NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M

Man35

ضيف
انا بحب واحدة و مش عارفة إنى بحبها و بموت فيها هى كانت زميلتى فى الدراسة من زمان بس دخلت معهد تمريض و أنا فى طب أسنان ف من رايكم إنى أحاول أتقدملها و كده ولا دى خطوة غلط عشان كليتها مش كبيرة و لازم تكون كلية حلوة
رغم إنى بحبها جدا و بموت فيها و مش قادر أتخيلها لحد غيرى

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، JOUL و نيك في طيز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب واحدة و مش عارفة إنى بحبها و بموت فيها هى كانت زميلتى فى الدراسة من زمان بس دخلت معهد تمريض و أنا فى طب أسنان ف من رايكم إنى أحاول أتقدملها و كده ولا دى خطوة غلط عشان كليتها مش كبيرة و لازم تكون كلية حلوة
ايه الي دخل الكليه في الجواز هوة انتا هتروح تتجوز الكليه بتعتها ولو انتا بتحبها وشيفها تبقى مراتك ومعاك رقمها أو حاجه تتواصل معها كلمها بين ليها اهتمامك وبعد كدا قولها إن انتا عايز تتجوزها

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، فكرى و مرحب
هي صعبانه عليا من مجرد العقليه الي تخليك تفكر ف حد بكليته ،، حبيبي حتي لو ف ثروة سمكيه اي علاقته بيها

• عجبني
التفاعلات: joba_sniper, زهايمر, Hazem Mohamed 18 و شخص آخر
هي صعبانه عليا من مجرد العقليه الي تخليك تفكر ف حد بكليته ،، حبيبي حتي لو ف ثروة سمكيه اي علاقته بيها
لو طيزك اللى فى الصورة تبقى اجمل طيز فى الدنيا .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: joba_sniper، زهايمر و مدام بنوتي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: joba_sniper، زهايمر و فكرى
اتصل بها وبلغها حبك وانك تريدها زوجة لك . وانصحك بالصبر حتى تتخرج دكتور اسنان .

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • عجبني
التفاعلات: joba_sniper و زهايمر
ما تروحلهاش لانك ماتستهلهاش ودا ليه لان حضرتك علقت شئ بتحبه بأمر مادي دنيوي تافهه وبدكا هتعيش معاها في قرف فبلاش

• عجبني
التفاعلات: زهايمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%