NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة أول مره البس مايوه 2 .. بناء علي طلبكم

لا بصي الاحسن انك تعملي قصه وكل جزء تحكي فيها تفاصيل النيكه... واهي هتبقي قصه مش متحدده واقع ولا خيال... اللي بتقوليه دا مستحيل بكون واقع لاسباب كتير

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: مدام ميادة
اه كويسه وسمعتي كويسه جدا وانا كنت طالعة رحلة عادي بس لما لقيت المكان كده نسيت نفسي وقررت اعيش بحريتي واتبسط كام يوم لان مخونتش حد لاني مش متجوزه
اول حاجه خنتي نفسك الي المفروض تحافظي عليها علشان ميجيش يوم وتلاقيها ملهاش قيمه
عموماً احنا هنا مبنحكمش على حد انتي حره في نفسك بس علشان خاطر ولادك بردو

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص و مدام ميادة
لقد انعمت عليكى بلقب شهرذات الشعب👑

• حبيته
مصدقك جدا وعارف انو بيبقا عصب عنك وعارف ان انتي ست وليكي متطلبات
وعارف كمان ان انتي ده ممكن يكون كان اول واخر مره بس صدقيني هتحتاجي الشعور ده تاني لازم تشوفي حد يقدر يسعدك يا مدام وبلاش التنوع عشان هيقلب معاكي بشرمطه ومع احترامي الشديد ليكي ♥️

• حبيته
المهم انك اتمتعتي وخضتي تجربه جديده حرري نفسك من اي شي الا المتعه المهم يكون بعيد عن أي مشاكل لأولادك وليكي من اي نوع.. احنا هنا للفضفضه.. . تحياتي ليكي واستمتعي بوقتك براحتك

• حبيته
كويس ..
اهم شي تاخدي مانع الحمل و كمان تتأكدي انهم ما معهم امراض جنسية

لو بتشربى جربى مرة مع ابنك هتنبسطى اوى بس لازم يشرب معاكى عشان ميفتكرش

تجربة لطيفة و طالما أتبسطتى خلاص فكك من الكلام الداير هنا ده

• حبيته
المهم انك غيرتي روتين حياتك واتبسطي واكيد رجع احساسك انك انثي ومرغوبه من الرجال دائما سعيده

• حبيته
انتي مرة هشكة وعاوزة تتناكي بس مكسوفة تقولي 🔥🔥

• بيضحكني
دا انتي لبوه بقا كبيييره اتنكتي من كام واحد يا لبوه ❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متزعليش منى كل الكلام دا و تجاربك دى قصص من وحى الخيال

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و The pursuit of happiness
تجربتك شيء يخصك ولازم تعرفي انك كبيره وعاقله ومسئوله عن تصرفاتك واهم شيء تحطي ادام عنيكي انك تحافظي علي ولادك

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
يابختهم ياريتنى مكانهم

• عجبني
ولادي بنيمهم وبنزل عادي ولو صحيوا ملقونيش بينزلوا هما وانا سيبتهم يتحركوا براحتهم... ثانيا مقولتش جاي لوحده بس كان بيعرف يظبط مكان ولو معاه حد كان بيبقي بالنهار وكلهم في الشط والبول وانا مش بدخل اوي في التفاصيل عشان ملهاش لازمه واقعد احكي كل تفصيله عشان تصدق
انا عوز اجرب معكي مره كده نتبسط فيها

• عجبني
دى ولا إجازة شهر العسل أو سينما على بابا ٣ برجرام فى فيلم واحد .... عرف جو السياحة ده كويس وكنت أول مرة اشوف الاجسام العريان عن قرب بس كانت تشدنى المصرية أو العربية الخليجية اكتر تحس انها بطعم السمن البلدى الفلاحى ،،، وتحدى

• عجبني
يعني نقدر نقول كدة انك مزعلتيش حد في الكام يوم اللي قضيتهم في الغردقة
بس يعني الاجانب يجربو وانا مليش حق اجرب مع بنت بلدي يعني اكون من ضمن باكيدج المليطة ده :D

الموضوع اللي فات حكيت بس محبتش ادخل في تفاصيل عشان مطولش عليكم بس عشان اسألتكم هحكي بتفاصيل اكتر
انا سافرت الغردقه اصيف مع ولادي بعد وفاة جوزي بفتره كبيره ونزلت في فندق كبير ومعظمه اجانب كنت حجزته اسبوع عشان محتاجه ابعد عن الناس واكون في مكان غريب استجم شوية
كنت بلبس مايوه شرعي زي مطروح وراس البر ودب اول مره انزل فندق واروح مكان كله اجانب.. لقيت كله قالع ومليطه ولحم كتير اتشجعت اني البس مايوه زيهم واخوض التجربة دي وفعلا اشتريته ولبسته ونزلت البسين وانا من جوايا خايفه ومبسوطه في نفس الوقت والعيون كانت بتاكلني واخدت قرار طالما مفيش حد يعرفني واجانب يبقي اعيش بحرية وانسي كل حاجة واولادي مبسوطين بالرحلة واتعرفت علي واحد نرويجي واصله جزائري ويعرف عربي وسهرنا في البار وشربت معرفش حصل ايه بس فوقت وانا في اوضته علي سريره وبيبوس فيا وبيقلعني سخنت وسيبت نفسي وخلصنا وقومنا خدنا دش وعملنا تاني في الحمام ورجعت اوضتي ولادي نايمين ونمت مصحتش غير العصر تاني يوم ومفرفشه وبقيت كل يوم انزل البار بليل اتعلق واطلع الاوضه معاه حتي بالنهار كان مليطه برضه وكل يوم واحد مختلف دوقت رجالة كتير وكل واحد طريقته مختلفه والتنوع ده عجبني جدا منهم النرويجي والاوكراني والفرنسي والزنجي والمصري برضه كان له نصيب هناك واحلي حاجة اني اتعرف علي واحد منهم نقضي الليل سوا نصحي الصبح عادي مفيش واحد بيتعلق بحد ولا بيلزق فيه واحساسيهم كلها حب وفي منهم الرومانسي والعنيف والسادي والدلدول واتنكت من اتنين صحاب مع بعض كانت تجربه رهيبة لحد ما جه يوم سفري وكنت عايزه ازود اقامه تاني بس للأسف الحالة المادية حكمت امشي وعملت تشيك اوت وسافرنا ورجعت لطبيعتي تاني كأن محصلش حاجة بس كسي كان اتهري وفضلت فتره في تعب وافرازات بس تجربة عمري ما انساها واكيد هرجع المكان ده تاني
.................................
بصوا بقي دي تجربه حصلت بجد معايا وكل حرف بقوله صدق وانا مش مضطره اكدب وألف قصه انا بفضفض مش اكتر لو مش مصدق او مش عاجبك ميخصنيش ولا مطلوب مني اثبت اني صادقه
انتي عملاها فسحه بقي وخدتي راحتك في كل حاجه

احنا عاوزين نشوفك بالمايوه

الموضوع اللي فات حكيت بس محبتش ادخل في تفاصيل عشان مطولش عليكم بس عشان اسألتكم هحكي بتفاصيل اكتر
انا سافرت الغردقه اصيف مع ولادي بعد وفاة جوزي بفتره كبيره ونزلت في فندق كبير ومعظمه اجانب كنت حجزته اسبوع عشان محتاجه ابعد عن الناس واكون في مكان غريب استجم شوية
كنت بلبس مايوه شرعي زي مطروح وراس البر ودب اول مره انزل فندق واروح مكان كله اجانب.. لقيت كله قالع ومليطه ولحم كتير اتشجعت اني البس مايوه زيهم واخوض التجربة دي وفعلا اشتريته ولبسته ونزلت البسين وانا من جوايا خايفه ومبسوطه في نفس الوقت والعيون كانت بتاكلني واخدت قرار طالما مفيش حد يعرفني واجانب يبقي اعيش بحرية وانسي كل حاجة واولادي مبسوطين بالرحلة واتعرفت علي واحد نرويجي واصله جزائري ويعرف عربي وسهرنا في البار وشربت معرفش حصل ايه بس فوقت وانا في اوضته علي سريره وبيبوس فيا وبيقلعني سخنت وسيبت نفسي وخلصنا وقومنا خدنا دش وعملنا تاني في الحمام ورجعت اوضتي ولادي نايمين ونمت مصحتش غير العصر تاني يوم ومفرفشه وبقيت كل يوم انزل البار بليل اتعلق واطلع الاوضه معاه حتي بالنهار كان مليطه برضه وكل يوم واحد مختلف دوقت رجالة كتير وكل واحد طريقته مختلفه والتنوع ده عجبني جدا منهم النرويجي والاوكراني والفرنسي والزنجي والمصري برضه كان له نصيب هناك واحلي حاجة اني اتعرف علي واحد منهم نقضي الليل سوا نصحي الصبح عادي مفيش واحد بيتعلق بحد ولا بيلزق فيه واحساسيهم كلها حب وفي منهم الرومانسي والعنيف والسادي والدلدول واتنكت من اتنين صحاب مع بعض كانت تجربه رهيبة لحد ما جه يوم سفري وكنت عايزه ازود اقامه تاني بس للأسف الحالة المادية حكمت امشي وعملت تشيك اوت وسافرنا ورجعت لطبيعتي تاني كأن محصلش حاجة بس كسي كان اتهري وفضلت فتره في تعب وافرازات بس تجربة عمري ما انساها واكيد هرجع المكان ده تاني
.................................
بصوا بقي دي تجربه حصلت بجد معايا وكل حرف بقوله صدق وانا مش مضطره اكدب وألف قصه انا بفضفض مش اكتر لو مش مصدق او مش عاجبك ميخصنيش ولا مطلوب مني اثبت اني صادقه
انا في المغرب نقول بصحتك بزاف يعني جيد جداً المهم تكوني امراءة حقيقية تحكي ليست احد اخر. من المهم ان ينعتق المجتمع النسوي من كلمة عيب،عيب،عيب .من حق المرأة الكلام

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و UnIdEnTItY

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%