NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو علاقه كويسه وبتتكيفي روحي خدي النتي عايزاه بمزاج

• حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: حسن٩٤ و zober sheded
  • بيضحكني
مهو طالما قدر ع فرس ده ومتكافئة ليه لا روحي أدلي ودلعيه وانتي كسبانه😍
هو برضو عصب صعيدي
بس دا كان من ٥ سنين مش عارفة دلوقتي ايه الأحوال

• بيضحكني
التفاعلات: zober sheded
بصي يا نفرتيتي واضح انه فحل وبيفهم ومتعك وانت برضه مبسوطه منه ول حتي فات ١٠ سنوات ولسه في اشتياق وقوة ايه المانع بالعكس هيكون اقاء اكثر لهيبا واحتفاظه بالصوره وارسالها وهو صعيدي وكبير وراجل يقول حاجات كتير فيه مقدره فيك والست محتاجه ايه تاني في العلاقه .. ومش شرط اول لقاء يبقي علاقه كامله شوفي مايته وامني نفسك كانه اول date تاني وانت خبره وهتفهمي ثم تقرري رغم متاكد ستستمعي في كل الاحوال

• حبيته
1535021568528
حمايا بعت لي الصورة دي حالا ..وبيفكرني بشهور العدة بعد جوزي ما أتوفى وهو ابتدا ينكني .. وعاوزني اروح له
أروح والا اي رأيكم
هههه اسالي اللي بيشتاق عاوز ولا اكتفي ولا عاوز روح جديدة

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فاهمة
يعني كسك مشتاق لمتعته ولا عاوزة تجربي حد جديد ولا الخوف من ايه انك تروحيلة بس واضح انك ذكراكي لا تنسي ممكن المرحوم يصحي من كتر الاشتياق

يعني كسك مشتاق لمتعته ولا عاوزة تجربي حد جديد ولا الخوف من ايه انك تروحيلة بس واضح انك ذكراكي لا تنسي ممكن المرحوم يصحي من كتر الاشتياق
مش اول مرة ينكني

المرواح هيجيب همه؟

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
لا فيما قبل ساعة العده كان بيجيب همه ولا بيفي بالغرض ولا عالفاضي
لا كاااان كارثة بلدووورز وعنييييف ضرب وقرص وشرمطة

1535021568528
حمايا بعت لي الصورة دي حالا ..وبيفكرني بشهور العدة بعد جوزي ما أتوفى وهو ابتدا ينكني .. وعاوزني اروح له
أروح والا اي رأيكم
بقى انتي يا لبوة اللي بتسالينا .. دا احنا بنتعلم من لبونتك 😂😂😂 لو يجي منه يروحي و اهو تمتعي كسك شويه .. لو جايب اخره روحي بردوا واهو تجبري بخاطره و بعدين تعالي عندي انا اريحك 😂

• بيضحكني
بقى انتي يا لبوة اللي بتسالينا .. دا احنا بنتعلم من لبونتك 😂😂😂 لو يجي منه يروحي و اهو تمتعي كسك شويه .. لو جايب اخره روحي بردوا واهو تجبري بخاطره و بعدين تعالي عندي انا اريحك 😂
تصدق فكرة

• بيضحكني
التفاعلات: الزبراااوي
بس في طلب بقا بما انك شاركتينا الموضوع 👀😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%