NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء الاخير في منتهى الروووووعه والإبداع
عاشت ايدك يا برنس

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
يسطا اي الجزء دا يسطا... هااا اي الجزء دا... انا عايز اشوفك قدامي دلوقتي... دا انا هفضلي غل سنين فاتت فيك... اي يسطا الجزء اللي جاي من اعماق الألم دا انا وانا بقرأ الجزء كنت بحس بنغزة فصدري وزعلي يمكن من زعل بطل القصة... انا عايز اكسر اي حاجة قدامي دلوقتي ومخنوق واتقفلت الصراحه الصراحه عليل وشكلي مش هقدر انام من الخنقة **** لا يسامحك عاللي عملته فيا.. بقى دة جزء تكتبه يسطا!! انا عارف ان مش كل حاجه وردي وان الدنيا مليانة غدر وقساوة زي كدا وانا شوفت غدر كتيير بس يسطا انا بحب القصة وبستناها كل يوم.. تقوم تبوظلي العلاقه اللي كنت بحبها فالقصة وبحب القصة عشانها اصلا!!! ياخي **** يسامحك ياخي، ياخي **** يسامحك قفلتني... انا هقفل دلوقتي وهحاول انام بس اتمنى منك لحد بكرا تكون الف جزء اخير فيه نهاية سعيده تختملي بيه القصة عشان انا مهما قريت القصة بعد كدا لا يمكن اني اعدي عالجزء التاسع دا ابدا لأنك للأسف عند لما ابدعت ابدعت فال الخيانة... **** يسامحك

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Hayde و الباحـــث
بقى يسطا الجزء ده لعيوني؟!! دا انت خزقت عيوني يسطا انا جالي صداع

• بيضحكني
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: Hayde، Mazagangy_masr و الباحـــث
الجزء التاسع روعه كمل الباقي متخرش علينه

• عجبني
يسطا اي الجزء دا يسطا... هااا اي الجزء دا... انا عايز اشوفك قدامي دلوقتي... دا انا هفضلي غل سنين فاتت فيك... اي يسطا الجزء اللي جاي من اعماق الألم دا انا وانا بقرأ الجزء كنت بحس بنغزة فصدري وزعلي يمكن من زعل بطل القصة... انا عايز اكسر اي حاجة قدامي دلوقتي ومخنوق واتقفلت الصراحه الصراحه عليل وشكلي مش هقدر انام من الخنقة ** لا يسامحك عاللي عملته فيا.. بقى دة جزء تكتبه يسطا!! انا عارف ان مش كل حاجه وردي وان الدنيا مليانة غدر وقساوة زي كدا وانا شوفت غدر كتيير بس يسطا انا بحب القصة وبستناها كل يوم.. تقوم تبوظلي العلاقه اللي كنت بحبها فالقصة وبحب القصة عشانها اصلا!!! ياخي ** يسامحك ياخي، ياخي ** يسامحك قفلتني... انا هقفل دلوقتي وهحاول انام بس اتمنى منك لحد بكرا تكون الف جزء اخير فيه نهاية سعيده تختملي بيه القصة عشان انا مهما قريت القصة بعد كدا لا يمكن اني اعدي عالجزء التاسع دا ابدا لأنك للأسف عند لما ابدعت ابدعت فال الخيانة... ** يسامحك

• عجبني
الجزء ده حبكت القصة وسياغ الدراما

• عجبني
يسطا اي الجزء دا يسطا... هااا اي الجزء دا... انا عايز اشوفك قدامي دلوقتي... دا انا هفضلي غل سنين فاتت فيك... اي يسطا الجزء اللي جاي من اعماق الألم دا انا وانا بقرأ الجزء كنت بحس بنغزة فصدري وزعلي يمكن من زعل بطل القصة... انا عايز اكسر اي حاجة قدامي دلوقتي ومخنوق واتقفلت الصراحه الصراحه عليل وشكلي مش هقدر انام من الخنقة ** لا يسامحك عاللي عملته فيا.. بقى دة جزء تكتبه يسطا!! انا عارف ان مش كل حاجه وردي وان الدنيا مليانة غدر وقساوة زي كدا وانا شوفت غدر كتيير بس يسطا انا بحب القصة وبستناها كل يوم.. تقوم تبوظلي العلاقه اللي كنت بحبها فالقصة وبحب القصة عشانها اصلا!!! ياخي ** يسامحك ياخي، ياخي ** يسامحك قفلتني... انا هقفل دلوقتي وهحاول انام بس اتمنى منك لحد بكرا تكون الف جزء اخير فيه نهاية سعيده تختملي بيه القصة عشان انا مهما قريت القصة بعد كدا لا يمكن اني اعدي عالجزء التاسع دا ابدا لأنك للأسف عند لما ابدعت ابدعت فال الخيانة... ** يسامحك
اتمنى تصبر شويا.. القصة لم تكتمل بعد.. وفيها مفاجئات..متخلنيش احرقها ارجوك.. لاني محبش ازعلك او ازعل اي واخد من قرائي العزيزين على قلبي.. اصبر عليا شويا بس. 🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hayde، Mazagangy_masr و يوليوس قيصر
بقى يسطا الجزء ده لعيوني؟!! دا انت خزقت عيوني يسطا انا جالي صداع
اعتذر منك جدا.. سلامة عيونك وعيون كل قاريء عزيز علية.. استسمحكم وارجوكم تصبروا عليا شويا .. لحد ما القصة تنتهي.. لا يوال بقية.. ومفاجئات غير متوقعة.. سامحوني 🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و يوليوس قيصر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الاخير في منتهى الروووووعه والإبداع
عاشت ايدك يا برنس
شكرا لتعليقك الجميل.. اوعدكم بنهاية ترقى لطموحاتكم 🌹

• عجبني
التفاعلات: Hayde و hasanabd
قصة جميلة ، أستمر ❤️

• عجبني
انا مش عارف اقولك اي الصراحه بس يسطا انا اسف عاللي كتبته امبارح لأن اللي كتبته مش نقد ولا يرقى ليه اصلا وكتبته وانا فوقت غضب ف ارجو انك تسامحني ان لهجتي ضايقتك شوية بس انا رغم اللي كتبته ف انا كتبته و كلي عشم طبعا... بس الصراحه ان جيت للحق هو جزء يغيظ الصراحه 😂😂😂بس تسلم اديك ما قصرت ولله ما قصرت 😂🖤✨

• حبيته
  • عجبني
انا مش عارف اقولك اي الصراحه بس يسطا انا اسف عاللي كتبته امبارح لأن اللي كتبته مش نقد ولا يرقى ليه اصلا وكتبته وانا فوقت غضب ف ارجو انك تسامحني ان لهجتي ضايقتك شوية بس انا رغم اللي كتبته ف انا كتبته و كلي عشم طبعا... بس الصراحه ان جيت للحق هو جزء يغيظ الصراحه 😂😂😂بس تسلم اديك ما قصرت ولله ما قصرت 😂🖤✨
ولا يهمك.. ولا فيه زعل ابدا.. بالعكس.. غضبك وتفاعلك دليل على ان القصة لمست قلبك.. واثرت قي مشاعرك.. واقولها بكل تواضع ان هذا يعتبر نجاح لي.. لاني جعلت قرائي الأعزاءيتفاعلون مع القصة ومع أبطالها وكانها واقع يرونه ويعيشوه.. فشكرا لكل كلمة حلوة او حتى غاضبة 😄 قلتوها بحقي.. فانتم على رأسي من فوق..

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و يوليوس قيصر
ولا يهمك.. ولا فيه زعل ابدا.. بالعكس.. غضبك وتفاعلك دليل على ان القصة لمست قلبك.. واثرت قي مشاعرك.. واقولها بكل تواضع ان هذا يعتبر نجاح لي.. لاني جعلت قرائي الأعزاءيتفاعلون مع القصة ومع أبطالها وكانها واقع يرونه ويعيشوه.. فشكرا لكل كلمة حلوة او حتى غاضبة 😄 قلتوها بحقي.. فانتم على رأسي من فوق..
الجزء التاسع عجبني جداً جداً جداً و باين التعب اللي فيه
اتأثرت جامد بالمشهد الاخير بس هيبقا خازوق جامد لو طلعت مش خاينه
مستني الجزء العاشر بفارغ الصبر
سؤال ع الماشي .. هل العاشر الاخير ولا لسة في تاني ؟؟

• عجبني
تسلم ايدك شهادة حق الواحد حاسس انو بيتابع فيلم روعة ومثير ودراما مش قصة انت بتخلي الواحد متفاعل مع القصة بشكل رهيب

• عجبني
انا فعلا القصة لمست قلبي وحبيتها جدا وعلى الرغم من ان الجزء التاسع هيبقى نقطة سودة فالقصة بالنسبالي الا اني اعترف انك ابدعت فيه الصراحه وحبكته تحبيكة ممتازة ف برافو يسطا ومن نجاح لنجاح فجميع قصصك القادمة إن شاء **** ♥

• عجبني
  • حبيته
مأعتقدش انه يكون الاخير...ممكن تخلص على 11او12جزء

• عجبني
التفاعلات: Hayde، الباحـــث و DOCTOR AMR
للملاحظة: انا في قرأتي للمشهد الاخير حسيت اني بتفرج على مشهد درامي تلفزيوني من كتر الابداع اللي فيه وتأثرت جدا بيه و دا شي مش سهل خالص الصراحه... كل التقدير يسطا عالمجهود اللي بتبزله فالقصة... بس بقولك ايه... مش شايف ان تاريخ 1يوليو تاريخ حلو عشان تنهي فيه القصة؟ 😉😂😂😂

• عجبني
شكرا لكلامك الحلو.. وسعيد ان القصة عجبتك.. واحب اطمنك ان القصة لا تقل عن 12 جزء..

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و DOCTOR AMR
شكرا لكلامك الحلو.. وسعيد ان القصة عجبتك.. واحب اطمنك ان القصة لا تقل عن 12 جزء..
القصة دي بقت من القصص المفضلة بالنسبة ليا 🔥

• عجبني
الجديد امته

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%