NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا
==============

أهلا بيكم فالأول انا احب اشكر صاحب القصه صراحه انسان مبدع وطريقه كتابته للأحداث جمليه بجد.
انا هكون معاكم في استكمال الجزئين الباقيين في القصه وصراحه انا مش عارفه ازاي هتقمص شخصيه الراوي 😄
ما علينا المهم انا هحاول على قد ما اقدر اني اربط الاحداث كلها ببعضها.... ومن غير كلام كتير...

خلونا نبدأ.

الجزء التاسع


انتهت الأحداث لحد ما الاجازه جت وخلاص ساره واهلها بدأوا يخلصو فالبيت ونقلو العفش وطبعا أنا مسبتهمش لحظه... المهم.

فيوم صحيت على رنه الموبايل الساعه 3:00 بالليل ببص لقيت سارة هي اللي بترن انا قلقت فكنسلت عليها ورنيت انا...

أنا: الو ايوه ياسارة.
سارة: ازيك يا حبيبي.
أنا: بخير يا روحي.
سارة: هو انت صوتك مالو عامل كدا ليه...؟!
أنا: ما القمر مصحيني من النوم مطروب.
سارة: يالهوي آسفه بجد ياروحي مكنش قصدي اني اصحيك انا مفكراك صاحي.
أنا: لا انا نمت لاني من ساعه ما الاجازه جت وانا لما صدقت انام براحتي صراحه 😴.
سارة: طب بقولك ايه...!
أنا: ايه... !
سارة: انا عايزاك بكره تيجي تفطر معايا فبيتنا الجديد.
فاللحظه دي انا مترددتش لحظه اني اروح لها علشان هي بقت بتوحشني اكتر وبعدين انا من ساعه ما الاجازه جت وانا ملمستهاش لانهم كانو ملبوخين في شغل البيت بتاعهم وكدا... فرديت عليها وقولتلها.....

أنا: ماشي بس مين هيكون عندك فالبيت؟
سارة: مش هيكون في غيري انا وعمر... ماما وبابا هينزلوا علي الساعه 9:00 الصبح وعمر هيكون نايم.
أنا: ماشي هجيلك بس توقفي فالبلاكونه هرن عليكي تقوليلي اطلع ولا لا.
سارة: ماشي يا جوزي يا حبيبي .
أنا: بحبك يا بنت المجنونة
سارة: وانا بموووت فيك... مممواه. 💋
أنا: باي
سارة: باي.

وخلصت المكالمه وقفلت معاها ودي اول مكالمه بينا تخلص بسرعه كدا، نمت وصحيت على الساعه 8:20 قومت من على السرير لقيت صاحبنا هيخرق البنطالون فقولت اااه هي البشاير بانت من اولها
دخلت الحمام اخدت شاور عالسريع ولبست وقعدت شويه لحد الساعه ما جت 9:10 لقيت ساره بترن عليا بتقولي...

سارة: ايه يا حبيبي صحيت؟
أنا: ايوه يا روحي صاحي من زمان واخدت دش 🚿 ولبست وطالع اهو...
سارة: تمام بابا وماما نزلو وانا مستنياك اطلع على طول متستناش تحت.
أنا: ماشي انا جاي...

ونزلت وكان البيت على بُعد 5 دقايق مشي وصلت لحد البيت وطلعت لسا بدي اخبط عالباب لقيت سارة بتفتحلي ولابسه قميص نوم أحمر شكلو يهوس انا تنّحت من المنظر ولقيت ساره بتضحك وبتقولي....

سارة: ايه مالك ياأحمد.
أنا: يخرب بيت سنينكْ انتي ايه اللي مطلعك كدا
سارة: ههههههه تعالى بس ادخل.

ودخلت معاها ودخلتني اوضتها وقالتلي دقيقة وجايالك ولقيتها بعد شويه داخله بالصنية عليها لانشون وعيش ابيض وكوبايتين حليب 🥛🥛وبيض مسلوق🥚اكلنا وكلو تمام لقيت ساره بتقولي تعالى قوم اغسل ايدك قولتلها لا خلاص انا ايدي متعاصتش حاجا تمام.... قالتلي لا هتقوم تغسل ايدك..... وفعلاً قومت غسلت ايدي ولاقيتها جايبالي فوطه وحاطاها على كتفها وهو عريان اخدت الفوطه وعين سارة على إيدي وانا باخد الفوطه واول ما صوابعي لمست كتفها فتحت شفايفها وبصّتلي بنظره هيجان رحت منشف ايدي وقربت منها وحضنتها وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها وفضلنا حوالي 2 دقيقتين بنبوس فبعض لقيت وش سارة احمر وسخن اوي لقيتها بتشيل ايدي من على وسطها وبتشدني من ايدي وبتدخلني الاوضه بتاعتها وقالتلي....

سارة: احمد اقلع يا روحي
أنا: طب متهدي شويه يا بنتي منقضيها بوس واحضان بس المره دي.
سارة: انا لازم اتناك النهارده وانت مش هاتمشي من هنا غير ولبنك جوه كسي.
أنا: خخخ أحااااااا ياسارة ايه اللي انتي قولتيه دة...
سارة: بقولك لازم احمل منك انهارده مليش دعوه.
أنا: لا يا سارة مينفعش اهدي بس....يخرب بيتك هتودينا فداهيه بدماغك دي.

سارة بتعيط وبتقولي.....

سارة: ياحمد انا مش قادره استحمل اكتر من كدا انا كل يوم بتعذب وانت بعيد عني ونفسي اتناك منك اوي وعايزه اجيب منك بيبي صغير يكون شبهك.
أنا: وانا كمان ياسارة صدقيني نفسي اوي اعمل كدا بس انتي كدا هتنضري اسمعيني.

ولقيتها بتعيط اكتر فقومت من على السرير وقربت منها واخدتها فحضني ومسحت دموعها وقولتلها اني هكون معاها على طول ومش هسيبك غير لما اتجوزك يا سارة... لقيتها بتقولي بعد ما هديت شويه....

سارة: أحمد... !
أنا: قلب أحمد من جوه.
سارة: ممكن تنزل ايدك شويه على تيزي.
أنا: بحسس عليهم اهو ياساره تيزكْ حلوه اوي يا حبيبتي.
سارة: مممممم اااااااه كمان ياحمد بعبصني يا روحي ااااه.

وروحت ما سكها وشايلها على إيدي وماسك فطيازها وبلعب فيهم وشفايفي على شفايفها مقطعها بوس وانا زبي لقيتو وقف وهي حست بيه وفخادها على رجليا لقيتها بتقول اااااه قولتلها.

أنا: مالكْ. ؟
سارة: زبك يأحمد عايزاه فكوسي اااااه.

أنا اول ما سمعت كلمت آاااه دي منها وهي فوشي انا اتحولت ورحت منزلها عالأرض وقلعت الهدوم وهي قلعت ملط ولقيتها راحت نايمه عالسرير وبتنادي عليا بلبونه وبتقولي تعالى فحضني...يا روحي رحت مقرب منها وجسمي على جسمها وقربت من شفايفها وبوستها ونزلت على بزازها فضلت اعصر فيهم وارضع من حلماتها لحد ما لقيتها بتتنحنح وصوتها بدأ يعلى شويه ورحت نازل على سورتها وبلحس فيها وبلحس فبطنها ونزلت على فخادها ابوسها وعلى رجليها. 🦵 فضلت ابوس فوق سمانتها بشويه لحد ما قربت من كوسها واول ما نفسي جه عليه لقيتها قالت... أيييي بلبونه كدا ورحت فاتح شفايف كسها بأدي وفضلت الحس فيهم شويه وهي عمّاله تتلوى زي التعبان من الهيجان لقيت مره واحده زنبورها وقف رحت بايسه وعدلت نفسي ورحت ماسك زوبري وبحسس على زنبورها بالراحه لقيت ساره بتقولي....

سارة: أااااه نيكني ياحمد كمان دخلو فكسي ااااه.
أنا: بنيكك أهو يا لبوه.
سارة: اااااه نيك لبوتك ياحمد انا لبوتك ياروحي.
أنا: بلعب بزبي فكسك يا شرموطه.
سارة: كمان ياحمد كمان اشتمني ياروحي اشتم شرموطتك سارة ااااه.

ورحت ماسك سارة وعاملها وضع ال Doggy وفتحت فلقتين طيزها وفضلت اشم فخرمها اللي ريحتو بتهبلني ورحت بايسه لقيتها بترتعش وجسمها كلو مولع نار 🔥قولتلها..

أنا: مالكْ اوقف تعبتي..!
سارة: اهااااااا لا كمل الحس يأحمد الحس خرم تيزي.
سارة: نيكني فطيزي أفشخ خرمي يأحمد افتحني.

أول ما سمعت اللبونه بتاعتها دي رحت قافش فطيازها تفييت على خرم طيزها ولسا بدخل راس زبي فيه لقيتها رقعت بالصوت قومت ماسك الكولوت بتاعها وحاشرو فبوقها وكاتمه ودخلت زبي فطيزها وعمٰال ادخل واطلع حوالي 11 مره دخلت زبي لحد نصو كدا لقيت جسم ساره بيرتعش وانا بنيكها فطيزها ولقيتها بتعلي صوتها وبتهز فراسها رحت شايل ايدي من على بوقها وراحت سارة تاافّه الكولوت وميلت راسها ورخت جسمها عالسرير وانا نازل فشخ فخرم طيزها... وهي عماله تقول..... بصوت حيحان ومنيوك.

سارة: اااااه خرمي اااااه افشخني كمان ياحمد.
أنا: بفشخ طيزك يا منيوكه.
سارة: انا منيوكتك ياحمد افشخني كمان ااااه
أنا: بفشخك يا سارة اتلبوني اكتر يا بنت الشرموطة.
سارة: انا شرموطه ياحمد وماما كمان لبوه ااااااه.
أنا: امك الشرموطه عايز انيكها وافشخ كسها قدامك هاااااا.
سارة: افشخني ياحمد ونيك ماما.
أنا: هفشخك قدام امك اللبوه وتشوفك وانتي تحت زبي.

لقيت سارة مره واحده حطت إيديها على كسها وبتلعب في زنبورها وانا نازل نيك فخرم طيزها وفجأه لقيت ساره بتقول... اه اه اه اه اه طلعو! طلعو! اااااااااااااه. لقيت جسم سارة بيرتعش جامد واول ما خرجت زبي من خرمها إلا وفي كميه ميه نزلت من كوسها مش طبيعيه ولقيتها بتنهج جامد ومش قادره تعدل نفسها وهي مطيّزه ليا رحت ضارب على خرمها عشره ومنزلهم جوه خرمها اللي لقيتو وسع من النيك واول ما راس زبي حسست على خرمها علشان ادخّل لبني جوه لقيتها بترتعش وبتقولي....

سارة:خلاص مش قادره حرام عليك هااا.
أنا: مالكْ يا سارة..؟ ههههه
سارة: مش قادره اتحرك يا مفتري. ههههههه
أنا: بس ايه الحلاوه اللي انتي فيها دي يابت دانتي تعبتيني يخرب بيتك.
سارة: ههههههه دا انت اللي فشختني.
أنا: طب! انتي مبسوطه...؟
سارة: مبسوطه اوي ياحمد حاسه اني ارتحت اوي.

ونمت جنبها واخدتها فحضني وفضلنا نبوس فبعض حوالي 5 دقايق ولقيت سارة قامت من على السرير 🛏 وقامت تلبس وبصيت على طيزها لقيت اللبن بينقط منها قولتلها بصي فالمرايه كدا بصت لقيتها بتضحك وبتقولي لبن الحبيب زي اكل الزبيب... هههههههه وقومت جابتلي مناديل وبلتهم ميه ومسحت زبي ونشفت وهي كمان مسحت وقالتلي انها عايزه تاخد شاور معايا قولتلها لا كفايه اوي كدا قالتلي علشان خاطري ياحمد نفسي اخدو معاك المره دي وطلعنا من الاوضه وقالت لحظه ابص على عمر وراحت ورجعت قالت لسا نايم... ولاقيتها جابت غيار ليها ودخلت الحمام وانا دخلت معاها وقلعت هدومي جوه وعلقتهم ورا الباب ونزلنا انا وهي تحت الدش 🚿 انا عامّال ابص عليها وهي بتفرد شعرها وجسمها الفاجر ده قدامي وهو الميه نازله عليه شكلها قمر اوي وهي كدا لقيتها بتبصلي بصه كلها خبث وهيجان😏 وموطيه صوتها وبتقولي تعلى اما اليّفك ولقيتها بتقرب مني ومسكت الليفه وفضلت تليف ضهري وصدري ولقيتها وقفت ورايا وقربت مني ولقيت ايديها الشمال بتلعب لي فزبي زبي لقيتو بيقف وانا متنح وهي عمّاله بتهيجني وراحت واقفه قدامي وبصّالي فعنيا ولقيتها بتنزل وحده وحده على ركبها لحد ما راسها بقت قصاد زبي... ببصه كلها هيجان ولبوبه وابتسامه حايحانه لقيتها مطلعه لسانها وبتلهس فراس زبي وهي باصالي فعنيا وعمّاله تلحس انا جبت آخري ورحت مره واحده ماسك راس سارة وحاشر زبي فبوقها وفضلت احرك راسها وهي بتمص وعنيها عماله تقفل وخلاص جسمها ارتخا ولما قربت انزلها رحت مطلع زبي من بوقها ومنزلهم على بزازها... لقيت ساره بتضحك ههههههههه وانا ابتسمتلها وغسلنا واستحمينا حلو وهي لبست هدومها وخرجت وانا بردو نشفت وخرجت وقولتلها.....

أنا: انتي ايييه يا شيخه ايه الجرائه دي يخرب بيتكْ.
سارة: ولا جرائه ولا حاجا انت جوزي حبيبي.
انا: هاتي حضن بقى....وحضنت ساره وبوستها من شفايفها وفضلنا حاضنين بعض 3 دقايق وبعديها سلمت عليها وروحت كانت الساعه وصلت 11:30 كدا روحت البيت وارتميت على السرير ونمت من التعب لان حيلي كان مهدود جامد... صحيت على الساعه 8:00 بالليل ببص فالموبايل ملقيتش حاجا ولا ساره رنت ولا اي حاجا فتحت نت بردو مفيش ولا اي رساله مبعوته... انا قلقت فبعت لها رساله عالواتس بردو مشفتهاش قولت ارن عليها برن الموبايل مغلق او غير متاح.... انا اتهبلت واتجننت قعدت افكر هو ايه ممكن يكون حصل معاها... خفت لتكون تعبت من الألم وحصلها حاجا فضلت افكر كتير وقولت لا انا لازم اروح لها عند البيت.. وفعلاً نزلت ورحت لقيت تحت بيتهم عربيتين والبيت عندهم فيه ناس كتير شكلو... قعدت اقول طب ايه بقى مهو مش معقوله اللي بيحصل ده انا هتجنن واعرف فيه ايه هناك... رنيت على يوسف.....📲📱.

أنا: الو ايوه يا يوسف انت فين..!
يوسف: انا فالبيت ياحمد خير في حاجا ولا ايه...!
أنا: لا اصل انا معدي من جنب البيت عندكم لقيت فيدوشه فخفت قولت ارن عليك.
يوسف: اااااا لا يا سيدي مفيش حاجا الدوشه دي ناس قرايبنا جاين يقعدو مع بابا شويه.
أنا: ليه مالو كافاله الشر حصلو حاجا ولا ايه.
يوسف: لا اصل بابا جاتلو سفريه انو يرجع تاني الرياض فالسعوديه.
أنا: ااااا تمام اصل انا فكرت في حاجا تمام ماشي.
يوسف: طب! ما تطلع تقعد معانا شويه وبالمره تاكل حاجا او تشرب حاجا احنا عاملين اكل كتير وفي ساقع بيبسي وحاجات حلوه.....
أنا: لا لا انا هروح انا وهعدي عليك بعد 10:00 كدا علشان نلف شويه ولا نلعب اي حاجا...
يوسف: مش هعرف خالص ياحمد باالَله انا هروح اوصل بابا المطار كمان ساعه.
أنا: تمام ياسطا لو عوزت حاجا قول.
يوسف: تسلملي يا صاحبي. 🤝🏻

قفلت مع يوسف وروحت البيت قعدت شويه اتعشيت وقعدت شويه عالتلفزيون عالساعه 11:47 دقيقه كدا لقيت موبايلي بيرن ببص لقيت سارة دخلت اوضتي كلمتها...

أنا: ألو.....
سارة: ازيك يا حبيبي.
أنا: حبيبي..! تعرفي انك وجعتي قلبي.
سارة: يالهوي ليه ياحمد في ايه.؟
أنا: قلقت عليكي يا سارة ليكون حصلك حاجا.
سارة: خوفت عليا ياحمد.!
أنا: انتي بتستعبطي... اومال اخاف على مين لو مخفتش عليكي.
سارة: أحمد...!
أنا: روح احمد.
سارة: بحبك اوي
انا: وانا بموت فيكي يا روحي.
أنا: تعرفي اني جيتلك لحد البيت عالساعه 8:15 كدا ولاقيت عندكم دوشه.
سارة: ايوه اصل كان عندنا ناس كتير اوي جايين لبابا لانو هيسافر 🇸🇦 السعوديه تاني للشغل بتاعو..
سارة: وانا التبخت فالطبيخ مع ماما وتجهيز الاكل للناس وكدا وبعدين انا موبايلي فاصل شحن من بعد العصر ولسا حاطاه عالشاحن من شويه.
انا: خلاص يا روحي تمام انا بس كنت خايف عليكي بجد ليكون حصلك حاجا او تعبتي من اللي حصل الصبح.
سارة: هو ايه اللي حصل الصبح..! 😉
أنا: وحياه امكْ. بتستظرفي. !
سارة: ههههههههه انا بهزر معاك ياحمد.. تعرف ياحمد انا لحد دلوقتي انا مش مصدقه اننا عملنا كدا وانك فتحت طيزي.
أنا: ولا انا يا سارة بجد مكنتش اتخيل ان خرمك يالبوه حلو اوي كدا.
سارة: اااااه قولت ايه؟
أنا: اللاه مالك يا لبوه في ايه ههههههه.
سارة: اصل كلمه خرمك يا لبوه طالعه منك حلوه اوي اكنها دخلت فخرمي اححححح.
أنا: فسري... وبعدين فبنت الشرموطه دي اللي هتحلبني دا صوتها وهي بتتلبون بس بيهيجني.
سارة: احمد!
أنا: ايه!
سارة: افتح الواتس كدا عاملالك مفاجأه.

فتحت الواتس لقيتها باعتالي فيديو مدتو 46 ثانيه وهي ماسكه خياره 🥒 ونازله فشخ فخرم طيزها وعّماله تطلع الخياره من خرمها وتمصها وتدخلها تاني ويتقول نيك خرمي ياحمد افشخو وانا ماسك زبي وخلاص على آخري من منظرها وهي فاشخه رجليها وحاطه الخياره فخرم طيزها الملبن دي. قولتلها....

أنا: خخخخخ احا ياسارة.
سارة: عجبك الفيديو يا حبيبي.
أنا: طيزك بنت متناكه يا سارة حلوه اوي يخرب بيتك.
سارة: انا متناكتك ياحمد وتيزي ملكك يا روحي.
أنا:مش قادر استنى لليوم اللي هنبقى فيه مع بعض انا وانتي فبيت واحد ياسارة ونكون متجوزين.
سارة: ولا انا ياحبيبي نفسي نتجوز بقى وامتعم متعه عمرك ياحمد.
أنا: هيحصل يا حبيبتي
سارة: بحبك ياحمد
أنا: بعشق جنانك يا مجنونه. هههههههه
سارة: هههههههه
أنا: انتي بتعملي ايه دلوقتي....!
سارة: ياخبر دانت نسيتني انا كنت مكلماك ليه اصلاً كنت عايزه اقولك حاجا.
أنا: ايه...!
سارة: اصل اسماء جايه كمان يومين تبات عندي قبل اما الدراسه تبدأ.
أنا: فعلاً الدراسه لسا باقي عليها اسبوع.
أنا: طب! وهتعملو ايه بقى يا هانم.... هههههههه
سارة: منت عارف. 😉
أنا: اه يالبوه يابت اتهدي بقى ايه مبترحميش. هههههههه
سارة: لا بجد انا عايزاها تعملي كوسي بالسويت لاني بقالي 3 اسابيع معملتهوش من ساعه اخر مره.
أنا: فعلا انا لاحظت انو كبير وانا برزع فيكي هههههه بس مضايقنيش على فكره كان حلو.
سارة: لا انا هخليها تعملهولي علشان الجامعه وكدا.
انا: ماشي يا روحي انتي هتعملي ايه دلوقتي.
سارة: انا هنام لان حيلي اتهد من الصبح ههههههه وبعد العصر.
أنا: خلاص ماشي.
سارة: باي يا روح قلبي ممممواة 💋
أنا: باي يا حب قلبي.

وقفلت معاها الخط وقومت دخلت الحمام اتفرج على الفيديو وهي بتلعب فخرم طيزها اللي شكلو فاجر ده بعد ما وسع وبقى روووعه جبتهم عليها يطلع مرتين ورا بعض وغسلت وطلعت دخلت الاوضه ونمت...

تاني يوم صحيت على بعد الضهر كدا لاقيت سارة باعتالي عالواتس رساله بتقولي فيها انها عايزاني ضروري اول ما اصحى علشان انزل معاها نشتري شويه طلبات وكدا وفعلا رنيت عليها واتفقنا اننا ننزل بعد العصر المول علشان تشتري الحاجات بتاعتها ورحت قابلتها وسلمت عليها وبوستها من خدودها واخدتها فحضني وقولتلها ايه هنعمل ايه بقى يا ستي جايباني على ملاوشي ليه كدا......

سارة: شوف ياحمد انا صراحه عايزاك جنبي على طول وانا لما بصدق انزل من البيت علشان اقابلك.
أنا: ياروحي وانا مقدرش اتأخر عليكي
سارة: طيب بص يا سيدي احنا هنروح الاول المول نشتري كام حاجا ليا وبعدين هنعدي ناكل في اي حته اتفقنا...
أنا: اتفقنا تمام.

ورحت انا وهي المول ودخلنا عند قسم الهدوم والملابس الداخلية للحريم ولاقيتها بتنقي كام سنتيانه علي كام كولوت وقالتلي .....

سارة: ايه رايك ياحمد السنتيانه 👙 السوده ولا الحمره احسن..؟
أنا: صراحه انا شايف الحمره هتبقى عليكي حكايه.
سارة: طب والبانتي الاسود ولا الرصاصي.
أنا: صراحه الاتنين حلوين.
سارة: هممم...!
سارة: طب! انا عايزه اقيسهم دلوقتي تعالى معايا.
أنا: دلوقتي!
سارة: ايوه ايه مش نفسك تشوفهم عليا ولا ايه. هههههههه
أنا: طب ياله.

أنا فاللحظه دي زبي بدأ يشد عليا ووقف عليها اوي ودخلتني معاها المكان اللي بيغيرو فيه وراحت قالعه ملط انا اول ما شفتها كدا على طول رحت حاطت إيدي على طيزها وهي بتبصلب بصه لبونه وبتقولي اهدى شويه لما اقيسهم وبعد كدا ابقى العب براحتك هههههههههه انا خلاص على آخري من منظرها وقفت بعيد شويه لحد ما لبست البرا والكلوت وورتهملي وقالتلي...

سارة: ايه رايك.
أنا: جامد ياسارة عليكي اوي بجد هياكل منك حته.
سارة: طب الكولوت الاسود ولا الرصاصي احلى.
أنا: الاسود عليكي حكايه هو والسنتيانه الحمره.

انا زبي بداء يبان من فوق البنطلون وهي شافتو ورات جايه جنبي وهي بالداخلي كدا وقربت مني ومن شفايفي وبوسنا بعض ولاقيتها نزلت بأديها على زبي وهي زانقاني فالحيطه ونازلين تقطيع فشفايف بعض وراحت باعده عن شفايفي وباصالي بصه اللبونه بتاعتها ونازله على ركبها وهي باصالي وبتفتح سسته البنطلون وبتطلع زبي وراحت مدخلاه كلو فبوقها ونازله مص فبتاعي وهي باصالب بصتها دي وانا كل ما ابصلها احس اني عايز اكلها بسناني... وخلاص لما قربت انزلهم رحت باعدها عني ولاقيتها بتقولي هاتهم على وشي ياحمد ورحت حاطت زبي على وشها وفضلت تشم فيه وتلحسو ونزلتهم على وشها ولما خلصت طلعت مناديل ومحت بتاعي واديتها منديل مسحت وشها ولسا ريحه لبني على وشها... خلصنا وسارة لبست هدومها واخدت الطقم وعدينا واحنا ماشيين على محل لبيع مستحضرات التجميل وكدا لقيتها دخلت واشترت باكيت سويت... وطلعنا من المول ودخلنا عالموقف بتاع العربيات وركبنا ميكروباص واستنينا لما يحمل وطلعنا واحنا فالطريق وانا ماسك ايد سارا وانا راكب انا وهي فالكانابه ورا وفي ست مع ابنها الصغير معانا ورا وانا راكب جنب الشباك وساره فالنص فروحت قارص ساره من فخادها بإيدي لقيتها نطت نطه صغيره كدا بصتلي ولقيتها بتبتسملي كدا وراحت تانيه ضهرها بحيث ان طيزها تكون شابّه لفوق شويه ورحت انا مادد إيدي فوق البنطالون بتاعها اللي كانت لابساه ودخلت صابعي لحد ما وصل لخرم طيزها وفضلت ابعبص فيها طول الطريق وهي تضغط على شفايفها وبتبص لي بهيجان وبتغمضلي عنيها وتفتح بوقها وراحت حاطه إيديها على كسها وراحت مبرقالي بعنيها 👁👁 فهمت انها خلاص هتنزلهم فطلعت إيدي على طول علشان متغرقش الدنيا وخلاص نزلنا من العربيه ووصلتها البيت وسلمت عليها وانا روحت.

عدى يومين على اللي حصل بيني وبين سارة كنت فاليومين دول رحت السكن والجامعه اخلص شويه حاجات للسنه الدراسيه الجديده وكدا ورجعت تاني وكنت بتطمن على سارة بس مبفتحش معاها كلام لاني كنت مشغول جامد وكنت بدور على شغل ولقيت شغل فصيداليه جنبنا والامور تمام.... قبل الدراسه بيومين لقيت ساره بترن عليا العصر فرديت عليها....

سارة: ازيك يا حبيبي وحشتني اوي ياحمد.
أنا: وانتي كمان اكتر يا سارة وحشتيني اوي.
سارة: تعرف اليومين اللي فاتو دول حلص ايه ياحمد...
أنا: حصل ايه...!
سارة: هحكيلك.....

سارة بتحكي وتقول.....
أمبارح أسماء جاتلي وقعدت معايا زي ما قولتلك انها جايه تقعد معايا قبل ما الدراسه تبدء وقلت بالمره وهي هنا تعملي كوسي بالسويت علشان انا برتاح بأديها وفعلا الساعه 5:00 قبل المغرب لاقيت اسماء بتخبط على الباب ودخلتها وسلمت عليا وسبتها...ترتاح شويه من السفر وبالليل على الساعه 11:00 دخلنا الاوضه وانا طلعت اتطمن ان ماما نامت هي وعمر ويوسف ولما اتأكدت ان كلهم نامو قفلنا على بعض الباب بتاع الاوضه و جبت السويت واسماء عجنتو وانا قلعت الهدوم اللي كانت عليا واسماء قلعت البرا وفضلت بالكولوت بس وبعديها رحت نايمه على السرير 🛏 وفاتحه رجليا الاتنين اول ما فتحت رجليا وكسي بان وبانت شفايفه اسماء لقيتها بتضحك وبتبصلي بصه كلها هيجان وراحت نازله على كسي وقالتلي...

أسماء: ايه يا بت ياسارة ايه النجيله اللي عندك دي هههههه.
سارة: منا بقالي داخله على الشهر اهو معملتهاش ياسوسو هههههه.
أسماء: دانتي عايزه تتقرصي من كسك يالبوه هههههه يابت قولتلك متخليش شعرتك تطول.
سارة: منا مستنياكي يا روحي علشان تعملهالي.

أسماء مسكت السويت ياحمد وبدأت تحطو على كسي وتشد وتنتف فيه وانا اتوجع اه اه اه وبعديها راحت بعد ما خلصت كسي نزلت شويه تحت على المنطقه اللي بين كسي وبين خرم تيزي وفضلت تنتف فيهم وخلصت وكلو تمام وجابت فوطه وبلّتها ميه ساقعه وحطتها على كسي علشان ميحصلت التهابات وكدا... وعدى 3 دقايق وقالتلي اقفي بصي على نفسك فالمرايه كدا ووقفت وشفت نفسي واتبسط اوي ان شكلي بقى حلو كدا... لقيت أسماء جت من ورا ضهري وحضنتني وسندت راسها على كتفي وقربت شفايفها من تحد عند رقبتي وهمست فوداني....

أسماء: وحشتيني.
سارة: وانتي كمان.
أسماء: تعرفي ان انتي احلويتي اوي ياسارة مممم.
سارة: اااااه اه بتعملي ايه....!
أسماء: بطبطب على النونو يا سو وصراحه هو وحشني اوي. 💋

فاللحظه دي ياحمد انا لفيت وشي لوش أسماء وقربت منها وشفايفنا فشفايف بعض ورحت ماسكه وسطها وهي كمان قفشت فتيزي وبزازي على بزازها واحنا واقفين انا ملط وهي بالكولوت وفضلنا نبوس فشفايف بعض 5 دقايق ولقيت اسماء حضنتني جامد وراحت لافاني ورامياني على السرير ولاقيتها بتقلع فالكولوت بتاعها ورمتو وقربت مني وانا عالسرير وراحت نايمه فوقي وفضلنا نقطع شفايف بعض تاني ممممممممم. وراحت اسماء نازله على بزازي وفضلت ترضع فيها وتضمهم على بعض وتعصرهم وانا اه اه ولاقيتها مره واحده بتبصلي وهي بتضحك ضحكه حيحنه وراحت نازله على كسي وفضلت تلمس شفايف كسي بصوابعها وتلعب فيهم لحد ما زنبوري بدأ يقف اوي ولقيت اسماء طلعت لسانها وبدأت تلحس فزنبوري وتمص فيه وايديها على بزازي بتعصرهم مممممممم.

أنا: أحاااااااااا نيك كملي يخرب بيت لبونتكو.

وبعد كدا ياحمد انا خلاص كنت جبت آخري وقولت لاسماء....... ها ها ها أاااااااه أسماء خلاص ابعدي هنزلهم ابعدي قالتلي نزليم على وشي ياسارة... وكملت لحس لحد ماانا نزلتهم على وشها وشويه نزلو فبوقها وقالتلي ممممم عسلك طعمو حلو اوي يابت وراحت منيماني على ضهري ورفعت طيزي وفتحتها واول ما شافت خرمي تنحت وسكتت...!

أسماء: أحااااا ياسارة ايه اللي حصلك ده يابت.
سارة: ايه يا أسماء في ايه..!
أسماء: نهار امك مش فايت خرمك مالو عامل كدا ليه.. 😱
سارة: مالو يا اسماء..!
أسماء: واسع اوي ليه كدا يخرب بيتكْ.
سارة: أصل انا بلعب بخيارة 🥒 فيه.
أسماء: كسمك يالبوه ومش قولتيلي ليه كنا جبنا خيارتين قبل ما ندخل.
سارة: مش مهم يا أسماء عادي عديها.
أسماء: سارة! انتي الواد أحمد عمل معاكي حاجا ولا لا لان دي عمرها ما تكون فتحه خياره ابدا وبعدين تعالى هنا من امتى وانتي بتلعبي فخرمك بالخيار يالبوه.
أسماء: سارة لو مقولتيش ايه اللي عمل فيكي كدا انا معنتش هعرفك تاني.
سارة: خلاص هقولك انا نمت مع أحمد وفتح طيزي ارتحتي ياستي.
أسماء: طب! مقولتليش ليه كدا من الاول يا شرموطه ولا لازم تزعليني.
سارة: خفت لتزعلي مني يا سوسو 🥺
أسماء: ازعل منك ايه يا عبيطه انتي اختي وحبيبتي اللي عمري ما اقدر ازعل منها.
أسماء: بس الصراحه الواد احمد فشخك جامد يابت خرمك ابن متناكه حلو اوي. هههههههه
سارة: تصدقي ياسوسو اني كنت مبسوطه اوي وهو بينيك فخرم طيزي ممممممم.
أسماء: طب! بقولك ايه عايزه منك طلب.
سارة: أطلبي.
أسماء: انا عايزه اشوفكو انتو بتعملو كدا.
سارة: لا يالهوي ياأسماء مقدرش انتي اتهبلتي.
أسماء: علشان خاطري انا سمعتك وانتي بتكلمي مامتك انها هتروح لخالتك بكره ومحدش هيكون هنا غير عمر ويوسف.. هنحاول انا وانتي نشوفلهم صرفه ونسربهم من البيت نقولهم مثلا اننا احنا والبنات صحابنا هنتجمع عندك ونسربهم ايه رأيك.
سارة: طب!....... خلاص ماشي هكلم احمد يجيلي بكره.
أنا: أحاااااااااا أحاااااااااا ياسارة البت أسماء دي هتوديكي فداهيه اسمعي مني.
سارة: اومال انا بحكيلك ليه يا نيله مش علشان تاخد بالك بكره وانت جايلي وصراحه ياحمد انا زبك وحشني اوي وطيزي بتاكلني اوي وعايزه اتناك فيها تاني..
أنا: اه يا بنت اللبوه هههههههه بس بقولك ايه اوعي البت أسماء تصورنا ولا حاجا نتفضح.
سارة: لا متقلقش انا هنبه عليها واصلا هي متعرفش اني كلمتك دلوقتي ولا قولتلك حاجا.
أنا: ماشي يا سارة بكره هكلمك...

وخلصت المكالمه مع سارة وانا مش مصدق اننا هنعمل كدا تاني لا وايه دا أسماء هتكون بتتفرج علينا يعني حاجا آخر نييك بعد ما خلصت المكالمه كانت الساعه ⏱️ حوالي 4:10 دقايق بعد العصر انا رحت شوفت أيه اللي ورايا على الساعه ⌚7:40 لقيت الموبايل بيرن ببص فالشاشه لقيت سارة فرديت عليها...

أنا: ألو ايوه ياسارة.
سارة: ايوه أحمد! الحقنا ياحمد احنا واقعين فمصيبة... 😰.
أنا: أيه.......................!

¶نرجع لقبل المكالمه بعد ما سارة واحمد قفلو الخط مع بعض وايه هي المصيبه اللي سارة واسماء وقعو فيها وكمان هنتعرف على سبب المصيبه من الاول اصلا ومين اللي هيدخل فالموضوع وهو اساساً صاحب المصيبه.. ده اللي هنعرفو لما ننتقل لمنظور سارة.

꧁منظور سارة꧂

سارة: هااااح مممواه ببوس فالموبايل ياحمد لانك بتوحشني.
سارة: 💭 بتفكر... طب! ازاي انا واحمد هنعمل كدا واحنا عارفين ان اسماء بتبص علينه هههههههه يخرب بيت الكسوف.
موبايل أسماء بيرن.. 📲
سارة: اللى مين اللي بيرن ده..!؟
سارة: أيه ده دي هاجر الللي بترن..!
سارة: أسماء! أسماء! أسماء!.
أسماء من جوه الحمام 🚽: أيوة يا ساره انا فالحمّام في حاجا...!
سارة: موبايلك بيرن وأختِكْ هاجر هي اللي بترن.
أسماء: طب! انا طالعة اهو...
أسماء: كنسلي عليها وانا هرن.
سارة: ماشي.
أسماء: وريني الموبايل كدا.
سارة: خودي اشمعنا يعني هاجر بترن عليكي.
أسماء: انا عارفه! 🤷🏼‍♀️ أستني هنعرف دلوقتي.

أسماء بترن على هاجر... 📲📱........

أسماء: ألو ايوه يا هاجر في ايه...!
هاجر: ألحقيني يا اسماء ياختي انا فمصيبه. 😢
أسماء: مصيبه ايه يا بت انتي...؟
هاجر: صاحبي اللي انا بكلمو اللي انا حكيتلك عنو واننا على علاقه مع بعض وهو معاة صور ليا وفيديوهات.. ولما انتي قولتيلي ابعدي عن الواد ده انا فعلاً بعدت عنو بس هو لما لاحظ اني معنتش بروح له ولا بكلمو بطريقه وحشه وبحاول اتهرب منو لقيتو بيكلمني وبيقولي انتي لو مش جيتيلي دلوقتي انا هنشر صورك وفيديوهاتك على منتدى نسوانجي وعلا كل المواقع الللي فالنت وفضيحتك هتبقى بجلاجل. تعالي احسنلك.
أسماء: اهو ده اللي انا كنت خايفه منو اهو ابن الشرموطه الخول ده هيفضحكي ويفضحنا معاه.
هاجر: بتعيط طب قوليلي اعمل ايه ابوس ايدك انا عارفه اني حيوانه وغبيه اني عملت كدا بس ابوس رجليكي شوفيلي حل. 🥺.
أسماء: طب اقفلي دلوقتي وانا هتصرف اقفلي!

نرجع فلاش باك ⏭️🔁 flash back لورا خالص.
.. لو تفتكرو لما أسماء خرجت من البيت بتاعهم وجت عند سارة وكسها مبلول ولما سارة واسماء لعبو مع بعض وعملو علاقه. Lez فالوقت ده، سارة سألت أسماء انتي ليه كسك مبلول كدا..؟ خلونا نفتكر سوى اللي حصل لأن ده هيفيدنا قدام ويعرفنا سبب المصيبه اللي هاجر فيها دلوقتي... نرجع لما أسماء حكت لسارة موضوع هاجر وصاحبها.

سارة: مالك بقى كسك مبلول ليه وليه داخله عليا هايجه كدا.
أسماء: صاحيه بتاعي بياكلني أوي مطقتش عليا الأندر شلته وقولت هجيلك نريح بعض.
سارة: ٱوف أيه اللي مهيجك اوي كدا.
أسماء هقولك بس اوعي تقعي بلسانك قدام هاجر.
سارة: أكيد لا طبعاً متخفيش.
أسماء: كنت نايمه وحسيت ان في صوت هسهسه في الٱوضه وفضلت مكمله على اساس اني نايمه طلع صوت هاجر بتكلم صاحبها وبتعمل معاه سكس شات فالموبايل.
سارة: يالهووووي أزاي.
أسماء: معرفش انا أما سمت صوتها فتّحت عيني بالراحه خالص بصيت لقيت ضهرها ليا والهاند فري 🔊 وصوتها عالي وهي مش حاسه بنفسها.
ساره: هممم ايوه وبعدين.
أسماء: فضلت مركزه معاها بنص عين لاقيتها بتتاوة وبتفرك وتتحرك واااه صدري بيوجعني أممم طلعته اهو تعالى مصه اممم بالراحه... وانا هجت على هاجر من اسلوب كلامها اول مره اشوفها كدا وشويه لاقيتها مدت إيديها فالبنطلون ونامت على ضهرها وبصت نحيتي وإتأكدت اني نايمه وراحت شاده اللحاف عليها وغمضت عينيها وسرحت في المكالمة وتقريباً كان بيعمل معاها زي ما أحمد صاحبك بيعمل معاكي فالموبايل.
سارة: أوووف ليه هي كانت بتقول ايه...!
أسماء: كانت بتلعب في كسها وبتقوله كسي هيموت عليك فاكر اخر مره انت لمسته فيه كان عامل ازاي! هو مولع أكتر دلوقتي وعايزك تبرده وتطفيه ممممم.
سارة: أحاااااا هاجر طلعت شرموطه.!
أسماء: دي أقل حاجا تتقال عليها لان واضح انهم بيتقابلوا وبيعملوا بجد.
سارة: ٱوووف طب! وانتي عملتي ايه.
أسماء: أنا فضلت مندمجة معاها لحد ما نزلت وقامت دخلت الحمام 🚽 قمت أبص على السرير لاقيت ريحته كلها عسل من بتاعنا وبصيت على موبايلها ملقتوش قولت اكيد خدتو معاها الحمام تكمل.. رحتوقفت عند الحمام مسمعتش صوت لحد ما كانت هتخرج رجعت مكاني وعملت نفسي نايمه 😴 هي جت بصت عليا ودخلت على سريرها وأتغطت ونامت وأنا بقى معرفتش انام وفضلت بتقلب يمين وشمال لحد ما النهار طلع وقومت لاقيتها في سابع نومه دخلت الحمام لاقيت الأندر والبرا بتوعها فالغسيل طلعت الاندر لاقيته كله عسل وملزق خلصت حمّامي وأحدت دش🛁 🧖🏻‍♀️ وطلعت بصيت عليها لاقيتها نايمه والغطا لحد وسطها بس رحت جنبها لاقيتها نايمه من غير برا وصدرها كله هينط من البضي👚 اللي لابساه مكنتش لابسه حاجا تحت ورفعت الغطا لاقيت طيزها باينه من البنطلون اللي لابساه وماسك على طيزها جامد هجت عليها اوي وكان نفسي اعمل معاها زي ما بنعمل بس قولت ليها يوم بعدين بقى واستنيت اما كلو صحي وفطرنا وحسيت اني عايزه ارتاح وجيت لك.
سارة: أووف يخرب بيتك يا هاجر وناويه تعملي معاها ايه.
أسماء: ريحيني الاول بس وبعد كدا نفكر على رواقه.

بعد ما أسماء عملت مع سارة العلاقه Lez وسارة اصلا حكت لأحمد على اللي أسماء قالتهولها واللي حصل مع هاجر وصاحبها لما كانو بيعملو سكس شات مع بعض. ولسا هنعرف أسماء هتعمل ايه مع هاجر اختها وهتواجهها ازاي.. خلونا نكمل والمرادي هنطير لأسماء وهاجر اختها........

لما اسماء قالت ل سارة أنها هتخلي هاجر اختها تعملها حلاوه sweet وينضفوا بعض هتسخن اختها وبعدين تقولها على اللي سمعته وشافته وده اللي حصل هنعرفه دلوقتي...

أسماء بتكلم هاجر: بقولك إيه يا جوجا.
هاجر: نعم ياختي عايزه ايه.
أسماء: مش ناويه تحني عليا وتنضفيني بقى اصل انا عفنت وعايزه انضف قبل ما اروح السكن 🏢 علشان ميبقاش شكلي وحش قدام البنات.
هاجر: ههههه أنا اللي عايزه انضف... فكرتيني... خلاص يوم الخميس بالليل نعمل ايه رايك هيكون فاضل الجمعه وانتي هتسافري السبت.
أسماء: خلاص ماشي.

عدى اليوم وجه الخميس بالليل...

أسماء: ايه يا جوجو جاهزه.
هاجر: استني لما امك وابوكي ينامو علشان ميسمعوش صوتنا.
أسماء: ماشي.

واستنوا شويه لحد ما الساعه جت 2 بالليل ودخلو يناموا وهما دخلو اوضيتهم وقفلو على نفسهم وهاجر قلعت التيشيرت اللي لابساه وبقت بالكت بس واسماء عملت زيها بقت بالبرا بس والاتنين مش دايما بيلبسو براهات كات بسيطه يدوبك تمسك الصدر بس مش اكتر.

هاجر: هتعمليلي ولا اعملك الاول.
أسماء: اي حاجا مش فارقه.
هاجر: طب! تعالي اعمليلي الاول...

وهاجر إددت أسماء ال. sweet وقعدوا هما الاتنين على الارض واسماء مسكت إيد هاجر ونضفتها إيد إيد وبعدين دخلت على باطها كان فيه شعر كتير وهنعرف ليه بردو....

أسماء: أي يا بت العفانه دي سايبه باطك كدا ليه
هاجر: عادي كسل.
أسماء: من امته ده! 🤨 دا أنتي مكنتيش بتخلي الشعر يطلع فيه أصلاً.
هاجر: عادي بقيت بكسّل.
أسماء: هممم ماشي ياختي.

وكملت تنضيف لأختها خلصت إيد والتانيه وخلصت باط والتاني.. وهاجر وقفت وقلعت البنطلون اللي لابساه وقلعت بالأندر بتاعها وبقت هاجر بالكت بس وباقي جسمها عريان وفتحت رجليها الاتنين وظهر كسها بشعره مكنش كبير اوي زي باطها.

أسماء: أنتي بتحلقي شعرتك وبتسيبي باطك ولا ايه. ؟
هاجر: لا بس شعر الباط بيطلع اسرع فعلشان كدا طول.
أسماء: هممم ايوا ايوا اتعدلي بقى خليني انضفلك كسك.
هاجر: اممم بالراحه اممم.
أسماء: مابالراحه اهو... وكل ما اسماء تنتف شعر كس هاجر تطلع صوت... ممم اااه اييي.
أسماء: ايه يا بت مالك مش على بعضك ليه. 😏
هاجر: مفيش بس انتي شديتي جامد وجعتيني.
أسماء: احطّلك مخدر 🧴🧫 عما تعمليلي وبعدين نكمل؟
هاجر: أه ياريت علشان كدا هيوجعني اكتر.
أسماء: ماشي... وقامت جابت المخدر وادت اختها تدهن كسها ودهنته لنفسها.
هاجر: يلا تعالي عما يكون المخدر خدر شويه واكون خلصت لك... وبدأت هاجر تنضف لأختها دراعتها اللي كانت نضيفه أصلاً ودخلت على باطها نضفتو مكنش فيه كتير.
هاجر: يلا أقلعي بنطلونك.

قامت أسماء قلعت البنطلون وشالت الاندر كمان علشان يبقوا مره واحده وقعدت مكانها تاني وبقوا هما الاتنين عريانين إلا صدورهم واحده عليها كات والتانيه لابسه برا كات خفيفه بردو هاجر مسكت رجلين اختها ونضفتها وبعدين نيمتها على ضهرها وفتحت رجليها وبدأت تنتف لها شعرتها.

أسماء: فاكره اول مره ماما عملت لنا كنا عاملين ازاي.
هاجر: هههههه كنا مكسوفين اوي وماما تتحايل علينا نقلع ونقول غمضي عيلك ولو فتحت نلبس.
أسماء: ههههههه كانت بتصوت مننا.
هاجر: اسكتي بقى اجمدي علشان هنتف اهو.
أسماء: ااااه اااي.
هاجر: اي بيوجعك. 😏
أسماء: مش اوي بس النتش بيوجع منتي عارفه.
هاجر: خلاص يا كوكو انا آسفه وبتطبطب على كس اختها.
أسماء: هههههه بتعملي ايه يا بت.
هاجر: بصالح الكوكو علشان ميزعلش.
اسماء: اخلصي يا رخمه.

وكملت هاجر اللي بتعملو وطبعاً كانت بتتحرش بأسماء وتفرش في كسها بأديها وتلعب فيه بصوابعها وأسماء بتتلبون وتتمحنن وكملت هاجر اللي بتعملو وفضلت تلعب في كس اختها بعد ما نضفته وتلعب في شفايفه وتقرصها وتشدها من زنبورها وتقولها ايه يا بت زنبورك وقف عليا ليه كدا. هههههه واسماء قالتلها.. من لعبك فيه ااااااه ممممم بالراحه يا جوو كسييي اااه وهاجر قالاتلها اريحهولك ولا تكملي انتي... اسماء قالاتلها تعالي اما اكملك شعرتك الاول وبعدين نكمل راحت اسماء..قايمه وعدلت نفسها وجاجر نامت على ضهرها ونزلت اسماء على كس هاجر بالحلاوه وكان احمر وشكله ظهر بعد ما اسماء نضفتو من الشعر وبقى زي البيبي 👶 وبعد كدا اسماء بدأت تلعب في كس هاجر زي ما عملت لها وهاجر طول ما اسماء بتلعبلها هي بتتنحنح ممممم ااااه ممممم بيوجعني ااااه كسيييي وعملو lez. مع بعض لحد ما هاجر كانت بتتوجع جامد من كسها فأسماء قالتلها ايه يا بت مالك هو في حد كان بينيكك و بيلعبلك فيه ولا ايه ههههههه هاجر فاللحظه دي اتخضت ووشها اتغير واحمر وقالت لأسماء... ايه يابت اللي انتي بتقوليه ده؟ 😰 راحت اسماء قايلالها ايه هتخبي على اختك حبيبتك...! فهاجر ردت عليها وقالتلها.. أنتي اتجننتي اوعى كدا بطلي قله أدب.. اسماء حكت لها كل اللي هي سمعته لما كانت بتكلم صاحبها فالموبايل وكانت بتعمل معاه سكس شات وهي مخدتش بالها ان اسماء سامعه كل حاجا.. هاجر بدأت تعيط🥺
وتقول لأسماء اوعي تكوني قولتي لحد حاجا.. أسماء ردت عليها وقالت.... منا لو كنت عايزه اقول لماما كنت قولتلها من زمان بس انا عايزه اعرف كل حاجا. هاجر قالتلها هحكيلك.....
وبدأت هاجر تحكي ازاي هي عرفت الولد ده وانها بتحبه وبتموت فيه وواعدها بالجواز وكدا وانها فتره ما كانت وحدها فب مصر كانت بتسافر معاه وتخرج براحتها وكده كده محدش يعرفها وعايشه حياتها.

أسماء: وبيلمسك ازاي من تحت بقى ها..!
هاجر: لامحصلش... ولسا هاجر هتحلف.
أسماء: أنا سمعتك على فكره وبلاش تكدبي وعرفت انو بيلمسك من تحت واكيد بيعمل حاجات تانيه لو حكتيلي كل حاجا وعد مني مش هتكلم كلمه خالص ولو خبيتي عليا وكدبتي هقول لماما.
هاجر: حاضر هحكيلك.

وبدأت هاجر تحكي لاسماء ازاي اتعرفت عليه وطبعاً علشان كانت لوحدها فكان سهل ينضحك عليها ويكسب ثقتها ويوصل للي هو عايزه وبدأ يكلمها فون ويطلب منها صور وفيديوهات واتطورت العلاقه وبدا يقابلها في الجامعة ويقفش فيها
واخدها شقه واحد صاحبه بس مفتحهاش بيلعب لها ف كسها من بره وفتحها من طيزها... وقعدت هاجر تعيط وتقول بس هو هيتجوزني ومش هيسيبني.

أسماء: هو اللي بيدوق لبن الجموسه بيشتريها.
هاجر: بتعيط.. متقوليش كدا غصب عني كنت لوحدي وكنت محتاجه حد يطمني ويحبني هو قرب مني فالوقت ده مكنش قدامي حل غيره هو مؤدب ومش هيضرني ولا يبعد عني.
أسماء: لو كان مؤدب مكنش عمل فيكي كدا.
هاجر: انتي وعدتيني انك مش هتقولي لماما.
أسماء: هقولها على خيبتك يعني، اكيد مش هموتها بحسرتها على بنتها الكبيره.
هاجر: انا مش وحشه والل. بس كان غصب عني🥺
أسماء: اوعديني انك تبعدي عنه وتقفلي معاه السكه دي خالص.
هاجر: بتعيط.. ازاي طيب هو واعدني هيتجوزني اما نخلص دراسة يعني كلها سنه كمان.
أسماء: لو كان هيتجوزك كان ييجي يتقدم لك ويخطبك علشان يثبت حسن نيته لكن او اتهرب مفكرتيش دقيقه تكملي معاه.
هاجر: استحاله يبعد ويتهرب ده بيموت فيا انا عارفه.
أسماء: اتنيلي ولا انتي عارفه حاجا اوعي يكون نام معاكي يبت وتفضحينا.
هاجر: محصلش والل. آخره كان بيلعب بس من قدام.
أسماء: وورا؟
هاجر: هااا مالها ورا؟
أسماء: كان بيلعب بردو.
هاجر: ايوه احياناً.
أسماء: مش مرتحالك بردو وريني كدا قومي يلا.
هاجر:والل. يا اسماء زي منا بنت مفتحنيش انا علشان كدا كنت بخليه يدخله من ورا بس هم 3 مرات بس اللي مل كدا.
أسماء: يانهار ابوكي اسود😨 كمان! قومي وريني يلا يخرب بيتك قومي وريني ابن الكِلاب ده عمل ايه.

هاجر بتعيط اكتر وبتلف نفسها واسماء بتفتح طيزها وبتلاقي فعلاً خرم طيزها واسع باين عليه واسماء قالتلها.. خرمك باين عليه ملعوب فيه.. فمدت صابعها فخرم طيز اختها.

هاجر: اااه بتعملي ايه.؟
أسماء: اسكتي يا وسخه اما اشوف حصلك ايه.
هاجر: اااه بالراحه طيب وجعتيني.
أسماء: دلوقتي وجعتك اومال وهو بيركبك موجعكيش.
هاجر ساكته مش بترد.
أسماء: مبترديش ليه ها؟ ملكيش عين تردي يا لبوه.
وبتلعب فطيز اختها الكبيره.
هاجر: اااه ااااييي خلاص علشان خاطري مش هخليه يلمسني تاني.
أسماء: انتي لو فكرتي بس هخلي ماما تدبحك انتي حره.
هاجر: حاضر مش هخليه يلمسني.
أسماء: والصور والفيديوهات بتاعتك اللي معاه مش خايفه يفضحك ويبتزك بيهم.
هاجر: يفضحني ليه وهو عايز يتجوزني.
أسماء: ابقي تفي فوشي لو ده حصل دا شايفك رخيصه وسهله علشان كدا لعب معاكي وانتي لما صدقتي ولو فكرتي تبعدي هيفضحك وتفضحينا معاكي.
هاجر: هو ممكن يعمل كدا بجد.
أسماء: يعمل ابو كدا انتي مبتشوفيش الحكاوي اللي حواليكي وفضايح البنات اللي على النت علشان وثقو فشويه كلاب دول مينفعش يتقال عليهم رجاله اللي بيفضحو بنات الناس دول ولا انتي معندكيش ددمم.
هاجر: بتعيط... طب! اعمل ايه.
أسماء: اتصرفي وهاتي تيليفونه وكسريه ولا فرمتيه ولا اي حاجا.
هاجر: صعب اوي اعمل كدا.
أسماء: هنشوف لها حل بس اياكي احس انو لمسك بس ولا بعتتيله حاجا تاني.
هاجر: خلاص والل. مش هخليه يشوف شعره مني وعد.

وبعد كدا أسماء قالت لهاجر طب ياله نامي.

يلا علشان اكملك وراحت اسماء بعد ماخلصت مقربه من رقبه اختها وبايساها وحضنتها ونامو فوق بعض وفضلو يبوسو ويقطعو فشفايف بعض وعملو احلى Lezمع بعض ونامو في حضن بعض الاتنين...

وبكدا نكون عرفنا ايه هي المصيبه اللي ساره قالتها لاحمد عالخط وخلينا نرجع لسارة واحمد ونشوف احمد هل هيعرف يتصرف ولا لا وللمعلوميه احمد كان قبل ما يدخل كليه الصيدله كان شغال في مجان الميديا والاعلام والكمبيوتر والحاجات اللي زي دي ركزو فيها علشان هتفيدنا اوي في موضوع هاجر........ وخلونا نرجع لمكالمه احمد وسارة بعد ما ساره قالت لاحمد الحقنا ياحمد احنا واقعين فمصيبه وحكتلو على اللي هاجر قالتو لأسماء فالموبايل. 📲📱.

سارة: ممكن تساعدنا يأحمد احنا مش عارفين نتصرف ازاي.
أنا: هحاول يا سارة اللي اقدر عليه.
سارة: استنى أسماء عايزه تكلمك.
أسماء عالخط: بتعيط.. ايوه ياحمد ارجوك ابوس ايدك انا هاجر اختي مموته نفسها من العياط وانا كمان ومش عارفين نعمل ايه ابوس رجليك حاول تلاقي حل او اعمل اي حاجا. 🥺.
أنا: والَله يا أسماء هعمل اللي هقدر عليه..اتطمني انا هتصرف متقلقيش.

وقفلت مع سارة المكالمه وفضلت افكر ايه ممكن اعملوا يقدر يحذف الصور والفيديوهات من على الموبايل بتاع الواد ده قعدت كتير افكر وروحت داخل الاوضه وقافل على نفسي وجايب جهاز الكومبيوتر القديم 🖥من تحت السرير بتاعي وفتحته اشتغل وبدات ادور على ملفات الHack بتاعتي اللي كنت بعملها زمان..... اه نسيت اقولكو ان انا كان ليا فالهكر وكدا بحكم المجال بتاعي زمان... وفضلت ادور لحد ما لقيت ملف لفصل جهاز الهاتف عن العمل ولازم علشان الموبايل اللي نزل عليه الملف ده يفتح تاني ويشتغل لازم يتعمل للموبايل المتفيرس 👾 سوفت وير بالكامل وقعدت عملت شويه تعديلات على الملف بحيث انو يتركب على رابط مبعوت على هيئه صوره وعملت الملف وخلصتو بس ناقص حاجا الواد ممكن يشك ان ده فايرس ففكرت اني اجيب صوره لهاجر واخلي اسماء او ساره تبعتهالي واحطها على الرابط علشان الواد يفتحو وفعلا رنين عليهم واخدت الصوره وحطيتها على الرابط المتفيرس. وكلمت سارة علشان اقوللها هتعمل ايه.

أنا: ألو ايوه يا سارة.
سارة: ايوه ياحمد.؟
أنا: بصي ركزي معايا علشان اي غلطه انتي عارفه بفوره.
سارة: ماشي تمام.
أنا: بصي هتقولي لهاجر تدخل تبعت للواد ده رساله على الواتس الرساله دي هتكون الصوره بتاعتها بس دي مش صوره ده فايرس واوعي تفتحيه... قوليلها اوعي تتغطي عليه وإلا المومبايل بتاعها هيتقفل خالص.
سارة: ماشي ياحمد.

بعد ما خلصت المكالمه مع سارة راحت سارة باعته الرابط لأسماء وأسماء بعتتو لهاجر وفهمت هاجر على كل حاجا...

نيجي بقى لهاجر وهي بتكلم فالواد صاحبها.

هاجر بتتشات معاه واتس: انت ليه عملت معايا كدا وقولتلي انك هتفضحني للدرجادي انا رخيصه اوي عندك كدا🥺
الواد صاحبها: هاجر انتي عارفه انتي بالنسبالي ايه انا عملت كدا علشان انتي عايزه تسيبيني وتبعدي عني وانا و****َ مكنت هفضحك ولا هعمل حاجا انا كنت عايزك ترجعيلي ومكنش قدامي غير الطريقه دي اني اعملها علشان اخليكي ترجعيلي. بجد آسف لو كنت ضايقتك.
هاجر: أنت يا...... قطعت قلبي وكسرته بكلامك اللي انت قولتهولي انك هتفضحني... وبتعيط. 😢
صاحبها: خلاص ابوس ايدك متعيطيش انا واللَه مكان قصدي حاجا غير انك ترجعيلي بس يا هاجر انتي مش عارفه انتي بالنسبالي ايه اقسملك باللله اني عمري ما فكرت آزيكي ولا هقدر اعمل كدا.
هاجر: خلاص ابوس ايدك انا منهاره ومش قادره اتكلم. 🥺
صاحبها: علشان خاطري ارجعيلي يا هاجر انا بحبك وشاريكي صدقيني.

وراحت هاجر باعته الرابط اللي عليه صورتها وهي عريانه واول ما بعتت الرابط للواد صاحبها تلقائي الواد فتحه والجهاز بتاعه فصل وبقى حته حديده في ايدو ولازم يعملو سوفتوير علشان يشتغل تاني... وخلاص هاجر اتعلمت الدرس انها عمرها متثق في ولد ابدا بيطلب منها الحاجات الوحشه دي وحالها اتصلح خالص... نرجع لسارة واسماء بعد ما أنا ساعدتهم لاقيت ساره بترن عليا... 📲📱.

سارة: الو ياحمد.
أنا: ايوه يا سارة كلو تمام.
سارة: بجد يأحمد انا مش عارفه اقولك ايه ❤ بحبك ياللي رافع راسي. مممممواه.
صوت من بعيد بيقول اديهولي اشكروا.... دي أسماء.
سارة: طب خود اسماء معاك اهي....
أسماء عالخط: الو ايوه ياحمد انا بجد مش عارفه اقول ايه ولا اتكلم... وبتعيط.. انت عملت حاجا كبيره اوي بجد ولو في حاجا اكبر من شكراً كنت قولتهالك متشكره اوي يأحمد بجد.🙏🏻
أنا: متقوليش كدا يا اسماء انتو زي اخواتي واكتر وبعدين دا الحمد لله ان ربنِا ستر وجت على قد كدا.

واتكلمنا شويه مع بعض وأسماء ادت سارة الموبايل واتكلمت انا وهي على انها هتعمل ايه فالدراسه وكدا العام الدراسي خلاص هيبدأء كمان يومين وقفلت معاها الخط ونمت. 😴.



واحمد كبر في عين أسماء جدا واسماء اعجبت بيه هل بقى هيعملو مع بعض حاجا وممكن العلاقه تتطور بين ساره واحمد وممكن يحصل ويشاء القدر ان ساره تدخل في علاقه مع احمد؟..... ده اللي هنعرفه بعدين فالأحداث اللي جايه.

وبكدا يكون الجزء التاسع خلص واتمنى اني اكون قدمت حاجا كويسه وانا حاولت على قد ما اقدر اني اربط الاحداث ببعضها....
وخلينا نشوف في الجزء العاشر والاخير ايه اللي هيحصل مع ساره وأسماء وهيعملو ايه وهل ممكن يحصل حاجا مع اشخاص تانيه ولا لا ده اللي هنعرفو في جزء الختام......

see you.. 😊👋🏻.


Welcome Back.

الجزء العاشر.

ازيگو يا شباب اتمنى تكونو بخير وسعادة...
موعدنا مع الجزء العاشر والأخير في قصتنا الجميله وفي الجزء ده هنعرف ايه اللي هيحصل بعد ما أحمد ساعد أسماء وهاجر أختها انهم يحذفو صور وفيديوهات هاجر من على موبايل صاحبها وهنا أسماء اُعجبت بأحمد وقلبها مال نحيته وده اللي هنعرفو بعد ما احمد خلص مكالمته مع اسماء وسارة..... بدون كلام كتير خلونا نبدأ لأن الاحداث اللي هتحصل فالجزء ده جميله وخلوني أحرق نهايه القصه بإنها هتكون سعيده. 😊.


بعد ما احمد خلص مكالمته مع واسماء سارة فضلت تتكلم مع احمد شويه وبعد كدا قفلت معاه المكالمه فاللحظه دي أسماء فضلت تفكر في موضوع انها نفسها تعمل علاقه ايا كانت مع احمد وقلبها حبه بسبب اللي عمله مع موضوع اختها هاجر وطول ما سارة بتكلم في احمد جنبها وهي نفسها انها تكون مكانها وبتحسدها عليه... يعني انهم بيعملو سكس شات مع بعض وهو بيجيلها ويعمل معاها علاقه وكدا.. بعد ما سارة قفلت مع احمد أسماء قالتلها....

أسماء: يبختك بأحمد بجد.
سارة: ايه يا بنتي اشمعنا بتقولي كدا.
أسماء: يعني احمد طلع انسان شهم وجدع وكمان يبختك انو بيريحك.
سارة: هممم أسماء! بت انتي عايزه ايه من احمد قوليلي...! طريقه كلامك مش مريحاني مش عارفه ليه.
أسماء: سارة انتي لازم تعملي مع احمد واشوفكم سوى هاااا ونفسي ادخل معاكو وانتو بتعملو كدا عايزه اجرب صراحه ممكن.
سآرة: طب! ااااااا طب! بس.......
أسماء: مبسش بقولك ايه انتي مش عايزاه ينيك طيزك ولا ايه؟
سارة: ايوة.
أسماء: خلاص وفيها ايه لما اتناك معاكي على الاقل يريحنا انا وانتي وبالمره اجرب.
سارة: بت بقولك ايه بالراحه على احمد.... أسماء انا مش عايزه اللي هنعملو ده يأثر على علاقتي بيكي ولا بعلاقتي بأحمد فهمتي...
اسماء: يعني ايه.
سارة: يعني يا حلوه متلعبيش عليه من ورايا وتحببيه فيكي وتتمحنني عليه ده قصدي وطبعا احمد عمرو ما هيحب غيري انا عارفه بس انا بنبهك وخلاص.
أسماء: ايه اللي انتي بتقوليه ده يا ساره... لا طبعا ازاي انا اعمل كدا يا بنتي انتي اختي وانا لا يمكن اعمل حاجا زي كدا اوعدك بجد انا عمري ما فكرت اصلا انا بس عايزه اجرب معاكم وانتو بتعملو كدا نفسي اوي يا سارة.
سارة: خلاص ايه رايك اكلمو بكره يجيلنا... كدا كدا ماما بتنزل الشغل الساعه 9:00 الصبح وعمر هينزل دروسه علشان بداء دروس 📚 مش هيبقى في حد غيري انا وانتي بس.
أسماء: طب! ويوسف اخوكي فين انا مش شفتو من اول ما جيت.
سارة: يوسف سافر من اول امبارح قبل ما تيجي.. لأنوا راح السكن بتاع الكليه بتاعتو لان خلاص هنبداء دراسه بعد يومين وبعدين دا الكليه بتاعتو في سينا.
أسماء: تمام خلاص كلميه علشان نعمل كدا قبل ما امشي بكره عالسكن واسافر للكليه.

بعد ما عدى اليوم لاقيت ساره بترن عليا الساعه 6:00 الصبح بدري وحكتلي انها هي واسماء عايزين مني اني اعمل معاهم علاقه مع بعض واسماء هتتفرج علينا انا وسارة واحنا بنعمل كدا .. انا اتهبلت ومكنتش عارف ارد على سارة ازاي بس سارة قالتلي انهم عايزين يجربوا مع بعض الحاجا دي وهم شافوا افلام سكس كتير للثلاثي وكدا وحبو يجربوا انا قولتلها...

أنا: طب امتى هنعملها.
سارة: ايه رايك نعملها النهارده؟
أنا: مين هيبقى عندكم فالبيت يا مفاضيح. 😄
سارة: هههههههه متقلقش مش هيبقى في فالبيت غيري انا واسماء بس... يوسف مسافر من اول امبارح وعمر نزل دروسه الساعه 7:00 وماما هتنزل من البيت على 9:00.
أنا: ماشي انا هاخد دش دلوقتي وهجيلك على 9:30 كدا.
سارة: ماشي يا روحي ممممواه 💋 باي يادكري ههههههه.
أنا: اه يا بنت اللبوه ههههههه باي.

وخلصت المكالمه مع سارة وقمت من على السرير ودخلت الحمام اخدت دش وفطرت كويس لأني داخل على معركه😅 وفضلت قاعد شويه لحد ما لاقيت موبايلي بيرن لاقيت سارة بترن وبتقولي يلا تعالى قولتلها حاضر انا جاي اهو... ونزلت ورحت لحد البيت وخبطت على الباب محدش بيرد ولا حد بيفتح فضلت واقف شويه لحد ما الباب فتح ولاقيت أسماء هي اللي بتفتح فقولتلها...

أنا: ازيك يا اسماء.
اسماء: اهلا ياحمد ازيك اتفضل تعالى.
أنا: اومال فين سارة.
أسماء: دخلت الحمام وطالعه.

ولاقيت اسماء بتقولي ادخل تعالى ودخلت الصاله وقعدتني وقالتلي تشرب ايه ولا تفطر قولتلها لا لا انا تمام انا جاء اشوف ساره عايزه حاجا ولا لا... لاقيت أسماء بتضحك هههههه وبصت ليا بصه خبث كدا وقالتلي اهي سارة طلعت اهي... ببص على شمالي لاقيت سارة طالعه من الحمام ولابسه بشكير 🥼ولافاه على جسمها وشعرها مبلول تقريبا كانت بتستحمى وكان شكل ساره يهوس بجد... انا اول ما شفتها لاقيت صاحبنا بدأ يصحصح معايا كدا... ولاقيت ساره بتقرب مني وبتسلم عليا سلمت عليها وباستني من خدي وراحت قاعده جنبي وروكبها لحد فوق شويه مكشوفه ولاقيت اسماء بتقول لنا...

أسماء: طب انا داخله اعمل حاجا وهسيبكم مع بعض بقى ههههه.
أنا: البت صاحبتك دي هبله. ههه.
سارة: هههههههه طب يلا قوم تعالى آه بالحق انت فطرت ولا لا.؟
أنا: ايوه فطرت وكلو تمام.
سارة: طب تعلى ورايا.
أنا: ايه رايحه على فيه.
سارة: اللاه هندخل الاوضه يلا بقى.

وقومت من على القعده اللي فالصالون ومشيت ورا ساره وهي ماشيه قدامي بتتمايص عليا وبتهز فطيزها وانا زبي واقف عليها ولاقيتها دخلتني الاوضه وسابت الباب🚪🔓 مفتوح... قالتلي.....

سارة: يلا بقى اقلع التيشير اللي انت لابسه ده وحد راحتك عالأخر.
أنا: طب! ما تهدي شويه مش على طول كدا ههههه.
سارة: منا هاديه اهو انا بقولك اقلع خد راحتك معايا انهارده عايزينها تكون احلى ليله يا جوزي.
أنا: طب متقفلي الباب..!
سارة: لا سيبو كدا كدا مفيش حد غيرنا انا وانت وأسماء.
أنا: طب واسماء فين صراحه انا هتكسف واحنا بنعمل كدا وهي بتتفرج علينا.
سارة: متخفش ولا تتكسف دا هي هتتفرج بس واحنا مع بعض.

قولتلها ماشي تمام.. لاقيت سارة رجعت لورا شويه ومسكت البشكير وبتفك فيه واول ما فكت الربطه ووقع لاقيت جسم سارة كلو عريان قدامي.. انا فاللحظه دي زبي شد عليا جامد وبدأت العب فيه من فوق البنطلون لاقيت ساره بتقولي.. متقلع اللي مضايقك ده.. وروحت قالع البنطلون وراحت ساره مقربه مني وهي عريانه وانا نايم على السرير بالبوكسر ونامت فوقي وفضلت تبوس فيا وانا سايب نفسي ليها واول ما قعدت على البوكسر انا زبي ولع وميلت على راسي وفضلنا نبوس في بعض فلوضع ده ورحت ماسك فسارة ومشقلبها ومنيمها عالسرير وبقيت انا نايم فوقها ومدخل وسطي بين رجليها ونازلين انا وهي تقطيع فشفايف بعض مره واحده ببص يمين لاقيت أسماء واقفه عالباب بتاع الاوضه وبتبصلنا ومتنخه... انا بصيت لها ولاقيت ايد سارة وتعدل راسي وبتقولي.. سيبك منها وبصلي هنا وركز فاللي انت فيه هااااا كمل يلا.. كملت بوس في شفايف ساره ولاقيت اسماء جت قعدت قصادنا بعيد على الكرسي اللي جنب المكتب وبتتفرج علينا ومتنحه وعماله تعض فشفايفها مركزتش معاها كتير ومره واحده سارة لاقتها بتتعدل وانا اتعدلت وقومنا من على السرير وسارة نزلت على الارض وقالتلي اقف فوقفت وراحت سارة نازله على ركبها ومنزله البوكسر لحد فخادي وزبي بقى فوشها.. لاقيتها بتمسكه وبتلعب فيه وبتبصلي بعنيها ورافعه راسها ليا وعنيها كلها هيجان.. لاقتها راحت مطلعه لسانها وبتلحس فراس زبي بالراحه انا خلاص جبت آخري ومره واحده رحت مدخل زبي فبوقها وفضلت تمص لي... وعماله تغمض عينيها وتطلع صوت المص وزبي محشور فبوقها.. لاقيت أسماء بتبص لسارة وراحت رافعه رجليها الاتنين على الكرسي وفضلت تلعب فكسها وهي شايفه صاحبتها بتمص لي زبي بعد كدا لاقيت ساره راحت مطلعه زبي من بقها وقامت من على الارض وراحت نايمه على السرير واخدت وضع الDoggy. انا اول ما شفت منظرها كدا رحت قالع البوكسر ونازل على طيزها..وبدأت ابوسها والحس فيها وقفشت فالفلقتين وفتحتهم لاقيت خرم طيزها واسع وشكلو ابن متناكه رحت مدخل مناخيري فيه وفضلت اشم فيه وساره عماله تطلع صوت... اااه ممم ممم واسماء نازله لعب فكسها وانا بلحس لسارة.. لاقيت سارة بتقولي.. دخل زبك يأحمد جوه دخلو مممم رحت مدخل لساني جوه خرمها وفضلت الحس فيه واول ما لساني قرب من خرمها ارتعشت رعشه بسيطه.. ورحت قايم وعادل نفسي ومسكت زبي وبدأت العب فخرم ساره شويه بزبي... واسماء هتموت جنبنا من المنظر.. اول ما دخلت راس زبي فخرم سارة لاقيتها قالت.. ااااااه بصوت عالي رحت كاتم بوقها بأيدي وبدأت ادخل زبي كلو بخرمها وهي ممممممم لاقيت أسماء قامت مره واحده من على الكرسي وراحت قالعه البضي والبنطلون بتاعها وقربت من سارة وعنيها منزلتش من على منظر زبي وهو داخل فخرم سارة.. لاقيت ساره بتبص لأسماء فعنيها بصه وجع وهيجان فنفس الوقت وبتغمض عينيها وأسماء بصت على سارة وهي بتتوجع وراحت نازله على شفايفها وباستها علشان تهديها شويه وفضلو يبوسو فبعض 5 دقايق ومره واحده لاقيت اسماء قامت وقلعت البرا وبزازها بانت انا من منظر بزازها انا تنحت وانا بنيك فسارة.. وراحت قالعه الكولوت بتاعها ونايمه تحت وش سارة وفشخت رجليها لاقيت ساره نزلت على كس اسماء وبدأت تلحس فيه وكل ما ادقر زبي فخرمها الاقيها بتتوجع.. اه اه ممم ممم واسماء بصتلي بصه كلها هيجان ووشها فوشي وانا سارة تحت زبي ومره واحده لاقيت سارة علت صوتها وبدا ينزل من كسها ميه وبترتعش راحت ساره سايبه كس اسماء وقالت ااااااه بصوت عالي لاقيت مره واحده اسماء راحت بايساها فشفايفها وكتمت صوتها فرت مطلع زبي واول ما طلعتو لاقيت كميه ميه نازله من كس سارة مش طبيعيه.. ولاقيت سارة عماله تنهج.. منامت وفرشت جسمها على السرير وانا باصص لمنظرها وطيزها حمره وخرمها واسع ومش قادره تتحرك وفجأه لاقيت أسماء بتقرب مني وبصالي بصه انا عمري مهنساها ضحكه خبيثه مع هيجان.. لاقيتها بتقرب مني وجايه نحيتي ووقفت قدامي وقربت من شفايفي وراحت حاضناني سكت فيا رحت حاضنها وزبي دخل فسورتها اول ما حست بسخونه زبي على بطنها لاقيتها بتبص تحتها..وزبي على لحمها قامت بصالي بصه لبونه وراحت دافسه بزازها فصدري وقربت من شفايفي تاني وقطعنا بعض بوس لحد ما لاقيتها عملت زي صاحبتها ونزلت تلحس زبي مكان ما دخل في طيز سارة وفضلت تلحس فزبي وهو عليه نجاسه من خرم طيز سارة وتتلبون وهي بتمص وراحت قايمه ولافه نفسها ومدياني ضهرها وميلت وراحت حاطه ايدها على طيزها وبتلعب فيهم وتهزهم لي وانا واقف العب فزبي من المنظر اللي انا شايفه.. طيزها بنت متناكه كبيره فشخ وملبن اوي.. واحت نايمه جنب سارة على ضهرها ونادت عليا...

أسماء: أحمد تعالى افشخني. مممم
أنا: جايلك يا بنت الشرموطة.

ودخلت عليها وساره جنبها نايمه على بطنها مش قادره تحرك جسمها.. بس بتبص علينا وشايفه اللي بيحصل.. ورحت داخل على اسماء ومقرب منها ونايم فوقها وفضلت اقفش فبزازها وهي بتغمض فعنيها وسارة بصالها وشايفه اللي انا بعملو في صاحبتها.. قربت من بزازها كانو كبار فشخ فضلت ارضع فيهم وهي.. مممممم لاقيت سارة بتقول......

سارة: عجبك مص حبيبي يا أسماء
أساء: ممم اه اه.. مص بزازي اوي ممم
سارة: اتدلعي يا لبوه اتدلعي.
أنا: اتعدلي اتعدلي قومي.

وراحت اسماء واخده وضع ال تفقيس على ركبتها ومدياني طيزها شكل طيزها كان ابن متناكه فاجر فضلت اخبط عليها واطرقع على فخادها وهي طول منا بضربها على طيزها.. ااه ممم اه.. وسارة بصالها وعنيها كلها هيجان عليها وهي بتتلبون وانا بضربها.. رحت مادد صباعي فخرمها ومبعبصها بالراحه.. هي اول ما حست بصباعي داخل فيها لاقيتها بتبصلي وبتبرق لي بعنيها وبتغمضها بالراحه وبتعض على شفايفها مممممم.. لاقيت سارة اتعدلت وقامت من مكانها وجت جنبي وبتتبص عليا وانا ببعبص فأسماء وراحت بايساني من شفايفي.. وبعديها راحت ماسكه زبي وقربتو من طيز اسماء وقالتلي نيكها..قمت تافف على زبي ورحت مدخله بين فلقتين طيز اسماء وبلعب بزبي جوه وهي خلاص جايبه اخرها وجسمها كله سخن لاقيت سارة وقفت قدام اسماء وبصت لها فعنيها وراحت بايساها فشفايفها انا اول ما شفت منظرهم كدا دخلت راس زبي فأسماء بالراحه فخرمها.. لا قيتها ارتعشت وقالت ااااااه بصوت مكتوم كدا ومتنحه.. راحت ساره مكمله بوس فشفايفها ورحت مدخل زبي بالراحه كامل فطيزها الجامده دي.. وفضلت ادخل واطلع بالراحه وهي طول الوقت وبق ساره فبقها ممممم امممممم.. وبدات افشخ فطيزها واحده واحد وبلعب لها فزنبورها بصوابعي.. راحت ساره سايباها وقايمه قاعده على الكرسي وفضلت تلعب فكسها وهي شايفه منظر صاحبتها وهي تحت زبي.. وبتقولها...

سارة: اتناكي يا شرموطه من حبيبي اتناكي.
أسماء: اااه اااه انا لبوه ومتناكه اوي ممممم.
سارة: شايفه زب حبيبي حلو ازاي يا بنت الشرموطه وهو فاشخ طيزك.
اسماء.: اااه هااا زبك حلو اوي ااااه نيكني اكتر افتحني ياحمد اااااه.
أنا: منا بنيكك اهو يا لبوه افتحي بوقك يا شرموطه

وراحت اسماء فاتحه بوقها وانا ماسك راسها وتانيها عليا وراكب عليها Doggy. فخرم طيزها ورحت ماسك الكولوت بتاع ساره من على السرير وحشرتو فبوقها وفضلت ادخل زبي واطلعو لحد ما لاقيت البت اسماء مره واحده الرعشه مسكتها ولاقيتها بتحط ايديها على كسها وبتفرك فيه جامد وكازّه على الكولوت بسنانها وبتتطلع صوت نانأه لحد ما نزلت ميه موووت من كسها.. ساره اول ما شافت المنظر لاقيتها قامت وجت جنبنا وراحت قاعده تحت زبي واسماء بتنزل وبترتعش وفضلت تلحس فكس اسماء.. واسماء لاقيتها بتنهج وبترتعش وبتعيط انا رحت مطلع زبي من خرم طيزها اللي كان وااااسع اوي.. ولاقيت سارة بتقرب من زبي وبتحشرو فبوقها وفضلت تمص لي لحد ما نزلتهم فبوقها... وراحت بالعه اللبن كلو وبصتلي وضحكت... واسماء خلصانهعلى السرير مش قادره تاخد نفسها من اللي حصل.. انا خلصت وقعدت شويه على الكرسي وبمسح مكان النيك وبنشف العرق اللي على جسمي بالفوطه.. لاقيت سارة راحت مقربه من اسماء...

سارة: ههههه مالك يا سو تعبتي هههههه
اسماء: هاااا سيبيني دلوقتي انا مش قادره اتحرك مممم. اييي
ساره: ههههههه بس ايه رايك ارتحتي صح.
اسماء: هههه يابت مش قادره اتكلم بطني وجعاني.
سارة: شويه كدا وهتلاقي الوجع راح متقلقيش.
اسماء: هااااااااا احححح هههههههه
سارة قامت وبتبص على خرم اسماء....
سارة: الف مبروك يا سو بقيتي مفتوحه من خرمك. ههههههههه.
اسماء: هو مفتوح اوي كدا.
سارة: متقلقيش هيضم تاني ههههه ايه رايك ياحمد.. فاللي حصل.
أنا: احااا يخرب بيتكو انتو الاتنين هههههه.
سارة وأسماء: هههههههه.
أنا: لا صراحه انا اتبسط جامد. ههههه
اسماء فاقت شويه: لا دنا اول مره احس بهيجان كدا بجد واحس بحرقان جوا.
سارة: لا الحرقان ده علشان لسا اول مره انا كنت زيك كدا بس اخدت عالموضوع صراحه. ههههه
أنا: اه يا لبوه منك ليها ههههه.
ساره: انا قايمه اتمضمض واغسل وجاي.
أنا: روحي انا قاعد مع اسماء شويه هنا.
سارة: واد ياحمد اوعى تعمل حاجا تاني😅 خلاص كدا احنا جبنا آخرنا.
اسماء: ههههههه لا خلاص يعمل حاجا تاني ايه دنا مش قادره اقوم البس..اصلاً. ههههه.
ومشيت سارة وسابتني انا واسماء لوحدينا وفضلت اضحك انا وأسماء مع بعض..

أسماء: احمد انت بجد جامد اوي.
انا: وانتي جسمك صاروخ يا بت يا اسماء ايه الجمال ده يا بت.
أسماء: بقولك ايه انا عايزا ابقى اشوفك على طول بس اوعى تقول لساره حاجا.
أنا: ايييييه انتي عايزه ايه بالظبط. 😅
أسماء: لا انا صراحه عايزه ابقى اشوفك على طول ونتكلم شويه عادي يعني نبقى صحاب.
أنا: معنديش مانع بس... افرض ساره عرفت انك بتكلميني وكدا.
اسماء: ومين اللي هيعرفها بس انا عايزاك بجد ممكن نكون صحاب.
أنا: ماشي اشطا.

ولاقيت اسماء قامت من على السرير وجايه نحيتي بتتدلع عليا وجسمها ابن متناكه فاجر وميلت عليا وانا قاعد على الكرسي وباستني من شفايفي وببتبصلي فعنيا بصه هيجان وبتتحسس على زبي بالراحه. انا قولتلها

انا: خلاص بقى احنا مش هدينى شويه اهدي كدا لسارة تزعل وتتضايق.
اسماء: طب! ممكن امصو بليييز مره واحده علشان خاطري.
أنا: مالك يا بت متسربعه كدا ليه هههههه 😂
اسماء: صراحه ياحمد زبك كيفني اوي وشكلو كبير وفاجر وعايزه امصو اوي مممممم.
أنا: انزلي تحت على ركبك يلاـ

وراحت اسماء نازله على ركبها وفضلت تلعب فزبي شويه وطلعت لسانها وفضلت تلحس فيه ودخلتو فبوقها ودنها تمص لحد ما خلاص كنت هنزلها هاااااااااااااا... قالتلي نزلهم على وشي... رحت منزلهم على وشها ووشها اتملى لبن.. راحت ضاحكه وقامت ولسا بدها تطلع من الاوضه إلا وسارة مقابلاها فوشها..

سارة: ايه ده..! 🤨
اسماء: هههههههه متقلقيش دا كان بيعملي ماسك للبشره. 😅
سارة: يخرب بيتك ههههههه ادخلي اغسلي وشك يا شرموطه ادخلي ههههه.
ساره جت قعدت جنبي وانا بلبس بعد ما مسحت للمره التانيه..
سارة: تعرف ياحمد انا بجد اتبسط من اللي عملناه انهارده.
انا: وانا كمان يا سارة صراحه حيلي اتهد يا شويه لباوي.
سارة: هههههههه ماشي يا دكري مبسوطه بجد.
انا: اهم حاجه اننا اتبسطنا كلنا.

وقمت واخدت سارة فحضني وفضلنا نبوس بعض شويه وسارة لبست هدومها وطلعنا قعدنا فالصاله بره ولاقيت سارة دخلت المطبخ واسماء طلعت من الحمام كانت مستحميه ولابسه برا وكولوت وجت قعدت جنبي وبتقولي..

اسماء: ايه يا عم الجامد هتروح ولا ايه. هههه
انا: اه هروح خلاص كدا المهمه تمت بنجاح. 👌🏻
اسماء: موطيه صوتها... بص ده رقمي هبقى ارن عليك نتكلم شويه ماشي.
انا: ماشي تمام.
اسماء: انا هقوم ادخل البس حاجا فوق احسن هاخد برد. هههه
انا: قوم يا بطل الكون انت يخرب بيت جسمك يا بيت ابن متناكه بجد.

وراحت اسماء ضاحكه وقامت دخلت الاوضه وهي ماشيه وطيزها بتترج قدامي بجسمها الشرموط ده ولاقيت ساره طالعالي بكوبايه عصير منجه 🥃🥭 وبتقولي.. اشرب علشان تعوض اللي نزل منك يا حبيبي انا مزودالك السكر شويه... وشربت العصير وقمت ووقفنا انا وهي عالباب وسلمت عليها وبستها ونزلت اروح. وروحت كانت الساعه 11:30 قبل الضهر دخلت اخدت دش 🚿 عالسريع وطول منا بستحمى مش قادر انسى منظر الاتنين وهم مع بعض وانا بفشخهم وكل واحده فيهم جسمها فيه ميزه عن التانيه وخصوصا البت اسماء عليها جوز بزاز عايزين يتاكلو اكل ولا طيازها بنت متناكه فاجره وخلصت شاور ومددت شويه عالسرير وشغلت المروحه ونمت......

صحيت بالليل على الساعه 9:00 وشويه دقريباً واخدت الموبايل بفتحو ملقت حد اتكلم سبت الموبايل ودخلت غسلت وشي واتعشيت وقعدت شويه وبعدين دخلت اوضتي ومسكت الموبايل... لاقيت رساله مبعوتالي على الواتس وسارة هي اللي باعتاها وبتقولي.. أيه رايك..لاقيتها باعتالي فيديو ليها هي واسماء انا من منظرهم وهم فالفيديو انا زبي كان هيخرق البنطلون ويدخل فالشاشه.. الفيديو فيه ساره وهي ماسكه 🥒 خياره وماسكه طيز اسماء وعماله تدخل فيها واسماء بتتوجع ااااه اااه وبتقوللها اتلبوني يا شرموطه.. حلوه الخياره وهي فطيزك يا متناكه... وراحت اسماء قايمه وماسكه الخياره من سارة وسارة نامت على بطنها ومسكت طيزها وفتحتها لأسماء وبتقولها افشخني ياحمد.. راحت اسماء مدخله الخيارة فحرم ساره وساره ااااه مممم نيك طيزي ياحمد افشخني ااااه انا لبوتك منيوكتك اااه.... لحد ما الفيديو خلص كان مدتو 2:15 دقايق..
وضربت عليهم 10.. وخلصت ورنيت على سارة.. 📲📱

أنا: الو...
سارة: ايوه يا حبيبي شوفت الفيديو.
أنا: احااااا يا ولاد اللباوي ايه ده ياسارة.
سارة: ايه معجبكش ولا ايه.
أنا: احااا نيك اللى عجبني دانتو خلتوني نزلتهم مرتين ورا بعض.
سارة: ههههههه تعرف ياحمد البت اسماء مبسوطه اوي اننا وصلنا للمرحله دي مع بعض.
أنا: بت انتي اهدي شويه واتهدي كدا دانتو الاتنين طيازكوا اتفتحت بلاش عنتو تعملو حاجا تاني لتتعبو ولا يحصلكو حاجا.
سارة: خايف علينا ولا ايه.... ههههه
انا: احا انتو ايه... يابنتي انا اسمع ان نيك خرم الطيز ده بيتعب الواحده... انا مستغرب انكم انتو الاتنين متعبتوش.
سارة: ياحمد احنا عادي ياروحي انت اللي بتاعك خفيف عامل زي ايد الممرضه وهي بتدي الحقنه ههههه إيديها خفيفه.
أنا: اه يا لبوه ههههه
سارة: بقولك ايه انت هتعمل ايه خلاص الجامعه بكره...
انا: انا هحضر الشنطه وهروح في قطر 5:00 الصبح هوصل على هناك فالسكن 7 هغير وهظبط الحاجات والكتب وهنزل الكليه على 8 كدا.
ساره: ربِنا يوفقك ياروحي هتوحشني اوي ياحمد بجد.
انا: وانتي اكترةياسارة هتوحشيني مووووت.
سارة: بقولك لو في يوم فاضي فيه تبقى تكلمني وتعدي عليا فالجامعه عندي نقعد سوى وبالمره... هاااااا ها. هههههه😅 فالمكان بتاعنا.
انا: اه يا جزمه ههههه يابت اتهدي بقى.
سارة: اللاه مش جوزي ولا ايه ههههههه ومن حقي اتناك منو وقت منا عايزه.

فاللحظه دي اول ما ساره قالتلي كدا حسيت بحاجه وجعت قلبي مش عارف ايه هي بس اللي اعرفه اني لايمكن هسيب سارة مهما حصل.

انا: اه طبعاً جوزك ومن حقك ياستي. ههههه
سارة: خلاص يوم ما تكون فاضي ابقى كلمني نقعد شويه مع بعض.
انا: ماشي يا ورق العنب. 😉
سارة: سلام يابيبي... مممواه
انا: سلام يا قلب البيبي من جوه.

وقفلت مع ساره المكالمه ودخلت اوضتي وجهزت الشنطه وكلو تمام ونمت كام ساعه كدا لحد ما... الساعة جت 5 الصبح وخرجت ورحت قطعت 🎫 تذكره وركبت القطر ووصلت السكن بتاعي على الساعه 7:15 وبعديها دخلت الاوضه وحطيت الهدوم وظبطت كل حاجا واخدت الكتب والملازم ونزلت الكليه وعدى اسبوع وكل يوم كنت برن على سارة ونتطمن على بعض لحد ما كان بكره يوم الأحد كان اجازه عندي فالكليه فقولت ارن على ساره علشان اقابلها فالجامعه علشان وحشتني.. وفعلا رنيت عليها السبت بالليل وقولتلها اني عايز اقابلها.. قالتلي انا هكون فالجامعه بكره قولتلها تمام هجيلك.. ونمت وصحيت الأحد الصبح على الساعه 8:20 دخلت اخدت دش ولبست طقم كويس وطلعت من البيت ورحت لسارة عالجامعة وقابلنا بعض واخدتني من ايديا وقعدنا في حته مفهاش حد وطول محنا بنتكلم واحنا ماسكين ايد بعض.. مش عارف ليه سارة كل مادى بتقرب من قلبي اكتر...المهم... وقالتلي انت فطرت ولا لا قولتلها لا لسا وفوسط الكلام موبايل سارة رن فردت سارة..

سارة: ألو
اللي عالخط: ايوه يا سارة انتي فين....
سارة: انا قاعده شويه يا آيه مع احمد حبيبي.
آيه: ايوه يا عم بتعملو ايه كدا.
سارة: بس يا بت اتلمي مبنعملشحاجا بس شكلنا كدا هنعمل ههههههه.
أنا: يابنت المجنونه.
آيه: طب ما تيجو تقعدو معانى احنا قاعدين عند Cafaa الكليه تعالو.
سارة: خلاص ماشي احنا جايين اهو.
آيه: مستنينكم باي.
سارة: باي.
أنا: انتي اتهبلتي هههههه
سارة: ليه ياحمد بتقول كدا دا انت فالأسبوع اللي فات ده انا مكنتش قادره استحمد كل يوم بتخيلك معايا.
أنا: يا نور عيني انا معاكي اهو بس مش لازم يعني نعمل فالمكان زي كل مره نفسي آخدك ونطلع على اي لوكانده نقضي فيها ولو ساعتين بس بدل ما احنى بنعملها عالواقف. هههههه
سارة: لا متقلقش البنات هيراقبولنا المكان وكلو هيبقى تمام المهم انت لازم تقوم وتاكل حاجا علشان صحتك هههههه.
انا: يا بنت الهبله اللبونه بتجري فدمك.. هههههه
سارة: مش جوزي...

وقربنا من بعض انا وهي وفضلنا نبوس فشفايف بعض شويه واخدنا بعضنا ورحنا عند صاحباتها وقعدنا شويه وهزرنا مع بعض. ورحت جبت اكل وفطرت وكلو تمام وجيت قعدت تاني معاهم شويه وببص على ساره ولاقيتها بتغمز لصاحبتها وصاحبتها فهمت وقامو هم الكل ومشيوبعد وراحو وقفو تحت فالدور الاول يراقبو المكان وكدا وسارة اخدتني وطلعنا المكان بتاعنا. ودخلنا ولاقيت مره واحدة ساره بتزنقني عالحيطه هههههه وبتقرب مني وراحت راشقه بوقها فبوقي وفضلنا نبوس فبعض 3 دقايق كاملين ورحت باعد عن الحيطه وواخدها فحضني وهاريها بوس ومص وعض فشفايفها ورحت ماسك برازها وفضلت احسس على ضهرها ومسكت طيازها وكانت لابسه دريس ورحت رافع الدريس ومسكت فلقتين طيزها ورحت مدخل صابعي بين كسها وخرم طيزها وهي فحضني وبنبوس بعض وايدي الشمال بتحسس على بزازها وخلاص لاقيت سارة جسمها بدأء يتوه معايا وكله بقى عرق وحسيت ان الكولوت بتاعها فيه عرق وبقى ميه. رحت جاي ساندها على الحيطه ورفعت لها الدريس لحد بنطلونها ونزلت لها البنطلون بتاعها ونزلت على ركبتي وفضلت العب بصوابعي على كسها من فوق الكولوت الاحمر بتاعها وكان لازق على كساها وزنبورها ظاهر والخيط بتاع كسخا باين وبينقط.. ورحت منزلها الكلوت وكسها كان محلوق ونضيف اوي وابيض 🌺 محمر شويه من الفرك.. رحت مقرب من كسها وساره بصالي وعنيها كلها هيجان وفضلت اشم فكسها اللي كانت ريحته جميله اوي رحت مطلع لساني ومقرب من شفايف كسها وفضلت الحس فيهم ولاقيت ساره بدأت تغمض عنيها من الهيجان ااااه ممممم وانا بلحس لها بالراحه واول ما قربت من زنبورها ورحت عاضه عضه خفيفه كدا لاقيت سارة مره واحده.. ااااااااه ياحمد مممممم وبتزووم عليا وراحت ماسكه راسي وفضلت تدفسها فكسها وانا هايص نازل تلحيس... ونازل شفط فزنبورها الفاجر ده وسارة تصوت اااااه اييييي ورحت مقلعها الكلوت بتاعها وحاشره فبوقها علشان تسكت وكملت لحس لحد ما لاقتها خلاص بترتعش.. والرعشه دي معناها انها خلاص قربت تنزلها رحت باعد عنها وقايم ماسك فبزازها ومطلعهم بره البرا وفضلت امص فيهم وابوس فشفايفها وهي مغمضه وخلاص مش عادت قادره.. لاقيتها فتحت وبتقولي.. عايزه اتناك يبيبي مممممم نيك طيزي يأحمد.. ااااااه. رحت قافش فطيزها وفضلت ابعبص فيها شويه ولاقيت سارة بتنزل على ركبها وبتفتح الحزام وبتفك زرار البنطلون.. وراحت مطلعه زبي وفضلت تلعب فيه شويه وهو واقف زي الحديده وبعد كدا لاقيتها بتبصلي وبتبتسم ابتسامه خفيفه كدا وراحت حاشراه كلو فبوقها.. Hugggggg وفضلت تمص وراحت مدخلاه كلو فزورها وطلعتو مره واحده وهي بتنهج وضحكت وراحت قايمه ولفت جسمها ومدياني طيزها ورفعت الدريس ومسكتو بأديها وفضلت تلعب بطيزها وتهزهملي وانا ماسك زبي وبلعب فيه من المنظر وقالتلي... دخل زبك ياحمد فخرمي افنحني ياروحي مممممم.. ورحت نازل على خرم طيزها فضلت اشم فيه شويه والحسم بلساني وسارة نازله مممممم اااه اممم ايييي بالراحه بابيبي.. وقمت من على طيزها ومسكت زبي ورحت حاشره فطيزها اول ما دخلته فطيزها دخل بسرعه وراحت سارة راقعه بالصوت قمت كاتم بوقها بأيدي وهي اممممم وانا نزل نيك فحرمها المتناك ده ورحت مقلعها الطرحه وماسك شعرها وشادد راسها عليا وراحت حاطه ايديها على طيزها وبتقول اااااه ممم اييييي.

سارة: نيكني جامد ياحمد اه.
انا: بنيكك يا شرموطه اهو اتفشخي اكتر يا لبوه.
سارة: انا منيوكتك يابيبي ااااه.
انا: شايفه زبي بيمتعك ازاي يا لبوه.
سارة: بموووت فزبك اللي بيفشخني ياحمد انا لبوتك ااايييييي. طيزي ااااه.
انا: قولي انا شرموطه ومتناكه.
سارة: انا شرموطه ومتناكه ليك يا روحي امممممم. وامي لبوه مخلفاني لبوه زيها ااااه.
انا: نفسك تتناكي قدام امك يا شرموطه. هاااا.
سارة: اااااه اييييي افشخني قدامها وانا تحت زبك وهي بتتفرج عليا وانا تحتك امممممم.
أنا: اتناكي يا لبوه اتناكي عجبك زبي وهو بيفشخك.
سارة: زبك حلو اوي اااااااااه.

وخلاص سارة جابت آخرها وبترتعش جامد ولاقيتها بتحط ايديه على زنبورها وبتلعب فيه ااااااه ااااااه اممممم افشخني اكتر اااااه مش قادره ممممم ورعشتها زادت وانا كمان قربت اجيبهم ورحت ناتر لبني جوه خرمها ومره واحده دخلت زبي كلو حشر فخرم طيزها ورحت حاطت ايديا الاتنين على بوقها ولاقيت سارة مره واحده رقعت بصوت عالي ااااااااممممممممم وراحت منزله ميه مووووت على رجليا من كسها.. ورحت مطلع زبي من طيزها ولاقيتها وقعت فالأرض وبتعيط وراحت مسخسخه... انا اتهبلت واتخضيت رحت لابس البوكسر وعادل هدومي وحاولت افوق فيها مش عارف.. قمت فاتح شنطتها مطلع إزازه البيرفيم بتاعتها ورشرشت على وشها شويه لحد ما عطست 🤧 وفاقت وهي بتعيط... رحت اخدها فحضني...

أنا: خضتيني عليكي ياسارة اقسم بالَله.. مالك يا بنتي ايه اللي حصلك.
ساره: مدروخه ومش قادره تتكلم.... مش عارفه ياحمد مش قادره خالص.. وبتعيط.
انا: يا خبر ابيض.. آنا آسف بجد يا سارة انا اتغاشمت انا عارف.
سارة: قومني بس اعدل هدومي والبس. 🥺
انا: لا اهدي الاول لحظه لما امسحلك اللي نزل جوه دقيقه...

واخدت مناديل وساره نايمه على الارض وشكلها يصعب على الكافر.. بجد انا فعلا اتغاشمت عليها المره دي وحاسس بالندم... قمت ماسحلها طيزها من اللبن اللي نزل جواها وعدلتلها هدومها من فوق ولبستها الكلوت بتاعها وحاولت اقوم فيها علشان ارفعلها البنطلون وهي ياعيني مش قادره تصلب طولها كل شويه تقع.. فسندتها على الحيطه ورفعتلها البنطلون ورحت بايس رجلها لأني حسيت اني بهدلتها بجد.. وقمت وعدلتلها الدريس وظبط لها البرا والUper Body ولبستها الطرحه.. وهي مدروخه وتعبانه ورحت اخدها فحضني.. ارتمت عليا زي العيال الصغيره وبستها... ولاقيت تيليفونها بيرن.. فطلعتو من شنطتها وردت...

اللي عالخط: ايه يا بنتي ده كلو .....
سارة: مش قادره تتكلم... خلاص يا ايه احنا نازلين اهو.
ايه: طب يلا بسرعه احنا هنسبقكو على الكافيه البت آلاء جايه دلوقتي.
سارة: ماشي باي.
انا: مالك يا روحي حاسه بحاجا..
سارة: حاسه بوجع بسيط بس بدا يروح.
انا: طب هتقدري تنزلي ولا اشيلك. هههههه
سارة: ههههه لا هقدر انزل.
انا: طب يلا ننزل.
ونزلنا انا وسارة..وسارة ماشيه مش قادره تمشي من التعب ودخلنا على صاحباتها وصاحباتها فضلو يضحكو من منظر ساره وهي مهدود حيلها وتعبانه وقالت هاتولي كوبايه ميه اشرب... وآلاء قاعده متنحه وفضلت تبص عليا وفضلنا نضحك مع بعض شويه لحد ما اتزنقت وقولت انا رايح الحمام 🚽 ورحت... إلا وآلاء قامت ورايا صحباتها قالولها رايحه فين قالت هروح الحمام انا رخره... وراحت الحمام ودخلت وخلصت وكلو تمام إلا وألاقي آلاء فوشي... اصل حمامات الولاد جنب حمامات البنات في دوره الميه اللي فالكليه بتاعتهم... ومكنش في حد معانا غيري انا وهي وقالتلي....

آلاء: ايه يا عم الجامد ههههه البت سارة خلصانه بره.
انا: لا اصل هي تعبت شويه من اللي حصل هههههه.
آلاء: لا انت شكلك باين عليك مفتري هههههه.
انا: ولا مفتري ولا حاجا دنا بس اتغاشمت عليها النهارده بس.
آلاء: لا بس باين انك اتغاشمت جامد دا البت مش قادرة تمشي.

وفاللحظه دي لاقيت بتاعي بدء يصحصح.. من الكلام وهي اصلا جسمها يهيج الحجر... لاقيتها بتبص تحت وبتضحك...

انا: ايه بتضحكي ليه.؟
الاء: لا مفيشاصل في حاجا ظهرت عندك تحت كدا..
انا: اااا هههههه لا دا من الاثارة بس.
ألاء بتبص عليا وعنيها كلها هيجان لما شافت زبي ظاهر من فوق البنطلون...
ألاء: طب وايهاللي مخليك مثار كدا..
انا: هااااا.
الاء: هااا ايه مالك كدا في ايه.
انا: احاااا مالي ايه يا بت اني منا عادي اهو..
آلاء: بتبص لي بخبث.. لا مش عادي يا حماده ههههه
انا: خخخخخ ايه يا بت في ايه.

ولاقيتها بتقرب مني.. ووقفت قدامي وانا متنح لها وراحت جايه حاطه ايدها على سورتي وبطني ومقربه من شفايفي وبتقولي....

آلاء: ولا انا عايزاك.
انا: خخخخخ احااا مش هنا لحد يشوفنا.
آلاء: طب! تعالى...

وراحت ماسكاني من ايدي ودخلتني معاها حمام البنات مكنش فيه حد ودخلنا حمام من الحمامات جوه وقفلنا الباب وبقى جسمس فجسمها ورحنا حاضنين بعض وفضلنا نبوس فشفايف بعض... والبت بنت المتناكه بزازها كبار خالص متروسه فصدري اوووف.. ورحت حاطت ايدي على طيازها وفضلت العب فيهم شويه من فوق البنطلون بنت المتناكه كانت لابسه حته بنطلون جينز 👖 لازق على طيزها وفضلت اقفش فبزازها الملبن دي وراحت مره واحده حاطا ايدها على زبي ومسكتو وفضلت تلعب فيه لحد ما كام هتخلع فايدها وقامت رايحه مقمضه على راس زبي جامد.. انا من الوجع قولت اسس اه.. لاقيتها سابت ايدها ونزلت على ركبها وفكت زراير البنطلون وطلعت زبي ومسكتو بأديها وقربت راسها منو وفضلت تشم فزبي وتحطو على وشها ومره واحده منحت بوقها ودخلت زبي كلو فزورها وفضلت تمص لي وعنيها كلها هيجان وباصالي لحد ما خلاص قربت اجيبهم ولسا بدي ابعدها علشان مينزلوش فبوقها.. قامت مطلعه زبي من بوقها وقالتلي بصوت واطي اهدى استنا.. وراحت قايمه ولفت لي وراحت منزله البنطلون بتاعها والكلوت وطيزها كانت بنت متناكه كبيره وفلقست قدامي وقالتلي بصوت واطي هتهم على طيازي.. ورحت ماسك زبي وضارب عشره على طيزها وقالتلي دوقهوملي.. رحت شايل شويه على صابعي وحاطو فبوقها وفضلت تمص فصابعي زي اللبوه.. وخلصنا ومسحت زبي وغسلت وهي مسحت اللبن بتاعي من على طيزها.. وقالتلي اهدى استنى.. البس هدومك عبال ما اتطمن ان مفيش حد بره... وفعلا لبست وخلاص كلو تمام وقالتلي اطلع وطلعنا سوى من الحمامات بس قولتلها اطلعي قدام انتي علشان محدش ياخد بالو وانا هروح اجيب كوبايه قهوه وجاي وراحت هي... وبعد شويه دخلت عليهم ومعايا القهوه لاقيت ساره بتقولي......

سارة: كنت فين ياحمد ده كلو قلقتني عليك.
انا: لا دنا خلصت حمام ورحت جبت كوبايه قهوه بس وجيت.
آلاء: طب متبقاش تتأخر على ساره يا عم احمد اصلها باين عليها بتحبك اوي ههههههه
سارة: طبعا بحبو مش هيبقى جوزي حبيبي.
أيه وآلاء وصاحباتها: ايوه يا سيدي ايوه يا عم... محدش قدكو.

انا قاعد مبضون اصلا منهم وآلاء كل شويه تبصلي وتضحك وانا كمان ابصلها وتضحك وقلبنا القعده كلها ضحك وهزار.. وعدى اليوم واتطمنت على ساره وروحتها.. ورحت انا البيت عندنا... ودخلت اخدت دش وارتحت شويه.. ونمت لحد بعد المغرب بشويه كدا وصحيت على رنه سارة فمسكت الموبايل ورديت عليها.

سارة: الو مساء الخير على أحلى جوز فالدنيا.
انا: مساء العنب على اجمل وارق بنوته.
سارة: ايه يا حبيبي انت نايم ولا ايه...
انا: اه نمت شويه كدا.
سارة: نوم الهنا ياروحي
انا: تسلملي يا ورق العنب... ههههههه.
سارة: تعرف ياحمد انهاردة ان انا كنت بموووت بجد.
انا: احاااا من ايه كفاله الشر مالك...!
سارة: انت هتستهبل ياحمد.. ههههههه كنت هموت منك وانت بتنيك فيا النهارده الصبح ههههه.
انا: يخرب بيتك انا وربِنا فكرت حصلك حاجا بجد لما لقيتك وقعتي عالأرض وسخسختي مني.
سارة: انا مدرتش بنفسي اول ما بتاعك لاقيتو دخل جامد فيا انا حسيت ان جسمي اتخدر والرعشه مسكتني وبدأت ادوخ هههههه.
انا: اقسم باللَه انا ساعتها ياسارة كنت على آخري ومش قادر اسيب طيزم المهلبيه دي. ههههه.
سارة: بس انت غرزتو ياحمد دنا الوجع لسا فيا لحد دلوقتي. هههههههه
انا: بجد ياسارة آسف مكنش قصدي بالَله بس اعملك ايه انتي اللي طيزك وجسمك يهيجو الحجر.. ههههههه.
سارة: يا روحي انا كل جسمي ملكك ومن حقك تفشخني زي منتا عايز.. تعرف ياحمد انا كل يوم بحلم انك معايا فبيت واحد ومخلفه منك.
انا: وانا يا سارة بجد نفسي الحلم ده يكون حقيقه.
سارة: طب شد حيلك انت وخلص كليه وتعالى اتقدملي بقى..
انا: دنا لو اطول اتجوزك حالا هعملها.
سارة: نفسي اوي يحمد بجد نفسي نتجوز بقى انا وانت وتفتحني ياروحي ممممم.
انا: بت اهدى شويه انا لسا صاحي مش عايزين هبل انا زبي ورم انهارده.. ههههه
سارة: ههههه خلاص انا كنت برن عليد علشان في رحله هتطلع آخر السنه..البنات عاملين رحله وهنطلع كلنا سوى.. فقولت تيجي معانا.
أنا: والرحله دي هتطلعو فين.. هتبقى فين يعني....
سارة: اسماء بتقول هنروح رآس سدر فسيناء.
أنا: يا خبر ابيض دي بعيده اوي ياسارة.
سارة: محنا هنقعد 3 تيام هناك كلنا مع بعضنا.. ها هتيجي.
انا: انا صراحه عايز اجي بالمره اغير جو بعد ما السنه تخلص ونخلص دراسه.
سارة: طب كويس.. يعني هتيجي اقول لأسماء انك جاي...
انا: تمام اعملو حسابي معاكم.
سارة: خلاص يوم.................. هقولك الرحله هتطلع منين ونتقابل سوى انا وانت ونروح.
انا: خلاص ماشي ياروحي.
سارة: هتوحشني اوي.. مممممواه💋
انا: وانتي يا قلبي ❤

وخلصت مكالمه وقفلنا الخط.... ورجعت السكن تاني وكملت دراسه وخلاص عدت السنه وكلو تمام وامتحنا وخلاص جه معاد الرحله.. وقبل الرحله بيوم سارة رنت عليا بالليل على الساعه 10:20 وقالتلي اننا هنتقابل على اول الشارع فالمكان كذا........ والأتوبيس هيجيلنا وياخدنا وهيكون فيه البنات واللي طالعين الرحله...ودخلنا الاتوبيس وقعدنا جنب بعض وطول محنا فالطريق وسارة نايمه على كتفي ومنظرها جمييل اوي بجد حسيت اني عايز آخدها فحضني بس الشرميط صاحباتها كل شويه عمالين يضحكو علينا واحنا كدا... ههههههه.. كنت عايز اقلع فرده الكوتشي واحدفها فيهم.... ماعلينا المهم وصلنا الحمد لله وطلعنا الفندق 🏨 وحجزنا اوضتين واحده ليا والتانيه ليها وكمان صاحباتها كل واحده حجزت اوضه لان ممنوع 2 يقعدو فأوضه واحده ديزاين الغرف هناك بيسيع لشخص واحد بس في كل غرفه ... المهم كل واحد ممنا دخل اوضتو ونمنا لحد بعد العصر بشويه وصحيت.... قمت رنيت على ساره لاقيتها بتقولي...

سارة: صحي النوم يا استاذ احنا جايين نتبسط ولا ننام...
انا: خلاص يا كابتن متزقش كدا انا صاحي اهو... اومال انتي فين كدا.. ايه الدوشه اللي حوليكي دي.
سارة: احنا تحت على البحر انزل تعالى يلا.
انا: انا نازل اهو هغير وهغسل وشي ونازل.
سارة: متتأخرش يلا بسرعه الاكل هيبرد انا شايلالك نصيبك.
انا: الللل وكمان عاملين اكل وشايله نصيبي... دا ايه الحلاوه دي... ههههههه.
سارة* طبعا اومال مش جوزي وحبييبي لازم اغزيك حلو. هههه يلا بسرعه انزل منظر البحر جميل اوي والشمسه بتنزل.
انا: يلا باي انا جاي.

وقفلت معاها وغسلت وشي فالحمام اللي فالاوضه ونزلت رحت على الشط لاقيت ناس كتير هناك والجو مليطه نسوان ايه وحاجا آخر نييك.ههههه ولاقيت سارة واسماء قاعدين تحت شمسيه وجايبين اكل ومستنين.....

انا: اه يا جزم كلتو من غيري..
اسماء: يا عم اتنيل انت كمان دي حارنه عليا ما ادوقش حاجا غير لما انت تنزل.
سارة: بس يا بت اني الدكر لازم ياكل الاول هههههههه.
اسماء: لا انتو مع بعضيكو انا هموت من الجوع هههههه.
انا: خلاص خلاص يلا ناكل بطلو غلبه بقى انتو الاتنين.

وقعدت وقلنا سوى ومنظر البحر صراحه جميل اوي والموج 🌊 حاجا في منتهى الروعه وجبنا ببسي وشربنا وقعدنا هزرنا مع بعض ونزلت البحر وهم كمان نزلو البحر كانو لابسين محترم يعني مش حاجا جريأه ولا حاجا بضيهات وبناطيل اسماء لابسه أشارب وساره لابسه طقيه فوق راسها. وفضلنا لحد المغرب كدا وبعدين كل واحد مننا طلع على اوضتو وقعدنا شويه لحد الساعه 9 بالليل لاقيت سارة بترن عليا وقالتلي احنا نازلين انا واسماء رايحين المطعم اللي تحت نقعد شويه تحب تيجي ياحمد... قولتلها تمام انا هلبس وطالع اهو... لبست وطلعت لاقيتهم مستنيين فآخر الطرقه اخدتهم ونزلنا وقعدنا شربت قهوه وهم طلبو عصير واكل وطلبت انا كمان اكل واكلنا وقعدنا شويه مع بعض احنا التلاته... وقومنا وطلعنا من المطعم كانت الساعه داخله على 12:00 واحنا طالعين على السلم قولت لسارة هتعملي ايه دلوقتي...... قالتلي.. مش قادره ياحمد انا خلاص تعبت والنوم كبس عليا.. هدخل انام... ودخلنا على طرقه الاوض وسارة دخلت اوضيتها وانا اسماء كملنا لحد اوضنا .. اوضه اسماء بعد اوضهساره ب3 غرف واوضتي في آخر الطرقه ورا... ولسا بطلع المفتاح من جيبي وبفتح باب الاوضه إلا ولاقيت اسماء بتبسبسلي بيس بيس احمد.... انا بصيت لها ولاقيتها بتعملي بأديها على ودنها إشاره الموبايل.. وراحت داخله اوضتها.. انا قعدت افكر واقول 💭 ياتى عايزه ايه بنت المجنونه دي... ولاقيت رقمها بيرن عليا.. فتحت الخط...........

أنا: الو.
اسماء: الو ياحمد.
أنا: ممكن اعرف ايه العلامه اللي انتي عملتيهالي دي.
اسماء: مالك ياحمد في ايه دنا كنت عايزه اتكلم معاك شويه.
انا: هممم وعايزه تتكلمي معايا ليه يا ست هانم.
اسماء: صراحه ياحمد انا من ساعه آخر مره لما عملت معايا انا وسارة ونفسي اجربو تاني بس معايا انا بس.
انا: خخخخخخخخخخخخخخ.
اسماء: الشخرة طالعه منك تجنن ياحمد ممممممم.
انا: احاااااا يا لبوه مالك يا بت في ايه متتظبطي كدا بدل ما آجي اظبطك.
اسماء: ياريت تيجي تبرد النار اللي جوايا ياحمد.
أنا: اسماء.! انتي عايزه ايه بجد.
أسماء: ياحمد بقولك عايزاك عايزاك افهم بقى.
أنا: ايوه يعني عايزه مني ايه.
اسماء: وبعدين معاك بقى هوووف... عايزاك تنيكني هااا ارتحت كدا.
انا: خخخ احا كمان مره بت يا اسماء انتي اتهبلتي احنا وسط النا يعني لو حد شافني وانا داخلك الاوضه الفضايح هتبقى بجلاجل... وبعدين سارة افرض عرفت هيبقى منظرنا ايه قدامها...
اسماء: وايه اللي هيعرف سارة بس وبعدين محنا عملناها سوى انا وانت وهي مع بعض... جت عليا المرادي واناوانت نكون لوحدينا!
انا: يا بنت الهبله المره اللي عملناها سوى دي كانت مره وخلصت وبعدين احنا كنا متفقين.. افرض ساره عرفت اللي بيني انا وانتي... اكيد هتزعل..
اسماء: طب بص تعالى وانة هقف عالباب وهستناك واعمل نفسك رايح نازل تحت ولا حاجا واول ما ي عند باب اوضتي ادخل.
انا: يابنت المجنونه هتفضحينا.. هههههه.
اسماء: يلا تعالى بقى انا مستنياك.

قفت معاها المكالمه وانا عمال افكر طب هعمل كدا ازاي.. افرض حد شافني وانا رايحلها او خارج من عندها... وبعديييييين بقى... وطلعت من الاوضه وانا عمال اتلفت يمين وشمال واتسحبت نحيت اسماء وهي واقفه عالباب... واول ما قربت من الاوضه راحت ساحباني جري وقافله الباب علينا....

انا: بالراحه يابنت الهبله كنتي هتوقعيني. ههههههه
اسماء: بس شششششش اقلع بسرعه.
انا: نعم يا روح امك بت اهدي مش على طول كدا 😅
اسماء: بقولك اقلع اخلص انا هايجانه وعلى آخري لازم اتناك النهارده يعني لازم اتناك.
انا فاللحظه دي افتكرت فلم 🎬 الباشا تلميذ لما كان فالغرزة والبت كانت هيجانه عليه... 😂هههههههه.
انا: طب بالراحه الامور دي مبتجيش كدا لازم الاتقان فالاداء ولازم الهدوء يسيطر...
اسماء: بلا هدوء بلا نيله بقولك هايجه ياحمد كسي بياكلني هموت واتناك.. ممممم. وراحت عاضه على شفايفها.
انا: اومال انا جايلك ليه مش علشان اشوف البطل ده واريحو. 😏 وقربت منها.....

ولاقيت اسماء بتعض على شفايفها وبتقرب مني وهي لابسه البيجامه بتاعه النوم عاللحم... ورحت واخدها فحضني وقولتلها وحشتيني... قالتلي وانت كمان وحشتني اوي ممممم. ورحت قافش فشفايفها وفضلت اعض وامص فيهم وايدي على ضهرها ورحت منزلها على طيزها وفضلت العب فطيازها وبسخنها وفتحت فلقاتها ورحت مبعبصها وهي فبوقي. اممممم اممممم.. ااااه... ورحت مادد ايدي وفاتح زراز البيجامه بتاعتها ومطلع بزازها وفضلت امص فيها واضمهم على بعض ولاقيت اسماء جسمها وحوح وقاد نار وخدودها احمرت عالأخر وراحت زقاني على السرير.. وقامت قالعه ملط علأخر انا اول ما شوفت منظرها رحت قالع التيشرت والبنطلون وفضلت افرفش فزبي شويه لاقيتها بتقرب مني وراحت نايمه عليا وراكبه على وسطي وزبي قدام كسها ونامت عليا وفضلنا نبوس فشفايف بعض شويه لحد ما راحت ماسكه زبي وحطت ايدها فبوقها وطلعت تفافه ومسحت على خرم طيزها وراحت ماسكه زبي وحطاه فخرمها واول مازبي دخل فيها قالت اااااااه بالراحه وعنيها غمضت ورحت جاي مدخل زبي ومطلع بالراحه لحد ما تاخد عالنيك ولاقيتها بتتنطت عليه واحده واحده وهي طول الوقت امممم ااااه نيكني ياحمد .... وهي بتتنطت على زبي وانا ماسك فأيدها الاتنين مشبك ومنظرها ابن متناكه فاجر بطيزها الملبن اللي بتترج وبتخبط فبضاني وزبي محشور فطيزها.. انا خلاص هجيب آري رحت ماسك راسها وضاممها عليا وانا نايم وواخدها وضع cowgirl ورحت نازل فشخ فخرمها جامد وهي.. ااااه ااااه اااه اييييي ايييي بيوجع امممم زبك بيوجعني امممم... انا: زبي مكيفك يا لبوه.. ردت وقالت اممم اااه زبك حلو اوي نيكني جامد ااااه.. وفضلت انيك فخرم طيزها لحد ما حسيت انها خلاص الرعشه جت عندها وبدأت تتوجع رحت مدخل زبي على آخرو وحاشرو جامد هي خلاص عنيها غمضت من الهيجان وجسمها رخا معايا ولاقيت ميه بتنزل من كسها عليا وغرقت السرير.. رحت مطلع زبي منها وقايم من عليها وهي خلاص حيلها اتهد ونامت على السرير وبتنهج جامد... ورحت جاي منزلهم على طيزها... اووووه... بعد ماخلصت مسحت زبي ودخلت الحمام بتاعها وعسلت وكلو تمام هي مش قادره تتحرك نايمه على السرير.... قولتلها..

انا: هاااا انبسطي ولا ايه هههه.
اسماء: يخرب بيت جمدانك انا مش قادره كل حته فجسمي بتشتكي.
انا: احااااا ياسوسو اومال لو فتحتك بقى صح مش عالسريع زي كدا كنتي هتموتي مني ولا ايه ههههههه.
اسماء: لا دنا كدا تمام اوي. هههههه
انا: ماشي طب انا همشي يلا قومي غسلي وامسحي كدا وروقي علشان هنمشي بكره..
اسماء: لا انا جسمي متكسر مش قادره بجد اتحرك انا هنام كدا والصبح هستحمى وهغسل.
انا: ههههه يامجنونه.. انا همشي خلي بالك على نفسك يا لبن انت. 😁
اسماء: ماشي يا عم الدكر.. ابقى خود الباب فأيدك.

وفتحت باب الاوضه واتلفت يمين وشمال واتطمنت ان مفيش حد فالطرقه وطلعت وقفلت الباب على اسماء واجريت على الاوضه بتاعتي.. ودخلت وقفلت ونمت...

تاني يوم الصبح على الساعه 10 كدا صحيت ولاقيت باب الاوضه بيخبط.. قولت مين.. ردت سارة.. انا ياحمد... قمت من على السرير وفتحت لها الباب... ايه ده انت لسا صاحي ولا ايه.. قولتلها ايوه لسا صاحي.. قالتلي طب يلا ادخل اغسل وشك وغير هدومك وتعالى معايا يلا هننزل نشتري شويه حاجات من بره القريه ونيجي.. ودخلت غسلت ولبس ورحت معاها فضلنا نلف شويه ودخلنا كام محل وهي اشترت اللي هي عايزاه ورجعنا تاني عالعصر كدا دخلنا مطعم واتغدينا سوى انا وهي ورحنا طالعين عالاوض بتاعتنا غيرنا ونزلنا انا وهي لاقينا اسماء وصحابنا اللي معانا فالرحله عاملين يلعبو باسكت بول وطايره فضلنا نلعب شويه معاهم وجه الليل وطلع كل واحد مننا اوضتو وعلى الساعه 11 بالليل كلمت سارة قولتلها تعالي ننزل نقعد شويه على البحر.. قالتلي طيب انا طالعه.. وخرجت من اوضتي ولاقيتها بتقفل فالباب بتاعها ورحتلها ومسكت ايدها ونزلنا انا وهي مع بعض نتمشى شويه عالبحر ووقهنا وقعدنا شويه عالشط...وفضلت اكلمها ونتكلم سوى.

سارة: مالك ياحمد في حاجا.
انا: هااا لا لا ابدا مفيش.
سارة: اومال في ايه احنا من ساعه ما خرجنا وانت قولتلي تعالي نتمشى شويه وانت شكلك مش مريحني مالك يا روحي.
انا: مش عارف بجد يا سارة حاسس بضيق اوي بجد.
سارة: يالهوي مالك ياحمد في ايه احكيلي...؟
انا: سارة... هو افرض اننا مكملناش سوى مع بعض او محصلش نصيب ومتجوزناش انا بفضل افكر طول الليل فكدا.
ساره: بتتكلم بصوت فيه عياط بسيط.. هواااا انت ليه بتقول كدا ياحمد 🥺
انا: لا دنا بفكر بس لا ميكنش القدر عايزنا نكمل سوى وخايف اوي يا ساره ان ده يحصل.
سارة: بدانت تعيط.. يعني انت ممكن فيوم من الايام تسيبني ياحمد. 😢
انا: ياخبر لا طبعا لايمكن ولا هيحصل يا سارة اني ابعد عنكةابدا. انا بقولك كدا علشان خايف فرق السن اللي بنا يكون عائق يوم ما آجي اتقدملك.. بما انك خلاص خلصتي جامعه وخلصتي تعليم خالص.. وخايف من الاصعب ويتقدملك عريس واهلك يكونو موافقين عليه.
سارة: ومين اللي قالك اني أصلاً هوافق على اي عريس يتقدملي ياحمد انا لايمكن اكون لحد غيرك يا نور عيني.
انا: تعرفي يا سارة نفسي اغمض عيني وافتحها الاقينا اتلمينا انا وانتي فبيت واحد.
سارة: وانا كمان ياحمد نفسي فكدا اوي بجد.

ورحت واخدها فحضني وماسك ايدها ومنظر البحر شكلو رومانسي وضوء القمر بيلمع فالميه وصوت الموج 🌊 الهادي مع نسمه الهوى البسيطه مخليه القعده روقان... وفضلنا شويه كدا لحد ما قمنا ودخلنا الفندق ونمنا علشان نصحى الفجر نرجع....
ورجعنا من الرحله على الساعه 11 الصبح وسارة سلمت على اسماء وقالتلي خلي بالك على ساره يا عم احمد وبتغمزلي.. قولتلها.. يلا يا بت انتي امشي من هنا هههه فهزار وسلمت عليها وكل واحد مننا رحنا على بيوتنا وصراحه اتبسطنا اوي بالرحله وخصوصا البت اسماء. هههههه ورحت مروح سارة على البيت وانا روحت دخلت بيتنا قلعت هدومي واستحميت ولبست هدوم جديده ونزلت بعد الضهر على الصيدليه اللي انا شغال فيها ووانا فالشغل قلت افتح الموبايل والواتس واتطمن على سارة كدا..وقولا لا ولا زمانها تعبانه من السفر ابقى ارن عليها باللي لما اروح البيت وجه بالليل عالساعه 8:00 بعد العشاء.. لاقيت رقم غريب بيرن عليا فرديت.....

انا: الو.
اللي عالخط: الو ايوه ياحمد... دي ست.... انا مامه سارة ياحمد.
انا: ااااا اهلا يا طنط ازيك خير في حاجا ولا ايه.
مامه سارة: الحقنا ياحمد سارة وقعت من طولها ومفيش حد من الولاد هنا خالص... وبتعيك.
انا: يانهار ابيض طب اقفلي انا جاي مسافه السكه.

وقفلت الخط مع مامه سارة.. وقفلت باب الصيدليه ورحت جري لحد بيت سارة.. وخبطت على الباب امها فتحت ليا..

انا: خير ايه حصل ايه.
مامه سارة: مش عارفه انا كنت قاعده فالصاله وهي فالحمام سمعت خبطه جامده فالحمام قمت جرى رايحه عالباب فبنده على سارة لاقيتها مبتردش قمت جايبه المفتاح بتاع الترباس وفتحت الباب لاقيت سارة واقعه فالارض سندتها ودخلتها الاوضه... تعالى بالَله عليك شوفها فيها ايه.... اصل الولاد بره وموبايلاتهم مقفوله.
انا: متقلقيش يا طنط ان شاء اللَه مفيش حاجا.. خير متقلقيش... دخلت انا وام ساره عليها رحت جاي حاطط ايدي على راسها لاقيت جسمه مولع... رحت مكلم دكتوره الهام اللي جنبنا وجت كشفت عليها وقالتلي روح ياحمد هات الحقنتين دول وتعالى.... رحت جبت حقنه جلوكوز وحقنه عاديه.. وجيت راحت الدكتوره مديه الحقنه لسارة وانا ومشيت وهي ماشيه قالتلنا... متخفوش هي بس عندها شويه سخونيه وبرد والدواء اللي انا كتبتهولها ده هيخليها تخف ان شاءاللَه بس بص ياحمد.. كمان نص ساعه عبال ما مفعول الحقنه اللي انا لسا مديهالها يشتغل.. ابقى علق لها الجلوكوز.. قولتلها تمام متشكرين يا دكتور تعبناكي.. الدكتوره الها: لا لا ولا تعب ولا حاجا ربِنا يقومه بالسلامه.. تصبحو على خير.
ومشيت الدكتوره....

وام سارة فضلت تشكرني وتقولي مش عارفه اقولك ايه ياحمد بجد متشكره اوي ليك عاللي عملتو معانا..
انا: متقليش كدا يا طنط سارة دي اختي وانتو اهلي...
ورحت داخل انا وام ساره الاوضه.... وعدت النص ساعه ورحت جايب الجلوكوز ورابطها وطلعت الكلونا وركبتها فأيد ساره وكلو تمام.. وقولت لام ساره معليش يا طنط ممكن بس تجيبيلي كبايه ميه... ام ساره... اه اوي اوي ياحمد حاضر... تسلميلي.
وراحت ام ساره تجيب الميه ورحت مقرب من ساره وهامس لها فدانها....
انا: سارة.! مالك يا نور عيني 🥺 وانا ماسك ايدها وبطبطب عليها... واول مره من ساعه ما عرفت ساره احس بوجع كدا واول مره اني احس انها مراتي بجد.. ورحت مقرب منها وبايسها وامها دخلت وحسيت انها شافتني وانا ببوسها بس شكلها عملت نفسها مش شافتني... فادتني الميه وشربت وقولتلها انا همشي دلوقتي لو احتجتي اي حاجا رقمي معاكي... ال بالحق انتي جبتي رقمي منين... ردت وقالت.. مهي سارة ادتني رقمك علشان قالتلي انك كنت معاها فالرحله علشان لو حصل حاجا ومردتش عليا ابقى اكلمك تتطمني عليكوا... قولتلها ااااا تمام ربِنا يقومها بالسلامه يارب.. هتعوزي حاجا سلام..... ونزلت من بيتهم انا دماغي بتلف وخايف على ساره وقلقان عليها اوي.. وروحت البيت ونمت...
تاني يوم الصبح مسكت موبايلي وبعتت رساله لساره عالواتس.. فردت عليا.....

انا: الف سلامه عليكي يا روح قلبي خضتيني عليكي اقسم بالَله.
سارة: شاله تسلملي ياحمد يا نور عيني يارب.
انا: بالَله يا سارة انا قلبي كان بيوجعني اوي امبارح من خوفي عليكي.
سارة: يالهوي خفت عليا ياحمد. 🥹
انا: انتي لو كنتي تشوفيني انا مكنتش على بعضي اصلا لما شفت منظرك وجسمك اللي كان ملع امبارح. بس اكيد النهارده احسن.. صح!
سارة: اه احسن بكتير اوي الحمد لله.... على فكره ماما حكتلي انك مسبتناش امبارح لحظه لحد ما عملت كل حاجا..
انا: دي اقل حاجا يا سارة ممكن اعملهالك انتي لو عايزه قلبي انا هدهولك.
سارة: يسلملي قلبك يارب.
انا: خلاص اقفلي بقى وارتاحي كدا وانا هبقى اتطمن عليكي كل شويه. باي.

واتكلمنا شويه مع بعض وقفلنا علشان اسيبها ترتاح... وعدا كام يوم والحمد لله سارة بقت احسن وكلو تمام... وفي يوم لاقيت الموبايل بيرن عليا الساعه 5:00 قبل المغرب.. لاقيت ساره اللي بترن رديت عليها...

انا: الو ايوه يا ساره في حاجا ولا ايه.
سارة: لا يا روحي مفيش حاجا بس انا رنيت عليك كنت عايزاك تيجي معايا فرح..
انا: فرح مين.!
سارة: فرح البت آلاء النهارده هييجو القاعه عالساعه 9 بالليل...
انا: تمام ومالو نروح سوى...
سارة: خلاص انا هطلع من البيت وهقابلك .. بس البس حاجا حلوه كدا.
انا: لا متقلقيش هلبسلك جلابيه بلدي وعمّه ههههههههه
سارة: هههههههههه لا البس حاجا كلاسك حلوه كدا.
انا: ماشي.
ساره: لما تخلص رن عليا علشان اقولك تقابلني فين...
انا. خلاص تمام.

ودخلت اخدت دش وطلعت لبست قميص وبنطلون ورشيت برفان ورنيت على ساره ونزلت قابلتها ووصلنا القاعه سوى ودخلنا لاقينا صاحبات ساره وكل اللي نعرفهم هناك والبس اسماء ويارا وايه وكلو... وفضلنا شويه ووقفت بعيد حبه لحد ما البت آلاء شافتني وضحكتلي وانا ضحكتلها... ههههههههه لما افتكرنا اللي حصل فالجامعه. 😅
رحت واقف بعيد ولاقيت سارة جت وقفت جنبي وبنبص احنى الاتنين على منظر محمد جوز آلاء والاء وهم بيرقصو وفرحانين.. وبصيت على سارة وعنيها بتدمع...

انا: عقبالنا يا سارة انا وانتي.
سارة: يارب ياحمد يارب.

وعدى اليوم وروحنا البيت انا وسارة وطول منا نايم عالسرير مش قادر انسى منظر سارة وهي بتيص على آلاء صاحبتها وتاني يوم انا صحيت من النوم وقعدت مع بابا وقولتلو....

انا: بابا انا عايز اخطب.
بابا: ايه تخطب! بس انت لسا بتدرس ياحمد. وبعدين مين دي اللي انت عايز تخطبها.
انا: سارة يا بابا بنت عم.............. صاحبك.
بابا: ازاي يابني دي اكبر منك باين... صح.!
انا: ايوه يا بابا بس انا حبيتها.
بابا: ياعيني عليكو يا عيني وبتحبها من امتى بقى.
انا: يابابا انا لازم اخطب سارة يعني لازم اخطبها.
بابا: طب استنى حتى لما تتخرج من الكليه وبعد كدا نخطبهالك.
انا: لا انا هخطبها يعني هخطبها.
وبعد كلام كتير بيني وبين بابا اخيرا وافق نروح لهم واخطب سارة...
بابا!: خلاص انا هكلم ابوها واقلو اننا هنيجيلهم لما ينزل من السفر ونقعد معاهم ونقرا فاتحه.

انا فرحت اوي وكلمت ساره وحكيت لها عالموضوع وهي طارت من الفرحه ومكنتش مصدقه باللي بتسمعو... وفعلا ابو سارة نزل من السفر ورحنالهم وقرينا فاتحه وعدى سنه واتخطبنى انا وهي وكل ايامنا بقت كلها حب ورومانسيه وعلاقتي بساره اتغيرت 180° عن الاول بقيت كل يوم اشوفها ملاك خلى حياتي كلها فرحه وسعاده وعدت الايام واتجوزت انا وسارة وسافرنا الامارات وعشنا هناك وخلفت منها ولد وبنت.... يحيى وياسمين. وحياتنا انا وسارة بقت كلها سعاده......



وفالآخر اتمنى اني قدرت اقفل القصه قفله كويسه وصراحه حسيت ان لازم القصه تخلص على انت ساره واحمد يتجوزو مكنش في حاجا تانيه واي حاجه تانيه كانت مستبعده.. لان بعد كل الحب والعلاقه اللي حصلت بنهم يحصل غير الجواز...
اتمنى اني اكوت قدمت لكم جزء كويس.... ونال اعجابكم.... وبكدا تكون خلصت قصتنا وانتهى الجزء العاشر والاخير.... 😊

كانت معكم كاتبة (الجزء التاسع_و الجزء العاشر)

Prof..... Dalia.

The End.
زم يدوزها يعني لازم يدوزها 🥰
حلوة يا داليا تسلم ايه الحلاوة دي 💞
 
  • حبيته
التفاعلات: Señorita Dalia
لا

زم يدوزها يعني لازم يدوزها 🥰
حلوة يا داليا تسلم ايه الحلاوة دي 💞
مبسوطة بجد انها عجبتك... انا كنت عايزه اقفلها قفله حلوه بس قولت الناس هتمل من التفاصيل وكدا والقصه كلها اصلاً طويلة فكنت بخفف على قد ما اقدر من التفاصيل. 💗☘️🌷🙏🏻
 
  • حبيته
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
لا

زم يدوزها يعني لازم يدوزها 🥰
حلوة يا داليا تسلم ايه الحلاوة دي 💞
اه طبعاً لازم يتدوزها 🤭
صراحه متخيلتش حاجا تانيه ممكن تحصل غير وهما فبيت واحد ومتجوزين.. اصل حرام بعد كل الحب والعلاقات اللي بينهم دي ويغدر بيها او يسيبو بعض. 🥰💗🤍🌷🤗
 
  • حبيته
التفاعلات: SultanNeswangy
مبسوطة بجد انها عجبتك... انا كنت عايزه اقفلها قفله حلوه بس قولت الناس هتمل من التفاصيل وكدا والقصه كلها اصلاً طويلة فكنت بخفف على قد ما اقدر من التفاصيل. 💗☘️🌷🙏🏻
لأ بجد تسلم ايدك حلوة وحلو لو هتكتبي جزء جديد زي متسلسلة هتكون حلوة
 
  • حبيته
التفاعلات: Señorita Dalia
اه طبعاً لازم يتدوزها 🤭
صراحه متخيلتش حاجا تانيه ممكن تحصل غير وهما فبيت واحد ومتجوزين.. اصل حرام بعد كل الحب والعلاقات اللي بينهم دي ويغدر بيها او يسيبو بعض. 🥰💗🤍🌷🤗
مهو خانها البت مع اسماء والاء ولو في هنادي ولا ستوته كان خان 😂😂
بس طلع رادل ودوزها 😂😂
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Señorita Dalia
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انا ناويه اكتب قصص قصيره حالياً ✏✍📖 لحد ما اخلص السنه الدراسيه دي وافضى شويه وهعمل متسلسه كويسه 🙏🏻
عارف كلامي ما رح يعجبك
بس فكك من التاليف والقصص وركزي بدراستك القصص ما رح تبني مستقبلك وكله حكي فاضي
اسمعي مني دامك بتدرسي نجاحك ومستقبلك اهم من كل هالحكي
المختصر فكك وركزي بدراستك وابني مستقبلك 🌹🌹
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و Señorita Dalia
انا ناويه اكتب قصص قصيره حالياً ✏✍📖 لحد ما اخلص السنه الدراسيه دي وافضى شويه وهعمل متسلسه كويسه 🙏🏻
اشطا 😍🥰
 
  • عجبني
التفاعلات: Señorita Dalia
عارف كلامي ما رح يعجبك
بس فكك من التاليف والقصص وركزي بدراستك القصص ما رح تبني مستقبلك وكله حكي فاضي
اسمعي مني دامك بتدرسي نجاحك ومستقبلك اهم من كل هالحكي

المختصر فكك وركزي بدراستك وابني مستقبلك 🌹🌹
انا هتخرج وهتجوز على طول متقلقش. 😅 هو مستني لما اخلص دراسه.
 
  • معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: عراب الغرام و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انا هتخرج وهتجوز على طول متقلقش. 😅 هو مستني لما اخلص دراسه.
طموح حلو مش قادر لا اتفق معه ولا احترمه اخلص دراسه واتزوج واقعد بالبيت وامضيها على موبايل
مش عارف كنت متخيل فكرك اكبر من هيك
انداري 🤔
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • حبيته
التفاعلات: Señorita Dalia و عراب الغرام
==============

أهلا بيكم فالأول انا احب اشكر صاحب القصه صراحه انسان مبدع وطريقه كتابته للأحداث جمليه بجد.
انا هكون معاكم في استكمال الجزئين الباقيين في القصه وصراحه انا مش عارفه ازاي هتقمص شخصيه الراوي 😄
ما علينا المهم انا هحاول على قد ما اقدر اني اربط الاحداث كلها ببعضها.... ومن غير كلام كتير...

خلونا نبدأ.

الجزء التاسع


انتهت الأحداث لحد ما الاجازه جت وخلاص ساره واهلها بدأوا يخلصو فالبيت ونقلو العفش وطبعا أنا مسبتهمش لحظه... المهم.

فيوم صحيت على رنه الموبايل الساعه 3:00 بالليل ببص لقيت سارة هي اللي بترن انا قلقت فكنسلت عليها ورنيت انا...

أنا: الو ايوه ياسارة.
سارة: ازيك يا حبيبي.
أنا: بخير يا روحي.
سارة: هو انت صوتك مالو عامل كدا ليه...؟!
أنا: ما القمر مصحيني من النوم مطروب.
سارة: يالهوي آسفه بجد ياروحي مكنش قصدي اني اصحيك انا مفكراك صاحي.
أنا: لا انا نمت لاني من ساعه ما الاجازه جت وانا لما صدقت انام براحتي صراحه 😴.
سارة: طب بقولك ايه...!
أنا: ايه... !
سارة: انا عايزاك بكره تيجي تفطر معايا فبيتنا الجديد.
فاللحظه دي انا مترددتش لحظه اني اروح لها علشان هي بقت بتوحشني اكتر وبعدين انا من ساعه ما الاجازه جت وانا ملمستهاش لانهم كانو ملبوخين في شغل البيت بتاعهم وكدا... فرديت عليها وقولتلها.....

أنا: ماشي بس مين هيكون عندك فالبيت؟
سارة: مش هيكون في غيري انا وعمر... ماما وبابا هينزلوا علي الساعه 9:00 الصبح وعمر هيكون نايم.
أنا: ماشي هجيلك بس توقفي فالبلاكونه هرن عليكي تقوليلي اطلع ولا لا.
سارة: ماشي يا جوزي يا حبيبي .
أنا: بحبك يا بنت المجنونة
سارة: وانا بموووت فيك... مممواه. 💋
أنا: باي
سارة: باي.

وخلصت المكالمه وقفلت معاها ودي اول مكالمه بينا تخلص بسرعه كدا، نمت وصحيت على الساعه 8:20 قومت من على السرير لقيت صاحبنا هيخرق البنطالون فقولت اااه هي البشاير بانت من اولها
دخلت الحمام اخدت شاور عالسريع ولبست وقعدت شويه لحد الساعه ما جت 9:10 لقيت ساره بترن عليا بتقولي...

سارة: ايه يا حبيبي صحيت؟
أنا: ايوه يا روحي صاحي من زمان واخدت دش 🚿 ولبست وطالع اهو...
سارة: تمام بابا وماما نزلو وانا مستنياك اطلع على طول متستناش تحت.
أنا: ماشي انا جاي...

ونزلت وكان البيت على بُعد 5 دقايق مشي وصلت لحد البيت وطلعت لسا بدي اخبط عالباب لقيت سارة بتفتحلي ولابسه قميص نوم أحمر شكلو يهوس انا تنّحت من المنظر ولقيت ساره بتضحك وبتقولي....

سارة: ايه مالك ياأحمد.
أنا: يخرب بيت سنينكْ انتي ايه اللي مطلعك كدا
سارة: ههههههه تعالى بس ادخل.

ودخلت معاها ودخلتني اوضتها وقالتلي دقيقة وجايالك ولقيتها بعد شويه داخله بالصنية عليها لانشون وعيش ابيض وكوبايتين حليب 🥛🥛وبيض مسلوق🥚اكلنا وكلو تمام لقيت ساره بتقولي تعالى قوم اغسل ايدك قولتلها لا خلاص انا ايدي متعاصتش حاجا تمام.... قالتلي لا هتقوم تغسل ايدك..... وفعلاً قومت غسلت ايدي ولاقيتها جايبالي فوطه وحاطاها على كتفها وهو عريان اخدت الفوطه وعين سارة على إيدي وانا باخد الفوطه واول ما صوابعي لمست كتفها فتحت شفايفها وبصّتلي بنظره هيجان رحت منشف ايدي وقربت منها وحضنتها وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها وفضلنا حوالي 2 دقيقتين بنبوس فبعض لقيت وش سارة احمر وسخن اوي لقيتها بتشيل ايدي من على وسطها وبتشدني من ايدي وبتدخلني الاوضه بتاعتها وقالتلي....

سارة: احمد اقلع يا روحي
أنا: طب متهدي شويه يا بنتي منقضيها بوس واحضان بس المره دي.
سارة: انا لازم اتناك النهارده وانت مش هاتمشي من هنا غير ولبنك جوه كسي.
أنا: خخخ أحااااااا ياسارة ايه اللي انتي قولتيه دة...
سارة: بقولك لازم احمل منك انهارده مليش دعوه.
أنا: لا يا سارة مينفعش اهدي بس....يخرب بيتك هتودينا فداهيه بدماغك دي.

سارة بتعيط وبتقولي.....

سارة: ياحمد انا مش قادره استحمل اكتر من كدا انا كل يوم بتعذب وانت بعيد عني ونفسي اتناك منك اوي وعايزه اجيب منك بيبي صغير يكون شبهك.
أنا: وانا كمان ياسارة صدقيني نفسي اوي اعمل كدا بس انتي كدا هتنضري اسمعيني.

ولقيتها بتعيط اكتر فقومت من على السرير وقربت منها واخدتها فحضني ومسحت دموعها وقولتلها اني هكون معاها على طول ومش هسيبك غير لما اتجوزك يا سارة... لقيتها بتقولي بعد ما هديت شويه....

سارة: أحمد... !
أنا: قلب أحمد من جوه.
سارة: ممكن تنزل ايدك شويه على تيزي.
أنا: بحسس عليهم اهو ياساره تيزكْ حلوه اوي يا حبيبتي.
سارة: مممممم اااااااه كمان ياحمد بعبصني يا روحي ااااه.

وروحت ما سكها وشايلها على إيدي وماسك فطيازها وبلعب فيهم وشفايفي على شفايفها مقطعها بوس وانا زبي لقيتو وقف وهي حست بيه وفخادها على رجليا لقيتها بتقول اااااه قولتلها.

أنا: مالكْ. ؟
سارة: زبك يأحمد عايزاه فكوسي اااااه.

أنا اول ما سمعت كلمت آاااه دي منها وهي فوشي انا اتحولت ورحت منزلها عالأرض وقلعت الهدوم وهي قلعت ملط ولقيتها راحت نايمه عالسرير وبتنادي عليا بلبونه وبتقولي تعالى فحضني...يا روحي رحت مقرب منها وجسمي على جسمها وقربت من شفايفها وبوستها ونزلت على بزازها فضلت اعصر فيهم وارضع من حلماتها لحد ما لقيتها بتتنحنح وصوتها بدأ يعلى شويه ورحت نازل على سورتها وبلحس فيها وبلحس فبطنها ونزلت على فخادها ابوسها وعلى رجليها. 🦵 فضلت ابوس فوق سمانتها بشويه لحد ما قربت من كوسها واول ما نفسي جه عليه لقيتها قالت... أيييي بلبونه كدا ورحت فاتح شفايف كسها بأدي وفضلت الحس فيهم شويه وهي عمّاله تتلوى زي التعبان من الهيجان لقيت مره واحده زنبورها وقف رحت بايسه وعدلت نفسي ورحت ماسك زوبري وبحسس على زنبورها بالراحه لقيت ساره بتقولي....

سارة: أااااه نيكني ياحمد كمان دخلو فكسي ااااه.
أنا: بنيكك أهو يا لبوه.
سارة: اااااه نيك لبوتك ياحمد انا لبوتك ياروحي.
أنا: بلعب بزبي فكسك يا شرموطه.
سارة: كمان ياحمد كمان اشتمني ياروحي اشتم شرموطتك سارة ااااه.

ورحت ماسك سارة وعاملها وضع ال Doggy وفتحت فلقتين طيزها وفضلت اشم فخرمها اللي ريحتو بتهبلني ورحت بايسه لقيتها بترتعش وجسمها كلو مولع نار 🔥قولتلها..

أنا: مالكْ اوقف تعبتي..!
سارة: اهااااااا لا كمل الحس يأحمد الحس خرم تيزي.
سارة: نيكني فطيزي أفشخ خرمي يأحمد افتحني.

أول ما سمعت اللبونه بتاعتها دي رحت قافش فطيازها تفييت على خرم طيزها ولسا بدخل راس زبي فيه لقيتها رقعت بالصوت قومت ماسك الكولوت بتاعها وحاشرو فبوقها وكاتمه ودخلت زبي فطيزها وعمٰال ادخل واطلع حوالي 11 مره دخلت زبي لحد نصو كدا لقيت جسم ساره بيرتعش وانا بنيكها فطيزها ولقيتها بتعلي صوتها وبتهز فراسها رحت شايل ايدي من على بوقها وراحت سارة تاافّه الكولوت وميلت راسها ورخت جسمها عالسرير وانا نازل فشخ فخرم طيزها... وهي عماله تقول..... بصوت حيحان ومنيوك.

سارة: اااااه خرمي اااااه افشخني كمان ياحمد.
أنا: بفشخ طيزك يا منيوكه.
سارة: انا منيوكتك ياحمد افشخني كمان ااااه
أنا: بفشخك يا سارة اتلبوني اكتر يا بنت الشرموطة.
سارة: انا شرموطه ياحمد وماما كمان لبوه ااااااه.
أنا: امك الشرموطه عايز انيكها وافشخ كسها قدامك هاااااا.
سارة: افشخني ياحمد ونيك ماما.
أنا: هفشخك قدام امك اللبوه وتشوفك وانتي تحت زبي.

لقيت سارة مره واحده حطت إيديها على كسها وبتلعب في زنبورها وانا نازل نيك فخرم طيزها وفجأه لقيت ساره بتقول... اه اه اه اه اه طلعو! طلعو! اااااااااااااه. لقيت جسم سارة بيرتعش جامد واول ما خرجت زبي من خرمها إلا وفي كميه ميه نزلت من كوسها مش طبيعيه ولقيتها بتنهج جامد ومش قادره تعدل نفسها وهي مطيّزه ليا رحت ضارب على خرمها عشره ومنزلهم جوه خرمها اللي لقيتو وسع من النيك واول ما راس زبي حسست على خرمها علشان ادخّل لبني جوه لقيتها بترتعش وبتقولي....

سارة:خلاص مش قادره حرام عليك هااا.
أنا: مالكْ يا سارة..؟ ههههه
سارة: مش قادره اتحرك يا مفتري. ههههههه
أنا: بس ايه الحلاوه اللي انتي فيها دي يابت دانتي تعبتيني يخرب بيتك.
سارة: ههههههه دا انت اللي فشختني.
أنا: طب! انتي مبسوطه...؟
سارة: مبسوطه اوي ياحمد حاسه اني ارتحت اوي.

ونمت جنبها واخدتها فحضني وفضلنا نبوس فبعض حوالي 5 دقايق ولقيت سارة قامت من على السرير 🛏 وقامت تلبس وبصيت على طيزها لقيت اللبن بينقط منها قولتلها بصي فالمرايه كدا بصت لقيتها بتضحك وبتقولي لبن الحبيب زي اكل الزبيب... هههههههه وقومت جابتلي مناديل وبلتهم ميه ومسحت زبي ونشفت وهي كمان مسحت وقالتلي انها عايزه تاخد شاور معايا قولتلها لا كفايه اوي كدا قالتلي علشان خاطري ياحمد نفسي اخدو معاك المره دي وطلعنا من الاوضه وقالت لحظه ابص على عمر وراحت ورجعت قالت لسا نايم... ولاقيتها جابت غيار ليها ودخلت الحمام وانا دخلت معاها وقلعت هدومي جوه وعلقتهم ورا الباب ونزلنا انا وهي تحت الدش 🚿 انا عامّال ابص عليها وهي بتفرد شعرها وجسمها الفاجر ده قدامي وهو الميه نازله عليه شكلها قمر اوي وهي كدا لقيتها بتبصلي بصه كلها خبث وهيجان😏 وموطيه صوتها وبتقولي تعلى اما اليّفك ولقيتها بتقرب مني ومسكت الليفه وفضلت تليف ضهري وصدري ولقيتها وقفت ورايا وقربت مني ولقيت ايديها الشمال بتلعب لي فزبي زبي لقيتو بيقف وانا متنح وهي عمّاله بتهيجني وراحت واقفه قدامي وبصّالي فعنيا ولقيتها بتنزل وحده وحده على ركبها لحد ما راسها بقت قصاد زبي... ببصه كلها هيجان ولبوبه وابتسامه حايحانه لقيتها مطلعه لسانها وبتلهس فراس زبي وهي باصالي فعنيا وعمّاله تلحس انا جبت آخري ورحت مره واحده ماسك راس سارة وحاشر زبي فبوقها وفضلت احرك راسها وهي بتمص وعنيها عماله تقفل وخلاص جسمها ارتخا ولما قربت انزلها رحت مطلع زبي من بوقها ومنزلهم على بزازها... لقيت ساره بتضحك ههههههههه وانا ابتسمتلها وغسلنا واستحمينا حلو وهي لبست هدومها وخرجت وانا بردو نشفت وخرجت وقولتلها.....

أنا: انتي ايييه يا شيخه ايه الجرائه دي يخرب بيتكْ.
سارة: ولا جرائه ولا حاجا انت جوزي حبيبي.
انا: هاتي حضن بقى....وحضنت ساره وبوستها من شفايفها وفضلنا حاضنين بعض 3 دقايق وبعديها سلمت عليها وروحت كانت الساعه وصلت 11:30 كدا روحت البيت وارتميت على السرير ونمت من التعب لان حيلي كان مهدود جامد... صحيت على الساعه 8:00 بالليل ببص فالموبايل ملقيتش حاجا ولا ساره رنت ولا اي حاجا فتحت نت بردو مفيش ولا اي رساله مبعوته... انا قلقت فبعت لها رساله عالواتس بردو مشفتهاش قولت ارن عليها برن الموبايل مغلق او غير متاح.... انا اتهبلت واتجننت قعدت افكر هو ايه ممكن يكون حصل معاها... خفت لتكون تعبت من الألم وحصلها حاجا فضلت افكر كتير وقولت لا انا لازم اروح لها عند البيت.. وفعلاً نزلت ورحت لقيت تحت بيتهم عربيتين والبيت عندهم فيه ناس كتير شكلو... قعدت اقول طب ايه بقى مهو مش معقوله اللي بيحصل ده انا هتجنن واعرف فيه ايه هناك... رنيت على يوسف.....📲📱.

أنا: الو ايوه يا يوسف انت فين..!
يوسف: انا فالبيت ياحمد خير في حاجا ولا ايه...!
أنا: لا اصل انا معدي من جنب البيت عندكم لقيت فيدوشه فخفت قولت ارن عليك.
يوسف: اااااا لا يا سيدي مفيش حاجا الدوشه دي ناس قرايبنا جاين يقعدو مع بابا شويه.
أنا: ليه مالو كافاله الشر حصلو حاجا ولا ايه.
يوسف: لا اصل بابا جاتلو سفريه انو يرجع تاني الرياض فالسعوديه.
أنا: ااااا تمام اصل انا فكرت في حاجا تمام ماشي.
يوسف: طب! ما تطلع تقعد معانا شويه وبالمره تاكل حاجا او تشرب حاجا احنا عاملين اكل كتير وفي ساقع بيبسي وحاجات حلوه.....
أنا: لا لا انا هروح انا وهعدي عليك بعد 10:00 كدا علشان نلف شويه ولا نلعب اي حاجا...
يوسف: مش هعرف خالص ياحمد باالَله انا هروح اوصل بابا المطار كمان ساعه.
أنا: تمام ياسطا لو عوزت حاجا قول.
يوسف: تسلملي يا صاحبي. 🤝🏻

قفلت مع يوسف وروحت البيت قعدت شويه اتعشيت وقعدت شويه عالتلفزيون عالساعه 11:47 دقيقه كدا لقيت موبايلي بيرن ببص لقيت سارة دخلت اوضتي كلمتها...

أنا: ألو.....
سارة: ازيك يا حبيبي.
أنا: حبيبي..! تعرفي انك وجعتي قلبي.
سارة: يالهوي ليه ياحمد في ايه.؟
أنا: قلقت عليكي يا سارة ليكون حصلك حاجا.
سارة: خوفت عليا ياحمد.!
أنا: انتي بتستعبطي... اومال اخاف على مين لو مخفتش عليكي.
سارة: أحمد...!
أنا: روح احمد.
سارة: بحبك اوي
انا: وانا بموت فيكي يا روحي.
أنا: تعرفي اني جيتلك لحد البيت عالساعه 8:15 كدا ولاقيت عندكم دوشه.
سارة: ايوه اصل كان عندنا ناس كتير اوي جايين لبابا لانو هيسافر 🇸🇦 السعوديه تاني للشغل بتاعو..
سارة: وانا التبخت فالطبيخ مع ماما وتجهيز الاكل للناس وكدا وبعدين انا موبايلي فاصل شحن من بعد العصر ولسا حاطاه عالشاحن من شويه.
انا: خلاص يا روحي تمام انا بس كنت خايف عليكي بجد ليكون حصلك حاجا او تعبتي من اللي حصل الصبح.
سارة: هو ايه اللي حصل الصبح..! 😉
أنا: وحياه امكْ. بتستظرفي. !
سارة: ههههههههه انا بهزر معاك ياحمد.. تعرف ياحمد انا لحد دلوقتي انا مش مصدقه اننا عملنا كدا وانك فتحت طيزي.
أنا: ولا انا يا سارة بجد مكنتش اتخيل ان خرمك يالبوه حلو اوي كدا.
سارة: اااااه قولت ايه؟
أنا: اللاه مالك يا لبوه في ايه ههههههه.
سارة: اصل كلمه خرمك يا لبوه طالعه منك حلوه اوي اكنها دخلت فخرمي اححححح.
أنا: فسري... وبعدين فبنت الشرموطه دي اللي هتحلبني دا صوتها وهي بتتلبون بس بيهيجني.
سارة: احمد!
أنا: ايه!
سارة: افتح الواتس كدا عاملالك مفاجأه.

فتحت الواتس لقيتها باعتالي فيديو مدتو 46 ثانيه وهي ماسكه خياره 🥒 ونازله فشخ فخرم طيزها وعّماله تطلع الخياره من خرمها وتمصها وتدخلها تاني ويتقول نيك خرمي ياحمد افشخو وانا ماسك زبي وخلاص على آخري من منظرها وهي فاشخه رجليها وحاطه الخياره فخرم طيزها الملبن دي. قولتلها....

أنا: خخخخخ احا ياسارة.
سارة: عجبك الفيديو يا حبيبي.
أنا: طيزك بنت متناكه يا سارة حلوه اوي يخرب بيتك.
سارة: انا متناكتك ياحمد وتيزي ملكك يا روحي.
أنا:مش قادر استنى لليوم اللي هنبقى فيه مع بعض انا وانتي فبيت واحد ياسارة ونكون متجوزين.
سارة: ولا انا ياحبيبي نفسي نتجوز بقى وامتعم متعه عمرك ياحمد.
أنا: هيحصل يا حبيبتي
سارة: بحبك ياحمد
أنا: بعشق جنانك يا مجنونه. هههههههه
سارة: هههههههه
أنا: انتي بتعملي ايه دلوقتي....!
سارة: ياخبر دانت نسيتني انا كنت مكلماك ليه اصلاً كنت عايزه اقولك حاجا.
أنا: ايه...!
سارة: اصل اسماء جايه كمان يومين تبات عندي قبل اما الدراسه تبدأ.
أنا: فعلاً الدراسه لسا باقي عليها اسبوع.
أنا: طب! وهتعملو ايه بقى يا هانم.... هههههههه
سارة: منت عارف. 😉
أنا: اه يالبوه يابت اتهدي بقى ايه مبترحميش. هههههههه
سارة: لا بجد انا عايزاها تعملي كوسي بالسويت لاني بقالي 3 اسابيع معملتهوش من ساعه اخر مره.
أنا: فعلا انا لاحظت انو كبير وانا برزع فيكي هههههه بس مضايقنيش على فكره كان حلو.
سارة: لا انا هخليها تعملهولي علشان الجامعه وكدا.
انا: ماشي يا روحي انتي هتعملي ايه دلوقتي.
سارة: انا هنام لان حيلي اتهد من الصبح ههههههه وبعد العصر.
أنا: خلاص ماشي.
سارة: باي يا روح قلبي ممممواة 💋
أنا: باي يا حب قلبي.

وقفلت معاها الخط وقومت دخلت الحمام اتفرج على الفيديو وهي بتلعب فخرم طيزها اللي شكلو فاجر ده بعد ما وسع وبقى روووعه جبتهم عليها يطلع مرتين ورا بعض وغسلت وطلعت دخلت الاوضه ونمت...

تاني يوم صحيت على بعد الضهر كدا لاقيت سارة باعتالي عالواتس رساله بتقولي فيها انها عايزاني ضروري اول ما اصحى علشان انزل معاها نشتري شويه طلبات وكدا وفعلا رنيت عليها واتفقنا اننا ننزل بعد العصر المول علشان تشتري الحاجات بتاعتها ورحت قابلتها وسلمت عليها وبوستها من خدودها واخدتها فحضني وقولتلها ايه هنعمل ايه بقى يا ستي جايباني على ملاوشي ليه كدا......

سارة: شوف ياحمد انا صراحه عايزاك جنبي على طول وانا لما بصدق انزل من البيت علشان اقابلك.
أنا: ياروحي وانا مقدرش اتأخر عليكي
سارة: طيب بص يا سيدي احنا هنروح الاول المول نشتري كام حاجا ليا وبعدين هنعدي ناكل في اي حته اتفقنا...
أنا: اتفقنا تمام.

ورحت انا وهي المول ودخلنا عند قسم الهدوم والملابس الداخلية للحريم ولاقيتها بتنقي كام سنتيانه علي كام كولوت وقالتلي .....

سارة: ايه رايك ياحمد السنتيانه 👙 السوده ولا الحمره احسن..؟
أنا: صراحه انا شايف الحمره هتبقى عليكي حكايه.
سارة: طب والبانتي الاسود ولا الرصاصي.
أنا: صراحه الاتنين حلوين.
سارة: هممم...!
سارة: طب! انا عايزه اقيسهم دلوقتي تعالى معايا.
أنا: دلوقتي!
سارة: ايوه ايه مش نفسك تشوفهم عليا ولا ايه. هههههههه
أنا: طب ياله.

أنا فاللحظه دي زبي بدأ يشد عليا ووقف عليها اوي ودخلتني معاها المكان اللي بيغيرو فيه وراحت قالعه ملط انا اول ما شفتها كدا على طول رحت حاطت إيدي على طيزها وهي بتبصلب بصه لبونه وبتقولي اهدى شويه لما اقيسهم وبعد كدا ابقى العب براحتك هههههههههه انا خلاص على آخري من منظرها وقفت بعيد شويه لحد ما لبست البرا والكلوت وورتهملي وقالتلي...

سارة: ايه رايك.
أنا: جامد ياسارة عليكي اوي بجد هياكل منك حته.
سارة: طب الكولوت الاسود ولا الرصاصي احلى.
أنا: الاسود عليكي حكايه هو والسنتيانه الحمره.

انا زبي بداء يبان من فوق البنطلون وهي شافتو ورات جايه جنبي وهي بالداخلي كدا وقربت مني ومن شفايفي وبوسنا بعض ولاقيتها نزلت بأديها على زبي وهي زانقاني فالحيطه ونازلين تقطيع فشفايف بعض وراحت باعده عن شفايفي وباصالي بصه اللبونه بتاعتها ونازله على ركبها وهي باصالي وبتفتح سسته البنطلون وبتطلع زبي وراحت مدخلاه كلو فبوقها ونازله مص فبتاعي وهي باصالب بصتها دي وانا كل ما ابصلها احس اني عايز اكلها بسناني... وخلاص لما قربت انزلهم رحت باعدها عني ولاقيتها بتقولي هاتهم على وشي ياحمد ورحت حاطت زبي على وشها وفضلت تشم فيه وتلحسو ونزلتهم على وشها ولما خلصت طلعت مناديل ومحت بتاعي واديتها منديل مسحت وشها ولسا ريحه لبني على وشها... خلصنا وسارة لبست هدومها واخدت الطقم وعدينا واحنا ماشيين على محل لبيع مستحضرات التجميل وكدا لقيتها دخلت واشترت باكيت سويت... وطلعنا من المول ودخلنا عالموقف بتاع العربيات وركبنا ميكروباص واستنينا لما يحمل وطلعنا واحنا فالطريق وانا ماسك ايد سارا وانا راكب انا وهي فالكانابه ورا وفي ست مع ابنها الصغير معانا ورا وانا راكب جنب الشباك وساره فالنص فروحت قارص ساره من فخادها بإيدي لقيتها نطت نطه صغيره كدا بصتلي ولقيتها بتبتسملي كدا وراحت تانيه ضهرها بحيث ان طيزها تكون شابّه لفوق شويه ورحت انا مادد إيدي فوق البنطالون بتاعها اللي كانت لابساه ودخلت صابعي لحد ما وصل لخرم طيزها وفضلت ابعبص فيها طول الطريق وهي تضغط على شفايفها وبتبص لي بهيجان وبتغمضلي عنيها وتفتح بوقها وراحت حاطه إيديها على كسها وراحت مبرقالي بعنيها 👁👁 فهمت انها خلاص هتنزلهم فطلعت إيدي على طول علشان متغرقش الدنيا وخلاص نزلنا من العربيه ووصلتها البيت وسلمت عليها وانا روحت.

عدى يومين على اللي حصل بيني وبين سارة كنت فاليومين دول رحت السكن والجامعه اخلص شويه حاجات للسنه الدراسيه الجديده وكدا ورجعت تاني وكنت بتطمن على سارة بس مبفتحش معاها كلام لاني كنت مشغول جامد وكنت بدور على شغل ولقيت شغل فصيداليه جنبنا والامور تمام.... قبل الدراسه بيومين لقيت ساره بترن عليا العصر فرديت عليها....

سارة: ازيك يا حبيبي وحشتني اوي ياحمد.
أنا: وانتي كمان اكتر يا سارة وحشتيني اوي.
سارة: تعرف اليومين اللي فاتو دول حلص ايه ياحمد...
أنا: حصل ايه...!
سارة: هحكيلك.....

سارة بتحكي وتقول.....
أمبارح أسماء جاتلي وقعدت معايا زي ما قولتلك انها جايه تقعد معايا قبل ما الدراسه تبدء وقلت بالمره وهي هنا تعملي كوسي بالسويت علشان انا برتاح بأديها وفعلا الساعه 5:00 قبل المغرب لاقيت اسماء بتخبط على الباب ودخلتها وسلمت عليا وسبتها...ترتاح شويه من السفر وبالليل على الساعه 11:00 دخلنا الاوضه وانا طلعت اتطمن ان ماما نامت هي وعمر ويوسف ولما اتأكدت ان كلهم نامو قفلنا على بعض الباب بتاع الاوضه و جبت السويت واسماء عجنتو وانا قلعت الهدوم اللي كانت عليا واسماء قلعت البرا وفضلت بالكولوت بس وبعديها رحت نايمه على السرير 🛏 وفاتحه رجليا الاتنين اول ما فتحت رجليا وكسي بان وبانت شفايفه اسماء لقيتها بتضحك وبتبصلي بصه كلها هيجان وراحت نازله على كسي وقالتلي...

أسماء: ايه يا بت ياسارة ايه النجيله اللي عندك دي هههههه.
سارة: منا بقالي داخله على الشهر اهو معملتهاش ياسوسو هههههه.
أسماء: دانتي عايزه تتقرصي من كسك يالبوه هههههه يابت قولتلك متخليش شعرتك تطول.
سارة: منا مستنياكي يا روحي علشان تعملهالي.

أسماء مسكت السويت ياحمد وبدأت تحطو على كسي وتشد وتنتف فيه وانا اتوجع اه اه اه وبعديها راحت بعد ما خلصت كسي نزلت شويه تحت على المنطقه اللي بين كسي وبين خرم تيزي وفضلت تنتف فيهم وخلصت وكلو تمام وجابت فوطه وبلّتها ميه ساقعه وحطتها على كسي علشان ميحصلت التهابات وكدا... وعدى 3 دقايق وقالتلي اقفي بصي على نفسك فالمرايه كدا ووقفت وشفت نفسي واتبسط اوي ان شكلي بقى حلو كدا... لقيت أسماء جت من ورا ضهري وحضنتني وسندت راسها على كتفي وقربت شفايفها من تحد عند رقبتي وهمست فوداني....

أسماء: وحشتيني.
سارة: وانتي كمان.
أسماء: تعرفي ان انتي احلويتي اوي ياسارة مممم.
سارة: اااااه اه بتعملي ايه....!
أسماء: بطبطب على النونو يا سو وصراحه هو وحشني اوي. 💋

فاللحظه دي ياحمد انا لفيت وشي لوش أسماء وقربت منها وشفايفنا فشفايف بعض ورحت ماسكه وسطها وهي كمان قفشت فتيزي وبزازي على بزازها واحنا واقفين انا ملط وهي بالكولوت وفضلنا نبوس فشفايف بعض 5 دقايق ولقيت اسماء حضنتني جامد وراحت لافاني ورامياني على السرير ولاقيتها بتقلع فالكولوت بتاعها ورمتو وقربت مني وانا عالسرير وراحت نايمه فوقي وفضلنا نقطع شفايف بعض تاني ممممممممم. وراحت اسماء نازله على بزازي وفضلت ترضع فيها وتضمهم على بعض وتعصرهم وانا اه اه ولاقيتها مره واحده بتبصلي وهي بتضحك ضحكه حيحنه وراحت نازله على كسي وفضلت تلمس شفايف كسي بصوابعها وتلعب فيهم لحد ما زنبوري بدأ يقف اوي ولقيت اسماء طلعت لسانها وبدأت تلحس فزنبوري وتمص فيه وايديها على بزازي بتعصرهم مممممممم.

أنا: أحاااااااااا نيك كملي يخرب بيت لبونتكو.

وبعد كدا ياحمد انا خلاص كنت جبت آخري وقولت لاسماء....... ها ها ها أاااااااه أسماء خلاص ابعدي هنزلهم ابعدي قالتلي نزليم على وشي ياسارة... وكملت لحس لحد ماانا نزلتهم على وشها وشويه نزلو فبوقها وقالتلي ممممم عسلك طعمو حلو اوي يابت وراحت منيماني على ضهري ورفعت طيزي وفتحتها واول ما شافت خرمي تنحت وسكتت...!

أسماء: أحااااا ياسارة ايه اللي حصلك ده يابت.
سارة: ايه يا أسماء في ايه..!
أسماء: نهار امك مش فايت خرمك مالو عامل كدا ليه.. 😱
سارة: مالو يا اسماء..!
أسماء: واسع اوي ليه كدا يخرب بيتكْ.
سارة: أصل انا بلعب بخيارة 🥒 فيه.
أسماء: كسمك يالبوه ومش قولتيلي ليه كنا جبنا خيارتين قبل ما ندخل.
سارة: مش مهم يا أسماء عادي عديها.
أسماء: سارة! انتي الواد أحمد عمل معاكي حاجا ولا لا لان دي عمرها ما تكون فتحه خياره ابدا وبعدين تعالى هنا من امتى وانتي بتلعبي فخرمك بالخيار يالبوه.
أسماء: سارة لو مقولتيش ايه اللي عمل فيكي كدا انا معنتش هعرفك تاني.
سارة: خلاص هقولك انا نمت مع أحمد وفتح طيزي ارتحتي ياستي.
أسماء: طب! مقولتليش ليه كدا من الاول يا شرموطه ولا لازم تزعليني.
سارة: خفت لتزعلي مني يا سوسو 🥺
أسماء: ازعل منك ايه يا عبيطه انتي اختي وحبيبتي اللي عمري ما اقدر ازعل منها.
أسماء: بس الصراحه الواد احمد فشخك جامد يابت خرمك ابن متناكه حلو اوي. هههههههه
سارة: تصدقي ياسوسو اني كنت مبسوطه اوي وهو بينيك فخرم طيزي ممممممم.
أسماء: طب! بقولك ايه عايزه منك طلب.
سارة: أطلبي.
أسماء: انا عايزه اشوفكو انتو بتعملو كدا.
سارة: لا يالهوي ياأسماء مقدرش انتي اتهبلتي.
أسماء: علشان خاطري انا سمعتك وانتي بتكلمي مامتك انها هتروح لخالتك بكره ومحدش هيكون هنا غير عمر ويوسف.. هنحاول انا وانتي نشوفلهم صرفه ونسربهم من البيت نقولهم مثلا اننا احنا والبنات صحابنا هنتجمع عندك ونسربهم ايه رأيك.
سارة: طب!....... خلاص ماشي هكلم احمد يجيلي بكره.
أنا: أحاااااااااا أحاااااااااا ياسارة البت أسماء دي هتوديكي فداهيه اسمعي مني.
سارة: اومال انا بحكيلك ليه يا نيله مش علشان تاخد بالك بكره وانت جايلي وصراحه ياحمد انا زبك وحشني اوي وطيزي بتاكلني اوي وعايزه اتناك فيها تاني..
أنا: اه يا بنت اللبوه هههههههه بس بقولك ايه اوعي البت أسماء تصورنا ولا حاجا نتفضح.
سارة: لا متقلقش انا هنبه عليها واصلا هي متعرفش اني كلمتك دلوقتي ولا قولتلك حاجا.
أنا: ماشي يا سارة بكره هكلمك...

وخلصت المكالمه مع سارة وانا مش مصدق اننا هنعمل كدا تاني لا وايه دا أسماء هتكون بتتفرج علينا يعني حاجا آخر نييك بعد ما خلصت المكالمه كانت الساعه ⏱️ حوالي 4:10 دقايق بعد العصر انا رحت شوفت أيه اللي ورايا على الساعه ⌚7:40 لقيت الموبايل بيرن ببص فالشاشه لقيت سارة فرديت عليها...

أنا: ألو ايوه ياسارة.
سارة: ايوه أحمد! الحقنا ياحمد احنا واقعين فمصيبة... 😰.
أنا: أيه.......................!

¶نرجع لقبل المكالمه بعد ما سارة واحمد قفلو الخط مع بعض وايه هي المصيبه اللي سارة واسماء وقعو فيها وكمان هنتعرف على سبب المصيبه من الاول اصلا ومين اللي هيدخل فالموضوع وهو اساساً صاحب المصيبه.. ده اللي هنعرفو لما ننتقل لمنظور سارة.

꧁منظور سارة꧂

سارة: هااااح مممواه ببوس فالموبايل ياحمد لانك بتوحشني.
سارة: 💭 بتفكر... طب! ازاي انا واحمد هنعمل كدا واحنا عارفين ان اسماء بتبص علينه هههههههه يخرب بيت الكسوف.
موبايل أسماء بيرن.. 📲
سارة: اللى مين اللي بيرن ده..!؟
سارة: أيه ده دي هاجر الللي بترن..!
سارة: أسماء! أسماء! أسماء!.
أسماء من جوه الحمام 🚽: أيوة يا ساره انا فالحمّام في حاجا...!
سارة: موبايلك بيرن وأختِكْ هاجر هي اللي بترن.
أسماء: طب! انا طالعة اهو...
أسماء: كنسلي عليها وانا هرن.
سارة: ماشي.
أسماء: وريني الموبايل كدا.
سارة: خودي اشمعنا يعني هاجر بترن عليكي.
أسماء: انا عارفه! 🤷🏼‍♀️ أستني هنعرف دلوقتي.

أسماء بترن على هاجر... 📲📱........

أسماء: ألو ايوه يا هاجر في ايه...!
هاجر: ألحقيني يا اسماء ياختي انا فمصيبه. 😢
أسماء: مصيبه ايه يا بت انتي...؟
هاجر: صاحبي اللي انا بكلمو اللي انا حكيتلك عنو واننا على علاقه مع بعض وهو معاة صور ليا وفيديوهات.. ولما انتي قولتيلي ابعدي عن الواد ده انا فعلاً بعدت عنو بس هو لما لاحظ اني معنتش بروح له ولا بكلمو بطريقه وحشه وبحاول اتهرب منو لقيتو بيكلمني وبيقولي انتي لو مش جيتيلي دلوقتي انا هنشر صورك وفيديوهاتك على منتدى نسوانجي وعلا كل المواقع الللي فالنت وفضيحتك هتبقى بجلاجل. تعالي احسنلك.
أسماء: اهو ده اللي انا كنت خايفه منو اهو ابن الشرموطه الخول ده هيفضحكي ويفضحنا معاه.
هاجر: بتعيط طب قوليلي اعمل ايه ابوس ايدك انا عارفه اني حيوانه وغبيه اني عملت كدا بس ابوس رجليكي شوفيلي حل. 🥺.
أسماء: طب اقفلي دلوقتي وانا هتصرف اقفلي!

نرجع فلاش باك ⏭️🔁 flash back لورا خالص.
.. لو تفتكرو لما أسماء خرجت من البيت بتاعهم وجت عند سارة وكسها مبلول ولما سارة واسماء لعبو مع بعض وعملو علاقه. Lez فالوقت ده، سارة سألت أسماء انتي ليه كسك مبلول كدا..؟ خلونا نفتكر سوى اللي حصل لأن ده هيفيدنا قدام ويعرفنا سبب المصيبه اللي هاجر فيها دلوقتي... نرجع لما أسماء حكت لسارة موضوع هاجر وصاحبها.

سارة: مالك بقى كسك مبلول ليه وليه داخله عليا هايجه كدا.
أسماء: صاحيه بتاعي بياكلني أوي مطقتش عليا الأندر شلته وقولت هجيلك نريح بعض.
سارة: ٱوف أيه اللي مهيجك اوي كدا.
أسماء هقولك بس اوعي تقعي بلسانك قدام هاجر.
سارة: أكيد لا طبعاً متخفيش.
أسماء: كنت نايمه وحسيت ان في صوت هسهسه في الٱوضه وفضلت مكمله على اساس اني نايمه طلع صوت هاجر بتكلم صاحبها وبتعمل معاه سكس شات فالموبايل.
سارة: يالهووووي أزاي.
أسماء: معرفش انا أما سمت صوتها فتّحت عيني بالراحه خالص بصيت لقيت ضهرها ليا والهاند فري 🔊 وصوتها عالي وهي مش حاسه بنفسها.
ساره: هممم ايوه وبعدين.
أسماء: فضلت مركزه معاها بنص عين لاقيتها بتتاوة وبتفرك وتتحرك واااه صدري بيوجعني أممم طلعته اهو تعالى مصه اممم بالراحه... وانا هجت على هاجر من اسلوب كلامها اول مره اشوفها كدا وشويه لاقيتها مدت إيديها فالبنطلون ونامت على ضهرها وبصت نحيتي وإتأكدت اني نايمه وراحت شاده اللحاف عليها وغمضت عينيها وسرحت في المكالمة وتقريباً كان بيعمل معاها زي ما أحمد صاحبك بيعمل معاكي فالموبايل.
سارة: أوووف ليه هي كانت بتقول ايه...!
أسماء: كانت بتلعب في كسها وبتقوله كسي هيموت عليك فاكر اخر مره انت لمسته فيه كان عامل ازاي! هو مولع أكتر دلوقتي وعايزك تبرده وتطفيه ممممم.
سارة: أحاااااا هاجر طلعت شرموطه.!
أسماء: دي أقل حاجا تتقال عليها لان واضح انهم بيتقابلوا وبيعملوا بجد.
سارة: ٱوووف طب! وانتي عملتي ايه.
أسماء: أنا فضلت مندمجة معاها لحد ما نزلت وقامت دخلت الحمام 🚽 قمت أبص على السرير لاقيت ريحته كلها عسل من بتاعنا وبصيت على موبايلها ملقتوش قولت اكيد خدتو معاها الحمام تكمل.. رحتوقفت عند الحمام مسمعتش صوت لحد ما كانت هتخرج رجعت مكاني وعملت نفسي نايمه 😴 هي جت بصت عليا ودخلت على سريرها وأتغطت ونامت وأنا بقى معرفتش انام وفضلت بتقلب يمين وشمال لحد ما النهار طلع وقومت لاقيتها في سابع نومه دخلت الحمام لاقيت الأندر والبرا بتوعها فالغسيل طلعت الاندر لاقيته كله عسل وملزق خلصت حمّامي وأحدت دش🛁 🧖🏻‍♀️ وطلعت بصيت عليها لاقيتها نايمه والغطا لحد وسطها بس رحت جنبها لاقيتها نايمه من غير برا وصدرها كله هينط من البضي👚 اللي لابساه مكنتش لابسه حاجا تحت ورفعت الغطا لاقيت طيزها باينه من البنطلون اللي لابساه وماسك على طيزها جامد هجت عليها اوي وكان نفسي اعمل معاها زي ما بنعمل بس قولت ليها يوم بعدين بقى واستنيت اما كلو صحي وفطرنا وحسيت اني عايزه ارتاح وجيت لك.
سارة: أووف يخرب بيتك يا هاجر وناويه تعملي معاها ايه.
أسماء: ريحيني الاول بس وبعد كدا نفكر على رواقه.

بعد ما أسماء عملت مع سارة العلاقه Lez وسارة اصلا حكت لأحمد على اللي أسماء قالتهولها واللي حصل مع هاجر وصاحبها لما كانو بيعملو سكس شات مع بعض. ولسا هنعرف أسماء هتعمل ايه مع هاجر اختها وهتواجهها ازاي.. خلونا نكمل والمرادي هنطير لأسماء وهاجر اختها........

لما اسماء قالت ل سارة أنها هتخلي هاجر اختها تعملها حلاوه sweet وينضفوا بعض هتسخن اختها وبعدين تقولها على اللي سمعته وشافته وده اللي حصل هنعرفه دلوقتي...

أسماء بتكلم هاجر: بقولك إيه يا جوجا.
هاجر: نعم ياختي عايزه ايه.
أسماء: مش ناويه تحني عليا وتنضفيني بقى اصل انا عفنت وعايزه انضف قبل ما اروح السكن 🏢 علشان ميبقاش شكلي وحش قدام البنات.
هاجر: ههههه أنا اللي عايزه انضف... فكرتيني... خلاص يوم الخميس بالليل نعمل ايه رايك هيكون فاضل الجمعه وانتي هتسافري السبت.
أسماء: خلاص ماشي.

عدى اليوم وجه الخميس بالليل...

أسماء: ايه يا جوجو جاهزه.
هاجر: استني لما امك وابوكي ينامو علشان ميسمعوش صوتنا.
أسماء: ماشي.

واستنوا شويه لحد ما الساعه جت 2 بالليل ودخلو يناموا وهما دخلو اوضيتهم وقفلو على نفسهم وهاجر قلعت التيشيرت اللي لابساه وبقت بالكت بس واسماء عملت زيها بقت بالبرا بس والاتنين مش دايما بيلبسو براهات كات بسيطه يدوبك تمسك الصدر بس مش اكتر.

هاجر: هتعمليلي ولا اعملك الاول.
أسماء: اي حاجا مش فارقه.
هاجر: طب! تعالي اعمليلي الاول...

وهاجر إددت أسماء ال. sweet وقعدوا هما الاتنين على الارض واسماء مسكت إيد هاجر ونضفتها إيد إيد وبعدين دخلت على باطها كان فيه شعر كتير وهنعرف ليه بردو....

أسماء: أي يا بت العفانه دي سايبه باطك كدا ليه
هاجر: عادي كسل.
أسماء: من امته ده! 🤨 دا أنتي مكنتيش بتخلي الشعر يطلع فيه أصلاً.
هاجر: عادي بقيت بكسّل.
أسماء: هممم ماشي ياختي.

وكملت تنضيف لأختها خلصت إيد والتانيه وخلصت باط والتاني.. وهاجر وقفت وقلعت البنطلون اللي لابساه وقلعت بالأندر بتاعها وبقت هاجر بالكت بس وباقي جسمها عريان وفتحت رجليها الاتنين وظهر كسها بشعره مكنش كبير اوي زي باطها.

أسماء: أنتي بتحلقي شعرتك وبتسيبي باطك ولا ايه. ؟
هاجر: لا بس شعر الباط بيطلع اسرع فعلشان كدا طول.
أسماء: هممم ايوا ايوا اتعدلي بقى خليني انضفلك كسك.
هاجر: اممم بالراحه اممم.
أسماء: مابالراحه اهو... وكل ما اسماء تنتف شعر كس هاجر تطلع صوت... ممم اااه اييي.
أسماء: ايه يا بت مالك مش على بعضك ليه. 😏
هاجر: مفيش بس انتي شديتي جامد وجعتيني.
أسماء: احطّلك مخدر 🧴🧫 عما تعمليلي وبعدين نكمل؟
هاجر: أه ياريت علشان كدا هيوجعني اكتر.
أسماء: ماشي... وقامت جابت المخدر وادت اختها تدهن كسها ودهنته لنفسها.
هاجر: يلا تعالي عما يكون المخدر خدر شويه واكون خلصت لك... وبدأت هاجر تنضف لأختها دراعتها اللي كانت نضيفه أصلاً ودخلت على باطها نضفتو مكنش فيه كتير.
هاجر: يلا أقلعي بنطلونك.

قامت أسماء قلعت البنطلون وشالت الاندر كمان علشان يبقوا مره واحده وقعدت مكانها تاني وبقوا هما الاتنين عريانين إلا صدورهم واحده عليها كات والتانيه لابسه برا كات خفيفه بردو هاجر مسكت رجلين اختها ونضفتها وبعدين نيمتها على ضهرها وفتحت رجليها وبدأت تنتف لها شعرتها.

أسماء: فاكره اول مره ماما عملت لنا كنا عاملين ازاي.
هاجر: هههههه كنا مكسوفين اوي وماما تتحايل علينا نقلع ونقول غمضي عيلك ولو فتحت نلبس.
أسماء: ههههههه كانت بتصوت مننا.
هاجر: اسكتي بقى اجمدي علشان هنتف اهو.
أسماء: ااااه اااي.
هاجر: اي بيوجعك. 😏
أسماء: مش اوي بس النتش بيوجع منتي عارفه.
هاجر: خلاص يا كوكو انا آسفه وبتطبطب على كس اختها.
أسماء: هههههه بتعملي ايه يا بت.
هاجر: بصالح الكوكو علشان ميزعلش.
اسماء: اخلصي يا رخمه.

وكملت هاجر اللي بتعملو وطبعاً كانت بتتحرش بأسماء وتفرش في كسها بأديها وتلعب فيه بصوابعها وأسماء بتتلبون وتتمحنن وكملت هاجر اللي بتعملو وفضلت تلعب في كس اختها بعد ما نضفته وتلعب في شفايفه وتقرصها وتشدها من زنبورها وتقولها ايه يا بت زنبورك وقف عليا ليه كدا. هههههه واسماء قالتلها.. من لعبك فيه ااااااه ممممم بالراحه يا جوو كسييي اااه وهاجر قالاتلها اريحهولك ولا تكملي انتي... اسماء قالاتلها تعالي اما اكملك شعرتك الاول وبعدين نكمل راحت اسماء..قايمه وعدلت نفسها وجاجر نامت على ضهرها ونزلت اسماء على كس هاجر بالحلاوه وكان احمر وشكله ظهر بعد ما اسماء نضفتو من الشعر وبقى زي البيبي 👶 وبعد كدا اسماء بدأت تلعب في كس هاجر زي ما عملت لها وهاجر طول ما اسماء بتلعبلها هي بتتنحنح ممممم ااااه ممممم بيوجعني ااااه كسيييي وعملو lez. مع بعض لحد ما هاجر كانت بتتوجع جامد من كسها فأسماء قالتلها ايه يا بت مالك هو في حد كان بينيكك و بيلعبلك فيه ولا ايه ههههههه هاجر فاللحظه دي اتخضت ووشها اتغير واحمر وقالت لأسماء... ايه يابت اللي انتي بتقوليه ده؟ 😰 راحت اسماء قايلالها ايه هتخبي على اختك حبيبتك...! فهاجر ردت عليها وقالتلها.. أنتي اتجننتي اوعى كدا بطلي قله أدب.. اسماء حكت لها كل اللي هي سمعته لما كانت بتكلم صاحبها فالموبايل وكانت بتعمل معاه سكس شات وهي مخدتش بالها ان اسماء سامعه كل حاجا.. هاجر بدأت تعيط🥺
وتقول لأسماء اوعي تكوني قولتي لحد حاجا.. أسماء ردت عليها وقالت.... منا لو كنت عايزه اقول لماما كنت قولتلها من زمان بس انا عايزه اعرف كل حاجا. هاجر قالتلها هحكيلك.....
وبدأت هاجر تحكي ازاي هي عرفت الولد ده وانها بتحبه وبتموت فيه وواعدها بالجواز وكدا وانها فتره ما كانت وحدها فب مصر كانت بتسافر معاه وتخرج براحتها وكده كده محدش يعرفها وعايشه حياتها.

أسماء: وبيلمسك ازاي من تحت بقى ها..!
هاجر: لامحصلش... ولسا هاجر هتحلف.
أسماء: أنا سمعتك على فكره وبلاش تكدبي وعرفت انو بيلمسك من تحت واكيد بيعمل حاجات تانيه لو حكتيلي كل حاجا وعد مني مش هتكلم كلمه خالص ولو خبيتي عليا وكدبتي هقول لماما.
هاجر: حاضر هحكيلك.

وبدأت هاجر تحكي لاسماء ازاي اتعرفت عليه وطبعاً علشان كانت لوحدها فكان سهل ينضحك عليها ويكسب ثقتها ويوصل للي هو عايزه وبدأ يكلمها فون ويطلب منها صور وفيديوهات واتطورت العلاقه وبدا يقابلها في الجامعة ويقفش فيها
واخدها شقه واحد صاحبه بس مفتحهاش بيلعب لها ف كسها من بره وفتحها من طيزها... وقعدت هاجر تعيط وتقول بس هو هيتجوزني ومش هيسيبني.

أسماء: هو اللي بيدوق لبن الجموسه بيشتريها.
هاجر: بتعيط.. متقوليش كدا غصب عني كنت لوحدي وكنت محتاجه حد يطمني ويحبني هو قرب مني فالوقت ده مكنش قدامي حل غيره هو مؤدب ومش هيضرني ولا يبعد عني.
أسماء: لو كان مؤدب مكنش عمل فيكي كدا.
هاجر: انتي وعدتيني انك مش هتقولي لماما.
أسماء: هقولها على خيبتك يعني، اكيد مش هموتها بحسرتها على بنتها الكبيره.
هاجر: انا مش وحشه والل. بس كان غصب عني🥺
أسماء: اوعديني انك تبعدي عنه وتقفلي معاه السكه دي خالص.
هاجر: بتعيط.. ازاي طيب هو واعدني هيتجوزني اما نخلص دراسة يعني كلها سنه كمان.
أسماء: لو كان هيتجوزك كان ييجي يتقدم لك ويخطبك علشان يثبت حسن نيته لكن او اتهرب مفكرتيش دقيقه تكملي معاه.
هاجر: استحاله يبعد ويتهرب ده بيموت فيا انا عارفه.
أسماء: اتنيلي ولا انتي عارفه حاجا اوعي يكون نام معاكي يبت وتفضحينا.
هاجر: محصلش والل. آخره كان بيلعب بس من قدام.
أسماء: وورا؟
هاجر: هااا مالها ورا؟
أسماء: كان بيلعب بردو.
هاجر: ايوه احياناً.
أسماء: مش مرتحالك بردو وريني كدا قومي يلا.
هاجر:والل. يا اسماء زي منا بنت مفتحنيش انا علشان كدا كنت بخليه يدخله من ورا بس هم 3 مرات بس اللي مل كدا.
أسماء: يانهار ابوكي اسود😨 كمان! قومي وريني يلا يخرب بيتك قومي وريني ابن الكِلاب ده عمل ايه.

هاجر بتعيط اكتر وبتلف نفسها واسماء بتفتح طيزها وبتلاقي فعلاً خرم طيزها واسع باين عليه واسماء قالتلها.. خرمك باين عليه ملعوب فيه.. فمدت صابعها فخرم طيز اختها.

هاجر: اااه بتعملي ايه.؟
أسماء: اسكتي يا وسخه اما اشوف حصلك ايه.
هاجر: اااه بالراحه طيب وجعتيني.
أسماء: دلوقتي وجعتك اومال وهو بيركبك موجعكيش.
هاجر ساكته مش بترد.
أسماء: مبترديش ليه ها؟ ملكيش عين تردي يا لبوه.
وبتلعب فطيز اختها الكبيره.
هاجر: اااه ااااييي خلاص علشان خاطري مش هخليه يلمسني تاني.
أسماء: انتي لو فكرتي بس هخلي ماما تدبحك انتي حره.
هاجر: حاضر مش هخليه يلمسني.
أسماء: والصور والفيديوهات بتاعتك اللي معاه مش خايفه يفضحك ويبتزك بيهم.
هاجر: يفضحني ليه وهو عايز يتجوزني.
أسماء: ابقي تفي فوشي لو ده حصل دا شايفك رخيصه وسهله علشان كدا لعب معاكي وانتي لما صدقتي ولو فكرتي تبعدي هيفضحك وتفضحينا معاكي.
هاجر: هو ممكن يعمل كدا بجد.
أسماء: يعمل ابو كدا انتي مبتشوفيش الحكاوي اللي حواليكي وفضايح البنات اللي على النت علشان وثقو فشويه كلاب دول مينفعش يتقال عليهم رجاله اللي بيفضحو بنات الناس دول ولا انتي معندكيش ددمم.
هاجر: بتعيط... طب! اعمل ايه.
أسماء: اتصرفي وهاتي تيليفونه وكسريه ولا فرمتيه ولا اي حاجا.
هاجر: صعب اوي اعمل كدا.
أسماء: هنشوف لها حل بس اياكي احس انو لمسك بس ولا بعتتيله حاجا تاني.
هاجر: خلاص والل. مش هخليه يشوف شعره مني وعد.

وبعد كدا أسماء قالت لهاجر طب ياله نامي.

يلا علشان اكملك وراحت اسماء بعد ماخلصت مقربه من رقبه اختها وبايساها وحضنتها ونامو فوق بعض وفضلو يبوسو ويقطعو فشفايف بعض وعملو احلى Lezمع بعض ونامو في حضن بعض الاتنين...

وبكدا نكون عرفنا ايه هي المصيبه اللي ساره قالتها لاحمد عالخط وخلينا نرجع لسارة واحمد ونشوف احمد هل هيعرف يتصرف ولا لا وللمعلوميه احمد كان قبل ما يدخل كليه الصيدله كان شغال في مجان الميديا والاعلام والكمبيوتر والحاجات اللي زي دي ركزو فيها علشان هتفيدنا اوي في موضوع هاجر........ وخلونا نرجع لمكالمه احمد وسارة بعد ما ساره قالت لاحمد الحقنا ياحمد احنا واقعين فمصيبه وحكتلو على اللي هاجر قالتو لأسماء فالموبايل. 📲📱.

سارة: ممكن تساعدنا يأحمد احنا مش عارفين نتصرف ازاي.
أنا: هحاول يا سارة اللي اقدر عليه.
سارة: استنى أسماء عايزه تكلمك.
أسماء عالخط: بتعيط.. ايوه ياحمد ارجوك ابوس ايدك انا هاجر اختي مموته نفسها من العياط وانا كمان ومش عارفين نعمل ايه ابوس رجليك حاول تلاقي حل او اعمل اي حاجا. 🥺.
أنا: والَله يا أسماء هعمل اللي هقدر عليه..اتطمني انا هتصرف متقلقيش.

وقفلت مع سارة المكالمه وفضلت افكر ايه ممكن اعملوا يقدر يحذف الصور والفيديوهات من على الموبايل بتاع الواد ده قعدت كتير افكر وروحت داخل الاوضه وقافل على نفسي وجايب جهاز الكومبيوتر القديم 🖥من تحت السرير بتاعي وفتحته اشتغل وبدات ادور على ملفات الHack بتاعتي اللي كنت بعملها زمان..... اه نسيت اقولكو ان انا كان ليا فالهكر وكدا بحكم المجال بتاعي زمان... وفضلت ادور لحد ما لقيت ملف لفصل جهاز الهاتف عن العمل ولازم علشان الموبايل اللي نزل عليه الملف ده يفتح تاني ويشتغل لازم يتعمل للموبايل المتفيرس 👾 سوفت وير بالكامل وقعدت عملت شويه تعديلات على الملف بحيث انو يتركب على رابط مبعوت على هيئه صوره وعملت الملف وخلصتو بس ناقص حاجا الواد ممكن يشك ان ده فايرس ففكرت اني اجيب صوره لهاجر واخلي اسماء او ساره تبعتهالي واحطها على الرابط علشان الواد يفتحو وفعلا رنين عليهم واخدت الصوره وحطيتها على الرابط المتفيرس. وكلمت سارة علشان اقوللها هتعمل ايه.

أنا: ألو ايوه يا سارة.
سارة: ايوه ياحمد.؟
أنا: بصي ركزي معايا علشان اي غلطه انتي عارفه بفوره.
سارة: ماشي تمام.
أنا: بصي هتقولي لهاجر تدخل تبعت للواد ده رساله على الواتس الرساله دي هتكون الصوره بتاعتها بس دي مش صوره ده فايرس واوعي تفتحيه... قوليلها اوعي تتغطي عليه وإلا المومبايل بتاعها هيتقفل خالص.
سارة: ماشي ياحمد.

بعد ما خلصت المكالمه مع سارة راحت سارة باعته الرابط لأسماء وأسماء بعتتو لهاجر وفهمت هاجر على كل حاجا...

نيجي بقى لهاجر وهي بتكلم فالواد صاحبها.

هاجر بتتشات معاه واتس: انت ليه عملت معايا كدا وقولتلي انك هتفضحني للدرجادي انا رخيصه اوي عندك كدا🥺
الواد صاحبها: هاجر انتي عارفه انتي بالنسبالي ايه انا عملت كدا علشان انتي عايزه تسيبيني وتبعدي عني وانا و****َ مكنت هفضحك ولا هعمل حاجا انا كنت عايزك ترجعيلي ومكنش قدامي غير الطريقه دي اني اعملها علشان اخليكي ترجعيلي. بجد آسف لو كنت ضايقتك.
هاجر: أنت يا...... قطعت قلبي وكسرته بكلامك اللي انت قولتهولي انك هتفضحني... وبتعيط. 😢
صاحبها: خلاص ابوس ايدك متعيطيش انا واللَه مكان قصدي حاجا غير انك ترجعيلي بس يا هاجر انتي مش عارفه انتي بالنسبالي ايه اقسملك باللله اني عمري ما فكرت آزيكي ولا هقدر اعمل كدا.
هاجر: خلاص ابوس ايدك انا منهاره ومش قادره اتكلم. 🥺
صاحبها: علشان خاطري ارجعيلي يا هاجر انا بحبك وشاريكي صدقيني.

وراحت هاجر باعته الرابط اللي عليه صورتها وهي عريانه واول ما بعتت الرابط للواد صاحبها تلقائي الواد فتحه والجهاز بتاعه فصل وبقى حته حديده في ايدو ولازم يعملو سوفتوير علشان يشتغل تاني... وخلاص هاجر اتعلمت الدرس انها عمرها متثق في ولد ابدا بيطلب منها الحاجات الوحشه دي وحالها اتصلح خالص... نرجع لسارة واسماء بعد ما أنا ساعدتهم لاقيت ساره بترن عليا... 📲📱.

سارة: الو ياحمد.
أنا: ايوه يا سارة كلو تمام.
سارة: بجد يأحمد انا مش عارفه اقولك ايه ❤ بحبك ياللي رافع راسي. مممممواه.
صوت من بعيد بيقول اديهولي اشكروا.... دي أسماء.
سارة: طب خود اسماء معاك اهي....
أسماء عالخط: الو ايوه ياحمد انا بجد مش عارفه اقول ايه ولا اتكلم... وبتعيط.. انت عملت حاجا كبيره اوي بجد ولو في حاجا اكبر من شكراً كنت قولتهالك متشكره اوي يأحمد بجد.🙏🏻
أنا: متقوليش كدا يا اسماء انتو زي اخواتي واكتر وبعدين دا الحمد لله ان ربنِا ستر وجت على قد كدا.

واتكلمنا شويه مع بعض وأسماء ادت سارة الموبايل واتكلمت انا وهي على انها هتعمل ايه فالدراسه وكدا العام الدراسي خلاص هيبدأء كمان يومين وقفلت معاها الخط ونمت. 😴.



واحمد كبر في عين أسماء جدا واسماء اعجبت بيه هل بقى هيعملو مع بعض حاجا وممكن العلاقه تتطور بين ساره واحمد وممكن يحصل ويشاء القدر ان ساره تدخل في علاقه مع احمد؟..... ده اللي هنعرفه بعدين فالأحداث اللي جايه.

وبكدا يكون الجزء التاسع خلص واتمنى اني اكون قدمت حاجا كويسه وانا حاولت على قد ما اقدر اني اربط الاحداث ببعضها....
وخلينا نشوف في الجزء العاشر والاخير ايه اللي هيحصل مع ساره وأسماء وهيعملو ايه وهل ممكن يحصل حاجا مع اشخاص تانيه ولا لا ده اللي هنعرفو في جزء الختام......

see you.. 😊👋🏻.


Welcome Back.

الجزء العاشر.

ازيگو يا شباب اتمنى تكونو بخير وسعادة...
موعدنا مع الجزء العاشر والأخير في قصتنا الجميله وفي الجزء ده هنعرف ايه اللي هيحصل بعد ما أحمد ساعد أسماء وهاجر أختها انهم يحذفو صور وفيديوهات هاجر من على موبايل صاحبها وهنا أسماء اُعجبت بأحمد وقلبها مال نحيته وده اللي هنعرفو بعد ما احمد خلص مكالمته مع اسماء وسارة..... بدون كلام كتير خلونا نبدأ لأن الاحداث اللي هتحصل فالجزء ده جميله وخلوني أحرق نهايه القصه بإنها هتكون سعيده. 😊.


بعد ما احمد خلص مكالمته مع واسماء سارة فضلت تتكلم مع احمد شويه وبعد كدا قفلت معاه المكالمه فاللحظه دي أسماء فضلت تفكر في موضوع انها نفسها تعمل علاقه ايا كانت مع احمد وقلبها حبه بسبب اللي عمله مع موضوع اختها هاجر وطول ما سارة بتكلم في احمد جنبها وهي نفسها انها تكون مكانها وبتحسدها عليه... يعني انهم بيعملو سكس شات مع بعض وهو بيجيلها ويعمل معاها علاقه وكدا.. بعد ما سارة قفلت مع احمد أسماء قالتلها....

أسماء: يبختك بأحمد بجد.
سارة: ايه يا بنتي اشمعنا بتقولي كدا.
أسماء: يعني احمد طلع انسان شهم وجدع وكمان يبختك انو بيريحك.
سارة: هممم أسماء! بت انتي عايزه ايه من احمد قوليلي...! طريقه كلامك مش مريحاني مش عارفه ليه.
أسماء: سارة انتي لازم تعملي مع احمد واشوفكم سوى هاااا ونفسي ادخل معاكو وانتو بتعملو كدا عايزه اجرب صراحه ممكن.
سآرة: طب! ااااااا طب! بس.......
أسماء: مبسش بقولك ايه انتي مش عايزاه ينيك طيزك ولا ايه؟
سارة: ايوة.
أسماء: خلاص وفيها ايه لما اتناك معاكي على الاقل يريحنا انا وانتي وبالمره اجرب.
سارة: بت بقولك ايه بالراحه على احمد.... أسماء انا مش عايزه اللي هنعملو ده يأثر على علاقتي بيكي ولا بعلاقتي بأحمد فهمتي...
اسماء: يعني ايه.
سارة: يعني يا حلوه متلعبيش عليه من ورايا وتحببيه فيكي وتتمحنني عليه ده قصدي وطبعا احمد عمرو ما هيحب غيري انا عارفه بس انا بنبهك وخلاص.
أسماء: ايه اللي انتي بتقوليه ده يا ساره... لا طبعا ازاي انا اعمل كدا يا بنتي انتي اختي وانا لا يمكن اعمل حاجا زي كدا اوعدك بجد انا عمري ما فكرت اصلا انا بس عايزه اجرب معاكم وانتو بتعملو كدا نفسي اوي يا سارة.
سارة: خلاص ايه رايك اكلمو بكره يجيلنا... كدا كدا ماما بتنزل الشغل الساعه 9:00 الصبح وعمر هينزل دروسه علشان بداء دروس 📚 مش هيبقى في حد غيري انا وانتي بس.
أسماء: طب! ويوسف اخوكي فين انا مش شفتو من اول ما جيت.
سارة: يوسف سافر من اول امبارح قبل ما تيجي.. لأنوا راح السكن بتاع الكليه بتاعتو لان خلاص هنبداء دراسه بعد يومين وبعدين دا الكليه بتاعتو في سينا.
أسماء: تمام خلاص كلميه علشان نعمل كدا قبل ما امشي بكره عالسكن واسافر للكليه.

بعد ما عدى اليوم لاقيت ساره بترن عليا الساعه 6:00 الصبح بدري وحكتلي انها هي واسماء عايزين مني اني اعمل معاهم علاقه مع بعض واسماء هتتفرج علينا انا وسارة واحنا بنعمل كدا .. انا اتهبلت ومكنتش عارف ارد على سارة ازاي بس سارة قالتلي انهم عايزين يجربوا مع بعض الحاجا دي وهم شافوا افلام سكس كتير للثلاثي وكدا وحبو يجربوا انا قولتلها...

أنا: طب امتى هنعملها.
سارة: ايه رايك نعملها النهارده؟
أنا: مين هيبقى عندكم فالبيت يا مفاضيح. 😄
سارة: هههههههه متقلقش مش هيبقى في فالبيت غيري انا واسماء بس... يوسف مسافر من اول امبارح وعمر نزل دروسه الساعه 7:00 وماما هتنزل من البيت على 9:00.
أنا: ماشي انا هاخد دش دلوقتي وهجيلك على 9:30 كدا.
سارة: ماشي يا روحي ممممواه 💋 باي يادكري ههههههه.
أنا: اه يا بنت اللبوه ههههههه باي.

وخلصت المكالمه مع سارة وقمت من على السرير ودخلت الحمام اخدت دش وفطرت كويس لأني داخل على معركه😅 وفضلت قاعد شويه لحد ما لاقيت موبايلي بيرن لاقيت سارة بترن وبتقولي يلا تعالى قولتلها حاضر انا جاي اهو... ونزلت ورحت لحد البيت وخبطت على الباب محدش بيرد ولا حد بيفتح فضلت واقف شويه لحد ما الباب فتح ولاقيت أسماء هي اللي بتفتح فقولتلها...

أنا: ازيك يا اسماء.
اسماء: اهلا ياحمد ازيك اتفضل تعالى.
أنا: اومال فين سارة.
أسماء: دخلت الحمام وطالعه.

ولاقيت اسماء بتقولي ادخل تعالى ودخلت الصاله وقعدتني وقالتلي تشرب ايه ولا تفطر قولتلها لا لا انا تمام انا جاء اشوف ساره عايزه حاجا ولا لا... لاقيت أسماء بتضحك هههههه وبصت ليا بصه خبث كدا وقالتلي اهي سارة طلعت اهي... ببص على شمالي لاقيت سارة طالعه من الحمام ولابسه بشكير 🥼ولافاه على جسمها وشعرها مبلول تقريبا كانت بتستحمى وكان شكل ساره يهوس بجد... انا اول ما شفتها لاقيت صاحبنا بدأ يصحصح معايا كدا... ولاقيت ساره بتقرب مني وبتسلم عليا سلمت عليها وباستني من خدي وراحت قاعده جنبي وروكبها لحد فوق شويه مكشوفه ولاقيت اسماء بتقول لنا...

أسماء: طب انا داخله اعمل حاجا وهسيبكم مع بعض بقى ههههه.
أنا: البت صاحبتك دي هبله. ههه.
سارة: هههههههه طب يلا قوم تعالى آه بالحق انت فطرت ولا لا.؟
أنا: ايوه فطرت وكلو تمام.
سارة: طب تعلى ورايا.
أنا: ايه رايحه على فيه.
سارة: اللاه هندخل الاوضه يلا بقى.

وقومت من على القعده اللي فالصالون ومشيت ورا ساره وهي ماشيه قدامي بتتمايص عليا وبتهز فطيزها وانا زبي واقف عليها ولاقيتها دخلتني الاوضه وسابت الباب🚪🔓 مفتوح... قالتلي.....

سارة: يلا بقى اقلع التيشير اللي انت لابسه ده وحد راحتك عالأخر.
أنا: طب! ما تهدي شويه مش على طول كدا ههههه.
سارة: منا هاديه اهو انا بقولك اقلع خد راحتك معايا انهارده عايزينها تكون احلى ليله يا جوزي.
أنا: طب متقفلي الباب..!
سارة: لا سيبو كدا كدا مفيش حد غيرنا انا وانت وأسماء.
أنا: طب واسماء فين صراحه انا هتكسف واحنا بنعمل كدا وهي بتتفرج علينا.
سارة: متخفش ولا تتكسف دا هي هتتفرج بس واحنا مع بعض.

قولتلها ماشي تمام.. لاقيت سارة رجعت لورا شويه ومسكت البشكير وبتفك فيه واول ما فكت الربطه ووقع لاقيت جسم سارة كلو عريان قدامي.. انا فاللحظه دي زبي شد عليا جامد وبدأت العب فيه من فوق البنطلون لاقيت ساره بتقولي.. متقلع اللي مضايقك ده.. وروحت قالع البنطلون وراحت ساره مقربه مني وهي عريانه وانا نايم على السرير بالبوكسر ونامت فوقي وفضلت تبوس فيا وانا سايب نفسي ليها واول ما قعدت على البوكسر انا زبي ولع وميلت على راسي وفضلنا نبوس في بعض فلوضع ده ورحت ماسك فسارة ومشقلبها ومنيمها عالسرير وبقيت انا نايم فوقها ومدخل وسطي بين رجليها ونازلين انا وهي تقطيع فشفايف بعض مره واحده ببص يمين لاقيت أسماء واقفه عالباب بتاع الاوضه وبتبصلنا ومتنخه... انا بصيت لها ولاقيت ايد سارة وتعدل راسي وبتقولي.. سيبك منها وبصلي هنا وركز فاللي انت فيه هااااا كمل يلا.. كملت بوس في شفايف ساره ولاقيت اسماء جت قعدت قصادنا بعيد على الكرسي اللي جنب المكتب وبتتفرج علينا ومتنحه وعماله تعض فشفايفها مركزتش معاها كتير ومره واحده سارة لاقتها بتتعدل وانا اتعدلت وقومنا من على السرير وسارة نزلت على الارض وقالتلي اقف فوقفت وراحت سارة نازله على ركبها ومنزله البوكسر لحد فخادي وزبي بقى فوشها.. لاقيتها بتمسكه وبتلعب فيه وبتبصلي بعنيها ورافعه راسها ليا وعنيها كلها هيجان.. لاقتها راحت مطلعه لسانها وبتلحس فراس زبي بالراحه انا خلاص جبت آخري ومره واحده رحت مدخل زبي فبوقها وفضلت تمص لي... وعماله تغمض عينيها وتطلع صوت المص وزبي محشور فبوقها.. لاقيت أسماء بتبص لسارة وراحت رافعه رجليها الاتنين على الكرسي وفضلت تلعب فكسها وهي شايفه صاحبتها بتمص لي زبي بعد كدا لاقيت ساره راحت مطلعه زبي من بقها وقامت من على الارض وراحت نايمه على السرير واخدت وضع الDoggy. انا اول ما شفت منظرها كدا رحت قالع البوكسر ونازل على طيزها..وبدأت ابوسها والحس فيها وقفشت فالفلقتين وفتحتهم لاقيت خرم طيزها واسع وشكلو ابن متناكه رحت مدخل مناخيري فيه وفضلت اشم فيه وساره عماله تطلع صوت... اااه ممم ممم واسماء نازله لعب فكسها وانا بلحس لسارة.. لاقيت سارة بتقولي.. دخل زبك يأحمد جوه دخلو مممم رحت مدخل لساني جوه خرمها وفضلت الحس فيه واول ما لساني قرب من خرمها ارتعشت رعشه بسيطه.. ورحت قايم وعادل نفسي ومسكت زبي وبدأت العب فخرم ساره شويه بزبي... واسماء هتموت جنبنا من المنظر.. اول ما دخلت راس زبي فخرم سارة لاقيتها قالت.. ااااااه بصوت عالي رحت كاتم بوقها بأيدي وبدأت ادخل زبي كلو بخرمها وهي ممممممم لاقيت أسماء قامت مره واحده من على الكرسي وراحت قالعه البضي والبنطلون بتاعها وقربت من سارة وعنيها منزلتش من على منظر زبي وهو داخل فخرم سارة.. لاقيت ساره بتبص لأسماء فعنيها بصه وجع وهيجان فنفس الوقت وبتغمض عينيها وأسماء بصت على سارة وهي بتتوجع وراحت نازله على شفايفها وباستها علشان تهديها شويه وفضلو يبوسو فبعض 5 دقايق ومره واحده لاقيت اسماء قامت وقلعت البرا وبزازها بانت انا من منظر بزازها انا تنحت وانا بنيك فسارة.. وراحت قالعه الكولوت بتاعها ونايمه تحت وش سارة وفشخت رجليها لاقيت ساره نزلت على كس اسماء وبدأت تلحس فيه وكل ما ادقر زبي فخرمها الاقيها بتتوجع.. اه اه ممم ممم واسماء بصتلي بصه كلها هيجان ووشها فوشي وانا سارة تحت زبي ومره واحده لاقيت سارة علت صوتها وبدا ينزل من كسها ميه وبترتعش راحت ساره سايبه كس اسماء وقالت ااااااه بصوت عالي لاقيت مره واحده اسماء راحت بايساها فشفايفها وكتمت صوتها فرت مطلع زبي واول ما طلعتو لاقيت كميه ميه نازله من كس سارة مش طبيعيه.. ولاقيت سارة عماله تنهج.. منامت وفرشت جسمها على السرير وانا باصص لمنظرها وطيزها حمره وخرمها واسع ومش قادره تتحرك وفجأه لاقيت أسماء بتقرب مني وبصالي بصه انا عمري مهنساها ضحكه خبيثه مع هيجان.. لاقيتها بتقرب مني وجايه نحيتي ووقفت قدامي وقربت من شفايفي وراحت حاضناني سكت فيا رحت حاضنها وزبي دخل فسورتها اول ما حست بسخونه زبي على بطنها لاقيتها بتبص تحتها..وزبي على لحمها قامت بصالي بصه لبونه وراحت دافسه بزازها فصدري وقربت من شفايفي تاني وقطعنا بعض بوس لحد ما لاقيتها عملت زي صاحبتها ونزلت تلحس زبي مكان ما دخل في طيز سارة وفضلت تلحس فزبي وهو عليه نجاسه من خرم طيز سارة وتتلبون وهي بتمص وراحت قايمه ولافه نفسها ومدياني ضهرها وميلت وراحت حاطه ايدها على طيزها وبتلعب فيهم وتهزهم لي وانا واقف العب فزبي من المنظر اللي انا شايفه.. طيزها بنت متناكه كبيره فشخ وملبن اوي.. واحت نايمه جنب سارة على ضهرها ونادت عليا...

أسماء: أحمد تعالى افشخني. مممم
أنا: جايلك يا بنت الشرموطة.

ودخلت عليها وساره جنبها نايمه على بطنها مش قادره تحرك جسمها.. بس بتبص علينا وشايفه اللي بيحصل.. ورحت داخل على اسماء ومقرب منها ونايم فوقها وفضلت اقفش فبزازها وهي بتغمض فعنيها وسارة بصالها وشايفه اللي انا بعملو في صاحبتها.. قربت من بزازها كانو كبار فشخ فضلت ارضع فيهم وهي.. مممممم لاقيت سارة بتقول......

سارة: عجبك مص حبيبي يا أسماء
أساء: ممم اه اه.. مص بزازي اوي ممم
سارة: اتدلعي يا لبوه اتدلعي.
أنا: اتعدلي اتعدلي قومي.

وراحت اسماء واخده وضع ال تفقيس على ركبتها ومدياني طيزها شكل طيزها كان ابن متناكه فاجر فضلت اخبط عليها واطرقع على فخادها وهي طول منا بضربها على طيزها.. ااه ممم اه.. وسارة بصالها وعنيها كلها هيجان عليها وهي بتتلبون وانا بضربها.. رحت مادد صباعي فخرمها ومبعبصها بالراحه.. هي اول ما حست بصباعي داخل فيها لاقيتها بتبصلي وبتبرق لي بعنيها وبتغمضها بالراحه وبتعض على شفايفها مممممم.. لاقيت سارة اتعدلت وقامت من مكانها وجت جنبي وبتتبص عليا وانا ببعبص فأسماء وراحت بايساني من شفايفي.. وبعديها راحت ماسكه زبي وقربتو من طيز اسماء وقالتلي نيكها..قمت تافف على زبي ورحت مدخله بين فلقتين طيز اسماء وبلعب بزبي جوه وهي خلاص جايبه اخرها وجسمها كله سخن لاقيت سارة وقفت قدام اسماء وبصت لها فعنيها وراحت بايساها فشفايفها انا اول ما شفت منظرهم كدا دخلت راس زبي فأسماء بالراحه فخرمها.. لا قيتها ارتعشت وقالت ااااااه بصوت مكتوم كدا ومتنحه.. راحت ساره مكمله بوس فشفايفها ورحت مدخل زبي بالراحه كامل فطيزها الجامده دي.. وفضلت ادخل واطلع بالراحه وهي طول الوقت وبق ساره فبقها ممممم امممممم.. وبدات افشخ فطيزها واحده واحد وبلعب لها فزنبورها بصوابعي.. راحت ساره سايباها وقايمه قاعده على الكرسي وفضلت تلعب فكسها وهي شايفه منظر صاحبتها وهي تحت زبي.. وبتقولها...

سارة: اتناكي يا شرموطه من حبيبي اتناكي.
أسماء: اااه اااه انا لبوه ومتناكه اوي ممممم.
سارة: شايفه زب حبيبي حلو ازاي يا بنت الشرموطه وهو فاشخ طيزك.
اسماء.: اااه هااا زبك حلو اوي ااااه نيكني اكتر افتحني ياحمد اااااه.
أنا: منا بنيكك اهو يا لبوه افتحي بوقك يا شرموطه

وراحت اسماء فاتحه بوقها وانا ماسك راسها وتانيها عليا وراكب عليها Doggy. فخرم طيزها ورحت ماسك الكولوت بتاع ساره من على السرير وحشرتو فبوقها وفضلت ادخل زبي واطلعو لحد ما لاقيت البت اسماء مره واحده الرعشه مسكتها ولاقيتها بتحط ايديها على كسها وبتفرك فيه جامد وكازّه على الكولوت بسنانها وبتتطلع صوت نانأه لحد ما نزلت ميه موووت من كسها.. ساره اول ما شافت المنظر لاقيتها قامت وجت جنبنا وراحت قاعده تحت زبي واسماء بتنزل وبترتعش وفضلت تلحس فكس اسماء.. واسماء لاقيتها بتنهج وبترتعش وبتعيط انا رحت مطلع زبي من خرم طيزها اللي كان وااااسع اوي.. ولاقيت سارة بتقرب من زبي وبتحشرو فبوقها وفضلت تمص لي لحد ما نزلتهم فبوقها... وراحت بالعه اللبن كلو وبصتلي وضحكت... واسماء خلصانهعلى السرير مش قادره تاخد نفسها من اللي حصل.. انا خلصت وقعدت شويه على الكرسي وبمسح مكان النيك وبنشف العرق اللي على جسمي بالفوطه.. لاقيت سارة راحت مقربه من اسماء...

سارة: ههههه مالك يا سو تعبتي هههههه
اسماء: هاااا سيبيني دلوقتي انا مش قادره اتحرك مممم. اييي
ساره: ههههههه بس ايه رايك ارتحتي صح.
اسماء: هههه يابت مش قادره اتكلم بطني وجعاني.
سارة: شويه كدا وهتلاقي الوجع راح متقلقيش.
اسماء: هااااااااا احححح هههههههه
سارة قامت وبتبص على خرم اسماء....
سارة: الف مبروك يا سو بقيتي مفتوحه من خرمك. ههههههههه.
اسماء: هو مفتوح اوي كدا.
سارة: متقلقيش هيضم تاني ههههه ايه رايك ياحمد.. فاللي حصل.
أنا: احااا يخرب بيتكو انتو الاتنين هههههه.
سارة وأسماء: هههههههه.
أنا: لا صراحه انا اتبسط جامد. ههههه
اسماء فاقت شويه: لا دنا اول مره احس بهيجان كدا بجد واحس بحرقان جوا.
سارة: لا الحرقان ده علشان لسا اول مره انا كنت زيك كدا بس اخدت عالموضوع صراحه. ههههه
أنا: اه يا لبوه منك ليها ههههه.
ساره: انا قايمه اتمضمض واغسل وجاي.
أنا: روحي انا قاعد مع اسماء شويه هنا.
سارة: واد ياحمد اوعى تعمل حاجا تاني😅 خلاص كدا احنا جبنا آخرنا.
اسماء: ههههههه لا خلاص يعمل حاجا تاني ايه دنا مش قادره اقوم البس..اصلاً. ههههه.
ومشيت سارة وسابتني انا واسماء لوحدينا وفضلت اضحك انا وأسماء مع بعض..

أسماء: احمد انت بجد جامد اوي.
انا: وانتي جسمك صاروخ يا بت يا اسماء ايه الجمال ده يا بت.
أسماء: بقولك ايه انا عايزا ابقى اشوفك على طول بس اوعى تقول لساره حاجا.
أنا: ايييييه انتي عايزه ايه بالظبط. 😅
أسماء: لا انا صراحه عايزه ابقى اشوفك على طول ونتكلم شويه عادي يعني نبقى صحاب.
أنا: معنديش مانع بس... افرض ساره عرفت انك بتكلميني وكدا.
اسماء: ومين اللي هيعرفها بس انا عايزاك بجد ممكن نكون صحاب.
أنا: ماشي اشطا.

ولاقيت اسماء قامت من على السرير وجايه نحيتي بتتدلع عليا وجسمها ابن متناكه فاجر وميلت عليا وانا قاعد على الكرسي وباستني من شفايفي وببتبصلي فعنيا بصه هيجان وبتتحسس على زبي بالراحه. انا قولتلها

انا: خلاص بقى احنا مش هدينى شويه اهدي كدا لسارة تزعل وتتضايق.
اسماء: طب! ممكن امصو بليييز مره واحده علشان خاطري.
أنا: مالك يا بت متسربعه كدا ليه هههههه 😂
اسماء: صراحه ياحمد زبك كيفني اوي وشكلو كبير وفاجر وعايزه امصو اوي مممممم.
أنا: انزلي تحت على ركبك يلاـ

وراحت اسماء نازله على ركبها وفضلت تلعب فزبي شويه وطلعت لسانها وفضلت تلحس فيه ودخلتو فبوقها ودنها تمص لحد ما خلاص كنت هنزلها هاااااااااااااا... قالتلي نزلهم على وشي... رحت منزلهم على وشها ووشها اتملى لبن.. راحت ضاحكه وقامت ولسا بدها تطلع من الاوضه إلا وسارة مقابلاها فوشها..

سارة: ايه ده..! 🤨
اسماء: هههههههه متقلقيش دا كان بيعملي ماسك للبشره. 😅
سارة: يخرب بيتك ههههههه ادخلي اغسلي وشك يا شرموطه ادخلي ههههه.
ساره جت قعدت جنبي وانا بلبس بعد ما مسحت للمره التانيه..
سارة: تعرف ياحمد انا بجد اتبسط من اللي عملناه انهارده.
انا: وانا كمان يا سارة صراحه حيلي اتهد يا شويه لباوي.
سارة: هههههههه ماشي يا دكري مبسوطه بجد.
انا: اهم حاجه اننا اتبسطنا كلنا.

وقمت واخدت سارة فحضني وفضلنا نبوس بعض شويه وسارة لبست هدومها وطلعنا قعدنا فالصاله بره ولاقيت سارة دخلت المطبخ واسماء طلعت من الحمام كانت مستحميه ولابسه برا وكولوت وجت قعدت جنبي وبتقولي..

اسماء: ايه يا عم الجامد هتروح ولا ايه. هههه
انا: اه هروح خلاص كدا المهمه تمت بنجاح. 👌🏻
اسماء: موطيه صوتها... بص ده رقمي هبقى ارن عليك نتكلم شويه ماشي.
انا: ماشي تمام.
اسماء: انا هقوم ادخل البس حاجا فوق احسن هاخد برد. هههه
انا: قوم يا بطل الكون انت يخرب بيت جسمك يا بيت ابن متناكه بجد.

وراحت اسماء ضاحكه وقامت دخلت الاوضه وهي ماشيه وطيزها بتترج قدامي بجسمها الشرموط ده ولاقيت ساره طالعالي بكوبايه عصير منجه 🥃🥭 وبتقولي.. اشرب علشان تعوض اللي نزل منك يا حبيبي انا مزودالك السكر شويه... وشربت العصير وقمت ووقفنا انا وهي عالباب وسلمت عليها وبستها ونزلت اروح. وروحت كانت الساعه 11:30 قبل الضهر دخلت اخدت دش 🚿 عالسريع وطول منا بستحمى مش قادر انسى منظر الاتنين وهم مع بعض وانا بفشخهم وكل واحده فيهم جسمها فيه ميزه عن التانيه وخصوصا البت اسماء عليها جوز بزاز عايزين يتاكلو اكل ولا طيازها بنت متناكه فاجره وخلصت شاور ومددت شويه عالسرير وشغلت المروحه ونمت......

صحيت بالليل على الساعه 9:00 وشويه دقريباً واخدت الموبايل بفتحو ملقت حد اتكلم سبت الموبايل ودخلت غسلت وشي واتعشيت وقعدت شويه وبعدين دخلت اوضتي ومسكت الموبايل... لاقيت رساله مبعوتالي على الواتس وسارة هي اللي باعتاها وبتقولي.. أيه رايك..لاقيتها باعتالي فيديو ليها هي واسماء انا من منظرهم وهم فالفيديو انا زبي كان هيخرق البنطلون ويدخل فالشاشه.. الفيديو فيه ساره وهي ماسكه 🥒 خياره وماسكه طيز اسماء وعماله تدخل فيها واسماء بتتوجع ااااه اااه وبتقوللها اتلبوني يا شرموطه.. حلوه الخياره وهي فطيزك يا متناكه... وراحت اسماء قايمه وماسكه الخياره من سارة وسارة نامت على بطنها ومسكت طيزها وفتحتها لأسماء وبتقولها افشخني ياحمد.. راحت اسماء مدخله الخيارة فحرم ساره وساره ااااه مممم نيك طيزي ياحمد افشخني ااااه انا لبوتك منيوكتك اااه.... لحد ما الفيديو خلص كان مدتو 2:15 دقايق..
وضربت عليهم 10.. وخلصت ورنيت على سارة.. 📲📱

أنا: الو...
سارة: ايوه يا حبيبي شوفت الفيديو.
أنا: احااااا يا ولاد اللباوي ايه ده ياسارة.
سارة: ايه معجبكش ولا ايه.
أنا: احااا نيك اللى عجبني دانتو خلتوني نزلتهم مرتين ورا بعض.
سارة: ههههههه تعرف ياحمد البت اسماء مبسوطه اوي اننا وصلنا للمرحله دي مع بعض.
أنا: بت انتي اهدي شويه واتهدي كدا دانتو الاتنين طيازكوا اتفتحت بلاش عنتو تعملو حاجا تاني لتتعبو ولا يحصلكو حاجا.
سارة: خايف علينا ولا ايه.... ههههه
انا: احا انتو ايه... يابنتي انا اسمع ان نيك خرم الطيز ده بيتعب الواحده... انا مستغرب انكم انتو الاتنين متعبتوش.
سارة: ياحمد احنا عادي ياروحي انت اللي بتاعك خفيف عامل زي ايد الممرضه وهي بتدي الحقنه ههههه إيديها خفيفه.
أنا: اه يا لبوه ههههه
سارة: بقولك ايه انت هتعمل ايه خلاص الجامعه بكره...
انا: انا هحضر الشنطه وهروح في قطر 5:00 الصبح هوصل على هناك فالسكن 7 هغير وهظبط الحاجات والكتب وهنزل الكليه على 8 كدا.
ساره: ربِنا يوفقك ياروحي هتوحشني اوي ياحمد بجد.
انا: وانتي اكترةياسارة هتوحشيني مووووت.
سارة: بقولك لو في يوم فاضي فيه تبقى تكلمني وتعدي عليا فالجامعه عندي نقعد سوى وبالمره... هاااااا ها. هههههه😅 فالمكان بتاعنا.
انا: اه يا جزمه ههههه يابت اتهدي بقى.
سارة: اللاه مش جوزي ولا ايه ههههههه ومن حقي اتناك منو وقت منا عايزه.

فاللحظه دي اول ما ساره قالتلي كدا حسيت بحاجه وجعت قلبي مش عارف ايه هي بس اللي اعرفه اني لايمكن هسيب سارة مهما حصل.

انا: اه طبعاً جوزك ومن حقك ياستي. ههههه
سارة: خلاص يوم ما تكون فاضي ابقى كلمني نقعد شويه مع بعض.
انا: ماشي يا ورق العنب. 😉
سارة: سلام يابيبي... مممواه
انا: سلام يا قلب البيبي من جوه.

وقفلت مع ساره المكالمه ودخلت اوضتي وجهزت الشنطه وكلو تمام ونمت كام ساعه كدا لحد ما... الساعة جت 5 الصبح وخرجت ورحت قطعت 🎫 تذكره وركبت القطر ووصلت السكن بتاعي على الساعه 7:15 وبعديها دخلت الاوضه وحطيت الهدوم وظبطت كل حاجا واخدت الكتب والملازم ونزلت الكليه وعدى اسبوع وكل يوم كنت برن على سارة ونتطمن على بعض لحد ما كان بكره يوم الأحد كان اجازه عندي فالكليه فقولت ارن على ساره علشان اقابلها فالجامعه علشان وحشتني.. وفعلا رنيت عليها السبت بالليل وقولتلها اني عايز اقابلها.. قالتلي انا هكون فالجامعه بكره قولتلها تمام هجيلك.. ونمت وصحيت الأحد الصبح على الساعه 8:20 دخلت اخدت دش ولبست طقم كويس وطلعت من البيت ورحت لسارة عالجامعة وقابلنا بعض واخدتني من ايديا وقعدنا في حته مفهاش حد وطول محنا بنتكلم واحنا ماسكين ايد بعض.. مش عارف ليه سارة كل مادى بتقرب من قلبي اكتر...المهم... وقالتلي انت فطرت ولا لا قولتلها لا لسا وفوسط الكلام موبايل سارة رن فردت سارة..

سارة: ألو
اللي عالخط: ايوه يا سارة انتي فين....
سارة: انا قاعده شويه يا آيه مع احمد حبيبي.
آيه: ايوه يا عم بتعملو ايه كدا.
سارة: بس يا بت اتلمي مبنعملشحاجا بس شكلنا كدا هنعمل ههههههه.
أنا: يابنت المجنونه.
آيه: طب ما تيجو تقعدو معانى احنا قاعدين عند Cafaa الكليه تعالو.
سارة: خلاص ماشي احنا جايين اهو.
آيه: مستنينكم باي.
سارة: باي.
أنا: انتي اتهبلتي هههههه
سارة: ليه ياحمد بتقول كدا دا انت فالأسبوع اللي فات ده انا مكنتش قادره استحمد كل يوم بتخيلك معايا.
أنا: يا نور عيني انا معاكي اهو بس مش لازم يعني نعمل فالمكان زي كل مره نفسي آخدك ونطلع على اي لوكانده نقضي فيها ولو ساعتين بس بدل ما احنى بنعملها عالواقف. هههههه
سارة: لا متقلقش البنات هيراقبولنا المكان وكلو هيبقى تمام المهم انت لازم تقوم وتاكل حاجا علشان صحتك هههههه.
انا: يا بنت الهبله اللبونه بتجري فدمك.. هههههه
سارة: مش جوزي...

وقربنا من بعض انا وهي وفضلنا نبوس فشفايف بعض شويه واخدنا بعضنا ورحنا عند صاحباتها وقعدنا شويه وهزرنا مع بعض. ورحت جبت اكل وفطرت وكلو تمام وجيت قعدت تاني معاهم شويه وببص على ساره ولاقيتها بتغمز لصاحبتها وصاحبتها فهمت وقامو هم الكل ومشيوبعد وراحو وقفو تحت فالدور الاول يراقبو المكان وكدا وسارة اخدتني وطلعنا المكان بتاعنا. ودخلنا ولاقيت مره واحدة ساره بتزنقني عالحيطه هههههه وبتقرب مني وراحت راشقه بوقها فبوقي وفضلنا نبوس فبعض 3 دقايق كاملين ورحت باعد عن الحيطه وواخدها فحضني وهاريها بوس ومص وعض فشفايفها ورحت ماسك برازها وفضلت احسس على ضهرها ومسكت طيازها وكانت لابسه دريس ورحت رافع الدريس ومسكت فلقتين طيزها ورحت مدخل صابعي بين كسها وخرم طيزها وهي فحضني وبنبوس بعض وايدي الشمال بتحسس على بزازها وخلاص لاقيت سارة جسمها بدأء يتوه معايا وكله بقى عرق وحسيت ان الكولوت بتاعها فيه عرق وبقى ميه. رحت جاي ساندها على الحيطه ورفعت لها الدريس لحد بنطلونها ونزلت لها البنطلون بتاعها ونزلت على ركبتي وفضلت العب بصوابعي على كسها من فوق الكولوت الاحمر بتاعها وكان لازق على كساها وزنبورها ظاهر والخيط بتاع كسخا باين وبينقط.. ورحت منزلها الكلوت وكسها كان محلوق ونضيف اوي وابيض 🌺 محمر شويه من الفرك.. رحت مقرب من كسها وساره بصالي وعنيها كلها هيجان وفضلت اشم فكسها اللي كانت ريحته جميله اوي رحت مطلع لساني ومقرب من شفايف كسها وفضلت الحس فيهم ولاقيت ساره بدأت تغمض عنيها من الهيجان ااااه ممممم وانا بلحس لها بالراحه واول ما قربت من زنبورها ورحت عاضه عضه خفيفه كدا لاقيت سارة مره واحده.. ااااااااه ياحمد مممممم وبتزووم عليا وراحت ماسكه راسي وفضلت تدفسها فكسها وانا هايص نازل تلحيس... ونازل شفط فزنبورها الفاجر ده وسارة تصوت اااااه اييييي ورحت مقلعها الكلوت بتاعها وحاشره فبوقها علشان تسكت وكملت لحس لحد ما لاقتها خلاص بترتعش.. والرعشه دي معناها انها خلاص قربت تنزلها رحت باعد عنها وقايم ماسك فبزازها ومطلعهم بره البرا وفضلت امص فيهم وابوس فشفايفها وهي مغمضه وخلاص مش عادت قادره.. لاقيتها فتحت وبتقولي.. عايزه اتناك يبيبي مممممم نيك طيزي يأحمد.. ااااااه. رحت قافش فطيزها وفضلت ابعبص فيها شويه ولاقيت سارة بتنزل على ركبها وبتفتح الحزام وبتفك زرار البنطلون.. وراحت مطلعه زبي وفضلت تلعب فيه شويه وهو واقف زي الحديده وبعد كدا لاقيتها بتبصلي وبتبتسم ابتسامه خفيفه كدا وراحت حاشراه كلو فبوقها.. Hugggggg وفضلت تمص وراحت مدخلاه كلو فزورها وطلعتو مره واحده وهي بتنهج وضحكت وراحت قايمه ولفت جسمها ومدياني طيزها ورفعت الدريس ومسكتو بأديها وفضلت تلعب بطيزها وتهزهملي وانا ماسك زبي وبلعب فيه من المنظر وقالتلي... دخل زبك ياحمد فخرمي افنحني ياروحي مممممم.. ورحت نازل على خرم طيزها فضلت اشم فيه شويه والحسم بلساني وسارة نازله مممممم اااه اممم ايييي بالراحه بابيبي.. وقمت من على طيزها ومسكت زبي ورحت حاشره فطيزها اول ما دخلته فطيزها دخل بسرعه وراحت سارة راقعه بالصوت قمت كاتم بوقها بأيدي وهي اممممم وانا نزل نيك فحرمها المتناك ده ورحت مقلعها الطرحه وماسك شعرها وشادد راسها عليا وراحت حاطه ايديها على طيزها وبتقول اااااه ممم اييييي.

سارة: نيكني جامد ياحمد اه.
انا: بنيكك يا شرموطه اهو اتفشخي اكتر يا لبوه.
سارة: انا منيوكتك يابيبي ااااه.
انا: شايفه زبي بيمتعك ازاي يا لبوه.
سارة: بموووت فزبك اللي بيفشخني ياحمد انا لبوتك ااايييييي. طيزي ااااه.
انا: قولي انا شرموطه ومتناكه.
سارة: انا شرموطه ومتناكه ليك يا روحي امممممم. وامي لبوه مخلفاني لبوه زيها ااااه.
انا: نفسك تتناكي قدام امك يا شرموطه. هاااا.
سارة: اااااه اييييي افشخني قدامها وانا تحت زبك وهي بتتفرج عليا وانا تحتك امممممم.
أنا: اتناكي يا لبوه اتناكي عجبك زبي وهو بيفشخك.
سارة: زبك حلو اوي اااااااااه.

وخلاص سارة جابت آخرها وبترتعش جامد ولاقيتها بتحط ايديه على زنبورها وبتلعب فيه ااااااه ااااااه اممممم افشخني اكتر اااااه مش قادره ممممم ورعشتها زادت وانا كمان قربت اجيبهم ورحت ناتر لبني جوه خرمها ومره واحده دخلت زبي كلو حشر فخرم طيزها ورحت حاطت ايديا الاتنين على بوقها ولاقيت سارة مره واحده رقعت بصوت عالي ااااااااممممممممم وراحت منزله ميه مووووت على رجليا من كسها.. ورحت مطلع زبي من طيزها ولاقيتها وقعت فالأرض وبتعيط وراحت مسخسخه... انا اتهبلت واتخضيت رحت لابس البوكسر وعادل هدومي وحاولت افوق فيها مش عارف.. قمت فاتح شنطتها مطلع إزازه البيرفيم بتاعتها ورشرشت على وشها شويه لحد ما عطست 🤧 وفاقت وهي بتعيط... رحت اخدها فحضني...

أنا: خضتيني عليكي ياسارة اقسم بالَله.. مالك يا بنتي ايه اللي حصلك.
ساره: مدروخه ومش قادره تتكلم.... مش عارفه ياحمد مش قادره خالص.. وبتعيط.
انا: يا خبر ابيض.. آنا آسف بجد يا سارة انا اتغاشمت انا عارف.
سارة: قومني بس اعدل هدومي والبس. 🥺
انا: لا اهدي الاول لحظه لما امسحلك اللي نزل جوه دقيقه...

واخدت مناديل وساره نايمه على الارض وشكلها يصعب على الكافر.. بجد انا فعلا اتغاشمت عليها المره دي وحاسس بالندم... قمت ماسحلها طيزها من اللبن اللي نزل جواها وعدلتلها هدومها من فوق ولبستها الكلوت بتاعها وحاولت اقوم فيها علشان ارفعلها البنطلون وهي ياعيني مش قادره تصلب طولها كل شويه تقع.. فسندتها على الحيطه ورفعتلها البنطلون ورحت بايس رجلها لأني حسيت اني بهدلتها بجد.. وقمت وعدلتلها الدريس وظبط لها البرا والUper Body ولبستها الطرحه.. وهي مدروخه وتعبانه ورحت اخدها فحضني.. ارتمت عليا زي العيال الصغيره وبستها... ولاقيت تيليفونها بيرن.. فطلعتو من شنطتها وردت...

اللي عالخط: ايه يا بنتي ده كلو .....
سارة: مش قادره تتكلم... خلاص يا ايه احنا نازلين اهو.
ايه: طب يلا بسرعه احنا هنسبقكو على الكافيه البت آلاء جايه دلوقتي.
سارة: ماشي باي.
انا: مالك يا روحي حاسه بحاجا..
سارة: حاسه بوجع بسيط بس بدا يروح.
انا: طب هتقدري تنزلي ولا اشيلك. هههههه
سارة: ههههه لا هقدر انزل.
انا: طب يلا ننزل.
ونزلنا انا وسارة..وسارة ماشيه مش قادره تمشي من التعب ودخلنا على صاحباتها وصاحباتها فضلو يضحكو من منظر ساره وهي مهدود حيلها وتعبانه وقالت هاتولي كوبايه ميه اشرب... وآلاء قاعده متنحه وفضلت تبص عليا وفضلنا نضحك مع بعض شويه لحد ما اتزنقت وقولت انا رايح الحمام 🚽 ورحت... إلا وآلاء قامت ورايا صحباتها قالولها رايحه فين قالت هروح الحمام انا رخره... وراحت الحمام ودخلت وخلصت وكلو تمام إلا وألاقي آلاء فوشي... اصل حمامات الولاد جنب حمامات البنات في دوره الميه اللي فالكليه بتاعتهم... ومكنش في حد معانا غيري انا وهي وقالتلي....

آلاء: ايه يا عم الجامد ههههه البت سارة خلصانه بره.
انا: لا اصل هي تعبت شويه من اللي حصل هههههه.
آلاء: لا انت شكلك باين عليك مفتري هههههه.
انا: ولا مفتري ولا حاجا دنا بس اتغاشمت عليها النهارده بس.
آلاء: لا بس باين انك اتغاشمت جامد دا البت مش قادرة تمشي.

وفاللحظه دي لاقيت بتاعي بدء يصحصح.. من الكلام وهي اصلا جسمها يهيج الحجر... لاقيتها بتبص تحت وبتضحك...

انا: ايه بتضحكي ليه.؟
الاء: لا مفيشاصل في حاجا ظهرت عندك تحت كدا..
انا: اااا هههههه لا دا من الاثارة بس.
ألاء بتبص عليا وعنيها كلها هيجان لما شافت زبي ظاهر من فوق البنطلون...
ألاء: طب وايهاللي مخليك مثار كدا..
انا: هااااا.
الاء: هااا ايه مالك كدا في ايه.
انا: احاااا مالي ايه يا بت اني منا عادي اهو..
آلاء: بتبص لي بخبث.. لا مش عادي يا حماده ههههه
انا: خخخخخ ايه يا بت في ايه.

ولاقيتها بتقرب مني.. ووقفت قدامي وانا متنح لها وراحت جايه حاطه ايدها على سورتي وبطني ومقربه من شفايفي وبتقولي....

آلاء: ولا انا عايزاك.
انا: خخخخخ احااا مش هنا لحد يشوفنا.
آلاء: طب! تعالى...

وراحت ماسكاني من ايدي ودخلتني معاها حمام البنات مكنش فيه حد ودخلنا حمام من الحمامات جوه وقفلنا الباب وبقى جسمس فجسمها ورحنا حاضنين بعض وفضلنا نبوس فشفايف بعض... والبت بنت المتناكه بزازها كبار خالص متروسه فصدري اوووف.. ورحت حاطت ايدي على طيازها وفضلت العب فيهم شويه من فوق البنطلون بنت المتناكه كانت لابسه حته بنطلون جينز 👖 لازق على طيزها وفضلت اقفش فبزازها الملبن دي وراحت مره واحده حاطا ايدها على زبي ومسكتو وفضلت تلعب فيه لحد ما كام هتخلع فايدها وقامت رايحه مقمضه على راس زبي جامد.. انا من الوجع قولت اسس اه.. لاقيتها سابت ايدها ونزلت على ركبها وفكت زراير البنطلون وطلعت زبي ومسكتو بأديها وقربت راسها منو وفضلت تشم فزبي وتحطو على وشها ومره واحده منحت بوقها ودخلت زبي كلو فزورها وفضلت تمص لي وعنيها كلها هيجان وباصالي لحد ما خلاص قربت اجيبهم ولسا بدي ابعدها علشان مينزلوش فبوقها.. قامت مطلعه زبي من بوقها وقالتلي بصوت واطي اهدى استنا.. وراحت قايمه ولفت لي وراحت منزله البنطلون بتاعها والكلوت وطيزها كانت بنت متناكه كبيره وفلقست قدامي وقالتلي بصوت واطي هتهم على طيازي.. ورحت ماسك زبي وضارب عشره على طيزها وقالتلي دوقهوملي.. رحت شايل شويه على صابعي وحاطو فبوقها وفضلت تمص فصابعي زي اللبوه.. وخلصنا ومسحت زبي وغسلت وهي مسحت اللبن بتاعي من على طيزها.. وقالتلي اهدى استنى.. البس هدومك عبال ما اتطمن ان مفيش حد بره... وفعلا لبست وخلاص كلو تمام وقالتلي اطلع وطلعنا سوى من الحمامات بس قولتلها اطلعي قدام انتي علشان محدش ياخد بالو وانا هروح اجيب كوبايه قهوه وجاي وراحت هي... وبعد شويه دخلت عليهم ومعايا القهوه لاقيت ساره بتقولي......

سارة: كنت فين ياحمد ده كلو قلقتني عليك.
انا: لا دنا خلصت حمام ورحت جبت كوبايه قهوه بس وجيت.
آلاء: طب متبقاش تتأخر على ساره يا عم احمد اصلها باين عليها بتحبك اوي ههههههه
سارة: طبعا بحبو مش هيبقى جوزي حبيبي.
أيه وآلاء وصاحباتها: ايوه يا سيدي ايوه يا عم... محدش قدكو.

انا قاعد مبضون اصلا منهم وآلاء كل شويه تبصلي وتضحك وانا كمان ابصلها وتضحك وقلبنا القعده كلها ضحك وهزار.. وعدى اليوم واتطمنت على ساره وروحتها.. ورحت انا البيت عندنا... ودخلت اخدت دش وارتحت شويه.. ونمت لحد بعد المغرب بشويه كدا وصحيت على رنه سارة فمسكت الموبايل ورديت عليها.

سارة: الو مساء الخير على أحلى جوز فالدنيا.
انا: مساء العنب على اجمل وارق بنوته.
سارة: ايه يا حبيبي انت نايم ولا ايه...
انا: اه نمت شويه كدا.
سارة: نوم الهنا ياروحي
انا: تسلملي يا ورق العنب... ههههههه.
سارة: تعرف ياحمد انهاردة ان انا كنت بموووت بجد.
انا: احاااا من ايه كفاله الشر مالك...!
سارة: انت هتستهبل ياحمد.. ههههههه كنت هموت منك وانت بتنيك فيا النهارده الصبح ههههه.
انا: يخرب بيتك انا وربِنا فكرت حصلك حاجا بجد لما لقيتك وقعتي عالأرض وسخسختي مني.
سارة: انا مدرتش بنفسي اول ما بتاعك لاقيتو دخل جامد فيا انا حسيت ان جسمي اتخدر والرعشه مسكتني وبدأت ادوخ هههههه.
انا: اقسم باللَه انا ساعتها ياسارة كنت على آخري ومش قادر اسيب طيزم المهلبيه دي. ههههه.
سارة: بس انت غرزتو ياحمد دنا الوجع لسا فيا لحد دلوقتي. هههههههه
انا: بجد ياسارة آسف مكنش قصدي بالَله بس اعملك ايه انتي اللي طيزك وجسمك يهيجو الحجر.. ههههههه.
سارة: يا روحي انا كل جسمي ملكك ومن حقك تفشخني زي منتا عايز.. تعرف ياحمد انا كل يوم بحلم انك معايا فبيت واحد ومخلفه منك.
انا: وانا يا سارة بجد نفسي الحلم ده يكون حقيقه.
سارة: طب شد حيلك انت وخلص كليه وتعالى اتقدملي بقى..
انا: دنا لو اطول اتجوزك حالا هعملها.
سارة: نفسي اوي يحمد بجد نفسي نتجوز بقى انا وانت وتفتحني ياروحي ممممم.
انا: بت اهدى شويه انا لسا صاحي مش عايزين هبل انا زبي ورم انهارده.. ههههه
سارة: ههههه خلاص انا كنت برن عليد علشان في رحله هتطلع آخر السنه..البنات عاملين رحله وهنطلع كلنا سوى.. فقولت تيجي معانا.
أنا: والرحله دي هتطلعو فين.. هتبقى فين يعني....
سارة: اسماء بتقول هنروح رآس سدر فسيناء.
أنا: يا خبر ابيض دي بعيده اوي ياسارة.
سارة: محنا هنقعد 3 تيام هناك كلنا مع بعضنا.. ها هتيجي.
انا: انا صراحه عايز اجي بالمره اغير جو بعد ما السنه تخلص ونخلص دراسه.
سارة: طب كويس.. يعني هتيجي اقول لأسماء انك جاي...
انا: تمام اعملو حسابي معاكم.
سارة: خلاص يوم.................. هقولك الرحله هتطلع منين ونتقابل سوى انا وانت ونروح.
انا: خلاص ماشي ياروحي.
سارة: هتوحشني اوي.. مممممواه💋
انا: وانتي يا قلبي ❤

وخلصت مكالمه وقفلنا الخط.... ورجعت السكن تاني وكملت دراسه وخلاص عدت السنه وكلو تمام وامتحنا وخلاص جه معاد الرحله.. وقبل الرحله بيوم سارة رنت عليا بالليل على الساعه 10:20 وقالتلي اننا هنتقابل على اول الشارع فالمكان كذا........ والأتوبيس هيجيلنا وياخدنا وهيكون فيه البنات واللي طالعين الرحله...ودخلنا الاتوبيس وقعدنا جنب بعض وطول محنا فالطريق وسارة نايمه على كتفي ومنظرها جمييل اوي بجد حسيت اني عايز آخدها فحضني بس الشرميط صاحباتها كل شويه عمالين يضحكو علينا واحنا كدا... ههههههه.. كنت عايز اقلع فرده الكوتشي واحدفها فيهم.... ماعلينا المهم وصلنا الحمد لله وطلعنا الفندق 🏨 وحجزنا اوضتين واحده ليا والتانيه ليها وكمان صاحباتها كل واحده حجزت اوضه لان ممنوع 2 يقعدو فأوضه واحده ديزاين الغرف هناك بيسيع لشخص واحد بس في كل غرفه ... المهم كل واحد ممنا دخل اوضتو ونمنا لحد بعد العصر بشويه وصحيت.... قمت رنيت على ساره لاقيتها بتقولي...

سارة: صحي النوم يا استاذ احنا جايين نتبسط ولا ننام...
انا: خلاص يا كابتن متزقش كدا انا صاحي اهو... اومال انتي فين كدا.. ايه الدوشه اللي حوليكي دي.
سارة: احنا تحت على البحر انزل تعالى يلا.
انا: انا نازل اهو هغير وهغسل وشي ونازل.
سارة: متتأخرش يلا بسرعه الاكل هيبرد انا شايلالك نصيبك.
انا: الللل وكمان عاملين اكل وشايله نصيبي... دا ايه الحلاوه دي... ههههههه.
سارة* طبعا اومال مش جوزي وحبييبي لازم اغزيك حلو. هههه يلا بسرعه انزل منظر البحر جميل اوي والشمسه بتنزل.
انا: يلا باي انا جاي.

وقفلت معاها وغسلت وشي فالحمام اللي فالاوضه ونزلت رحت على الشط لاقيت ناس كتير هناك والجو مليطه نسوان ايه وحاجا آخر نييك.ههههه ولاقيت سارة واسماء قاعدين تحت شمسيه وجايبين اكل ومستنين.....

انا: اه يا جزم كلتو من غيري..
اسماء: يا عم اتنيل انت كمان دي حارنه عليا ما ادوقش حاجا غير لما انت تنزل.
سارة: بس يا بت اني الدكر لازم ياكل الاول هههههههه.
اسماء: لا انتو مع بعضيكو انا هموت من الجوع هههههه.
انا: خلاص خلاص يلا ناكل بطلو غلبه بقى انتو الاتنين.

وقعدت وقلنا سوى ومنظر البحر صراحه جميل اوي والموج 🌊 حاجا في منتهى الروعه وجبنا ببسي وشربنا وقعدنا هزرنا مع بعض ونزلت البحر وهم كمان نزلو البحر كانو لابسين محترم يعني مش حاجا جريأه ولا حاجا بضيهات وبناطيل اسماء لابسه أشارب وساره لابسه طقيه فوق راسها. وفضلنا لحد المغرب كدا وبعدين كل واحد مننا طلع على اوضتو وقعدنا شويه لحد الساعه 9 بالليل لاقيت سارة بترن عليا وقالتلي احنا نازلين انا واسماء رايحين المطعم اللي تحت نقعد شويه تحب تيجي ياحمد... قولتلها تمام انا هلبس وطالع اهو... لبست وطلعت لاقيتهم مستنيين فآخر الطرقه اخدتهم ونزلنا وقعدنا شربت قهوه وهم طلبو عصير واكل وطلبت انا كمان اكل واكلنا وقعدنا شويه مع بعض احنا التلاته... وقومنا وطلعنا من المطعم كانت الساعه داخله على 12:00 واحنا طالعين على السلم قولت لسارة هتعملي ايه دلوقتي...... قالتلي.. مش قادره ياحمد انا خلاص تعبت والنوم كبس عليا.. هدخل انام... ودخلنا على طرقه الاوض وسارة دخلت اوضيتها وانا اسماء كملنا لحد اوضنا .. اوضه اسماء بعد اوضهساره ب3 غرف واوضتي في آخر الطرقه ورا... ولسا بطلع المفتاح من جيبي وبفتح باب الاوضه إلا ولاقيت اسماء بتبسبسلي بيس بيس احمد.... انا بصيت لها ولاقيتها بتعملي بأديها على ودنها إشاره الموبايل.. وراحت داخله اوضتها.. انا قعدت افكر واقول 💭 ياتى عايزه ايه بنت المجنونه دي... ولاقيت رقمها بيرن عليا.. فتحت الخط...........

أنا: الو.
اسماء: الو ياحمد.
أنا: ممكن اعرف ايه العلامه اللي انتي عملتيهالي دي.
اسماء: مالك ياحمد في ايه دنا كنت عايزه اتكلم معاك شويه.
انا: هممم وعايزه تتكلمي معايا ليه يا ست هانم.
اسماء: صراحه ياحمد انا من ساعه آخر مره لما عملت معايا انا وسارة ونفسي اجربو تاني بس معايا انا بس.
انا: خخخخخخخخخخخخخخ.
اسماء: الشخرة طالعه منك تجنن ياحمد ممممممم.
انا: احاااااا يا لبوه مالك يا بت في ايه متتظبطي كدا بدل ما آجي اظبطك.
اسماء: ياريت تيجي تبرد النار اللي جوايا ياحمد.
أنا: اسماء.! انتي عايزه ايه بجد.
أسماء: ياحمد بقولك عايزاك عايزاك افهم بقى.
أنا: ايوه يعني عايزه مني ايه.
اسماء: وبعدين معاك بقى هوووف... عايزاك تنيكني هااا ارتحت كدا.
انا: خخخ احا كمان مره بت يا اسماء انتي اتهبلتي احنا وسط النا يعني لو حد شافني وانا داخلك الاوضه الفضايح هتبقى بجلاجل... وبعدين سارة افرض عرفت هيبقى منظرنا ايه قدامها...
اسماء: وايه اللي هيعرف سارة بس وبعدين محنا عملناها سوى انا وانت وهي مع بعض... جت عليا المرادي واناوانت نكون لوحدينا!
انا: يا بنت الهبله المره اللي عملناها سوى دي كانت مره وخلصت وبعدين احنا كنا متفقين.. افرض ساره عرفت اللي بيني انا وانتي... اكيد هتزعل..
اسماء: طب بص تعالى وانة هقف عالباب وهستناك واعمل نفسك رايح نازل تحت ولا حاجا واول ما ي عند باب اوضتي ادخل.
انا: يابنت المجنونه هتفضحينا.. هههههه.
اسماء: يلا تعالى بقى انا مستنياك.

قفت معاها المكالمه وانا عمال افكر طب هعمل كدا ازاي.. افرض حد شافني وانا رايحلها او خارج من عندها... وبعديييييين بقى... وطلعت من الاوضه وانا عمال اتلفت يمين وشمال واتسحبت نحيت اسماء وهي واقفه عالباب... واول ما قربت من الاوضه راحت ساحباني جري وقافله الباب علينا....

انا: بالراحه يابنت الهبله كنتي هتوقعيني. ههههههه
اسماء: بس شششششش اقلع بسرعه.
انا: نعم يا روح امك بت اهدي مش على طول كدا 😅
اسماء: بقولك اقلع اخلص انا هايجانه وعلى آخري لازم اتناك النهارده يعني لازم اتناك.
انا فاللحظه دي افتكرت فلم 🎬 الباشا تلميذ لما كان فالغرزة والبت كانت هيجانه عليه... 😂هههههههه.
انا: طب بالراحه الامور دي مبتجيش كدا لازم الاتقان فالاداء ولازم الهدوء يسيطر...
اسماء: بلا هدوء بلا نيله بقولك هايجه ياحمد كسي بياكلني هموت واتناك.. ممممم. وراحت عاضه على شفايفها.
انا: اومال انا جايلك ليه مش علشان اشوف البطل ده واريحو. 😏 وقربت منها.....

ولاقيت اسماء بتعض على شفايفها وبتقرب مني وهي لابسه البيجامه بتاعه النوم عاللحم... ورحت واخدها فحضني وقولتلها وحشتيني... قالتلي وانت كمان وحشتني اوي ممممم. ورحت قافش فشفايفها وفضلت اعض وامص فيهم وايدي على ضهرها ورحت منزلها على طيزها وفضلت العب فطيازها وبسخنها وفتحت فلقاتها ورحت مبعبصها وهي فبوقي. اممممم اممممم.. ااااه... ورحت مادد ايدي وفاتح زراز البيجامه بتاعتها ومطلع بزازها وفضلت امص فيها واضمهم على بعض ولاقيت اسماء جسمها وحوح وقاد نار وخدودها احمرت عالأخر وراحت زقاني على السرير.. وقامت قالعه ملط علأخر انا اول ما شوفت منظرها رحت قالع التيشرت والبنطلون وفضلت افرفش فزبي شويه لاقيتها بتقرب مني وراحت نايمه عليا وراكبه على وسطي وزبي قدام كسها ونامت عليا وفضلنا نبوس فشفايف بعض شويه لحد ما راحت ماسكه زبي وحطت ايدها فبوقها وطلعت تفافه ومسحت على خرم طيزها وراحت ماسكه زبي وحطاه فخرمها واول مازبي دخل فيها قالت اااااااه بالراحه وعنيها غمضت ورحت جاي مدخل زبي ومطلع بالراحه لحد ما تاخد عالنيك ولاقيتها بتتنطت عليه واحده واحده وهي طول الوقت امممم ااااه نيكني ياحمد .... وهي بتتنطت على زبي وانا ماسك فأيدها الاتنين مشبك ومنظرها ابن متناكه فاجر بطيزها الملبن اللي بتترج وبتخبط فبضاني وزبي محشور فطيزها.. انا خلاص هجيب آري رحت ماسك راسها وضاممها عليا وانا نايم وواخدها وضع cowgirl ورحت نازل فشخ فخرمها جامد وهي.. ااااه ااااه اااه اييييي ايييي بيوجع امممم زبك بيوجعني امممم... انا: زبي مكيفك يا لبوه.. ردت وقالت اممم اااه زبك حلو اوي نيكني جامد ااااه.. وفضلت انيك فخرم طيزها لحد ما حسيت انها خلاص الرعشه جت عندها وبدأت تتوجع رحت مدخل زبي على آخرو وحاشرو جامد هي خلاص عنيها غمضت من الهيجان وجسمها رخا معايا ولاقيت ميه بتنزل من كسها عليا وغرقت السرير.. رحت مطلع زبي منها وقايم من عليها وهي خلاص حيلها اتهد ونامت على السرير وبتنهج جامد... ورحت جاي منزلهم على طيزها... اووووه... بعد ماخلصت مسحت زبي ودخلت الحمام بتاعها وعسلت وكلو تمام هي مش قادره تتحرك نايمه على السرير.... قولتلها..

انا: هاااا انبسطي ولا ايه هههه.
اسماء: يخرب بيت جمدانك انا مش قادره كل حته فجسمي بتشتكي.
انا: احااااا ياسوسو اومال لو فتحتك بقى صح مش عالسريع زي كدا كنتي هتموتي مني ولا ايه ههههههه.
اسماء: لا دنا كدا تمام اوي. هههههه
انا: ماشي طب انا همشي يلا قومي غسلي وامسحي كدا وروقي علشان هنمشي بكره..
اسماء: لا انا جسمي متكسر مش قادره بجد اتحرك انا هنام كدا والصبح هستحمى وهغسل.
انا: ههههه يامجنونه.. انا همشي خلي بالك على نفسك يا لبن انت. 😁
اسماء: ماشي يا عم الدكر.. ابقى خود الباب فأيدك.

وفتحت باب الاوضه واتلفت يمين وشمال واتطمنت ان مفيش حد فالطرقه وطلعت وقفلت الباب على اسماء واجريت على الاوضه بتاعتي.. ودخلت وقفلت ونمت...

تاني يوم الصبح على الساعه 10 كدا صحيت ولاقيت باب الاوضه بيخبط.. قولت مين.. ردت سارة.. انا ياحمد... قمت من على السرير وفتحت لها الباب... ايه ده انت لسا صاحي ولا ايه.. قولتلها ايوه لسا صاحي.. قالتلي طب يلا ادخل اغسل وشك وغير هدومك وتعالى معايا يلا هننزل نشتري شويه حاجات من بره القريه ونيجي.. ودخلت غسلت ولبس ورحت معاها فضلنا نلف شويه ودخلنا كام محل وهي اشترت اللي هي عايزاه ورجعنا تاني عالعصر كدا دخلنا مطعم واتغدينا سوى انا وهي ورحنا طالعين عالاوض بتاعتنا غيرنا ونزلنا انا وهي لاقينا اسماء وصحابنا اللي معانا فالرحله عاملين يلعبو باسكت بول وطايره فضلنا نلعب شويه معاهم وجه الليل وطلع كل واحد مننا اوضتو وعلى الساعه 11 بالليل كلمت سارة قولتلها تعالي ننزل نقعد شويه على البحر.. قالتلي طيب انا طالعه.. وخرجت من اوضتي ولاقيتها بتقفل فالباب بتاعها ورحتلها ومسكت ايدها ونزلنا انا وهي مع بعض نتمشى شويه عالبحر ووقهنا وقعدنا شويه عالشط...وفضلت اكلمها ونتكلم سوى.

سارة: مالك ياحمد في حاجا.
انا: هااا لا لا ابدا مفيش.
سارة: اومال في ايه احنا من ساعه ما خرجنا وانت قولتلي تعالي نتمشى شويه وانت شكلك مش مريحني مالك يا روحي.
انا: مش عارف بجد يا سارة حاسس بضيق اوي بجد.
سارة: يالهوي مالك ياحمد في ايه احكيلي...؟
انا: سارة... هو افرض اننا مكملناش سوى مع بعض او محصلش نصيب ومتجوزناش انا بفضل افكر طول الليل فكدا.
ساره: بتتكلم بصوت فيه عياط بسيط.. هواااا انت ليه بتقول كدا ياحمد 🥺
انا: لا دنا بفكر بس لا ميكنش القدر عايزنا نكمل سوى وخايف اوي يا ساره ان ده يحصل.
سارة: بدانت تعيط.. يعني انت ممكن فيوم من الايام تسيبني ياحمد. 😢
انا: ياخبر لا طبعا لايمكن ولا هيحصل يا سارة اني ابعد عنكةابدا. انا بقولك كدا علشان خايف فرق السن اللي بنا يكون عائق يوم ما آجي اتقدملك.. بما انك خلاص خلصتي جامعه وخلصتي تعليم خالص.. وخايف من الاصعب ويتقدملك عريس واهلك يكونو موافقين عليه.
سارة: ومين اللي قالك اني أصلاً هوافق على اي عريس يتقدملي ياحمد انا لايمكن اكون لحد غيرك يا نور عيني.
انا: تعرفي يا سارة نفسي اغمض عيني وافتحها الاقينا اتلمينا انا وانتي فبيت واحد.
سارة: وانا كمان ياحمد نفسي فكدا اوي بجد.

ورحت واخدها فحضني وماسك ايدها ومنظر البحر شكلو رومانسي وضوء القمر بيلمع فالميه وصوت الموج 🌊 الهادي مع نسمه الهوى البسيطه مخليه القعده روقان... وفضلنا شويه كدا لحد ما قمنا ودخلنا الفندق ونمنا علشان نصحى الفجر نرجع....
ورجعنا من الرحله على الساعه 11 الصبح وسارة سلمت على اسماء وقالتلي خلي بالك على ساره يا عم احمد وبتغمزلي.. قولتلها.. يلا يا بت انتي امشي من هنا هههه فهزار وسلمت عليها وكل واحد مننا رحنا على بيوتنا وصراحه اتبسطنا اوي بالرحله وخصوصا البت اسماء. هههههه ورحت مروح سارة على البيت وانا روحت دخلت بيتنا قلعت هدومي واستحميت ولبست هدوم جديده ونزلت بعد الضهر على الصيدليه اللي انا شغال فيها ووانا فالشغل قلت افتح الموبايل والواتس واتطمن على سارة كدا..وقولا لا ولا زمانها تعبانه من السفر ابقى ارن عليها باللي لما اروح البيت وجه بالليل عالساعه 8:00 بعد العشاء.. لاقيت رقم غريب بيرن عليا فرديت.....

انا: الو.
اللي عالخط: الو ايوه ياحمد... دي ست.... انا مامه سارة ياحمد.
انا: ااااا اهلا يا طنط ازيك خير في حاجا ولا ايه.
مامه سارة: الحقنا ياحمد سارة وقعت من طولها ومفيش حد من الولاد هنا خالص... وبتعيك.
انا: يانهار ابيض طب اقفلي انا جاي مسافه السكه.

وقفلت الخط مع مامه سارة.. وقفلت باب الصيدليه ورحت جري لحد بيت سارة.. وخبطت على الباب امها فتحت ليا..

انا: خير ايه حصل ايه.
مامه سارة: مش عارفه انا كنت قاعده فالصاله وهي فالحمام سمعت خبطه جامده فالحمام قمت جرى رايحه عالباب فبنده على سارة لاقيتها مبتردش قمت جايبه المفتاح بتاع الترباس وفتحت الباب لاقيت سارة واقعه فالارض سندتها ودخلتها الاوضه... تعالى بالَله عليك شوفها فيها ايه.... اصل الولاد بره وموبايلاتهم مقفوله.
انا: متقلقيش يا طنط ان شاء اللَه مفيش حاجا.. خير متقلقيش... دخلت انا وام ساره عليها رحت جاي حاطط ايدي على راسها لاقيت جسمه مولع... رحت مكلم دكتوره الهام اللي جنبنا وجت كشفت عليها وقالتلي روح ياحمد هات الحقنتين دول وتعالى.... رحت جبت حقنه جلوكوز وحقنه عاديه.. وجيت راحت الدكتوره مديه الحقنه لسارة وانا ومشيت وهي ماشيه قالتلنا... متخفوش هي بس عندها شويه سخونيه وبرد والدواء اللي انا كتبتهولها ده هيخليها تخف ان شاءاللَه بس بص ياحمد.. كمان نص ساعه عبال ما مفعول الحقنه اللي انا لسا مديهالها يشتغل.. ابقى علق لها الجلوكوز.. قولتلها تمام متشكرين يا دكتور تعبناكي.. الدكتوره الها: لا لا ولا تعب ولا حاجا ربِنا يقومه بالسلامه.. تصبحو على خير.
ومشيت الدكتوره....

وام سارة فضلت تشكرني وتقولي مش عارفه اقولك ايه ياحمد بجد متشكره اوي ليك عاللي عملتو معانا..
انا: متقليش كدا يا طنط سارة دي اختي وانتو اهلي...
ورحت داخل انا وام ساره الاوضه.... وعدت النص ساعه ورحت جايب الجلوكوز ورابطها وطلعت الكلونا وركبتها فأيد ساره وكلو تمام.. وقولت لام ساره معليش يا طنط ممكن بس تجيبيلي كبايه ميه... ام ساره... اه اوي اوي ياحمد حاضر... تسلميلي.
وراحت ام ساره تجيب الميه ورحت مقرب من ساره وهامس لها فدانها....
انا: سارة.! مالك يا نور عيني 🥺 وانا ماسك ايدها وبطبطب عليها... واول مره من ساعه ما عرفت ساره احس بوجع كدا واول مره اني احس انها مراتي بجد.. ورحت مقرب منها وبايسها وامها دخلت وحسيت انها شافتني وانا ببوسها بس شكلها عملت نفسها مش شافتني... فادتني الميه وشربت وقولتلها انا همشي دلوقتي لو احتجتي اي حاجا رقمي معاكي... ال بالحق انتي جبتي رقمي منين... ردت وقالت.. مهي سارة ادتني رقمك علشان قالتلي انك كنت معاها فالرحله علشان لو حصل حاجا ومردتش عليا ابقى اكلمك تتطمني عليكوا... قولتلها ااااا تمام ربِنا يقومها بالسلامه يارب.. هتعوزي حاجا سلام..... ونزلت من بيتهم انا دماغي بتلف وخايف على ساره وقلقان عليها اوي.. وروحت البيت ونمت...
تاني يوم الصبح مسكت موبايلي وبعتت رساله لساره عالواتس.. فردت عليا.....

انا: الف سلامه عليكي يا روح قلبي خضتيني عليكي اقسم بالَله.
سارة: شاله تسلملي ياحمد يا نور عيني يارب.
انا: بالَله يا سارة انا قلبي كان بيوجعني اوي امبارح من خوفي عليكي.
سارة: يالهوي خفت عليا ياحمد. 🥹
انا: انتي لو كنتي تشوفيني انا مكنتش على بعضي اصلا لما شفت منظرك وجسمك اللي كان ملع امبارح. بس اكيد النهارده احسن.. صح!
سارة: اه احسن بكتير اوي الحمد لله.... على فكره ماما حكتلي انك مسبتناش امبارح لحظه لحد ما عملت كل حاجا..
انا: دي اقل حاجا يا سارة ممكن اعملهالك انتي لو عايزه قلبي انا هدهولك.
سارة: يسلملي قلبك يارب.
انا: خلاص اقفلي بقى وارتاحي كدا وانا هبقى اتطمن عليكي كل شويه. باي.

واتكلمنا شويه مع بعض وقفلنا علشان اسيبها ترتاح... وعدا كام يوم والحمد لله سارة بقت احسن وكلو تمام... وفي يوم لاقيت الموبايل بيرن عليا الساعه 5:00 قبل المغرب.. لاقيت ساره اللي بترن رديت عليها...

انا: الو ايوه يا ساره في حاجا ولا ايه.
سارة: لا يا روحي مفيش حاجا بس انا رنيت عليك كنت عايزاك تيجي معايا فرح..
انا: فرح مين.!
سارة: فرح البت آلاء النهارده هييجو القاعه عالساعه 9 بالليل...
انا: تمام ومالو نروح سوى...
سارة: خلاص انا هطلع من البيت وهقابلك .. بس البس حاجا حلوه كدا.
انا: لا متقلقيش هلبسلك جلابيه بلدي وعمّه ههههههههه
سارة: هههههههههه لا البس حاجا كلاسك حلوه كدا.
انا: ماشي.
ساره: لما تخلص رن عليا علشان اقولك تقابلني فين...
انا. خلاص تمام.

ودخلت اخدت دش وطلعت لبست قميص وبنطلون ورشيت برفان ورنيت على ساره ونزلت قابلتها ووصلنا القاعه سوى ودخلنا لاقينا صاحبات ساره وكل اللي نعرفهم هناك والبس اسماء ويارا وايه وكلو... وفضلنا شويه ووقفت بعيد حبه لحد ما البت آلاء شافتني وضحكتلي وانا ضحكتلها... ههههههههه لما افتكرنا اللي حصل فالجامعه. 😅
رحت واقف بعيد ولاقيت سارة جت وقفت جنبي وبنبص احنى الاتنين على منظر محمد جوز آلاء والاء وهم بيرقصو وفرحانين.. وبصيت على سارة وعنيها بتدمع...

انا: عقبالنا يا سارة انا وانتي.
سارة: يارب ياحمد يارب.

وعدى اليوم وروحنا البيت انا وسارة وطول منا نايم عالسرير مش قادر انسى منظر سارة وهي بتيص على آلاء صاحبتها وتاني يوم انا صحيت من النوم وقعدت مع بابا وقولتلو....

انا: بابا انا عايز اخطب.
بابا: ايه تخطب! بس انت لسا بتدرس ياحمد. وبعدين مين دي اللي انت عايز تخطبها.
انا: سارة يا بابا بنت عم.............. صاحبك.
بابا: ازاي يابني دي اكبر منك باين... صح.!
انا: ايوه يا بابا بس انا حبيتها.
بابا: ياعيني عليكو يا عيني وبتحبها من امتى بقى.
انا: يابابا انا لازم اخطب سارة يعني لازم اخطبها.
بابا: طب استنى حتى لما تتخرج من الكليه وبعد كدا نخطبهالك.
انا: لا انا هخطبها يعني هخطبها.
وبعد كلام كتير بيني وبين بابا اخيرا وافق نروح لهم واخطب سارة...
بابا!: خلاص انا هكلم ابوها واقلو اننا هنيجيلهم لما ينزل من السفر ونقعد معاهم ونقرا فاتحه.

انا فرحت اوي وكلمت ساره وحكيت لها عالموضوع وهي طارت من الفرحه ومكنتش مصدقه باللي بتسمعو... وفعلا ابو سارة نزل من السفر ورحنالهم وقرينا فاتحه وعدى سنه واتخطبنى انا وهي وكل ايامنا بقت كلها حب ورومانسيه وعلاقتي بساره اتغيرت 180° عن الاول بقيت كل يوم اشوفها ملاك خلى حياتي كلها فرحه وسعاده وعدت الايام واتجوزت انا وسارة وسافرنا الامارات وعشنا هناك وخلفت منها ولد وبنت.... يحيى وياسمين. وحياتنا انا وسارة بقت كلها سعاده......



وفالآخر اتمنى اني قدرت اقفل القصه قفله كويسه وصراحه حسيت ان لازم القصه تخلص على انت ساره واحمد يتجوزو مكنش في حاجا تانيه واي حاجه تانيه كانت مستبعده.. لان بعد كل الحب والعلاقه اللي حصلت بنهم يحصل غير الجواز...
اتمنى اني اكوت قدمت لكم جزء كويس.... ونال اعجابكم.... وبكدا تكون خلصت قصتنا وانتهى الجزء العاشر والاخير.... 😊

كانت معكم كاتبة (الجزء التاسع_و الجزء العاشر)

Prof..... Dalia.

The End.
أحلي تكمله واحلي قفله بجد
اسا سعيده انها عجبتك... انا كان بودب اقفلها بطريقه افضل من كدا بس التسرع بتاعي.. للأسف. 🙏🏻
بالعكس دي احلي قفله تليق بيها
 
ابدعت وحقيقى انهيت القصه باسلوب رائع ونهايه جميله
شكرا ليك
 
  • حبيته
التفاعلات: Señorita Dalia
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رووووووعة يادودو وفى إنتظار قصة أجمل تحياتى ليكى
 
  • عجبني
التفاعلات: Señorita Dalia

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%