NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
أزيكم , عاملين ايه ؟

انا علي .. سالب بنوتي ..

طولى 175 سم و وزنى 115 و حاليا الحمد لله بخس ...

جربت كتير اوووووووووى هارد و سوفت و سادى و رومانسى و ديوث و عائلى ..

اكتشفت حاجات كتيير ف العلاقات المثلية الشاذه و بقالى فتره فيها مش قليلة ..

من الأخر الموجب مش هيشوفك غير حاجه متخلفة كده مخلوقة عشان السكس و النيك و بس .. اللى هيقولك صوابعك مش زي بعضها قوله انا جربت اكتر من عدد صوابعى و صوابعك ...

مش هتلاقى موجب واقف فى ضهرك فى الشده و بيديك اهتمام زى البنت .. لأن بطبيعة الحال احنا عكس الفطرة السليمة ... بس دا مش موضوعنا بقى ..

تيجى نعد مع بعض انا جربت مع كام واحد ( دى اول مره هحاول افتكر الناس اللى قابلتها ... ) يلااااااا بينا :

1- محمد - من العتبه - بائع ملابس
2- عاطف - مسيجي - بتاع تركيب دش و ريسيفر
3- وائل - مش عارف مهنته بصراحه او مش فاكر
4- مصطفى - طالب
5- ميدو - مدرب چيم
6- شادى - اعتقد انه كان مهندس
7- أحمد - طالب
8- عبده - طلع بياع فحم للقهاوي
9- محمد - مهندس - شبرا
10- رؤوف - وايتر
11- محمد - سواق أوبر
12- أحمد - مدرب و مهندس
13- كريم - دكتور
14- أحمد - محاسب
15- سامح - مندوب
16- يوسف - مش عاوز افتكره اساسا
17- علي - مش عاوز افتكره برده
18- بدر - ميكانيكي
19- طارق - رجل اعمال ( من أفضل و أطيب الشخصيات )
20- روما - بتاع سيراميك
21- عمرو - حاجه زي الكاشير كده
22- محمد - خدمه عملاء فى بنك
23- كريم - مربى كلاب
24- شمس - مدرب كلاب
25- جورج - و **** مااعرف مالحقتش اعرفه اساسا
26- أخويااا الكبير
27- حسام - واحد من محافظه تانيه بس كان بيهددنى ماشاء ال لله
28- علاء - مهندس
29- متولي - بتاع تكيفات
30- مصطفى - مهندس مكتب
31- أحمد - نوبى - مدرب چيم
32- محمد - محاسب ( و بحبه جدااا )

و أعتقد انى نسيت ناس برده .... الذاكره بتخونى ..
قبل ما ادخل فى تفاصيل التجارب دى تفتكر انت و هو و يمكن يكون غيري عمل اكتر من كده .. تفتكروا ليه مش بنرتبط بحد من الناس اللى فاتت .. فيهم اللى مستواه المادى كويس و فيهم اللى تحت الارض و كان بياخد منى فلوس .. فيهم المتعلم و فيهم اللى مش بيعرف يفهم كلمه بقولها حتى ..

انا سالب و دا عيبى و دا حقى المهدور . انا متأكد انى لو كنت سليم و زى باقى الرجاله كنت هحتقر اى سالب او اى خول ... لأن ببساطه احنا مالناش حقوق فى حاجه حرام و مش صح .. بس نعمل ايه .. مشاعرنا بتودينا لمكان مش بتاعنا و بتحوجنا لناس مش بتعرف تهتم او تقدر وجودنا فى حياتنا و بنتعامل اننا جايي عشان خرم اطيازنا بيوجعنا و عاوزين نرتاح و بعد كده مع السلامه ..

انا كان حلمى قبل ما كل دا يحصل انى ابقى كويس و ماحدش يلمسنى غير واحد .. واحد بس .. لكن طمع كل واحد ف اللى فوق هو اللى وصلنى للحاله اللى انا فيها .. مش هقول متدمر نفسيا و العك دا .. ماحدش بيموت من وجع القلب .. لكن اتغيرت قلبا و قالبا .. انا كنت غالى فى عينى اوووى .. دلوقتى بقيت بحس انى ماستهلش غير المعامله الساديه و الطريقه دى ..... انا اتكسرت قصاد نفسى و دى اكتر كسره توجع ..
أصلا الوجع الكبير الوحيد فى كل دا انى صدقت و اديت فرصه لكل واحد فيهم ..

عاااارفين ايه الاحسن من السكس ؟؟؟؟

الامان .... ايوة الاماااااااااان .... حضن تهرب ليه من وسط الناس .. شخص يشغل تفكيرك و انت فى الشغل .. تجري تكتب رساله و تقولوو وحشتنى .. و تحب فيه .. شخص بتبقى عاوز تهرب من الشغل و حياتك وتجري عليه .. و تعمله كل اللى بيحبه .. تخرج معاه تفرح معاه تمسك ايديه و انت بتعدى الطريق و تشم ريحته و تحفظها ..

انا من كتر الايدين اللى لمستنى مبقتش بحس بمتعه سكس .. و مبقتش ملهوف عليه زى الاول .. و بقيت بتطصنع الصراخ و الوجع و انا مع حد .. زى الممثلات فى الافلام الاباحية ... مافيييييييييييش احساس نهائى

كل واحد فيهم و حتى اللى انا نسيت اكتب اسمائهم دفنونى بالحياه ..

انا مشكلتى ان حياتى واقفه كده .. خلصت دراسه و ششغال الحمد لله و دلوقتى فاضى .. فراااااااااااغ مش عارف ايه السلم اللى انا المفروض اطلع عليه تاني .. مبقتش شايف نفسى خااالص قدام .. و مش متقبل فكره انى حياتى تفضل بالشكل دا و انط من ايد دا لـ إيد دا .. كرهت اى موجب و اى راجل بيقول كلام حلو ليا ..

كفايه كدةةةة بقى .. احنا نتكلم بقى فى الحاجات اللى تفرفشكم ..
شوفو انتو حابييين تعرفوا انهى قصه و انا هكتبها ع طول تانى يوم هنا لانى مش هقدر اكتب كل دووول الصراحه ... قرروا و انا تحت امركم يا حبايب القلب :g058:

علي السيد

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Al-Mahdy, chuloverrr, Rana sam و 2 آخرين
ده رقمو هو

انا دمعت و ياريت تتواصل معايا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي كانك بتكتب قصة حياتي لقيت نفسي بين السطور بين الوجع والحسرة والندم الي انت بتكتب بيها معاناتنا
بجد حاول تفضفض وتختار انك تعيش الحياه بالطريقه الي تريحك
واستئذنك اكتب قصة مدرب الجيم بليز

• عجبني
التفاعلات: سمسم الامام و ليبي اسكندراني
مش عارف اقلك ايه واننا استحملت كل ده ازاى

كلامك صحيح وواقعى جدا جدا وبيمثل معظم السوالب ومعظم الموجب ولكن الحقيقة الوحيدة اننا خلاص لازم نفضل كده دى بجد حياتنا وموش حنتغير مهما كان فيه اللى حيعترض على كلامى ده كله وكمان اللى بيرفضه لكن طبعا اكيد سنظل كما نحن ابدأ الكيميا بتاعتنا خلاص اتغيرت للوضع الراهن وعلى فكره محدش يزعل او يندم على اللى احنا فيه ده كله ولو كان بايد حد منا يغيره كان غيره ولكن دى طبيعة اتخلقت بيها فعلا او فرضت علينا جميعاً واللى حيقوللى اللى انت فيه ده حرام والكلام ده بجد سورى ده موش ذنبي اني اتخلقت بيها فعلا وهرموناتى مختلفة عنك حتى جسمى مختلف عنك واحب ااكد اننا لسنا بمرضي نفسيين ولا غيره ولا اتولدنا صحاح زيكم واحنا علشان عندنا او عقلنا شاذ بقينا كدة واحنا اللى اخترناه لا ومليون لا. بلاش غباء بقي وعلى فكره اللواط موش احنا اللوطى هو اللى بينيك وهو السبب فى ان *** ١٢ سنة يطلع متناك اللوطى هو المجرم الحقيقي وهو اللى عنده شذوذ ومختل عقليا ودينيا ولما يكون شيخ جامع ويجامع ولد صغير يبقي هو اللوطى موش احنا وعلى فكره معظمنا تلاقينا ناس طيبة ومسالمة جدا ناس عندنا احساس رهيب بالحب والعطاء ولسنا من الذين يضرون الناس مبنعرفش نأذى حد وفى النهاية احب طبعا ان اعترف للجميع اننا مع امثالنا من المثليين افضل كثير جدا لاننا زى بعض ونحس ببعض موش مع اى دكر لوطى عاوز يجيب شهوته وخلاص علينا جميعاً أن نتحد على البعد كل البعد عن اى شخص لا يحترم ميولنا الشخصية وحقيقتنا واذا كانوا لا يحترموننا بالرغم من انهم يتمنون معاشرتنا وبعدها امام امثالهم يرفضون وجودنا فعلينا جميعا ان نبتعد عنهم أجمعين قولا واحدا

• أتفق
التفاعلات: Nutella coca
أزيكم , عاملين ايه ؟

انا علي .. سالب بنوتي ..

طولى 175 سم و وزنى 115 و حاليا الحمد لله بخس ...

جربت كتير اوووووووووى هارد و سوفت و سادى و رومانسى و ديوث و عائلى ..

اكتشفت حاجات كتيير ف العلاقات المثلية الشاذه و بقالى فتره فيها مش قليلة ..

من الأخر الموجب مش هيشوفك غير حاجه متخلفة كده مخلوقة عشان السكس و النيك و بس .. اللى هيقولك صوابعك مش زي بعضها قوله انا جربت اكتر من عدد صوابعى و صوابعك ...

مش هتلاقى موجب واقف فى ضهرك فى الشده و بيديك اهتمام زى البنت .. لأن بطبيعة الحال احنا عكس الفطرة السليمة ... بس دا مش موضوعنا بقى ..

تيجى نعد مع بعض انا جربت مع كام واحد ( دى اول مره هحاول افتكر الناس اللى قابلتها ... ) يلااااااا بينا :

1- محمد - من العتبه - بائع ملابس
2- عاطف - مسيجي - بتاع تركيب دش و ريسيفر
3- وائل - مش عارف مهنته بصراحه او مش فاكر
4- مصطفى - طالب
5- ميدو - مدرب چيم
6- شادى - اعتقد انه كان مهندس
7- أحمد - طالب
8- عبده - طلع بياع فحم للقهاوي
9- محمد - مهندس - شبرا
10- رؤوف - وايتر
11- محمد - سواق أوبر
12- أحمد - مدرب و مهندس
13- كريم - دكتور
14- أحمد - محاسب
15- سامح - مندوب
16- يوسف - مش عاوز افتكره اساسا
17- علي - مش عاوز افتكره برده
18- بدر - ميكانيكي
19- طارق - رجل اعمال ( من أفضل و أطيب الشخصيات )
20- روما - بتاع سيراميك
21- عمرو - حاجه زي الكاشير كده
22- محمد - خدمه عملاء فى بنك
23- كريم - مربى كلاب
24- شمس - مدرب كلاب
25- جورج - و **** مااعرف مالحقتش اعرفه اساسا
26- أخويااا الكبير
27- حسام - واحد من محافظه تانيه بس كان بيهددنى ماشاء ال لله
28- علاء - مهندس
29- متولي - بتاع تكيفات
30- مصطفى - مهندس مكتب
31- أحمد - نوبى - مدرب چيم
32- محمد - محاسب ( و بحبه جدااا )

و أعتقد انى نسيت ناس برده .... الذاكره بتخونى ..
قبل ما ادخل فى تفاصيل التجارب دى تفتكر انت و هو و يمكن يكون غيري عمل اكتر من كده .. تفتكروا ليه مش بنرتبط بحد من الناس اللى فاتت .. فيهم اللى مستواه المادى كويس و فيهم اللى تحت الارض و كان بياخد منى فلوس .. فيهم المتعلم و فيهم اللى مش بيعرف يفهم كلمه بقولها حتى ..

انا سالب و دا عيبى و دا حقى المهدور . انا متأكد انى لو كنت سليم و زى باقى الرجاله كنت هحتقر اى سالب او اى خول ... لأن ببساطه احنا مالناش حقوق فى حاجه حرام و مش صح .. بس نعمل ايه .. مشاعرنا بتودينا لمكان مش بتاعنا و بتحوجنا لناس مش بتعرف تهتم او تقدر وجودنا فى حياتنا و بنتعامل اننا جايي عشان خرم اطيازنا بيوجعنا و عاوزين نرتاح و بعد كده مع السلامه ..

انا كان حلمى قبل ما كل دا يحصل انى ابقى كويس و ماحدش يلمسنى غير واحد .. واحد بس .. لكن طمع كل واحد ف اللى فوق هو اللى وصلنى للحاله اللى انا فيها .. مش هقول متدمر نفسيا و العك دا .. ماحدش بيموت من وجع القلب .. لكن اتغيرت قلبا و قالبا .. انا كنت غالى فى عينى اوووى .. دلوقتى بقيت بحس انى ماستهلش غير المعامله الساديه و الطريقه دى ..... انا اتكسرت قصاد نفسى و دى اكتر كسره توجع ..
أصلا الوجع الكبير الوحيد فى كل دا انى صدقت و اديت فرصه لكل واحد فيهم ..

عاااارفين ايه الاحسن من السكس ؟؟؟؟

الامان .... ايوة الاماااااااااان .... حضن تهرب ليه من وسط الناس .. شخص يشغل تفكيرك و انت فى الشغل .. تجري تكتب رساله و تقولوو وحشتنى .. و تحب فيه .. شخص بتبقى عاوز تهرب من الشغل و حياتك وتجري عليه .. و تعمله كل اللى بيحبه .. تخرج معاه تفرح معاه تمسك ايديه و انت بتعدى الطريق و تشم ريحته و تحفظها ..

انا من كتر الايدين اللى لمستنى مبقتش بحس بمتعه سكس .. و مبقتش ملهوف عليه زى الاول .. و بقيت بتطصنع الصراخ و الوجع و انا مع حد .. زى الممثلات فى الافلام الاباحية ... مافيييييييييييش احساس نهائى

كل واحد فيهم و حتى اللى انا نسيت اكتب اسمائهم دفنونى بالحياه ..

انا مشكلتى ان حياتى واقفه كده .. خلصت دراسه و ششغال الحمد لله و دلوقتى فاضى .. فراااااااااااغ مش عارف ايه السلم اللى انا المفروض اطلع عليه تاني .. مبقتش شايف نفسى خااالص قدام .. و مش متقبل فكره انى حياتى تفضل بالشكل دا و انط من ايد دا لـ إيد دا .. كرهت اى موجب و اى راجل بيقول كلام حلو ليا ..

كفايه كدةةةة بقى .. احنا نتكلم بقى فى الحاجات اللى تفرفشكم ..
شوفو انتو حابييين تعرفوا انهى قصه و انا هكتبها ع طول تانى يوم هنا لانى مش هقدر اكتب كل دووول الصراحه ... قرروا و انا تحت امركم يا حبايب القلب :g058:

علي السيد
كلام مؤثر جدا يمكن بيلمس احساس اي حد فينا سواء سالب او موجب او اي شخص عموما
مش عايز اقولك انا متعاطف معاك والكلام دا
كلامك في عمق كبييييييييييير وتقريبا دي مشكلة جيل بحالة
كل انسان فينا يتمنى يبقى هو نسخته القديمة لكن للاسف مش هاينفع
كل واحد فينا محتاج انه يعيد ترميم نفسه فى الوقت اللي مبقتش فيه مشاعر ولا احاسيس زي زمان
محتاجين نفكر ونبدأ مع نفسنا بداية جديدة بعزيمة جديدة . . . اكيد هانوصل فى وقت من الاوقات

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Nutella coca و سمسم الامام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%