NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamed please

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعه انا اول مره اتكلم هنا
الموضوع بختاصر أخت مراتي علاقتي بيها كانت زي اختي وبتفضفض معايا ولو معاها مشكله كونت بحلها وكانت بتكلمني كتير جداا عن مشاكلها ف مره كلمتني قلتلي ف حد بيهدها بصور وحاجات ليها المهم انا كلمت الشخص ده ومسحت الحاجه من غير نشوفها ولا اعرف صور اي بعد فتره حسيت انها اتغيرت معايا أو في حاجه غلط حصلت معرفش المهم دخلت كلمتها ازيك اخبارك واتكلمنا شويه المهم طلبت منها صور حلوه ابعتها لحد بعتتلي صور بوس واحضان وتقفش وكلام من ده انا بصراحه عجبتني الصور قلتلها لو في اكتر ابعتي بعتتلي استيكر سكس أوضاع وفديو سكس كل ده عادي لحد محصل مشكله والفيس بتعها اتسرق انا شغال مهندس برمجيات وعندي خبره ف مجال الفيس بوك وبعرف اخترق وافتح حسابات المهم فتحت الحساب الي هو المفروض اتسرق منها لقيت محادثات سكس شات وبعته صورها ملط وبترقص وحاجه كده اخر هيجان من ساعات مشوفتها وطلبه معايا انيكها ومش عارف اجبها ازي هي بتكلمني وفي بينا كلام من غير كسوف بس هي بنت وسخه ممكن تعملي حوار لو حد يعرف طريقه يقولي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: P. C. R، Saul Goodman و Omaaar
من كلامك ان الكلام ما بينكم عادي
اتكلم عادي معاها وقولها ع فكره انا شوفتك وانتي بترقصي رقصك حلو جدا. خلينا اصدقاء واحكيلي كل حاجه واتكلم كتير معاها هتيجي. وسطبك من حتة انها وسخة دي مدام مطمنه ليك اعمل اللي انت عاوزه

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
ماش معك صور خلاص الموضع سهال خلاص

مش حوار ولا حاجه انت أولي من الغريب😂 انت أمن نفسك بصورها ولمحلها

طالما الكلام عادى فاتحها وشوف ردها ايه وفهمها انك ستر وغطا وسرها فى بير معاك

بص لو قلقان فكك منها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما الكلام عادى فاتحها وشوف ردها ايه وفهمها انك ستر وغطا وسرها فى بير معاك
انا لمحت بس هي عاوذني اتكلم مباشر وانا مش عاوذ المباشر علشان رد الفعل بس

من كلامك ان الكلام ما بينكم عادي
اتكلم عادي معاها وقولها ع فكره انا شوفتك وانتي بترقصي رقصك حلو جدا. خلينا اصدقاء واحكيلي كل حاجه واتكلم كتير معاها هتيجي. وسطبك من حتة انها وسخة دي مدام مطمنه ليك اعمل اللي انت عاوزه
مش عاوذ يبقا مباشر فاهم علشان هي بتقولي انها شرموطه بس مش هينفع معايا بتقولها بطريقه غير مباشره بردو

واجها بالموضوع كله واقولها ينفع كده وهات الكلام على انك بتعنفها واللى انت هطلق اختها وهعملكوا فضيحة . وواحدة واحدة تهدى الرتم ده على حسب رد فعلها لو كانت خايفة وكمل بقا انت الباقى وشغل دماغك .. وعيش يا برنس😂

واجها بالموضوع كله واقولها ينفع كده وهات الكلام على انك بتعنفها واللى انت هطلق اختها وهعملكوا فضيحة . وواحدة واحدة تهدى الرتم ده على حسب رد فعلها لو كانت خايفة وكمل بقا انت الباقى وشغل دماغك .. وعيش يا برنس😂
هحاول

• عجبني
التفاعلات: adam 2033
الستات محدش بيعرف يضحك عليها هى ممكن تكون بتعمل علاقة مع اى حد بس انت مجتش فى بالها مهمتك انك تخليها تطمنلك على قد ما تقدر لحد ما تحس ان مفيش خوف منك وخليك كتوم معاها اوى وبعدها الحكاية هتيجى لوحدها

• عجبني
التفاعلات: Mohamed please
فكر شعور زوجتك وكسرتها لو عرفت ان زوجها بيخونها مع اختها... تخيل فقط نفس الاحساس لو مراتك خانتك مع اخوك
لا تدمر انسانة بريئة لمجرد اشباع نزوة عابرة

• عجبني
التفاعلات: Mohamed please

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%