NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل و مجنونة مطرقعة
بحب كل الانواع دى بس اللى بتقصل الواحد شوية اول نوع الصامت خالص دا فصيلة فشخ لو اللى معاها مش صبور وعرف يدردحها ويطلع من جاوها الشرموطة الىل جواها
ملحظة فى داخل أى أنثى شرموطة والدكر الصح الىل يعرف يطلعها ليه هو ويستمتع بيها
المفضلة أوى العنفوانية وغالبا بتبقى بتموت فى الشتيمة عادى والفرهدة
كلامك صحيح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123، الملك السادى و Range Rover
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123، جمال موسى و Range Rover
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123، Y0uSèf و Range Rover
  • عجبني
التفاعلات: Range Rover و مجنونة مطرقعة
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Range Rover
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123، محمد ايزل و Range Rover
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • عجبني
كلامك صحيح
وبالمناسبة يا رودى كل ست فيها من كل الشخصيات دى بس بتتوقف على الشريك وذكاءه فى التعامل يعرف يطلع منها ايه وحدودها ايه وازاى يخليها تعدى حدودها دى ازى معاه هو وليه هو وبس

• عجبني
وبالمناسبة يا رودى كل ست فيها من كل الشخصيات دى بس بتتوقف على الشريك وذكاءه فى التعامل يعرف يطلع منها ايه وحدودها ايه وازاى يخليها تعدى حدودها دى ازى معاه هو وليه هو وبس
كلامك جميل جدا.... ولكن في صفات جوة كل واحدة بتتميز بيها في العطاء

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
تكلمنا في بوست سابق عن (( أنواع الرجل علي السرير )) وها أنا اوفي بوعدي وعملت البوست الي انتظرة الكثير منكم وهو عن الانثي علي السرير.

كما تتعدد شخصيات المرأة في الحياة اليومية. الأمر نفسه ينطبق على العلاقة الجنسية .فكل واحدة لها تفضيلات مختلفة عن الأخرى في إتمام العلاقة الجنسية. وتعبر عن حبها ورغبتها بطريقتها الخاصة. وعن كمية المشاعر الي بتخرج منها علي هيئة رد فعل مع الزوج / الشريك 😘

وهنا سوف استعرض لكم بعض من أنواع الانثي علي السرير وكيف تكوني شريكة جامحة .

*الانثي المستسلمة : دورها متوقف علي استقبال ردود الفعل ولا تفعل شئ غير أنها محطة استقبال للشريك ولا تصفح عن أي مشاعر ولا همسة عن ما يدور بداخلها ...في الغالب (( زوجة)) .

*الأنثى الشرسة : عنيفة مسيطرة علي العلاقة ..بتحب الأوضاع العنفوية بزيادة .تستخدم الاظافر في تحفيز الشريك .. نوع مفضل لدي معظم الرجال .

*الأنثى الواثقة من نفسها: ممكن تبدأ العلاقة بنفسها ..تعبر عن الي جوها بدون خجل .. لها نظرات توصل من خلالها مدي رضاها عن العلاقة .. لها صرخات معينة تشعل بيها لهيب الشريك 😘

*الأنثى الرومانسيه: دي بقي البنت المسهوكة في نفسها ..بتحب الملاطفة والمداعبة الكتير ..الكلام الجميل التغزل في جسمها وشكلها .. دائما شيك اوي 😉

* الأنثى بتاعة الكلام : دة نوع بيحب الكلام القبيح طول العلاقة اوعي تفصل كلام معاها ...سخونة جسمها معتمدة علي الكلام السخان طول مدة العلاقة ....( وممكن توصل الشتيمة وبتتقبل )
بالمناسبة هي بتبقي سوية جدا ..

*الانثي الخبرة : دي بقي جامحة طول اليوم . محبة الجنس لدرجة الجنون . تفعل أي طلب او وضع في ضوء العلاقة ..مسيطرة في حالة خمول الشريك .. (( لو زوجة بتبقي هدية للزوج ولكن أن وقعت في ايد زوج غير سوي ممكن يوصل بيها للتحرر أو الدياثة ... دة لأن الشهوة ممكن للاسف تتحكم بها ... وسوري حبيت اذكر النقطة دي بالتحديد لأنها مهمة ....بليز نحافظ علي الزوجة هي ملك لك وبس وليس لغيرك ))

بالنسبة لي دي الأنواع الي قدرت استوحيهم من خلال كلامي اولاختلاط والاحتكاك بالكلام مع الإناث بشكل عام سواء زوجة أو شريكة ..

* عزيزتي الانثي انتي اي واحدة من الإناث.،؟؟
  • عزيزي الرجل انت محب لاي نوع منهم. ؟؟
  • هل حصل وتم التوافق في الصفات والنوع من حيث التواجد علي السرير ؟؟

ملحوظة : رجاء الكلام في ضوء الموضوع دون الانجراف بعيد عن سياق الموضوع ✌️✌️

# Roooody 🦋انا محب لنوع رودي

• عجبني
تكلمنا في بوست سابق عن (( أنواع الرجل علي السرير )) وها أنا اوفي بوعدي وعملت البوست الي انتظرة الكثير منكم وهو عن الانثي علي السرير.

كما تتعدد شخصيات المرأة في الحياة اليومية. الأمر نفسه ينطبق على العلاقة الجنسية .فكل واحدة لها تفضيلات مختلفة عن الأخرى في إتمام العلاقة الجنسية. وتعبر عن حبها ورغبتها بطريقتها الخاصة. وعن كمية المشاعر الي بتخرج منها علي هيئة رد فعل مع الزوج / الشريك 😘

وهنا سوف استعرض لكم بعض من أنواع الانثي علي السرير وكيف تكوني شريكة جامحة .

*الانثي المستسلمة : دورها متوقف علي استقبال ردود الفعل ولا تفعل شئ غير أنها محطة استقبال للشريك ولا تصفح عن أي مشاعر ولا همسة عن ما يدور بداخلها ...في الغالب (( زوجة)) .

*الأنثى الشرسة : عنيفة مسيطرة علي العلاقة ..بتحب الأوضاع العنفوية بزيادة .تستخدم الاظافر في تحفيز الشريك .. نوع مفضل لدي معظم الرجال .

*الأنثى الواثقة من نفسها: ممكن تبدأ العلاقة بنفسها ..تعبر عن الي جوها بدون خجل .. لها نظرات توصل من خلالها مدي رضاها عن العلاقة .. لها صرخات معينة تشعل بيها لهيب الشريك 😘

*الأنثى الرومانسيه: دي بقي البنت المسهوكة في نفسها ..بتحب الملاطفة والمداعبة الكتير ..الكلام الجميل التغزل في جسمها وشكلها .. دائما شيك اوي 😉

* الأنثى بتاعة الكلام : دة نوع بيحب الكلام القبيح طول العلاقة اوعي تفصل كلام معاها ...سخونة جسمها معتمدة علي الكلام السخان طول مدة العلاقة ....( وممكن توصل الشتيمة وبتتقبل )
بالمناسبة هي بتبقي سوية جدا ..

*الانثي الخبرة : دي بقي جامحة طول اليوم . محبة الجنس لدرجة الجنون . تفعل أي طلب او وضع في ضوء العلاقة ..مسيطرة في حالة خمول الشريك .. (( لو زوجة بتبقي هدية للزوج ولكن أن وقعت في ايد زوج غير سوي ممكن يوصل بيها للتحرر أو الدياثة ... دة لأن الشهوة ممكن للاسف تتحكم بها ... وسوري حبيت اذكر النقطة دي بالتحديد لأنها مهمة ....بليز نحافظ علي الزوجة هي ملك لك وبس وليس لغيرك ))

بالنسبة لي دي الأنواع الي قدرت استوحيهم من خلال كلامي اولاختلاط والاحتكاك بالكلام مع الإناث بشكل عام سواء زوجة أو شريكة ..

* عزيزتي الانثي انتي اي واحدة من الإناث.،؟؟
  • عزيزي الرجل انت محب لاي نوع منهم. ؟؟
  • هل حصل وتم التوافق في الصفات والنوع من حيث التواجد علي السرير ؟؟

ملحوظة : رجاء الكلام في ضوء الموضوع دون الانجراف بعيد عن سياق الموضوع ✌️✌️

# Roooody 🦋
طبعا للملحوظة اللي ف الاخر دي ليا عشان لما بدخل موضوع الدنيا بتتقلب فيه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover و مجنونة مطرقعة
فين الكومنت يا ميدو

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان كدة لازم تراجع نفسك شوي
بصي يا رودي انا واخد فرقة قتال خاص و قتال شوارع و كونغفو حزام اسود مرحلة تانية و بطلت دا كله من زمان بس لسة بستخدمه مس بحب حد يفتري او يستقوي علي الضعيف او حد يعاكس بنت او يضايق واحدة في مواصلة او يتحرش بحد اي حاجة غلط بشوفها بتدخل فيها ولو وصلت لموت مش هموت لوحدي لازم اخود علي الاقل 10 او 15 واحد معايا غير كدا ابويا مش هيدفني ويقولهم ابني مش راجل دا مبدا اتربيت عليه و مش هغيره نصره الضعيف جميلة اووي محدش بيحس بيها الا الي جربها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯 و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo و مجنونة مطرقعة
طبعا للملحوظة اللي ف الاخر دي ليا عشان لما بدخل موضوع الدنيا بتتقلب فيه 😂
لاء دي بكتبها للناس الي بتقلب الموضوع تعارف أو الانجراف للدين

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo و مجنونة مطرقعة
بصي يا رودي انا واخد فرقة قتال خاص و قتال شوارع و كونغفو حزام اسود مرحلة تانية و بطلت دا كله من زمان بس لسة بستخدمه مس بحب حد يفتري او يستقوي علي الضعيف او حد يعاكس بنت او يضايق واحدة في مواصلة او يتحرش بحد اي حاجة غلط بشوفها بتدخل فيها ولو وصلت لموت مش هموت لوحدي لازم اخود علي الاقل 10 او 15 واحد معايا غير كدا ابويا مش هيدفني ويقولهم ابني مش راجل دا مبدا اتربيت عليه و مش هغيره نصره الضعيف جميلة اووي محدش بيحس بيها الا الي جربها
دمر يا ميزو ولا يهمك

• عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%