NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكدبش عليك انا جاتلي افكار للقصة بس مش كتير يعني ممكن اربع اجزاء بالكتير
بص هو أنا بتجيلى أفكار للقصة اللى بكتبها و يمكن مش كتير بس أنا عارف أن الكلمة هتجيب كلمة و هكذا فلما هبدأ فى فكرة هلاقى الباقى جاى و مهم أنك تسيب خيالك يهرب براحته و تخيل أنك بتشوف المشاهد قدامك وقتها أظن هتقدر تلاقى الدنيا أسهل و ممكن كمان تدخل مواقف عشتها أو مواقف كان نفسك تعيشها , واحدة كان نفسك فيها و مطولتهاش مثلا واحدة طولتها و عملت واحد بشكل بس كان نفسك بعده يحصل و يحصل و هكذا و أنتا راجل موهوب و مش هتغلب

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
بص هو أنا بتجيلى أفكار للقصة اللى بكتبها و يمكن مش كتير بس أنا عارف أن الكلمة هتجيب كلمة و هكذا فلما هبدأ فى فكرة هلاقى الباقى جاى و مهم أنك تسيب خيالك يهرب براحته و تخيل أنك بتشوف المشاهد قدامك وقتها أظن هتقدر تلاقى الدنيا أسهل و ممكن كمان تدخل مواقف عشتها أو مواقف كان نفسك تعيشها , واحدة كان نفسك فيها و مطولتهاش مثلا واحدة طولتها و عملت واحد بشكل بس كان نفسك بعده يحصل و يحصل و هكذا و أنتا راجل موهوب و مش هتغلب
طيب انت ايه الافكار اللي عندك يمكن تكون نفس افكاري

بتاع أنابيب

• عجبني
  • عجبني
لا هي كانت على المنتدى

القديم مش عارف موجودة على ده ولا لا
محتاج اقراء القصة انا بحثت عن الأسم ولقيت اكتر من قصة بنفس العنوان لكن لا اعرف اي منها تقصد

اكتب عن اخوات مراتي

• عجبني
طيب انت ايه الافكار اللي عندك يمكن تكون نفس افكاري
أنا أفكارى كلها واخدها زى ما قلت لك مواقف فى حياتى حصلت و مواقف كنت عايزها تحصل و رغباتى اللى عايزها

• عجبني
أنا أفكارى كلها واخدها زى ما قلت لك مواقف فى حياتى حصلت و مواقف كنت عايزها تحصل و رغباتى اللى عايزها
طيب انت مكتبتش قصة ليه؟

• عجبني
التفاعلات: fucker one
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب انت مكتبتش قصة ليه؟
بكتبها بس عندى الاول لحد ما اكلمها و بعد كده أنشرها هنا علشان الاجزاء تبقا مواعيدها مظبوطة لأنى مشغول شوية فمش بقدر أكتب بشكل مكثف فمش عايز أنشر جزء كل سنة , مش معقول أعمل الحاجة اللى بكره كاتبين القصص بيعملوها :ROFLMAO:

• أتفق
بكتبها بس عندى الاول لحد ما اكلمها و بعد كده أنشرها هنا علشان الاجزاء تبقا مواعيدها مظبوطة لأنى مشغول شوية فمش بقدر أكتب بشكل مكثف فمش عايز أنشر جزء كل سنة , مش معقول أعمل الحاجة اللى بكره كاتبين القصص بيعملوها :ROFLMAO:
اتفق يا رايق

• عجبني
التفاعلات: fucker one
لا نعلم ظروف كل كاتب
فى قصص فى المنتدى عدى عليها اكتر من سنه و مكملتش يعنى اخر تعديل كان من اكتر من سنه
ده من كترهم ممكن يتعمل مسبقه و نسميها احسن تكمله يعنى الناس الى بتكتب قصص تاخد قصه تكلها و نشوف احسن واحد كمل القصه

قصة فنتازيا الدياثه قصه حلوه اوى ياريت تكملها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%