NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير إيه وجه نظر كل البنت أو الراجل في الموضوع ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بشوفها متعه ليا اه بس مش بالشكل ده خالص كل الصور دى تبين ان الست مسيطره على الراجل وبصراحه الراجل اللى تسيطر عليه ست مبشوفهوش راجل ومبقولش ان هو يسيطر ويبقى سي السيد بس على الاقل ميبقاش طرى كده ..كده فقد الحجاه المميزه فيه مع ذلك بوس الاقدام مثير ليا لكن ده اثناء العلاقه مثلا او التسخين لكن مثلا ييجى يقعد تحت رجلى ويعمل اللى فى الصور كده بقى خاضع

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Fucklover2, Mmaroo, Fares swinger و 5 آخرين
انا بشوفها متعه ليا اه بس مش بالشكل ده خالص كل الصور دى تبين ان الست مسيطره على الراجل وبصراحه الراجل اللى تسيطر عليه ست مبشوفهوش راجل ومبقولش ان هو يسيطر ويبقى سي السيد بس على الاقل ميبقاش طرى كده ..كده فقد الحجاه المميزه فيه مع ذلك بوس الاقدام مثير ليا لكن ده اثناء العلاقه مثلا او التسخين لكن مثلا ييجى يقعد تحت رجلى ويعمل اللى فى الصور كده بقى خاضع
مفيش الكلام ده ف الحقيقه دي حالات شاذه

متعة وخضوع وتعبير عن الحب والجمال

متعة اوووي نفسي ف كدا

لو هتعملها كنوع من المتعه للطرفين لمجرد انك حاسس انك عاوز توصلها لاعلى شهواتها و تفضل مسيطر كدكر يبقي تمام لو خضوع بقي تبقي مسالة تانية وحوار يا ابوخال:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

متعه ولا إهانه ذل

tumblr-oynjdd-Wq-Ed1wfsgfbo2-r1-250 tumblr-oynjdd-Wq-Ed1wfsgfbo3-r1-250 images-3 images-2 images-1 images tumblr-c9c5285393b8dcd9c3d4864425410d51-f260ea87-250
بصراحه دي متعه خياليه بس بنات العرب بيكرهو كده انها تكون الراجل بس ليه البنت ماتعتبرش الميول ده كانوع من التغير في الجنس وفي الاخر هيا هاتاخد المتعه الكامله من الراجل اللي معاها

• عجبني
التفاعلات: medo 22
متعة للبنت او الست انها بتكون مسيطرة😈😈😎

• حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: سوسو اللبوة خدام الزنوج, عيل ممحون, ندى هانى و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%