بنت شيفاها متعة انها مسيطرة بس معتقدش ان فى الحقيقة فى ولاد كدا
لكن بصفة عامة لو تحت اطار المتعة للطرفين و مفيش ذل او خفيف اوى اثناء السكس بس ف حلوو و متعة ، لكن لو كله ذل دايما ف لا وحش

• عجبني
التفاعلات: aml alaa، Mido990 و Ahmed popo
متعة لو انت الى بتعملها و انت المسيطر .. لكن اخر صورة دى اذلال 😅😅
متعة جدا أنا اختي كانت رافضة تسلملي جسمها في الاول وتقولي من برا بس أنا جبتها بالصورة الرابعة وقلعتها البنطول ونيكتها بالحركة دي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%