NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة أخت مراتي وأخت جوزها | السلسلة الثانية | (10) أجزاء

كان بإمكانك الابلاغ،إما في الموضوع المختص، أو بالتبليغ مباشرة

اعتذر لك أن كان هذا ما احزنك، لكن ليس بيدي أن أبحث يوميا في عشرات الآلاف من القصص 😅🧐
ليه اخى ابه الحصل القصه رائعه و حرام تقف كده و يا ريت يكون خير
 
هو مش لاقى الاجزء الاخرى او يمكن وراه اشغال
 
  • عجبني
التفاعلات: hshs75
شوف يا محترم القصه حلوة و يا ريت تكمل الأجزاء
لو كل كلب عوي القيته حجر لصبح الحجر بدينار
لازم متشغلش باللك للمنتقد لأنه هو مش وراه حاجه غير الانتقاد
تحياتي لك واتمني لك التوفيق
 
اولا أنا بعتزر عن الغياب الكبير في نشر السلسلة الثانية من قصة اخت مراتي واخت جوزها .
ندخل في الاحداث بعد ما نزلنا أنا ورضا من الشقة بعد ما عملت دخلة علي السرير بتاعي ودخلت علي رضا علي سريري قبل اختها ونكتها النيكة التمام نزلنا وانا رحت الكوافير وهي راحت علي البيت وبعد ماظبت حلقة وروشنة عريس بقي خت مراتي وروحنا علي الكورنيش بعد الفرح
وبعدها رحنا علي الشقة غيرنا الفستان والبدلة ونزلت ركبنا العربية وطلعنا علي الشالية في الغردقة وانا هناك جالي تليفون من رقم غريب ورسالة علي الواتس وصورة اندر مكتوب علية عايزة اتناك من زبرك والرقم مش اون لين استغربت رنت غير متاح ورسالة تانية جات تاني وفيها المرة دي فديو بفتحها لقيت واحدة بتلعب في كسها وطيزها وبتقولي بصوتها بس مش واضح عايزة افتح خرم طيز وتعشرني وتملني لبن في كسي وطيزي وتخليني اجيب بيبي من لبنك .اتصلت بسرعة مافيش رد استغربت اوي اوي اتصلت علي رضا اخبارك بتقولي انتا فين بقولها في الهول ومراتك فين في الغرفة نايمة بتقولي وإنتا مش نايم عندهالية بقولها وحشتني راحت ضحكة وبتقولي وكسي وحشة زبك الطيز بتنادي علية هي كمان بقولها ماتيجي نعمل واحد علي الكام بتقولي اة ياحبيبي انتا تسخن وتروح تنام علي مراتك وانا هسخن وضرب مع نفسي بعبصة ولعب في كسي وطيزي لاء يا ميدو روح لمراتك لقيت إشعار رسالة فتحت لقيتها رقصة نار وطيز وبزاز ملوعة سخنت منها اوي رحت بعتها لرضا بتقولي احة مين دي بقولها ولا عارف مين بعتالي فديو بتقولي بس طيزها جامدة وكسها جامد احة أنا سخنت عليها انتا بقي هتعمل أية بقولها وانا عارف هي مين اصلا لقيت رضا بعتلي فديو كول فتحت وانا اصلا كنت اتمشيت ورحت علي البسين لقتها قلعة ملط وفتحة رجلها وبتقولي حبيبي يطلب وانا اعمل عالطول تحب تشوف كسي ولا وانا برقص ولا اية يالة اصلي مستعجلة اوي اوي
وراحت مشغلها رقص وانا بتفرج علية وهجنن وزبري جايب اخر البوكسر وبيوجعني ولقيت اشعار حية بفديو نفضت لقيت فديو تاني نفضت رحت بقول لرضا وحشتيني بجد النيك معاكي متعة يابت انتي نار نار وهي بقت تتشرمط علي التليفون وفضلت تدخل صباعها في كسها وبقت شغالة تحسيس ونيك نار نار وانا اجننت وبقيت مولع نار رحت مصور زبري بتقولي بقولك أية أنا هقفل علشان جوزي شكله جة برة وقفلت وانا طلعت اشوف الاشعار لقيت فديو وهي حطة صباعها في كسها وكتبة اسمي علي صباعها أنا بعتلها علي الواتس مين انتي طيب وعايزة أية مني وجبتي رقمي منين وهي عمالة تبعت فديوهات مرة وصباعها في طيزها ومرةمسكة بزازها ومرة صباعها في كسها
بعتها فديو لزبري وقتلها علي الحقيقة تعالي انيكك ورحت بعته لقيتها بتتصل بيه كام فتحت الكام لقتها احة هوة انتي اذي كدة انتي انتي .......
وهنا ينتهي اول جذء وهنعرف الأحداث الا جاية بتقول أية واسف علي التاخير مرة تانية

الجزء الثاني

بعد طلب ناس كتير وارسال علي الميل الخاص قررت اني اكمل القصة بس لعيون حد غالي طلب اني اكملها ووعدة اني اكملها وبهدي الجذء دة لية
وقفنا في الجذء الا فات اني فتحت كام مع صاحبة الفديو الا مش عارف هي مين ومش شايف حتي وشها شايف بس بزاز وكس وجسم من غير وش بس جسم رهيب بزاز كبيرة والحلمة ربع عقلة صباع واحة علي دة كس كبير وتخين وكلة لحم تخيلو كدة معاية مرة بالجسم دة بزاز وكس وطيز زبري وقف نار وراحت قايمة علي السرير وبرضو ما فيش وش ولقتها راحت نايمة علي ظهرها وفتحت رجلها الاتنين ودخلت صبعها في كسها وهات بتلعب وانا بجنن أنا بشوف مرة بتلعب في كسها بقولها انتي مين تعالي وانا انيكك احسن ورحت ماسك زبري بايدي الاتنين هي راحت ضحكة وبتقولي هتشفني بس مش دلوقتي اصبر علشان تنيك بمزاج وراحت طلعت علي السرير وبقت ترقصلي رقص نار وانا زبري جاب السقف من رقصها والمنيكة بتعتها ولقتها لفت وجابت طيزها علي الكام وبقت ترقص بمنيكة اووووي اوووي وانا هجنن وزبري بقي جايب آخرة وراحت قاعدة علي السرير وفشخت نفسها وبقيت تلعب في كسها وتصرخ وتقولي ااااة اااااة وانا بتفرج وافتها راحت حطة صباع جوة طيزها وبقي واحد في الطيز وواحد في الكس وفضلت انيك نفسها وتصرج اووووي وتقول نيكي يا حمادة نيكني اوووي اوووي اااااة يا كسي نار كسي نار كسي نار وانا كنت هتجنن وبقيت بحرك ايدي علي زبري اوووي وبجنون وهي تقولي نيكني علشان خاطري دخل زبرك في كسي اوي دخلة اوي اووووي اديني اكتر اروع اوي بحب العنف اضرب زبرك طلعة من بقي اااااااااااااااة يا كسي بجيب بجيب بجيب وانا كنت هتجنن وعايز اركب عليها بجد اركب وانكها اوووف نيكني يا حمادة بقولها تعالي يا شرموطة وانا افشخ كسك فشخ تعالي بسرعة اااة ااااة وفضلت احك زبري جامد وهي عملت أيدها دائرة وتقولي سيب انتا أنا هعمل بايدي ولفت أيدها أمنها علي زبري وفضلت تضرب عشرة وهي نزلة بايدها التانية نيك في كسها بطريقة غريبة وتضرب كسها لدرجة انو احمر اوي وبقي نار وانا كنت هتجنن وادخل زبري في اي كس ورحت ماسك زبري وفضلت اضرب عشرة والحركة جامد لحد ما صرخت وهي بقت تصوت اةةةةةةة ااااة نكني اوووووي زبرك نار وانا بقولها الا بجيب ياشرموطة بجيب وهي كانتا بتجيب معاية وبقت تصرخ ناااار اااااة بجيب بجيب بجيب وغرقت نفسها وانا عملت ضرب عشرة جامد بس لقتها راحت قفلة الفديو وبقت غير متصل احة أنا لسة جسمي مولع وعايز شرموطة انيكها رحت متصل علي حبيبت قلبي رضا بقولها أنا تجنن وانيكك دلوقتي مليش فئة بتقولي طيب هوة نازل اتصل عليك تيجي قلت ليها أنا مستني في العربية وهي اتصلت وانا طالع رحت الصيدلية جبت فيجرة ليها ولية ودخلت ورحت قافل الباب وراية ورحت مسكها في الحيطة وقفلت بقي علي شفايفة وانا يقلعها الكلوت ورحت مطلع زبري وروعة جامد في كسها لدرجة أنها صوتت وراحت حطة أيدها علي بقها وانا بقيت ذي المجنون مش حاسس وعمال ارزع جامد اوي وهي راحت وخداني في حضنها وبقت تصرخ بصوت واطي جنب ودني وتقولي ااااة اةة اي اي اي براحة لاء جامد براحة اي اي جامد انتي حبيبي انتي اي اي اي استنا طيب براحة اااااااة يا كسي اااااة اااااي مالك بس هايج اوي كدة طيب نيك نيك اي اي ااااااااااااااااااااة هجيب اوووي ولقتها بتترعش وانا علشان كنت ضرب عشرة لسة ما جبتش وفضلت ارزع اوي ورحت نايم بيها علي الارض وزبري في كسها ورحت فضلت انيك اااوي ورحت مطلع زبري من كسها لقته مسكت في اوي وراحت مدخلة تاني وقفلت رجلها الاتنين علي زبري واول مرة تشتمني وتقولي نيكني يا كسمك أنا سمعت كدة اتخنقت ورحت مرزع زبري اجمد في كسها وهي بقت تصوت وافتها اي اي اي ااااااة وبتبعد عني وانا رحت مطلع زبري وجايب نفورة لبن غرقت جسمها ورحت اااااااة اااااي الاتي وهي عماله تبعد عني وبتترعش جامد وعملة تنتفض اوي ونفسها بيروح أنا فقت لنفسي لقتها بتغمض عينيها شلتها وحريته بيها علي الحمام ورحت نازل في البانيو لقيته في مياة هي قالت اااااح وراحت حضناني اوي وبصت في عيوني وبتقولي كنت هموت كنت هتموتني ونفسها عالي اوي رحت مسكتها وبقلها معلشي اسكتي وهي في حضني لقتها بتحضني اوووي وبتقولي بحبك بجد وانا كنت لسة هايج من الشرموطة بتاعت الفديو رحت ماسك أيدها وبنزلها لزبري بتقولي لاء لاء اصبر أنا جعانة وعايزة اكل وإنتا بقولها هوة هيجي أمتي بتقولي هيابت عند أمة . طيب روحي اعملي الاكل وتعملي حسابك جيبلك فيجرة حريم وانا عهد فيجرة رجالي علشان اكيفك بتقولي طيب ومراتك بقولها بيته عند امك روحي بقي
لقيت رسالة بفديو بفتحة لقيتة من احة هوة انتي أية انتي تاني لقتها بتقولي اتكيف وهيج علي كسي علشان تعرف وقتها تنكني بقولها انتي مين
لقيت الكاميرا بتنزل علي وشها احة احة يبني المتناكة التليفون فصل شحن دة وقت كسمك .
هتعرف بقي هي مين في الجذء الا جاي
ويارب يكون التعليقات من غير تجريح ولا طلبات رخمة
يالة سلام اي خدمة الجذء اترفع إهوة يا قلبي .
أحسنت اسلوبك رائع منتظرين باقي الأجزاء
 
الي متبعي القصة أنا هكمل القصة هنا علشان خاطري في ناس حبها وخبة تعرف النهاية والجديد وبعتزر ليلي احمد
وشكرا احباب نسوانجي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأجزاء بقت صغيرة ليه مش زي السلسلة اللي فاتت
 
تسلم ايدك يا غالي بس الجزء مش نيك احداث وما بعد النيك يعنى خليك طاير من ورك بورك والأحداث هى اللى تحلى الموضوع
 
حبيبي افكر حاضر. في الكلم دة بس الأحداث ليها تسلل إقراء السلسلة الاول هتفهم قصدي
وعاش علي الملاحظة الجامدة
تسلم ايدك يا غالي بس الجزء مش نيك احداث وما بعد النيك يعنى خليك طاير من ورك بورك والأحداث هى اللى تحلى الموضوع
 
فشيخه كمل يا برنس
 
رااااااااائع
 
بعد غياب طويل بكتب وانا تعبان شوية نفسيتي مخنوقة في ضغط نفسي .
سامحوني علي التأخير الكبير دة نرجع للقصة
هي مين انا ياهند احة دي رضا يا نهار مش فايت ولا طلع لية شمس استخبة هنا وانا بقيت عامل ذي الفار المبلول وخائف مش من رضا خايف علي حبها لية خايف علي المتعة الا بحسها معها خايف علي مشعاعرالحب الا بحسها وانا بنكها خايف علي حجات كتير وبقيت مترقب كل كلمة وكل حوار ولقيت رضا بتقول لعند تعالي نهاية راحة اجيب شوية حجات كدة تعالي معايا هند بتقولها طيب هغير الهدوم ادخلي اعملي حاجة نشربها علي ما البس ومنزل دخلتي الاوضة وبتقولي احة اليوم باظ وانا عايزة اتناك حتة بص كدة ولقتها مدخلة خيارة في طيزها بتوسعها لزبري رحت نازل شايل الخيارة ورحت مدخل صباعي وفضلت ابعبص طيزها شوية وبعدين هي لبست ونزلت هي ورضا وانا استنيت شوية ونزلت بعديهم لما هي رنت علية ورحت رايح علي البيت ودخلت شقتي لقيت مراتي تعبانة شوية اتصلت علي رضا جت تجري ورحنا بيها للدكتور قال الف مبروك المدام حامل .ورجعنا البيت وطبعا الكل فرحان واتصلت عرفت العائلة عندي وعند مراتي بس رضا لقتها سكتة شوية وزعلانة بقولها مالك بتقولي في مشكلة بقولها اية بتقولي أنا كنت عملة ليك مفاجأة النهاردة بس باظت بقولها لية بتقولي علشان كلهم هيجو ولبد تكون موجود وانا كمان اكون موجودة بقولها أنا عندي الحل بس انتي روحي البيت وانا جاي وراكي وهي مشيت وانا دخلت خت شور وبقول لمراتي أنا رايح مشوار وجاي وانا نازل قبلت رحاب طلعة علي السلم وكان الجاكت مفتوح شوية من الصدر احة اية البزاز دي جامد. نيك وبياض غريب رحت واقف معها علي السلم نتكلم شوية علشان اشبع اكتر من الا شايفة وبعدين رحت بقولها اقفلي الزرار صدرك باين راحت بصة علية وقفلتة بطريقة شمس البارودي في فيلم حمام الملاطيني أنا احة هي مالها دي ونزلت اتصالات علي رضا بتقولي لاء استنى شوية لما اتصل عليك اوك بقولها أنافي العربية رني هطلع عالطول تمام واستنيت الاتصال وانا بقول هي عاملة اية ورنت طلعت لقتها فصلى نوى الشقة ولمبة وحدة منورة في الرسيبشن بقول في اية دخلت لقتها نورت النور كله وببس لقيتها عاملة زينة وترتة وشمع استغربت بتقولي النهاردة عيد حبنا انهاردة بقالك سنة بتنيك فيه يا قلبي النهاردة بقالي سنة بتمتع بيك وبتتمتع بية وراحت منزلة الروب لقتها لبسة افجر بدلة رقص شفتها في حياتي وراحت مقربة علية ولقيت شريط نازل جنب رجلها بتقولي شدة بطلعة لقيتة طالع من كسها احة رحتة جميلة اوي وافتها راحت نزلة علي الارض وبتقولي أعقد وراحت مشغلة اغاني وفضلت ترقص وكل حتة في جسمها بتلعب في ناحية وانا أعقد بتفرج عليها وزيري جايب السقف ولقتها لفت و بتقولي شد من طيزي ببص لقيت طرف حاجة يشدها لقيت حاجة ملفوفة ومكتوب عليها تسمح تنكني النهاردة من زبرك في طيزي بدون رحمة وتنزل اللبن بتاع زبرك حبيبي جوة علشان نفسي أحبل من طيزي ممكن وبعدين بفتح اللغة لقيت ورقة تانية مكتوب فيها انتا حبيبي وحبيب كسي وطيزي النهاردة يوم عيد حبنا ونكنا لبعض عايزة النهاردة للبنك يكون جواية في طيزي وكسي وعايزاك تفشخني فشخ بحبك .رحت ببص عليها لقتها أعقد علي الارض وفتحة طيزها بايدها ومدخلة صياغة في طيزها وعمالة تطلع ودخل صباعة هجمت عليها ذي المجنون وعمال الحس في طيزها واعض فيها ورحت مطلع زبري ورزعة مرة وحدة في طيزها اااااااة ياخربت كدة اووووف نار نار اةوو اي ااي طيزك جامدة وفضلت انيك في طيزها ورحت مطلعة من طيزها ولية مدخلة في كسها راحت مسكتة ومدخله تاني في طيزها وراحت أعقدة فوقي وبقت تحك طيزها في زبري اوي اوي اوي وتصرخ هات بقي في طيزي نفسي اعرف الاحساس دة هات وفضلت اروع جامد وانا نافورة من زبري انفتحت في طيزها اااااة بالهوية سخن اوي اوي اح حلو جميل لبنك في طيزي اخيرا اي اي بيلسعني جوة اوي اوي اوي اي اي طعمة حلو بحس رحت في بقي وطعمة في لساني اي يا طيزي وكل دة وهي مش مبطلة طلوع ونزول علي زبري لدرجة انو مش لحق ينام علشان يقف تاني اصلا وفضلت انيك نفسها بطيزها تاني وانا بصرخ من المتعة وهجنن اوي اوي اااااااة وراحت مطلعة زبري ومرة واحدة لقيت بقها واخد زبري كلة جوة اذي مش عارف وفضلت علي كدة حد ما جبت لبني تاني بس في كسها وكلنا الترترتة ونزلت وانا مروح تليفون رن احة مين طيب اذي عمرها ما حصلت مين بيتصل انتي معقولة الو الو مش سامع الو .نعرف مين المرة الإجابة وقولوا في التعليقات شكين في مين سلام واعتزار اخير وشكرا
 
السلسلة بدايتها جامدة بس الاجزاء مش طويلة
 
السلسلة بدايتها جامدة بس الاجزاء مش طويلة
 
نرجو منك التقدم بطلب دمج جميع الأجزاء السابقة في الموضوع الموحد للتبليغات
حتى لا نلجئ لتطبيق عقوبات القوانين التي لا تسرنا، قبل ان تحزنك

الإشراف
 
  • عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
تم دمج الجزء السابع
قراءة ممتعة للجميع
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%