NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فعلا ده حل وبعض مشاكل الإدمان بتتحل كده ف الدول المتقدمة ..
ياريت تفيدنا يعني وتكلمنا بإستفاضة ي مرحب❤️
إنشاء..... هحط الموضوع فخطتى بس مش هيكون قبل شهرين الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
بص متفكرش ف حاجه تهيجككك انزل جم مثلا ضيع وقت وكل متكبر فكرك بيبقا انضج وبتكون عارف انها بضرك ف بتبعد عنها وهتعرف تجبهم بمزاجك بس واحده واحده كده مش تقطع ع طول مش هتعرف يعني مثلا اقعد اسبوع متجبهش وبعد كده اسبوعين وكل فتره زود لغية متتعود انك متجبهمش
انا عايز اقولك الجيم بيسخن اكتر

• عجبني
انا عايز اقولك الجيم بيسخن اكتر
بيسخن اكتر لا خالص هوا بزود التستوستيرون اه معاك بس ك زياده كتلة عضلية وبعدين لما يكون لعب تمرنة رجل ومفشوخ مش قادر يمشي هيروح يضرب عشره اقصد الجم بياخد طاقه سلبية ويديلك طاقه اجابية ان جسمك يبقا شكله حلوو ف تستمري وطبعا ضري العشره بقلل من كتله العضل ف الجسم بعني هتخاف ع فرمتك 😂👍

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بصراحه اول مرة اسمع عن وصولها للموت ... بس هو ممكن لو الي بيعملها عندة مشاكل في القلب وهو ميعرفوش... اما بالنسبة لكونها تشخيص في نفسي قبل ما تكون عضوية ... وزي ما قال الزميل @مرحب 👆 لها ارتباط بحاجات كتير أهمها الاباحية ... والحبيب الاول لاي فعل ناشذ عن الطبيعة وهو الفراغ ... شكرا لموضوعك الجميل ❤️.. وبتمني تحصل علي اجابات من خلال المناقشة ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: مرحب و Mr. Berlin
  • حبيته
التفاعلات: مرحب
  • حبيته
التفاعلات: مرحب
بيسخن اكتر لا خالص هوا بزود التستوستيرون اه معاك بس ك زياده كتلة عضلية وبعدين لما يكون لعب تمرنة رجل ومفشوخ مش قادر يمشي هيروح يضرب عشره اقصد الجم بياخد طاقه سلبية ويديلك طاقه اجابية ان جسمك يبقا شكله حلوو ف تستمري وطبعا ضري العشره بقلل من كتله العضل ف الجسم بعني هتخاف ع فرمتك 😂👍
صح نوعا ما بس مش حل عملي بردو

انا بصراحه اول مرة اسمع عن وصولها للموت ... بس هو ممكن لو الي بيعملها عندة مشاكل في القلب وهو ميعرفوش... اما بالنسبة لكونها تشخيص في نفسي قبل ما تكون عضوية ... وزي ما قال الزميل @مرحب 👆 لها ارتباط بحاجات كتير أهمها الاباحية ... والحبيب الاول لاي فعل ناشذ عن الطبيعة وهو الفراغ ... شكرا لموضوعك الجميل ❤️.. وبتمني تحصل علي اجابات من خلال المناقشة ❤️❤️
شكرا جدا ليكي علي ردك الرائع❤️

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
الي بيعمل العاده لا منه عمل علاقه وحس بيها ولا منه خلي من القذورات والتعب النفسي
حلها ف الرياضه

• عجبني
الي بيعمل العاده لا منه عمل علاقه وحس بيها ولا منه خلي من القذورات والتعب النفسي
حلها ف الرياضه
فعلا اهلك نفسك واملي وقتك مش هتلاقي وقت خالص ليها

• أتفق
التفاعلات: juba7

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%