NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

besho basha

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أولا أنا راجل و شهوتي كبيرة جداً جداً
بشكل غريب علطول مثار لدرجه حتي كنت بمارس العاده أكتر من ١٠ مرات في اليوم ومعنديش أي وسيلة لممارسه الجنس
عايز أعرف اتحكم إزاي في الشهوه ديييييي

انت كام سنه؟

بشكل غريب علطول مثار لدرجه حتي كنت بمارس العاده أكتر من ١٠ مرات في اليوم ومعنديش أي وسيلة لممارسه الجنس
10 مرات فاليوم يسطا انت كدا مش بتضرب عشرة انت كدا بتحلب نفسك دة لو نزل لبن اصلا من بعد سادس مرة

هذا مش دليل على انك قوي جنسيا لان ممارسة الجنس تختلف والي جرب يفهم قصدي لازم تبعد عنك الاباحية اد ما تقدر

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
اشتري قلب جديد لان الي معاك حيدوب على وتيرة عشرة فاليوم!!!!!

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
10 مرات فاليوم يسطا انت كدا مش بتضرب عشرة انت كدا بتحلب نفسك دة لو نزل لبن اصلا من بعد سادس مرة
معاك حق يسطا بس مش عارف أتحكم في الموضوع بشكل كامل

هذا مش دليل على انك قوي جنسيا لان ممارسة الجنس تختلف والي جرب يفهم قصدي لازم تبعد عنك الاباحية اد ما تقدر
مكنش قصدي قوه جنسيه لكن قصدي شده الشهوه
بحاول أبعد عنها فعلاً بس مش لاقي حلول قويه

م
معاك حق يسطا بس مش عارف أتحكم في الموضوع بشكل كامل
ينفعش كدا بجد غلط ما دة خلي بالك لكذا سبب اول حاجة انك فاضي و مش عارف تعمل اية يبسطك ف دماغك بتقولك انك تعملها علشان تتبسط
و تاني حاجة انت مش خايف على صحتك كدا حاول تروح چيم مش حقولك حتبطلها بس حتحاول تبطلها على قد متقدر علشان مش عاوز جسمك يبوظ لان هرمون التيس مهم جدا للعضل و بناء الجسم

م

ينفعش كدا بجد غلط ما دة خلي بالك لكذا سبب اول حاجة انك فاضي و مش عارف تعمل اية يبسطك ف دماغك بتقولك انك تعملها علشان تتبسط
و تاني حاجة انت مش خايف على صحتك كدا حاول تروح چيم مش حقولك حتبطلها بس حتحاول تبطلها على قد متقدر علشان مش عاوز جسمك يبوظ لان هرمون التيس مهم جدا للعضل و بناء الجسم
بحاول أعمل كدا بس مش عارف استقر في جيم بسبب الجيش
بس هدخل بعد ما أخلص

بحاول أعمل كدا بس مش عارف استقر في جيم بسبب الجيش
بس هدخل بعد ما أخلص
متقلقش حتقدر مرة مع مرة و مرة تضعف و كدة و حتقدر

الميري معوقني حالياً
يبقى منين الميري معوقك و شهواني اوي لدرجه بتفك ١٠ برايز ف اليوم 😂😂 انت على **** حكايتك

روح لدكتور نفسي عشان هي مش مشكلة العادة السرية هي مشاكل نفسية حصلتلك فبتعلجها بالعادة السرية

يبقى منين الميري معوقك و شهواني اوي لدرجه بتفك ١٠ برايز ف اليوم 😂😂 انت على **** حكايتك
مش ميري أوي يعني سلاحي داخليه وبكلمك من العنبر علي كدا 😬

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت برضو كده بس مع الوقت عنت بتحكم في نفسي
حط في دماغك كل حاجه بمزاجك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%