NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا راجعت الحوار دا بصي معاذ دا مغرور هو عمل كل دا عشان غرورة وعشان يحس بقيمته وانه له قيمة عالية جدا ولما لقي المولد انفض من حواليه وخلاص خلصت عمل محاولته الاخيرة وعمل الايميل دا عشان يطلع الكل غلطان وانه الملاك البرئ ال مفيش منه ال انحط عليه واتغدر بيه

حصل نفس الكلام من ناس كتير بس مش لازم اسكرين يعنى
معلهش يا مانو هكتب الكلمتين والمنشن ليك عشان محدش ياخد الكلام لنفسه خصيصاً وفنفس الوقت عارف انك هتستحملني...المهم الحوارات اللي دايره دي لمؤخذه في الكلمه شغل عيال ولمؤخذه فاهم مه انته مش راجل مه انته خول مه انته متناك مه مه مه اي يصحبي انته وهو احنا اكبر من كده كسم البنت يجدعان اللي تلبش الحو بالشكل ده انتو فين عقلكم اصلا انا اه في منتدي جنسي ومش شيخ بس مش كافر فتح مخك اللي انعدم ده انته البنت بعتتلك صور لمؤخذه تمام حلو شيفاك راجل يصحبي شيفاك تسند وتتحمل الثقه اه هيا اه هيا عايزه تتحاسب والغلط عندها عشان بعتت بس بردو لو مش شيفاك راجل مكنتش هيا بعتت انته فاهم مه لمؤخذه الواحد لما يعمل حوار ويتشبحن وهسرب صور وهنزل شتات ليكي خخخخ يسطا انته كده بتقل من نفسك فاهم فين يسطا الروجليه اللي البنت كانت شيفاك فيها بس انته ولمؤخذه عيل لسه بتشخ ع نفسك فاهم انته اكبر من كده كسم اللدماغ اللي مسوحاكو يجدعان محنا بنتكلم والدنيا دايره وزي الفل اهي لي بقا شغل البيض اللي شغال بقالو فتره ده يبني انته بتبص لنفسك ازاي اصلا بنت وبعتتلك صوره لبزها"افرض"انته نزلتها البنت اتفضحت هاا ثم بعد ذالك ماذا انته كده شبح بكسمك يعني ولا اي منا عايز افهم لا الكل عايز يفهم الحوار تعبان ومش مستاهل كل الهري ده محتاج العقل ينضج بس...الكلام مش موجهه لحد الكلام ف العموم يعني مش لمعاذ مش لستارك..والرد علي كومنت مانو عشان محدش ياخد الكلام ليه ومانو كبير وهيفهمني الكلام مش رايح لحد معين ودي لاخر مره اتمني الحوار يتقفل عشان نشوف بعض رجاله يجدعان❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا انثـى ان احببت ملكت من احب.

وان عشقت ملأت الدنيا عشق!

وان سهرت سأضـئ الليل بإسمك…

وان تغنيت فسأملأ الدنيا بلحن الحب.

وان اشتقت سأسقيك كاسات الحنان والود.

وسأمنحك ليالي تتمنـى أن لا يظهر الفجر.

وسأغرقك في بحور الاشتياق.

لترى اي أنثـى احببت انت.
أحسنت التعبير جدا . فعلا - الانثى اذا احبت تعطى شبابها وعمرها وحنانها وعشقها لمن احبته .

انا انثـى ان احببت ملكت من احب.

وان عشقت ملأت الدنيا عشق!

وان سهرت سأضـئ الليل بإسمك…

وان تغنيت فسأملأ الدنيا بلحن الحب.

وان اشتقت سأسقيك كاسات الحنان والود.

وسأمنحك ليالي تتمنـى أن لا يظهر الفجر.

وسأغرقك في بحور الاشتياق.

لترى اي أنثـى احببت انت.
أحسنت التعبير جدا . فعلا - الانثى اذا احبت تعطى شبابها وعمرها وحنانها وعشقها لمن احبته .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%