NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه أول مره فـــي حياتـــي كلها

كان عندنا جاره و دا أبن أختها و كانو دايماً فاتحين شباكهم و كنت بشوف جارتنا دي عريانا و لابسا عريان ، المهم كان عندي 15 سنة و أبن أختها دا حوالي 16 سنة و كان بايت عندها هو و أمه و دخل خد دش و خرج يلبس في الصالة عشان أمه و خالتو و لادها في أوضة النوم ، و لبس في الصالة و أنا شوفتو ، و كان جسمو أبيض و مافيهوش شعرة واحدة و جسمة مليان وزنو كان زايد و طيزو كانت زي طيز الستات و بيضة و رجليه زي رجلين الستات و وشو مافيهوش دقن و مش طويل و أنا شوفت المنظر دا و لقيت نفسي بركز و بهيج أوي ، و دي كانت أول مرة أهيج علة واحد بجد ، و أنتوا أول مرة تهيجو على واحد كانت أمتى و أزاي .............؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Dr Samy، ديوث ممحون و الوقح

تم تعديل عنوان الموضوع

أرجو من حضرتك الإلتزام بقوانين النشر فى الأقسام المدمجة

تم تعديل عنوان الموضوع

أرجو من حضرتك الإلتزام بقوانين النشر فى الأقسام المدمجة

حاضر انا بعتزر ماكونتش أعرف

• أتفق
التفاعلات: EMY AHMED
  • أتفق
التفاعلات: شريـف باشا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان عندنا جاره و دا أبن أختها و كانو دايماً فاتحين شباكهم و كنت بشوف جارتنا دي عريانا و لابسا عريان ، المهم كان عندي 15 سنة و أبن أختها دا حوالي 16 سنة و كان بايت عندها هو و أمه و دخل خد دش و خرج يلبس في الصالة عشان أمه و خالتو و لادها في أوضة النوم ، و لبس في الصالة و أنا شوفتو ، و كان جسمو أبيض و مافيهوش شعرة واحدة و جسمة مليان وزنو كان زايد و طيزو كانت زي طيز الستات و بيضة و رجليه زي رجلين الستات و وشو مافيهوش دقن و مش طويل و أنا شوفت المنظر دا و لقيت نفسي بركز و بهيج أوي ، و دي كانت أول مرة أهيج علة واحد بجد ، و أنتوا أول مرة تهيجو على واحد كانت أمتى و أزاي .............؟
صاحبي واحنا بتذاكر

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Egyptian walfe، شريـف باشا و انتش
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: شريـف باشا و منيوك ديوث
  • عجبني
التفاعلات: منيوك ديوث
من عمري خمس سنين لما اخي صار يدخل معي حمام بدل اختي وماما لما شفت زبه وشعر تسنجت وهوا عمره وقتها ١٣ سنة صار يفركلي ويلحمسلي يوم ورا يوم صار يبعبصني يا دوب سنة صار ينيكني عشقت زب وعشقته

• عجبني
التفاعلات: منيوك ديوث
كان ولد طلع معايا يطلع لى صناديق ثقيلة كثير و بنطلونه والكلوت بتاعه نزل كثير و رأيت طياظه حلوة عسل و الشق بين طياظه عرقان غويط . حضنته قوى و هو بص لى فى عينيا و ابتسم فى خجل و غمض عنيه و مص لسانى ورضع شفايفى. اخدته عالسرير و نمت معاه وناكنى بطريقة جميلة جدا،
ومرة ثانية كنت اشرح مسائل رياضيات mathematics لولد أبن جارتنا بالليل لقيت شفايفه حلوة اخدته فى حضنى و دعكت بزازه و زوبره وقف و ناكنى وأمه شايفانى و هايجة
كثير قوى اتزنق فى الاولاد فى المواصلات والطولبير واخدهم معايا ينيكونى قدام مرفت مراتى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe, ديوث ممحون, شريـف باشا و شخص آخر
كان ولد طلع معايا يطلع لى صناديق ثقيلة كثير و بنطلونه والكلوت بتاعه نزل كثير و رأيت طياظه حلوة عسل و الشق بين طياظه عرقان غويط . حضنته قوى و هو بص لى فى عينيا و ابتسم فى خجل و غمض عنيه و مص لسانى ورضع شفايفى. اخدته عالسرير و نمت معاه وناكنى بطريقة جميلة جدا،
ومرة ثانية كنت اشرح مسائل رياضيات mathematics لولد أبن جارتنا بالليل لقيت شفايفه حلوة اخدته فى حضنى و دعكت بزازه و زوبره وقف و ناكنى وأمه شايفانى و هايجة
كثير قوى اتزنق فى الاولاد فى المواصلات والطولبير واخدهم معايا ينيكونى قدام مرفت مراتى
اححح تقول تتكلم عني

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dr Samy، Egyptian walfe و شريـف باشا
اوف لو انا مكان جارك م كنت هسيبك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%