NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جامد فش يا نجم كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam، ناقد بناء و امير الجنس العربى
رووووعة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: نجم النجوم, El ĵoķer, ناقد بناء و شخص آخر
جامد فشخ يا نجم كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ZÆOSS، ناقد بناء و امير الجنس العربى
القصة جامدة فشخخخ كمل يرايق
 
  • عجبني
التفاعلات: ZÆOSS، ناقد بناء و امير الجنس العربى

عاش استمر​

 
  • عجبني
التفاعلات: ZÆOSS، ناقد بناء و امير الجنس العربى
انت مبدع ياسطي
 
  • عجبني
التفاعلات: ZÆOSS، ناقد بناء و امير الجنس العربى
كممممل جاااامده
 
  • عجبني
التفاعلات: ZÆOSS، ناقد بناء و امير الجنس العربى

جامده فشخ 🚀​

 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا، ناقد بناء و امير الجنس العربى
مفيش وصف يا فنان بس كمل قصة شوشو بردو وادينا معاد الأجزاء الجديدة بتاعة شوشو
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا و امير الجنس العربى
القصه جميله جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا و امير الجنس العربى
جميله اوى القصه ياصاصا فعلا
ويريت تسرع بالباقى فى اقرب وقت واول فرصه
بس ليا ملحوظه صغيره كده معلش
انا شايف انك مكسوف جدا جدا ومش عارف تكلم بالرغم من ساره جريئه وهى اللى بدأت فى كل حاجه من اول الكلام لحد متفرشت اكتر من مره وهى بتكلم وتعبر على جواها واللى حاسه به من كسها وبزازها بصراحه جرأتها عجبتنى فى الوقت اللى كسوفك الزايد عن حده ده مكنش ينفع وكان لازم تكون اجرأ منها كمان من الاول
وانا عارف برضه ان الظروف اللى كنت فيها مش مخلياك تجرأ علكول يعنى..كونك انك صاحب اخوها طبعا وكمان اصغر منها وكده..بس كل الملام ده فى الحب والنيك والجنس عموما مش مشكله وعادى جدا...وهى من الاساس عايزه تتتام وتريح كسعا علطول..بس جابتها من ناحية تجوزنى وبحبك وتعالى نان عليا وفوقى وكل الاكلام ده..لكنكل المقصود انها فعلا عايزه تتناك علطول....وانا من وجهة نظرى المتواضعه حاسس او مممن تقول واثق ومتأكد انها مش اول مره ولا انا اول واحد اكيد يعنى...واكيد اتناكت قبل منك طبعا ومممن يكون كتير وكمان من اكتر من واحد....
تحياتى يابطل ومنتظر ألحزء القادم واشوف بس توقعاتى فغلا صح ولا لا....الى الانان دائما ياصاصا....
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا, saadhussam, Abohamed و 2 آخرين
اسف لبعض الاخطاء الاملائيه لانى معلش كنت بكتب التعليق،بليل،وكان بسرعه كمان
اسف وارجو السماح والمعذره
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا، Abohamed و Mo7a.love2
ويلكم باك يشباب
اخباركم ايه ؟ كل سنه وانتم طيبين
للي لسه أول مرة يعرفني انا صاصا صاحب سلسلة أنا وشوشو بنت خالتي
مكنتش متخيل ان القصه هتاخد الايجابية دي كلها وردود الناس فرحتني جدا ومعظم الناس طالبتني اني اكمل السلسلة
بس حاليا ناوي ابدأ قصة بشخصية تانيه كتغيير لان معظم الاحداث متشابهه بعلاقتي انا وشوشو واختها
اتمني القصة الجديدة تعجبكم زي قصة شوشو واختها

صاحبها شخص اسمه احمد 23 سنه شغال في مجال الميديا والاعلام والحجات الي زي دي م علينا هو شخص وسيم وحبوب وكل البنات بتحبه واد امور ف نفسه كده صاحبي بقي وبطبل له هههههههههه
القصة بتبدأ بخروجنا من مرحلة الاعداديه ودخولنا مرحلة الثانوية وبداية التعرف علي اشخاص جديده ونروح ونيجي
اتعرفت علي واحد زميلي اسمه يوسف ، كان مجرد زميل عادي وعلاقتنا بدأت تاخد مرحلة الود وطلع الاهل يعرفوا بعض ف بقي في تعارف ع العيلة كلها
اخواته بقي سارة دي الكبيرة وبعدين يوسف وبعدين عمر اصغر مننا ب 3 سنين
كان عنده اخته الكبيرة اسمها سارة ، سارة دي اكبر من يوسف بسنتين بس الي يشوفها يقول لسه ف اعدادي لانها قصيرة وجسمها عود فرنساوي فمش باين عليها السن
كانت هيا وقتها ف اولي جامعه واحنا كنا ف 2 ث ، كنت بروح عندهم كتير وهو بييجي عندي كتير ومقضيينها بلايستيشن وكورة سواء عندي او عنده
وكان كلامي مع سارة ع الفيس الي هو عادي ازيك وعامله ايه وتسألني ع اخوها ف الدروس وكده ، وبعد فتره بدأت سارة تتعلق بيا شوية وتحكيلي ع يومها عملت اي ف الكلية وقابلت مين من صحباتها واكلت ايه وهكذا
وانا كان عادي مجرد اخت صاحبي واختي الكبيرة ف بنتكلم عادي ونهزر ونضحك ، وبقت تسهر كتير وانا لاحظتش التعلق ده غير لما بتأخر مثلا عما بفتح نت او يعدي يوم مفتحش
افتح تاني يوم الاقي كوم رسايل من سارة انت فين ومش فاتح ليه ومعرفش ايه ؟انا كنت بتدايق احيانا وف مره قلت لها اي يبنتي هو انا خطيبك م بالراحه بهزار يعني
كان ردها عليا ياريت مش هقول لا
قعدت اضحك واقولها ياريت بقي بس هنعمل ايه كنت مفكرك صغيرة طلعتي انتي الكبيرة ، قالت واي يعني هقولهم انا موافقه وكنت بتكلم ع انه هزار وخلاص ونضحك لكن اكتشفت بعد كده انها بتتكلم بجد وانها كان نفسها ف كده فعلا
م علينا عشان منطولش ف المقدمة قصتنا لسه كبيره
بدأ تعلقي بسارة انا كمان وبقيت مقدرش اعدي يوم من غير م اكلمها وانتقلنا من مرحلة الفيس للواتس واني اخد رقمها وهيا الي طلبت مني كده عشان تطمن عليا وان الواتس احسن وكده قلت لها ماشي
وبقينا نرغي بالساعات ونحكي قصص حياتنا لبعض وبدأت تكلمني فون انا كان عمري م كلمت بنت فون وارغي معاها نهائي
مكنتش بعرف ارد عليها اقولها ايه كننا نتكلم دقيقتين وبعدين اسكت تقولي انت ساكت ليه اقولها اتكلمي انتي ف بدأت تتدايق مني وتقولي انت ف الشات حاجه وف الفون حاجة تانيه
قلتلها انا فعلا اول مرة اكلم بنت ف الموبايل ف لسه عما اخد ع الجو وكده
بدأت هيا الي تفتح كلام بقي ومواضيع ونتكلم بالساعات وده كان تغيير كبير ف حياتي اني امسك الموبايل واقعد اتكلم فيه بالساعات ونسهر للصبح اخلص كارتين فكة تجيب كروت وتكلمني هيا
وبقي فعلا يومي عبارة عن اكل ونوم وسارة واحيانا كنت بروح الدروس تفاريحي كده
مره وانا بكلمها بتقولي انا بالنسبة لك ايه ؟ قلتلها اختي الكبيرة
قالت لي بس ؟ قلت لها واخت صاحبي
قالت بس ؟ قلت لها اختي وصاحبتي في ايه تاني؟
قالت مممممممم ماشي
انا: ايه مالك ؟
سارة : مفيش خلاص
انا : كنتي بتسألي ليه طيب ؟
سارة: مفيش بساأل عادي
انا: طب اعتبري السؤال ليكي انتي؟
سارة : مش فاهمه ؟؟
انا: انا بالنسبة ليكي ايه ؟
سارة: اخويا
انا: بس؟
سارة: اومال عايز اي تاني ؟ مش انا اختك بس؟ انت كمان اخويا بس ، وصوتها زعلان كده
انا: اي يبنتي مالك متدايقه ليه طيب
سارة: بجد انا بالنسبة لك اختك بس
انا: مش عارف ارد اقولها ايه ، انتي شايفه ايه طيب ؟
سارة: خلاص خلاص مش شايفه حاجه وقالت انا هقفل دلوقتي عاوز حاجه وقفلت معايا
انا قعدت افكر بعدها بقي ليه السؤال ده وليه اتدايقت من ردي ع السؤال طب هيا مستنيه مني ايه ؟ طب فرق السن ؟ طب لو قلت لها اني متعلق بيها هيكون رد فعلها ايه ؟
طب هيا فعلا تكون مستنيه مني اقولها بحبك او كده ؟ طب لو هو كده هو عادي دي اكبر مني مش قدي ؟ وقعدت احط سيناريوهات كتير اوي ف دماغي
فتحت فيس لاقيتها فاتحه ودي غريبه اني اكون فاتح وكتكلمنيش لانها قالت لي انا بفتح عشانك
المهم انا اتدايقت م الموقف الي حصل وقلت شوية وهكلمها عما تكون هديت عدي بتاع ساعه ورحت باعت لها خلصتي ؟
شوية وردت : خلصت ايه ؟
انا: الي كنتي بتعمليه مش قلتي هقفل اكيد كان وراكي حاجه بتعمليها
سارة: اها لا مكنش ورايا حاجه بس انا اتدايقت منك وقفلت
انا: اتدايقتي مني ؟ طب ليه هو انا عملت حاجه دايقتك ؟
سارة: لا معملتش حاجه
انا: اومال اي مدايقك مني ؟
سارة: مفيش خلاص غير الموضوع
انا: مش هغير حاجه قولي في ايه ؟ انا مبحبش الاسلوب ده
سارة: انت بتستهبل ولا بتستعبط ؟
انا: انتي بتقولي ايه ؟
سارة: زي م قلت كده
انا: طب قوليلي في ايه مغيرك وقالبك كده
سارة: مفيش ياخويا
انا: ضحكت ف نفسي وتأكدت فعلا انها كانت مستنيه مني حاجه تانيه وقلت لها اخوكي ؟
سارة: قالت اه اخويا
انا: طب عيني ف عينك كده وبعتلها ايوشن غمزه
سارة: قالت اه اخويا اومال حبيبي مثلا
انا:يعني ميمشيش خطيبك
سارة: لا م انا اختك وصاحبتك هبقي خطيبتك ازاي
انا: ضحكت وقلت لها يعني لو ينفع اكون خطيبك مش هتقولي لا؟
سكتت شوية ف بعت لها ؟؟؟
سارة:Typing now....
فضلت بتاع 4 دقايق تكتب وبردو ملقتش رد ليها ف بعت لها قلت لها انتي بتكتبي موضوع تعبير ولا ايه
سارة: بص انا بحبك ف شوف انت عاوز ايه ولا انت شايفني ازاي
انا: تنحت للكلمة ومعرفتش ارد قعدت اكتب وامسح مش عارف ارد اقول ايه
بعت لها انتي بتتكلمي جد ؟ بتحبيني ك أخ يعني ولا بتحبيني بتحبيني ؟؟
لاقيتها قفلت نت ف بعت لها واتساب لاقيتها قفلت نت خالص
رنيت عليها رنه مردتش ولا كنسلت ولا بعتت انها شوية وهتكلمني
فضلت انا بقي قاعد قلبي يدق ووشي ومش عارف اتصرف ازااي
كننا احنا بدأنا ف الصيف وداخلين ع 3 ث بقي ومرحلة الحسم بالنسبه لنا ومش عارف الخازوق الي طلع لي ده هيودينا ع فين
المهم عدي بتاع ساعتين لاقيتها باعته ليا ع الواتس ومردتش ع الفيس
قلت لها مردتيش ع الفيس ليه
سارة: انت زعلت من كلامي صح ؟
انا:لا مزعلتش بس انا مش فاهم الحب ده الي هو اخوي ولا حاجة تانيه
سارة:لا حب عاوزه اتجوزك
انا: ف سري طبعا احاااا حب وتتجوزيني اي الوقعه السوده دي
رديت قلت لها بتتكلمي بجد ولا بتهزري؟
سارة: لا بتكلم جد انا فعلا بحبك وعاوزة اتجوزك
انا طبعا كلامها وقف تفكيري خالص الي هو ازاي اكبر مني سنا واخت صاحبي ومعرفتنا من كام شهر بس لدرجة انك تقولي بحبك وعاوزة اتجوزك
انا:قلت لها انتي مستوعبه انتي بتقولي ايه ؟
سارة:قالت انت رأيك ايه ؟ لسه اختك بردو ؟
انا:مش عارف اقولك ايه الصراحه
سارة:قالت متقولش خلاص مش عاوزه منك رد ، انا كنت بهزر معاك
انا:لا انا عارف انك مبتهزريش بس فعلا انا مش عارف ارد اقولك ايه انا فعلا اول مره اتحط ف الموقف ده
سارة:طب هسألك سؤال ولمرة واحده مش هكرره تاني
انا:انا توقعت السؤال وفعلا طلع صح .. قلت لها اسألي
سارة:انت بتحبني؟
انا:سكت ومعرفتش ارد اقولها ايه دي ..قلت لها صراحة شعور متضارب بس خليني اقولك اني متعلق بيكي ف معرفش التعلق ده حب او تعلق بس
سارة:يعني انت بتفكر فيا ؟
انا:انا بفكر فيكي ع طول بس فرق السن مخلي شعوري متضارب اكيد انتي فاهمه قصدي
سارة:فاهمهه فاهمه بس انت مش صغير واكيد مستوعب كلامي
انا:اكيد
سارة:طب انت مبسوط بعلاقتنا وعاوز نكمل فيها ولا لأ؟
انا:اكيد مبسوط طبعا م انتي عارفه مبيعديش يوم الا واحنا بنتكلم ولا اكننا عايشين ف بيت واحد وده كان فعلا كنا بنحكي تفاصيل اي حاجه حصلت عندنا او عندهم حتي لما بتيجي تدخل الحمام كانت بتقول
سارة:انا بقي نفسي نكون ف بيت واحد بجد
انا:احاا هيا مالها هيا سكرانه ولا ظروفها ايه دي .. قلت لها للدرجة دي ؟
سارة:واكتر بقولك بحبك وعاوزه اتجوزك عاوز اي تاني؟
انا:بعتلها ايموشن ضحك وقلت لها خلاص ابعتيلي خالتو تخطبني ليكي وقعدنا نضحك
سارة:لا ابعت انت عمو وخالتو وانا هخليهم يوافقو
انا:بالسرعه دي ططب استني جهز نفسي طيب ههههههه
سارة:لا عاوزه اتجوزك بشنطة هدومك وقعدنا نضحك
انا:هههه اي ده هو الحال انقلب ولا ايه
سارة:هههههههه خلاص من هنا ورايح انت مبقتش خطيبي بقيت جوزي
انا:خلاص موافق ع البركة وانا كان كلامي كله ع انه هزار واني هشوف اخرها ايه يمكن عندها حرمان وعاوزه حد يقرب منها يعوضها وانا احسن من الغريب ودي كانت نقطة التحول ف علاقنا
سارة:خلاص ي جوزي يحبيبي
انا:اي الدلع ده هو احنا لحقنا
سارة:انت شفت حاجه ده انا هدلعك دلع وقعدنا نضحك
وكملنا كلام وهزار وعدي اليوم
تاني يوم صحيت ع رنة تليفونها
كنسلت عليها ورنيت انا ردت عليا
انا: ازيك ي ساره
سارة:كويسه يحبيبي
انا: زبي وقف ءحه هيا ناقصه لبونه ع الصبح .. انتي قلتي ايه ؟
سارة: بقولك وحشتني ي حبيبي
انا:خخخخخخخ احا اي ده هو انا بحلم وبصيت ف الموبايل لاقيتها فعلا بتتكلم اي رحت فين
انا: مفيش انا بتأكد اني مش بحلم بس
سارة:هههههههههه طب اي مراتك مش وحشتك انت كمان ولا اي
انا: ءحه يجدعان انا هجت وزبي بقي نار وهيا اصلا صوتها لوحده حوار يوقف النايم
لا كده كتير عليا يعني اصحي ع صوتك وبعدين الاقيكي بتقولي الكلام ده
سارة: ههههههههه مش قلتلك هدلعك
انا:طب حيلك عليا انا مش قدك
سارة:طب قوم فوق كده وكلمني شكلك لسه نايم ولا اجي اصحيك
انا:احيييييه تصحيني كمان
سارة:ايوا كمان مش جوزي ولا انت غيرت رأيك
انا:لا لا مغيرتش حاجه جوزك
سارة:بس مش شايفه اي حاجه منك تدل ع انك جوزي يعني هو انا بس الي هتعمل كده ولا ايه
انا:خخخخ احا ع الصبح انتي صاحية هايجه وجايه تهيجيني كمان ...صدقيني من امبارح عاوز اقولهالك بس قلبي بيدق جامد وخايف معرفش ليه
سارة:تقولي ايه .؟
انا:هااا اقولك وسكتك
سارة:هاااا تقولي ايييييه ؟؟
انا:مش عارف اقولها فعلا
سارة:طب قول مره واحده
انا:مممم عاوز اقولك اني بحبك
سارة:هممم قلت ايه ؟
انا:بحبك ي ساره
سارة:اووووف اخيرا نطقت
انا: اعذريني اول مرة اقولها وانتي اول تجربه
سارة:هتكون احلي تجربه وهتشوف معايا كل حاجه حلوة
انا:كفايه انك بتحبيني
سارة:لا مش كاية حبي ليك حاجة بسيطه من الي عايزه اعيشه معاك
انا:اتمني اكون عند حسن ظنك واقدر اسعدك
سارة:قدها يحبيبي انا عارفه
انا:كفاية محن بقي انا له صاحي
سارة:وانا كمان لسه صاحيه
انا:طب اي مش هتفطري
سارة:تعالي افطرك
انا:يااريت هو انا اطول افطر من ايدك
سارة:يحيبي بس كده ليك عليا هفطرك بكرة
انا:هههههه بالسرعه دي
سارة:لو بابا مكنش موجود النهارده كنت خليتك جيت نفطر سوا ، كان يوم سبت وابوها اجازة وقاعد
انا:خلاص ماشي وانا هكم اخوكي اخترعله حوار اجيله الصبح وافطر من ايدك
سارة:عنيا ليك يحبيبي قوم يلا خد لك شاور وافطر
انا:حاضر وانتي كمان افطري كويس
سارة: حاضر وانت بس الي هتاخد شاور لوحدك ؟
انا:احا انا كنت هديت، هااا بتقولي ايه ؟
سارة:بقولك انت بس الي هتاخد شاور ولا ايه ؟
انا:معرفش ،انتي هتاخدي شاور ؟
سارة:بلاش ؟
انا:لا انا بسألك معرفش هتاخدي ولا لأ
سارة:انت اي رأيك
انا:مسكت زبي وقعدت العب فيه ،رأيي ف ايه ؟
سارة:ف الشاور بتاعي ؟
انا:ممم،خلاص خدي شاور انتي كمان
سارة:وبعدين هو في جوز بياخد شاور من غير مراته
انا:زبي شد اوووي، قلت لها مجربتش لسه فمعرفش هههههههه
سارة:بكره تجرب براحتك هههههههههه قوم يلا كفاية كده عليك دلع
انا:اووف دي لبونه مش دلع ، حاضر يحبيبتي يلا قومي شوفي هتعملي ايه
سارة:حبيبتي حلوة منك اووي
انا:انتي احلي طبعا
سارة:عارفه عارفه يلا نقوم
قفلنا مع بعض وكل واحد قام يشوف وراه ايه انا دخلت الحمام زبري كان قدامي زي الصاروخ من هيجاني ع صوت سارة وكلامها واسلوبها ف الكلام
اخدت دش وعلت شاي وسندوتش وفطرت وعدي اليوم ونزلت قابلت يوسف ولاقيته بيقولي البت اختي عاوزه تعلمها حاجه ع الورد ف الكمبيوتر ابقي تعالي اقعد معايا شوية الصبح عرفها لاني معرفش الي هيا عيزاه ف قلت لها انت بتفهم فيه اكتر مني
انا: طب خليها تبعت لي الي هيا عايزة تعمله واعمله ليها وخلاص
هو: يعم اهي عندك كلمها شوفها انا مالي
انا: طيب خلاص هبقي اكلا اشوفها عاوزه ايه ؟
هو : تعالي نروح السيبر رحنا لعبنا ساعتين واحنا قاعدين سارة رنت عليا كنسلت عليها شوية ورنت تاني يوسف اخد باله قالي هتلاقيها بترن تقولك ع الحاجه الي عايزه تعملها رديت قبل م تتموحن واخوها جمبي
قلت يوسف عشان تفهم ف فهمت وقل لها ان يوسف قالي ع طلبها واما نخلص هكلمك اشوفك عاوزه ايه قالت ماشي بحبك وقفلت
انا: يبنت اللبوة هيا ناقصه فضايح
كملنا لعب ومشينا روحت كلمتها وقالت لي انها عملت موضوع الورد ده عشان تخليني اجي افطر معاها
قلت لها يبنت الايه انا بحسبك عاوزة حاجه بجد
سارة: اه عاوزه اشوفك وافطر معاك
انا:بس كده م الفجر هتلاقيني عندك
سارة:هههههههههههه لا خليك ع 9 كده يكون بابا وماما مشيوا
انا:9 ايه الي اصحاها يماما انتي عبيطه
سارة:تعالي ع نفسك بكره عشان مراتك عاوزه تقعد معاك شوية
انا:هااا قلتي ايه ؟
سارة:بقولك مرتك عاوزه تقعد معاك شوية ف تعال بدري بكرة
انا:زبي شد اوي وقعدت العب فيه ، حاضر يحبيبتي 9 ونص هتلاقيني عندك
سارة:ماشي يحبيي تنورنا ، عاوز تفطر اي بقي ؟
انا:اي حاجه من ايدك حلوة
سارة:لا قولي نفسك ف اه اعملهولك
انا:انتي عارفه بفطر بالعافيه ف اي حاجه منك هتبقي حلوه
سارة:حاضر يحبيبي، بس مش عايزه الاقيك مكسوف بكره انا عارفاك ف الواقع حاجه وف الكلام حاجه تانيه
انا:هههههههههه حاضر هحاول
سارة:قولي بقي عملت اي ف يومك وقعدنا نحكي من وقت م قفلنا لحد م رجعت كلمتها
سارة:تعرف انك ع بالي طول اليوم حتي وانا ف الشاور؟
انا:ههههههههه دماغك هتطق م التفكير فيا يبنتي
سارة:اعمل اي بقي بحبك ، يعني انا بروح من بالك ؟
انا:اطلاقا ، دوشاني ف دماغي ع طول
سارة:هههههه دوشاك ماشي ماشي
يعني انا ف بالك طول اليوم ؟
انا:واخوكي قاعد جمبي حتي ههههههه
سارة:هههههههه يعني مجتش بالك وانت بتاخد شاور
انا:احا دي شكلها هتدخل ف مرحلة اللبونه ، مش عارف ارد اقولها ايه هيا كانت مستنيه ارد عليه ف الاول اقول وانتي كمان كنتي ع بالي وانا الشاور بس انا مجاش ف بالي كده
سارة:اي مبتردش ليه
انا:بحاول افتكر كنتي ع بالي وقتها ولا لأ هههههه
سارة:ع فكرة انا بتكلم براحتي معاك ، انت كمان المفروض تتكلم براحتك بقي وتبطل كسوف
انا:حاضر ي مدام سارة
سارة:ههههههههههه نفسي ابقي مدام حضرتك وقعدنا نضحك وغيرت الموضوع عشان خايف افتح فيه ندخل سكة تانيه وانا مش عارف دماغها فيها صراصير ولا ايه وكملنا محن وقفلنا ع انها هتصحيني ع 9 كده البس وانزل اروح لهم عما يكون ابوها وامها مشيوا
وفاضل هيا واخواتها بس ، صحيت ع رنتها
هي: صباح الخير يحبيبي
انا: صباح النور يقلبي
هي: قوم يلا يحبيبي عشان نفطر سوا
انا: حاضر ،مين عندك ؟
هي: انا وعمر ويوسف بس
انا: صحيوا ؟
هي: هدخل اصحيهم دلوقتي عما تكون انت جيت
انا: حاضر مسافة الطريق هكون جيت بيني وبينهم خمس دقايق موصلات بس مش اكتر
قمت اخدت شاور ولبست ورحت ضربت الجرس ع اساس ان حد م الولاد هيفتح لاقيتها هي الي فتحت
سارة: حمدا ***ع السلامه يا وراحت ضاحكة وساكته
انا: انسكفت منها ورديت عليها ودخلت
سارة: اتفضل ودخلتني الريسبشن
انا:اومال جووو فين ؟
سارة:نايم لسه
انا:باستغراب كده مصحتهوش ولا ايه ؟
سارة:صحيته بس هو نومه تقيل ، شوية وادخل صحيه انت
انا:حسيت ان في حاجه مش مظبوطه ،طب وعمر؟
سارة:ردت عليا بحزم انت مش عاز تقعد معايا شوية كمان؟
انا:لا طبعا اومال انا جي ليه بس عشان مينفعش اجي وهما نايمين ؟
سارة:خلاص ادخل صحيهم وسابتني ومشيت دخلت المطبخ
انا:قعدت مكاني بتاع 5 دقايق لاقيتها مجتش رنيت عليها طلعت لي
سارة:نعم؟ عاوز ايه ؟
انا:اي مالك رحتي فين ؟
سارة:مفيش؟ مصحتهمش ليه ؟
انا:بصي مش عارف اقولك ايه بس انا مش عايز حد يشوفني معاكي ويقولك كلمه
سارة:متقلقش شوية وادخل صحيهم
انا:حاضر
سارة:اقعد معاك ولا هتخاف
انا:قلبي بيدق بسرعه اووي ، اقعدي وابتسمت لها
سارة:قعدت ع نفس الكنبة بس بعيد شوية وقعدت تبص لي وانا ابص لها
سارة:وحشتني
انا:وانتي كمان
سارة:وانا كمان ايه ؟
انا:وحشتيني
سارة:بجد
انا:ايوا بجد
سارة:قربت مني شوية انا قلبي نط من مكانه انت مالك مخضوض كده ليه وحطت ايدها ع وشي
انا:اتخضيت واتهزيت من مكاني وهيا بتبص وتضحك
سارة:مالك يبني اهدي خلاص وشالت ايدها
اجبلك تفطر دلوقتي ولا تستني اما الولاد يصحوا
انا:اكيد مش هينفع افطر من غيرهم
سارة:هو انت جي تفطر مع مين؟
انا:معااكي
سارة:الي هو انا ابقي ايهه
انا:يبنت اللبوة انتي ناوية ع ايه ، ضحكت لها كده وقلت لها ساره
سارة:بقي كده طب مفيش فطار
انا:خلاص خلاص ،جي افطر مع حبيبتي
سارة:حبيبتك بس؟
انا:سكت وبصيت لها وبصيت لي وعيننا ف عيون بعض
سارة: م ترد؟
انا:لا مش بس
سارة:اومال ايه ؟
انا:جاي افطر مع مراتي
سارة:همم ووشها احمر وعينها احلوت واخدت نفسها وقالت مع مين ؟
انا: مع مراااتي يسارة
سارة:بجد انت شايفني كده ؟
انا:ايوة يساره شايفك كده
سارة:يعني نفسك اكون مراتك بجد
انا:ايوة نفسي
سارة:وانا كمان نفسي اوووي
ومدت ايدها مسكت ايدي
طبعا المعلم كان اعلن الحرب من زمان وانا قمطت رجلي عليه عشان ميبنش وتبقي فضيحه
سارة: امسك ايدك
انا:بتردد مسكت صوابعها وتنحنا لبعض شوية
سارة:بهمس كده بحبك
انا:ابتسمت لها ، وانا كمان بحبك
سارة:هقوم اجيب الفطار نفطر سوا قبل م يصحوا
انا:طب افرضي صحيوا واحنا بناكل؟
سارة:متقلقش مبيصحوش غير بعد الضهر ولسه الساعه10 يعن لو مصحتهمش انا مش هيصحوا دلوقتي
انا: طيب ماشي خلاص
قامت دخلت تجيب الاكل قمت رافع المعلم زاية 90 تحت الحزام عشان الفضايح ، نسيت اقولكم كانت لابسه ايه
كانت لابسه بلوزة بتلتين كم طويلة واصله لحد قبل الركبه بشوية وبنطلون جينز وطبعا الطرحه ع راسها كده نص نص
اول مره اشوفها بلبس البيت طبعا ،سابتني ودخلت المطبخ دقيقه وجت ف ايدها صينيه عليه سندوتشات جبنه وبطاطس وبيض وحليب
حطت الصينه ف النص وقعدت وناولتني سندوتش اخدته منها واخدت هيا سندوتش وبدأنا ناكل ونبص لبعض ف عيون بعضينا
سارة: مبسوط ؟
انا:اوووي اوووي
سارة:وانا كمان مبسووطه اوي
اكلنا وكل شوية تلمس ايديت خليني اخد سندوتش تمد ايدها تمسك ايدي انا نفسي اعمل اكتر من كده بس متردد
خلصنا اكل وشربنا الحليب ، شربتني ب ايدها وشربتها انا كمان وكانت طايرة م الفرحه
خلصنا قالت تعالي غسل ايدك مع ان ايدي نضيفه دي سندوتشات يعني بس دخلت معاها وصلتني عند الحمام وقالت غسل اما اجبلك فوطه دخلت الحمام كان اول مره الحمام عندهم
دقيقه لاقيتها جايه وداخله الحمام معاها افوطه حطاها ع كتفها
باخدها منها قالت نشف وهيا كده
قلت لها طب تعالي نطلع بره الحمام انا طبعا خايف حد يصحي يلاقيني معاها
قالت خايف من ايه انا بصيت عليهم نايمين لسه وبعدين انا عاوزه احس اني مراتك بجد
انا:اززااي ؟
سارة:يعني اتعامل اكنك بتتعامل مع مراتك
انا:صدقيني معرفش اعمل ايه
وطلعنا الريسشبشن تاني
سارة:ههههه عارف احنا لو ف بيتنا بجد لوحدنا مكنتش سيبتك
انا:نفسك اوي انا عارف ههههه
سارة:م تيجي نتجوز وانا هوريكك تعمل ايه مع مراتك
انا:ههههههه ياريت كان ينفع
سارة:انت حاسس ب ايه واحنا سوا
انا:مبسووط وفرحان وقلبي بيدق بسرعه وحطيت ايدي ع قلبي
سارة:وانا كمان ومدت ايدها ع ايدي الي ع قلبي
انا:قلبي زاد سرعته وهيا حست بيه
سارة:هو ماله بيدق وصوته عالي اوي كده ليه
انا:لمسة ايدك طيرته
سارة:مسكت ايدي وشالتها من عند نبض قلبي وحطتها ع نبض قلبها
انا:تنحت واتمسمرت مكان وهيا راحت بصالي بصه كلها لبونه
سارة:حاسس بيه هو كمان
انا:حرفيا ايدي كانت علي نص البراه ونص صدرها بس محركتهاش هيا مسكاها وانا متمسمر زي م انا منطقتش بحرف
سارة:اي مالك
انا:ببص وخلاص ووشي قالب ومخضوض وزبي كان جابهم اصلا لما لمست صدرها
سارة:مدت ايدها ع وشها وحركت صابعها ع وشي بالراحه
اهدي يحبيبي انا عاوزه اكسر الحاجز مش اكتر
انا:ببص ومش قادر اتكلم
سارة:اتكلم يحبيبي ،ساكت ليه ؟ انت مش نفسك اكون معاك ف بيت واحد ؟
انا:ممم ايوة
سارة:طب اعتبر اننا ف بيتنا دلوقتي هتعمل ايه
انا:مش عارف يسارة حقيقي مش عارف
سارة:طب خلاص اهدي وشالت ايدي من ع صدرها وجت جمبي وتبص لي وابص لها ونقرب لبعض اكتر
سارة: ممكن اطلب منك طلب ؟
انا: اكيد
سارة: ممكن تاخدني ف حضنك ؟
انا:هاااا انتي بتقولي ايه ؟ سارة انتي كويسه ؟
سارة:صدقني انا كويسه وانا معاك وعاوزه اعمل كل حاجه مجنونه معاك
انا:بس ازاي يساره مش قادر بجد
سارة:سابتني ودخلت تبص ع الولاد جت قالت تعالي
اخدتني من ايدي وخلتني ابص عليهم كل واحد ف ملكوت لوحده وقفلت الباب وطلعنا بره قالت لو مش عاوز خلاص بس ده اول طلب اطلبه منك
اانا:يعني انتي نفسك فيه ؟
سارة:ايوة نفسي فيه
انا:انا عمري م حضنت حد قبل كده
سارة:اتصرف عادي المفروض انا البنت مقولكش كده يعني
انا:حاضر يساره
سارة:وقفت قصادي وقربت مني وبقينا خلاص هنلزق ف بعض
وراحت حضناني ب ايدها
انا:اووووووووووووف زبي بقي نار ومبقتش قادر استحمل ، مش عارف اتصرف ازاي وساكت وهيا محوطاني بدراعها
سارة:احضنني بقي هتفضل ساكت كده
انا:قمت محاوطها ب ايدي
سارة:جامد كمان وبقينا ف حضن بعض فضلت حاضنها بتاع خمس دقايق
قلت لها مش كفاية بقي ؟
سارة: زهقت
انا:صدقيني مش عايز اسيب حضنك بس قلقان
سارة:طب خدني حضن اخير وخلاص
انا:حاضر وحضنتها المره دي لوحدي وهيا كانت اقصر مني بتاع 10 ولا 12 سم
سارة:مسكت ايدي الي محوطاها وقالت حرك ايدك ع ضهري حسسني بالحضن
انا:بدأت احرك ايدي بالراحه وهيا تلزق جامد لحد م حسيت ان صدرها هيفرقع ف صدري
سارة:فعلا كده حسيت اني مراتزك بجد
انا:مبسوطه كده؟
سارة:اوي وراحت طالعه من حضني واخدتني ع الكنبه ودخلت جوه وجت ع طول قعدت جمبي ومسكت ايدي وحطتها ع صدرها
اووووووووووووف دخلت طلعت صدرها م البراه وجت
انا:اي ده يسارة
سارة:صدقني انا محتاجه ده منك
انا:بس ي سارة
سارة:مبسش عشان خاطري لو بتحبني ، انا بنام بحلم بيك وباليوم الي اكون معاك فيه ف شقتنا لوحدنا وتعمل فيا كل حاجه نفسك فيها
انا:طب اعملك ايه طيب ؟
سارة:متشدش ايدك ارخيها وبدأتت تدلك صدرها من فوق البلوزة وتغمض عينها
سارة: انت متدايق؟
انا:لا
سارة:يعني نفسك تعمل كده ولا لا؟
انا:نفسي ي سارة
سارة:طب ورينا هتعمل ايه وسابت ايدي
انا احترت مش عارف اعمل ايه وبصت لي وعينها مليانه شهوه وهتموت من كتر الشهوة الي جواها
رفعت ايدي ومديتها ع صدرها وبدأت اقفش فيه بزها مكنش بالحجم الي هو عشان جسمها صغير بالتالي بزازها صغيره وده كان مدايقني ف الاول بس حبيته بعد كده
فضلت ادلك ف صدرها من فوق البلوزة وهيا تغمض وتسند راسها ع كتفي وانا شغال تقفيش ف صدرها الي عامل زي حباية الخوخ
سارة: امممممممم ااااه
وانا شغال ادلك صدرها ده وصدرها وراحت ماسكة ايدي وحطاها ع حلمتها وقالت اقرص وشد قلت لها مش فاهم قالت اقرص الحلمة جامد بتاكلني اممممممم
بقيت اقرص بالراحه تقولي اجمد لحد م صوتها بدأ يطلع اااه امممم اييي كمااان قطعها امممم
انا: اووووف مش مصدق نفسي
سارة: كمل يحبيبي انا هخليك تصدق وتعيش معايا احلي سنين كمل ااااه
انا:صوتك يسارة بالراحه
سارة:مش قادرة ريحني تعبانه
انا:اريحك ازاي طيب
سارة:هعلمك كل حاجه ف وقتها بس كمل لحد م اقولك بس
انا:حاضر وفضلت ادعك ف بزها الصغير واقفش فيه ب ايدي جامد اووي واسيب ده ادخل ع التاني وهيا شغاله وحوحه
سارة:قرربت شفايفها مني وباستني ف بوقي
انا:اوووف اي ده
سارة:نفسي اجرب معاك كل حاجه ياريتنا كنا لوحدنا
انا:اعقلي يحبيبتي كده هتودينا ف داهيه
سارة:بحبك اووي مجنونه بيك هموت عليك واتجوزك
اتجوزني مش عايزة منك حاجه غير انك تتجوزني وابقي ليك بس هتشوف الي عمرك م شفته
انا:حاضر يحبيبتي هتجوزك بوهعملك الي ف نفسك كله
سارة:انا نفسي فيك انت وباستني ف شفايفي تاني
انا:اممممم اوووف
سارة:بوس شفايفي بوسني جامد
وطيت ع شفايفها بوستها بوسه خفيفه قالت بوسني اووووووووي ومدت شفايفها شفطت شفايفي كنت نزلت ف البوكسر لتاني مرة
وريحتي بقت كلها لبن وبقيت اشدها عليها واحضنها اوووي وهيا تبوس وتوحوح
لحد م راحت شداني عليها جامد وكتمت صوتها فيا وهيا بتقول اااااااه
سبتها لحد م هديت قلت لها مالك؟
قالت بقيت كويسه بس ممكن متسبنيش ؟
انا:مش هسيبك حاضر بس لي بالك ع نفسك
سارة:انا مش هعمل حاجه ف نفسي ، نفسي ليك انت اعمل فيها كل الي تحبه ممكن ؟
انا:حاضر يسارة المهم تكوني مبسوطه
سارة:قالت اوووي ، ممكن اسألك سؤال؟
انا:اكيد؟
سارة:كان نفسك تعمل ايه لو مش لوحدنا ؟
انا:مش عارف يسارة بس مكنتش هسيبك ، كنت هقطعك
سارة:لو قلت لك اني كان نفسي اخد شاور معاك هتصدقني ؟
انا:هااا بتقوللي اييه ؟
سارة:عاوزه اخد شاور معاك
انا:سارة انتي اتجننتي
سارة:صدقني انا عارفه انك بتخاف عليا وهتحافظ عليا مش هتأذيني وعشان كده انا سيبالك نفسي مش خايفه
انا:انتي مجنونه بجد
سارة:باستني وقالت هدلعك يجوزي يحبيبي وعدلت البراه وهيا بتبص لي وتضحكلي وتقولي بكره تعدلهم لي انت وتغمز
تعالي يلا نصحي الميتين الي جوة
انا:لا بلاش انا اعصابي تعبت مش فايق لحد فيهم هروح كفاية اني شفتك وفطرت معاكي انا كنت جي ليكي انتي مش ليهم
سارة: اعصابك بس الي تعبت ، ده انت اعضائك كلها تعبت وتضحك
وسلمت عليها وحضنتها وبوستها ف شفايفها ونزلت روحت البيت
بكده انتهي الجزء الاول
الجزء طويل وفي تفاصيل كتيرة والي يعرف صاصا هيعرف قد ايه قصصه مشوقه وواقعية

انتظروا الجزء التاني في خلال يومين


الجزء الثاني

هاي شباب عاملين ايه
محبتش اتأخر عليكم ف الجزء التاني

وقفنا الجزء الي فات اما رحت فطرت عند سارة وحصل االي حصل وبعدين مشيت من عندها
روحت البيت دخلت اخدت شاور وغيرت الهدوم الي كانت غرقت لبن دي ومكنتش مصدق ان كل ده حصل من سارة وازاي وصلت لكده وايه خلاها توصل لكده وتعمل الي هيا عملته
قعدت افكر يمين شمال .. اكيد هيا عملت كده مع حد قبلي مهو مش معقول تبقي بالهيجان ده كله من فراغ
المهم خلصت شاور وقلت مع الوقت هنعرف كل حاجه خرجت ولبست البوكسر بس وقعدت
لاقيتها بترن عليا رديت عليها
سارة: حبيبي عامل ايه ؟
انا: وحيات امك بلاش الدلع ده كله انا مش قده
سارة: هههههه هو ده حاجه ده انت هتشوف كتير
انا: كتير اي بس ده انا مش عارف اتلم ع اعصابي
سارة:مش عايزه اقولك ان لو مكنش حصل الي حصل ده النهارده انا كنت مت ، متعرفش كنت محتاجه ده ازاي
انا: يعني انبسطتي ؟
سارة: اووي ياحمد وبجد ريحتني
انا:بس انتي جريئة اوي ، ايه كل الي عملناه ده واخواتك موجودين
سارة: وحياتك لو كان الوقت بدري شوية مكنت سبتك غير واحنا واخدين شاور مع بعض
انا: يخربيتك انا مش عارف ده كان ممكن يحصل ازاي
ساره: هيحصل هيحصل
انا: يبنت المجنونة هتودينا ف داهيه
سارة:ههههههههه قولي بقي بتعمل ايه ؟
انا: يادوبك خرجت من الحمام لاقيتك بترني
سارة: كنت بتعمل ايه ؟
انا: باخد شاور افوق م الي حصل
سارة: هههههه وانا كمان لسه خارجة وكنت بتخيلك معايا ف الحمام
انا:بتتخيلي ايه بقي ؟
سارة: بتخيل انك معايا تحت الشاور وبنلعب تحت الدش هههههههههه
انا:اه يقليلة الأدب
سارة:ههههه مش جوزي حبيبي يبقي براحتنا ، وانت مبتتخيلش حاجه ؟
اانا:مجرد التفكير بس بيموتني مش متخيل ان ده يحصل بجد
سارة:عارف انا مش لابسة هدوم
انا:ها بتقولي ايه ؟؟وزبي بقي ناااار
سارة:بقولك مش لابسه هدوم
انا:خالص؟
سارة:لابسه البرنس بس وتحته مفيش حاجه
انا:اوووف وقاعده كده ازاي ؟
سارة:ف اوضتي وقافله الباب عليا
انا:هو عادي بتقعدي كده ولا ايه
سارة:لا بس مبسوطة ومش عاوزه البس هدوم ، تعرف ان ايدك معلمه علي جسمي
انا:هاا؟ معلمه ازاي ؟
سارة:صوابع ايدك معلمة ف جسمي
انا:هو انا عملت حاجه تستدعي صوابعي تعلم علي جسمك
سارة:اممممم ااه معلمه ف صدري
انا:اووووف بجد ؟ معلمه اووي؟
سارة:اووي ، تحب تشوف
انا:اشوف ايه ؟
سارة:صوابعك الي معلمه علي جسمي
انا:احييييييه ، اهدي عليا انا مش قدك يبنت المجنونه
سارة:هههههه، عجبوك ؟
انا:هما ايه دول ؟
سارة:الي كنت بتلعب فيهم دول
انا:اوف ، قصدك صدرك ؟
سارة:اها صدري او بزا وراحت ساكته
انا:احاا انتي قلتي ايه ؟
سارة:هههههه مقلتش حاجة خالص انا ساكته مبتكلمش
انا:متأكده ؟
سارة:ايه الكلمة صدمتك ؟
انا:انتي قلتي ايه اصلا ؟
سارة:قلت بزازي ياحمد
انا:احاااا ي ساره انتي جرالك ايه
سارة:ههههههه بتدلع مع جوزي حبيبي عندك اعتراض
انا:اووف اعتراض ايه بس ده انتي هتموتيني
سارة:هههههه تعبتك صح ؟
انا:ده انتي تعبتي الي خلفوني
سارة:نفسك تمسكهم دلوقتي صح ؟
انا:امسك ايه ؟
سارة:بزاز مراتك
انا:ف سري خخخ احووو دي لبوة نيييك ومسكت زبري وقعدت العب فيه وبقولها يخربيت كلامك
سارة:حاسس ب ايه ؟
انا:حاسس اني لو مسكتك مش هسيبك ع الي بتعمليه فيا ده
سارة:طب افتح واتساب كده وقولي رأيك
انا:ماشي هفتح ، فتحت واتساب لاقيتها باعته صورتين
فتحتهم لاقيت بزازها الصغيرة الي قد حباية الخوخ وحلماتها النار وصوابعي معلمه فعلا ع بزازها
جبت اخر وبقيت بدعك ف زبري وهيا معايا ع الخط لسه مبردش عليها
الصورتين فيهم بزازها لحد سرتها بس انا مكنتش مصدق الي حصل ده وازاي سارة بنت الناس المحترمة تبقي باللبونة والشرمطه دي كلها
سارة:اي رأيك ؟ عجبووك؟
انا:احا يسارة اي ده
سارة:كان نفسي اوريهم لك وانت معايا وف حضنك بس مكنتش قادره
انا:اححاا انا لو كنت شفتهم كنت اتجوزتك وقتها
سارة:هممم بجد ، ياريتني وريتهم لك
انا:حلوين اوي وصغيرين
سارة:بتحب الصغيرين ولا لا؟
انا:هو انتي شيفاني كل يوم بشوف صدور يعني ، ده اول صدر المسه واشوفه
سارة:ومفيش غيره يحبيبي ، ده بتاعك وتعل الي انت عاوزه فيه لكن انسي تشوف حد تاني
انا:اوووف يخربيتك انتي مجنونه بجد
سارة:بحبك ياحمد اعمل ايه ، بحبك اووووي اووووي
انا:وانا بحبك اوي يسارة
سارة:تعالي ف حضني
انا:اوووف حضنك وانتي كده
سارة:ايوة وانا كده ، انت لابس ايه ؟
انا:البوكسر بس
سارة:اححح بجد؟
انا:ايوة بجد ملحقتش البس
سارة:طب خدني ف حضنك وانت بالبوكسر مممممم
انا:اوووف وبعدين ؟
سارة:احضني اووي وامسك كل حاجه فيا متسبنيش ياحمد اعمل الي ف نفسك كله
انا:احا يسارة انا مش قادر يخربيت جنانك
سارة:انا حضنت المخده متخيلاها انت
انا:اووف بتعملي ايه في المخده
سارة:وخداها ف حضني وببوس فيها وبتخيل اني بعمل معاك كده
انا:اووف وبعدين يسارة ؟
سارة:بحك صدري فيها اوي ياحمد ، نفسي تكون مكانها واحك صدري ف صدرك
انا:اااااه ياريت يسارة ااااه
سارة: نفسي فيك دلوقتي حالا تيجي تنام فووووقي
انا:تلقائيا شخرت وقلت لها احااااااااا
سارة:ااااااااااه تعالي نام فوقي ياحمد
انا:احاااا كماااان وزبي بدأ ينطر من هيجانه
سارة:مممممم اههه بالراحه عليا ياحمد
انا:اووف مالك يسارة
سارة:نام فوقي كماان امممم
انا:بدأت اندمج معاها وصوتها كله مممم اااه والهيجان زاد عندها ، مممممم كده يحبيبتي
سارة:اممم اااه كمان اضغط عليا كمان
انا:اهو يحبيبتي امممممم
سارة:ااااه امممم اااحححح ، ريح سارة مراتك امممممم
انا:خخخخخخ احو يحبيبتي اهوووو بريحها اهوووو امممممم
سارة:احمد ؟
انا:نعم يحبيبي؟
سارة:بتاعك عامل ايه ؟
انا:اخخخخخخخخخخ احاااااااااا بتاعي ايه ؟
سارة:بتاعك ياحمد اممممممم
انا:اووووووف بتاعي تعبان اوووووووي يسارة
سارة:ااااااه تعبان ازاااااااي بلبونه كده
انا:تعبان اوي يساااااره هيتفرتك
سارة:اووووووووف هو عامل ازاااااي اوصفهولي
انا:اوصفهولك ازاااي
سارة:اوصفلي شكله دلوقتي وبتعمل ايه فيه
انا:اخخخخخخخ طويل يسارة وواقف اوووي هيموت عليكي
سارة:احححححح هيموت عليا اممممممم
انا:اوووي يسارة
سارة:انا نايمة له اهو تعالي دخله فيا اااااااااااه
انا:احوووووووووو ادخل ايه
سارة:دخل بلبلك ف بتاعي ياحمد
انا:اححححححححح يساره
سارة:دخله ياحمد امممم اااااه وصوتها بدأ يهدأ ونفسها يعلي
انا:بتعملي اي يسارة
سارة:عارف بعمل ايه ؟
انا:لا بسألك معرفش
سارة:بلعب ف بتاعي ياحمد
انا:انهي بتاعك ده يسارة؟
سارة:مش عارف بتاعي الي هو ايه ؟
انا:لا بسألك يساره قوليلي
سارة:بتاعي ياحمد الي هو كٌسسسسسييي
انا:احاااا يسارة قلتي ايييه
سارة:كوسسسسي امممم كوووسسسي ، تعالي حط بتاعك فييييه اااااه
انا:احطه ازاي مش عارف
سارة:بجد مش عارف بيتحط ازاي ؟
انا:لا معرفش قوليلي وانا احطهولك يسارة
سارة:اووووف ياحمد تعالي دلوقتي حطهولي ، انا لو شفتك مش هسيبك غير اما تحطهولي في كسسسي
انا:خخخخخخخ احححححح ازاي يسارة
سارة:هتصرف ، بس انت وافق
انا:اووووف مش عارف انا تعبت اوووي مش قادر
سارة:امسك بتاعك والعب فيه عشان يرتاح
انا:اوووووووووف هو تعبان اوي يسارة وعمال ينزل حجات كده
سارة:اممم اااااااااااه بينزل ايه ؟
انا: معرفش بينزل مياه لزجه كده
سارة:اممممممممم اووووووف، عارف وانت حاضني وماسك بزازي بتلعب فيهم انا كنت هموت واخليك تمسك كسي بس خفت عليك
انا:اححححح بجد
سارة:تعبانه اوووي وكوسي هيموتني ياحمد ، انت مشيت من هنا دخلت اخدت شاور لاقيت كوسي مغرق هدومي
كان بينزل وانت حاضني وبتبلعب ف بزازي
انا:اححححححح بينزل ايه يساره
سارة:بيقولوا عليه عسل البنات ، انت هتشوفوا يحبيبي
انا:اححححححح يسارة مش قادر
سارة:ااااه يحبيبي انا مش قادرة اكتر منك ، تعالي نريح بعض اممممممممم
انا:ازااااااااي
سارة:نتخيل اننا مع بعض وكل واحد يلعب في بتاعه لحد م نرتاح
انا:اوووووووف اااه يلا يحبيبي
سارة:اااااااااوووف تعالي ف حضني اركبني افشخني ريحني اممممممممم
انا:اهو يحبيبي نايم عليكي وانتي ملط وقلعت البوكسر ونازل عليكي اممممممم
سارة:اوووووووووووف اااااي بالراحه امممممم
انا:اهو يحبيبتي امممممممم
سارة:اووووف بتاعك كبير اوووي اااه
انا:اووف يسارة هيموت ويدخل عندك
سارة:لما اشوفك هدخله احححححححح
انا:اااه يحبيبتي اااه ، جوزك حبيبك بيريحك اممممممم
سارة:اممم كمان يحبيبي اوووووف اممممممم اااه كممممااان ، اااه يكسي امممممممممم
انا شغال دعك ف زبري وعمال انطر بغباء ، نطرت فوق ال 4 مرات وانا بكلمها
وفضلت افشخ فيها ف التليفون لحد م قالت اااه ااااه خلاااص مش قادرة اممممم ااااه
انا: اي يسارة مالك ؟
سارة: مممممم كسسي بيجيب عسله ياحمد ااااه
انا: اااه يساره اووووف
ساره: بتاعك نزل ولا لسه ؟
انا:نزلت كتير اوي يسارة
سارة:مياه بردو ولا لبن ؟
انا:اححححححححح الاتنين يسارة
سارة:اووووووف نفسي ف لبنك ف كسي اوووي
انا:وانا كمان يحبيبتي
سارة:عاوزني احمل منك
انا:ياريت يساره تحملي مني وابقي جوزك وانتي مراتي ونعمل كل حاجه مع بعض
سارة:ممممم هنعمل كل حاجه مع بعض يحبيبي ، انا بحبك اوووي
افتح الواتساب كده
فتحت الواتساب لاقيتها باعته صورة لصوابعها وماسكة لبن كسها ب ايدها
انا: اي ده ؟
سارة: عسل مراتك حبيبتك ، تدوق ؟
انا: اوووف نفسي ادوق جسمك كله يسارة
سارة: وانا كمان نفسي تعمل كده ومتسبش حته فيا الا اما تمسكها وتبوسها
انا: بحبك اوووي
سارة: وانا كمان يحبيبي بعشقك
اتكلمنا خمس دقايق وقمنا ناخد شاور بعد المعركة الي حصلت ، كنت انا بهدلت الملاية بتاعت سريري من لبني وريحة الاوضة كلها بقت لبن
قمت غيرت الفرشه ورشيت برفيوم ع السرير وولعت بخور عشان الريحة
ونمت هلكان م الي حصل مصحتش غير ع صوت ابويا بزعق اني نايم طول اليوم ببص ف الساعه لاقيتها 9 بالليل قلت ءحه انا نمت ده كله من غير م احس ازاي
قمت اكلت وقعدت معاهم شوية وبعدين دخلت اكلم سارة وحكت لي ع الي حصل بعد م قفلنا سوا
قامت استحمت ودخلت نامت هيا كمان وصحيت عملت اكل وراحت معرفش فين وجت واستنتني لما فتحت اكلمها واتكلمنا عادي وعدي اليوم
بقي الطبيعي بتاعنا ع طول اننا زي الازواج ف اوضة نومهم لدرجة انها لو لوحدها ودخلت الحمام بتكلمني وهيا بتعمل حمام بس مكنتش فت جسمها غير بزازها وسرتها بس
عدي اسبوع ع اليوم ده وبعدين جه يوم لاقيتها بترن عليا الساعه 4 الفجر انا قمت مطروب لي بترن ف الوقت ده ، قلت ممكن رنه بالغلط او حد من عندنا بيرن ف مردتش مره والتانيه
لاقتها بعتت رسالة رد
رديت عليها ف تالت مره
ساره: الووو بصوت ممحون اووي
انا: اي يحبيبي ، في حاجه ولا ايه ؟
سارة: انت كنت نايم ؟
انا: اه يحبيبي ، في اي طمنيني ؟
سارة: مش عارفه انام ياحمد بصوت منيووك اووي اووي
انا:لي يحبيبي ، مالك؟
سارة:تعبانه ياحمد
انا:تعبانه مالك يحبيبتي ، قلقتيني عليكي؟
سارة:تعبانه ياحمد عوزاك
انا: عاوزاني ازاي يحبيبي؟
سارة:عوزاك ياحمد دلوقتي حالا معايا ع السرير
انا:سارة انتي كويسه ؟
سارة:مممم تعبانه بقولك وبتنهج
انا:طب قوليلي حاسه ب ايه ؟
سارة:حاسه اني عوزاك تجامعني دلوقتي
انا:بتقولي ايه ؟
سارة:عوزاك تجامعني ، تركب عليا ياحمد تفشخني
انا:اااه يساره ايه الي تاعبك كده
سارة:كسي مولع نار شوية وهينفجر من كتر النار الي جواه
انا:اووووف يساره طب قومي اغسلية يهدي شوية
سارة:عاوزه اغسله ببتاعك تعالي اغسلهولي وريحه اااه
انا:بتعملي اي طيب
سارة:نايمه ع بطني وبدعك ف كسي
انا:احاااا انتي تعبانه اوي كده
سارة:اوووي عوزاك تيجي تفشخني دلوقتي ع السرير هنام ع ضهري وتعالي نام فوقي وهفنح لك رجلي تريحني ب البلبل بتاعك
انا:اووف يحبيبي لو ينفع مكنتش هتأخر عليكي وجيت ريحتك
سارة:طب اقف وشوف الي انا بعتهولك ورد عليا
انا:حاضر قفلت وفتحت نت لاقيتها باعته فيديو مدته 14 ث
حملته وشغلته مش شايف حاجه غير انه ضلمه وحاجه بتتحرك وخلاص
رنيت عليها تاني وردت ع طول
سارة:اي يحبيبي شفته ؟
انا:ايه ده يحبيبي ؟ مش باين حاجه كله ضلمه
سارة:ركز شوية وهتعرف
انا:ايه الي بيتحرك ده يساره
سارة:بجد مش باين ده ايه
انا:ثواني اعلي الاضاءة ،عليت اضاءة الموبايل وظهر فتحه محاوطها شعر بسيط وحاجه بتتحرك عليها
سارة:هااا ايه لسه بردو
انا:شايف فتحه وحاجه بتتحرك عليها
سارة:اوووووف ده كسيييي ياحمد الفتحه دي كسيييي
انا: احاااا بجد ؟ده بتاعك ؟
ساره: ااه بتاعي كسي
انا:يالهوي يساره طب مصورتيش ف النور ليه عشان اشوفه كويس
سارة:مقدرتش اتحرك من مكاني بس هو باين شوية
انا:اوووف ، اول مره اشوف كس يساره
سارة:عجبك كس مراتك ،تعالي نيكوووو بقي
انا:ااححووو اعمل ايييه
سارة:نيييك كس مراتك حبيبتك
انا:انتي حصلك ايه النهارده ، تعبانه اوي كده
سارة:الدورة اما بتخلص عندي بكون هيجانه اوي وكسي بيقعد يومين تلاته ياكل فيا ، ومخلنيش انام وعمال ياكل فيا
انا:يحبيبتي ، لو اقدر اريحهولك مش هتأخر
سارة:انا عاوزه اشوفك بكره ضروري
انا:طب ازاي؟
سارة:انا نازلة الجامعه الصبح م تيجي معايا بكره
انا:مش هعرف اخلع م البيت بدري كده
سارة:قالت همشي متأخر ع 10 كده
انا:قلت لها مش عارف يساره طب هاجي اعمل اي معاكي وهدخل معاكي ازاي
سارة:تعالي بس ملكش دعوه ولا انت مش عاوز
انا:لا طبعا عاوز
سارة:خلاص نام شوية وهكلمك اما اصحي ونشوف هنتقابل فين ونروح سوا
انا:حاضر يحبيبتي، هتعرفي تنامي ولا لسه تعبانه؟
سارة:لا يحبيبي ارتحت معاك وهدي شوية
انا:طيب كويس يروحي ،يلا نامي شوية بقي
سارة:حاضر يحبيبي وقفلنا وقعدت اتفرج ع الفيديو شوية واتخيل اني بنيك ف كسها لحد م نزلتهم ونمت
صحيت ع 9 كانت بترن عليا
رديت عليها
ساره: صباح الخير يحبيبي
انا:صباح النور يقلبي
سارة:صحيت ولا صحيتك؟
انا:لا صحتيني
سارة:طب قوم يلا فوق كده ومتفطرش هجيب سندوتشات نفطر سوا
انا:حاضر
سارة:هتلبس اي يحبيبي؟
انا:معرفش انتي اي رأيك ؟
سارة:البس التيشرت الاسود الي انا بحبه ع البنطلون الكحلي
انا:حاضر يروحي
سارة:اي رأيك البس ايه ؟
انا:اي حاجه يروحي لبسك كله جميل عليكي
سارة:طب ايه رأيك ف الطقم كذا ؟
انا:جميل اوي عليكي
سارة:خلاص هلبسه
انا:ماشي يحبيبتي يلا عشان منتاأخرش واما تخلصي قبل م تطلعي رنيلي
سارة:حاضر يحبيبي
قمت دخلت اخدت شاور ولبست هدومي كان اخواتي نايمين وبابا وماما راحو شغلهم ف محدش هيقولي رايح فين
لبست واستنيت ساره رنت عليا قالت يلا يحبيبي انا بلبس الشوز ونازله قابلني عند الموقف نركب ع طول
قلتلها تمام وقفلت ونزلت ركبت ورحت عند المزقف وصلنا ف وقت واحد تقريبا لانها بتمشي الشوية دول لكن انا بركب
سلمت عليا وركبنا عربيات الجامعة بتاعتها وقعدنا جمب بعض ف الكرسي الي ورا السواق
كنا قاعدين نتكلم ونهزر وكل شوية تمسك ايدي وتقرص رجلي بتتحرش بيا وانا خايف اعملها حاجة حد ياخد باله وتبقي فضيحه
سارة: هات موبايلك؟
انا:ليه ؟
سارة:هاته بس؟
انا:طلعت الموبايل من جيبي وادتهولها
سارة:افتحه
انا:حاضر ، فتحته لها
فتحت الشات بتاع الواتساب وجابت الشات بتاعنا وفتحت الفيديو وتبص لي بلبونه كده
انا:احنا فالعربية مش ناقصه فضايح
سارة:ههههههه ايه رأيك فيه ؟
انا:هقولك اما ننزل
سارة:بقت تعمل زوووم ع فتحة كسها وتوريني تقولي شوف كان عامل ازاي
انا:يبنتي استني ننزل
سارة:ميلت عليا ههههههه هو تعبان ولا ايه
بصيت لها وضحكت وقلت لها بس اما ننزل واتني الموبايل وشوية ونزلنا ودخلتني معاها الجامعه
دخلنا جوه كنت اول مره ف حياتي ادخل جامعه واشوف المليطة دي
هيا اخدتني ف جمب كده وقعدنا مع نفسنا وطلعت سندوتشات اكلنا وتبص لي وابص لها واكلنا وجبنا عصير علب وشربنا وطلعنا المبني بتاعها ومشينا لحد اخره تقريبا كنا احنا بس الي موجودين ف الدور وقتها
انا:رايحين فين ؟
سارة:تعالي بس
مشيت معاها لحد م رحنا ف ركن جمب شباك ف اخر الطرقة ولاقيتها بتحضنني
انا:يخربيييتك بتهببي ايه ، عاوزه تودينا ف داهيه
سارة:متخافش محدش بييجي هنا خاالص
انا:دماغي عملت ايرور الي هو اي الي عرفك انتي مجربه بقي ودايسه ، انتي عرفتي منين ؟
سارة:صحباتي بييجوا هنا وبقولولي
انا:بيجو يعملوا اي ؟
سارة:زي ماحنا بنعمل كده
انا:بجد؟
سارة:ايوا وفي واحده خطيبها بييجي معاها كل اسبوع يعملوا الي هما عايزينه وكده كده محدش بيطلع هنا
انا:اووف يخربيتكم
سارة:بطل كلام بقي حضنك وحشني
اخدتها حضن وانا مرعوب ورفعتها شوية بحيث اطول شفايفها ودخلنا ف بوسة ومص شفايف حوالي خمس دقايق وزبري كان اعلن الحرب واخد له جمب وهيا حست بيه علي جسمها
فكت الحضن وبصت لي ف عنيا وقالت عايزة اتجوزك دلوقتي
انا: وانا كمان يروححي
بصت لي بعين كلها هيجان ومحن وبصت ع البنطلون لقت واخد جمب وظاهر اوي انه طويل وواقف كان طوله وقتها بتاع 17 او 18 سم
قالت بلبلك تعبان اوي
انا:تعب منك وومن عمايلك يساره
ساره: عاوزه اشوفه ؟
انا: اوووف طب ازااي يساره مش هينفع هنا اكيد
ساره: صدقني مفيش حد جي والي عرفته بعد كده ان صحباتها كانوا عارفين ان جي معاها وكانوا بيراقبوا لها الجو تحتت بحيث لو حد طلع يرنوا عليها
م علينا قلت لها يساره يحبيبتي انا نفسي اعملك الي ف نفسك كله بس مش هنا
قالت عشان خاطري مره واحده بس ودت ايدها علي راس زبي
راح شادد اكتر وانا اتنفضت من لسمه ايديها
ساره: عشان خاطري
انا: حاضر يساره
فكيت الحزام والنطلون ومديت ايدي طلعته م البوكسر
هيا شافته تنحت وعضت ع شفايفها
ايه ده ياحمد ، كل ده بلبل عندك ده كبير اووي يحبيبي
عارف ده لو دخل عند مراتك حبيبتك هيقسمها نصين ، انا كنت مفكراه اصغر من كده
انا: شايفه مجرد لمسة ايدك خلته عامل ازاي ، راحت ماده ايدها تاني ومسكاه وملمس ايديها ناعم احساس ابن متناكة اول مره اعيشة
طبعا مكنتش حالق شعرتي لاقيتها بتقولي احمد ممكن تنزل البوكسر شوية
انا: حاضر يحبيبتي نزلت البوكسر وبيضاني هرت قدامها وشعرتي كانت كبيرة
معلش بقي يحبيبتي مكنتش اعرف ان ده هيحصل فمش حابب تشوفي المنظر ده
سارة: انا اشوفك ف اي حاجه انت جوزي وانا مراتك وانت تشوفني بردو ف كل حاجه
انا: بس المنظر ميسرش يعني انتي شايفه
سارة: بتدلك ف بيوضي ممم ملكش دعوة انا راضية وقعدت تعب ف راسه وتدلك فيه وف بضاني وانا روحي راحت لحد م نزلت لبني ونطرتهم ع الارض
سارة: اوووف يحبيبي انت كنت تعبان اوي كده
انا: يخربيت جنانك انا معرفش اي الجرأة دي كلها جيباها منين
سارة:بص كده وراحت رافعه الجيبه بتاعتها كانت لابسه شورت وتحته اندر كلوت
انا: تنحت اوووي اووووف اي ده يسارة انتي بتنزلي من غير بنطلون
سارة: لا انا لابسه ده عشانك عشان ميدايقكش ويكون سهل زي م انت شايف
انا:اوووووف وراحت ماسكة ايدي حطاها بين رجليها من فوق الشورت بتاعها
سارة:اممممممم المس يحبيبي كمااان ااه وبتزق ايدي ع كسها
انا زبي وقف تاني وشد بعد م كان هدي شوية وراحت ماسكة ايدي ومدخلاها جوة الشورت
بقت ايدي ع الكلوت الي غرقان مياه من كسها وداخل جوة شفايف كسها وبقت تزق نفسها ع ايدي وتحك كسها جامد فيه
وبدأ صوتها يطلع مممممم حاسس بيا يحبيبي شايف كس مراتك عامل ازاي ناار
قلت لها عاوز المسه
قالت ايه ده ؟
انا:كسسسك يساره عاوز المسه
سارة: اوووف حاضر يقلب سارة وراحت منزله الشورت والكلوت بتاعها واحااااا ع الكس
انا تلقائيا قلت احااااا ع الكس ايييي ده يسارة
سارة: ده كسي يحبيبي ومدت ايديها فتحت شفايفه كان احمر ددمم من جوه حرفيا ومورد اووووي وكان عليه شوية شعر خفيف
انا:اوووووووووف كسك احمر اووووووووي
سارة:هات ايدك ومسكت ايدي وحطتها ع شفايف كسها اول م لمستها قالت اااااااااه وحشرت كسها ف ايدي
وبقت تزوووووووووووم اااااااااه كمان يحبييبي وتشد ايدي عليها وانا بقي سيف ايدي جوة كسها وهيا رايحه جايه عليه وراحت ماسكة زبي ب ايدها وقعدت تدلك وتلعب فيه
وانا بقيت هيجان اكتر منك بتدعلكي زبي وانا بدعك كسها لحد م حسيت اني خلاص هجيب قلت لها بالراحه هجيب
ساره: انا عاوزاه يدخل جوة كسي
انا:لا طبعا مش هينفع
سارة:عشان خاطري
انا:لا مش هيحصل اخرنا لمس حتي لو حدخله فيكي مش هيبقي هنا ي ساره
سارة: طب خليه يلمس كسي من بره
انا:هيلمسه بس ي اما مش هيلمسه خالص
سارة:حاضر يلمسه بس
وقفتها جمب الحيطة وبصيت ف الطرقه ملقتش حد خالص رجعت لها ورفعت الجيبه ونزلت ع ركبي اشم ف كسها وريحة العسل الي نزل منها ورحت واقف ومطلع زبري ومدخله بين رجليها ع شفايف كسها
هيا راحت مغمضه عنيها واعصابها رخت خالص وكانت هتقع قمت ساندها ف حضنا وبتحرك بالراحه عشان معورهاش ولا يدخل غلط ف كسها فضلنا ع الحال ده 3 دقايق كنت جبتهم ع شفايف كسها وهيا الي صممت اجيبهم ع شفايف كسها
ووقفتها ولبستها الكلوت والشورت ب ايدي وعدلت لها هدومهاواستنينا شوية لحد م فاقت وبوستها ف شفايفها وحضنتها ونزلنا
قابلت صحباتها تحت ولاقيتهم بيبصولي ويضحكوا وانا فضلت لوحدي شوية وبعدين قالت تعالي اقعد معانا
رحت قعدت معاهم شوية واتعرفوا عليا واتعرفت عليهم وكانت مفهماهم اني قدهم ف السن مش اصغر منهم ولاقيتهم ايزي بيهزروا ب الايد ويخبطوا ع ايدي وانا كان عادي بالنسبة ليا
شوية وقالت يلا نمشي ،مشينا رحنا نركب كان فاضل الكرسي الي جمب السواق مرضيتش تخلينا نركب قالت هنستني الي بعدها
ركبنا الي بعدها وقالت هنركب اخر كرسي ودخلن اخر كرسي ه جمب الشباك وانا جمبها وجه راجل كبير جمبنا والعربيه حملت ومشيت
واحنا قاعدين نتكلم ونتهمس ونبص لبعض وهيا عليها بصه بعنيها كلها هيجان بتخلي زبري ع اخره
لاقتها اخدت ايدي وحطتها بين رجليها علي كوسها من فوق الجيبه
بقولها احنا ف العربيه والراجل جمبنا قالت انت مش شايف نام ازاي ببص ع الراج لاقيت راسه ع الكرسي وبوقه مفتوح ونام
شالت ايدي لمده دقيقه كانت رفعت الجيبه ونزلت الشورت والكلوت بتاعها ومسكت ايدي تاني وبقت ع كسها دايركت
لاقيت زبري بقي حديد ووقف ع اخره وشد ف البطلون
قمت واخد شنطتها من ايديها وحطتها ع رجلي عشان اداري المصيبه دي راحت ماده ايديها وماسكه زبري من ع البنطلون
بقت ايدي ع شفايف كسها وايدها ع زبري وفضلنا ع الحال ده بتاع ربع ساعه مع التسبيل ونخطف بوسه شفايف لحد م لقيتها غمضت عنيها وشالت ايدي وحطت ايديها هي ع كسها وبتنهج ومش قادرة تتكلم
بقولها مالك ؟
ساره: بتبص لي مش عارفه تتكلم وفتحت تليفونها وكتبت لي ف النوت تعبانه مش قادرة
انا: طب خلاص اهدي
بعد دقيقه لاقيتها بتطلع ايديها من تحت الجيبه وعليها حاجه بيضه بقولها اي ده
قالت تعبت ونزلت وبتوريني الي ع صوابعها الي كانت ف كسها
انا: عاوز اشم ريحته ، مرضيتش قالت لا ومسحته ف كرسي العربيه وعدلت هدومها بالراحه واتعدلنا عشان كنا خلاص خمس دقايق وهنوصل
واحنا بننززل من العربيه خليتها نزلت قدامي وانا وراها وحطيت ايدي ع طيزها وهيا بتنزل ومتكلمتش
وبعدين سلمت عليا ومشيت وانا مشيت روحت البيت دخلت فضيت تاني وانا بستحمي ع تخيلات ولمس كسها ف العربيه وطيزها
خلصت وطلعت رحت اترميت ع السرير ورنيت عليها ، شوية ورنت عليا كلمتها
سارة: الوووو ،صوتها بيوقف زبري من غير حاجه اصلا
انا: اي يحبيبتي عامله ايه ؟
سارة: كنت تعبانه اوي بس انت ريحتني
انا: بجد يعني ارتحتي ؟
سارة: مش اوي بس انت لو كنت شفتني بالليل مكنتش تشوفني الصبح
انا: طيب كويس اني قدرت اريحك يروحي
ساره: كنت محتجاه اوووي معرفش لو مكنتش شفتك النهارده كان هيحصلي ايه
انا: انا جمبك يحبيبتي واي حاجه هتحتاجيها هتلاقيني معاكي
سارة: بحبك اووووي
انا: وانا بموت فيكي يسارة
سارة:بس انا زعلانه منك
انا:لي بس كده يروحي
سارة: انت لي ممسكتش صدري النهارده
انا: كنت هموت وامسكه واحنا ف العربيه بس اما لاقيتك تعبانه خفت تقعي مني
سارة: انت لو كنت لمسته كنت هصوت م التعب
انا: طب كويس اني ممسكتوش كنا هنتفضح
سارة : تعرف انا اول م روحت قلعت هدومي وفضلت العب فيه بتخيلك انت الي بتعمل كده
انا:اووووف اول م اشوفك همسكهولك يحبيبتي لو اعرف انك نفسك اوي كده كنت مسكتهولك
ساره: مممم اااه ياريت احسن بيوجعني اوي ومش طايقه حاجه عليه
انا: انتي مش لابسه ولاايه؟
سارة : لابسه العباية بس
انا: احااااا واخواتك
سارة : لما اجي اخرج هلبس البراه يحبيبي
انا:اوعي تخرجي وسطهم كده
سارة: حاضر، بس ايه الي انت عملته واحنا نازلين م العربيه ده ؟
انا: عملت ايه ؟
سارة: حطيت ايدك فين واحنا نازلين بلبونه كده مع ضحكه
انا: قصدك اما حطيتها ع ضهرك
سارة: هيهيهي ضهري متأكد بردو
انا: ايوا اومال هكون حطتها فين
سارة: بتهيألي حطتها ورا كسي مش ضهري
انا: احاااا فين؟
سارة: ورا كوسي ياحمد
انا: احا اوووف
سارة: عاوز تشوفها؟
انا: اشوف ايه ؟
سارة الي ورا كسي
انا: اوف هي اي دي الي ورا كسك يسارة
سارة: قال يعني مش عارف
انا: هههه معنديش زي الي عندك عشان اعرف
سارة: ههيههييهه طب نفسك تشوفها ولا لأ
انا: هي اي دي يساره م تتكلمي
سارة: تيزي ياحمد
انا: اوووف تيزك
سارة: تيز سارة مراتك حبيبتك
انا: اححححح ، هتوريهالي ؟
سارة: لو عاوز
انا : اووف عاوز اكيد
سارة: حاضر يحبيبي بالليل هخليك تشوفها
انا: ماشي يقلبي ، وبعدين امي ندهت عليا ف قلت لها امي بتنادي هروح اشوفها عايزه ايه
قالت وانا كمان هقوم اجهز الاكل عشان ماما متتكلمش
انا: ماشي يبيبي، هتوحشيني لحد بالليل
سارة : انت اصلا واحشني
انا: اي لوف يو بيبي
سارة: مي تو يحبيبي
وكل واحد قام يشوف الي وراه وبكده انتهي الجزء التاني ، مستني رأيكم ف الكومنتس ل الجزئين
الجزء التالت في خلال 4 ايام هيكون جاهز ، بحيث ممكن يبقي كل اسبوع جزئين
ياريت تخليها 3 اجزاء فالاسبوع هيبقا احسن كل يومين جزء
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا و ناقد بناء
عاش يا برو
احسن حاجه فيك انك بتركز في التفاصيل
استمر .. وهتعمل حاحه عظمه زي قصة شيماء كده 👍
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا, Abohamed, saadhussam و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا، saadhussam و نسونجي قديم خالص
حلوه قوي اكتر من رائع كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا، saadhussam و نسونجي قديم خالص
تسلم يانجم
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا، saadhussam و نسونجي قديم خالص
حلوه بس انت ليه بتجيب بسرعه كدا انت عندك سرعه قذف 😂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: حظوا، saadhussam و نسونجي قديم خالص
عاش نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%