NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش أسماء الرجولة وأسماء الأنوثة

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أحبابي نفضفض في مسألة اختيار الأسماء ، مثلا يتكرر اسم فحل ، عنتيل ، نييّك ، كُس ، طيز أو طياز ، الممحون ، الممحونة. ... الخ
ماذا يشعر الشخص عندما يعطي نفسه عنواناً سكسياً ، هل يريد أن يثبت للمنتدى أنه خارق ؟ هل الحقيقة هكذا ؟ أم لأنه في موقع سكسي يختار هذا الاسم ؟
أم يشعر بحرية حرمها منه الواقع ، أم الكبت الجنسي ؟ أريد مناقشتكم في هذا الأمر ، عبر عن رأيك أو رأيكي وتحياتي

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و غريب عن العالم
الاجابه كل ما سبق ومع اختلاف الشخص يختلف السبب
بس خلينا نتفق ان اغلب الاسماء دى بتبقا صفات وهميه
وبعيده تماما عن حقيقة الشخص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كسك متعتى, غريب عن العالم, الوزيرر و شخص آخر
الاجابه كل ما سبق ومع اختلاف الشخص يختلف السبب
بس خلينا نتفق ان اغلب الاسماء دى بتبقا صفات وهميه
وبعيده تماما عن حقيقة الشخص
برافو عليكي 👏

انا رأيي أن مش لازم اكتب الاسم بأي رمز جنسي فيها ايه لما اكتب اسمي انا أو اي اسم مستعار تاني لكن الصفات الجنسيه دي انا عارف امكانياتي ايه مش لازم الناس كلها تعرف اني زبير اوووي يعني وفاشخ السمكه وطيزها لما تبقي معايا الشريكه اللي هاتمتع وامتعها معايا تبقي هي اللي تحكم وتقول بقي

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر
انا رأيي أن مش لازم اكتب الاسم بأي رمز جنسي فيها ايه لما اكتب اسمي انا أو اي اسم مستعار تاني لكن الصفات الجنسيه دي انا عارف امكانياتي ايه مش لازم الناس كلها تعرف اني زبير اوووي يعني وفاشخ السمكه وطيزها لما تبقي معايا الشريكه اللي هاتمتع وامتعها معايا تبقي هي اللي تحكم وتقول بقي
انتا كدا بتفكر بمخك 😂 في ناس تانيه بتفكر بطيزها

• بيضحكني
التفاعلات: Mo ali
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصدك بيفكروا ببتاعهم 😂
يعم دا لو بيفكرو ببتاعهم ع الأقل كان في حاجه واحده حصلت صح إنما دول بيفكرو بطيازهم

• بيضحكني
التفاعلات: Mo ali
اسماء وهميه فقط لاغير
وبقرف منهم جدا بحسهم مش بنئدمين أساسا

• بيضحكني
  • عجبني
هبل +عبط +بلاهه

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
يعم سيب كل واحد يعبر علي الي مش عارف يعملو برا
يعبر بالي نفسو فيه بس مش كدا ما أغلبنا زيهم وممكن قدرتنا الجنسيه أعلا منهم بس ميقرفوناش

كلها عامل حوارات
كلها علي ابطال

عليا الطلاق كله بيكذب
عليا الطلاق شقلب وتقلب

علي راي المغني العالمي كزبره

للاث
أحبابي نفضفض في مسألة اختيار الأسماء ، مثلا يتكرر اسم فحل ، عنتيل ، نييّك ، كُس ، طيز أو طياز ، الممحون ، الممحونة. ... الخ
ماذا يشعر الشخص عندما يعطي نفسه عنواناً سكسياً ، هل يريد أن يثبت للمنتدى أنه خارق ؟ هل الحقيقة هكذا ؟ أم لأنه في موقع سكسي يختار هذا الاسم ؟
أم يشعر بحرية حرمها منه الواقع ، أم الكبت الجنسي ؟ أريد مناقشتكم في هذا الأمر ، عبر عن رأيك أو رأيكي وتحياتي
للاثارة وكسر المعتاد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%