NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا فى مصيبه ( جارى وأمى ) ألحقونى

بوجى

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا واقع فى مصيبه ومش عارف أطلع منها وناوى انتحر وأخلص نفسى من العذاب الى فيه
انا عندى 18 سنه ومدمن عاده سريه جدا من سنين
الى حصل ان جارتى عزمت أمى وابويا على خطوبه أبنهم فابويا رفض انه يروح وقال لامى روحى أنتى وخدى معاكى عيل من العيال وأعملى الواجب معاهم فامى خديتنى انا وروحنا الخطوبه .
الخطوبه معموله فى بيت العروسه عباره عن بيت عائله متكون من دورين وسطوح والعروسه تبقى قريبتهم والخطوبه كانت معموله فى أول دور وكانوا جايبيين دى جى وكراسى وكذا وكذا وفوق فى السطوح كانوا حاطيين الاكل والحاجات الساقعه فى أوضه كده فوق السطح كانت عباره عن شقه صغيره جدا فالمهم الاكل كان بينزل ويطلع الجاتوهات والسندتوتشات والحاجه الساقعه .
فجارتى طلبت من أمى انها تطلع معاها تساعدها فى عمل الساندوتشات فأمى طلعت معاها فى السطح وبعدين جارتى نزلت معاها اطباق ولما سألتها قالتلى أمك فوق أطلع لو سمحت خد منها شويه أطباق فطلعت السطوح ولقيته كبير وفيه كذا اوضه فببص كده من شباك لقيت أمى واقفه بتجهز الاطباق وفجاءه لقيت جارى جوز الست داخل الاوضه من وراها وراح لزق فى أمى من ورا فامى زقته بعيد وقالتله أبعد هصوت فراح مسكها من صدرها وموقعها على الارض وحط أيده على بقها ورفع فستانها أنا ساعتها أتشليت واتمسمرت مكانى وانا شايف الموقف ده وزبرى وقف على المشهد وانا شايف الراجل بيحاول يقلع أمى الهدوم والكلوت المهم هو مقدرش يغتصبها ولا يقلعها بس قعد يتحرش بيها ويحك فيها جامد لغايه لما جابهم وبعدين قام بسرعه وجرى وانا شايف كل ده من ورا الشباك وامى قامت بسرعه عدلت هدومها وانا نزلت بسرعه وبعد شويه لقيتها نزلت ورايا وقالتلى يالا علشان هنمشى وأستاذنت من الست ومشينا
انا مش قادر اشيل الموقف من دماغى وكل ماافتكره اقعد امارس العاده السريه
اتصرف ازاى من غير شتيمه وتأنيب ضميير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mohsenadel8, Nermin Banouti, Aaaaa1 و 3 آخرين
طيب انت دلوقتى هايج ع الموقف وكنت عايز جاركم يكمل وتشوفها بتتناك قدامك ولا متدايق من نفسك انك متدخلتش ؟

• عجبني
التفاعلات: Aaaaa1، طبيب قلوب و MohamedMostafa4345
انا مش شايف اي مصيبه عادي امك متكلمتش وانت هجت وخلاص مش حوار يعني

طيب هوا انت نفشك تشفها بتتناك قدامك ولا انت متدايق من انك متصرفتش او دخلت ضربت الراجل لو حابب اني اساعدك كلمني خاص

أنا الحقيقة مش فاهمة انت عايز ايه برضو لكن انا مش شايفه دياثه في الموضوع لأن أمك كده مغصوبة وبتعمل وحصل كده غصب عنها كان مفروض يكون ليك رده فعل وهي إنك تحاول تعمل أي صوت أو تعمل نفسك بتنادي عليها علشان تلم الموضوع وتعمل نفسك أهبل و تنفذها لكن انا مش ضد إنك كنت هيجان ده براحتك لكن ضد ان أمك كانت مجبورة كان مفروض لو خايف من المواجهة إنك تعمل نفسك داخل عليهم أو تنادي عليها ده وجهه نظري مش شرط حد يقتنع بيها

• عجبني
التفاعلات: Aaaaa1, Pitcho9, Life selector و شخص آخر
قصة جميلة

فين المصيبة والكارثة اللي حصلت ف الموضوع !!

أنا مش فاهم انت جنسك ايه

أمك مهو غصب عنها يعنى مش بمزجها هو اغتصاب غير مكتمل

يعني بدل ما تقتله بقيت بتهيج ع الموقف بصراحه مش لاقي كلام أقوله ليك

امك عندها الرغبه وانت موفق كبر دماغك

انا مش شايف حاجة في الموضوع الست محترمة ودافعت عن نفسها ومخلتش حد يلمسها دي المفروض يفتخر بيها
المشكلة عندك انت وانا عاوز اعرف انت ازاي كنت واقف بتتفرج وخلاص الا إذا كان الموضوع عجبك وحبيت بعد كداااا تعمل حوار من لاشي
وكان فيه اكتر من طريقة لو حتي انت ضعيف ممكن تنقذها اقلها انت تنادي وتعمل انك بتدور عليها
نصيحتي ليك اقعد مع نفسك وشوف انت عاوز ايه

المهم انكم بخير و انك اتعلمت من الموقف
المرا الجاية لازم تخش في الموقف من غير ما تفكر و مش بس في موقف زي دا
عاوز ترتاح دور ورا الراجل الخول دا و افضحه
لو معرفتش اعمل اكونت فيك و امسك عليه كلام و لو احتجت حاجة قولي

الي حصل حصل بس انت لازم تلاحظ بقى أن الي انت بتشوفه و بتقراه بياثر عليك بشكل عكسي انت بتتخيل نفسك الديوث مش الراجل طيب انت غلطان ايوه اكيد غلطان اي حد مكانك و مش شرط الموقف يوصل للمرحلة دي لازم ياخد موقف ويمنع أن ده يحصل حتى لو شاكك في ميوله و ااتنيل اثتثار و الحل اسهل حل انك تبين ناشف و بتسمحش بالهزار و اي موقف يجي في هزار ناحية امك لازم تبين فيه الغضب و انك مستعد وتقتل وتمنعه لو حس من نحيتك انت و ابوك ان مفيش غيرة هيستغل امك انشف و حسسه أن هو الي في خطر لو فكر مش امك مهم كان سنك الكلام ده لاي حد مش بس القصة دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا بوجى ما جنسك رجل ؟ مستحيل

انت شايف امك بتغتصب و تسبها لا فعلا اخص
وايه هتنتحر ليه عشان مش قادر تدافع عنها ولو حتى بقلبك

ايه ودلوقتي بعد ما شفت امك كده هتوصل بقا معاك انك تتخيلها ولا انك تتخيل الناس عاوزاها
الصراحه وبكل صدق حتى لو هيجرحك فهذا عار عليك انت

على العموم شوف كدا هتعمل لازم تذل الراجل العمل كده امسك عليه حاجة و انت عارف الباقى لا ترضى بهذا

فى مقولتين عاوز اقولهم لك
١- حاول تدافع عن الغلط بعضلاتك او جسمك لو معرفتش بعقلك لو معرفتش بلسانك لو معرفتش يبقا اقل حاجة بقلبك

٢- ال انهار ده تحبه وتشتهيه بكرا تشتهى تغيره
متوقعش نفسك في غلطات بكرا تندم عليها بحجة الشهوة

ملحوظة بسيطة

حتى لو النت بتقوله خيال و عاوز تعمله حقيقة
اسمح لي اقولك خيالك دنئ و مقزز

امك وطلعت ست ب ١٠٠ راجل وقاومت على قد ما قدرت ومستسلمتش المشكله فيك انت بقى روح اتعالج يمكن يلاقي الراجل الي جواك

طبعا هي من وحي خيالك لأنها منشورة بمواقع أخري كل القصة انك بتجمع نقاط

• عجبني
التفاعلات: مرحب
الخياااااااااااال واسع اوي

جارك عايز ينيك امك عادي يعني😐

انا متاكدة ان القصة مختلفة قليلا اضن ان الرجل كان منجدب للسيدة وهي كدالك وتفجر الانجداب بينهم في لحضة ضعف وتبادلو قبلات واحضان والابن لم يجد الشجاعة للتدخل لانه ممكن تخوف من احراج امه وفضل عدم تعديب والدته نفسيا لسنوات لو عرفت بما شاهده ابنها

• عجبني
التفاعلات: majed6090

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%