NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمي وخالتي تاعبيني أوي 😭

انت و كانك بتحكي عني الفرق بس ان امي لبسها يهيج جوة البيت و برة البيت
مهو امك ، مع احترامي، قحبة و شرموطة

• عجبني
التفاعلات: ابو درع
  • عجبني
التفاعلات: يوسف...فحل
تعالا انكهالك

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: محمد صالح
بص يا صاحبى كل ده حوارت وزيادة شهوة
انا واحد من الناس مؤالف قصص محاارم وممكن اقولك على تلاتين طريقه بس نصيحه بلاش بلاش محارمك حاول معا اى حد الا محارمك
السبب ؟؟؟؟؟؟؟؟ بلاش محارمه مع انه مش معارضين مع اللبس والتخفيف

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
السبب ؟؟؟؟؟؟؟؟ بلاش محارمه مع انه مش معارضين مع اللبس والتخفيف
بص يا صاحبى كل امهاتنا واهلنا بيلبسو برحتهم قدامنا لانهم عارفين انهم شرفنا واننا هنحافظ عليهم لكن طبعا في حالات غير كده بتكون الميول اتمكنت منه ولاغى عقله بس هيا دى الدنيا زى ما فيه راجل فيه ست زى ما فيه موجب فى سالب وديوث ومتحرر فيه وبقا واقع عايشين فيه مش كلام نت وخلاص وللاسف دى بقة الحقيقه الى عايشين فيها

• عجبني
التفاعلات: Fox555 و Azad
بص يا صاحبى كل امهاتنا واهلنا بيلبسو برحتهم قدامنا لانهم عارفين انهم شرفنا واننا هنحافظ عليهم لكن طبعا في حالات غير كده بتكون الميول اتمكنت منه ولاغى عقله بس هيا دى الدنيا زى ما فيه راجل فيه ست زى ما فيه موجب فى سالب وديوث ومتحرر فيه وبقا واقع عايشين فيه مش كلام نت وخلاص وللاسف دى بقة الحقيقه الى عايشين فيها
شكرا صديقي رد عقلاني منطقي .. سلمت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي فكره دا هوس المحارم انا مره تجسست علي خالتي من خورم الباب لدرجه اني نظرت عليها وللاسف مش مسامح نفسي لغايه دلوقتي بسبب الموقف دا ولدرجه والدتي مره تقولي مش بترد عليا ليه بسرعه تناولني مايه والدواء قولت ليها ظروف خارجه عن ارادتي الفضول بتاعها بقي قولت ليها بيكون عندي انتصاب ومينفعش اخرج عليكي في الموقف دا والدتي كانت من الستات العالقله تفضل تقولي يابني دي طبيعي لواحد مش متجوز لازم تتجوز منين بقي كذلك واحد مش لاقي فلوس يكفي نفسه

• محزن
محبكتش يعني محارمك ... لو زانقة معاك في القرابة اوي كده شوف مرات خالك ولا مرات عمك

• محزن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%