NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,751
نقاط
18,448
الجزء الاول من (هنا)

الجزء الثاني

وانا واقفه في المطبخ بعمل الشاي لرامي أخويا ماما قالتلي: رامي قالك إيه قولتلها : قالي اعمليلي شاي وهاتيه على الاوضه ودخل اوضته ماما قالتلي: اعملي الشاي وانا اللي هجيبهوله قولتلها: ليه ياماما ؟ قالتلي: أحسن الواد يفتحك في الاوضه قولتلها: عيب ياماما ده أخويا قالتلي : اسمعي الكلام المهم عملت الشاي وماما خدت مني الكوبايه وراحت لرامي الاوضه ومها قالتلي: بصوت واطي على فكره ماما بتغير منك على رامي قولتلها: أزاي انتي بتقولي إيه ؟ قالتلي: رامي بينيك ماما وهيا مش عاوزاكي تخطفي الواد منها قولتلها: انا كمان حسيت بإن فيه حاجه ما بينهم قالتلي: إشمعنى ؟ قولتلها: أصل أنا سمعتهم بالليل وهما في الاوضه وهي بتصرخ وتتمحن ولما قربت من الاوضه سمعت رامي بيقول لماما: وطي صوتك ومستمعتشش أكتر من كده ومن وقتها وانا حاسه إن فيه حاجه مابين ماما ورامي بس مجاش في بالي إنها بتتناك من رامي على العموم أنا مش عاوزه رامي يقربلي ولا يعمل معايا حاجه زي اللي بيعملها مع ماما، مها قالتلي: ليه ياسوسو انتي مش عاوزه تتناكي؟ قولتلها: طبعاً عاوزه بس مش من رامي طبعاً قالتلي: اأأأأها نسيت إنك عاوزه تتجوزي سعيد قولتلها: أيوه مها انا مولعه عليه بس مش عارفه اعمل معاه ايه؟؟ واحنا بنتكلم انا ومها ماما جتلنا المطبخ وقالت لمها كمال جوزك واخوه سعيد هايجوا يتعشوا معانا النهارده راحت مها قالتلها: إشمعنا وعرفتي إزاي؟ قاالتلها ماما: أصله رن على موبايلك وقولتله: مها في الشقه عندي وكنا بنتغدى راح قالي يابختها روحت قولتلو: خلاص تيجي تتعشى معانا النهارده راح قالي: مينفعش عشان سعيد ميأكلش لوحده قولتله: يجي معاك ويشرف عيب عليك ياكمال ووافق وقالي هيجي بعد الشغل هو وسعيد،، انا اول ماسمعت اسم سعيد قلبي كان هينط من مكانه وحسيت بحرقان في طيزي مها بصيتلي وضحكت وماما قالتلي: طلعي الفراخ من التلاجه ووجهزي العشاء على ما يجوا قولتلها: من عنيا ياماما ومها بتضحك عليا لإني كنت ملهوفه ومشاعري كانت ملحوظه أوي حتى ماما قالتلي: مالك يابت مش على بعضك ليه مها قالتلها: فرحانه عشان حبيب القلب هيتعشى معانا النهارده روحت ضربت مها على طيزهاا وقولتلها : هو انتي متستريش خالص كده قالتلي: وهيا ماما غريبه دي هتفرحلك ياحبيبتي راحت ماما قالتلي: ويطلع مين حبيب القلب ياسوسو اللي مش مخليكي على بعضك وفرحانه اوي كده مها قالتلها: سعيد اخو جوزي ماما قالتلي: انتي بتحبي سعيد ياسوسو؟ إتكسفت أوي وعضيت على شفايفي وعنيا في الارض وهزيت راسي بالموافقه قالتلي: طيب ومكسوفه ليه يابيضه! وهو بيحبك ؟ جاوبتها بسرعه وقولتلها: أوي ياماما قالتلي: ياما تحت السواهي دواهي ضحكنا انا ومها وقالتلها: متعطلناش بقى ياماما تعالي جهزي معانا العشاء لإزواج بناتك وضحكت انا ومها قالتلي: لا ياشرموطه هنضف الشقه واطبخي انتي ومها وطلعت تنضف الشقه وجهزنا العشاء انا ومها وقولتلها أدخل أخد دوش يامها وتيجي تقوليلي ألبس إيه قالتلي: اوك دخلت خدت دوش وطلعت ودخلنا اوضتي انا ومها وقولتلها افتحي الدولاب يامها وطلعيلي حاجه ألبسها بس على زوقك طلعتلي كيلوت فتله أسود وبنطلون إستريتش سماوي وبدي ضيق اوي لونه نبيتي حلمة بزازي ظاهره فيه وطلعنا من الاوضه وشويه ووصلوا كمال وسعيد، ومها وماما كانوا بيبصولي أوي وانا بسلم على كمال وسعيد وهو قالي أزيك ياسمسم قولتلها: كويسه قصدي كويس راح كمال : قالي مش فارقه كتير إتكسفت وجريت على المطبخ وسمعت مها بتقول لكمال :كده كسفت الواد قالها : أنا قولتله إيه راحت ماما قالت لمها رووحي يامها حضري السفره عشان أكيد كمال جعان جت مها المططبخ وقالتلي: مالك يابت مش عارفه تتكلمي قولتلها: اصل سعيد قفش في إيدي جامد وهو بيسلم عليا ولما قالي إزيك إرتبكت وقولتله: كويسه مها قالتلي: خلاص عادي بس اهدي كده واظبطي نفسك وانتي ماشيه قولتلها: حاضر مسكنا اطباق الأكل وطلعت قدام مها وحطيت الاطباق على السفره ولمحت سعيد وهو بيبص على طيزي وانا ماشيه كنت مكسوفه اوي ورجعنا المطبخ تاني نجيب باقي الاطباق ومها قالتلي : بلاش تتقصعي وانتي ماشيه ياشرموطه كمال عمال يبص على طيزك خفي شويه قولتلها : طيب وانا أعمل أيه يامها طيزي بتترجرج غصب عني وانا ماشيه قالتلي طيزك كبرت اوي وكمال هيأكل طيزك بعنيه وانتي ماشيه، ضحكت وقولتلها: شكله نطلعلهم بقى قالتلي: يلا طلعنا وحطينا باقي الاطباق على السفره وقعدنا نتعشى ولاقيت كمال بيقولي إيه اللي انت عاملو في حواجبك ده ياسامر؟ إرتبكت ومعرفتش أقوله إيه لاقيت مها بتقوله دي موضه ياكمال راح ضحك وقالي بس موضه حلوه عليك اوي إتكسفت اوي وسعيد بيبصلي وبيبتسملي قالي: في شغل معايا في الشركه اللي انا شغال فيها ياسامر ماتيجي تشتغل معايا هناك قولتله: بجد ياسعيد قالي: اه وكمان فيه ارباح سنويه وتنزل اجازه خميس وجمعه قولتله: طيب وفيه سكن للشركه هناك كمال قالي: تقعد ليه في السكن والشقة اللي قاعد فيها سعيد فاضيه مفيهاش حد غير سعيد أقعدوا مع بعض وتعالوا مع بعض ووانزلو اجازه مع بعض مها كانت قاعده جنبي على السفره غمزتنتي في رجليا من تحت السفره وقالتلي: روح ياسامر فرصه حلوه وخصوصاً إذا كان الشغل مع سعيد مش مع حد غريب وفي الحقيقه هياا كانت بتلمح لحاجات تانيه المهم انا وافقة وقولتله: خلاص ياسعيد انا اهأجي معاك بس أنا خايف اضايقك قالي: بالعكس ياسامر ده انت هتونسني قالي: انا هسافر كمان يومين عشان انا عندي مأموريه هنا ولما أجي اسافر اقولك قبلها عشان تجهز نفسك ونسافر مع بعض قولتله: أوك، سعيد قال: تسلم إيد اللي عمل الآكل راحت مها قالتله: سامر هو اللي عمل الآكل ده كله لاقيت كمال بيقول: اهو إبسط ياعم هتلاقي اللي يعملك آكل هناك راحت ماما: إبتديت تمدح فيا وتقول لسعيد: لا ده سامر نفسه حلو أوي في الآكل وكإنهم بيقولو لسعيد أهي عروسه لقطه مش هتلاقي زيها لاقيت سعيد بيبصلي وبيبتسم وبيقولي: تسلم إيدك ياسامر بجد الآكل جامد قولتله: ميرسيه ياسعيد خلصنا أكل وإبتدينا نشيل الأطباق من على السفره ولاقيت مها بتقولي: سعيد هيتجنن عليكي يابت ياسوسو قولتلها: هوقالك حاجه عليا قالتلي: لا بس عنيه كانت طالعه عليكي طول القعده لما كنتي بتأخدي الاطباق من على السفره وتمشي بيهم كان بيبحلق في طيزك وزبه كاان واقف عليكي اتنهدت تنهيده طويله وقولت: آآآآآآآخ ياحبيبي ياسعيد يابختك ياسي سعيد المهم مشيوا وانا دخلت أنام لإني كنت مهدوده النهار كله طبعاً انا بنام لوحدي وماما ورامي في اوضه تانيه عشان بينيكها تاني يوم صحيت على رنة الموبايل بتاعي وكان سعيد وقعد يتكلم معايا شويه وطلعت روحت الحمام أخد دوش وطلعت وانا لافه الفوطه حولين بزازي طيزي ولاقيت رامي قاعد في الصاله بيتفرج على التليفزيون شهقت وإتخضيت أول ما شوفته وقالي ايه مالك شوفتي عفريت قولتله: لا ابداً انت ماروحتش الشغل النهارده قالي لا رايح مع واحد صاحبي مشوار قولتله: مشوار ايه قاليك وانتي مالك قولتله: خلاص روحت دخلت اوضة نومي وطلعت برموده فيزون وبدي حماله كاشف بزازي وقفة قدام المرايا اتفرج على جسمي لاقيت فعلأ طيزي كبرت اوي بجد روحت جبت علبة المكياج وبدأت أحط روج احمر وكحله وحددت حواجبي بالقلم وحطيت أي شادو ومسكارا رموشي خلصت وقعدت اتفرج على نفسي في المرايا وكنت هايجه اوي وعاووزه اتناك بأي طريقه لاقيت ماما بتنده عليا وكانت عايزني أنضف الشقه طلعتلها وشافتني وانا عامله مكياج قالتلي إيه القمر ده قولتلها: بجد ياماما حلوه قالتلي: ده انتي بقيتي مزه قولتلها: ميرسيه ياقمر انتي كنتي عايزاني في أيه ياماما قالتلي: نضفي الشقه ياسوسو قولتلها: رامي وقتها كان في اوضته وطلع أول ما شافني حاطه مكياب بالطريقه دي زبه وقف عليا وقالي ايه الحلاوه دي ياسوسو قولتلو ميرسيه ياحبيبي وعطيته ظهري لاني كنت مكسوفه وبقيت بنضف الكنبه وموطيه قدامه راح جه من ورايا ولزق جسمه فيا من ورا وحط زبه على طيزي اول ما حسيت بزبه بين فلقتين طيزي شهقت وإترعشت وقولت: آآآآآه بصوت واطي غصب عني قولتله: ايه يارامي انت مش هتنزل تروح المشوار مع صاحبك قالي: وهو بيزق زبه بين فلقات طيزي في حد يسيب القمر ده وينزل؟! قولتله: مالك يارامي انت حالتك صعبه النهارده قالي: اانتي إحلويتي اوي ياسوسو وطيزك كبرت وبقيت زي الملبن قولتله: يعني عجبتك قالي ده انتي تعجبي الباشا ياباشا ضحكت بمياصه وقوولتله: ابعد عني أحسن ماما تشوفناا واحنا في الوضع ده تبقى فضيحه قاليك وايه يعني خليها تشوفني انا عايز انيكك ياسوسو قولتله بدلع إتلم ياسافل قالي: عارفه ياسوسو انا كنت رايح فين انا وصاحبي النهارده قولتله: فين قالي: كنت رايح أنيك بنات قولتله بجد قالي: اه مظبطين معاهم من إمبارح قولتله : طيب ومرحتش ليه ؟ قالي تاني! ماانا قولتلك اني مش ممكن اسيب القمر ده وانزل كل ده وهو عمال يقفش في طيزي ويرجرجهم وطالع داخل بزبه بين فلقات طيزي قولتله: مش وقته احسن ماما تشوفنا قالي: خلاص بالليل هأجي انام معاكي قولتله: حاضر بس أوعى بقى عشان ماما ماتشوفناش قالي: انا هنزل شويه ولما تحضروا الغدأ كلميني على الموبايل قولتله: اوك ياحبيبي راح باسني في شفايفي على ونزل وقتها ومش عارفه ليه وافقت إني أخلي رامي ينيكني معع اني محافظه على نفسي لغاية دالوقتي لجوزي سعيد مش عارفه اعمل ايه؟ وانا رايحه على المطبخ لاقيت ماما واقفه على الباب وبتقولي ريحي أخوكي ياسوسو الليله دي قولتلها: ايه ياماما اللي انتي بتقوليه ده؟ قالتلي: انا سمعت وشوفت كل حاجه قولتلها ولو انا مش عاوزه رامي يلمسني قالتلي: ليه ياهانم؟ قولتلها: انا بحب سعيد وعاوزه اتجوزه ومش عاوزه حد غير سعيد اللي يدخل عليا علىى الاقل بعد ما يتجوزني سعيد ابقى اخلي رامي ينيكني قالتلي: الواد مهووس بجسمك وهايج على طيزك أوي قولتلها: وانتي عرفتي ازاي هو قالك حاجه؟! اكيد طبعاً بتطلب معاكم صراحه بعد ما يروقك بالليل ضربتني بالقلم على خدي جامد وقالتلي: ايوه يا شرموطه رامي عايز ينيكك زي ما بينيكني قولتلها: وانا غضبانه طيب عشان القلم اللي ضربتهولي ده انا مش هخلي رامي يلمسني ورحت جريت على أوضتي ونمت على بطني على السرير وقعدت اعيط شويه ولاقيت ماما دخلت عليا الاوضه وقعدت جنبي على السرير وراحت ضربتني على طيزي بالراحه وقالتلي: يابت انا من يوم ما باباكي مات وانا محرومه ومولعه وباباكي كان معودني على النيك كل يوم لغاية ما إبتدأ ينيكني رامي وبقالو يومين مش عايز يلمسني غير لما ينيكك الاول ولا عايزاني أنزل اتشرمط على الناس في الشارع ياسو قولتلها: بعد ما صعبت عليا لا ياحبيبتي انا هخلي رامي يرجعلك الليله دي قالتلي: لا ياسوسو الليله دي ليلتك انتي انا من بكرا بس خليني اتفرج عليه وهو بيفتحك قولتلها طبعاً ياماما بس يلا الوقت نجهز الغدأ قالتلي: لا خليكي انتي ظبطي نفسك وإنتفي الشعر اللي في جسمك عشان هو مش بيحبب الشعر وانا هاروح أجهز الغدأ قولتلها: لسه بدري على الليل تعالي بس نروح المطبخ قالتلي: خلاص انا هظبطك ليه بعد الغدأ قولتلها: اوك وانا ماشيه قدامها على المطبخ راحت ضربتني على طيزي وقالتلي عندو حق الواد يهيج عليكي دي طيزك كبرت اوي يابت ياسوسو قولتلها الواد بس قالتلي: لا وكمال وسعيد لما كانوا هنا امبارح كانوا هايجين عليكي وعلى طيزك اوي وازبابهم كانت واقفه وكانوا بيحاولوا يخبوه بس كان فاضحهم وضحكنا المهم جهزنا الآكل وإتصلت برامي وقولتلها تعالىى عشان تأكل قالي حاضر وجه وانا بحضر السفره وقعدنا نآكل وكنا ساكتين بس هو كان هايج اوي وعمال يبصلي ويعض على شفايفه وانا مكسوفه ماما قالت لرامي خلاص ياعريس العروسه موافقه على جوازك ضحكت واتكسفت اوي وحطيت وشي في الارض من كسوفي راح رامي قالها يعني خلاص ندخل بقى بعد االغدأ قالتله: لا ياحبيبي لسه في حاجات كتيره لازم نحضرها لزوم الدخله اانت تأكل وتنزل وماتجيش إلا بالليل أكون جهزتلك العروسه راح رامي بصيلي وقال فات الكتير ما باقي إلا القليل على عذريتك ياسوسو قولتله: بدلع إتلم ياقليل الأدب ماما ضحكت وقالتله: إهدا شويه يارامي وانزل شويه لغاية ما أجهزلك العروسه قالها: لا انا عايز أتفرج وانتي بتجهزيها قالتله: لا ده فال وحش قالها: اوك بصيلي رامي وعض على شفايفه وقالي: انا هفشخلك طيزك يامنيوكه وشكله كان هايج أوي عليا قولتله: طيب مش وقته إنزل الوقت وتعالى كمان شويه راح حضني وباسني من شفايفي وإيده بتقفش وبتبعبص في طيزي وقالي :اجيبلك حاجه وانا جاي قولتله: ميرسيه ياحبيبي وسابني ومشي وقتها كانت طيزي مولعه من لمساته ليها وكلامه اللي هيجني اوي لقيت ماما قالتلي: إيه مالك يابت قولتلها: انا خايفه من رامي ياماما قالتلي: لا متخافيش ياسوسو ده حنين ورقيق اوي في معاملته معايا قولتلها: ياريت خصوصاً إنها اول مره ليا وخايفه اوي حاولت أشيل الخوف اللي مسيطر عليا بإني أعمل أي حاجه لاقيت ماما بتقولي تعالي أنتفلك الشعر اللي في جسمك قولتلها: مفيش شعر في جسمي قالتلي: لا هتلاقي شعر بس خفيف اوي انتي مش هتشوفيه قولتلها: اوك يلا مسكتني ماماوهريتني نتف وبدأت برجليا وقالتي: رجليكي حلوين اوي ياسوسو مقلوظين ومدورين هيا أحلى حاجه فيكي هيا وطيزك قولتلها بجد ياماما رجليا حلوه قالتلي:ده انا ست وبهيج عليهم لما بتبقي لابسه شورت او اي حاجه قصيره فرحت اوي إن ماما بتهيج عليا بعد ما نتفت الشعر الخفيف اللي في رجليا طلعت على وراكي وقالتلي: مش محتاجين وراكك ناعمه وطريه كمان قولتلها كملي ياماما طلعت على طيزي وقعدت تنتف في فلقات طيزي مع العلم إنهم ناعمين ومش عليهم شعر خالص بس ماما قالتلي: عشان طيزك تحمر وتزيد من جمالها قولتلها: إعمليلي اللي انتي عاوزاه ياماما بس عاوزه ابقى زي حلوه وزي البنات المهم بعد ما نتفت جسمي كله من الشعر اللي مش موجود اصلاً هههههه قولتلها: جسمي وجعني ياماما من الحلاوه دي قالتلي:تعالي أدهنلك جسمك بكريم ترطيب ومسكت كل حته في جسمي بتدهنها بعد كده خدتني ودخلنا الحمام أخدت دوش انا وماما وكنت اول مره أشوف جسم ماما وكان حلو اوي وبزازها كبيره ومغريه اوي مسكتهم وقالتلها: يابختك ياماما كان نفسي يبقى عندي بزاز زيهم قالتلي ياحبيبتي بكرا يبقى عندك زايهم بس اللي مش ممكن يبقى في حاجه في جسمك هو الكس ده وكسها كان محلوق وكبير يجنن قولتلها: كسك حلو أوي ياماما قالتلي: يابت انتي عندك خرم أحلى من كسي ده ياسعده ياهناه اللي هينيكك راحت مسكتني وفتحت الميه وحطيت على جسمي الشامبو وقعدنا نلعب ونغسل لبعض وانا ألعبلها في كسها وزنبورها وأدخل صوابعي جوه كسها وهيا دخلت صباعها في خرم طيزي اللي لسه بكر ومتفتحش وقالتلي: طيزك كبرت اوي يابت ياسمر دي أكبر من طيز أختك مها قولتلها: وهو انتي شوفتي طيز مها ياماما قالتلي: طبعاً يوم فرحها عملت في جسمها زي ما عملت في جسمك بالظبط وكانت طيزها بيضا وحلوه بس طيزك انتي مهلبيه وطريه اوي ووقتها الشامبو كان بيحرق في طيزي وقالتلي: خرم طيزك الضيق اوي وجعلي صباعي مش عارفه هيدخل رامي زبه جوه طيز ازاي المهم قعدنا نلعب في اكساس وطياز وبزاز بعض انا وماما لغاية ما جبنا شهوتنا على بعض ماما قالتلي: يخرب بيتك ولعتيني بجسمك الملبن ده قولتلها: يلا نطلع من الحمام عشان رامي قرب يجي طلعنا انا وماما ودخلنا اوضة نومي وعملتلي ميكاب حلو اوي روج وكحله واي شادو وجليتر وحددت حواجبي وحطيتلي مناكير لونه احمر غامق وعملتلي شعري ديل حصان وبقيت شبه البنات بالظبط وطلعلتي من الدولاب قميص نوم ضيق وقصير اوي لغاية أول طيزي كيلوت فتله وسنتيانه ولبستهم وجابتلي فستان الفرح بتاع اختي مها لبستني الفستان وبصيت لنفسي في المرايا كنت قربت أجيبهم على نفسي من شدة هيجاني بقيت عروسه بجد مش ناقص غير يبقى فيا كس صريح وابقى بنت كاملة الأنوثه كنت فرحانه اوي ماما قالتلي: ده رامي هيتجنن لمايشوفك مخلصتش الكلمه ولاقينا جرس الباب بيرن قالتلي: أهو العريس جه ياعروسه قولتلها: هو بيرن الجرس ليه هو مش معاه مفتاح قالتلي: لا ما انا قفلت من جوه المهم أقفلي على نفسك باب الاوضه ومتخليهوش يشوفك الوقت قولتلها: حاضر يامامتي وقتها الحرقان اللي في طيزي زاد ومكنتش على بعضي راحت ماما فتحت الباب وانا قلبي بيدق من اللحظات اللي جايه وقعدت اتخيل رامي لما يشوفني وانا كده هيعملي إيه وكمان اللحظه اللي هيدخل فيها زبه جوه طيزي وكنت بترعش من الخوف والحرقان فوقني صوت باب الاوضه وهو بيخبط وقالت مين وصوتي كان مبحوح من الشهوه اللي ممتلكاني لاقيت مها اختي داخله عليا الاوضه وقالتلي: ايه القمر ده ياناس يخربيت شكلك ياسمر قولتلها: كويس إنك جيتي يامها قالتلي: إيه مالك قولتلها: رامي عايز ينيكني وماما مشجعاه على كده وانا مش عايزه اتجوز غير سعيد وخايفه اقول لا يبهدلوني قالتلي: لا ياحبيبتي متجوزيش غير سعيد ياسمر انا جايه أبات معاكم انا وسعيد النهارده ومش هخلي رامي يقربلك وبكرا هتسافري مع سعيد قولتلها هو مسافر بكرا وميقوليش قالتلي: ايوه ماهو بعتني ليكي عشان اقولك تجهزي شنطتك قولتلها: طيب وهأعمل إيه الوقت في رامي وماما قالتلي: سيبي الموضوع ده عليا بس اقلعي الفستان ده والبسي بنطون وبدي وتعالي نقعد بره مع كمال حضنتها وبوستها في شفايفها وقولتلها: انتي أجدع أخت في الدنيا يامها قالتلي: ياحبيبتي وانتي أحلى أخت في العالم ياسمر بس يلا غيري هدومك عشان كمال ميقلقش عليكي قولتلها: حاضر ياماهي اطلعي انتي على ما اغير هدومي طلعت مها وانا قلعت الفستان وقميص النوم والسنتيانه وبقيت بالكيلوت بس شيلت المكياب من وشي والمناكير ولبست برموده أبيض واصل لغاية أول ركبتي وبدي سماوي عريان من على صدري مبين فرق بزازي اللي ابتدت تتخن وتكبر من أثر حقنة الهرمونات كل ده قلعت ولبست وانا سرحانه في اللي هيحصل مع رامي لما يجي وطلعت لمها وجوزها في الصاله وروحت أسلم على كمال وكانت عنيه هتأكلني وعمال يبص على بزازي اللي بقيت في حجم كرة التنس حطيت ايدي على بزازي وقعدت جنب مها وقالتلي: أثر المكياب لسه موجود على وشك قولتلها كتير قالتلي: لا بس وشك وشفايفك محمرين قولتلها: مسحتهم وحياتك عندي قالتلي: عادي ولا يهمك هو كمال غريب يعني لاقيت كمال بيقول لمها بتتوشوشو على ايه راحت قالتله: مفيش حاجه راح كمال قالي: إيه الحلاوه دي سامر قولتله: ميرسيه ياجوز اختي راح ضحك وقالي: على فكره سعيد قالي أقولك إنه مسافر بكرا وجهزي الشنطه عشان هيفوت عليك في الظهر قولتله: اه ما مها قالتلي، لاقيت ماما جايه من المطبخ وبتقول لكمال: وهو سعيد هيأخد سامر وهيشتغل على طول كمال قالها: ايوه هينزل معاه من بعد بكرا مخلصش الكلمه ولاقينا رامي بيفتح باب الشقه ودخل وقعد يتكلم مع كمال وروحنا انا وماما ومها المطبخ وسيبناهم يتكلموا مع بعض ماما قالتلي: هتسافري بكرا ياسمر قولتلها: ايوه ياماما راحت قالتلي: طيب وهتعملي ايه مع رامي راحت مها رديت عليها وقالتلها: هتعمل ايه يعني معاه كفايه انتي عليه ولا هو مبيشبعش راحت ماما شتمت مها وقالتلها: ايوه ياشرموطه الراجل البيت ويعمل فينا اللي هو عايزوا قولتلها: لا ياماما رامي مش هيلمسني قالتلي: طبعاً يالبوه وانتي عاوزه سعيد اللي يفتحك الاول طبعاً عيطت وقولتلها:اشمعنا انا يعني اللي مصممه ان رامي ينيكني قالتلي: هو اللي عاوز مش انا قولتلها خلاص سبيه يخبط دماغه في الحيطه وهو هيسلم للأمر الواقع وهيرجع ينيك كتاني متخافيش راحت سكتت وقالتلي: إنتي حره،، عملنا حاجه يشربوها كمال ورامي وطلعنا قعدنا معاهم في الصاله وكملنا سهرتنا واحنا قعدين مع بعض وكمال ورامي مش شايلين عنيهم من عليا وأزبابهم واقفه طول القعده عليا وكل ما أجي أتحرك بلاقي عنيهم هتأكل جسمي ورجليا المقلوظه كنت مبسوطه وطايره من الفرح بالإحساس ده لإن موجودين اتنين ستات معانا في القعده ومع ذلك عنيهم طالعه عليا انا إنتظروا الجزء الثالث قريباً ليلة دخلتي على سعيد

الجزء الثالث من (هنا)
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%