NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ممكن اعرف فين الاشراف ؟؟ واشمعنى مطلعين المحجبات بالمنظر السئ ده
داليا ومينا و زكي ومروة
وايه لازمه شرح الص....يب بالصورة دى ؟؟؟
انا فعلا اتاكدت ان اسمك مش على لكن فعلا ممكن مينا ولا جرجس ولا يوحنا حتى
انا بعترض جدا على الاسلوب ده رغم اعجابي بالقصه

ده منتدى جنسي
وأنت في قسم القصص الجنسية اللي المفروض مكتوبة لتغذية الخيالات والميول الجنسية المختلفة
ومن وسط كل الكتابات دي أنت دخلت قسم المحارم يعني لو الزنا هو كبيرة من الكبائر فأنت أخترت واحدة من اكبر كبائر الكبائر
وعنوان القصة أمي الملتزمة ومع ذلك فتحتها
وبتعترف أن القصة عجبتك ولقت هوى في قلبك
وبعد ده كله معترض على تصوير المححجبات

أنا حقيقي مع كل الاحترام لك مش قادر أفهم الدماغ أو العقلية المصرية دي إطلاقا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: playboy69، علي الزبير الصغير و MadamVanDerSexXx
ده منتدى جنسي
وأنت في قسم القصص الجنسية اللي المفروض مكتوبة لتغذية الخيالات والميول الجنسية المختلفة
ومن وسط كل الكتابات دي أنت دخلت قسم المحارم يعني لو الزنا هو كبيرة من الكبائر فأنت أخترت واحدة من اكبر كبائر الكبائر

لازم تبقى قصة زنا محارم جنسية محافظة
في اطار قيم الأسرة المصرية 🤣
فين أيام زنا المحارم الوسطي الجميل 😅

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Lord Cromer، therock و علي الزبير الصغير
محصلش على فكرة
إنت بتدعي من عندك
زكي مالمسش مروة! 😀

بعدين اشمعنى يعني اعترضت على دول بس احمد وماري عادي! 😏
شفتي .. اهو كدة حد القذف يتطبق عليه 😀
كويس إني اتكلمت عن ماري و أحمد و طنط نانا كمان اللي ما بتفوتش قداس الأحد دي .. بس الناس بتنسى أو بتنقي اللي عايزاه 😀

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: Lord Cromer و MadamVanDerSexXx
محصلش على فكرة
إنت بتدعي من عندك
زكي مالمسش مروة! 😀

وليه الاستاذ ماركزش اوى ان مارى بتتناك وهى تحت صورة المس..ح مثلا ولا تحت الصل..ب والرب يرعاها
وبعدين لما واقعه او حدث يتكرر ويتم التركيز عليه بالطريقه دى يبقي فعلا فيه شئ مقصود

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • ايه ده
التفاعلات: MadamVanDerSexXx و علي الزبير الصغير
استاذى
ده منتدى جنسي

أنا حقيقي مع كل الاحترام لك مش قادر أفهم الدماغ أو العقلية المصرية دي إ

ده منتدى جنسي

اخى الفاضل انا لم انكر اى شئ من ده ولكن سؤالى الوحيد ليه الكاتب مصمم دايما يكرر تركيزه على ال**** والمحجبات ويحاول يدخل الدين فى النص ؟؟
اتمنى ان الفكرة تكون وصلت وانا عارف ان فى كل دين او دوله فيه الكويس والوحش والمحترم وغير المحترم والعفيفه والشرموطه
لكن ليه التركيييز ده كل اعتراضي

• طب!
التفاعلات: MadamVanDerSexXx و علي الزبير الصغير
وليه الاستاذ ماركزش اوى ان مارى بتتناك وهى تحت صورة المس..ح مثلا ولا تحت الصل..ب والرب يرعاها
وبعدين لما واقعه او حدث يتكرر ويتم التركيز عليه بالطريقه دى يبقي فعلا فيه شئ مقصود
@علي الزبير الصغير
انت جاى تستغرب هنا ياابراهيم 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: علي الزبير الصغير
أخي عاشق الليل .. جزاك اللله خبرا على غيرتك لدينك و حرصك. صدقني الموضوع من اول القصة كله المقصود منه الصراع بين الدين و القيم من ناحية و بين الشهوة و التحرر من جهة أخرى. و أيضا اللذة المصحوبة بفكرة إنهيار الممانعة خاصة لو الممانعة دي بسبب الدين أو الأعراف أو حتى الخوف من المجتمع. أنا عن نفسي يثيرني جدا لو شفت واحدة متدينة بأي دين بس بتعمل حاجة غلط .. هو ضعف إنساني طبيعي .. يمكن تقول إني مريض نفسي و ده برضه أمر وارد و ممكن .. لكن هي دي أفكاري المريضة اللي باكتب عنه .. يعني مثلا كان بتشتغل معايا هنا في أمريكا بنت تعتبر من مسئولين الكنيسة بتاعتها و لما حد يشوفها ما يناديهاش غير ب sister .. فضلت وراها لحد ما سلمتلي نفسها و بقينا بنتقابل في فندق .. هي متجوزة و أنا متجوز .. هي sister و أنا brother و رغم كدة كل كام يوم نروح نقضي ساعتين مع بعض في الفندق آخر مسخرة و بعدها نرجع تاني لهيبتنا و احترامنا . مش حاقولك الموضوع ده و فكرته و كلامي أنا و هي أثناء الجماع كان بيولع قد إيه .. حبيبي الموضوع كله للمتعة و اللذة .. ماتكبرهاش .. صباح الفل 🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ميدو ابن عز و MadamVanDerSexXx
أخي عاشق الليل .. جزاك اللله خبرا على غيرتك لدينك و حرصك. صدقني الموضوع من اول القصة كله المقصود منه الصراع بين الدين و القيم من ناحية و بين الشهوة و التحرر من جهة أخرى. و أيضا اللذة المصحوبة بفكرة إنهيار الممانعة خاصة لو الممانعة دي بسبب الدين أو الأعراف أو حتى الخوف من المجتمع. أنا عن نفسي يثيرني جدا لو شفت واحدة متدينة بأي دين بس بتعمل حاجة غلط .. هو ضعف إنساني طبيعي .. يمكن تقول إني مريض نفسي و ده برضه أمر وارد و ممكن .. لكن هي دي أفكاري المريضة اللي باكتب عنه .. يعني مثلا كان بتشتغل معايا هنا في أمريكا بنت تعتبر من مسئولين الكنيسة بتاعتها و لما حد يشوفها ما يناديهاش غير ب sister .. فضلت وراها لحد ما سلمتلي نفسها و بقينا بنتقابل في فندق .. هي متجوزة و أنا متجوز .. هي sister و أنا brother و رغم كدة كل كام يوم نروح نقضي ساعتين مع بعض في الفندق آخر مسخرة و بعدها نرجع تاني لهيبتنا و احترامنا . مش حاقولك الموضوع ده و فكرته و كلامي أنا و هي أثناء الجماع كان بيولع قد إيه .. حبيبي الموضوع كله للمتعة و اللذة .. ماتكبرهاش .. صباح الفل 🌹
لاااا إنت لازم تحكيلنا عن صاحبتك دي. كانت عربية؟ قبطية؟ أففففف ولعتني هههه

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: علي الزبير الصغير و MadamVanDerSexXx
شفتي .. اهو كدة حد القذف يتطبق عليه 😀
كويس إني اتكلمت عن ماري و أحمد و طنط نانا كمان اللي ما بتفوتش قداس الأحد دي .. بس الناس بتنسى أو بتنقي اللي عايزاه 😀
أصله حلال ليا بس حرام لغيري 😀
بعدين اصلا نساؤهم حلال لنا 😅
عادي يقذف البنوتة البريئة المحترمة إلي محدش لمس كسها الطاهر العفيف غير باباها واخواتها الاتنين
شرف بنات الناس لعبة بالنسبة له
قال زكي قال
فشر
دي بنتنا أشرف من الشرف

• بيضحكني
التفاعلات: علي الزبير الصغير و Dr Yousef
أولا الاستاذ حر يا قلبي
دي قصته هو
بكتب فيها إلي هو عايزه
لا بيكتب فيها عشان حضرتك ولا حضرتي
ولا هو شغال عندك مثلا يحقق لك رغباتك الدفينة
واحد بيكتب حاجة إنت غير متفق معاها
لناس عاجبها الكلام
مش عاجبك غير القناة
أو اكتب إنت حتى إلي إنت عايزه
وهندخل كلنا نقرأ بردو ونشوف
ولو حلو هنسقف لك

انما طبعا إلي أنا بقوله ده مش سهل
الاسهل بالنسبة لك إنك تلعب دور شرطي الاخلاق تدخل تحاسب الناس على خيالهم وتقوله إنت كاتب إيه ومش كاتب أيه
واكتب كذا وما تكتبش كذا

شغل فرض الوصاية ده بيحسسك إنك موجود وليك قيمة
مش كدة؟

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: علي الزبير الصغير، الباحـــث و Dr Yousef
استاذى

اخى الفاضل انا لم انكر اى شئ من ده ولكن سؤالى الوحيد ليه الكاتب مصمم دايما يكرر تركيزه على ال**** والمحجبات ويحاول يدخل الدين فى النص ؟؟
اتمنى ان الفكرة تكون وصلت وانا عارف ان فى كل دين او دوله فيه الكويس والوحش والمحترم وغير المحترم والعفيفه والشرموطه
لكن ليه التركيييز ده كل اعتراضي
وأنت مالك!
هو حر يا أخي

• عجبني
ابننا طلع خلبوص كبير ❤️

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: علي الزبير الصغير و الباحـــث
ممكن اعرف فين الاشراف ؟؟ واشمعنى مطلعين المحجبات بالمنظر السئ ده
داليا ومينا و زكي ومروة
وايه لازمه شرح الص....يب بالصورة دى ؟؟؟
انا فعلا اتاكدت ان اسمك مش على لكن فعلا ممكن مينا ولا جرجس ولا يوحنا حتى
انا بعترض جدا على الاسلوب ده رغم اعجابي بالقصه
فكك ياعم من الهبل ده ، مسيحيين او مسلمين كلنا واحد ، واحنا راضيين ، ماتخدش العملية بحساسية كدا
واحنا راضيين وحابين الانفتاح والتوجه بشكل عام فى القصة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محصلش على فكرة
إنت بتدعي من عندك
زكي مالمسش مروة! 😀

بعدين اشمعنى يعني اعترضت على دول بس احمد وماري عادي

محصلش على فكرة
إنت بتدعي من عندك
زكي مالمسش مروة! 😀

اساسا جزء من جمال وابداع القصة انها فيها انفتاح وجرأة فى الموضوع ده ،
وكل الاطراف والطوائف بتشارك مع بعض
ياريت يكمل ويستمر على كدا ،
ده جمال وابداع القصة اصلا

• حبيته
  • عجبني
بعدين اصلا ما جون كان ***** بردو
ومتدين كمان
ولا عشان خواجة ده غطى عالموضوع؟
انما تيجي للمزيتين بتوعنا ويبقو كخة 😅

المشكلة مش في الدين صدقني
إحنا عندنا مشكلة مع الاخر بشكل عام
أيا كان
حتى لو كان وحيد الاسمراني مثلا

• عجبني
التفاعلات: ranof و علي الزبير الصغير
علي فكره تنفع قصة فيلم بورنو وهاتكون مثيره جدا

• نار ياحبيبي نار
لاااا إنت لازم تحكيلنا عن صاحبتك دي. كانت عربية؟ قبطية؟ أففففف ولعتني هههه
لأ دي أسرار بقى 😀
هي كانت كاثوليكية من السلفادور و متدينة جدا و على طول لابسة السلسلة اللي مزعلة عاشق الليل كدة و كنت بنيكها و هي لابساها و لو ضايقتها في الحركة كانت تمسكها ببقها .. أووووووف .. ما تفكرنيش بقى 😀 .. أبقى أحكيلكم عنها لما أكبر شوية و أتجوز .. أنا لسة صغير .. حابقى أحكيلكم عن مراتي دينا كمان. حبيبي ارامي 😀

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ranof و MadamVanDerSexXx
علي فكره تنفع قصة فيلم بورنو وهاتكون مثيره جدا
فيه مخرج كلمني عنها .. عايز يعملها مسلسل يعرضه في رمضان الجاي 😀 😀 .. لأ .. أنا آسف .. فعلا فيه واحد عايز يعملها أنيميشان على حلقات .. قلتله معنديش مانع ولا عايز حاجة .. مش عارف هو شغال عليها واللا صرف نظر.

لأ دي أسرار بقى 😀
هي كانت كاثوليكية من السلفادور و متدينة جدا و على طول لابسة السلسلة اللي مزعلة عاشق الليل كدة و كنت بنيكها و هي لابساها و لو ضايقتها في الحركة كانت تمسكها ببقها .. أووووووف .. ما تفكرنيش بقى 😀 .. أبقى أحكيلكم عنها لما أكبر شوية و أتجوز .. أنا لسة صغير .. حابقى أحكيلكم عن مراتي دينا كمان. حبيبي ارامي 😀
Latinas 🫦

احكي لنا عن داليا وماجدة الأول مع الزفت أبو مضرب بيزبول
ومروة وسوسن وماري حبيبتي ومامتها نانا
إنت مسؤول دلوقتي وفي رقبتك كوم لحم
ملتزم ❤️

• بيضحكني
على فكرة حبيت عمر آوي ❤️
بس بردو إنت الاساس ❤️❤️❤️

• نار ياحبيبي نار

المواضيع المشابهة