NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أغرب مكان وقفت فيه عريان ملط ؟

• عجبني
التفاعلات: dr_nero، Mike75 و Pourquoipas
جربت كذا مره علي السطح بالليل
فالبيت مع حالي فالمصيف وانا فالبحر فالسكن بس تقريبا اتقفشت من بلكونه العمارة الي قبالنا😅 فضلت مركزة فشخ 😂

• عجبني
التفاعلات: Ahmad242 و sexawy2681
انا عن نفسي كنت في مره قاعد في البيت لوحدي وانا من عادتي لما ببقى لوحدي بقلع كل هدومي
مره في ايام الشتا البارده وكالعاده كنت ملط وكانت الساعه 3 فجرا طقت في دماغي اطلع البلكونه كده رحت لبست روب خفيف وخرجب البلكونه وبصيت يمين وشمال واتاكدت انه مفيش حد صاحي رحت فتحت الروب من ادام وبقيت واقف عريان ي البلكون يعني لو حد في العمارة اللي قصادي واقف ادامي هيشوفني ملط
حصلي هياج غير عادي لدرحة ان بتاعي وقف وطلع من بين الحديد بتاع البلكونه

احكيلنا ايه اغرب مكان او موقف كنت فيه عريان ملط ؟
كانت مره فوق السطح وبلعب في بتع ومش وخد بلى اني ام صحبي كانت ع السطح الي قدمي بتنشر الغسيل فحسيت انه شفت زبري وده كان مهيجني اوي

الاستاد اللى عندنا مبانية مكسرة ومعظم الوقت فاضى الظهر والحمامات بتاعتة من غير ابواب كنت بروح استحمى وطبعا ببقى ملط بس للاسف محدش دخل عليا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmad242, صعيدي هايج, sexawy2681 و شخص آخر
بطلع كتير البلكونة باليل بالبوكسر و اما اقعد بقلعه و انا قاعد و ممكن اقف شوية بس احساس عالمي، مراتى نفسها ساعات اما نخلص اطلع زي مانا البلكونة اقعد هي بس بتلبس روب خفيف و تقعد معايا

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Mohamed shaker, Ahmad242, الصقر_الجارح و 2 آخرين
بطلع كتير البلكونة باليل بالبوكسر و اما اقعد بقلعه و انا قاعد و ممكن اقف شوية بس احساس عالمي، مراتى نفسها ساعات اما نخلص اطلع زي مانا البلكونة اقعد هي بس بتلبس روب خفيف و تقعد معايا
هي محجبة أصلاً؟

• عجبني
التفاعلات: مريوم
  • عجبني
التفاعلات: Mike75 و sexawy2681
مره كنت في حمام عام و دخلت و لقيت واحد في الحمام بس كان اسود روحت عند المبوله و بدل م اطلع بتاعي نزلت البنطلون خالص و كنت لابس كلوت احمر و وقفت كأني بعمل حمام و الراجل باصص عليا و بيضحك لحد ما جه ورايا و حط صباعه بالناشف ساعتها كنت هموت من الهيجان

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmad242, صعيدي هايج, sexawy2681 و 2 آخرين
😎😎🖐️ كنت نسيه باب الشباق مفتوح وكنت مشغله اغنية وجيز و انتوم تعرفون الباقي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, sexawy2681, مريوم و شخص آخر
لا احكي بالتفصيل

• عجبني
و لقتي البلد كلها في الشباك 😂😂

• عجبني
في مكان في البرية عند بركة ري زراعية انا و اصحاب الي و ما حبينا يصير شي لملابسنا و قلعنا كلشي و سبحنا لحد م اجى علينا عامل المزرعة و طلعنا و لبسنا و غادرنا .

• عجبني
التفاعلات: Ahmad242 و مريوم
فى اوضة التربية الفنية فى المدرسة بعد ماليوم خلص ومدرس الرسم فشخنى يومها

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmad242, صعيدي هايج, sexawy2681 و شخص آخر
انا عن نفسي كنت في مره قاعد في البيت لوحدي وانا من عادتي لما ببقى لوحدي بقلع كل هدومي
مره في ايام الشتا البارده وكالعاده كنت ملط وكانت الساعه 3 فجرا طقت في دماغي اطلع البلكونه كده رحت لبست روب خفيف وخرجب البلكونه وبصيت يمين وشمال واتاكدت انه مفيش حد صاحي رحت فتحت الروب من ادام وبقيت واقف عريان ي البلكون يعني لو حد في العمارة اللي قصادي واقف ادامي هيشوفني ملط

اغرب موقف كان وانا لسه في بدايه بلوغي والهيجان موت..كنت بقلع في السطح وانا لوحدي مع العلم ان السطح مكشوفوممكن اي حد من البيوت الي فوقبنا يشوفنا بس كانت الشهوه وقتها اكبر من الخوف..

و فيه كمان موقف تاني..ايام ما كنت في ثالث ثانوي..روحت من عند صحابي الساعه ٤ ونص الفجر بعد ما خلصنا مذاكره..ومش عارف يومها ايه الي حصلي..كان الهيجان عندي فل..قعدت اخبط على بيتنا محدش رد..وقلعت في نص الشارع وضربت زبر والشارح فاضي بس كان احساس متعه بجد

• عجبني
التفاعلات: Ahmad242 و sexawy2681
في المدرسة بعد ما الكل روح
فضلت انا وصاحبي الي فاتحني وقلعني ملط يومها

• عجبني
التفاعلات: sexawy2681 و Dicky
الاستاد اللى عندنا مبانية مكسرة ومعظم الوقت فاضى الظهر والحمامات بتاعتة من غير ابواب كنت بروح استحمى وطبعا ببقى ملط بس للاسف محدش دخل عليا
انت كنت عايز حد يدخل عليك ؟

طيب الموضوع عدا على خير ؟؟ ولا حصلت كوارث

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مره كنت في حمام عام و دخلت و لقيت واحد في الحمام بس كان اسود روحت عند المبوله و بدل م اطلع بتاعي نزلت البنطلون خالص و كنت لابس كلوت احمر و وقفت كأني بعمل حمام و الراجل باصص عليا و بيضحك لحد ما جه ورايا و حط صباعه بالناشف ساعتها كنت هموت من الهيجان
كويس انها جت على صباع ناشف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%