NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال أطوار التغير لنضج التفكير وتحديد الهوية | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 5/6/2022

شابو بجد واحلا حاجه انك عملت التحذير بتاع الجن

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين و فارس العنتيل المفتري 112
حلو جدا وشيقه ومكان اهتمام لان الممنوع مرغوب انا موافق ابقى الشخص التانى عشان خاطر تستمر وهقولك معلوماتى الحقيقيه عشان ادعمك
انا دكتور اسوانى اسمى ميشو ٢٢ سنه وعايش فى القاهره فى الهضبه الوسطى المقطم صيدلى ومدير شيفت فى صيدليه رغم صغر سنى بس انا شغوف بالطب عموما طولى ١٩٢سم ووزنى حوالى ٩٣ قمحاوى اللون وشعرى طويل واكرت زى اتش دبور بس اقصر سيكا

شابو بجد واحلا حاجه انك عملت التحذير بتاع الجن
كان لازم منه عشان محدش يحاول يقلد أو يحب المواضيع دي من القصه ويتعمق فيهاا ويندم بعد كدا

• عجبني
التفاعلات: Le loup
حلو جدا وشيقه ومكان اهتمام لان الممنوع مرغوب انا موافق ابقى الشخص التانى عشان خاطر تستمر وهقولك معلوماتى الحقيقيه عشان ادعمك
انا دكتور اسوانى اسمى ميشو ٢٢ سنه وعايش فى القاهره فى الهضبه الوسطى المقطم صيدلى ومدير شيفت فى صيدليه رغم صغر سنى بس انا شغوف بالطب عموما طولى ١٩٢سم ووزنى حوالى ٩٣ قمحاوى اللون وشعرى طويل واكرت زى اتش دبور بس اقصر سيكا
تمام يا دكتور ميشو شكرا علي مرورك الجميل وشكرا اكتر علي قبولك انك تبقي فرد من القصه

• حبيته
التفاعلات: دكتور اسوانى
  • عجبني
التفاعلات: فارس العنتيل المفتري 112
جزاء كل يوم

• عجبني
هوا يعتبر الجزء دا ربع جزء فا بالتاكيد هيبقا افضل انو يكون جزء كل3ايام بس يكون طويل ونستمتع بيه اكتر

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فارس العنتيل المفتري 112 و دكتور اسوانى
هوا يعتبر الجزء دا ربع جزء فا بالتاكيد هيبقا افضل انو يكون جزء كل3ايام بس يكون طويل ونستمتع بيه اكتر
تمام

• عجبني
التفاعلات: Vėʼnºm
بصو يا جماعه عشان الناس الي بتطلب اني اضيف لواط في القصه انا معنديش ميول شاذ ومبعرفش اكتب لواط ولا دياثه ف القصه دي قصه جنس سادي + تشويق واثاره يعني انا مش هعرف اعمل فيهاا غير الحجتين دول فلو حضرتكو مش موافقين علي كدا يبقا اوقف كتابه لحد كدا

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
بصو يا جماعه عشان الناس الي بتطلب اني اضيف لواط في القصه انا معنديش ميول شاذ ومبعرفش اكتب لواط ولا دياثه ف القصه دي قصه جنس سادي + تشويق واثاره يعني انا مش هعرف اعمل فيهاا غير الحجتين دول فلو حضرتكو مش موافقين علي كدا يبقا اوقف كتابه لحد كدا
مش هتعرف ترضي كل الازواق اعمل الى هتعرف تبدع فيه

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين و فارس العنتيل المفتري 112
كما قصهتك زي ما هي موجوده في عقلك انت اللي عايز يكمل قراءه يكمل و اللي مش عجبو براحتو

• عجبني
  • عجبني
ايه يسطا فينك

• عجبني
تم اضافة الجزء السادس

• عجبني
جميله استمر

• عجبني