NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جميله جدا
حاول تنزل الأجزاء بسرعه وتكون كبيره
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG
مش لاقيه كلام اوصف بيه العظمة
وبرضو الجديد امتا🙂
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا، Mrs/Marvel و Ki1inG
بداية رائعة لسلسلة ممتعة
 
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG
فين بقية اجزاء السلسله ؟
مهو لما تبقى القصه حلوه و التشويق عالى يبقى الانتظار صعب جدا .
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و ابن القيصر
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
مش لاقيه كلام اوصف بيه العظمة
وبرضو الجديد امتا🙂
العظمة هو تعليقك يا ميدوسا يا عسل 🖤✨
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
فين بقية اجزاء السلسله ؟
مهو لما تبقى القصه حلوه و التشويق عالى يبقى الانتظار صعب جدا .
حبيبي يا هوبا من عيني هحاول انزل في اقرب وقت
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ehab Demian
الجزء دة جامد 🦁 بامانة
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG

لمتابعة | السلسلة الأولي | 👇​




(الجزء الاول)

فوقت لاقيت نفسي في اوضة علي سرير وعرفت اني في مستشفى بس شكلها غالي اوي و نضيفة و لابس هدوم تبع المستشفى كان تيشرت اخضر خفيف و بنطلون اخضر برضو، جيت اتعدل لايقت دماغي وجعاني حطيت ايدي علي راسي لاقيتها ملفوفة بشاش
انا: في حد هنا..... يا بشر..... المستشفى فاضية ولا ايه
دخلت ممرضة صاروخ لابسه طقم تمريض محزق فيها و شق بزازها باين و هي قمحاوية و طيزها كبيرة و مغرية جدآ و سنها 23 سنه و طولها 160 سم
الممرضة: حمد*** علي سلامتك انت لازم ترتاح عشان المجهود والحركة غلط عليك
انا: انا موت ولا ايه انتي بشر زينا ولا ملاك جاي يحسبني
الممرضة بأبتسمه: لا انت عايش و قاعد في المستشفى
انا: طيب ايه اللي حصل و مين جبني هنا
اللمرضة: كل اللي اعرفه ان انت كانت راسك مفتوحة،و غلبآ عملت حادثة ولا حاجه و خدت خمس غوراز في راسك، دقيقه انادي علي الدكتور
خرجت الممرضة و انا بحاول افتكر اللي حصل وافتكرت ان كان في حد ورايا بس ملحقتش اشوف مين قبل ما يرزعني علي راسي
دخل الدكتور و الممرضة و كان ماسك بيان كشف
الدكتور: حمد*** علي سلامتك يا بطل عامل ايه دلوقتي
انا: انا هنا من امتي يا دكتور و مين جابني هنا و ليه مفيش حد من اهلي جالي
الدكتور: انت هنا بقالك يوم كامل و اللي جابك هنا ابو النواف بيه ودي المستشفى الخاصة بتاعته
انا: ابو النواف طيب هو فين و كمان فين الفون بتاعي
الدكتور: زيزي روحي هاتي الحاجة بتاعت استاذ عبده من الامنات و هاتي معاكي وجبة فطار عشان يعوض الدم اللي خسرو
الممرضة: حاضر يا دكتور
خرجت الممرضة و انا مش فاهم حاجه
انا: فين ابو النواف مرضيتش عليا؟
الدكتور: ابو النواف بيه هياجي اول ما يفضي من شغله و انت لازم ترتاح شوية
انا: طيب في حد من أهلي سأل عليا؟
الدكتور: الحقيقه لاء يمكن هما حوله يتواصلو معاك بس معرفوش
انا: ماشي يا دكتور
الدكتور: بعد أذنك يا استاذ عبده
خرج الدكتور و انا دماغي بتودي و تجيب وابو النواف يجبني مستشفته الخاصة ليه واحنا لسه مش بينا اي حاجه يمكن هو بيغرني بفلوسه، طيب من اللي خبطني علي دماغي وايه السبب انا مفيش بيني وبين اي حد عداوة، افكار كتير في دماغي
وسط تفكيري جات الممرضة من برا و معاها صنية عليها اكل وكان فطار
الممرضه: يلا بقي انت لازم تتغذي عشان تعوض الدم اللي خسرته
انا: طيب انتي ما جبتيش الفون معاكي ولا ايه
الممرضه: لا معاي بس مش هتاخده غير لما تخلص كل الاكل داه
انا: حاضر بس ممكن اشوف حاجه معلش
الممرضة: طيب ماشي
وطلعت زيزي الممرضة فوني من جيب كان في هدومها، خدته منها و كان فاصل شحن
انا: دا وقته، بقولك يا زيزي مفيش شاحن هنا
زيزي: اه في شاحن اهو هات احطه علي الشاحن علي ما تفطر
انا: ماشي يا قمر
زيزي خدت الفون مني و حطته علي وصله طلعه من الحيط و تقريبا دا اوبشن موجود في كل اوضة في المستشفى، زيزي كانت بتحط الفون علي الشاحن و انا مركز في طيزها اللي بتتهز زي الچلي في كل حركه، زيزي خدت بالها اني مركز معاها و رجعت و هي بتبتسم و بقيت تأكلني و تميل عليا وهي بتأكلني و بشوف كل بزازها، مديت ايدي قفشت بزازها
زيزي بمياعة: انت بتعمل ايه سبني اوعي
انا: انتي جامدة اوي يا زيزي مش قادر بصراحه
زيزي: طيب بعدين عشان انت المجهود غلط عليك صدقني انا خايفة عليك
انا: ماشي يا زيزي بس احنا بنا اتفاق كده
زيزي: وانا تحت امرك يا سيدي كمل فطارك بقي
انا: لا خلاص مليش نفس شبعت
زيزي: طيب يلا عشان تاخود العلاج بتاعك
انا: علاج ايه؟
زيزي: علاجك عشان الجرح اللي في راسك، صحيح انت ايه اللي جرحك كدا
انا: حادثة بسيطة متشغليش بالك
زيزي: ماشي يا روحي
زيزي ادتني العلاج و انا قلتلها تجيب الفون من الشاحن جابته و كانت ماشية، قمت انا رزعت زيزي بعبوص في طيزها وهي لفت و عضت علي شفايفها وقالت انا قلت ايه لما تخف يلا باي
خرجت زيزي و انا فتحت الفون و لاقيت يمكن 230 مكالمة فائتة من ليلي، و سميره، و سمر، و عبير، و بسنت، و ريم، وابتسام،و وشا، و الحج ابويا و حسام
انا: هو رقمي دخل جينيس ولا لسه علي كل المكالمات دي
اللي لافت انتباهي وسط دا كله رسالة من رقم غريب مكتوب فيها (بلاش تقرب من حاجه مش تبعك واعتبر دي قرصت ودن)،
رنيت علي الرقم كان خارج نطاق الخدمة، عرفت ان في حد مستقصدني و انا مش عارف مين و ليه وحاجة ايه دي اللي انا مقرب منها، فوني رن و كانت ليلي
انا: الو ايوة يا ليلي اهدي اهدي انا كويس
ليلي: انت فين انت قولتلي من اول امبارح انك مروح و بعد كدا اختفيت انت فين انا بقيت الف و ادور عليك في كل حته
انا: انا كويس يا ليلي متقلقيش
ليلي: طيب انت فين و ايه اللي حصل
انا: هجيلك يا ليلي بليل كدا هجيلك اقفلي دلوقتي
قفلت ليلي و لاقيت الباقي كله بيرن عملت فوني وضع طيران عشان مش هيبطل رن، خمس دقايق و الباب خبط، وانا سمحت لالي بيخبط يدخل، دخل واحد لابس بدلة سودة و شكله راجل مهم و بيه في نفسه كدا
انا: مين حضرتك؟
الشخص: انا ابو النواف تذكرتني
(ابو النواف 45 سنه ابيض 168 سم، من الإمارات و معاه شركات كتير في الشرق الاوسط بس هوا اكتر شغل ليه في مصر و معاه في كل دولة ڤيلا كبيرة)
انا: ازايك يا ابو النواف بيه (وكنت بحول اتعدل بدل مانا نايم)
ابو النواف: ارتاح انت مرضان هلاء و لازمك راحة
انا: طيب انا عايز اعرف حاجة، هي مش حاجة واحدة هي كذا حاجة
ابو النواف: بعرف انك راح تسأل كيف جبتك لهون و ليش
انا: انا ايوة ليش بقي؟
ابو النواف: انا من لما شوفت صورة سمر بنت خالتك و انا عرفت كل شي عنك و كنت بتوصلي كل تحركتك و انا لما عرفت ياللي حصلك نقلتك هون في المشفي حقي
انا: طيب عرفت مين اللي عمل كدا فيا و ليه
ابو النواف: انا عرفت ارقم لوحة السيارة و عرفت مين ياللي سوا فيك هيك بس ما بعرف ليش
انا: طيب مين هوا
ابو النواف: مو هلاء استعد عافيتك و انا راح سعدك في ياللي بدك ياه
انا: طيب انا عايز امشي
ابو النواف: خليها المسا مشان تكون قادر تقوم حتي
انا: ماشي يا ابو النواف بيه شكرا ليك جدآ
ابو النواف: مو مشكلة بتركك مشان مشغول جدآ هلاء ارتاح يا عبده
خرج ابو النواف وانا حسيت راسي تقلت من العلاج اللي خدته و نمت محستش بنفسي من التعب
فوقت بعد سعتين و كنت عايز اخوش الحمام قمت و كنت بتحرك بالعافيه و حاسس بصداع في راسي، شوفت باب جوا الاوضة بتاعتي مكتوب عليها Wc كنت داخل لاكن دايخ جدآ اتسندت علي الحيط و جات زيزي من برا و شفاتني و كان معاها صنية اكل حطتها علي الطربيزه و جات تسندني
زيزي: ايه اللي قومك بس انت تعبان
انا: عايز اروح الحمام
زيزي: طيب تعال خليني اسعدك
دخلت الحمام و زيزي كانت وافقة برا
انا: مش هتاجي تسعديني ولا ايه
زيزي: يعني اعمل ايه اكتر من كدا
انا: اااه راسي حاسس نفسي دايخ اوي
زيزي: ماشي يا سيدي يلا ادخل
دخلت انا و زيزي و كانت وقفة مش بتعمل حاجه
انا: ايه انتي هتتفرجي ما تفكي الزراير و تعمل حركة كدا
زيزي كانت مترددة بس بيقت تفك زاراير البنطلون و نزلته و نزلت البوكسر و برقت في زوبري و بصتلي
انا: بصالي كدا ليه
زيزي: مفيش بس يلا اخلص
بيقت اترتر و زيزي ماسكة زوبري و باصة عليه و فاتحة شفايفها وهي باصة علي زوبري، خلصت و قلتلها انا خلصت
زيزي: اعمل ايه يعني
انا: اغسليه
زيزي فتحت حنفية الحوض و بقيت تاخود مياه في ايدها و تغسل زوبري و بقيت تدعكو و بطلت تاخود مياه وفضلت تدعك فيه جامد
انا: عجبك يا زيزي
زيزي هزت راسها بأيوة
انا: طيب دوقي طعمه هيعجبك اوي
زيزي صدقت اني قولت كدا و بقيت تمص في زوبري و تبلعو بس مش قادرة تاخدو كله في بوقها من كبرو، فضلت تمص فيه و تدعك فيه بكل شهوة
انا: طلعي بزازك عايز انيكك فيهم
زيزي من سوكات فكت الزراير اللي عند صدرها و نزلت البرا و شوفت حلامات بزازها السودة اللي قد حبة العنب، وقفت زيزي و بقيت امص بزازها و بقفش فيهم بعدين نزلت زيزي تحت عند زوبري و خليتها تزنق زوبري بين بزازها و بقيت انيكها فيهم و هي فاتحة بوقها و مطلعة لسانها و بتلحس راس زوبري في كل مرة زوبري يطلع فوق، فضلت انيك زيزي في بزازها و حسيت اني هجيب
انا: اوعي عشان اجيبهم في الحمام
زيزي: انت بتقول ايه اومال انا بعمل ايه هاتهم في بوقي
انا: ماشي يا لبوة
زيزي بقيت تمص زوبري لغية اما جبت كل لبني في بوقها، بلعت اللبن و بقيت تمص زوبري و تنضفه من بقيت اللبن
انا: لبني احلا ولا لبن الدكتور
زيزي: ياريت دكتور مايكل يكون ليه في الناعم
انا: قصدك ايه هو شاذ ولا ايه
زيزي: هو موجب
انا: وانتي عرفتي منين بقي يا لبوة
زيزي: مانا حولت اني اجيب معاه سكة كذا مرة لغية ما هو قالي انو ملوش في الناعم و هو موجب، عشان اسيبه في حاله
انا: طيب يلا بينا
عدلت نفسي و لبست البنطلون و زيزي لبست البرا بتعها و ظبطت اليوني فورم بتاع المستشفى، خرجنا من الحمام و طلعنا الاوضة وكان الدكتور مايكل برا
مايكل: كويس انك بقيت تتحرك عشان تنشط جسمك
(انا فهمت إن ابو النواف موصي عليا و دكتور مايكل هنا من بدري و سمعنا انا و زيزي في الحمام)
انا: شكرآ يا دكتور مايكل قولي انا هقدر اخرج من هنا امتي
مايكل: بوص هو انت المفروض تقعد هنا لبكرا كله بس عشان انت مش طايقنا هكتبلك علي خروج بالليل
انا: متقولش كدا يا دكتور انا بس عشان بقالي فترة مختفي و الدنيا مقلوبة عليا و اهلي قلقانين عليا
مايكل: طيب يلا ارتاح بقي عشان المجهود غلط عليك و لازم تتغدي عشان العلاج اللي بتاخده
انا: طيب انا حاسس بدوخة يا دكتور
مايكل: من العلاج مهو مضاض حايوي و قوي جدآ وهو اللي مسببلك الدوخة دي عشان كدا لازم ترتاح
انا: ماشي يا دكتور مايكل شكرا
مايكل: طيب بعد إذنك انا زيزي خودي بالك من أستاذ عبده كويس
زيزي: حاضر يا دكتور مايكل
خرج مايكل و انا قعدت علي السرير و زيزي حطت الاكل قدامي و بقيت تأكلني
انا: عبجك يا زيزي ولا لاء (بتكلم علي زوبري)
زيزي: هو حلو و كل حاجه بش كنت عايزة اجربو في مكان تاني (و حطت اديها علي كسها)
انا: مانتي شايف بنفسك مايكل قال المجهود دلوقتي غلط
زيزي: ماشي بس انا هجربه يعني هجربه عشان عجبني اوي
انا: بعدين بقي يا زيزي يلا هاتي العلاج عشان نخلص
زيزي جابت العلاج و خدته،و زيزي خرجت و انا قعدت افكر طيب من اللي عمل كدا فيا و ايه هي الحاجة اللي قربت منها بس انا مش هسكوت و لازم اجيب حقي
(الساعة 7:00 بالليل)
دكتور مايكل دخل عندي الاوضة
مايكل: انا كتبتلك علي خروج و في عربيه تحت هتوصلك البيت
انا: عربية ايه دي
مايكل: تبع ابو النواف بيه و هو موصي عليا إني اتأكد انك بقيت تمام عشان اكتبلك خروج، بس انت طبعآ مش حابب المستشفى وانا هريحك يا سيدي بس اتصرف انت مع ابو النواف بيه
انا: شكرآ يا دكتور مايكل بس انا هدومي فين عشان اغير الهدوم دي
مايكل: هدومك بقعت من الدم و باظت، دقيقه و زيزي تاجي و معاها كذا طقم اختار واحد علي مقاسك
انا: ماشي يا دكتور شكرا جدآ ليك
مايكل: ماشي يا استاذ عبده بعد إذنك
خرج مايكل و انا اتصلت بليلي و بلغتها اني هاجي بعد ساعة بالكتير، خمس دقايق و جات زيزي و معاها كذا طقم متعلق في شماعة
انا: ايه دا كله يا زيزي
زيزي: اختار واحد علي مقاسك يا قلبي
انا: ماشي
اخترت طقم كويس و علي مقاسي
زيزي: طيب انت هتمشي ومش هتوفي بوعدك
انا: لا ازاي دا حتي انتي عجباني اوي يا زيزي و انا نفسي فيكي و هقبلك علي يوم بعيد عن جو المستشفى بقي
زيزي: ماشي بس خليك قد كلامك ها
انا: طيب خودي فوني سيڤي رقمك
زيزي سيڤت رقمها علي فوني و انا غيرت هدومي و خرجت برا الاوضة و كانت حاجة خيال المستشفى نضيفة جدآ و كل الممرضات نفس نظام زيزي بس زيزي احلا و سمرها مميزها عن الباقي، ركبت الاصنصير و نزلت تحت كان في عربيه سودة بالسواق بتاعها ركبت فيها و السواق كان عارف العنوان و وصلني لغاية البيت، نزلت من العربية و خبطت و فاتحت ليلي
ليلي: ينهار اسود مالك فيك ايه و ايه اللي في راسك دا انت كويس
انا: كويس يا ليلي اهدي انتي بس و خليني ارتاح شوية
ليلي: معلش يا حبيبي نسيت من الخضة ادخل ارتاح
قعدت في الصالة و ليلي قعدت جمبي
ليلي: ايه اللي حصل وكنت فين من اول امبارح
انا: مفيش عملت حادثة بسيطة بس و ولاد الحلال نقلوني المستشفى و فوني كان فاصل
ليلي: يا نهار اسود حادثة ازاي و ايه اللي حصل
انا: اهدي مانا عشان كدا ماحبيتش اني اقولك في الفون اني عملت حادثة لما انا معاكي و انتي علي كدا قلقانة
ليلي: يعني انت كويس
انا: ايوة كويس متقلقيش
ليلي: عارف انت بعد ما قفلت معاي انا قلبي اتقبض و حسيت ان في حاجه حصلت معاك و رنيت تاني و انت مكنتش بترد و انا امبارح كله بدور عليك رحت عند بيت صحبك هشام و عند بيت الحج ابوك و عند سميره و عند عبير و قلبت عليك الدنيا
(انا بوست ليلي من جبينها)
انا: خايفة عليا يا لولو
ليلي: لازم اخاف عليك مهما كنت انت ابن بنتي و لازم اخود بالك مني
انا: قلبي انت رب** ما يحرمني منك، انا توي بس عرفت ليه كل المكالمات دي كانت علي فوني انتي نشرتي الخبر
ليلي: اعمل ايه بس من حرقتي عليك
انا: ماشي يا لولو انا داخل ارتاح شوية
دخلت اوضتي و فوني رن و كان ابو النواف
انا: ألو ايوة يا ابو النواف بيه
ابو النواف: كنت ارتحت في المشفي شوية
انا: لا انا تمام و شكرا ليك علي الواجب اللي عملته معاي دا
ابو النواف: ما تقول هيك يا عبده، اهم شئ هلاء ارتاح مشان انا بدي اقبلك انت و بقيت جماعتك
انا: حاضر يا ابو النواف بيه تقدر تاجي الخميس اللي جاي عشان تعمل حسابك وتظبط مواعيدك
ابوالنواف: خلاص اتفقنا بتركك ترتاح هلاء
قفلت مع ابوالنواف و دقيقه و الباب كان بيخبط، فتحت ليلي و كانت سمر و دخلت الاوضة عندي
سمر: عبده انت كويس ايه اللي حصل
انا: مفيش يا سمر حادثة بسيطة
سمر: طيب انت عملت ايه مع ابو النواف دا من لما انت كلمته و هو بطل يديقني خالص
انا: فكرتيني يوم الخميس اعملي حسابك عشان ابو النواف جاي يطلب ايدك
سمر: الخميس اللي بعد بكرا
انا: ايوة، انتي فهمتي عبير الموضوع ولا لاء
سمر: ايوة قولت لماما الموضوع، لاكن ايه اللي حصل انا شاكة في هشام يكون هو اللي عمل فيك كدا
انا: هشام.؟! لا لا ما ظنش وبعدين بقولك حادثة عادية
سمر: ماشي يا عبده حمدل*** علي سلامتك يا روحي
ليلي من عند الباب: بطلي موحن يا بت انتي و خليه يرتاح
انا: ايه اللي معاكي دا يا ليلي
كانت ليلي معاها صنيه عليها اكل و دخلة بيها
ليلي: لازم تتغذي كويس عشان تقوم بالسلامه
انا: مش قادر خلاص صدقيني
ليلي: لا هتاكل لازم تتغذي يا حبيبي يلا
سمر: ايوة يا عبده لازم تاكل و تتغذي
ليلي: اهو انا اول مرة اسمعك يا مفعوصة انتي بتقولي حاجه صح
طبعآ اطريت اكول عشان اخلص من ذن ليلي و سمر عليا
سمر: انت بتاخود علاج ولا ايه
انا: ايوة كان معاي شنطة صغيرة فيها العلاج بتاعي في الصالة
سمر: انا هروح اجيبها و اجيبلك مياه معاي
خرجت سمر و ليلي بتتكلم معاي
ليلي: بقولك ايه انت لازم ترتاح و سيبك من الزفتة سمر مش لازم تكيفها اللبوة دي
انا: لا خلاص هي اساسآ نصيبها جيه
ليلي: بجد مين هو العريس
انا: واحد خليجي من الإمارات
ليلي: ودا اللي هوا ازاي يعني ازاي عرف البت سمر و اشمعنا
انا: النصيب يا لولو اما ازاي هبقي افهمك بعدين عشان مصدع اوي
جات سمر من جوا و معاها العلاج و عرفتها انهي علاج اللي وقته بالليل
خدت العلاج و قلت لسمر تروح دلوقتي،(عشان ليلي مش بتطيقها) و كنت هنام لاكن ازاي انام و ارتاح فوني رن و كان حسام
انا: ألو ايوة يا حسام
حسام: ايه يعم مالك تقلان علي ريم كدا حد برضو يعمل كدا
انا: تقلان ازاي يعني
حسام: يعم كل شوية بتتصل بيا تقولي عبده قافل فونه بقاله فترة و برن عليه مش بيرد في ايه
انا: اصل عملت حادثة بسيطة كدا
حسام: انت بتتكلم جد ازاي و امتي
انا: اول امبارح
حسام: طيب ليه معرفتنيش من بدري طيب انت في مستشفى ايه اجيلك دلوقتي
انا: لا انا روحت النهارده متشغليش بالك انت
حسام: طيب انت كويس يعني فيك كسر ولا حاجه
انا: لا انا تمام جرح بسيط بس في دماغي، اهم حاجه متجيبش سيرة ل ريم بالموضوع انا هصلحها بنفسي
حسام: انت اضري مني ماشي و ألف سلامة عليك يسطا و المرة الجاية اكون انا اول واحد يعرف بعد الشر يعني
انا: حبيبي يا حسام حاضر يسطا سلام
عملت الفون وضع طيران و نمت من التعب و قوة العلاج
(الساعة 9:00 الصبح)
صحيت الصبح بحد بيلعب في شعري، فتحت عيني كانت سميرة
انا: سميره
سميره: صباح الفل يا روحي ولو اني زعلانه منك
انا: ليه بس كدا
سميره: كدا انا اخر من يعلم، انا اول ما عرفت من ليلي انك جيت و كنت عامل حادثة و انا مشغولة عليك
انا: عليا انا ولا علي اللي بيكيفك يا قحبة
سميره: مانت اللي بتكيفني يبقي انت الاهم
انا: صدقيني انا مكنتش عايز حد يعرف عشان متقلقوش عليا
سميره: ألف سلامة عليك يا روحي
و نزلت سميره علي شفيفي بوس
ليلي من عند الباب: ايه يا لبوة انتي مش عاتقه حتي و هوا تعبان ارحميه شوية
سميره: ملكيش دعوة انتي حبيبي و انا بصبح عليه
انا: خلاص بقي حد فيكم يعملي قهوة
ليلي: مفيش قهوة اليومين دول غير لما تتحسن علي الاخر انا بقولك اهو
انا: سميره مش انا حبيبك فنجان من ايدك العسل
سميره: كان نفسي اخدمك يا روحي بس فعلآ كلام ليلي كله صح
انا: هي اسطباحة خرا انا عارف
ليلي: يلا عشان تفطر يا روحي
سميره: خلاص يا ليلي انا هفطرو بنفسي
ليلي: فطار بس يا علقة انتي الواد لسه تعبان
سميره: ماشي خلاص
بقيت تفطرني سميره و خدت العلاج و سميره خرجت تقعد مع ليلي في الصالة، مسكت فوني و رنيت علي ريم و كأنها مستني مكلمتي
انا: صباح الورد علي اجمل عيون
ريم: انت ليك عين تتصل تاني
انا: عارف انك زعلانة مني و حقك علي فكرة بس غصب عني
ريم: يا سلام وانا المفروض اصدقك و اسمحك عادي
انا: طيب ينفع نتقابل حتي
ريم: لا مشغولة مش فاضية
انا: طيب انا عملت حادثة
ريم بخضة: ايه انت بتتكلم جد ازاي و امتي و ليه معرفتنيش
انا: مكنتش عايز اخضك يا روحي
ريم: يعني انت كويس فيك اي حاجه
انا: لا انا تمام ما تقلقيش
ريم: طيب انا هجيلك
انا: لا ملوش لزوم انا هقبلك في اي كافيه
ريم: لا انا مصرة بقي نص ساعة و اكون عندك
انا: تمام يا فندم طلبلتك اومر
ريم: ماشي يا عسكري باي
قفلت مع ريم و نديت علي ليلي و عرفتها ان في ضيوف هتاجي
اقل من نص ساعة و كان الباب بيخبط و فتحت ليلي و انا كنت في الاوضة ، ريم سلمت علي ليلي و دخلت عندي الاوضة
ريم: كدا كل يحصل و انا معرفش حاجه
انا: معلش يا روحي تعالي اقعدي
ريم اتقدمت و قعدت علي طرف السرير و هي بتبص علي الاوضة
انا: انتي جايه تشتري الشقة ولا ايه
ريم: لا بس عاجبني الاستايل بتاعها
انا: هاها شكرآ
جات ليلي من جوا و معاها كبايه عصير
ريم: ميرسي جدآ ليكي، هي دي مامتك صح
انا: اعتبريها كدا
ليلي: انا الجراند ماظر يا روحي
انا: ليلي ستي و ست الكل
ريم: بجد مع ان مش باين عليكي خالص و***
ليلي: شكرآ ليكي يا ريم صح؟
ريم: ايوة ريم
طلعت ليلي برا و قفلت باب الاوضة وراها
انا قربت من ريم و هي بتبسم
ريم: انت بتعمل ايه
انا: عايز اجرب الفرولة اللي عند بوقك دي
ريم: دا بعينك
انا: تعالي بس واحدة صغيرة
ريم: بطل بقي لاحسن ستك ليلي تدخل علينا
انا: لا متقلقيش مش هتدخل غير لما تخبط
ريم بصتلي بكسوف و خدوتها حمرت و ساكته، انا فهمت انها مكسوفة تقول ماشي، قربت منها و حطيت ايدي عند دقنها و قربت شفيفي من شفيفها و دخلت معاها في بوسة رومنسية و خليت ضهرها مفرود علي السرير و رجليها لامسه الارض ايدي بالراحة كانت رايحة علي بزازها و هي حست بيا و بعدت ايدي من عليها و اتعدلت
ريم: انت قولت بوسة بس مش اكتر
انا: غصب عني بقي
ريم: طيب يا سيدي همشي انا دلوقتي
انا: استني ننزل نقعد مع بعض علي اي كافيه
ريم: لا انت لازم ترتاح و ياريت بعد كدا اكون اول واحده تعرف
انا: خلاص اول ما رجلي تتكسر هتصل بيكي اوقلك يلا بينا نجبسها سوا
ريم: بعد الشر يعني انا مش قصدي كدا
انا: عارف طيب انزل معاكي اوصلك للعربية
ريم: لا انا راكنة العربية تحت البيت علي طول
انا: ماشي يا ريم باي
وخطفت بوسة سريعة من ريم و هي ابتسمت و نزلت و انا قعدت في الصالة
ليلي: يا زوقك العالي يا واد يا عبده، مين دي يا واد
انا: و*** مانا عارف
ليلي: شكلك كدا وقعت خلاص و جابت رجلك
انا: باين كدا
فوني رن و كانت عبير
انا: ايوة يا عبير
عبير: ألف سلامة عليك ياحبيبي ايه اللي حصل
انا: تسلميلي يا عبير حادثة بسيطة عادي
عبير: طيب ايه موضوع ابوالنواف دا بقي
انا: هي مش سمر فهمتك كل حاجه
عبير: ايوة بس انت ازاي تديلو معاد قريب اوي كدا
انا: معاكي يومين يا عبير تقدري تجهزي فيهم نفسك
عبير: طيب هنقابله فين
انا: عندك في البيت
عبير: ماشي انا هظبط الدنيا سلام
قفلت مع عبير و فوني رن و كان رقم غريب
انا: ألو مين معاي
الشخص: مش مهم مين، المهم تبعد عن ريم
انا: وانت تعرف ريم من فين و ابعد عنها ليه
الشخص: انت ما تسألش ليه انا كنت اقدر اخلص عليك بس انا قلت احذرك في الاول
انا: غلطان ماينفعش تضرب تعبان من غير ما تموته عشان التعبان دا هيرجع يخلص عليك
الشخص: طيب يا غالي انا حظرتك بس اعمل حاسبك في اللي جاي
قفل الشخص دا و انا مش عارف هوا مين بس حالف مش هاسيبه....
يتبع
نايس فشششششششخ
 
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG
يجمالو
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا، امير الجنس العربى و Ki1inG
مش تتاخر عليناا
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا، امير الجنس العربى و Ki1inG
والجديد امتاا
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG
جامده جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG
امتا بقا الباقي
وشابووو عليك👏
 
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و امير الجنس العربى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%