NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

yousef1981

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل لما أقول لحد أنا مهندس يقولي مبحبهمش طيب ليه هو أنا بكلمك عن فاكهة الكاكا مثلاً ما علينا 😂😂😂
عارفين عمنا شاعر العامية سيد **** واحد من أهم من أنجبت مصر في شعر العامية دا كفاية تتر ليالي الحلمية لو مكنش عمل غيره كان هيبقي كفايه عليه ..
خاصة مقطع|
ما تسرسبيش يا سنيننا من بين ايديناولا تنتهيش ده احنا يا دوب ابتديناواللى له أول بكرة حيبان له آخروبكرة تفرج مهما ضاقت علينااااا

حقيقي يعادل دواوين شعر كاملة
أهو عمنا ده بقي كان مهندس تخيل 🤦

هتكلم عن نفسي بفضفضة|
بتابع المنتدي ده من سنين من أيام المنتدي القديم من جانب واحد (أقصد مكنش ليا أكونت ونفسي أعرف إزاي أضيف نسوانجي قديم جنب الأكونت بتاعي)

قرأت الكثير والكثير أعتبرت نفسي صديق لكتاب لا أعرفهم لمجرد أعجابي بكتابتهم وكنت بكتب تعليقات تحت أي أسم والسلام مؤخراً إدارة المنتدي منعت ده وبالتالي وحباً في متابعة بعض الكتاب عملت أكونت بداية ٢٠٢٤ ..

بعتبر المنتدي وكأنه حفلة تنكرية بنقابل بعض نقضي أوقات لطيفة مهما كانت إنتمائتنا أو توجهتنا ..
مش بكذب ولا بوجه لحد إساءه (في جزء من شخصيتي وراء **** متنكر) لكن ما غير ذلك فيه وضوح ..
أتمني نكتفي بالتنكر الخاص بشخصيتنا ونقضي وقت لطيف من غير كذب أو مهاجمة بعض أو التعالي علي بعض .. خلينا نعيش داخل حفلتنا دون إنقطاع
كل جميل ..

خلينا نعرف بعض بهدوء وبساطة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Any name، Medoz07 و Life Arch
تقريباً حتلاقي هنا نقابة المهندسين كلها 😅

• حبيته
التفاعلات: yousef1981
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريباً حتلاقي هنا نقابة المهندسين كلها 😅
إذا فهي الحرب يا ريتشارد نعلنها علي كل اللي هيقول
مبحبهمش 😂😂😂