NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عزيزي القارئ عزيزتي القارئه

ممكن تقابل غني يرتبط و يتجوز ببنت فقيره دا واقع و اتهرس ف افلام كتير و العكس ان بنت غنيه تتجوز فقير او اقل في المستوي المادي دا اتهرس في كذا فليم لكن الواقع ليه رأي مغاير

الواقع برده ان البنت تبيع حبها لاجل الفلوس و تسيبك و تختار ابن عمها ولا جارها اللي جاي معبي من الخليج مثلا او الموظف اللي جاهز

هنا عموما اولويات المرأة تختلف حسب وضعها الاقتصادى

لو البنت معاها فلوس بسبب وضع أهلها او ورث او بيريفت بيزنس فـ هتكون الاولويه للشكل او المستوي الاجتماعي لكن الوضع المادي أخر همهاَ

في الواقع اذا كانت البنت من بيئه فقيره او تحت المتوسطة هـ يكون الاولويه للوضع المادي للزوج بس الشكل او المستوعي الاجتماعي أخر همها

عكس عكاس زي مبقولك كدا

البنت لو عندها نقص في جزء و شبعت منه هتزهق و هتدور علي التغيير. مش دعوه للبخل و انك تمسك فلوسك عن البنت لكن الحكمه و العقل

مثلا اذكر موقف، في بدايات شغلي القديم في 2017 خطبت و كنت رايح علي سمعه أهل البنت و كانت جوازه صالونات، مش بسئ للبنت نهائي بل اتمني لها التوفيق مع الافضل مني، المهم ذات ليله قالتلي انا مبسوطه معاك لان بخس اني مرتاحه و نفسي في غسالة صحون و تكييف و ميكرووايف (زي مبقولك كدا بالظبط)

استخلص من خطوبتي
ان البنت همها وضعي الاقتصادي اني هحقق امنياتها اكتر من شكل او شخصيه او وضع اجتماعي

عشان كدا اكبر تقع فيه انت و هو لو متجوز او بتفكر في جواز و اغلبنا مراتباتنا ف رينج ٣ الاف ل ٥ الاف انك تشبع رغبات الاثني و تغرقها هدايا و فلوس. هتزهق منك و هتدور علي غيرك قبل مهتزحلقك في قطر سته الا تلت 😂😂😂

كلامي هنا علي السواد الاعظم من بنات الاجيال الجديده اللي طلعوا ع النت و السمارت فونز لكن امهاتنا عماتنا و خالاتتا دول نساء العصر الذهبي خارج التصنيف

و مش معني ان السواد الاعظم مضروب يبقي خلاص كدا باظت خالص، لا في بنات تتقال بالدهب فعليا تعيش معاك ع الحلوه و المرة لا يهمها فلوس او شكل او مكانه ماديه، بنات اصيلة بحق بس دول زي الابره كومة قش.

**** يكرم الجميع ببنات ناس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%