NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طارق احمد

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
13 ديسمبر 2021
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
في البدايه انا اول مره اكتب قصه .وحبب ان القصه تعجبكو.
اشخاص القصه انا طارق 25سنه عايش في بيت لوحدي وهوه منزل اهلي مكون من 4طوابق وجنينه كبيرهوبجواري منزل عمي ....
مرات عمي 48سنه بس ايه تشفها تديها 27سنه مهتميه بنفسها قوي اسمها مديحه
بنت عمي الكبيره 28سنه دكتوره متجوزه بس علي طول في مشاكل وعنت بيت اهلها اسمها رشا .
بنت عمي الوسطنيه اميره 21سنه كليه علوم .
والاخيره هبه 19سنه لسه دخله كليه هندسه. وعمي وابن عمي هاني .مش مهم مذكرهم .
نبداء القصه انا في يوم كنت في البلكونه الصبح مطبق ولسه منمتش وشفت مرات عمي وهيا بتركب مع سامح العربيه زملها في الشغل. ونا مش في دماغي واقف كده ببص لقيتو بيبسها في العربيه من خدها وبطلع بالعربيه عالشغل بس الساعه 7ولسه بدري ع الشغل والمسافه ربع ساعه اخت عربيتي وطلعت وراهم حصلتهم ع الطريق نظره الشوارع فضيا والمنطقه كلها فلالل شفتهم ركنو العربيه وسامح عمال يتحرش بمديحه في العربيه ونزل غطه العربيه ودخل فيها. انا صبرت شويه ورحت واخد الطبنجه ونازل شايل الغطا وفاتح العربيه لقيتو فشخها وبينيك فيها رحت واخد هدومو ومبوبيل بتاعو وكل حجتو وسبتو وخت مديحه الشرموطه في العربيه بتاعتي بعد طبعن مصورتهم بتلفوني. وقلتلو كلمني علي تلفونك وسبتو ومشيت رحت علي بيتي طبعن كانت لبست هدمها في العربيه وطلعت معايا علي بيتي ونا اول مدخلتها نزلت فيها ضرب بالحزام. قطعتها وياوسخه عوزه تفضحينا ياشرموطه واضرب قطعتها ... بعد كده قعت ولفيت سجاره وبشرب ونا قاعد وهيا علي الارض بتعيط مسكت تلفون سامح وفتحتو لقيتو مصور الهانم وهوه بينكها في الشغل علي المكتب وريتها الفديو قعديت تعيط. قلتلها غوري خشي الحمام ونا نقلت الفديهات عندي ومسحت تلفونو كلو بعد ملقيت فديهات ليه هوه ومراتو ومع حريم تاني.... المهم نقلت كل حاجه وفرمط تلفونو مسحتو خالص ونا قاعد لقيت مديحه دخله عليه وهيا لبسه برنص ولفه شعرها وخرجه من الحمام وبزازها ايه حكايه انا بصراحه سخنت بس مينفعش .. قلتلي عوزه اغير هدومي قلتلها اتروعي وقعتها وقلتلها احكيلي كل حاجه بينك وبين سامح زميلك. حكتلي انها تعبانه وعمي مبقاش بينكها وهيا محتاجه وسامح ده زملهاوبينكها من قريب وحكالي انا سخنت عليها وقربت منها وقلتلها يعني انتي عوزه تتناكي طب متقولي بدل متفضحينا قالت انتا بتعمل ايه انتا قد ابني قلتلها ابنك ياشرموطه وضربتها بالقلم وشديتها من شعرها وعلي السرير بتاعي زقتها وخلعت كل هدومي وخلعتها البرنص وبقينا ملط ونا عمال العب في بزازها وعض فيها ورضع جامد شويه وبطلت تقاوم وبقت بتشد شعري وتتنهد ونا رحت منزل ايدي علي كسها والعب وابعبص كسها بايدي لحد كسها متبل ونا شغال في بزازها برك جامد ورضع وقلها بزازك حلوه ياشرموطع وشد حلمتها وبعبص كسها بايدي وادخل صبعين. وزبري بقا علي اخرو. رحت مدخلو مره وحده في كسها جامد راحت مصوطه جامد ونا رحت كاتم بقها وسبت زبري جوه وهيا تقول طلعو طلعو ونا ولا سائل فيها عمال ابوس في رقبتها وبززها وزبري جوه كسها. شويه وبدئت احركو جوه براحه خالص. وادخلو واطلعو وهيا اه اه نكني ياطارق نيك ونا اضربها بالقلم وعلي بززها وقلها ياشرموطه هفشخك وعت انيك في كسها جامد واطلعو وادخلو جامد وقلها ياشرموطه ايه رئيك وهيا رحت مكلبشه فيه وقعديت تترعش وتجيب ونا زي منا شغال رزع في كسها جامد وهيا تقلي حرام عليك ارحمني ونا قلها مش عوزه تتكيفي انا هكيفك ودخلو في كسها جامد وجسمي بيطرقع علي جسمها الطري الملبن وبضاني بطرقع من كتر البن الي نزلتو من كسها ونا بنيك وهيا اه اه اه اه ارحمني اه اه. اه اه. براحه طيب مش قدرها ونا شغال وجت تجيب تاني رحت مطلع زبري من كسها وقعت العب وابعبص بصباعي وهيا تصوط وتقلي لا لا لا. ارحمني وراحت قطعه الصوت خالص ونا رحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في كسها من وره وضع فرنساوي وطظها مش كبيره قوي حلوه ومدوره وطريه قوي ونا من المنظر سخنت وقعت ارزع في كسها جامد وطرقع علي طظها جامد وهيا بتصوط ونا حوالر 10دقيق في الوضع ده ورحت جايب انا وهيا مع بعض وفضلت اجيب في كسها وهيا تتلوه تحت مني وتقلي سخن سخن وتجيل معايه لحد مهديت ونا زبري في كسها وبداء ينام طلعطو ونزلت جنبها وديتها بوسه وقلتلها اتكيفتي قالت قوي ونا رحت في النوم صحيت الساعه 12 ملقتهاش جنبي لقتها بتحضر فطار في المطبخ ورحت استحميت ولبست شرط بس وطلعت من الحمام فطرت معاها وولعت سجاره وقلتلها ايه موضوع سامح ده هيتقفل ولا ايه قلتلي هقطع علاقتي بيه ومش هكلمو تاني ونا قلتلها ونا هخرسو خالص قالتلي هتعمل ايه قلتلها هقلك ياشرموطه ورحط شايلها وداخل الاوضه بتاعتي وهيا لا لا لا طارق مش قدره قلتلها عشا تشبعي ياكسمك ورحت مخلعها هدمها كانت ليساها وخلتها ملط وعت ابوس في بزازها بززها حلوه قوي كبيره ومشدوده حلوه قوي وطريه وزبري وقف قوي طلعتو قلتلها مصي يالبوه اول مشفتو قالتلي ده الي فشخني الصبح ده دخل ازي قلتلها كده يالبوه ورحت ماسك شعرها وحشرو في بقها جامد لحد ظرها ودخل وطلع لحد مكانت هتموت طلعتو بلعب في كسها. كده وببعبص طظها لقيت خرمها ديق قوي لسه متفتحش قلتلها تعابي ياقلبي خافت كده وقالت لا هتعمل ايه بلاش ياطارق مش هيخش زبر سامح اصغر منك. ومدخلش قلتلها عشان خول انا بقا هفتحك وقلبتها بالعافيا وعت اضرب علي طظها وببعبص جامد لحد مدخل صباعي كلو. ونا ببعبص بايد ي التانيا كسها لحد متبل دخلت زبري الاول كسها براحه خالص عشان اعصبها تسيب ونا مخليها دوكي ودخل نص زبري براحه في كسها وبنيم براحه ومروحده تفيت علي خرم طظها وجيت ادخلو مدخلش غير حته منو وبالعافيا. سبتها وجبت فزلين كريم ودهنت زبري وخرم طظها ودخلت زبري تاني دخلت راسو وهيا تصوت وتعمل حجات غريبه ونا ولا سائل فيها لحد مدخل نصو سبتو شويه ومسكت شعرها جامد بايدي والايد التانيا اضرب علي طزها شويه وعت انيك براحه خالص في طزها لحد مهديت وتعوديت عليه ونا بنيك براحه زي منا وهيا تلعب في كسها لحد مجابت ونا في طزها بنيك كنت بصراحه مستمتع جامد من طظها وقلها مبسوطه ياشرموطع وهيا تقول اه ونا ازود وهيا تقول اه ونا انيك جامد لحد مطلعتو وقلبتها علي ضهرها ونزلت في كسها رزع وهيا تحضن وتبوس فيا وتتمحن وتقلي كمان نيك مرات عمك ونا اسخن ونيك في كسها جامد لحد مجبت في كسها ونمت جنبها وقلتلها عشان متتنكيش بره تاني قالت ونا هسيبك تاني رحت ضرها بالقلم كده براحه وختها علي الحمام اخت دش وهيا استحمت وطبعن نكتها في الحمام واحد خلفي في كسها ولبست وروحت ونا نمت صحيت المغرب علي تلفون سامح بيرن رديت مين قلي سامح قلتلو تعلالي لوحدك بالعربيه وقفلت لبست وستنيتو دخل لوحدو عندي قلتلو مبدئين كده انا مسحت كل الي علي تلفونك بس مضمنكش انا اخت فديهاتك انتا ومراتك ولو شفتك تاني ولو صدفه او مع مرات عمي تاني فديهاتك هتبقا ع النت وتبقا ترند ده من غير طبعن مقلك انا هعمل فيك ايه ومطرحش الشغل شهر .. اتفضل امشي ولو رحت الشغل هزعلك .. مشي. ونا رحت فلات عمي وسلمت عليه وقعت شويه وقلي انا هنام قلتلو اتفضل جت مديحه قعديت مش قدره تمشي قعديت جنبي بقلها مالك قلتلي تعبانه شويه قلتلها الف سلامه قلتلها من بكره تروحي الشغل بعربيتك وملكيش دعوه بسامح وهوه هياخد اجازه اسبوع ولو حاول يكلمك قليلي بس انتي لو كلمتيه هفشخك ضحقت وقالت ونا لسه متفشختش قلتلها لا دنا كنت بهزر معاكي ده لسه هفشخك .. وضحكت وجت رشا قالتلي طارق متيجي معايا نروح المول اشتري شويت حجات قلتلها متخلي اخوكي ونا السواق بتاعك قالتلي وحنا بنشوفو المهم قعديت تتحايل فوفقت ورحت معها المول قعديت تشتري حجات وتلف ونا مبضون وعمال اقلها انجزي وقبلنا جزها معه وحده بيشتري دهب لوحده معه شكلها كده شمال ومش حلوه رشا بنت عمي. مزه. جسم حلاوه طيظ شعر جسم مظبوت المهم رشا شافتو شتمتو وبهدلتو وقالتلو طلقني انا قرفت منك انا اختها من اديها عشان الناس ومشيت وبالعربيه وهيا انهارت وقعديت تعيط لحد موصلنا البيت وهيا بتعيط قعت اهدي فيها وطبطب عليها وقلها اهدي وقلها متقلقيش هخليه يطلقك فرحت كده وقلتلي يريت قلتلها بس ممكن سوال ميمكن بيدور علي حاجه بره مش لقيها فيكي سكتت كده وقلتلي مش فهما. قلتلها كده بختسار يمكن مبيخدش حقو كراجل ... ضحكت وقالت لا فهمتك ده مبيعرفش قلتلها ازي امال بيخونك ليه ضحكت وقالت طفاسه. قلتلها طب يلا خشي جوه قالت لا متيجي نخرج قلتلها الساعه 2هنروح فين قالت اي كافيه نشرب حاجه قلتلها طب منشرب فوق قالت لا قلتلها طب تعالي عندي ودخلت بالعربيه علي عندي علي طول ونا في نيتي انيك بس ازي. طلعت فوق وقعدنا قلتلها تشربي ايه قالت اي حاجه عملتلها عصير ونا جبتلي بيرا من التلجه و وقعدنا وجيت الف سجاره قلتلها احكي ياستي قلتلي اقول ايه قلتلها مش عوزه نعد في كفيه عشان تتكلمي قالتلي انتا بتعمل ايه بتشرب بيره قلتلها اه قالتلي شكلك زي جوزي هوه بيحب يشرب وبس طول محنا في البيت قلتلها بس متشبهيش عيب ده مبيعرفش ورحت ضاحك قالتلي انا غلطانه اني قلتلك قلتلها لا خلاص بس مستغرب المهم قعدنا نتكلم وندردش .................... بختسار انا سخنت عليها وشربتها بيره ونفسين حشيش. وداخت وقعديت تفضفض ونا اقرب وحك فيها وقفش وقرب منها وهيا مبسوطه اختها ودخلت الاوضه. وخلعتها كل هدمهل وايه الجسم ده جسم مشدود وحلو وابيض وجميله قوي ونا هجت قوي عليها وقعت ابوس فيها وهيا بتتجاوب معايا علي طول وبوس رقبتها وقرب منها وقفش بززها ولعب في كسها وهيا ساحت خالص من الوس والتقفيش والعب. ونا سخنت وعت ادخل زبري في كسها وكسها ديق قوي ونا بنيك براحه وهيا مش مبطله بوس واحضان فيا وبدقيت تيطلع بصتها اه اه اه اه. اه اه اه. ونا بدقت انيك جامد شويه ومستمتع ونيك وبوس فيها ورفع رجليها ونيك في كسها جامد وهيا بدقيت تصوت وبتترعش جامد وتتنفض ونا نزلت رجلها وحضنتها جامد ونيك جامد فيها ونا حضنها وهيا اه اه اه وتصوت ونا مستمتع بالنيك في كسها الديق ده. ورحت قلبها علي بطنها ورفعت كسها بمخده ودخلتو في كسها ونا نايم علي ضهرها وشغال نيك وبوس في رقبتها وعت انيك جامد لحد مجيت اجيب طلعت زبري وجبت غرقت ضهرها ونزلت جنبها ونمت صحيت الصبح ملقتش حد جنبي ونا نايم لوحدي ملط صحيت اخت دش ولبست وفطرت وبفوق تلفوني رن مرات عمي . بترن عليه ............
 
  • عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: Wa7d moham, ناقده 🤔, Ahmed8 و شخص آخر
الصراحه 🫣😵‍💫
مش حلوه اووي مفيش احداث داخل عل طول في السكس اتسرعت جدا والبطل تحس انو هيراكل بطل خارق في ثانيه صحي من النوم لقي مرات عمو بتركب عربيه وكمان شافها من البلكونه والشخص بيبوسها لا ونزل سخن العربيه وراح وراهم وقفشها وخدها وظبطها بساهل كدا وكذالك بنت عمه وهيطلقها شغل الصراحه مش حلو لو كان قي احداث ومستعجلتيش في الجنس كان هيبقي احسن انت مش داخل تحارب
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القص حلوة بس انت متسرع في الاحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: امير محمد
القصة حلوة بس مش محارم مكانها مش هنا مرات عمك وبناتها ليسوا محارم
 
في البدايه انا اول مره اكتب قصه .وحبب ان القصه تعجبكو.
اشخاص القصه انا طارق 25سنه عايش في بيت لوحدي وهوه منزل اهلي مكون من 4طوابق وجنينه كبيرهوبجواري منزل عمي ....
مرات عمي 48سنه بس ايه تشفها تديها 27سنه مهتميه بنفسها قوي اسمها مديحه
بنت عمي الكبيره 28سنه دكتوره متجوزه بس علي طول في مشاكل وعنت بيت اهلها اسمها رشا .
بنت عمي الوسطنيه اميره 21سنه كليه علوم .
والاخيره هبه 19سنه لسه دخله كليه هندسه. وعمي وابن عمي هاني .مش مهم مذكرهم .
نبداء القصه انا في يوم كنت في البلكونه الصبح مطبق ولسه منمتش وشفت مرات عمي وهيا بتركب مع سامح العربيه زملها في الشغل. ونا مش في دماغي واقف كده ببص لقيتو بيبسها في العربيه من خدها وبطلع بالعربيه عالشغل بس الساعه 7ولسه بدري ع الشغل والمسافه ربع ساعه اخت عربيتي وطلعت وراهم حصلتهم ع الطريق نظره الشوارع فضيا والمنطقه كلها فلالل شفتهم ركنو العربيه وسامح عمال يتحرش بمديحه في العربيه ونزل غطه العربيه ودخل فيها. انا صبرت شويه ورحت واخد الطبنجه ونازل شايل الغطا وفاتح العربيه لقيتو فشخها وبينيك فيها رحت واخد هدومو ومبوبيل بتاعو وكل حجتو وسبتو وخت مديحه الشرموطه في العربيه بتاعتي بعد طبعن مصورتهم بتلفوني. وقلتلو كلمني علي تلفونك وسبتو ومشيت رحت علي بيتي طبعن كانت لبست هدمها في العربيه وطلعت معايا علي بيتي ونا اول مدخلتها نزلت فيها ضرب بالحزام. قطعتها وياوسخه عوزه تفضحينا ياشرموطه واضرب قطعتها ... بعد كده قعت ولفيت سجاره وبشرب ونا قاعد وهيا علي الارض بتعيط مسكت تلفون سامح وفتحتو لقيتو مصور الهانم وهوه بينكها في الشغل علي المكتب وريتها الفديو قعديت تعيط. قلتلها غوري خشي الحمام ونا نقلت الفديهات عندي ومسحت تلفونو كلو بعد ملقيت فديهات ليه هوه ومراتو ومع حريم تاني.... المهم نقلت كل حاجه وفرمط تلفونو مسحتو خالص ونا قاعد لقيت مديحه دخله عليه وهيا لبسه برنص ولفه شعرها وخرجه من الحمام وبزازها ايه حكايه انا بصراحه سخنت بس مينفعش .. قلتلي عوزه اغير هدومي قلتلها اتروعي وقعتها وقلتلها احكيلي كل حاجه بينك وبين سامح زميلك. حكتلي انها تعبانه وعمي مبقاش بينكها وهيا محتاجه وسامح ده زملهاوبينكها من قريب وحكالي انا سخنت عليها وقربت منها وقلتلها يعني انتي عوزه تتناكي طب متقولي بدل متفضحينا قالت انتا بتعمل ايه انتا قد ابني قلتلها ابنك ياشرموطه وضربتها بالقلم وشديتها من شعرها وعلي السرير بتاعي زقتها وخلعت كل هدومي وخلعتها البرنص وبقينا ملط ونا عمال العب في بزازها وعض فيها ورضع جامد شويه وبطلت تقاوم وبقت بتشد شعري وتتنهد ونا رحت منزل ايدي علي كسها والعب وابعبص كسها بايدي لحد كسها متبل ونا شغال في بزازها برك جامد ورضع وقلها بزازك حلوه ياشرموطع وشد حلمتها وبعبص كسها بايدي وادخل صبعين. وزبري بقا علي اخرو. رحت مدخلو مره وحده في كسها جامد راحت مصوطه جامد ونا رحت كاتم بقها وسبت زبري جوه وهيا تقول طلعو طلعو ونا ولا سائل فيها عمال ابوس في رقبتها وبززها وزبري جوه كسها. شويه وبدئت احركو جوه براحه خالص. وادخلو واطلعو وهيا اه اه نكني ياطارق نيك ونا اضربها بالقلم وعلي بززها وقلها ياشرموطه هفشخك وعت انيك في كسها جامد واطلعو وادخلو جامد وقلها ياشرموطه ايه رئيك وهيا رحت مكلبشه فيه وقعديت تترعش وتجيب ونا زي منا شغال رزع في كسها جامد وهيا تقلي حرام عليك ارحمني ونا قلها مش عوزه تتكيفي انا هكيفك ودخلو في كسها جامد وجسمي بيطرقع علي جسمها الطري الملبن وبضاني بطرقع من كتر البن الي نزلتو من كسها ونا بنيك وهيا اه اه اه اه ارحمني اه اه. اه اه. براحه طيب مش قدرها ونا شغال وجت تجيب تاني رحت مطلع زبري من كسها وقعت العب وابعبص بصباعي وهيا تصوط وتقلي لا لا لا. ارحمني وراحت قطعه الصوت خالص ونا رحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في كسها من وره وضع فرنساوي وطظها مش كبيره قوي حلوه ومدوره وطريه قوي ونا من المنظر سخنت وقعت ارزع في كسها جامد وطرقع علي طظها جامد وهيا بتصوط ونا حوالر 10دقيق في الوضع ده ورحت جايب انا وهيا مع بعض وفضلت اجيب في كسها وهيا تتلوه تحت مني وتقلي سخن سخن وتجيل معايه لحد مهديت ونا زبري في كسها وبداء ينام طلعطو ونزلت جنبها وديتها بوسه وقلتلها اتكيفتي قالت قوي ونا رحت في النوم صحيت الساعه 12 ملقتهاش جنبي لقتها بتحضر فطار في المطبخ ورحت استحميت ولبست شرط بس وطلعت من الحمام فطرت معاها وولعت سجاره وقلتلها ايه موضوع سامح ده هيتقفل ولا ايه قلتلي هقطع علاقتي بيه ومش هكلمو تاني ونا قلتلها ونا هخرسو خالص قالتلي هتعمل ايه قلتلها هقلك ياشرموطه ورحط شايلها وداخل الاوضه بتاعتي وهيا لا لا لا طارق مش قدره قلتلها عشا تشبعي ياكسمك ورحت مخلعها هدمها كانت ليساها وخلتها ملط وعت ابوس في بزازها بززها حلوه قوي كبيره ومشدوده حلوه قوي وطريه وزبري وقف قوي طلعتو قلتلها مصي يالبوه اول مشفتو قالتلي ده الي فشخني الصبح ده دخل ازي قلتلها كده يالبوه ورحت ماسك شعرها وحشرو في بقها جامد لحد ظرها ودخل وطلع لحد مكانت هتموت طلعتو بلعب في كسها. كده وببعبص طظها لقيت خرمها ديق قوي لسه متفتحش قلتلها تعابي ياقلبي خافت كده وقالت لا هتعمل ايه بلاش ياطارق مش هيخش زبر سامح اصغر منك. ومدخلش قلتلها عشان خول انا بقا هفتحك وقلبتها بالعافيا وعت اضرب علي طظها وببعبص جامد لحد مدخل صباعي كلو. ونا ببعبص بايد ي التانيا كسها لحد متبل دخلت زبري الاول كسها براحه خالص عشان اعصبها تسيب ونا مخليها دوكي ودخل نص زبري براحه في كسها وبنيم براحه ومروحده تفيت علي خرم طظها وجيت ادخلو مدخلش غير حته منو وبالعافيا. سبتها وجبت فزلين كريم ودهنت زبري وخرم طظها ودخلت زبري تاني دخلت راسو وهيا تصوت وتعمل حجات غريبه ونا ولا سائل فيها لحد مدخل نصو سبتو شويه ومسكت شعرها جامد بايدي والايد التانيا اضرب علي طزها شويه وعت انيك براحه خالص في طزها لحد مهديت وتعوديت عليه ونا بنيك براحه زي منا وهيا تلعب في كسها لحد مجابت ونا في طزها بنيك كنت بصراحه مستمتع جامد من طظها وقلها مبسوطه ياشرموطع وهيا تقول اه ونا ازود وهيا تقول اه ونا انيك جامد لحد مطلعتو وقلبتها علي ضهرها ونزلت في كسها رزع وهيا تحضن وتبوس فيا وتتمحن وتقلي كمان نيك مرات عمك ونا اسخن ونيك في كسها جامد لحد مجبت في كسها ونمت جنبها وقلتلها عشان متتنكيش بره تاني قالت ونا هسيبك تاني رحت ضرها بالقلم كده براحه وختها علي الحمام اخت دش وهيا استحمت وطبعن نكتها في الحمام واحد خلفي في كسها ولبست وروحت ونا نمت صحيت المغرب علي تلفون سامح بيرن رديت مين قلي سامح قلتلو تعلالي لوحدك بالعربيه وقفلت لبست وستنيتو دخل لوحدو عندي قلتلو مبدئين كده انا مسحت كل الي علي تلفونك بس مضمنكش انا اخت فديهاتك انتا ومراتك ولو شفتك تاني ولو صدفه او مع مرات عمي تاني فديهاتك هتبقا ع النت وتبقا ترند ده من غير طبعن مقلك انا هعمل فيك ايه ومطرحش الشغل شهر .. اتفضل امشي ولو رحت الشغل هزعلك .. مشي. ونا رحت فلات عمي وسلمت عليه وقعت شويه وقلي انا هنام قلتلو اتفضل جت مديحه قعديت مش قدره تمشي قعديت جنبي بقلها مالك قلتلي تعبانه شويه قلتلها الف سلامه قلتلها من بكره تروحي الشغل بعربيتك وملكيش دعوه بسامح وهوه هياخد اجازه اسبوع ولو حاول يكلمك قليلي بس انتي لو كلمتيه هفشخك ضحقت وقالت ونا لسه متفشختش قلتلها لا دنا كنت بهزر معاكي ده لسه هفشخك .. وضحكت وجت رشا قالتلي طارق متيجي معايا نروح المول اشتري شويت حجات قلتلها متخلي اخوكي ونا السواق بتاعك قالتلي وحنا بنشوفو المهم قعديت تتحايل فوفقت ورحت معها المول قعديت تشتري حجات وتلف ونا مبضون وعمال اقلها انجزي وقبلنا جزها معه وحده بيشتري دهب لوحده معه شكلها كده شمال ومش حلوه رشا بنت عمي. مزه. جسم حلاوه طيظ شعر جسم مظبوت المهم رشا شافتو شتمتو وبهدلتو وقالتلو طلقني انا قرفت منك انا اختها من اديها عشان الناس ومشيت وبالعربيه وهيا انهارت وقعديت تعيط لحد موصلنا البيت وهيا بتعيط قعت اهدي فيها وطبطب عليها وقلها اهدي وقلها متقلقيش هخليه يطلقك فرحت كده وقلتلي يريت قلتلها بس ممكن سوال ميمكن بيدور علي حاجه بره مش لقيها فيكي سكتت كده وقلتلي مش فهما. قلتلها كده بختسار يمكن مبيخدش حقو كراجل ... ضحكت وقالت لا فهمتك ده مبيعرفش قلتلها ازي امال بيخونك ليه ضحكت وقالت طفاسه. قلتلها طب يلا خشي جوه قالت لا متيجي نخرج قلتلها الساعه 2هنروح فين قالت اي كافيه نشرب حاجه قلتلها طب منشرب فوق قالت لا قلتلها طب تعالي عندي ودخلت بالعربيه علي عندي علي طول ونا في نيتي انيك بس ازي. طلعت فوق وقعدنا قلتلها تشربي ايه قالت اي حاجه عملتلها عصير ونا جبتلي بيرا من التلجه و وقعدنا وجيت الف سجاره قلتلها احكي ياستي قلتلي اقول ايه قلتلها مش عوزه نعد في كفيه عشان تتكلمي قالتلي انتا بتعمل ايه بتشرب بيره قلتلها اه قالتلي شكلك زي جوزي هوه بيحب يشرب وبس طول محنا في البيت قلتلها بس متشبهيش عيب ده مبيعرفش ورحت ضاحك قالتلي انا غلطانه اني قلتلك قلتلها لا خلاص بس مستغرب المهم قعدنا نتكلم وندردش .................... بختسار انا سخنت عليها وشربتها بيره ونفسين حشيش. وداخت وقعديت تفضفض ونا اقرب وحك فيها وقفش وقرب منها وهيا مبسوطه اختها ودخلت الاوضه. وخلعتها كل هدمهل وايه الجسم ده جسم مشدود وحلو وابيض وجميله قوي ونا هجت قوي عليها وقعت ابوس فيها وهيا بتتجاوب معايا علي طول وبوس رقبتها وقرب منها وقفش بززها ولعب في كسها وهيا ساحت خالص من الوس والتقفيش والعب. ونا سخنت وعت ادخل زبري في كسها وكسها ديق قوي ونا بنيك براحه وهيا مش مبطله بوس واحضان فيا وبدقيت تيطلع بصتها اه اه اه اه. اه اه اه. ونا بدقت انيك جامد شويه ومستمتع ونيك وبوس فيها ورفع رجليها ونيك في كسها جامد وهيا بدقيت تصوت وبتترعش جامد وتتنفض ونا نزلت رجلها وحضنتها جامد ونيك جامد فيها ونا حضنها وهيا اه اه اه وتصوت ونا مستمتع بالنيك في كسها الديق ده. ورحت قلبها علي بطنها ورفعت كسها بمخده ودخلتو في كسها ونا نايم علي ضهرها وشغال نيك وبوس في رقبتها وعت انيك جامد لحد مجيت اجيب طلعت زبري وجبت غرقت ضهرها ونزلت جنبها ونمت صحيت الصبح ملقتش حد جنبي ونا نايم لوحدي ملط صحيت اخت دش ولبست وفطرت وبفوق تلفوني رن مرات عمي . بترن عليه ............
قصه جميله مستني الاجزاء التانيه
 
انت نسيتنى العربى ياريت تبقى تدقق فى الاملاء
 
قصة حلوة بس فالأخير تسرعت في سرد الأحداث
من المستحسن في الأجزاء القادمة السرد مع بعض التفاصيل
في المجمل قصة حلوة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%