NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,034
نقاط
19,446
أخت تجعل من اخوها بنت
الجزء الاول

انا اسمي ماهر 22سنه خلصت دبلوم وروحت اشتغل في العاصمه زي كتير من الشباب انا بنوتي جدا جدا و قصير طولي حوالي 147سم بحب البس كل حاجه تخص البنات جسمي بنوتي وناعم اووي طيزي كبيره جدا مدوره وبارزه لوراء ومرفوعه لفوق تثير اي راجل وانثى وراكي وفخادي من فوق تخينه وعريضه اوووي من فوق وملفوفه اختي دايماً كانت بتحسدني على رجليا وفخادي وطيازي وكانت بتقولي ان الجسم ده المفروض يكون جسمي انا وكانت بتعترض على جسمي وتقولي ازاي راجل وجسمك حريمي كده بصراحه انا كنت بسمع الكلام ده واكون مبسوط اووي من جوايا ولما كنت البس شورت او حاجه قصيره في البيت كانت اختي بتحب تحط ايدها على فخادي ورجليا وتتلمس نعومة جسمي كنت بتكسف من لمسات اختي لجسمي البنوتي حالتنا الماديه مش ميسوره كنت لازم اعتمد على نفسي واشتغل خصوصا بعد ما خلصت دراسه سافرت العاصمه ادور على شغل وسكن قريب من الشغل كنت بكلم نفسي بصوت واطي وبفكر وانا في طريقي للعاصمه ازاي الجسم البنوتي الرقيق ده يشتغل ويتعب ويشقى ولو اشتغلت هشتغل ايه بجسمي ده وكنت خايف على نفسي من الكللابب اللي ممكن تنهش في لحمي خصوصاً طيازي وفخادي ووراكي تخان ومربربين اوي المهم اتمشيت في شوارع العاصمه ادور على شغل وكانت منطقه راقيه من محلات وفلل وابراج وكنت بسأل في محلات الملابس على شغل دخلت كذا محل اسأل واصحاب المحلات يقولولي للآسف مفيش شغل ليك لغاية ما وصلت لغاية محل ملابس لانجيري ومكتوب ورقه على زجاج المحل بإن مطلوب انسه او مدام للعمل بالمحل بصراحه دخلت محل الملابس اللانجيري وانا فاقد الامل بس قولت اهي محاوله وخلاص دخلت ولاقيت صاحب المحل اسمه عم سامي عنده حوالي43سنه وابيض طويل وجسمه جامد اوي وقولتله بصوت ناعم وكله انوثه حضرتك مش محتاج لحد يشتغل عندك في المحل لاقيتو فتح بوقه وقالي طبعاً محتاج وهو بيبص على جسمي من فوق لتحت وحسيت انه راجل بيحب الشباب اللي زأيي كده واتأكدت من كده لما صاحب المحل اللي جاره قالي ان الراجل اللي اسمه سامي ده وسخ ونجس وبتاع عيال يابني روح شوف اكل عيشك بعيد عن الراجل ده قولت للراجل لا متخافش عليا يا عم المهم عم سامي قالي انت هتشتغل معايا هنا وبعد ما فرجني على البضاعه اللي عنده في المحل وكانت عباره عن بيبي دول وسنتيانات كيلوتات اشكال والوان ولعت وسخنت من الحاجات دي وهو قالي اسعارهم وفهمني طبيعة الشغل عنده وسألني ايه الشنطه دي قولتله: دي شنطة ملابسي قالي انت مش عندك سكن روحت قولتله بصوت مايص ودلوع بس غصب عني لان هيا دي طريقتي في الكلام مع اي حد بس واضح ان هو فهمني غلط: بصراحه لاء ياريت حضرتك تخليني انام في المخزن بتاع المحل راح قالي وعنيه بتلمع من الفرحه: ازاي هو انا معنديش قلب علشان اخليك تنام في المخزن وكانت عنيه بتقطع كل حته في جسمي وخصوصا على طيازي الكبيره اووي قولتله: يعني ايه انا مش فاهم قالي انت تيجي تنام معايا في الشقه انا عايش لواحدي قولتله بصوتي الناعم: انا مش عاوز اضايقك يا عم سامي وكنت بقوله عم سامي لانه اكبر مني بـ21سنه وميصحش اقوله سامي فقط لان مفيش حاجه قويه تربطني بيه قالي: بالعكس يا ماهر ده انت هتونسني خلصنا كلام وروحت مسكت الشرشوبه وبدأت امسح ارضية المحل وانا منحني شويه وظهري لعم سامي حسيت انه بيبص على طيزي لمحته وهو واقف ورايا وبيبص على طيزي وبيدعك بإيده في زبه من فوق البنطلون قولتله: حضرتك بتقفل المحل الساعه كام يا عم سامي راح قالي: انا عارف انك تعبان من السفر وانا اسف اني خليتك تشتغل من اول يوم وقالي خلاص اقفل اضاءة المحل و نقفل المحل دالوقت المهم قفلنا المحل وفي طريقنا انا وهو للشقه قالي استنى نجيب عشاء قولتله: اوك وقفت على الرصيف استناه وجه ومعاه شنط كتير قولتله: ايه ده يا عم سامي كل ده اكل قالي: اولا من هنا ورايح تقولي يا سامي بس روحت ضحكت بكسوف زي البنات وقالي: ثانيا انا بجيب اكل جاهز علشان انا مش بعرف اعمل اكل وكمان علشان مش ياخد معايا وقت في تحضيره روحت قولتله: اولاً انا ميصحش أقولك ياسامي فقط مع حفظ الالقاب وارجوك سيبني اقولك عم سامي لان ببساطه مفيش حاجه قويه تربطنا ببعض لانك اكبر مني بـ21سنه وكمان انت شكلك هتتعبني معاك اوووي قالي: ليه بس ؟ قولتله: ياعم سامي انت تجيبلي خضروات وحاجات انا اكتبلك عليها وانت تجيبهالي وانا هطبخلك قالي: انت بتعرف تطبخ ؟ قولتله: بعرف اطبخ حلو اوي قالي: يا سلام يا ماهر ده انت هترحمني من المصاريف الكتير دي وكمان نفسي في اكل بيتي اكل بتاع الستات ده قولتله بدلع : لا من هنا ورايح انا هأكلك كل يوم اكله جديده ومن اكلات الستات ياعم قالي: انت باين عليك مشكله دخلنا الشقه وحط الشنط على السفره وقالي تعالى افرجك على الشقه دخلت معاه فرجني على المطبخ والحمام واوضة النوم واوضين تانين فاضيين وقولتله: شقتك حلوه اوي ياعم سامي راح قالي دي هتبقى شقتك انت كمان يا حلوه ضحكت وحطيت ايدي على بوقي وانا بضحك وقولتله : انا حلوه قالي : ايوه حلوه وزي القمر روحت قولتله بمياصه : ميرسيه ياعم سامي راح قالي: ادخل خد شاور وغير هدومك وتعالى علشان ناكل علشان انا جعان روحت قولتله: ياعم سامي عاوز اقولك على حاجه سر علشان مش تفهمني غلط قالي: قول خير يا ماهر قولتله: انا مش بلبس ملابس داخليه رجالي قالي: اؤمال بتلبس ايه؟ قولتله: انا بلبس اندرات بناتي قالي: ليه؟ وهو بيضحك ضحكه خبيثه قولتله: الاندرات الرجالي بتوجعني اووي لانها ضيقه وبتعلم في جسمي لان جسمي تخين من تحت قولتله: في الاول مكنتش بلبس اندرات خالص لغاية ما اختي المتجوزه قالتلي خد جرب ده هيريحك وكان اندر بناتي من بتاعها وكانت قماشته ناعمه وطريه ولما لبسته فعلا ارتحت فيه شويه بس كان ضيق عليا لان جسمي من تحت تخين ومن ساعتها وانا بحب الاندرات البناتي بس كنت بشتري لنفسي على مقاسي لاني انا كنت اتخن من اختي عم سامي قالي : براحتك يا ماهرانت تلبس اللي يريحك ولوعجبتك حاجه من الكيلوتات او السنتيانات اللي في المحل خد والبس براحتك روحت ضحكت وحطيت ايدي على بوقي كالعاده وقولتله وانا بضحك بمياصه: لاء سنتيانات اللي البسها دلوقتي روحت مسكت بزازي وهما صغيرين وقولتله: دول لسه بدري عليهم السنتيانه وانا بضحك انا هو وكنا بنهزر وقولتله: فيه حاجه كمان ياعم سامي انا بحب البس في الشقه قمصان نوم بتاعت البنات لانها مريحه اوي في حركتها وانا نايم راح ضحك وقالي: انت بتحب تهتم بنفسك اوي يا ماهر قولتله: طبعا ياعم سامي انا بحب اكون على حريتي وخصوصا اني ارتحتلك وواثق فيك انك مش هتعملي حاجه وحشه راح قالي : انا مستحيل اذيك او اوجعك يا ماهر انا هكون حنين عليك قولتله: بنظرة كلها اعجاب ميرسيه ياعم سامي انت رقيق اوي راح قالي: ادخل بقى خد شاور وغير هدومك وخد راحتك في الشقه وكإني مش موجود معاك قولتله: اوك وروحت اخدت الشنطه ودخلتها اوضة االنوم ورصيت هدومي البناتي في جنب لوحدي وطلعت اندر لونه احمر ومنقط بابيض على شكل 7 وطلعت قميص نوم قطن قصير لغاية نص فخادي ووضيق اوي على وسطي وطيزي ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت وانا لابس قميص النوم والاندر وجبت كريم تنعيم وترطيب للبشره ودهنت بيه جسمي كله في الحمام ولما طلعت من الحمام دهنت بيه رجليا الطريه الناعمه اللمفوفه من صوابع رجليا لغاية نص وراكي وقعدت قدام التسريحه اسرح في شعري الطويل حيث املك شعر يصل الي نص ظهري وجه عم سامي من المطبخ وكان بيجهز العشاء ولما شافني وانا بقميص النوم وقاعد قدام التسريحه بسرح شعري حسيته انه هاج عليا وكان بيبص على رجليا العريانه وفاتح عنيه اووي لان رجليا عامله زي رجلين البنات ملفوفه وتخينه وطريه ومش فيها شعر وبتلمع من نعومتها وهو بيبلع ريقه بالعافيه وقالي: يلا تعالى علشان تاكلي يا قمر وكان بيكلمني بصيغة المؤنث وكنت مكسوفه اوي منه وقولتله بصوت كله انوثه حاضر ياعم سامي لميت شعري وطلعت وانا ماشي قدامه وطيازي كبيره اوي وبتترجرج قدام عنيه وسمعته وهو بيقول بصوت واطي (تقيله اوي) معرفتش يقصد ايه بالكلمه دي بس بعد كده عرفت هو كان يقصد بيها ايه قليل الادب هههههه المهم وانا ماشي قدامه كان بيعاكسني وكإني بنت بجد وكان بيقولي قمر يالهوي على خطوتك يا بت وكنت طايره من الفرحه لانه حس بيا وباللي جوايا من مشاعر جميله وانا كنت بضحك بكسوف وقولتله: على فكره انا بتكسف من الكلام ده قالي: غصب عني اصلك انتي مش شايفه اللي انا شايفه قولتله بتعجب ودلع: ياسلام وشايف ايه ياعم سامي ؟؟ قالي: شايف قدامي بنوته حلوه زي القمر شايف جسم يهبل ويجنن العاقل قولتله : ايه ده كله كل ده شايفه فيا انا انت بجد لو شايفني كده يبقى انت كده هتخوفني منك واضطر انام في الاوضه التانيه لوحدي قالي: لالا ارجوكي نامي جنبي ومتخافيش مني وكمان انتي راجل وشكلك وحش وجسمك منيل ياستي بس ارجوكي نامي جنبي على السرير ضحكت ضحكة واحده شرموطه خبره وقولتله: وانت بتكلمني بصيغة المؤنث وشايفني بنت قدامك مش عايزني اخاف منك راح ضحك وحس انني فهمته وقولتله: انا هنام جنبك بس انا واثق فيك واوعى تعملي حاجه وانا نايم وإلا هسيبك وهمشي قالي: متخافيش يا قلبي ضحكت بمياصه وبعد ما خلصنا اكل مسكت الاطباق ودخلتها المطبخ وقولت لعم سامي اعملك حاجه تشربها ياعم سامي قالي:لا يا مهره قولتله : ايه مهره دي؟ قالي : بدلعك دلع ماهر ضحكت بدلع وقولتله: كمان بقيت مهره قالي : وفرسه عايزه تتركب كمان قولتله: وبعدين معاك انت شقي اووي وقولتله: ايه الازايز دي قالي: دي بيره انا بحبها اووي وكان جايبلي ازازه ليا قولتله: لا يا اخويا احسن اسكر وتبقى مصيبه وابتدا يكلمني عني ويقولي انتي بتتكلمي كده زي البنات ليه قولتله: واحد مربياه اخته وكمان اختي كانت بتهتم بيا اووي ومسئول منها وكانت بتهتم بجسمي وبشعري وكانت بتلبسني لبسها البناتي وكمان علمتني الطبخ والغسيل والكنس وكل حاجه تخص البيت لغاية ما خلصت دراسه وجيتلك علشان اشتغل عايزني اتكلم ازاي يعني قالي: يعني انتي بتعرفي تطبخي وتمسحي وتغسلي وكل حاجه تخص البيت قولتله: ايوه قالي: خلاص ياعسل انتي تشتغلي هنا في الشقه ومش هتنزلي المحل قولتله: مش هنزل المحل ليه؟ قالي: شغلك هيكون هنا في الشقه تطبخي وتغسلي وتكنسي وكمان ليكي مرتب كل شهراو كل يوم زي ما تحبي وكمان علشان تلبسي الملابس البناتي اللي انتي بتحبيها قولتله: يعني انت عايزني اشتغل خدامه عندك قالي: لا طبعا مش تحسبيها كده ده علشان انتي بتعرفي تطبخي وتغسلي وتمسحي وكمان يعني هو في خدامه تنام جمب اللي مشغلها ثم انا بغير عليكي من نظرات الناس ليكي ضحكت وقولتله: حاضر خلاص اللي تشوفه وراح قالي: خدي اشربي شوية بيره هتخليكي حلوه اكتر ما انتي حلوه قولتله: لا ياعم سامي انا مش عاوز اكون حلوه روحت قولتله: انا هدخل انام علشان تعبان اوي راح قالي: يلا بينا وبقى ماشي ورايا وكنت متأكد انه بيبص على طيازي ولحمي اللي بيترجرج قدام عنيه وكان بيخبط ايديه في طيازي وانا ماشي وكنت هضحك لكن مسكت نفسي وكانت تحرشاته لجسمي حلوه اوي ودمها خفيف ولذيذه ولما دخلنا اوضة النوم بدأ يقلع هدومه كلها بإستثناء البوكسر الرجالي وكان زبه بارز اوي وشكله كان واقف على طيزي لما كنت ماشيه قدامه عدلت وشي الناحيه التانيه بمياصه ودلع البنات وقولتله: بتعمل ايه ياعم سامي عيب كده قالي: انا مبعرفش انام الا بالبوكسر فقط قولتله: ياسلام!! لا انا اتكسف انام جمبك كده ياعم سامي قالي: انا متعود انام كده قولتله: اوك بس بشرط نحط بينا مخده قالي: انتي لسه خايفه مني انتي مش واثقه فيا ولا ايه قولتله: ما انا علشان واثقه فيك هنام جمبك بس هحط مخده بينا علشان انا بتكسف قالي هو بيضحك: لا انا زهقت من المخده ضحكت وقولتله: طالما ياعم سامي زهقت من المخده اتجوز ولما نمت جمبه على السرير قميص النوم اتعرى من على فخادي وطلع لغاية اول طيازي وكنت نايم على جمبي ومديله ظهري وحسيت بيه بيشيل المخده اللي ما بينا وبيقرب جسمه من جسمي وبدأ يلزق وسطه والمنطقه اللي فيها زبه في طيزي بصراحه انا حسيت بمتعه ولذه من تحرشاته لجسمي وحسيت بمتعه واني فعلا بنت بجد لما لزق زبه اللي وقف وبيحكه في فلقات طيزي الكبيره الطريه وانا عملت نفسي نايمه قصدي نايم علشان يستمر في تحرشاته اللي ولعت جسمي البنوتي الطري وصحيت انثى متفجرة الانوثه والنعومه وبقى يزق زبه ودلكلي طيازي الكبيره الطريه بعد ما عراها وقعد يلعبلي فيها بزبه لغاية ما حسيت بحاجه سخنه بتنزل منه على طيزي والكيلوت ونام وانا نمت ودي كانت اول ليله ما بينا وعدت بسلام لغاية كده صحيت الصبح طلعت قميص نوم ستان اسود قصير لغاية نص فخادي وكيلوت سبعه روز ودخلت الحمام اخدت شاورمن الحاجات اللي نزلها عم سامي على طيازي وانا نايمه وطلعت حطيت كريم دابراملا لشعري الطويل الناعم وسرحت شعري وقومت قلبت الشقه مسحتها مسحا حلوه ونضفت ورقت الشقه وبعد ما خلصت دخلت المطبخ احضر الفطار لعم سامي ودخلت صحيتو وفطرنا وعجبوا الفطار ولما طلع وشاف الشقه عجبتوا اوي وقالي: تسلم ايدك يا قمر قولتله: ميرسيه ياعم سامي قالي: انا نظرتي فيكي كانت في محلها لما قولتلك تقعدي هنا في الشقه لانك ست بيت هايله قولتله: لا ولسه يلا بقى انزل افتح المحل وبطل دلع وقبل ما تيجي بساعه اديني تليفون علشان اجهزلك الاكل قالي: اوك بس اهدي عليا لما افوق قولتله: طيب بس انجز وكنت كل ما اتحرك قدامه عنيه كانت بتطلع على طيازي ورجليا ولما كنت بلاقيه بيبص على رجليا او طيازي كنت بقوله بدلع ومياصه وانا بضحك: عينك بتبص على ايه ياقليل الادب كان بيرتبك ويقولي: بابص على حلاوتك وجمالك وعنيكي الحلوين اوي قولتله: بهزار انت هتفوق عليا انا انزل شوف شغلك واتلم وبلاش سفاله ولبس وننزل راح المحل وانا روحت غسلتلوا ملابسه ونشرتها في البلكونه وجهزت الاكل وكان على التسخين وبعد ما خلصت شغل البيت وخدت شاور وقعدت اسرح شعري قدام التسريحه زي اي بنوته وقعدت افكر في مغازلة عم سامي لجسمي وعيوني فقررت احط كحله لعيوني واهتم بنفسي اكتر لاني كنت عاوزه احلو اكتر في عين عم سامي ولما جه عم سامي من الشغل وشافني وانا حاطت كحله في عيوني اتجنن على جمال عيوني وابتديت مغازلاته ليا بصيغة المؤنث وكإنه بيكلم بنت وبصراحه انا مبقتش مستغربه لانه بيكلمني على اني بنوته لاني انا فعلا بقيت بنت والاحساس ده كان بيزيد معايا لما كل يوم يغازل حاجه جديده في جسمي او في وجهي كنت بهتم بالحاجه اللي يغازلها او يمدحها عم سامي في جسمي بعد ما قعدنا انا وعم سامي نتعشى قعدنا ندردش مع بعض وقالي: على فكره ياماهر انا مش هقولك ياماهر تاني ضحكت وقولتله: اؤمال هتقولي ايه ياعم سامي؟ قالي: انا هسميكي منال بنوته يعني ..ضحكت بكسوف وقولتله: ليه اشمعنى؟ قالي:علشان انا شايفك بنت وانتي كمان شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان اتكسفت وابتسمت بخجل وقولتله: يعني انا هيبقى اسمي منال قالي: ايوه يا لولا ولما عم سامي اتأكد إني لما بيغازلني بحاجه في شكلي بأهتم بيها اكتر كان كل ما يحتاج مني اهتم بحاجه في جسمي كان بيغازلني بيها وقتها كانت حواجبي تخينه ومش مهتمه بيهم وقالي في نفس اليوم اللي حطيت فيه كحله لعيوني غازلني بحواجبي وقالي: حواجبك حلوه اوي يا منال وبقيتي بنوته مزه بجد اتأكدت وقتها انه عايزني اعمل حواجبي وارفعهم زي البنات اتكسفت وقومت من جمبه وقبل ما ادخل المطبخ علشان اغسل الاطباق قولتله: اعملك شاي ياعم سامي قالي: لا انا هشرب بيره قولتله: طيب انا هدخل اغسل الاطباق قالي: طيب انا هاجي اساعدك يا منال قولتله: لا ياعم سامي خليك دي حاجات ستات مش هتعرف تغسل قالي هساعدك علشان ما اقعدش لوحدي وهو ماشي ورايا وهو بيأكل طيازي بعنيه وهي بتترجرج وبتلعب قدامه هيا وجسمي كله لاني كنت مربرب وطري وناعم اوي ولما دخلنا المطبخ كان بيتحرش بيا وبيحك جسمه في طيازي وراكي لان المطبخ كان ضيق اوي وصعب فيه الحركه وقتها عرفت واتأكدت ان عم سامي جه معايا المطبخ مش علشان ميقعدش لوحده لا ده علشان يتحرش بيا ويحك جسمه وزبه في جسمي وطيازي الكبيره الطريه الناعمه وبصراحه هو كان معذور لان طيازي كبيره ومغريه وعايزه يتلعب فيها انا كنت مبسوطه وفرحانه بتحرشاته لانه مش قادر يقاوم جمالي وانوثتي المتفجره مش بس في جسمي ده كمان في صوتي وطريقة كلامي البنوتي الناعم وكمان انا كنت سيباه يعمل فيا اللي هو عايزو بس بحدود وميتمداش في اكتر من اللي انا عاوزه اخليه يعملو خلصت غسيل الاطباق وقولتله: انا هدخل انام ياعم سامي قالي: وانا كمان عايز انام وكنت ماشيه قدامه وهو بيغازل وبيمدح فيا وفي جمالي وقالي: يخربيت جسمك يامنال اموره اووي يا بت قولتله وانا مكسوفه: على فكره ياعم سامي وانت بتكلمني بصيغة المؤنث انا صدقت اني بنت بجد قالي: ما انتي فعلا بنت يا منال انا عمري ما شوفت جسم راجل بالنعومه والملبن ده ولا وجه ولد بالجمال والحلاوه دي ضحكت وقولتله: طيب نام ياعم سامي علشان انت شكلك تعبان وحرارتك مرتفعه ضحك عم سامي وقالي: اه انا سخن اوي يامزتي نمنا وحطيت مخده تفصل بينا وكالعاده بعد ما بنام او اعمل نفسي نايم يشيل المخده ويلزق في جسمي من وراء ويحك ويدلك زبه بين فلقاتي لغاية ما يغرق طيازي والكيلوت لبن وينام صحيت تاني يوم اشوف طلبات البيت واروق الشقه واحضرالفطار ودخلت جبت من شنطتي ملقاط الشعر وبدأت ارفع حواجبي وخليتهم زي حواجب البنات بالظبط وبعد ما عملت حواجبي دخلت اخدت شاور ولبست اندر اسود ومنقط موف وقميص نوم ستان لونه اصفر قصير لغاية نص فخادي وفيه فتحه من قدام على وراكي وبعدين حطيت كحله في عيوني وكان شكلي حلو اوي لما ظبطت حواجبي وبقيت بنت بجد وسكسيه كمان لإني جسمي البنوتي عريان قدام راجل وكمان بهتم بنفسي جدا علشان اعجب عم سامي مش عارف كنت بعمل كده ليه هل وقعت في حبه المهم صحيت عم سامي ودخل اخد شاور وانا حضرت الفطار ولما طلع من الحمام وشاف وجهي وحواجبي ضحك وقالي: ايه يا بت القمر ده حواجبك وعنيكي يهبلو ياحبيبتي وانا ساكته مش بتكلم من كسوفي وبعد ما خلصنا فطار قالي: ااااه شفايفك تجنن يامنال قولت في نفسي: وحياتك لما تيجي بالليل هخليك تتهبل على شفايفي نزل راح المحل وعند ما قرب يجي روحت حطيت روج روز غامق في شفايفي المتورمه وحطيت كحله وحدت حواجبي بقلم الحواجب ولما جه وشافني قلع البنطلون والقميص في الصاله وبقى بالبوكسر وزبه قرب يقطع البوكسر ويطلعلي وانا شوفت زبه واقف غميت عنيا بمياصه ودلع وقولتله: بتعمل ايه ياقليل الادب وجريت من قدامه على المطبخ وانا بتقصع وبهز طيازي الكبيره الطريه وبتترجرج زي الجيلي وكلمته وانا واقفه في المطبخ وقولتله بصوت الانثى اللي جوايا: احضرلك العشاء دالوقتي ياعم سامي جالي المطبخ وقالي: ايوه وجيت اساعدك كمان وكان جاي يدعك ويهري ويتحرش في جسمي مش جاي يساعدني وجه لزق زبه اللي واقف زي السهم بين فلقات طيازي قولت: اااااااي لا ياعم سامي روح اقعد على السفره وانا هحضرالاكل لوحدي لانه زق زبه جوه طيزي جامد في الاول وهو بيدخل زبه بالراحه بين فلقاتي كنت بستهبل واعمل نفسي مش واخده بالي ومش حاسه باللي بيعملو زبره في طيازي الكبيره لكن هو زقو جامد بين فلقاتي علشان يحسسني بزبه وانه بيتحرش بيا قالي: ايه يا منال عايز اساعدك ضحكت وقولت: اااااااه اااااااااي لا مش عاوز مساعدتك دي وعرف اني فهمت هوعايز يساعدني ليه وقالي: طيب انا هقعد بره بس متتاخريش عليا علشان بتوحشيني يا حبيبتي وانا بتحرك وبمشي في الشقه عنيه بتكون على طيزي الكبيره وقتها بحس على أد ما بكون مبسوطه من نظراته دي على اد ما بكون مكسوفه اوي لاني بحس اني عريانه ملط قدامه وكنت كل ما يجي يبصلي ويبص على فخادي وراكي او على صدري كنت ابصله بكسوف واحاول انزل قميص النوم شويه استر وراكي على أد ما اقدر او احط ايدي على صدري واسترهم من نظراته الشهوانيه اللي كانت بتحرقني لانه لما كان بيبصلي في عنيا ويبص على جسمي كإنه بيقولي بعنيه لابس عريان علشان تغريني طيب انا ببص على جسمك العريان الملبن اهو ويفهمني غلط اويقول عليا اني ولد مش تمام وعلشان لسه فيرجن ومحدش لمسني لازم احافظ على نفسي حتى من نظرات الرجاله ليا المهم بعد ما خلصنا وأكلنا قعد يمدح فيا وفي جسمي زي كل ليله وكانت عجباه اوي شفايفي المتورمه اللي حاطتلها روج لونه روز وكنت بتكسف من كلامه ونظراته وكنت ابص في الارض من كسوفي واعض على شفايفي وقالي: متعضيش على شفايفك سبيهم ليا انا همصمصهوملك قالي كده وانا ولعت وهيجت اوي وجريت على اوضة النوم ونمت على السرير وجه هو نام جمبي وعملت نفسي نايمه وعمل فيا اللي بيعملو في طيازي كل ليله وقومت لاقيت عم سامي نايم جمبي وزبرو طالع من البوكسر وكنت اول مره اشوف زبه كان مرتخي وشكله كبير اوي اؤمال لما بيوقف بيكون شكله ايه بصيت لنفسي لاقيت عم سامي قلعني الكيلوت لغاية نص وراكي وطيازي عريانه وغرقانه لبن جف لانه بقاله اكتر من 5ساعات موجود على طيازي بس مفيش ألم جوه طيازي او في خرمي لاني افتكرت انه سلب مني اعز ما املك وفض بكارتي ، اخدت شاور بتاع كل يوم الصبح من العسل بتاعه اللي بيسيبه على طيزي وينام وطلعت لبست قميص نوم ضيق اووووي على وراكي وطيازي وكان قرب يفرتك ويتقطع من جسمي المربرب التخين سرحت شعري وقعدت حطيت كحله وحددت حواجبي بقلم الحواجب وروج احمر غامق وحطيت مناكير احمر غامق لضوافر رجليا وايديا الناعمه الطريه صحي من النوم عم سامي ولما شافني وانا حلوه ووجميله وطريه ونااعمه اتهجم عليا ورفع قميص النوم لفوق وعرى طيازي وهو بيحضني منها اوي وانا بحاول اتملص منه واقوله لا ياعم سامي عيب كده بس بقى يا قليل الادب ولفني وخلى وجهي بمواجهه وجه ومسك شفايفي في بوسه دوختني من اثرها كنت خلاص هستسلمله لكن لما حاول يقلعني الكيلوت زقيتوه وجريت على اوضة النوم وقعدت اعيط لانه كان عايز هيغتصب... شكرا للمتابعة واتمنى إن الجزء الاول من قصتي نال على اعجباكم واسف للاطاله بس انا شايفه ان التفاصيل مهمه جدا في أي قصه وعلشان انزل الجزء الثاني لازم اسمع تعليقاتكم الجميله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ

الجزء الثاني

وبعدين هو اتاخر شويه بره وجه قالي: انا اسف ياماهرعلى اللي حصل وكمان انت لازم تعذرني لانك انت حلو اوي وانا مش قادر اقاوم جمالك وانوثتك دي وكمان شكلك مثير اوي وانت حاطط مناكير في ضوافر رجلك وايدك وكمان شفايفك وانت حاطط روج احمر قولتله: انت فاكرني ايه انا محدش لمسني قبل كده ولا عمل معايا كده بصلي عم سامي باستغراب وقالي: بجد انت محدش لمسك قبل كده يا ماهر قولتله: ايوه طبعا وحسيت انه فرحان اوي وقالي: ده من حسن حظي سكتت وبصيت في الارض وقالي: تتجوزني يا ماهر قولتله: ايه اللي انت بتقوله ده ياعم سامي قالي: انا بكلمك بجد انا عايز اتجوزك قولتله بصوت مايص ودلوع: انت شايفني ايه علشان تقولي كده قالي: شايفك بنوته زي القمر ومزه ولو لفيت الدنيا مش هلاقي في جمالك ولا في انوثتك قولتله: طيب ياعم سامي ما تتجوز بنت او ست انا معنديش... روحت سكت واتكسفت اكمل وبصيت في الارض من الكسوف وهو فهم وضحك وقالي: انا مش عايز بنات ولا ستات انا عايزك انتي يا منال ثم انتي عندك اللي احلى من اللي موجود عند الستات قولتله: وايه ده اللي عندي احلى من اللي موجود عند الستات راح قالي: ومن غير كسوف طيزك الكبيره روحت قولتله بسرعه: خلاص بس مش عاوزه اعرف قالي: طيب قولتي ايه؟ قولتله بدلع ومياصه وكسوف: انت فأجئتني بالموضوع ده ياعم سامي قالي: اسمعي يا منال انا شايفك بنت جامده ومزه صاروخ روحت ضحكت وقولتله: كمل انا (اسفه) وكانت اول مره اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث قدام عم سامي لان كلامه الحلو السبب في انه خلاني اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث وقالي: وانتي كمان اهو شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان بصراحه كنت طايره من الفرح من جوايا لانه حس بيا وبانوثتي وانه كمان مشتهيني وعايزني على طول مش ليله واحده بس قولتله وانا عامله نفسي مستهبله: طيب ما احنا عايشين مع بعض في حكم المتجوزين ياعم سامي راح قالي: انتي بتستهبلي يا منال صح روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وقولتله وانا هستهبل ليه يا سامي هو احنا مش عايشين مع بعض في حكم المتجوزين يعني لما امسحلك الشقه واروقهالك واغسلك هدومك واطبقلك هدومك واشيلهم لك في دولابك واطبخلك واحضرلك الاكل لما تيجي من الشغل هيا مين اللي هتعملك كل ده غير مراتك قالي: ما انتي علشان بتعملي كل ده فانتي فعلاً مراتي بس كاتبين كتابنا ولسه مدخلناش روحت اتكسفت وعضيت على شفايفي قالي: قولتلك خمسين مره متعضيش على شفايفك خليهوملي انا هقطعهوملك لما نتجوز قولتله: حاضر يا عم سامي بس متتنرفزش اصلي انا بتكسف وغصب عني بعض على شفايفي غصب عني قالي: موافقه ولا مش موافقه يامنال قولتله: طيب سيبني افكر ياعم سامي قالي: مش محتاجه تفكير يا منال انا بحبك وعايزك تكوني نصي الحلو قولتله: سيبني يومين افكر قالي لا هو يوم واحد قولتله: طيب ولغاية ما اقولك رأيي مش هينفع انام جمبك قالي: ليه بس يا منال قولتله بدلع البنات: من بعد ما طلبت ايدي مش هينفع انام جمبك ياعم سامي قالي: امرك ياجامده ضحكت وقولتله: طيب انا هدخل اظبط الاوضه التانيه علشان انام فيها قالي: مينفعش الجسم الناعم الطري ده ينام على الارض اللحم الطري ده مينامش إلا على حاجه طريه زأيه قولتله بدلع: اتلم وبلاش سفاله وبعدين اؤمال عايزني انام فين ياغلس قالي: انتي هتنامي في الاوضه على السرير زي ما انتي وانا هنام في الصاله على الكنبه قولتله بصوتي البنوتي والناعم اوي واللي كله انوثه: لا مينفعش علشان انت بتتعب في الشغل قالي: انا مش قادر استحمل بمجرد ما بتتكلمي واسمع صوتك الناعم اللي زي البنات ده بتاعي بيوقف لكن انا هستحمل اني انام في اي مكان لكن انتي طريه مش هتستحملي ابتسمت بكسوف وقولتله بدلع ومياصه: انت سافل ورخم وانا عاوزه انام علشان تعبانه قالي: لا يا منال اقعدي معايا شويه قولتله: انا مهدوده من شغل البيت وتعبانه قالي: إياكي بعد ما نتجوز تقوليلي الكلمتين دول ضحكت بصوت بنوتي عالي وقولتله: مش يمكن موافقش على الجواز قالي: لا حرام عليكي انا مش قادر استحمل انا مولع نار روحت قولتله وانا بتقصع بطيازي وماشيه علشان اهوسو بطيزي الكبيره الطريه اكتر ما هو مهووس بيهم وقولتله وانا هسيبك بنارك كده قالي: من حقك تدلعي يا مزه ما انتي حلوه قولتله: طبعا ادلع براحتي وكنت بغيظو وقولتله: يلا بقى اطلع بره الاوضه علشان عاوزه انام قالي:امرك ياطريه ضحكت بدلع وقولتله: اتم يا عم سامي ياقليل الادب وطلع وانا قفلت الباب عليا من جوه وقعدت ابص في المرايا واتفرج على جسمي وشكلي اللي بقى بنوتي بجد وكإني في حلم جميل وكان ناقصني بزاز كبيره وكس مع العلم اني بزازي متوسطين الحجم ويتمسكو بكف الايد وقررت اني اطول فترة التفكير في موضوع الجواز علشان اشوف مدى حبه ليا أد ايه واليوم بقى اسبوع وهو كل يوم وكل ساعه بل كل ثانيه يزن عليا وانا اقوله سيبني براحتي افكر الموضوع صعب عليا ياعم سامي وكنت لسه بقوله عم سامي لاني لسه شايفه اكبر مني بـ21سنه حتى بعد ما طلب مني يتجوزني وان الحواجز اللي ما بينا ابتديت تتشال واحده واحده بالمواقف اللي كان بيعملها معايا عم سامي إلا اني لسه شايفه عم سامي الراجل اللي اكبر مني بـ21سنه وبصراحه بيني وبين نفسي فكرة الجواز دي انا كنت بتمناها من زمان إنه يكون لي بيت وراجل اخدمه واخد بالي منه ويأخد باله مني واحبه ويحبني بس انا كنت بدلع عليه في التأخير لغاية ما جه اليوم اللي قالي: لو موافقتيش على الجواز مني انا هجيب واحده من الشارع تريحني اول ما قالي الكلام ده افتكرته مجرد تهديد علشان اوفق على جوازي منه لكن تاني يوم جه بالليل من الشغل بدري ومعاه واحده ست حوالي 27 سنه وكانت حاطه ميكاب اوفر ومطلعه خصل شعر من طرحتها تدل على انها قحبه ودخل بيها وحاطط ايده حولين وسطها واول ما شوفتهم قولتله: مين دي ياعم سامي قالي: دي بنت جايبها تريحني قولتله: يا سلام قالي: انا قولتلك انك لو موافقتيش انا هجيب الست اللي تريحني قولتله: بقى كده تجاهلني وقالها: يلا علشان (اركب الحنطور) وهو بيحضنها وكان بيغظني واللي جنني اكتر لما قالتله بمياصه ودلع: وهيا بتهز في بزازها وطيازها (واتحنطر) روحت قولتله: لوعملت كده انا هعمل زأيك واجيب الراجل اللي هيريحني انا كمان تجاهلني راح دخل الاوضه هو وهيا وقفلوعلى نفسهم الباب وروحت انا خبطت رجليا في الارض من الغيظ وجريت على اوضة النوم التانيه بتاعتي وقعدت وانا بأكل وبهري في نفسي من الغيظ وفكرت في اللي عملتو في نفسي لما أتأخرت عليه في موضوع الجواز وكنت بكلم في نفسي يعني مش لو كنت وافقت من تاني يوم مكنش حصل وجاب الزفته دي وسمعت صوتها وهيا بتضحك واهاتها عاليه وكنت هتشل وقتها من الغيظ وعرفت وإتاكدت وقتها اني بحبه وغيرانه عليه وخوفت من الزفته دي تلف عليه وتخطفه مني ومقدرتش استحمل صوتها الوسخ وروحت على الاوضه اللي هما موجودين فيها وكانوا سايبين الباب مفتوح بس موارب الباب ودخلت عليهم ولاقيتهم عريانين ملط ونايمين على مرتبه موجوده على الارض وهو نايم على ظهرو وهيا قاعده على زبه جبتها من شعرها وجرجرتها بره الاوضه راح جه سامي ورانا مسكني من شعري وزقني وقالي: لو قربتيلها تاني هبهدلك اتصدمت من عم سامي لما زقني علشان الزفته اللي جايبها وهو راح شالها ودخلو الاوضه تاني دخلت جوه اوضتي وقفلت على نفسي وقعدت اعيط قعدت في الاوضه لغاية تاني يوم مصدمه وزعلان من اللي حصل ولاقيت سامي تاني يوم بالليل بيخبط عليا وبيقولي عايز اتكلم معاكي شويه يامنال قولتله: انت مالكش كلام معايا من بعد اللي حصل وقعد يزن عليا كتير علشان افتحلو الباب روحت فتحت الباب وطلعتلوا قعدنا في الصاله على الكنبه وقعد يصالح فيا وانا كنت متغاظه ومفروسه من اللي حصل وقعد يقولي انا غصب عني انا بقالي كتير ملمستش واحده ست وكمان انا طلبت ايدك وانتي تقلانه عليا قولتله: لا براحتك انت تعمل اللي يريحك وكل واحد مننا يعمل اللي يريحو وزأيي ما حضرتك جبت الست اللي تريحك انا كمان هجيب الراجل اللي يريحني اتنرفز عليا وقالي: وحياة امك لوعملتي كده هموتك واموتو قولتله: ياسلام اشمعنا انت تجيب اللي يريحك ومش عايزني انا اجيب اللي يدلعني وكنت بحاول اغيظو زي ما فرسني اتنرفز عليا وقالي: علشان انا راجل انما انتي بنت ضحكت وقتها وعرفت وإتاكدت انه هو كمان بيحبني وغيران عليا وبصراحه قلبي رق وحنيتلو لكن مش عاوزه اجي معاه بسهوله علشان مش يكرر اللي حصل تاني وقولتله: الخيانه خيانه مفيش فرق ما بين راجل وست راح قالي: خلاص يا منال اتجوزيني وانا وهريحك وانتي تريحيني ومن غير ما نعاند في بعض قولتله: انت اللي ابتديت ياعم سامي قالي: خلاص حقك عليا وبعدين يا ماهر ما انت لو كنت وافقت على جوازنا مكنتش جبت البنت دي قولتله: لو سمحت متجيبش سيرة الزفته دي قدامي تاني ولا انت اهو بتنرفزني تاني راح ضحك وقالي: خلاص انا اسف وحياتك عندي انا بحبك انا كمان وبموت فيكي بس يلا بقى عايز افرح بيكي يا طريه ابتسمت بكسوف وقولتله: طيب لو الموضوع ده اتكرر تاني هعملك ايه قالي: اطرديني بره الشقه انا واي حد معايا قولتله: انا مش هطردك بس انا هموتك ياسامي وكانت اول مره اقوله سامي من غيرعم لاني حسيت اني لازم اشيل الالقاب ويبقى سامي من غير عم قالي: استني انتي اول مره تقوليلي سامي من غيرعم قولتله: لان مفيش واحده بتقول لجوزها ياعم فلان قالي: معنى كده انك موافقه على جوازك مني وكان فرحان اوي قولتله: مع انك ما تستاهلش حبي قالي: وهو بيمسك ايدي الناعمه الطريه وبيقفش فيها وانا كمان بحبك يا نور عيني فرحت اوي من الكلمه دي قالي: طيب يلا بقى قولتله: لا استنى مش دلوقتي انا مش جاهزه قالي: مش جاهزه في ايه ما انتي زيي القمر اهو وتتأكلي وتتمصمصي كمان قولتله: لم نفسك ياسامي وبلاش سفاله مش الحاجه اللي في بالك انا مش جاهزه بالنسبه لحاجات تانيه غير قلة الادب بتاعتك دي بكرا هنتجوز ومتستعجلش ودخلت اوضة النوم وطلعت الكريمات والمرطبات ومزيل الشعر ودخلت الحمام اعمل سويت لجسمي واشيل الشعر من جسمي مع العلم ان مفيش شعر اصلا في جسمي وانا مش وأخده بالي حسيت بحركه وراء شباك الحمام وطلع سامي كان بيتفرج عليا قليل الادب روحت زعقت فيه وقولتله بدلع: اتلم ياسامي بلاش قلة الادب بتاعتك دي متبصش عليا يا سافل رد عليا وقالي: انا كنت بقفلك الشباك علشان محدش يبص عليكي يامنال وطبعا كان بيستهبل كالعاده اخدت شاور ودهنت جسمي كله كريم تنعيم وترطيب وطلعت وانا لابسه عبايه ضيقه وبارزه تفاصيل جسمي علشان ميشوفش جسمي لغاية الدخله علشان اشوقه لجسمي بالمناسبه جسمي لونه خمري فاتح شويه مش فيه عضل ولا عروق بارزه في ايدي ولا رجليا خالص كله لحم ودهون طري جدا تخينه ومربربه بس مش مترهل ححتى ضوافر ايدي مطولاها علشان المناكير المهم طلعت من الحمام لاقيت سامي قاعد على الكننبه في الصاله وبيبصلي بيلعب في زبه من فوق البوكسر بصيتلو وهو بيلعب في زبه ضحكت بكسوف وحطيت ايدي على بوقي وقولتله بمياصه: انت قليل الادب انا داخله جوه قالي: مش هتحضريلي العشاءء قولتله: حضرو لنفسك النهارده اننا مش فاضيه لك ورايا حاجات كتير علشان بكرا قالي: من حقك يامزه خدي راحتك مش عارف الوقت بيعدي بطئ كده ليه امتى ويجي بكرا خدي هدية فرحنا يا منال وكانت كيس شكله جميل وفيه حاجه قولتله: ايه ده قالي:افتحيه وانتي هتعرفي فتحت الكيس لاقيته بيبي دول مسخره عباره عن شبكه ومخرم ومش هيستر حاجه خالص بالعكس ده هيعريني اكتر واندر فتله وقولتله: ايه ده ياسامي قالي: عايزك تلبسيه بكرا ضحكت بدلع وانا بهز وبتقصع بطيازي علشان اجننوا عليا اكتر ودخلت الاوضه وقفلت على نفسي وقلعت العبايه وبقيت عريانه ملط وعملت بروفا للبيبي دول اللي جابهولي سامي لبست الاندر الفتله وكإني مش لابسه حاجه خالص لددرجة ان الفتله اللي بتكون بين فلقاتي مش باينه خالص لان فلقاات طيازي تخينه وعريضه وكبيره ومدوره ومرفوعه لفوق بشكل ملفت المهم كملت ولبست البيبي دول كانن ضيق اوووي ولحمي طالع من كل خرم فيه لاقيتني لسه عريانه وقعدت افكر لما سامي هيشوفني باالشكل ده هييعملي ايه ييالهوووووي وضحكت وروحت قلعت وقعدت اعمل ماسكات لوجهي تاني يوم صحيت بدري روقت اوضة النوم وفرشت ملايه جديده وطلعت عملت أكل قبلها كتبت لسامي على شوية حاجات يجيبها من السوق فراخ ولحمه وحمام وحاجات تانيه كتير المهم دخلت المطبخ حمرت فراخ ولحمه والحمام بتاع سامي وجهزت الاكل وخليتو في الفرن دخلت اوضة النوم علشان اجهز نفسي علشان الليل قرب يجي صحي سامي وخبط عليا رديت عليه وقولتله: عايز حاجه يا سامي قالي: لا انا افتكرك نايمه قولتله: لا انا صاحيه قالي: طيب يلا بقى قولتله: حاضر انا بجهز نفسي لما اخلص هاجيلك وقعدت حاولي ساعتين بعمل ميكاب وحطيت كحله لعنيا الواسعه وبودره ومسكارا لرموشي واي شاد وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت روج احمر فاتح واسرح شعري وحطيت مناكير لرجليا وايدي بنفس لون الروج احمر فاتح وكنت لابسه بيبي دول لونه ابيض ضيق اوي لدرجة ان بزازي كانت مجسمه وبارزه لبره كإني بزاز بنت بجد شفاف وقصير لغاية اول طيزي وراكي ورجليا كلها عريانه لاني اتكسفت البس البيبي دول اللي جابهولي سامي لانه مفضوح اوي ولبست من تحت اندر فتله لونه ابيض ولبست فستان سواريه لونه ازرق ظهري كله عريان في الفستان ولبست جذمه كعب عالي بنفس لون الفستان بصيت في المرايا وكان شكلي حلو اوي بجد مزه زي ما بيقول سامي وهو كان كل شويه يخبط عليا ويقولي خلصي بقى يا منال وانا اقوله بصوت ناعم وكله انوثه استنى شويه ياحبيبي لما بصيت في المرايا اتخيلت سامي لما يشوفني وانا بالشكل ده هيقولي ايه المهم فتحت الباب وطلعت لسامي وكان قاعد على الكنبه واول ما شافني فتح بوقه ومكنش مصدق وكنت مكسوفه اوووي وباصه في الارض وقالي: ايه القمر ده يا عروسه يالهوووي على الجمال يخربيت حلاوتك ضحكت وقولتله بانوثه ودلع: أخص عليك ياعريس متكسفنيش بقى وبصيت بين رجليه لاقيت بروز واضح اوي بين رجليه وهو لابس البنطلون الجينز قولتله: انت لابس كده ورايح فين قالي: مش هروح في مكان انا نزلت جبت حاجه وجيت وراح قام وقلع البنطلون والقميص وبقى بالبوكسر فقط روحت غميت عنيا وانا مكسوفه وبضحك لاقيته قرب مني ومسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على زبه من فوق البوكسر وكان ناشف اووووي وكبير وتخين اووووي بصراحه اتخضيت واترعشت لما مسكت زبره لاني كنت اول مره ليا سامي قرب وجهه من وجهي وبدا يبوسني في شفايفي قبلات سريعه ومتقطعه وهو بيقولي انتي حلوه اوووي يا منال وانا بحبك وبموت فيكي قولتله وانا كمان بحبك اوووي يا سامي راح حضني جامد وبدأ يقبلني من شفايفي وخدودي وقبلني من رقبتي الناعمه خلاني كنت هقع على الارض من المحنه بس هو كان حاضني جامد ورجع قبلني من شفايفي وكان بياكلهم مش بيبوسني وقتها كنت في عالم تاني محستش غير وسامي بيقلعني الفستان من رجليا من تحت قلعني الفستان ازاي مش عارفه ازاي وامتى لان سامي دخلني في دنيا تاني ولما شاف قميص النوم اللي كنت لابساه اتهبل على لحم جسمي الطري وقعد يقفش ويدعك ويهري في جسمي كله حتى ظهري الناعم واذرعتي من الطريه وراح رفع البيبي دول عن طيزي وبدأ يقلعني الكيلوت بالراحه وشويه ويلبسهولي من عند طيازي وهو بيلعب في فلقاتي الطريه وكانت عجباه اوي لانها كبيره وطريه وناعمه اووووي وبعد ما لعب في طيازي بالكيلوت راح قلعهولي قبل البيبي دول وقالي امشي قدامي وانتي كده لغاية اوضة النوم جيت نزل البيبي دول علشان اغطي طيازي قالي لا خليها عريانه وانتي ماشيه قولتله برقه وصوت واطي ناعم مليان انوثه: حاضر وابتديت امشي قدامه وانا بتقصع وبتمايص زي البنات بالظبط وطيازي كانت بتترجرج وبتلعب وبتتهز زي الجيلي وانا ماشيه وهو كان بيضربني عليها وانا ماشيه وكان بيقولي تقيله اوي وقتها عرفت هو كان يقصد ايه بتقيله اوي لما كنت ماشيه قدامه وسألته بدلع :ايه هيا اللي تقيله اوي يا سامي ؟ قالي: طيازي يا حبيبة قلب سامي قولتله: تقيله ازاي يعني؟ قالي: يعني جامده وكبيره اوووي وتقيله عليا قولتله: متقولش كده يا سماسيمو انت قدها وهتدلعها كمان وكملت مشي قدامه على اوضة النوم وبصراحه انا كنت طايره من الفرح وما افتكرتش اني فرحت في يوم أد اليوم ده بعد ما دخلنا الاوضه قرب عريسي من شفايفي وقبل ما يلمسهم بشفايفه غمضت عيوني وانا مستسلمه ومنتظره شفايفه تلتقط شفايفي المتورمه الناعمه وخد شفايفي في بوسه طويله حسيت انه قطع شفايفي من قوة البوسه وابتديت اجيب على نفسي زي البنات وبقيت مستعده وجاهزه لاستتقباال الزائر الجديد ولاول مره في حياتي لكن سامي قعد حوالي ساعه ونص يلعب في جسمي قبل ما يفتحني وكان فرحان اوي بجسمي الطري وكان بيحط وجه بين فلقات طيازي وشويه يبوس فلقاتي ويشفطهم بفمه ومره يحاول يدخل لسانه في فتحتي وطول المده دي وانا كنت في عالم تاني عالم كله متعه وكنت فاكر ان متعتي عن ططريق زبي فقط لكن اكتشفت متعه احلى واجمل وامتع والذ وهيا من طيازي وقعد سامي مسيحني ومستمتعه باللي كان بيعملو في جسمي ولاول مره حد يلمسني ويعملي كده كنت بتفرج على افلام بورنو كتير وبصراحه كنت بقرف من الراجل لما كان بيدخل زبره في طيز البنت وكنت بقول ازاي الراجل يسسيب كسها الجميل ده ويدخلوه في طيزها وكمان ليه البنت هياا اللي بتطلب منه يدخله في طيزها وسايبه كسها فاضي هو نيك الطيز ممتع كده ومتخيلتش انه ممكن يجي اليوم اللي يحصلي فيه زي البنات اللي كنت بشوفهم وقتها عرفت أد ايه البنت بتكون معذوره وعندها حق لما كانت بتطلب من الراجل يدخل ل زبه في طيزها واتاريها كانت متعه بمجرد ما سامي بس حاول يدخل لسانه فيي خرمي حسيت بلذه ومتعه بالشكل ده اؤمال لماا هيدخله هتبقى المتعه ازاي يالهووووووي وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعض عن المتعه واللذه وخوفي من لحظة دخول زبه في طيزي الضيقه ولكن سامي سيحني وهيجني وهيئاني للنيك علشان مش احس بألم لان زبه كبير بجد حوالي 20 سم وتخين اوي وزب بالشكل ده هيدخل في طيز اول مره ليها ازاي لكن سامي بخبرته وصلني لاقصى درجات النشوه والاستمتاع وقبل ما سامي يدخل زبه بصق على خرمي كتير ومن حسن حظي كنت داهنه جسمي كله وفلقات طيزي كريم وده اللي ساعد زب سامي انه يدخل جوايا ولما سامي قرب زبه من خرمي اتنفضت وشديت طيازي خوفا من زبه الضخم سامي قالي: حبيبتي متخافيش انا مستحيل اذيكي يا منال انتي مراتي حبيبتي وكمان انا مش هدخلو غير لما انتي تقوليلي دخلو وكان بيحاول يطمني وقولتله: حبيبي وحياتي عندك بالراحه عليا علشان دي اول مره ليا وانا خايفه من زبك الضخم ده قالي: حبيبتي اطمني ده انا اموت ولا اني اذيكي وبصراحه طريقته معايا ورقته وحنيته خلاني سبتلو نفسي وانا مطمنه وقتها سامي نايمني على ظهري ورفع رجليا على كتافه وقبل ما يدخل زبه وهو على فتحة طيزي كان بيلحس ويبوس في كعب رجليا الطريه الناعمه وقتها حسسيت اني طايره في السماء من احتكاك زبه لفتحة طيازي ولحس ومص رجليا ومكنتش قادره استحمل كل اللي بيعملو فيا سامي لاقيتني بقوله بصوت مبحوح وكله شهوه وانوثه : حرام عليك كفايه بقى دخلو وريحني انت تعبتني ووابتدا سامي يدخل رأس زبه في فتحتي وبصراحه مش حسيت بألم خالص من شدة الهيجان اللي كنت فيه في الوقت ده بالتحديد حسيت بجد اني بنت فعلا اولاً الوضع اللي انا فيه وهو ان انا نايمه على ظهري وفاتحه رجليا راجل علشان يغرس رمز رجوولته في البنت اللي مستنيه الزب اللي يحطم عذريتها ويشبع انوثتها ويحولها الي إمراه وثانياً افعال ولمسات سامي لمناطق معينه في جسمي زي انه يبوس ويلحس رجليا وانه يلحس ويمص جسمي ككله دي افعال وولمساتت راجل لانثى مش لراجل زأيه ولكن جسمي الطري المربرب الغير المترهل ونظافته ونعومته هي اللي جعلت سامي يمص ويلحس حتى صوابع رجلي كنت حاسه بمتعه ولذه ومن متعتي قولت: إإإمممممم حلو ياحبيبي وقتها حس سامي اني مش متألمه من زبه وبدأ يدخل زبه أكتر وهو بيدخله كانت ايديه بتلعب في زبي وشفايفه بتتجول ما بين صوابع رجليا الي ركبتي من لحس ومص ولمسات شفايفه وايديه خليتني مش حاسه بالم لغاية لما زبه دخل اكتر من نصفه صرخت وقولت لسامي وانا بصرخ بصوت انثوي ناعم زي البنت ليلة دخلتها ومكنتش بتصنع صوتي هو صوتي كده زي البنات : اااااااااااه ااااااااي يا طيازي كفايه بقى يا حبيبي علشان زوبرك بيوجعلي طيازي اااااي ، وهو بيقولي يخربيت طيازك يامنال خرمك سخن ومولع اوووي قولتله: وانا بتألم طيب ياحبيبي طالما عجباك وبتحبها اوي كده على مهلك عليها قالي: وحياتك عندي ياحبيبة عمري انا بدخلو فيكي بالراحه اهو بس انتي اللي طريه ومش مستحمله اجمدي يابت شويه لغاية ما طيزك وخرمك يتعودو على زبري قولتله: مش قادره يا حبيبي صدقني وكنت هعيط من شدة الالم اللي في طيازي وبدا تاني يلعبلي في زبي وجسمي لغاية الالم خف شويه ولما شاف ملامح وجهي اتغيرت من الم لمتعه ابتدأ يدخل زبه واحده واحده لغاية ما دخلو كله جوايا وبيضانه لزقت في فلقات طيزي لما حس بيا اني هصرخ بصوت عالي حط كف ايده على بوقي وكتم صوتي جامد بايده مقدرتش استحمل الالم اللي جوه طيازي روحت عيطت والكحل نزل مع دموعي والميكاب باظ وسامي قعد يلعب في زبي وبزازي علشان الالم يخف شويه ولما الالم خف شويه اكتشفت كمان متعه اكبر من ما كنت اتخيل وهيا في طيازي وخرمي وبزازي ولكن حسيت بحرقان في طيزي من دخول زبه الضخم توقف سامي علشان طيازي تتعود وتتأقلم على الزائر الجديد واستمر في لحس ومص رجليا وتدليك زبي وجسمي ليخفف من الم طيازي وكان سامي ذو خبره كبيره ولما هيجني اكتر من افعاله ولمسته لرجلي وزبي وايديه التانيه كانت بتقفش في طيازي مره وفي بزازي مره قولتله من شدة هيجاني: يلا بقى ياسامي ، استهبل وقالي: يلا ايه يامنال قولتله: حركوا جوايا بالراحه بقى قالي: احرك ايه وجواكي فين وكان عايز يسمع مني كلام قليل الادب وادلع واتمايص علشان يسخن عليا قولتله بدلع ومياصه بصوت انثوي يحرك الحجر: حرك زبرك جوه طيازي بقى ونيكني ياجوزي ومكنتش اتخيل اني ممكن يطلع مني كلام زي كده ولكن من شدة الهيجان والمتعه وحبيبي سامي علشان امتعه زي ما هو متعني ومريحني يخليني اعمل اكتر من كده علشان خاطر عيون سمسم لما قولتله كده: راح ضربني على فلقتي الكبيره واترجرجت وانا روحت ضحكت وقولت بدلع ااااااااااه اخص عليك يا سامي ايدك تقيله وبدأ سامي يطلع في زبه ويدخله بالراحه اووووي لكن كان فيه حرقان جوايا وحسيت بحاجه سخنه بتخرج مع خروج زب سامي مني وكانت بتنزل من طيزي في الاول افتكرت سامي جاب شهوته ولبنه السخن جوايا تجاهلت الموضوع وانا بحاول استمتع وبس لكن كنت بحس بحرقان جوه خرمي من حركة زب سامي خروج ودخول وابتدت اهات تخرج مني بمياصه مختلطه ما بين الالم واللذه وكل ما يسرع في النيك لطيزي اصرخ واصوت بصوت عالي لغاية حسيت انه بيبص في عيوني ويبص للكحل اللي نزل منها مع دموعي وبهدلت الميكاب ويسرع ويضرب زبه في طيازي اوي وانا بحاول احط ايدي على فخده علشان ما يضربش طيازي جامد لكن هو كان اقوي من ايدي الناعمه الطريه البنوتي ونام على صدري بجسمه كله وهو بيصرخ وانا بصرخ معاه وزبه راشق كله في بطني وحسيت بحاجه سخنه بتنزل جوه بطني عن طريق فتحة طيزي وحسيت انه عايز يحبلني لما رشق زبه في طيزي جامد لغاية ما وصل لبطني نام عليا شويه لغاية ما زبه ينزل اخر نقطه من عسله جوه بطني وكمان لغاية ما يسترد قوته ويقوم من عليا بعد ما جوزي طلع زبه مني وقام من عليا ونام جمبي لغاية ما ننسترد قوتنا وانفاسنا لمدة عشر دقايق وقتها كان عندي فضول احط ايدي عند فتحة طيزي واشوفها وسعت اد ايه وفعلا حطيت ايدي على خرمي شهقت وقولت يالهوووووي ولاقيت فتحتي وسعت اوي وعلى صوابع ايدي بقعة ددمم مختلطه بلبن جوزي وكانت طيزي هيا اللي نازل منها ددمم عذريتي تجاهلت الموضوع لانها حاجه طبيعيه ولما اتحركت بجسمي على السرير لاقيت بركة ددمم تحت طيازي صرخت وشهقت من الخضه فاق على صوتي سامي وقالي ايه مالك يا منال قولتله وانا بزعق فيه: عاجبك كده اللي عملتو ده قالي ايه في ايه؟ قولتله: شوف انت بنفسك وشاورت على بقعة الدم الكبيره اللي كانت على الملايه ولما شاف بقعة الدم قالي: انا اسف ياحبيبتي حقك عليا وبيحاول يطمن عليا ويقولي طيب هيا طيزك بتجيب ددمم لغاية دلوقتي قولتله: مش هيا دي المشكله ! قالي: اؤمال المشكله في ايه؟؟ قولتله: وانا بزعق ومتنرفزه المشكله في الملايه اللي باظت دلوقت قالي: وهو مندهش انتي زعلانه علشان الملايه يا منال قولتله: ايوه يا سامي حرام عليك دي سعرها غالي اوي راح ضحك واخدني في حضنه وبيقفش وبيرجرج في فلقات طيازي وقالي: يا نور عنيا انتي اغلى، فداكي مليون ملايه فداه طيزك الملبن دي الدنيا بحالها انا هجيبلك اللي اغلى منها وكان فرحان اوي بعروسته وبصراحه انا كمان كنت فرحانه اوي بعريسي واني هكون بنت قصدي ست انا اتفتحت خلاص وهكون ست لراجل بمعنى الكلمه جوزي حبيبي حطيت راسي على صدره وحضنته بإيديا وقولتله: بجد يا سامي هتجيبلي ملايه اغلى من اللي باظت دي قالي: انا هجييبلك الدنيا كلها ده انتي عطتيني اغلى حاجه فيكي ، ابتسمت بدلع وانا مكسوفه وعضيت على شفتي اللي تحت من خجلي وقالي: يخربيت كسوفك اللي بيهيجني عليكي يا منال ضحكت وقولتله: لا انسى انك تعملي حاجه تاني الليله دي انا مجروحه من جوايا وملتهبه عليا اوي وكنت مكسوفه أذكر ايه هو اللي مجروح جوايا بس هو فهم واستهبل كالعاده وقالي: هيا ايه اللي مجروحه يا منال؟ قولتله: انت فاهم كل حاجه بس بتستهبل قالي وهو بيضحك: بس انا عايز اسمعها منك ايه هيا اللي مجروحه يا حبيبتي قولتله بمياصه وكنت دلوعه اوي : اتلم بقى يا قليل الادب وقولتله: انا هقوم اخد شاور قالي: يلا بينا قولتله: لا انا اتكسف قالي تكسفي مني بعد اللي عملتو فيكي من شويه ابتمست وقولتله: طيب بس بشرط انسى انك تعملي حاجه علشان انا تعبانه ومش مستحمله قالي: موافق وقومت من على السرير وأخدت من الدولاب بيجامه ستان بناتي لونها احمر بتاعت العروسه ومش اخدت كيلوت لان طيازي كانت بتوجعني ومش مستحمله البس كيلوت وبعدين ما اللي انا قاعده معاه ده دلوقتي بقى جوزي خلاص وشافني وانا عريانه ملط ومش بس كده ده كمان فتحني وخلاني امراه يعني مش هتفرق لو ملبستش كيلوت ومشيت قدامه كالعاده لانه بيحب يتفرج على طيازي وهيا بترجرج وبتتهز وتلعب قدامه وهو مش كان ماشي ساكت كان بيضرب على فلقات طيازي بحنيه واحنا ماشيين وانا بتقصع وبترقص في مشيتي وبضحك على سامي واللي بيعملو في طيازي وانا ماشيه دخلنا الحمام وهو كان عريان ملط وزبه واقف على طيازي وقلعت البيبي دول الشفاف ولما شافني وانا عريانه شهق وقالي: اووووف اموت انا في اللحم الملبن ده وكنت مكسوفه وانا قالعه قدامه وقولتله: اتفرج وانت ساكت علشان انا بتكسف من تعليقاتك وكلامك ، بس بصراحه انا كنت فرحانه اوي من كلامه ده ليا وفتحت المايه عليا انا وهو ومسك الشامبو وصب على طيزي وبزازي وقعد يدعك ويدلك ويقفش في بزازي وطيازي ووراكي وانا مبسوطه اوووي من ايديه اللي بتهري في لحمي الطري وابتدا يحضني من وراء وزبه بيتجول ما بين وراكي وفلقات طيازي ولما زبه لمس طيازي وراكي سخنت ولعت وادت فيا الشهوه وكنت مغمضه عيوني وبهز طيازي يمين وشمال واحك طيازي جامد في زبه وهو شافني بعمل كده قالي: شكلك عاوزه وطالما انتي بتحكيها في زبي كده يبقى انتي عاوزه تتناكي فيها ؟ ابتسمت وانا ساكته والسكوت علامة الرضا وكنت عاوزه اتناك من زبه تاني لانه سيحني وخلاني عاوزاه اووووي ونسيت الالم اللي في طيازي ولما شافني ساكته حسيت بإيده ماسكه زبه وبيوجهه ناحية الهدف وبيحاول يدخله في خرمي وكنت فرحانه اوي وهو بيدخله وكان صعب عليه يدخله في خرمي وانا في الوضع ده لان خرمي مدفون بين فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه لورا روحت مسكت زبه بدخله لنفسي جوه طيازي بعد ما انحنيت لقدام شويه علشان يقرب خرمي لزب جوزي وحسيت ان زبه اتزحلق جوه طيازي بسرعه من فعل الشامبو وكمان لان خرمي وسع من النيكه الاولى ولما دخل كله جوايا صرخت بصوت عالي من المفأجاه لاني افتكرته هيدخله واحده واحده وبالراحه لكن بصراحه هو كان غصب عنه اتزفلط جواايا من فعل الشامبو وكمان دخوله جوايا بقوه بيهيجني ويولعني اوي، المهم ابتدا سامي يدخل زبه ويطلعوا مني بحنيه ولما بيطلعوا مني بشهق وبحس ان روحي بتتسحب مني وكمان طيزي كانت بتعمل صوت اللي هو كإني بعمل حمام وصوت كان بيخليني مكسوفه اووي وكنت بضضحك على نفسي من الصوت ده بس هو كان غصب عني لان زبه كبير وبيخلي طيزي تطلع اصوات غصب عني وكنت مبسوطه اوي وفرحانه وهو حاضني وهو واقف ورايا وزبه طالع داخل جوايا وكانت اهاتي كلها انوثه ومياصه وانا بصرخ من رمز رجولته اللي بيدخل في رمز انوثتي وبمجرد مازبه يتزفلط جوه طيازي كنت بجيب شهوتي على نفسي من غير ما المس زبي اااااااااه وكنت بتلوى زي الثعبان او زي البنات اللي بتترعش لما شهوتها تيجي والزب يكون جواها في افلام السكس وكنت بترعش وبتلوى ااااااااااااي ااااااااااااااه وزب سامي جوايا وكنت هقع وانا بتلوى على الارض من رعشتي وشهوتي لما جتلي يالهووووي ااااااااااااااااااه لكن كان زب سامي جوايا وساندني بإيديه اللي كانت بتهري في بزازي مره بيضرب بحنيه فلقة طيازي الكبيره الطريه وتترجرج زي الجيلي وبقيت من شدة الهيجان والنار اللي انا حاسس بيها رجعت براسي لورا ولفيت وجهي علشان يبوسني من شفايفي وهو بيرزعو في طيزي ومسك شفايفي في بوسه حسيت ان شفايفي اتقطعت وورمت من البوسه وراح مطلع لسانه وانا بدأت امص في لسانه كإنه زب بمص والحس في لسانه وشفايفه كل ده وهو مبطلش دق في طيازي ولاقيته بيحضني اوووي وبيعصر لحمي الطري بإيديه وانا بصرخ واصوت من ايديه اللي قفشت في لحمي اوووي ااااااااااااه اااااااااي وحسيت بزبره بيترعش جوه خرمي ولبنه السخن بيغذي طيازي اااااااااااح ااااووووووف وفضل زبه جوه طيازي لغاية ما نزل اخر نقطه جوايا وكانت طيازي من جوه بتوجعني وفيها حرقان جامد وانا بقول لسامي وانا دلوعه: يخربيتك يا سامي كنت هتموتني اااااااااااااااااه قالي: سلامتك من الاااااه يامنال ثم مفيش بنت بتموت من كتر النيك ضحكت بشرمطه وقولتله: طيب طلع زبك بقى من طيازي ده زبرك كبير اووووووووي وبيوجعني اوووي، طلع زبه من طيازي وقتها حسيت ان خرمي بقى نفق تمشي فيه العربيات لكن كنت مبسوطه اوي ان خرمي بقى واسع بالشكل ده وعلى اد ما كانت طيازي بتوجعني من جوه من النيك فيها على اد ما كنت فرحانه اوي ولما سامي طلع زبه من جوايا كانت عندي رغبه شديده في اني القي نظره على زب جوزي حبيبي بعد ما طلعو من طيزي وكان عليه نقط ددمم من طيازي لانها كانت تاني نيكه ليها بعد جوازي ومكنش الجرح الاولاني اللي كان جوه طيزي لسه اداوى لكن كنت مبسوطه وكان فداه جوزي عمري كله مش بس طيازي لانه متعني كيفني وكيف طيازي الكبيره اوي لان طيزي الطريه البارزه اووي دي مكنتش مالي عينيها اي راجل ولا اي زب لغاية ما لقيت اللي ملأ عينها وفتحتها... عاوزه اسمع تعليقاتكم علشان اكتب الجزء الثالث ولو مسمعتش تعليقاتكم هيكون اخر جزء ليا اكتبه باااااي بقى

الجزء الثالث
كملنا انا وسامي الشاور بتاعنا ولبست البيجامه الستان بتاعت العروسه وطلعنا من الحمام ، سامي قالي: حبيبتي انا عايز اكل جعان اوي قولتله: من عنيا يا قلبي قالي تسلم عنيكي وطيازك ياعروسه اتكسفت اوي وجريت على المطبخ اعمل لعريسي عشاء العرسان وكنت مسويه فراخ وحمام ولحمه علشان حبيبي يتغذى ويعوض اللي بينزلو جوه طيازي لانه عريس وبيتعب وكنت وانا واقفه في المطبخ جه سامي ورايا على المطبخ وهوعريان ملط وقف ورايا يقفشلي في بزازي وزبه مغروس بين فلقات طيازي الكبيره وكنت مشغوله بتحضير الاكل وسيباه يبوس رقبتي وخدودي ويقفش ويلعب في بزازي وطيازي ولحمي الطري ويعمل اللي هو عايزو انا خلاص بقيت ملكه ومراته وكمان انا كنت متمتعه بتقفيشه وهراني، وكل ما اتحرك شمال ولا يمين يلزق فيا وزبه بيتجول ما بين وراكي وطيزي من فوق البيجامه الستان اللي كانت ضيقه عليا اوي وعلى طيازي اللي كانت كبيره اوي وبارزه اوي لورا وكان شكلها مغري لعريسي وبارزه كل تفاصيل جسمي البنوتي وكان جسمي الانثوي ده عاجب سامي اوي وفرحان بيا اوي وانا كمان كنت مبسوطه وفرحانه بعريسي سامي اوي وجهزت السفره وقعدنا نتعشى وكنت بأكله بإيدي وهو يأكلني بإيده وكان حنين عليا اوي وعلى طيازي وكنت كل ما أكله بإيدي يقولي تسلم ايدك يا نورعنيا نفسك حلو اوي في الاكل يابت يامنال يخربيتك مين اللي علمك الطبخ؟ قولتله: اختي عبيرعلمتني كل حاجه قالي: طيب خلاص بقى يا حبيبتي انتي بتأكليني انا بس انتي مكلتيش حاجه قولتله: مش مهم انا انت لازم تتغذى وتأكل كويس ياعريس وتعوض اللي انا بأخدو منك في بطني انت بتديني كتير وهو كان بيقولي وانتي كمان لازم تأكلي كويس علشان تتخني وتربربي ورجليكي تتلف وتتقلوظ وتبقى سكسي وبعد ما اكلنا انا وعريسي قومت شيلت االاطباق ودخلتهم المطبخ وسألت جوزي تشرب حاجه يا حبيبي؟ قالي: ايوه يا حياتي عايز اشرب حاجه فريش وهو دخل الحمام يغسل ايده وعملتلوعصير مانجو وطلعت اقعدت جمبو على الكنبه قدام التليفزيون وكنا بنسمع مسرحيه الواد سيد الشغال وكنا بنضحك من قلبنا انا وحبيبي وكنت حاطه راسي على كتفه وهو بيلعبلي في شعري الطويل الناعم اوي وانا مسكت ايده التانية علشان احس بخشونة ايديه وهيا بتقفش وتدلك في ايدي الطريه المربربه الناعمه اوي وكانت عاجباه اوي ايدي والمناكير اللي كنت حاطاه في ضوافري الطويله وكان بيمسك اايدي ويقربها من بوقه ويبوسها بكل رقه وحنيه وانا في حضن جوزي حبيبي الدافي بنسى الدنيا كلها وسألني بكل حنيه: طيزك عامله ايه الوقت ياعروسه؟ ومكنتش عارفه نيته ايه او قصده ايه من السؤال ده وبحسن نيه مني قولتله: كويسه ابتديت تبرد شويه ياحبيبي ضحك وقالي: طيب ما تيجي اولعهالك تاني قولتله: لاء بقى يا سامي انا تعبانه اوي حرام عليك قالي وهو بيغمزلي: طيب ما تيجي انا وانتي ندخل ناخد شاور روحت ضحكت بشرمطه وقولتله: بكرا تكون بردت خالص من الحرقان اللي فيها وتكون خفت شويه لانك لو عملت حاجه دلوقتي هتلتهب عليا اكتر وممكن تتحرم مني اسبوع تحب تتحرم مني اسبوع قالي: ولا ثانيه واحده اقدر استغنى عنك فيها ياحبيبة زبري، وكنت واثقه من نفسي اوي لاني بقيت احلى من البنات بجد وكنت مغريه لدرجة ان جوزي مش قادر يستغنى عني ولا يقدر يستحمل اني ابعد عنه ولو دقيقه واحده قولتله: طيب انا تعبانه اوي هدخل انام قالي: وانا كمان ودخلت انا وهو اوضة النوم وروحت قلعت البيجامه الستان قدامه من غير كسوف وسامي نايم على السرير بالبوكسر فقط وبيتفرج عليا وبقيت عريانه ملط لاني مكنتش لابسه حاجه تحتيها وطلعت قميص نوم ستان قصير لغاية اول طيازي لدرجة اني لما انحني علشان اجيب حاجه من على الارض طيازي كلها تتعرى لبست قميص النوم وقعدت قدام التسريحه علشان اعمل ميكاب خفيف حطيت كحله وروج احمر فاتح وسامي بيتفرج عليا وزبه واقف اوي في البوكسر وكان فاتح بوقه وزبه واقف وهايج عليا ،روحت جبت كريم الترطيب والتنعيم وقعدت جمب سامي على السرير وانا بدهن رجليا من صوابع رجليا لغاية اول طيازي وطبعا رجليا كلها احلى من رجلين البنات مش بجمل في نفسي ولا حاجه لان اللي بيجمل في نفسه الشيطان لان رجليا بناتي فعلا لكن رجليا من تحت سمانة رجليا مباشرة اجمل بكتير تخينه وملفوفه ومقلوظه وشكلها سكسي اوي من وجهة نظري انا انها اجمل حاجه في جسمي المنطقه دي هو جسمي كله انثوي اوي وبنوتي خالص المهم انا لما كنت بدهن رجليا بالكريم وبرجرج في وراكي ورجليا اللي زيي الجيلي كان سامي بيتفرج عليا وزبه قرب يقطع البوكسر من هيجانه عليا قولتله بسهوكه ومياصه وانا بشاور على زب سامي: صحبك شكله تعبان اوي وضحكت زي الشراميط وقالي: انا هموت مش قادر استحمل ولا قادراقاوم الحلاوه والجمال ده ده انتي صاروخ تعرفي يا منال انا كنت متجوز راجل قبلك ضحكت وقولتله: ما انت اهو متجوزني وانا راجل برضوه قالي: لا انتي بالنسبه ليها ملكة جمال العالم قولتله: للدرجه دي هيا كانت وحشه قالي: لا انتي اللي حلوه اوي وصاروخ ده انتي عندك امكانيات انوثه اكبر واجمل منها هيا مش وحشه اوي لكن بالنسبه ليكي هيا ولا حاجه صفر على الشمال مع انها هيا ست كاملة الانوثه مع اني مستغرب ازاي الجسم ده وراجل مش بنت قولتله: ما البركه فيك انت خلتني بقيت بنت باللي عملتو فيا راح قالي وهو هيجان اوي انا لازم انيكك دلوقتي انا بولع من صوتك البنوتي الرقيق ده وكلامك اللي يهيج الحجر ده ضحكت بصوت عالي وقولتله:لا ياسامي انا بجد مش قادره انا طيازي من جوه مولعه اوي وبتوجعني قالي: طيب خليني انيكك بين فلقات طيازك بين لحم طيازك بس من غير ما ادخله قولتله: للدرجه دي طيازي عجباك اوي كده يا سامي قالي: دي تجنن وتهبل وتوقف زب الميت روحت ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: طيب يلا طيازي قدامك اهي اعمل فيها اللي انت عايزو بس من غير ما تدخلوا جوايا ونمت على بطني وهو قلعني قميص النوم خالص وبقيت ملط وهو كمان قلع البوكسر وفي الاول قالي: خدي بوسي زبي وقرب زبه من بوقي وانا مسكت زبه بإيدي وكان كبير جدا وشكله يهيج ويجنن وحلو اوي مسكتو وفضلت ابوس في راس زبه وانا نايمه على بطني وعجبني ملمس زبه لشفايفي واللي هيجني وجنني اكتر لما شوفت الروج طبع على زبه روحت اتجرأت ودخلتو جوه بوقي وفضلت امص والحس في زبه اللي كان سخن وواقف زي الحديده جوه بوقي وكنت بمص زبه من غير ما اسناني تلمس زبه علشان مايتأذيش وفي الحقيقه بوقي ماكنش مستوعبش زبه كله لانه كبير جدا وكنت بدخلو لغاية ما يخبط في زوري ونصفه فقط اللي كان داخل في بوقي وكان تخين وبقيت بمص واشفط في زبه وسامي كان بيصرخ من مصي وشفط زبه بشفايفي لغاية ما زبه اترعش ونزل اللبن السخن جوه بوقي من هيجاني وقتها بلعت اللبن بتاعه وكان طمعه يهبل ويجنن وكنت بشفط وبمص في زبه لاخر نقطه عسل والغريب ان زبه كان لسه واقف زي السهم طلعتو من بوقي علشان اخد نفسي شويه ولما شوفت زبه لسه واقف قولت لزبه بمياصه وانا هيوجه ودلوعه اوي: يخربيتك انت لسه واقف؟! ما تتهد بقى انت ايه مبتشبعش ،لقيت سامي بيجيب علبة الكريم اللي كنت بدهن بيها رجليا وراكي واخد منها وحطلي على فلقات طيازي وبينهم وانا لسه نايمه على بطني قولتله: اوعى ياسامي تدخلو في طيزي قالي: متخافيش انا هنيكك بين فلقات طيازك الكبيره المربربه دي وبعد ما حطلي الكريم ركبني ودخل زبه بين فلقات طيزي وعلشان طيازي كبيره وبارزه لورا زبه غاص ما بين فلقاتي الطريه وكانت طيازي بتحضن زبه وبتعصره بلحمها الطري وكإنها زوجه كان غايب زوجها عنها ولما شافته حضنته بكل شوق ولهفه وبدأ يدلك زبه في طيازي بكل عنف وبقيت بتمحن واقول ااااااااااااااه ااااااااااي اااااااممممممممم وكإنه جوه طيزي مش من بره وكان فعلا بيوجعني لان زبه كان بيحتك بين فلقاتي الطريه وطبعا فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه اوي رقيقه اوي وحساسه اوي وبتتألم من اقل حاجه بس انا كنت مستمتعه اوووي بزبره الكبير اوي اللي مدوبني وهري طيازي الناعمه الطريه الرقيقه وبعد ما كان قاعد على طيازي نام بجسمه كله على ظهري وزبه مغروس بين فلقاتي مع الكريم كان زبه بيتزفلط ما بين فلقاتي الكبيره الطريه الرقيقه اااااااااااااااااه ااااااامممممممم وهو بيهري ويدعك بجسمه كله عليا وانا نايمه تحتيه بتلوى من زبه اللي يهبل وكنت مستمتعه بزبه وهو بيتزفلط بين طيازي ومع اهاتي المايصه سامي سخن ونزل لبنه بين فلقاتي على خرمي وقعد نايم على ظهري وطيازي لغاية ما خلص ونزل اخر نقطة عسل وقام من علي جسمي ونام جمبي وزبه ارتخى وراح في نوم عميق وانا رجعت ايديا الاتنين على طيازي وبوزع العسل اللي نزلو سامي ما بين طيازي على فلقاتي وبدهن فلقات طيازي بعسل جوزي وكنت فرحانه ومبسوطه بالاحساس ده اوي ونمنا انا وسامي زي ما احنا عريانين ملط ورحت انا حضته بجسمي البنوتي الناعم وكنت فرحانه ومبسوطه من اجمل ليله قضيتها في حياتي اكتشفت وقتها ان لبس البنات والميكاب اللي كانت اختي بتلبسهولي ملوش لزمه من غير ما يكون في راجل في حياتي احس بيه ويحس بيا وكمان اتزوقلو والبسلو واتدلع عليه واتمايص علشان يحس انه متجوز بنت بجد مش ولد وفعلا جوازي من سامي هيئني وحسسني بجد اني بنت بجد لدرجة ان فيه ايام كنت بتحجج ومخليهوش يلمسني بحجة اني عليا الدوره الشهريه ،، تاني يوم صحيت من النوم متأخره وجوزي مكنش جمبي باين كده صحي قبلي وقاعد بره قدام التليفزيون للبست قميص النوم وقعدت على السرير شويه وجسمي كله بيوجعني من ليلة امبارح ووجهي كان باين عليه متورم زي البنات اللي بتصحى في صباحيتها جسمها بيوجعها ووشها بيرد فيه الدمويه من ليلة الدخله واكتر حاجه كانت بتوجعني خرم طيزي وقعدت وانا بتخيل اللي عملو فيا سامي ليلة امبارح وابتسم واعض على شفايفي وانا مكسوفه واقول لنفسي معقوله سامي اتجوزني ونام معايا وناكني في طيازي مرتين كمان هو فيه راجل بيتجوز راجل زأيه واكيد احنا شواذ لكن شواذ ازاي وجسمي شبه جسم البنات بالظبط ياترى هو فعلا شايفني بنت زي ما انا شايفه نفسي بنت وياترى هو جسمي الانثوي ده بيثيرو وبيغريه وبيهيجوا اكيد كمان بيحب جسمي وشكله البناتي ده والا مكنش قالي هتجوزك يعني وهيقضي باقية عمرو معايا وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعضها وافتكرت ليلة امبارح وشقاوة سامي واللي عملو فيا وفي طيازي وكإني بنت يوم صباحيتها قومت من على السرير طلعت من الدولاب قميص نوم ابيض شفاف وقصير واصل لغاية طيازي وكيلوت فتله لونه ابيض وروب ابيض شفاف وفيه ريش وطويل لغاية تحت ركبتي واخدت كمان وفوطه وطلعت علشان اخد شاور لاقيت سامي قاعد فعلا قدام التليفزيون بصيتلو بكسوف وانا ببتسم وقولتله: صباح الخير يا سامي قالي: صباحيه مباركه يا عروسه كل ده نوم نوم العوافي ياعروسه قولتله بدلع: اصلي تعبانه اوي وجسمي كله واجعني ضحك وقالي: طيب وطيازك بتوجعك برضوه ضحكت وانا مكسوفه وهزيت راسي بنعم من غير ما اتكلم وكنت باصه في الارض قالي: يالهوووي على جمالك وجمال كسوفك وابتسمتك، فتحت عنيا اوي وانا ببصله وببتسم من مغزلته ليا قولتله: انت شكلك صاحي رايق قالي: فيه حد يشوف القمر ده وميبقاش رايق ده انتي نستيني نفسي وعيلتي والدنيا كلها قولتله: ايه ده انت عندك عيله يا سامي؟ قالي: طبعاً اؤمال انتي مفكراني مقطوع من شجره قولتله: لا يا حبيبي مش قصدي اصلك مجبتش سيرتهم وكمان محدش بيجيلك قالي: مجتش مناسبه قولتله: طيب انت قولتلي ليه نستيني عيلتي؟ قالي: علشان انا كنت عازم اختي وجوزها على العشاء النهارده وكنت ناسي قولتله: انت بتكلم بجد؟ قالي: هو الكلام ده فيه هزار قولتله: طيب انت هتقدمني ليهم بصفتي ايه؟ قالي: عروستي قولتله: متهزرش يا سامي قالي: انا بتكلم بجد هقدمك ليهم على انك مراتي قولتله: طيب ولما يعرفوا اني ولد مش بنت هيبقى ايه الحل؟! قالي: وهيعرفوا ازاي انك ولد انتي مش بتشوفي نفسك في المرايا بتكوني عامله ازاي يامنال ده انتي كل حاجه فيكي بتقول انك بنت جسمك اللي مفيهوش ولا شعره ولا نمشه وطيازك ووراكك وعيونك وحواجبك ورموشك وخدودك وشفايفك المنفوخه وكمان انتي لما بتحطي ميكاج بتبقى مزه بجد اؤمال انا اتجوزتك ليه قولتله: ليه بجد يا سامي اتجوزتني؟ قالي: علشان طريه وكلك انوثه وصاروخ قولتله: طيب هما هيجوا امتى؟ قالي: هيجوا بالليل الساعه 6 قولتله: طيب انا كل اللبس اللي عندي قمصان نوم عريانه قالي: البسي اي برموده وبدي من اللي عندك قولتله: دول بيكونوا ضيق اوي على جسمي قالي: وفيها ايه! قولتله: فيها ايه ازاي انت مش بتقول جاي معاها جوزها عايز جوزها يشوفني وانا رجليا عريانه والبرموده محزق على ووراكي وطيازي قالي: عادي يامنال احنا بقينا عيله خلاص ثم انا هكون قاعد وكمان علشان افرجهم على زوقي في النسوان حلو أد ايه ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: طيب انا هدخل اخد شاور قالي: يلا بينا انا كمان عايز اخد شاور ضحكت ضحكة واحده شرموطه وقولتله وانا بدلع عليه: لاء ياحبيبي لو عايز تأخد شاور ادخل بعدي او قبلي متدخلش معايا علشان انت قليل الادب اووي وضحكت وكنت بدلع وبتمايص عليه وفي الحقيقه انا عاوزه طيازي الكبيره الطريه تحضن زبره الضخم ومشيت قدامه بخطوه بطيئه وانا بتقصع وبتمايل بطيازي وبترقص علشان كنت متأكده ان عريسي بيأكلها بعنيه وحسيت بجوزي جاي بيجري ورايا وبيحضني من ورا ولازق زبره في طيازي وانا بضحك بشرمطه وقولتله: يالهووووي عليك وعلى شقاوتك يا سامي اوعى بقى وهو يقولي: مش قادر اقاوم جمالك وجمال طيازك ، وبقيت بهز وبحك طيزي في زبره اوي وكإني بقوله انا بحكها في زبك اهو يلا بقى وانا بقوله بمياصه ودلع : سيب طيزي يا شقي راح زقني ودخلني الحمام وقلعني قميص النوم وجسمي الناعم الطري المربرب اتعرى قدامه وهو قلع البوكسر وبقى عريان ملط انا وهو جوه الحمام وفتح المايه وحط على جسمي شامبو وبقى بيلعب في جسمي وبيلعب بطيازي وبقى جسمي خلاص علبتوا وقعد يلعب في جسمي ووراكي وبزازي حتى رجليا من تحت وكعب رجليا وصوابعي لعب فيها، لاقيت ايدي بتروح على زبه بطريقه لا اراديه ومسكت زبه وبقيت بدلك فيه مع الشامبو بقى زبه بيتزفلط في ايدي وكنت فرحانه بالحركه دي اوي وكمان فرحانه بزبه اووووووي وبقيت انا كمان بعلب في زبه وادخله بين وراكي الناعمه الطريه واضم وراكي على زبه وافرك وراكي في بعضها وزبه ما بينهم وكان بيتزفلط مابين وراكي وكان هيتجنن من الحركه دي وكنت هايجه ومستمتعه بايديه الخشنه اللي مدوبناي اكتر ما كنت بلعب لنفسي بايديا الطريه الناعمه اللي زي جسمي انما ايد جوزي حبيبي خشنه وبتهيج جسمي الناعم الطري عريسي بقى يهرى ويقفش في جسمي وشفايفه قطعت شفايفي من البوس والمص ولما هيجت وسحت اوي نزلت على ركبتي واخدت زبره جوه بوقي وبقيت ابوس فيه اوي وكل ما ابوس راس زبه ابص في عيون جوزي علشان اشوفه اد ايه هو مستمتع باللي بعملو في زبه ولاقيته مغمض عنيه وكنت انا واخداه في عالم تاني وبقيت ابوس رأس زبه واضرب خدودي الناعمه الطريه بزبه وبعدين روحت دخلتوا في بوقي وبقيت بمص والحس واشفط في رأس زبه وكإني محرومه منه بقالي سنين طويله لاقيت خرم طيازي بتاكلني وبتحرقني روحت طلعت زبه من بوقي ووقفت واديتلو ظهري وبقى وجهي للحيطه وبقيت طيازي في مستوى زبه بس هو علشان اطول مني كان لازم ينزل بوسطه شويه علشان زبه يكون قصاد طيزي اللي اتهريت ولسه هتتهري انحنيت شويه لقدام علشان خرمي يقرب ويظهر لزب سامي وبدأ سامي يدخل زبه جوايا وانا راسي في الحيطه ولما دخلت راس زبه كنت مستمتعه لكن لما بيدخل باقي زبه يالهووووووي بيجنني وبكون طايره في السماء من هيجاني بس كنت طيازي لسه بتوجعني وبتحرقني من الجرح اللي جوه خرمي ولما بدأ جوزي يطلع زبه ويدخله ببطئ كنت مستمتعه ومبسوطه بزبه وهو بيتزفلط في طيزي وكانت بتطلع مني اهات بصوت ناعم بنوتي بتجنن سامي عليا ااااممممممم ااااااه اااااااااااي وكان بيقولي وهو بيدخل زبه ويطلعه مني عاجبك زبي يا منال؟ كنت برد عليه من هيجاني ومحنتي زبك كبيراوي وبيوجعني اوي يا حبيبي بس حلو اووووي ااااااممممممم ولما سمع صوتي وكلامي المايص عن زبه وحجمه وأد ايه هو بيوجعني كاان بيضرب زبه في طيازي اووووي وطيازي الكبيره الطريه تترجرج مع كل ضربه من زبه لطيازي وكنت بصوت واصرخ واكتم صوتي البنوتي بإيدي واقوله بالراحه ااااااااه يا حبيبي ااااااااخ ااااااااي بشويش عليا وكل ما يسمع اهاتي يسرع ويضرب بقوه طيازي الكبيره لاني مش مستحمله زبه الكبير المتوحش وهو بيقطع طيازي الرقيقه المسكينه لكن مهما كان زبه قاسي علي طيازي الرقيقه بكون مستمتعه ومتكيفه من زبه الضخم وكان بينكني بكل قوه وانا بتغنج وبتمايص واصوت من زبه اللي مغروس وبيلمس بطني من جوه ولما تعب رجع لورا وهو حاضني وزبه مغروس جوه طيازي ولاقيته قعد على قعدت االحمام وقعدني في حضنه على رجليه وزبه جوه طيزي وقالي: يلا يامنال وفهمت وقتها من غير ما يكمل ويتكلم وبقيت بقوم من على زبه واقعد تاني بسرعه وبقيت بأقعد على زبه بكل ما اوتيت من قوه واخده كله جوه طيازي واخفيه جوايا وسامي بيضربني بإيديه على فلقات طيازي وتترجرج وتتهز قدام عنيه وانا بقوم واقعد على زبه وكل ما اتعب اقعد على زبه واهز واحك طيازي على وسطه وزبه لسه مغروس جوايا ولاقيته بيقولي هاجيب يامنال وراح قام بيا وزبه محشور في طيزي وبيحضني وايديه بتقفش في بزازي اللي ورمت وكبرت من تقفيشه ليها وبقيت في حجم كرة التنس وحسيت بزبه بيترعش جوه طيازي وسامي يا حرام بيصرخ من طيازي المفتريه اللي كانت بتمص وتحلب كل عسل حبيبي بس هو كان مبسوط ومستمتع بطيازي وبقى بيبوسني في ظهري وانا منحنيه لقدام بعد ما وقفنا من على قعدت الحمام ومنتظره لما زبه ينزل اخر نقطة عسل جوه بطني بعد ما عريسي وحبيبي خلص وزبه نزل اخر نقطة عسل جوايا سحب زبه من طيازي وهيا زعلانه لان زبه خرج منها وكان العسل بيخرج من خرمي وكإنها بتبكي على فراقه ، وخدنا انا وحبيبي شاور وطلعنا من الحمام ولبست البيبي دول الابيض الشفاف الروب وطلعت عملت لجوزي فطار الصباحيه واحنا قاعدين نفطر قالي: حبيبتي انا عاوزك تعملي عزومه حلوه زايك ياعروسه وكمان اعملي ميكاب واتزوقي علشان تقابلي اختي وجوزها قولتله بكل انوثه ودلع: حاضر ياحياتي من عيوني ياقلبي وبعد ما خلصنا فطار قومت ودخلت الاطباق جوه المطبخ ودخلت اوضة نومي حطيت لشعري زيت دابر املا علشان شعري يبقى طويل وناعم زي البنات ودهنت لرجليا بكريم تنعيم وترطيب البشره وحطيت كحله في عيوني وبودره خفيفه وروج احمر غامق علشان اكون حلوه قدام عريسي وطلعت روحت المطبخ اجهز لعزومة اخت جوزي سامي جالي المطبخ وحضني من ورا وهو لازق زبه في طيازي وبيقولي: ايه يامنال مش عاوزه مساعده؟ ضحكت بمياصه وقولتله: وبعدين معاك وفي شقاوتك دي ياسامي سيبني بقى متعطلنيش ياحبيبي وروح اقعد قدام التليفزيون ولما اخلص هأجي اقعد معاك يا حبيبي يلا بقى وبطل هري مشبعتش ياسامي قالي وهو بيقفش وبيدعك ويهري في لحمي الطري الناعم: انتي مايتشبعش منك يا مزه ده انتي صاروخ يابت وجسمك يجنن وقالي: اعمليلي قهوه ياحبيبة زبري قولتله: من عيوني ياقلبي روح اقعد بره بقى يخربيتك هريتني تقفيش وقبل ما يطلع من المطبخ راح ضربني على طيازي اووووي بإيديه خلاني قولت: اااااااااااااي ياسافل وروحت ضحكت وانا مكسوفه من طيازي اللي بقيت كبيره اوووي وفضحاني اوي بحجمها الكبير ده بس بصراحه انا كنت مبسوطه وفرحانه اوي بيها لانها بقيت ومنبع فرحتي وسر انوثتي هيا ووراكي ورجليا وبزازي اللي ابتديت تكبر من كتر تدليك ودعك وتقفيش وهري سامي فيهم عملت لعريسي قهوه وطلعت لسامي في الصاله وقالي: تعاليلي يابطه لما سمعت سامي قالي كده ضحكت ضحكه زي الشراميط وقولتله: دي انا اللي بطه صح ؟ قالي ايوه انتي عاملهه زي البطه بالظبط قولتله: اشمعنى قالي شكل طيازك وهيا راجعه لورا ومرفوعه لفوق وكبيره اووي كده وبزازك اللي ابتديت تكبر شبه البطه ضحكت وقولتله: متقوليش بطه دي تاني يارخم وفعلا كلامه كان كله صح اني جسمي بقى شبه البطه لان طيازي راجعه لورا بشكل ملفت اووووووي حتى لو لبست ملابس واسعه وكمان بزازي اللي كبرت وطلعت لقدام وكنت بجد مكسوفه من شكل جسمي اللي بقى زي البنات بالظبط وعلى أد ما كنت مكسوفه من شكل جسمي البنوتي اوووي على أد ما كنت فرحانه وطايره من الفرحه اني بقيت بنت ، سامي قالي: انا هشرب القهو وهنزل اجيب حاجات من تحت واجي زعلت وقتها وقولتله: في عريس ينزل من شقته في صباحيته الناس تقول عليا ايه ياسامي وطبعا انا كنت بهزر لكن هوو افتكرني بتكلم بجد وقالي: معليش ياحبيبة عمري انا مش هتأخر كلها نص ساعه قولتله: اوك بس متتأخرش عن النص ساعه ضحك وقالي: انتي هتبتديها من دلوقتي قولتله: اصلك ياحبيبي لما بتبعد عني قلبي بيوجعني عليك وكمان بتوحشني وكنت مكسوفه وانا بقول الكلام ده وكانت مشاعر صادقه جوايا لاني بحبه اوووي بجد ،راح سامي مسك ايديا الناعمه الطريه وقربها من شفايفه وباسها وقالي: انتي اللي بتوحشيني حتى ووانتي في حضني ياحتة بسكوته ابتسمت بنظره كلها اعجاب وحب وكنت مكسوفه اوي من كلامه الحلو وغيرت الموضوع بسرعه من كسوفي وقولتله: طيب متعطلنيش بقى انت نسيتني العزومه واللي ورايا اوعى بقى وبلاش دلع وهو بيضحك عليا لانه عرف اني مكسوفه من كلامه وروحت على المطبخ وطبعاً مشيتي العاديه كانت بتخلي طيازي تترجرج وتتهز زي الجيلي لان طيازي كبيره وطريه زي الملبن لدرجة ان كل ما سامي يشوفني وانا ماشيه يفتكرني بتقصع وبتمايص لكن في الحقيقه كانت ومازالت هي دي مشيتي وغصب عني وطبيعي ان طيازي تترقص وتتهز زي الجيلي ،دخلت المطبخ كملت طبخ وعملت كذا صنف وكمان عملت حلويات وسامي جه ن بره وجابلي عبايتين خليجي خروج وبيجامه شورت والبدي كت وشبشب كعب ووطقمين سنتيانات على مقاس صدري عالي وكانواا حلوين اووي اول ما سامي جابهم لي فرحت اوي وروحت حضنته وبوسته في خده وقولتله: تسلملي مجايبك ياجوزي ياراجلي وهو شاف في عيوني الفرحه هو كمان فرح وقالي: انا مش عايزك تلبسي عبايه منهم في وجود اختي وجوزها قولتله: اؤمال انت جايبهملي ليه؟ قالي: علشان تخرجي بيهم معايا انا عايزك في وجود اختي وجوزها تلبسي بدي وبرموده استيرتش والشبشب وتعملي ميكاب علشان اختي مبيعجبهاش العجب قولتله: طيب ياحبيبي انا هتكسف البس اي برموده من اللي عندي لانهم ضيق اووووي وطيازي هتكون كبيره اوي فيهم وكمان ده الاندر بيكون باين منهم لو كان على اختك فانا ممكن اقلع قدامها عادي احنا بنات زي بعض لكن انت بتقول هيكون موجود جوزها يعني هكون مكسوفه اوي قدامه قالي: ياحبيبتي انا هكون قاعد معاكي ثم انا اكيد هكون غيران عليكي وعلى عرضي قولتله وانا فرحانه: حاضر ياحبيبي انا هعمل كل اللي هتقولي عليه ياجوزي ياحبيبي وقبل ما تيجي اخت جوزي وجوزها دخلت اخدت شاور وطلعت لبست اندر على شكل 7 لونه ازرق ولبست سنتيانه صغيره شق بزازي كان باين منه ولبست من فوق بدي لونه احمر ضيق اوي على جسمي وبرموده استيرتش لونه ابيض الاندر كان باين لونه من تحت البرموده اللي واصل لغاية تحت ركبتي وسمانة رجليا عريانه وكانت رجليا تخينه وملفوفه وملقوظه وبتلمع من نعومتهم لانها مش فيها ولا شعره اجمل من رجلين البنات وضيق اوي عليا وطيازي يالهووووي كبيره اوووووي فيه ووراكي يافضحيتي اجناب وراكي من فوق عريضه وتخينه اووووي مع كل خطوه امشيها وراكي تتهز مع طيازي زي الجيلي وبصراحه لما لبست كده وشوفت نفسي قدام المرايا اتكسفت من نفسي فما بالكم برجاله هتشوفني وانا بالشكل ده ياكسوفي المهم تجاهلتت الموضوع وسرحت شعري وعملته ديل حصان وقعدت قدام التسريحه اعمل ميكاب اجمل من ميكاب اللي عملتو ليلة الدخله حطيت كحله واي شاد فوق عيوني ومسكارا رموشي الطويله وحطيت بودره حفيفه اوي وحطيت روج روز غامق وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت مناكير لضوافر رجليا وايديا الناعمين بنفس لون الروج وبقيت اجمل من اي بنت واهتميت بالموضوع اوي علشان متكشفش ويبان عليا ان انا ولد استنيت شويه لغاية ما المناكير نشف ولبست الشبشب اللي جبهولي عريسي وطلعت لسامي وهو قاعد في الصاله ولابس هو كمان ترنج بيتي واول ما شافني سامي زبه وقف في البنطلون اللي هو لابسه وعض على شفته اللي تحت وصفر صفاره كده تدل على اعجابه باللي انا عملاه في نفسي وقالي: يالهوووووي على الصواريخ والمزز اتكسفت اووي وعضيت على شفايفي وقولتله بمياصه ودلع: إخص عليك يا سامي متكسفنيش بقى قالي: ده انا محظوظ اني قابلتك يخربيت جمالك يامنال ضحكت وقولتله: عاجبك كده منظر البرموده ده والاندر باين لونه من تحت المسخره ده ضحك وقالي: ياحبيبتي انا عايزك تكوني هاي سكسي علشان اختي وجوزها كانوا بيقولولي اني مفييش واحده هترضى بواحد زأيك ولو لاقيت واحده تتجوزك مش هتكون حلوه هتكون شبهك ضحكت وقولتله: يعني انت عايز تفرجهم عليا قاالي: انا عايز افرجهم على زوقي الجميل ومخلصش الكلمه ولاقينا جرس باب الشقه بيرن قالي: ادخلي اوضة النوم ولما اناديكي تبقى تعالي قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلت اوضة النوم وهو راح يفتح باب الشقه وقلبي بيدق بسرعه وخايفه اوووي من اخت جوزي وياترى هتقبلني ولا هتكرهني ولا هتعاملني ازاي!؟ سمعت سامي بيقولهم: اهلا وسهلا اتفضلو واخته اسمها ولاء عندها 31 سنه بيضاء وطويله وعيونها خضرا وواسعه زي عيون سامي وجسمها متناسق لكن رفيعه وجوزها اسمه حسين 34سنه اسمر وطويل وعريض دكتورامراض نساء وكنت سامعه ولاء بتقول لسامي: اهلا بيك ياسامي اخيرا اتجوزت وكمان من غير ما نحضر فرحك، قالها: انا مش عملت فرح يا ولاء دي كانت على الضيق، قالتله: ليه هيا العروسه واخدها ست؟ قالها: لا واخدها بنت يا ولاء اول فرحتها، حسين قال لمراته ولاء: وطي صوتك عيب بلاش الكلام ده دلوقت، وقال لسامي: الف مبروك ياعريس، سامي قال لحسين: **** يبارك فيك يا حسين عقبال عوضك ياحبيبي ، سامي قال لولاء اخته: شايفه حسين زوق ازاي ؟ ولاء قالتله: يعني انا قليلة الزوق ياسامي شكرا يا استاذ وياترى العروسه فين عاوزه اطمن عليها وعليك قالها: بتلبس جوه وراح نادى عليا بصوت عالي يا منال رديت على سامي وقولتله: ايوه يا سامي انا جايه اهو ظبطت البدي وبصيت في المرايه وعدلت نفسي وروحت طلعت وانا خايفه ومرعوبه اول مره اظهر قدام ناس غريبه وانا بنت مش ولد وطلعت وانا ماشيه ولما قربت عليهم وكنت باصه في عيون ولاء ومبتسمه وبقولهم :اهلا وسهلا وسلمت على ولاء وبوستها من خدودها من هنا ومن هنا وقولت لسامي: ايه القمر ده يا سامر كنت مخبي عني الجمال ده كله فين ، ولاء قالتلي وهيا مبتسمه وبتبصلي من فوق لتحت : ده انتي اللي قمر ياحبيبتي الف مبروك يا عروسه الف مبروك يامنال، قولتلها: **** يبارك فيكي حبيبة قلبي انا كان نفسي اتعرف عليكي من زمان يا ولاء ونبقى اصحاب قالتلي: ياحبيبتي احنا بقينا اصحاب خلاص، سامي قالي: ايه يا منال انتي ولاء نسيتك اللي حواليكي ولا ايه ؟ قولتله: اسفه يا حبيبي وسلمت على حسين جوز ولاء وقولتله: اهلا وسهلا ازيك يادكتور حسين انا اسفه اصل ولاء خديتني منكم، حسين قالي: انتو شكلكم هتبقوا اصحاب وهتتفقو على صاحبنا وكان قصده على سامي قولتله: لا طبعاً ده سامي ده حبيبي وضحكنا وقالي: الف مبروك يا عروسه وعقبال ما نشوف عيالكم قولتله: ميرسيه يادكتور وطبعا انا هكون زبونه عندك وضحكنا وقولتهم: اتفضلوا وقعدنا وكنت قاعده جمب ولاء وسامي قاعد جمب ولاء من الناحيه التانيه وحسين قاعد جمب سامي وبصراحه انا اطمنت من مقابلة ولاء ليا وانها حبتني بسرعه وسمعتها وهيا بتقرب على ودن سامي وبتقوله :لا زوقك حلو اووووي المره دي يا سامي عروستك قمر ومزه وروحها حلوه ومرحه مش زي الاولى اللي كانت زي البومه وضحكوا مع بعض ، حسين قالهم بتضحكوا على ايه ماتضحكونا معاكم راح سامي قاله: دي كانت بتكلم على مراتي الاولى وبتقولي دي كانت زي البومه وضحك حسين ، روحت انا عملت نفسي زعلانه وقولت لسامي: حرام عليك يا سامي متجيبش سيرة حد مش معانا ولاقيت ولاء بصتلي بنظره كلها اعجاب وقالتلي: انتي طيبه اوي يا منال انتي عندك حق راح حسين قال لسامي بمداعبه: ايه انتو مش هتأكلونا ولا ايه يا عرايس؟! قولتلهم: يا خبر انا اسفه هقوم احضر الاكل حالا راح حسين قال لولاء: قومي يا ولاء ساعدي مرات اخوكي وقامت ولاء وجت ورايا على المطبخ وقالتلي: انتي حلوه اوي يا منال ايه القمر ده قولتلها: ميرسيه يا ولاء انتي اللي جميله اوي ومزه كمان وضحكنا قالتلي: ها ايه رأيك في الجواز ؟ قولتلها: حلو اووي ، قالتلي: طيب وسامي طلع رايق ولا طلع سعاد ؟ قولتلها: سعاد ده ايه ده سامي رايق روقان الدنيا، راحت ولاء ضحكت وقالتلي: ياسيدي يا سيدي على الروقان ، روحت ضحكت واتكسفت اووي وبصيت في الارض وعضيت على شفايفي، قالتلي: خلاص متكسفيش اوي كده، قولتلها: عاوزه اعرف منك يا ولاء سامي بيحب ايه ومبيحبش ايه؟ قالتلي: ياسلام على الحب أد كده انتي بتحبي سامي قولتلها: طبعاً ده سامي حبيب عمري كله قالتلي: هقولك بعدين لينا قاعده تاني مع بعض بس اللي عايزو اعرفه منك يامنال انتي جسمك حلو اوي كده ازاي بتعملي ايه علشان يبقى حلو كده ؟ قولتلها: مش فاهمه حلو ازاي؟ قالتلي: يعني انتي تخينه من مناطق معينه في جسمك المناطق اللي بتثير الرجاله يعني هانشك ووراكك قولتلها: انا مش بعملهم حاجه هما كده بس في حاجه انا سمعت عليها بتكبر حجم الهانش في الصيدليات زي كريمات وحقن هرمون لكن انا مستخدمتش حاجه منهم خالص هانشي ووراكي كده طبيعي قالتلي: يابختك انتي جسمك يجنن عاوزه اقولك على حاجه سر بس اوعي تفهميني غلط جوزي حسين عنيه كانت هتتهبل عليكي وعلى جسمك وبالاخص المنطقه اللي تحت وراحت ضربتني على فلقة طيازي ،، روحت ضحكت وقولتلها: اااااااي ايدك بتوجع يا ولاء قولتلها: طيب ما ممكن تجيبي كريم تكبير الارداف او حقن الهرمون بس انا اسمع انها مضره قالتلي: فعلا هيا مضره وحسين حذرني منها كتير وقالتلي: على فكره يا منال الاندر بتاعك باين اوي من البرموده حتى بالاماره لونه ازرق اتكسفت اوي وقولتلها: انا قولت لسامي انا مش عاوزه البس البرموده لانه بيشف الاندر وكمان ضيق اوي على جسمي وبارز كل تفاصيل جسمي قالتلي: لا ياحبيبتي انا مش بقولك كده علشان تزعلي مني او تتكسفي وبعدين ما جوزي زي جوزك عادي يعني واحنا خلاص بقينا عيله ،وفي الحقيقه انا مخدتش بالي من كلمة جوزي زي جوزك او مفهمتش معناها غير بعدين لما اتكررت زيارتهم لينا المهم جهزنا السفره انا وولاء وروحت لحسين وسامي قولتلهم: اتفضل يادكتور السفره جاهزه وقاموا وهما ماشيين في اتجاه السفره وانا كنت ماشيه قدام حسين واتأكدت انه بيبص على طيازي واكيد كمان شاف الاندر واتحقق من لونه كنت ماشيه وانا مكسوفه وطبعا طيازي بتتهز تلقائي من حجمها الكبير اوي وكمان لانها طريه اوي وقتها حبيت اتأكد ان حسين بيبص عليا فعلا ولا لاء بصيت لورا فجأه لاقيت حسين فعلا بيبص على طيازي وبيعض على شفته اللي تحت ولاقيته هو اتفاجئ بنظرتي ليه فجأه فأضطريت اقوله: اتمنى اكلي يعجبك يا دكتور ! قالي: طبعا عاجبني بس هو كان بيتكلم على حاجه تانيه ، روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وانا بحاول اكتم ضحكتي لانه كان حالته صعبه وموقف محرج اوي ياحرام قولتله: اتفضلوا، وقعدو يأكلو عمايل ايدي بعد ما أكلنا كلنا وعجبهم الاكل اوي وبالذات حسين عجبه اوي الاكل وقاموا قعدو في الصالون قدام التليفزيون والصالون كان قريب من السفره وقريب من المطبخ وكنت كل ما اجي ارفع الاطباق وامششي بيهم على المطبخ كنت بنظر بطرف عيني على حسين وكان بيبص على جسمي بطريقه شهوانيه وبصراحه انا حبيت الاحساس ده اوي اللي هو فيه راجل غير جوزي بيشتهيني وبيتمنى يلمسني وكنت بتعمد اني اتقصع واتمايل في مشيتي علشان كنت متأكده انه بيبص على جسمي اللي بيتهز كله من مشيتي المايصه وطبعا جوزي كان مركز في التليفزيون وهو بيكلم حسين وولاء كانت بتشيل معايا الاطباق ومحدش كان مركز في نظرات حسين لجسمي المتفجر الانوثه وبعد ما دخلت الاطباق وظبط السفره روحت لسامي وحسين وقولتلهم: تحبوا تشربوا ايه عصير فريش ولا قهوه لاقيت سامي قالي: لا يا حبيبتي احنا هنشرب بيره انا وحسين قولتله: اوك يا حبيبي ودخلت لولاء في المطبخ قولتلها: حبيبتي اطلعي انتي اقعدي بره وتتعبيش نفسك انا هعمل كل حاجه بس مش دلوقتي قالتلي: لا طبعا هو انا غريبه يا منال ده انا اخت جوزك يعني اختك انتي كمان قولتلها: طبعاً ياحبيبتي انتي بقيتي اكتر من اختي كمان طيب اسمعي انا هغسل الاطباق وانتي اقفي معايا بس متعمليش حاجه وحياتي عندك المهم وافقت ووقفت انا اغسل الاطباق وولاء وقفت جمبي تتفرج عليا ونحكي حكاوي ستات يعني زي عرفتي سامي ازاي؟ وامتى؟ وحاجات زي كده قولتلها: كنت بشتري حاجات من عندو في المحل وشافني واعجب بيا وانا كمان اعجبت بيه وصرحلي بحبه وانه عايز يتجوزني وبس ، طبعاً انا اخترعت القصه دي وقولتها لولاء لاني مش معقول هقولها اني ولد وكنت هشتغل عندو والكلام ده وقالتلي: عارفه يا منال انا معجبه بجسمك اوي وكانت بتتحرش بيا وبجسمي وبطيازي وكإنها راجل كانت بتحك جسمها من قدام في طيازي وبصراحه انا مكنتش بتكلم لانها بنت زأيي وحسيت الموضوع عادي قولتلها: يا حبيبتي اتفضليه وضحكنا قولتلها: وسامي كمان معجب بجسمي اوي قالتلي: ايه اكتر حاجه بيحبها سامي في جسمك بصراحه اتكسفت اقولها بس قولتلها: جسمي كله بيحبه سامي بس هيا اصرت انها تعرف اكتر حاجه بيحبها سامي في جسمي ايه؟ قولتلها: رجليا وهانشي وضحكت بكسوف وانا ببص في الارض ضحكت ولاء على كسوفي وقالتلي: يابت مكسوفه من ايه انا بنت زأيي زأيك وكمان ده جوزك من حقه يحب اي حاجه في جسمك عادي يعني قولتلها: الموضوع لسه غريب عليا خصوصا اني لسه متجوزه جديد وبتكسف من الكلام في الحاجات دي قالتلي: ياحبيبتي بكرا تقدمي في الجواز وتتكلمي في الكلام ده اكتر مني، واللي لاحظتو في ولاء انها بتحب تتكلم في قلة الادب والجنس كتير حتى لما بنقعد مع رجالتنا مكنتش بتتكسف منهم وكانت بتتكلم ببجاحه وبصراحه اعجبت بطريقة كلامها في الجنس ، جرأتني اني اتكلم معاها وقدام رجالتنا كمان عن الحاجه دي بس برضوا كنت بتكسف، وسألتني ولاء وقالتلي: قوليلي يا منال عملتي ايه ليلة امبارح مع سامي؟ ابتسمت بكسوف وقولتلها: ده سامي اللي عمل كل حاجه قالتلي: يعني فتح كسك يامنال ضحكت بصوت عالي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب، ضحكت وقالتلي: يابت انا بطمن عليكي وعلى اخويا منك مكسوفه ليه ما انا برضوه ليلة دخلتي حسين فتح كسي وبقى عامل زي النفق وضحكنا انا وهيا وقالتلي: قوليلي بقى يا منال زب سامي كبير ولا صغير ضحكت وقولتلها: اه كبير قالتلي: كيفك يعني قولتلها: ايوه قالتلي: انا عاوزه اسألك سؤال وتتكسفيش مني احنا بنات زي بعض وكمان لو قولتيلي الحقيقه انا كمان هقولك على سر بس بشرط انه يكون ما بينا قولتلها: طبعا ياولاء اي حاجه هتقوليها محدش هيعرف بيها نهائي قالتلي: هو انتي كان ليكي علاقه مع حد قبل ماتجوزي سامي؟ قولتلها: انتي ليه بتقولي كده ياولاء؟ قالتلي: بصراحه لما شوفت طيازك كبيره اوي كده قولت بيني وبين نفسي اكيد انتي اتناكتي فيها قبل ما تجوزي سامي، قولتلها: وهيا اي واحده طيزها كبيره يبقى بتتناك فيها قالتلي: لا بس انتي طيزك كبيره مش تخن عادي دي طيز اتناكت قبل كده قولتلها: انا عمر ما حد لمس جسمي قبل سامي قالتلي: انا مصدقاكي قالتلي: انا هقولك على سر بس اوعى تقولي لسامي قولتلها: متخافيش يا ولاء انتي لسه معرفتنيش كويس قالتلي: انا عارفه ومتأكده انك مش هتقولي لسامي ولا لاي حد لاني انا واثقه فيكي وليا نظره فيكي انك كتومه للسر قولتلها: قولي بقى ومتخافيش صدقيني قالتلي: انا بقى نمت مع رجااله كتير قبل ما اتجوز حسين، بصيت لولاء بإستغراب وانا مندهشه باللي بتقوله، قالتلي: انا عارفه انتي مستغربه ليه انا كل اللي ناموا معايا ناكوني في طيزي بس ومحدش قرب من كسي غير حسين والمصيبه ان حسين بقاله فتره عايز ينيكني في طيزي وانا خايفه اوافق يكتشف اني مفتوحه من طيزي لانها واسعه اوي وكمان انا مشتاقه اوي للزبر في طيزي ومش عارفه اعمل ايه قولتلها: اسمعي يا ولاء اولاً حسين لو بيحبك مش هيزعل لو عرف انك مفتوحه من طيزك ثانياً هو لو مش خبير في الجنس اوي مش هيعرف ان طيزك مفتوحه ولا مش مفتوحه وساعة ما تقرري انك هتتناكي من طيزك من حسين اعملي انك بتتألمي علشان مش يشك فيكي، قالتلي: يخربيتك ده انتي خبره اوي يابت معقوله انتي مكنش ليكي علاقه قبل سامي قولتلها: وحياتك عندي وغلاوة سامي في قلبي مكنش ليا ولا ذرة علاقه قبل سامي قالتلي: طيب احكيلي شويه عن نفسك يامنال انتي ليكي اخوات!؟ قولتلها: اه طبعاً ليا أخت اسمها عبير 26سنه ومتجوزه ابن عمتي بقالها سنتين قالتلي: عندها اولاد قولتلها: لا جوزها مش عايز يخلف دلوقتي واتكلمنا شويه وخلصت غسيل الاطباق... عاوزه اسمع تعليقاتكم بقى يلا مش قادره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
 
  • عجبني
التفاعلات: foofgy
أخت تجعل من اخوها بنت
الجزء الاول

انا اسمي ماهر 22سنه خلصت دبلوم وروحت اشتغل في العاصمه زي كتير من الشباب انا بنوتي جدا جدا و قصير طولي حوالي 147سم بحب البس كل حاجه تخص البنات جسمي بنوتي وناعم اووي طيزي كبيره جدا مدوره وبارزه لوراء ومرفوعه لفوق تثير اي راجل وانثى وراكي وفخادي من فوق تخينه وعريضه اوووي من فوق وملفوفه اختي دايماً كانت بتحسدني على رجليا وفخادي وطيازي وكانت بتقولي ان الجسم ده المفروض يكون جسمي انا وكانت بتعترض على جسمي وتقولي ازاي راجل وجسمك حريمي كده بصراحه انا كنت بسمع الكلام ده واكون مبسوط اووي من جوايا ولما كنت البس شورت او حاجه قصيره في البيت كانت اختي بتحب تحط ايدها على فخادي ورجليا وتتلمس نعومة جسمي كنت بتكسف من لمسات اختي لجسمي البنوتي حالتنا الماديه مش ميسوره كنت لازم اعتمد على نفسي واشتغل خصوصا بعد ما خلصت دراسه سافرت العاصمه ادور على شغل وسكن قريب من الشغل كنت بكلم نفسي بصوت واطي وبفكر وانا في طريقي للعاصمه ازاي الجسم البنوتي الرقيق ده يشتغل ويتعب ويشقى ولو اشتغلت هشتغل ايه بجسمي ده وكنت خايف على نفسي من الكللابب اللي ممكن تنهش في لحمي خصوصاً طيازي وفخادي ووراكي تخان ومربربين اوي المهم اتمشيت في شوارع العاصمه ادور على شغل وكانت منطقه راقيه من محلات وفلل وابراج وكنت بسأل في محلات الملابس على شغل دخلت كذا محل اسأل واصحاب المحلات يقولولي للآسف مفيش شغل ليك لغاية ما وصلت لغاية محل ملابس لانجيري ومكتوب ورقه على زجاج المحل بإن مطلوب انسه او مدام للعمل بالمحل بصراحه دخلت محل الملابس اللانجيري وانا فاقد الامل بس قولت اهي محاوله وخلاص دخلت ولاقيت صاحب المحل اسمه عم سامي عنده حوالي43سنه وابيض طويل وجسمه جامد اوي وقولتله بصوت ناعم وكله انوثه حضرتك مش محتاج لحد يشتغل عندك في المحل لاقيتو فتح بوقه وقالي طبعاً محتاج وهو بيبص على جسمي من فوق لتحت وحسيت انه راجل بيحب الشباب اللي زأيي كده واتأكدت من كده لما صاحب المحل اللي جاره قالي ان الراجل اللي اسمه سامي ده وسخ ونجس وبتاع عيال يابني روح شوف اكل عيشك بعيد عن الراجل ده قولت للراجل لا متخافش عليا يا عم المهم عم سامي قالي انت هتشتغل معايا هنا وبعد ما فرجني على البضاعه اللي عنده في المحل وكانت عباره عن بيبي دول وسنتيانات كيلوتات اشكال والوان ولعت وسخنت من الحاجات دي وهو قالي اسعارهم وفهمني طبيعة الشغل عنده وسألني ايه الشنطه دي قولتله: دي شنطة ملابسي قالي انت مش عندك سكن روحت قولتله بصوت مايص ودلوع بس غصب عني لان هيا دي طريقتي في الكلام مع اي حد بس واضح ان هو فهمني غلط: بصراحه لاء ياريت حضرتك تخليني انام في المخزن بتاع المحل راح قالي وعنيه بتلمع من الفرحه: ازاي هو انا معنديش قلب علشان اخليك تنام في المخزن وكانت عنيه بتقطع كل حته في جسمي وخصوصا على طيازي الكبيره اووي قولتله: يعني ايه انا مش فاهم قالي انت تيجي تنام معايا في الشقه انا عايش لواحدي قولتله بصوتي الناعم: انا مش عاوز اضايقك يا عم سامي وكنت بقوله عم سامي لانه اكبر مني بـ21سنه وميصحش اقوله سامي فقط لان مفيش حاجه قويه تربطني بيه قالي: بالعكس يا ماهر ده انت هتونسني خلصنا كلام وروحت مسكت الشرشوبه وبدأت امسح ارضية المحل وانا منحني شويه وظهري لعم سامي حسيت انه بيبص على طيزي لمحته وهو واقف ورايا وبيبص على طيزي وبيدعك بإيده في زبه من فوق البنطلون قولتله: حضرتك بتقفل المحل الساعه كام يا عم سامي راح قالي: انا عارف انك تعبان من السفر وانا اسف اني خليتك تشتغل من اول يوم وقالي خلاص اقفل اضاءة المحل و نقفل المحل دالوقت المهم قفلنا المحل وفي طريقنا انا وهو للشقه قالي استنى نجيب عشاء قولتله: اوك وقفت على الرصيف استناه وجه ومعاه شنط كتير قولتله: ايه ده يا عم سامي كل ده اكل قالي: اولا من هنا ورايح تقولي يا سامي بس روحت ضحكت بكسوف زي البنات وقالي: ثانيا انا بجيب اكل جاهز علشان انا مش بعرف اعمل اكل وكمان علشان مش ياخد معايا وقت في تحضيره روحت قولتله: اولاً انا ميصحش أقولك ياسامي فقط مع حفظ الالقاب وارجوك سيبني اقولك عم سامي لان ببساطه مفيش حاجه قويه تربطنا ببعض لانك اكبر مني بـ21سنه وكمان انت شكلك هتتعبني معاك اوووي قالي: ليه بس ؟ قولتله: ياعم سامي انت تجيبلي خضروات وحاجات انا اكتبلك عليها وانت تجيبهالي وانا هطبخلك قالي: انت بتعرف تطبخ ؟ قولتله: بعرف اطبخ حلو اوي قالي: يا سلام يا ماهر ده انت هترحمني من المصاريف الكتير دي وكمان نفسي في اكل بيتي اكل بتاع الستات ده قولتله بدلع : لا من هنا ورايح انا هأكلك كل يوم اكله جديده ومن اكلات الستات ياعم قالي: انت باين عليك مشكله دخلنا الشقه وحط الشنط على السفره وقالي تعالى افرجك على الشقه دخلت معاه فرجني على المطبخ والحمام واوضة النوم واوضين تانين فاضيين وقولتله: شقتك حلوه اوي ياعم سامي راح قالي دي هتبقى شقتك انت كمان يا حلوه ضحكت وحطيت ايدي على بوقي وانا بضحك وقولتله : انا حلوه قالي : ايوه حلوه وزي القمر روحت قولتله بمياصه : ميرسيه ياعم سامي راح قالي: ادخل خد شاور وغير هدومك وتعالى علشان ناكل علشان انا جعان روحت قولتله: ياعم سامي عاوز اقولك على حاجه سر علشان مش تفهمني غلط قالي: قول خير يا ماهر قولتله: انا مش بلبس ملابس داخليه رجالي قالي: اؤمال بتلبس ايه؟ قولتله: انا بلبس اندرات بناتي قالي: ليه؟ وهو بيضحك ضحكه خبيثه قولتله: الاندرات الرجالي بتوجعني اووي لانها ضيقه وبتعلم في جسمي لان جسمي تخين من تحت قولتله: في الاول مكنتش بلبس اندرات خالص لغاية ما اختي المتجوزه قالتلي خد جرب ده هيريحك وكان اندر بناتي من بتاعها وكانت قماشته ناعمه وطريه ولما لبسته فعلا ارتحت فيه شويه بس كان ضيق عليا لان جسمي من تحت تخين ومن ساعتها وانا بحب الاندرات البناتي بس كنت بشتري لنفسي على مقاسي لاني انا كنت اتخن من اختي عم سامي قالي : براحتك يا ماهرانت تلبس اللي يريحك ولوعجبتك حاجه من الكيلوتات او السنتيانات اللي في المحل خد والبس براحتك روحت ضحكت وحطيت ايدي على بوقي كالعاده وقولتله وانا بضحك بمياصه: لاء سنتيانات اللي البسها دلوقتي روحت مسكت بزازي وهما صغيرين وقولتله: دول لسه بدري عليهم السنتيانه وانا بضحك انا هو وكنا بنهزر وقولتله: فيه حاجه كمان ياعم سامي انا بحب البس في الشقه قمصان نوم بتاعت البنات لانها مريحه اوي في حركتها وانا نايم راح ضحك وقالي: انت بتحب تهتم بنفسك اوي يا ماهر قولتله: طبعا ياعم سامي انا بحب اكون على حريتي وخصوصا اني ارتحتلك وواثق فيك انك مش هتعملي حاجه وحشه راح قالي : انا مستحيل اذيك او اوجعك يا ماهر انا هكون حنين عليك قولتله: بنظرة كلها اعجاب ميرسيه ياعم سامي انت رقيق اوي راح قالي: ادخل بقى خد شاور وغير هدومك وخد راحتك في الشقه وكإني مش موجود معاك قولتله: اوك وروحت اخدت الشنطه ودخلتها اوضة االنوم ورصيت هدومي البناتي في جنب لوحدي وطلعت اندر لونه احمر ومنقط بابيض على شكل 7 وطلعت قميص نوم قطن قصير لغاية نص فخادي ووضيق اوي على وسطي وطيزي ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت وانا لابس قميص النوم والاندر وجبت كريم تنعيم وترطيب للبشره ودهنت بيه جسمي كله في الحمام ولما طلعت من الحمام دهنت بيه رجليا الطريه الناعمه اللمفوفه من صوابع رجليا لغاية نص وراكي وقعدت قدام التسريحه اسرح في شعري الطويل حيث املك شعر يصل الي نص ظهري وجه عم سامي من المطبخ وكان بيجهز العشاء ولما شافني وانا بقميص النوم وقاعد قدام التسريحه بسرح شعري حسيته انه هاج عليا وكان بيبص على رجليا العريانه وفاتح عنيه اووي لان رجليا عامله زي رجلين البنات ملفوفه وتخينه وطريه ومش فيها شعر وبتلمع من نعومتها وهو بيبلع ريقه بالعافيه وقالي: يلا تعالى علشان تاكلي يا قمر وكان بيكلمني بصيغة المؤنث وكنت مكسوفه اوي منه وقولتله بصوت كله انوثه حاضر ياعم سامي لميت شعري وطلعت وانا ماشي قدامه وطيازي كبيره اوي وبتترجرج قدام عنيه وسمعته وهو بيقول بصوت واطي (تقيله اوي) معرفتش يقصد ايه بالكلمه دي بس بعد كده عرفت هو كان يقصد بيها ايه قليل الادب هههههه المهم وانا ماشي قدامه كان بيعاكسني وكإني بنت بجد وكان بيقولي قمر يالهوي على خطوتك يا بت وكنت طايره من الفرحه لانه حس بيا وباللي جوايا من مشاعر جميله وانا كنت بضحك بكسوف وقولتله: على فكره انا بتكسف من الكلام ده قالي: غصب عني اصلك انتي مش شايفه اللي انا شايفه قولتله بتعجب ودلع: ياسلام وشايف ايه ياعم سامي ؟؟ قالي: شايف قدامي بنوته حلوه زي القمر شايف جسم يهبل ويجنن العاقل قولتله : ايه ده كله كل ده شايفه فيا انا انت بجد لو شايفني كده يبقى انت كده هتخوفني منك واضطر انام في الاوضه التانيه لوحدي قالي: لالا ارجوكي نامي جنبي ومتخافيش مني وكمان انتي راجل وشكلك وحش وجسمك منيل ياستي بس ارجوكي نامي جنبي على السرير ضحكت ضحكة واحده شرموطه خبره وقولتله: وانت بتكلمني بصيغة المؤنث وشايفني بنت قدامك مش عايزني اخاف منك راح ضحك وحس انني فهمته وقولتله: انا هنام جنبك بس انا واثق فيك واوعى تعملي حاجه وانا نايم وإلا هسيبك وهمشي قالي: متخافيش يا قلبي ضحكت بمياصه وبعد ما خلصنا اكل مسكت الاطباق ودخلتها المطبخ وقولت لعم سامي اعملك حاجه تشربها ياعم سامي قالي:لا يا مهره قولتله : ايه مهره دي؟ قالي : بدلعك دلع ماهر ضحكت بدلع وقولتله: كمان بقيت مهره قالي : وفرسه عايزه تتركب كمان قولتله: وبعدين معاك انت شقي اووي وقولتله: ايه الازايز دي قالي: دي بيره انا بحبها اووي وكان جايبلي ازازه ليا قولتله: لا يا اخويا احسن اسكر وتبقى مصيبه وابتدا يكلمني عني ويقولي انتي بتتكلمي كده زي البنات ليه قولتله: واحد مربياه اخته وكمان اختي كانت بتهتم بيا اووي ومسئول منها وكانت بتهتم بجسمي وبشعري وكانت بتلبسني لبسها البناتي وكمان علمتني الطبخ والغسيل والكنس وكل حاجه تخص البيت لغاية ما خلصت دراسه وجيتلك علشان اشتغل عايزني اتكلم ازاي يعني قالي: يعني انتي بتعرفي تطبخي وتمسحي وتغسلي وكل حاجه تخص البيت قولتله: ايوه قالي: خلاص ياعسل انتي تشتغلي هنا في الشقه ومش هتنزلي المحل قولتله: مش هنزل المحل ليه؟ قالي: شغلك هيكون هنا في الشقه تطبخي وتغسلي وتكنسي وكمان ليكي مرتب كل شهراو كل يوم زي ما تحبي وكمان علشان تلبسي الملابس البناتي اللي انتي بتحبيها قولتله: يعني انت عايزني اشتغل خدامه عندك قالي: لا طبعا مش تحسبيها كده ده علشان انتي بتعرفي تطبخي وتغسلي وتمسحي وكمان يعني هو في خدامه تنام جمب اللي مشغلها ثم انا بغير عليكي من نظرات الناس ليكي ضحكت وقولتله: حاضر خلاص اللي تشوفه وراح قالي: خدي اشربي شوية بيره هتخليكي حلوه اكتر ما انتي حلوه قولتله: لا ياعم سامي انا مش عاوز اكون حلوه روحت قولتله: انا هدخل انام علشان تعبان اوي راح قالي: يلا بينا وبقى ماشي ورايا وكنت متأكد انه بيبص على طيازي ولحمي اللي بيترجرج قدام عنيه وكان بيخبط ايديه في طيازي وانا ماشي وكنت هضحك لكن مسكت نفسي وكانت تحرشاته لجسمي حلوه اوي ودمها خفيف ولذيذه ولما دخلنا اوضة النوم بدأ يقلع هدومه كلها بإستثناء البوكسر الرجالي وكان زبه بارز اوي وشكله كان واقف على طيزي لما كنت ماشيه قدامه عدلت وشي الناحيه التانيه بمياصه ودلع البنات وقولتله: بتعمل ايه ياعم سامي عيب كده قالي: انا مبعرفش انام الا بالبوكسر فقط قولتله: ياسلام!! لا انا اتكسف انام جمبك كده ياعم سامي قالي: انا متعود انام كده قولتله: اوك بس بشرط نحط بينا مخده قالي: انتي لسه خايفه مني انتي مش واثقه فيا ولا ايه قولتله: ما انا علشان واثقه فيك هنام جمبك بس هحط مخده بينا علشان انا بتكسف قالي هو بيضحك: لا انا زهقت من المخده ضحكت وقولتله: طالما ياعم سامي زهقت من المخده اتجوز ولما نمت جمبه على السرير قميص النوم اتعرى من على فخادي وطلع لغاية اول طيازي وكنت نايم على جمبي ومديله ظهري وحسيت بيه بيشيل المخده اللي ما بينا وبيقرب جسمه من جسمي وبدأ يلزق وسطه والمنطقه اللي فيها زبه في طيزي بصراحه انا حسيت بمتعه ولذه من تحرشاته لجسمي وحسيت بمتعه واني فعلا بنت بجد لما لزق زبه اللي وقف وبيحكه في فلقات طيزي الكبيره الطريه وانا عملت نفسي نايمه قصدي نايم علشان يستمر في تحرشاته اللي ولعت جسمي البنوتي الطري وصحيت انثى متفجرة الانوثه والنعومه وبقى يزق زبه ودلكلي طيازي الكبيره الطريه بعد ما عراها وقعد يلعبلي فيها بزبه لغاية ما حسيت بحاجه سخنه بتنزل منه على طيزي والكيلوت ونام وانا نمت ودي كانت اول ليله ما بينا وعدت بسلام لغاية كده صحيت الصبح طلعت قميص نوم ستان اسود قصير لغاية نص فخادي وكيلوت سبعه روز ودخلت الحمام اخدت شاورمن الحاجات اللي نزلها عم سامي على طيازي وانا نايمه وطلعت حطيت كريم دابراملا لشعري الطويل الناعم وسرحت شعري وقومت قلبت الشقه مسحتها مسحا حلوه ونضفت ورقت الشقه وبعد ما خلصت دخلت المطبخ احضر الفطار لعم سامي ودخلت صحيتو وفطرنا وعجبوا الفطار ولما طلع وشاف الشقه عجبتوا اوي وقالي: تسلم ايدك يا قمر قولتله: ميرسيه ياعم سامي قالي: انا نظرتي فيكي كانت في محلها لما قولتلك تقعدي هنا في الشقه لانك ست بيت هايله قولتله: لا ولسه يلا بقى انزل افتح المحل وبطل دلع وقبل ما تيجي بساعه اديني تليفون علشان اجهزلك الاكل قالي: اوك بس اهدي عليا لما افوق قولتله: طيب بس انجز وكنت كل ما اتحرك قدامه عنيه كانت بتطلع على طيازي ورجليا ولما كنت بلاقيه بيبص على رجليا او طيازي كنت بقوله بدلع ومياصه وانا بضحك: عينك بتبص على ايه ياقليل الادب كان بيرتبك ويقولي: بابص على حلاوتك وجمالك وعنيكي الحلوين اوي قولتله: بهزار انت هتفوق عليا انا انزل شوف شغلك واتلم وبلاش سفاله ولبس وننزل راح المحل وانا روحت غسلتلوا ملابسه ونشرتها في البلكونه وجهزت الاكل وكان على التسخين وبعد ما خلصت شغل البيت وخدت شاور وقعدت اسرح شعري قدام التسريحه زي اي بنوته وقعدت افكر في مغازلة عم سامي لجسمي وعيوني فقررت احط كحله لعيوني واهتم بنفسي اكتر لاني كنت عاوزه احلو اكتر في عين عم سامي ولما جه عم سامي من الشغل وشافني وانا حاطت كحله في عيوني اتجنن على جمال عيوني وابتديت مغازلاته ليا بصيغة المؤنث وكإنه بيكلم بنت وبصراحه انا مبقتش مستغربه لانه بيكلمني على اني بنوته لاني انا فعلا بقيت بنت والاحساس ده كان بيزيد معايا لما كل يوم يغازل حاجه جديده في جسمي او في وجهي كنت بهتم بالحاجه اللي يغازلها او يمدحها عم سامي في جسمي بعد ما قعدنا انا وعم سامي نتعشى قعدنا ندردش مع بعض وقالي: على فكره ياماهر انا مش هقولك ياماهر تاني ضحكت وقولتله: اؤمال هتقولي ايه ياعم سامي؟ قالي: انا هسميكي منال بنوته يعني ..ضحكت بكسوف وقولتله: ليه اشمعنى؟ قالي:علشان انا شايفك بنت وانتي كمان شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان اتكسفت وابتسمت بخجل وقولتله: يعني انا هيبقى اسمي منال قالي: ايوه يا لولا ولما عم سامي اتأكد إني لما بيغازلني بحاجه في شكلي بأهتم بيها اكتر كان كل ما يحتاج مني اهتم بحاجه في جسمي كان بيغازلني بيها وقتها كانت حواجبي تخينه ومش مهتمه بيهم وقالي في نفس اليوم اللي حطيت فيه كحله لعيوني غازلني بحواجبي وقالي: حواجبك حلوه اوي يا منال وبقيتي بنوته مزه بجد اتأكدت وقتها انه عايزني اعمل حواجبي وارفعهم زي البنات اتكسفت وقومت من جمبه وقبل ما ادخل المطبخ علشان اغسل الاطباق قولتله: اعملك شاي ياعم سامي قالي: لا انا هشرب بيره قولتله: طيب انا هدخل اغسل الاطباق قالي: طيب انا هاجي اساعدك يا منال قولتله: لا ياعم سامي خليك دي حاجات ستات مش هتعرف تغسل قالي هساعدك علشان ما اقعدش لوحدي وهو ماشي ورايا وهو بيأكل طيازي بعنيه وهي بتترجرج وبتلعب قدامه هيا وجسمي كله لاني كنت مربرب وطري وناعم اوي ولما دخلنا المطبخ كان بيتحرش بيا وبيحك جسمه في طيازي وراكي لان المطبخ كان ضيق اوي وصعب فيه الحركه وقتها عرفت واتأكدت ان عم سامي جه معايا المطبخ مش علشان ميقعدش لوحده لا ده علشان يتحرش بيا ويحك جسمه وزبه في جسمي وطيازي الكبيره الطريه الناعمه وبصراحه هو كان معذور لان طيازي كبيره ومغريه وعايزه يتلعب فيها انا كنت مبسوطه وفرحانه بتحرشاته لانه مش قادر يقاوم جمالي وانوثتي المتفجره مش بس في جسمي ده كمان في صوتي وطريقة كلامي البنوتي الناعم وكمان انا كنت سيباه يعمل فيا اللي هو عايزو بس بحدود وميتمداش في اكتر من اللي انا عاوزه اخليه يعملو خلصت غسيل الاطباق وقولتله: انا هدخل انام ياعم سامي قالي: وانا كمان عايز انام وكنت ماشيه قدامه وهو بيغازل وبيمدح فيا وفي جمالي وقالي: يخربيت جسمك يامنال اموره اووي يا بت قولتله وانا مكسوفه: على فكره ياعم سامي وانت بتكلمني بصيغة المؤنث انا صدقت اني بنت بجد قالي: ما انتي فعلا بنت يا منال انا عمري ما شوفت جسم راجل بالنعومه والملبن ده ولا وجه ولد بالجمال والحلاوه دي ضحكت وقولتله: طيب نام ياعم سامي علشان انت شكلك تعبان وحرارتك مرتفعه ضحك عم سامي وقالي: اه انا سخن اوي يامزتي نمنا وحطيت مخده تفصل بينا وكالعاده بعد ما بنام او اعمل نفسي نايم يشيل المخده ويلزق في جسمي من وراء ويحك ويدلك زبه بين فلقاتي لغاية ما يغرق طيازي والكيلوت لبن وينام صحيت تاني يوم اشوف طلبات البيت واروق الشقه واحضرالفطار ودخلت جبت من شنطتي ملقاط الشعر وبدأت ارفع حواجبي وخليتهم زي حواجب البنات بالظبط وبعد ما عملت حواجبي دخلت اخدت شاور ولبست اندر اسود ومنقط موف وقميص نوم ستان لونه اصفر قصير لغاية نص فخادي وفيه فتحه من قدام على وراكي وبعدين حطيت كحله في عيوني وكان شكلي حلو اوي لما ظبطت حواجبي وبقيت بنت بجد وسكسيه كمان لإني جسمي البنوتي عريان قدام راجل وكمان بهتم بنفسي جدا علشان اعجب عم سامي مش عارف كنت بعمل كده ليه هل وقعت في حبه المهم صحيت عم سامي ودخل اخد شاور وانا حضرت الفطار ولما طلع من الحمام وشاف وجهي وحواجبي ضحك وقالي: ايه يا بت القمر ده حواجبك وعنيكي يهبلو ياحبيبتي وانا ساكته مش بتكلم من كسوفي وبعد ما خلصنا فطار قالي: ااااه شفايفك تجنن يامنال قولت في نفسي: وحياتك لما تيجي بالليل هخليك تتهبل على شفايفي نزل راح المحل وعند ما قرب يجي روحت حطيت روج روز غامق في شفايفي المتورمه وحطيت كحله وحدت حواجبي بقلم الحواجب ولما جه وشافني قلع البنطلون والقميص في الصاله وبقى بالبوكسر وزبه قرب يقطع البوكسر ويطلعلي وانا شوفت زبه واقف غميت عنيا بمياصه ودلع وقولتله: بتعمل ايه ياقليل الادب وجريت من قدامه على المطبخ وانا بتقصع وبهز طيازي الكبيره الطريه وبتترجرج زي الجيلي وكلمته وانا واقفه في المطبخ وقولتله بصوت الانثى اللي جوايا: احضرلك العشاء دالوقتي ياعم سامي جالي المطبخ وقالي: ايوه وجيت اساعدك كمان وكان جاي يدعك ويهري ويتحرش في جسمي مش جاي يساعدني وجه لزق زبه اللي واقف زي السهم بين فلقات طيازي قولت: اااااااي لا ياعم سامي روح اقعد على السفره وانا هحضرالاكل لوحدي لانه زق زبه جوه طيزي جامد في الاول وهو بيدخل زبه بالراحه بين فلقاتي كنت بستهبل واعمل نفسي مش واخده بالي ومش حاسه باللي بيعملو زبره في طيازي الكبيره لكن هو زقو جامد بين فلقاتي علشان يحسسني بزبه وانه بيتحرش بيا قالي: ايه يا منال عايز اساعدك ضحكت وقولت: اااااااه اااااااااي لا مش عاوز مساعدتك دي وعرف اني فهمت هوعايز يساعدني ليه وقالي: طيب انا هقعد بره بس متتاخريش عليا علشان بتوحشيني يا حبيبتي وانا بتحرك وبمشي في الشقه عنيه بتكون على طيزي الكبيره وقتها بحس على أد ما بكون مبسوطه من نظراته دي على اد ما بكون مكسوفه اوي لاني بحس اني عريانه ملط قدامه وكنت كل ما يجي يبصلي ويبص على فخادي وراكي او على صدري كنت ابصله بكسوف واحاول انزل قميص النوم شويه استر وراكي على أد ما اقدر او احط ايدي على صدري واسترهم من نظراته الشهوانيه اللي كانت بتحرقني لانه لما كان بيبصلي في عنيا ويبص على جسمي كإنه بيقولي بعنيه لابس عريان علشان تغريني طيب انا ببص على جسمك العريان الملبن اهو ويفهمني غلط اويقول عليا اني ولد مش تمام وعلشان لسه فيرجن ومحدش لمسني لازم احافظ على نفسي حتى من نظرات الرجاله ليا المهم بعد ما خلصنا وأكلنا قعد يمدح فيا وفي جسمي زي كل ليله وكانت عجباه اوي شفايفي المتورمه اللي حاطتلها روج لونه روز وكنت بتكسف من كلامه ونظراته وكنت ابص في الارض من كسوفي واعض على شفايفي وقالي: متعضيش على شفايفك سبيهم ليا انا همصمصهوملك قالي كده وانا ولعت وهيجت اوي وجريت على اوضة النوم ونمت على السرير وجه هو نام جمبي وعملت نفسي نايمه وعمل فيا اللي بيعملو في طيازي كل ليله وقومت لاقيت عم سامي نايم جمبي وزبرو طالع من البوكسر وكنت اول مره اشوف زبه كان مرتخي وشكله كبير اوي اؤمال لما بيوقف بيكون شكله ايه بصيت لنفسي لاقيت عم سامي قلعني الكيلوت لغاية نص وراكي وطيازي عريانه وغرقانه لبن جف لانه بقاله اكتر من 5ساعات موجود على طيازي بس مفيش ألم جوه طيازي او في خرمي لاني افتكرت انه سلب مني اعز ما املك وفض بكارتي ، اخدت شاور بتاع كل يوم الصبح من العسل بتاعه اللي بيسيبه على طيزي وينام وطلعت لبست قميص نوم ضيق اووووي على وراكي وطيازي وكان قرب يفرتك ويتقطع من جسمي المربرب التخين سرحت شعري وقعدت حطيت كحله وحددت حواجبي بقلم الحواجب وروج احمر غامق وحطيت مناكير احمر غامق لضوافر رجليا وايديا الناعمه الطريه صحي من النوم عم سامي ولما شافني وانا حلوه ووجميله وطريه ونااعمه اتهجم عليا ورفع قميص النوم لفوق وعرى طيازي وهو بيحضني منها اوي وانا بحاول اتملص منه واقوله لا ياعم سامي عيب كده بس بقى يا قليل الادب ولفني وخلى وجهي بمواجهه وجه ومسك شفايفي في بوسه دوختني من اثرها كنت خلاص هستسلمله لكن لما حاول يقلعني الكيلوت زقيتوه وجريت على اوضة النوم وقعدت اعيط لانه كان عايز هيغتصب... شكرا للمتابعة واتمنى إن الجزء الاول من قصتي نال على اعجباكم واسف للاطاله بس انا شايفه ان التفاصيل مهمه جدا في أي قصه وعلشان انزل الجزء الثاني لازم اسمع تعليقاتكم الجميله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ

الجزء الثاني

وبعدين هو اتاخر شويه بره وجه قالي: انا اسف ياماهرعلى اللي حصل وكمان انت لازم تعذرني لانك انت حلو اوي وانا مش قادر اقاوم جمالك وانوثتك دي وكمان شكلك مثير اوي وانت حاطط مناكير في ضوافر رجلك وايدك وكمان شفايفك وانت حاطط روج احمر قولتله: انت فاكرني ايه انا محدش لمسني قبل كده ولا عمل معايا كده بصلي عم سامي باستغراب وقالي: بجد انت محدش لمسك قبل كده يا ماهر قولتله: ايوه طبعا وحسيت انه فرحان اوي وقالي: ده من حسن حظي سكتت وبصيت في الارض وقالي: تتجوزني يا ماهر قولتله: ايه اللي انت بتقوله ده ياعم سامي قالي: انا بكلمك بجد انا عايز اتجوزك قولتله بصوت مايص ودلوع: انت شايفني ايه علشان تقولي كده قالي: شايفك بنوته زي القمر ومزه ولو لفيت الدنيا مش هلاقي في جمالك ولا في انوثتك قولتله: طيب ياعم سامي ما تتجوز بنت او ست انا معنديش... روحت سكت واتكسفت اكمل وبصيت في الارض من الكسوف وهو فهم وضحك وقالي: انا مش عايز بنات ولا ستات انا عايزك انتي يا منال ثم انتي عندك اللي احلى من اللي موجود عند الستات قولتله: وايه ده اللي عندي احلى من اللي موجود عند الستات راح قالي: ومن غير كسوف طيزك الكبيره روحت قولتله بسرعه: خلاص بس مش عاوزه اعرف قالي: طيب قولتي ايه؟ قولتله بدلع ومياصه وكسوف: انت فأجئتني بالموضوع ده ياعم سامي قالي: اسمعي يا منال انا شايفك بنت جامده ومزه صاروخ روحت ضحكت وقولتله: كمل انا (اسفه) وكانت اول مره اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث قدام عم سامي لان كلامه الحلو السبب في انه خلاني اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث وقالي: وانتي كمان اهو شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان بصراحه كنت طايره من الفرح من جوايا لانه حس بيا وبانوثتي وانه كمان مشتهيني وعايزني على طول مش ليله واحده بس قولتله وانا عامله نفسي مستهبله: طيب ما احنا عايشين مع بعض في حكم المتجوزين ياعم سامي راح قالي: انتي بتستهبلي يا منال صح روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وقولتله وانا هستهبل ليه يا سامي هو احنا مش عايشين مع بعض في حكم المتجوزين يعني لما امسحلك الشقه واروقهالك واغسلك هدومك واطبقلك هدومك واشيلهم لك في دولابك واطبخلك واحضرلك الاكل لما تيجي من الشغل هيا مين اللي هتعملك كل ده غير مراتك قالي: ما انتي علشان بتعملي كل ده فانتي فعلاً مراتي بس كاتبين كتابنا ولسه مدخلناش روحت اتكسفت وعضيت على شفايفي قالي: قولتلك خمسين مره متعضيش على شفايفك خليهوملي انا هقطعهوملك لما نتجوز قولتله: حاضر يا عم سامي بس متتنرفزش اصلي انا بتكسف وغصب عني بعض على شفايفي غصب عني قالي: موافقه ولا مش موافقه يامنال قولتله: طيب سيبني افكر ياعم سامي قالي: مش محتاجه تفكير يا منال انا بحبك وعايزك تكوني نصي الحلو قولتله: سيبني يومين افكر قالي لا هو يوم واحد قولتله: طيب ولغاية ما اقولك رأيي مش هينفع انام جمبك قالي: ليه بس يا منال قولتله بدلع البنات: من بعد ما طلبت ايدي مش هينفع انام جمبك ياعم سامي قالي: امرك ياجامده ضحكت وقولتله: طيب انا هدخل اظبط الاوضه التانيه علشان انام فيها قالي: مينفعش الجسم الناعم الطري ده ينام على الارض اللحم الطري ده مينامش إلا على حاجه طريه زأيه قولتله بدلع: اتلم وبلاش سفاله وبعدين اؤمال عايزني انام فين ياغلس قالي: انتي هتنامي في الاوضه على السرير زي ما انتي وانا هنام في الصاله على الكنبه قولتله بصوتي البنوتي والناعم اوي واللي كله انوثه: لا مينفعش علشان انت بتتعب في الشغل قالي: انا مش قادر استحمل بمجرد ما بتتكلمي واسمع صوتك الناعم اللي زي البنات ده بتاعي بيوقف لكن انا هستحمل اني انام في اي مكان لكن انتي طريه مش هتستحملي ابتسمت بكسوف وقولتله بدلع ومياصه: انت سافل ورخم وانا عاوزه انام علشان تعبانه قالي: لا يا منال اقعدي معايا شويه قولتله: انا مهدوده من شغل البيت وتعبانه قالي: إياكي بعد ما نتجوز تقوليلي الكلمتين دول ضحكت بصوت بنوتي عالي وقولتله: مش يمكن موافقش على الجواز قالي: لا حرام عليكي انا مش قادر استحمل انا مولع نار روحت قولتله وانا بتقصع بطيازي وماشيه علشان اهوسو بطيزي الكبيره الطريه اكتر ما هو مهووس بيهم وقولتله وانا هسيبك بنارك كده قالي: من حقك تدلعي يا مزه ما انتي حلوه قولتله: طبعا ادلع براحتي وكنت بغيظو وقولتله: يلا بقى اطلع بره الاوضه علشان عاوزه انام قالي:امرك ياطريه ضحكت بدلع وقولتله: اتم يا عم سامي ياقليل الادب وطلع وانا قفلت الباب عليا من جوه وقعدت ابص في المرايا واتفرج على جسمي وشكلي اللي بقى بنوتي بجد وكإني في حلم جميل وكان ناقصني بزاز كبيره وكس مع العلم اني بزازي متوسطين الحجم ويتمسكو بكف الايد وقررت اني اطول فترة التفكير في موضوع الجواز علشان اشوف مدى حبه ليا أد ايه واليوم بقى اسبوع وهو كل يوم وكل ساعه بل كل ثانيه يزن عليا وانا اقوله سيبني براحتي افكر الموضوع صعب عليا ياعم سامي وكنت لسه بقوله عم سامي لاني لسه شايفه اكبر مني بـ21سنه حتى بعد ما طلب مني يتجوزني وان الحواجز اللي ما بينا ابتديت تتشال واحده واحده بالمواقف اللي كان بيعملها معايا عم سامي إلا اني لسه شايفه عم سامي الراجل اللي اكبر مني بـ21سنه وبصراحه بيني وبين نفسي فكرة الجواز دي انا كنت بتمناها من زمان إنه يكون لي بيت وراجل اخدمه واخد بالي منه ويأخد باله مني واحبه ويحبني بس انا كنت بدلع عليه في التأخير لغاية ما جه اليوم اللي قالي: لو موافقتيش على الجواز مني انا هجيب واحده من الشارع تريحني اول ما قالي الكلام ده افتكرته مجرد تهديد علشان اوفق على جوازي منه لكن تاني يوم جه بالليل من الشغل بدري ومعاه واحده ست حوالي 27 سنه وكانت حاطه ميكاب اوفر ومطلعه خصل شعر من طرحتها تدل على انها قحبه ودخل بيها وحاطط ايده حولين وسطها واول ما شوفتهم قولتله: مين دي ياعم سامي قالي: دي بنت جايبها تريحني قولتله: يا سلام قالي: انا قولتلك انك لو موافقتيش انا هجيب الست اللي تريحني قولتله: بقى كده تجاهلني وقالها: يلا علشان (اركب الحنطور) وهو بيحضنها وكان بيغظني واللي جنني اكتر لما قالتله بمياصه ودلع: وهيا بتهز في بزازها وطيازها (واتحنطر) روحت قولتله: لوعملت كده انا هعمل زأيك واجيب الراجل اللي هيريحني انا كمان تجاهلني راح دخل الاوضه هو وهيا وقفلوعلى نفسهم الباب وروحت انا خبطت رجليا في الارض من الغيظ وجريت على اوضة النوم التانيه بتاعتي وقعدت وانا بأكل وبهري في نفسي من الغيظ وفكرت في اللي عملتو في نفسي لما أتأخرت عليه في موضوع الجواز وكنت بكلم في نفسي يعني مش لو كنت وافقت من تاني يوم مكنش حصل وجاب الزفته دي وسمعت صوتها وهيا بتضحك واهاتها عاليه وكنت هتشل وقتها من الغيظ وعرفت وإتاكدت وقتها اني بحبه وغيرانه عليه وخوفت من الزفته دي تلف عليه وتخطفه مني ومقدرتش استحمل صوتها الوسخ وروحت على الاوضه اللي هما موجودين فيها وكانوا سايبين الباب مفتوح بس موارب الباب ودخلت عليهم ولاقيتهم عريانين ملط ونايمين على مرتبه موجوده على الارض وهو نايم على ظهرو وهيا قاعده على زبه جبتها من شعرها وجرجرتها بره الاوضه راح جه سامي ورانا مسكني من شعري وزقني وقالي: لو قربتيلها تاني هبهدلك اتصدمت من عم سامي لما زقني علشان الزفته اللي جايبها وهو راح شالها ودخلو الاوضه تاني دخلت جوه اوضتي وقفلت على نفسي وقعدت اعيط قعدت في الاوضه لغاية تاني يوم مصدمه وزعلان من اللي حصل ولاقيت سامي تاني يوم بالليل بيخبط عليا وبيقولي عايز اتكلم معاكي شويه يامنال قولتله: انت مالكش كلام معايا من بعد اللي حصل وقعد يزن عليا كتير علشان افتحلو الباب روحت فتحت الباب وطلعتلوا قعدنا في الصاله على الكنبه وقعد يصالح فيا وانا كنت متغاظه ومفروسه من اللي حصل وقعد يقولي انا غصب عني انا بقالي كتير ملمستش واحده ست وكمان انا طلبت ايدك وانتي تقلانه عليا قولتله: لا براحتك انت تعمل اللي يريحك وكل واحد مننا يعمل اللي يريحو وزأيي ما حضرتك جبت الست اللي تريحك انا كمان هجيب الراجل اللي يريحني اتنرفز عليا وقالي: وحياة امك لوعملتي كده هموتك واموتو قولتله: ياسلام اشمعنا انت تجيب اللي يريحك ومش عايزني انا اجيب اللي يدلعني وكنت بحاول اغيظو زي ما فرسني اتنرفز عليا وقالي: علشان انا راجل انما انتي بنت ضحكت وقتها وعرفت وإتاكدت انه هو كمان بيحبني وغيران عليا وبصراحه قلبي رق وحنيتلو لكن مش عاوزه اجي معاه بسهوله علشان مش يكرر اللي حصل تاني وقولتله: الخيانه خيانه مفيش فرق ما بين راجل وست راح قالي: خلاص يا منال اتجوزيني وانا وهريحك وانتي تريحيني ومن غير ما نعاند في بعض قولتله: انت اللي ابتديت ياعم سامي قالي: خلاص حقك عليا وبعدين يا ماهر ما انت لو كنت وافقت على جوازنا مكنتش جبت البنت دي قولتله: لو سمحت متجيبش سيرة الزفته دي قدامي تاني ولا انت اهو بتنرفزني تاني راح ضحك وقالي: خلاص انا اسف وحياتك عندي انا بحبك انا كمان وبموت فيكي بس يلا بقى عايز افرح بيكي يا طريه ابتسمت بكسوف وقولتله: طيب لو الموضوع ده اتكرر تاني هعملك ايه قالي: اطرديني بره الشقه انا واي حد معايا قولتله: انا مش هطردك بس انا هموتك ياسامي وكانت اول مره اقوله سامي من غيرعم لاني حسيت اني لازم اشيل الالقاب ويبقى سامي من غير عم قالي: استني انتي اول مره تقوليلي سامي من غيرعم قولتله: لان مفيش واحده بتقول لجوزها ياعم فلان قالي: معنى كده انك موافقه على جوازك مني وكان فرحان اوي قولتله: مع انك ما تستاهلش حبي قالي: وهو بيمسك ايدي الناعمه الطريه وبيقفش فيها وانا كمان بحبك يا نور عيني فرحت اوي من الكلمه دي قالي: طيب يلا بقى قولتله: لا استنى مش دلوقتي انا مش جاهزه قالي: مش جاهزه في ايه ما انتي زيي القمر اهو وتتأكلي وتتمصمصي كمان قولتله: لم نفسك ياسامي وبلاش سفاله مش الحاجه اللي في بالك انا مش جاهزه بالنسبه لحاجات تانيه غير قلة الادب بتاعتك دي بكرا هنتجوز ومتستعجلش ودخلت اوضة النوم وطلعت الكريمات والمرطبات ومزيل الشعر ودخلت الحمام اعمل سويت لجسمي واشيل الشعر من جسمي مع العلم ان مفيش شعر اصلا في جسمي وانا مش وأخده بالي حسيت بحركه وراء شباك الحمام وطلع سامي كان بيتفرج عليا قليل الادب روحت زعقت فيه وقولتله بدلع: اتلم ياسامي بلاش قلة الادب بتاعتك دي متبصش عليا يا سافل رد عليا وقالي: انا كنت بقفلك الشباك علشان محدش يبص عليكي يامنال وطبعا كان بيستهبل كالعاده اخدت شاور ودهنت جسمي كله كريم تنعيم وترطيب وطلعت وانا لابسه عبايه ضيقه وبارزه تفاصيل جسمي علشان ميشوفش جسمي لغاية الدخله علشان اشوقه لجسمي بالمناسبه جسمي لونه خمري فاتح شويه مش فيه عضل ولا عروق بارزه في ايدي ولا رجليا خالص كله لحم ودهون طري جدا تخينه ومربربه بس مش مترهل ححتى ضوافر ايدي مطولاها علشان المناكير المهم طلعت من الحمام لاقيت سامي قاعد على الكننبه في الصاله وبيبصلي بيلعب في زبه من فوق البوكسر بصيتلو وهو بيلعب في زبه ضحكت بكسوف وحطيت ايدي على بوقي وقولتله بمياصه: انت قليل الادب انا داخله جوه قالي: مش هتحضريلي العشاءء قولتله: حضرو لنفسك النهارده اننا مش فاضيه لك ورايا حاجات كتير علشان بكرا قالي: من حقك يامزه خدي راحتك مش عارف الوقت بيعدي بطئ كده ليه امتى ويجي بكرا خدي هدية فرحنا يا منال وكانت كيس شكله جميل وفيه حاجه قولتله: ايه ده قالي:افتحيه وانتي هتعرفي فتحت الكيس لاقيته بيبي دول مسخره عباره عن شبكه ومخرم ومش هيستر حاجه خالص بالعكس ده هيعريني اكتر واندر فتله وقولتله: ايه ده ياسامي قالي: عايزك تلبسيه بكرا ضحكت بدلع وانا بهز وبتقصع بطيازي علشان اجننوا عليا اكتر ودخلت الاوضه وقفلت على نفسي وقلعت العبايه وبقيت عريانه ملط وعملت بروفا للبيبي دول اللي جابهولي سامي لبست الاندر الفتله وكإني مش لابسه حاجه خالص لددرجة ان الفتله اللي بتكون بين فلقاتي مش باينه خالص لان فلقاات طيازي تخينه وعريضه وكبيره ومدوره ومرفوعه لفوق بشكل ملفت المهم كملت ولبست البيبي دول كانن ضيق اوووي ولحمي طالع من كل خرم فيه لاقيتني لسه عريانه وقعدت افكر لما سامي هيشوفني باالشكل ده هييعملي ايه ييالهوووووي وضحكت وروحت قلعت وقعدت اعمل ماسكات لوجهي تاني يوم صحيت بدري روقت اوضة النوم وفرشت ملايه جديده وطلعت عملت أكل قبلها كتبت لسامي على شوية حاجات يجيبها من السوق فراخ ولحمه وحمام وحاجات تانيه كتير المهم دخلت المطبخ حمرت فراخ ولحمه والحمام بتاع سامي وجهزت الاكل وخليتو في الفرن دخلت اوضة النوم علشان اجهز نفسي علشان الليل قرب يجي صحي سامي وخبط عليا رديت عليه وقولتله: عايز حاجه يا سامي قالي: لا انا افتكرك نايمه قولتله: لا انا صاحيه قالي: طيب يلا بقى قولتله: حاضر انا بجهز نفسي لما اخلص هاجيلك وقعدت حاولي ساعتين بعمل ميكاب وحطيت كحله لعنيا الواسعه وبودره ومسكارا لرموشي واي شاد وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت روج احمر فاتح واسرح شعري وحطيت مناكير لرجليا وايدي بنفس لون الروج احمر فاتح وكنت لابسه بيبي دول لونه ابيض ضيق اوي لدرجة ان بزازي كانت مجسمه وبارزه لبره كإني بزاز بنت بجد شفاف وقصير لغاية اول طيزي وراكي ورجليا كلها عريانه لاني اتكسفت البس البيبي دول اللي جابهولي سامي لانه مفضوح اوي ولبست من تحت اندر فتله لونه ابيض ولبست فستان سواريه لونه ازرق ظهري كله عريان في الفستان ولبست جذمه كعب عالي بنفس لون الفستان بصيت في المرايا وكان شكلي حلو اوي بجد مزه زي ما بيقول سامي وهو كان كل شويه يخبط عليا ويقولي خلصي بقى يا منال وانا اقوله بصوت ناعم وكله انوثه استنى شويه ياحبيبي لما بصيت في المرايا اتخيلت سامي لما يشوفني وانا بالشكل ده هيقولي ايه المهم فتحت الباب وطلعت لسامي وكان قاعد على الكنبه واول ما شافني فتح بوقه ومكنش مصدق وكنت مكسوفه اوووي وباصه في الارض وقالي: ايه القمر ده يا عروسه يالهوووي على الجمال يخربيت حلاوتك ضحكت وقولتله بانوثه ودلع: أخص عليك ياعريس متكسفنيش بقى وبصيت بين رجليه لاقيت بروز واضح اوي بين رجليه وهو لابس البنطلون الجينز قولتله: انت لابس كده ورايح فين قالي: مش هروح في مكان انا نزلت جبت حاجه وجيت وراح قام وقلع البنطلون والقميص وبقى بالبوكسر فقط روحت غميت عنيا وانا مكسوفه وبضحك لاقيته قرب مني ومسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على زبه من فوق البوكسر وكان ناشف اووووي وكبير وتخين اووووي بصراحه اتخضيت واترعشت لما مسكت زبره لاني كنت اول مره ليا سامي قرب وجهه من وجهي وبدا يبوسني في شفايفي قبلات سريعه ومتقطعه وهو بيقولي انتي حلوه اوووي يا منال وانا بحبك وبموت فيكي قولتله وانا كمان بحبك اوووي يا سامي راح حضني جامد وبدأ يقبلني من شفايفي وخدودي وقبلني من رقبتي الناعمه خلاني كنت هقع على الارض من المحنه بس هو كان حاضني جامد ورجع قبلني من شفايفي وكان بياكلهم مش بيبوسني وقتها كنت في عالم تاني محستش غير وسامي بيقلعني الفستان من رجليا من تحت قلعني الفستان ازاي مش عارفه ازاي وامتى لان سامي دخلني في دنيا تاني ولما شاف قميص النوم اللي كنت لابساه اتهبل على لحم جسمي الطري وقعد يقفش ويدعك ويهري في جسمي كله حتى ظهري الناعم واذرعتي من الطريه وراح رفع البيبي دول عن طيزي وبدأ يقلعني الكيلوت بالراحه وشويه ويلبسهولي من عند طيازي وهو بيلعب في فلقاتي الطريه وكانت عجباه اوي لانها كبيره وطريه وناعمه اووووي وبعد ما لعب في طيازي بالكيلوت راح قلعهولي قبل البيبي دول وقالي امشي قدامي وانتي كده لغاية اوضة النوم جيت نزل البيبي دول علشان اغطي طيازي قالي لا خليها عريانه وانتي ماشيه قولتله برقه وصوت واطي ناعم مليان انوثه: حاضر وابتديت امشي قدامه وانا بتقصع وبتمايص زي البنات بالظبط وطيازي كانت بتترجرج وبتلعب وبتتهز زي الجيلي وانا ماشيه وهو كان بيضربني عليها وانا ماشيه وكان بيقولي تقيله اوي وقتها عرفت هو كان يقصد ايه بتقيله اوي لما كنت ماشيه قدامه وسألته بدلع :ايه هيا اللي تقيله اوي يا سامي ؟ قالي: طيازي يا حبيبة قلب سامي قولتله: تقيله ازاي يعني؟ قالي: يعني جامده وكبيره اوووي وتقيله عليا قولتله: متقولش كده يا سماسيمو انت قدها وهتدلعها كمان وكملت مشي قدامه على اوضة النوم وبصراحه انا كنت طايره من الفرح وما افتكرتش اني فرحت في يوم أد اليوم ده بعد ما دخلنا الاوضه قرب عريسي من شفايفي وقبل ما يلمسهم بشفايفه غمضت عيوني وانا مستسلمه ومنتظره شفايفه تلتقط شفايفي المتورمه الناعمه وخد شفايفي في بوسه طويله حسيت انه قطع شفايفي من قوة البوسه وابتديت اجيب على نفسي زي البنات وبقيت مستعده وجاهزه لاستتقباال الزائر الجديد ولاول مره في حياتي لكن سامي قعد حوالي ساعه ونص يلعب في جسمي قبل ما يفتحني وكان فرحان اوي بجسمي الطري وكان بيحط وجه بين فلقات طيازي وشويه يبوس فلقاتي ويشفطهم بفمه ومره يحاول يدخل لسانه في فتحتي وطول المده دي وانا كنت في عالم تاني عالم كله متعه وكنت فاكر ان متعتي عن ططريق زبي فقط لكن اكتشفت متعه احلى واجمل وامتع والذ وهيا من طيازي وقعد سامي مسيحني ومستمتعه باللي كان بيعملو في جسمي ولاول مره حد يلمسني ويعملي كده كنت بتفرج على افلام بورنو كتير وبصراحه كنت بقرف من الراجل لما كان بيدخل زبره في طيز البنت وكنت بقول ازاي الراجل يسسيب كسها الجميل ده ويدخلوه في طيزها وكمان ليه البنت هياا اللي بتطلب منه يدخله في طيزها وسايبه كسها فاضي هو نيك الطيز ممتع كده ومتخيلتش انه ممكن يجي اليوم اللي يحصلي فيه زي البنات اللي كنت بشوفهم وقتها عرفت أد ايه البنت بتكون معذوره وعندها حق لما كانت بتطلب من الراجل يدخل ل زبه في طيزها واتاريها كانت متعه بمجرد ما سامي بس حاول يدخل لسانه فيي خرمي حسيت بلذه ومتعه بالشكل ده اؤمال لماا هيدخله هتبقى المتعه ازاي يالهووووووي وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعض عن المتعه واللذه وخوفي من لحظة دخول زبه في طيزي الضيقه ولكن سامي سيحني وهيجني وهيئاني للنيك علشان مش احس بألم لان زبه كبير بجد حوالي 20 سم وتخين اوي وزب بالشكل ده هيدخل في طيز اول مره ليها ازاي لكن سامي بخبرته وصلني لاقصى درجات النشوه والاستمتاع وقبل ما سامي يدخل زبه بصق على خرمي كتير ومن حسن حظي كنت داهنه جسمي كله وفلقات طيزي كريم وده اللي ساعد زب سامي انه يدخل جوايا ولما سامي قرب زبه من خرمي اتنفضت وشديت طيازي خوفا من زبه الضخم سامي قالي: حبيبتي متخافيش انا مستحيل اذيكي يا منال انتي مراتي حبيبتي وكمان انا مش هدخلو غير لما انتي تقوليلي دخلو وكان بيحاول يطمني وقولتله: حبيبي وحياتي عندك بالراحه عليا علشان دي اول مره ليا وانا خايفه من زبك الضخم ده قالي: حبيبتي اطمني ده انا اموت ولا اني اذيكي وبصراحه طريقته معايا ورقته وحنيته خلاني سبتلو نفسي وانا مطمنه وقتها سامي نايمني على ظهري ورفع رجليا على كتافه وقبل ما يدخل زبه وهو على فتحة طيزي كان بيلحس ويبوس في كعب رجليا الطريه الناعمه وقتها حسسيت اني طايره في السماء من احتكاك زبه لفتحة طيازي ولحس ومص رجليا ومكنتش قادره استحمل كل اللي بيعملو فيا سامي لاقيتني بقوله بصوت مبحوح وكله شهوه وانوثه : حرام عليك كفايه بقى دخلو وريحني انت تعبتني ووابتدا سامي يدخل رأس زبه في فتحتي وبصراحه مش حسيت بألم خالص من شدة الهيجان اللي كنت فيه في الوقت ده بالتحديد حسيت بجد اني بنت فعلا اولاً الوضع اللي انا فيه وهو ان انا نايمه على ظهري وفاتحه رجليا راجل علشان يغرس رمز رجوولته في البنت اللي مستنيه الزب اللي يحطم عذريتها ويشبع انوثتها ويحولها الي إمراه وثانياً افعال ولمسات سامي لمناطق معينه في جسمي زي انه يبوس ويلحس رجليا وانه يلحس ويمص جسمي ككله دي افعال وولمساتت راجل لانثى مش لراجل زأيه ولكن جسمي الطري المربرب الغير المترهل ونظافته ونعومته هي اللي جعلت سامي يمص ويلحس حتى صوابع رجلي كنت حاسه بمتعه ولذه ومن متعتي قولت: إإإمممممم حلو ياحبيبي وقتها حس سامي اني مش متألمه من زبه وبدأ يدخل زبه أكتر وهو بيدخله كانت ايديه بتلعب في زبي وشفايفه بتتجول ما بين صوابع رجليا الي ركبتي من لحس ومص ولمسات شفايفه وايديه خليتني مش حاسه بالم لغاية لما زبه دخل اكتر من نصفه صرخت وقولت لسامي وانا بصرخ بصوت انثوي ناعم زي البنت ليلة دخلتها ومكنتش بتصنع صوتي هو صوتي كده زي البنات : اااااااااااه ااااااااي يا طيازي كفايه بقى يا حبيبي علشان زوبرك بيوجعلي طيازي اااااي ، وهو بيقولي يخربيت طيازك يامنال خرمك سخن ومولع اوووي قولتله: وانا بتألم طيب ياحبيبي طالما عجباك وبتحبها اوي كده على مهلك عليها قالي: وحياتك عندي ياحبيبة عمري انا بدخلو فيكي بالراحه اهو بس انتي اللي طريه ومش مستحمله اجمدي يابت شويه لغاية ما طيزك وخرمك يتعودو على زبري قولتله: مش قادره يا حبيبي صدقني وكنت هعيط من شدة الالم اللي في طيازي وبدا تاني يلعبلي في زبي وجسمي لغاية الالم خف شويه ولما شاف ملامح وجهي اتغيرت من الم لمتعه ابتدأ يدخل زبه واحده واحده لغاية ما دخلو كله جوايا وبيضانه لزقت في فلقات طيزي لما حس بيا اني هصرخ بصوت عالي حط كف ايده على بوقي وكتم صوتي جامد بايده مقدرتش استحمل الالم اللي جوه طيازي روحت عيطت والكحل نزل مع دموعي والميكاب باظ وسامي قعد يلعب في زبي وبزازي علشان الالم يخف شويه ولما الالم خف شويه اكتشفت كمان متعه اكبر من ما كنت اتخيل وهيا في طيازي وخرمي وبزازي ولكن حسيت بحرقان في طيزي من دخول زبه الضخم توقف سامي علشان طيازي تتعود وتتأقلم على الزائر الجديد واستمر في لحس ومص رجليا وتدليك زبي وجسمي ليخفف من الم طيازي وكان سامي ذو خبره كبيره ولما هيجني اكتر من افعاله ولمسته لرجلي وزبي وايديه التانيه كانت بتقفش في طيازي مره وفي بزازي مره قولتله من شدة هيجاني: يلا بقى ياسامي ، استهبل وقالي: يلا ايه يامنال قولتله: حركوا جوايا بالراحه بقى قالي: احرك ايه وجواكي فين وكان عايز يسمع مني كلام قليل الادب وادلع واتمايص علشان يسخن عليا قولتله بدلع ومياصه بصوت انثوي يحرك الحجر: حرك زبرك جوه طيازي بقى ونيكني ياجوزي ومكنتش اتخيل اني ممكن يطلع مني كلام زي كده ولكن من شدة الهيجان والمتعه وحبيبي سامي علشان امتعه زي ما هو متعني ومريحني يخليني اعمل اكتر من كده علشان خاطر عيون سمسم لما قولتله كده: راح ضربني على فلقتي الكبيره واترجرجت وانا روحت ضحكت وقولت بدلع ااااااااااه اخص عليك يا سامي ايدك تقيله وبدأ سامي يطلع في زبه ويدخله بالراحه اووووي لكن كان فيه حرقان جوايا وحسيت بحاجه سخنه بتخرج مع خروج زب سامي مني وكانت بتنزل من طيزي في الاول افتكرت سامي جاب شهوته ولبنه السخن جوايا تجاهلت الموضوع وانا بحاول استمتع وبس لكن كنت بحس بحرقان جوه خرمي من حركة زب سامي خروج ودخول وابتدت اهات تخرج مني بمياصه مختلطه ما بين الالم واللذه وكل ما يسرع في النيك لطيزي اصرخ واصوت بصوت عالي لغاية حسيت انه بيبص في عيوني ويبص للكحل اللي نزل منها مع دموعي وبهدلت الميكاب ويسرع ويضرب زبه في طيازي اوي وانا بحاول احط ايدي على فخده علشان ما يضربش طيازي جامد لكن هو كان اقوي من ايدي الناعمه الطريه البنوتي ونام على صدري بجسمه كله وهو بيصرخ وانا بصرخ معاه وزبه راشق كله في بطني وحسيت بحاجه سخنه بتنزل جوه بطني عن طريق فتحة طيزي وحسيت انه عايز يحبلني لما رشق زبه في طيزي جامد لغاية ما وصل لبطني نام عليا شويه لغاية ما زبه ينزل اخر نقطه من عسله جوه بطني وكمان لغاية ما يسترد قوته ويقوم من عليا بعد ما جوزي طلع زبه مني وقام من عليا ونام جمبي لغاية ما ننسترد قوتنا وانفاسنا لمدة عشر دقايق وقتها كان عندي فضول احط ايدي عند فتحة طيزي واشوفها وسعت اد ايه وفعلا حطيت ايدي على خرمي شهقت وقولت يالهوووووي ولاقيت فتحتي وسعت اوي وعلى صوابع ايدي بقعة ددمم مختلطه بلبن جوزي وكانت طيزي هيا اللي نازل منها ددمم عذريتي تجاهلت الموضوع لانها حاجه طبيعيه ولما اتحركت بجسمي على السرير لاقيت بركة ددمم تحت طيازي صرخت وشهقت من الخضه فاق على صوتي سامي وقالي ايه مالك يا منال قولتله وانا بزعق فيه: عاجبك كده اللي عملتو ده قالي ايه في ايه؟ قولتله: شوف انت بنفسك وشاورت على بقعة الدم الكبيره اللي كانت على الملايه ولما شاف بقعة الدم قالي: انا اسف ياحبيبتي حقك عليا وبيحاول يطمن عليا ويقولي طيب هيا طيزك بتجيب ددمم لغاية دلوقتي قولتله: مش هيا دي المشكله ! قالي: اؤمال المشكله في ايه؟؟ قولتله: وانا بزعق ومتنرفزه المشكله في الملايه اللي باظت دلوقت قالي: وهو مندهش انتي زعلانه علشان الملايه يا منال قولتله: ايوه يا سامي حرام عليك دي سعرها غالي اوي راح ضحك واخدني في حضنه وبيقفش وبيرجرج في فلقات طيازي وقالي: يا نور عنيا انتي اغلى، فداكي مليون ملايه فداه طيزك الملبن دي الدنيا بحالها انا هجيبلك اللي اغلى منها وكان فرحان اوي بعروسته وبصراحه انا كمان كنت فرحانه اوي بعريسي واني هكون بنت قصدي ست انا اتفتحت خلاص وهكون ست لراجل بمعنى الكلمه جوزي حبيبي حطيت راسي على صدره وحضنته بإيديا وقولتله: بجد يا سامي هتجيبلي ملايه اغلى من اللي باظت دي قالي: انا هجييبلك الدنيا كلها ده انتي عطتيني اغلى حاجه فيكي ، ابتسمت بدلع وانا مكسوفه وعضيت على شفتي اللي تحت من خجلي وقالي: يخربيت كسوفك اللي بيهيجني عليكي يا منال ضحكت وقولتله: لا انسى انك تعملي حاجه تاني الليله دي انا مجروحه من جوايا وملتهبه عليا اوي وكنت مكسوفه أذكر ايه هو اللي مجروح جوايا بس هو فهم واستهبل كالعاده وقالي: هيا ايه اللي مجروحه يا منال؟ قولتله: انت فاهم كل حاجه بس بتستهبل قالي وهو بيضحك: بس انا عايز اسمعها منك ايه هيا اللي مجروحه يا حبيبتي قولتله بمياصه وكنت دلوعه اوي : اتلم بقى يا قليل الادب وقولتله: انا هقوم اخد شاور قالي: يلا بينا قولتله: لا انا اتكسف قالي تكسفي مني بعد اللي عملتو فيكي من شويه ابتمست وقولتله: طيب بس بشرط انسى انك تعملي حاجه علشان انا تعبانه ومش مستحمله قالي: موافق وقومت من على السرير وأخدت من الدولاب بيجامه ستان بناتي لونها احمر بتاعت العروسه ومش اخدت كيلوت لان طيازي كانت بتوجعني ومش مستحمله البس كيلوت وبعدين ما اللي انا قاعده معاه ده دلوقتي بقى جوزي خلاص وشافني وانا عريانه ملط ومش بس كده ده كمان فتحني وخلاني امراه يعني مش هتفرق لو ملبستش كيلوت ومشيت قدامه كالعاده لانه بيحب يتفرج على طيازي وهيا بترجرج وبتتهز وتلعب قدامه وهو مش كان ماشي ساكت كان بيضرب على فلقات طيازي بحنيه واحنا ماشيين وانا بتقصع وبترقص في مشيتي وبضحك على سامي واللي بيعملو في طيازي وانا ماشيه دخلنا الحمام وهو كان عريان ملط وزبه واقف على طيازي وقلعت البيبي دول الشفاف ولما شافني وانا عريانه شهق وقالي: اووووف اموت انا في اللحم الملبن ده وكنت مكسوفه وانا قالعه قدامه وقولتله: اتفرج وانت ساكت علشان انا بتكسف من تعليقاتك وكلامك ، بس بصراحه انا كنت فرحانه اوي من كلامه ده ليا وفتحت المايه عليا انا وهو ومسك الشامبو وصب على طيزي وبزازي وقعد يدعك ويدلك ويقفش في بزازي وطيازي ووراكي وانا مبسوطه اوووي من ايديه اللي بتهري في لحمي الطري وابتدا يحضني من وراء وزبه بيتجول ما بين وراكي وفلقات طيازي ولما زبه لمس طيازي وراكي سخنت ولعت وادت فيا الشهوه وكنت مغمضه عيوني وبهز طيازي يمين وشمال واحك طيازي جامد في زبه وهو شافني بعمل كده قالي: شكلك عاوزه وطالما انتي بتحكيها في زبي كده يبقى انتي عاوزه تتناكي فيها ؟ ابتسمت وانا ساكته والسكوت علامة الرضا وكنت عاوزه اتناك من زبه تاني لانه سيحني وخلاني عاوزاه اووووي ونسيت الالم اللي في طيازي ولما شافني ساكته حسيت بإيده ماسكه زبه وبيوجهه ناحية الهدف وبيحاول يدخله في خرمي وكنت فرحانه اوي وهو بيدخله وكان صعب عليه يدخله في خرمي وانا في الوضع ده لان خرمي مدفون بين فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه لورا روحت مسكت زبه بدخله لنفسي جوه طيازي بعد ما انحنيت لقدام شويه علشان يقرب خرمي لزب جوزي وحسيت ان زبه اتزحلق جوه طيازي بسرعه من فعل الشامبو وكمان لان خرمي وسع من النيكه الاولى ولما دخل كله جوايا صرخت بصوت عالي من المفأجاه لاني افتكرته هيدخله واحده واحده وبالراحه لكن بصراحه هو كان غصب عنه اتزفلط جواايا من فعل الشامبو وكمان دخوله جوايا بقوه بيهيجني ويولعني اوي، المهم ابتدا سامي يدخل زبه ويطلعوا مني بحنيه ولما بيطلعوا مني بشهق وبحس ان روحي بتتسحب مني وكمان طيزي كانت بتعمل صوت اللي هو كإني بعمل حمام وصوت كان بيخليني مكسوفه اووي وكنت بضضحك على نفسي من الصوت ده بس هو كان غصب عني لان زبه كبير وبيخلي طيزي تطلع اصوات غصب عني وكنت مبسوطه اوي وفرحانه وهو حاضني وهو واقف ورايا وزبه طالع داخل جوايا وكانت اهاتي كلها انوثه ومياصه وانا بصرخ من رمز رجولته اللي بيدخل في رمز انوثتي وبمجرد مازبه يتزفلط جوه طيازي كنت بجيب شهوتي على نفسي من غير ما المس زبي اااااااااه وكنت بتلوى زي الثعبان او زي البنات اللي بتترعش لما شهوتها تيجي والزب يكون جواها في افلام السكس وكنت بترعش وبتلوى ااااااااااااي ااااااااااااااه وزب سامي جوايا وكنت هقع وانا بتلوى على الارض من رعشتي وشهوتي لما جتلي يالهووووي ااااااااااااااااااه لكن كان زب سامي جوايا وساندني بإيديه اللي كانت بتهري في بزازي مره بيضرب بحنيه فلقة طيازي الكبيره الطريه وتترجرج زي الجيلي وبقيت من شدة الهيجان والنار اللي انا حاسس بيها رجعت براسي لورا ولفيت وجهي علشان يبوسني من شفايفي وهو بيرزعو في طيزي ومسك شفايفي في بوسه حسيت ان شفايفي اتقطعت وورمت من البوسه وراح مطلع لسانه وانا بدأت امص في لسانه كإنه زب بمص والحس في لسانه وشفايفه كل ده وهو مبطلش دق في طيازي ولاقيته بيحضني اوووي وبيعصر لحمي الطري بإيديه وانا بصرخ واصوت من ايديه اللي قفشت في لحمي اوووي ااااااااااااه اااااااااي وحسيت بزبره بيترعش جوه خرمي ولبنه السخن بيغذي طيازي اااااااااااح ااااووووووف وفضل زبه جوه طيازي لغاية ما نزل اخر نقطه جوايا وكانت طيازي من جوه بتوجعني وفيها حرقان جامد وانا بقول لسامي وانا دلوعه: يخربيتك يا سامي كنت هتموتني اااااااااااااااااه قالي: سلامتك من الاااااه يامنال ثم مفيش بنت بتموت من كتر النيك ضحكت بشرمطه وقولتله: طيب طلع زبك بقى من طيازي ده زبرك كبير اووووووووي وبيوجعني اوووي، طلع زبه من طيازي وقتها حسيت ان خرمي بقى نفق تمشي فيه العربيات لكن كنت مبسوطه اوي ان خرمي بقى واسع بالشكل ده وعلى اد ما كانت طيازي بتوجعني من جوه من النيك فيها على اد ما كنت فرحانه اوي ولما سامي طلع زبه من جوايا كانت عندي رغبه شديده في اني القي نظره على زب جوزي حبيبي بعد ما طلعو من طيزي وكان عليه نقط ددمم من طيازي لانها كانت تاني نيكه ليها بعد جوازي ومكنش الجرح الاولاني اللي كان جوه طيزي لسه اداوى لكن كنت مبسوطه وكان فداه جوزي عمري كله مش بس طيازي لانه متعني كيفني وكيف طيازي الكبيره اوي لان طيزي الطريه البارزه اووي دي مكنتش مالي عينيها اي راجل ولا اي زب لغاية ما لقيت اللي ملأ عينها وفتحتها... عاوزه اسمع تعليقاتكم علشان اكتب الجزء الثالث ولو مسمعتش تعليقاتكم هيكون اخر جزء ليا اكتبه باااااي بقى

الجزء الثالث
كملنا انا وسامي الشاور بتاعنا ولبست البيجامه الستان بتاعت العروسه وطلعنا من الحمام ، سامي قالي: حبيبتي انا عايز اكل جعان اوي قولتله: من عنيا يا قلبي قالي تسلم عنيكي وطيازك ياعروسه اتكسفت اوي وجريت على المطبخ اعمل لعريسي عشاء العرسان وكنت مسويه فراخ وحمام ولحمه علشان حبيبي يتغذى ويعوض اللي بينزلو جوه طيازي لانه عريس وبيتعب وكنت وانا واقفه في المطبخ جه سامي ورايا على المطبخ وهوعريان ملط وقف ورايا يقفشلي في بزازي وزبه مغروس بين فلقات طيازي الكبيره وكنت مشغوله بتحضير الاكل وسيباه يبوس رقبتي وخدودي ويقفش ويلعب في بزازي وطيازي ولحمي الطري ويعمل اللي هو عايزو انا خلاص بقيت ملكه ومراته وكمان انا كنت متمتعه بتقفيشه وهراني، وكل ما اتحرك شمال ولا يمين يلزق فيا وزبه بيتجول ما بين وراكي وطيزي من فوق البيجامه الستان اللي كانت ضيقه عليا اوي وعلى طيازي اللي كانت كبيره اوي وبارزه اوي لورا وكان شكلها مغري لعريسي وبارزه كل تفاصيل جسمي البنوتي وكان جسمي الانثوي ده عاجب سامي اوي وفرحان بيا اوي وانا كمان كنت مبسوطه وفرحانه بعريسي سامي اوي وجهزت السفره وقعدنا نتعشى وكنت بأكله بإيدي وهو يأكلني بإيده وكان حنين عليا اوي وعلى طيازي وكنت كل ما أكله بإيدي يقولي تسلم ايدك يا نورعنيا نفسك حلو اوي في الاكل يابت يامنال يخربيتك مين اللي علمك الطبخ؟ قولتله: اختي عبيرعلمتني كل حاجه قالي: طيب خلاص بقى يا حبيبتي انتي بتأكليني انا بس انتي مكلتيش حاجه قولتله: مش مهم انا انت لازم تتغذى وتأكل كويس ياعريس وتعوض اللي انا بأخدو منك في بطني انت بتديني كتير وهو كان بيقولي وانتي كمان لازم تأكلي كويس علشان تتخني وتربربي ورجليكي تتلف وتتقلوظ وتبقى سكسي وبعد ما اكلنا انا وعريسي قومت شيلت االاطباق ودخلتهم المطبخ وسألت جوزي تشرب حاجه يا حبيبي؟ قالي: ايوه يا حياتي عايز اشرب حاجه فريش وهو دخل الحمام يغسل ايده وعملتلوعصير مانجو وطلعت اقعدت جمبو على الكنبه قدام التليفزيون وكنا بنسمع مسرحيه الواد سيد الشغال وكنا بنضحك من قلبنا انا وحبيبي وكنت حاطه راسي على كتفه وهو بيلعبلي في شعري الطويل الناعم اوي وانا مسكت ايده التانية علشان احس بخشونة ايديه وهيا بتقفش وتدلك في ايدي الطريه المربربه الناعمه اوي وكانت عاجباه اوي ايدي والمناكير اللي كنت حاطاه في ضوافري الطويله وكان بيمسك اايدي ويقربها من بوقه ويبوسها بكل رقه وحنيه وانا في حضن جوزي حبيبي الدافي بنسى الدنيا كلها وسألني بكل حنيه: طيزك عامله ايه الوقت ياعروسه؟ ومكنتش عارفه نيته ايه او قصده ايه من السؤال ده وبحسن نيه مني قولتله: كويسه ابتديت تبرد شويه ياحبيبي ضحك وقالي: طيب ما تيجي اولعهالك تاني قولتله: لاء بقى يا سامي انا تعبانه اوي حرام عليك قالي وهو بيغمزلي: طيب ما تيجي انا وانتي ندخل ناخد شاور روحت ضحكت بشرمطه وقولتله: بكرا تكون بردت خالص من الحرقان اللي فيها وتكون خفت شويه لانك لو عملت حاجه دلوقتي هتلتهب عليا اكتر وممكن تتحرم مني اسبوع تحب تتحرم مني اسبوع قالي: ولا ثانيه واحده اقدر استغنى عنك فيها ياحبيبة زبري، وكنت واثقه من نفسي اوي لاني بقيت احلى من البنات بجد وكنت مغريه لدرجة ان جوزي مش قادر يستغنى عني ولا يقدر يستحمل اني ابعد عنه ولو دقيقه واحده قولتله: طيب انا تعبانه اوي هدخل انام قالي: وانا كمان ودخلت انا وهو اوضة النوم وروحت قلعت البيجامه الستان قدامه من غير كسوف وسامي نايم على السرير بالبوكسر فقط وبيتفرج عليا وبقيت عريانه ملط لاني مكنتش لابسه حاجه تحتيها وطلعت قميص نوم ستان قصير لغاية اول طيازي لدرجة اني لما انحني علشان اجيب حاجه من على الارض طيازي كلها تتعرى لبست قميص النوم وقعدت قدام التسريحه علشان اعمل ميكاب خفيف حطيت كحله وروج احمر فاتح وسامي بيتفرج عليا وزبه واقف اوي في البوكسر وكان فاتح بوقه وزبه واقف وهايج عليا ،روحت جبت كريم الترطيب والتنعيم وقعدت جمب سامي على السرير وانا بدهن رجليا من صوابع رجليا لغاية اول طيازي وطبعا رجليا كلها احلى من رجلين البنات مش بجمل في نفسي ولا حاجه لان اللي بيجمل في نفسه الشيطان لان رجليا بناتي فعلا لكن رجليا من تحت سمانة رجليا مباشرة اجمل بكتير تخينه وملفوفه ومقلوظه وشكلها سكسي اوي من وجهة نظري انا انها اجمل حاجه في جسمي المنطقه دي هو جسمي كله انثوي اوي وبنوتي خالص المهم انا لما كنت بدهن رجليا بالكريم وبرجرج في وراكي ورجليا اللي زيي الجيلي كان سامي بيتفرج عليا وزبه قرب يقطع البوكسر من هيجانه عليا قولتله بسهوكه ومياصه وانا بشاور على زب سامي: صحبك شكله تعبان اوي وضحكت زي الشراميط وقالي: انا هموت مش قادر استحمل ولا قادراقاوم الحلاوه والجمال ده ده انتي صاروخ تعرفي يا منال انا كنت متجوز راجل قبلك ضحكت وقولتله: ما انت اهو متجوزني وانا راجل برضوه قالي: لا انتي بالنسبه ليها ملكة جمال العالم قولتله: للدرجه دي هيا كانت وحشه قالي: لا انتي اللي حلوه اوي وصاروخ ده انتي عندك امكانيات انوثه اكبر واجمل منها هيا مش وحشه اوي لكن بالنسبه ليكي هيا ولا حاجه صفر على الشمال مع انها هيا ست كاملة الانوثه مع اني مستغرب ازاي الجسم ده وراجل مش بنت قولتله: ما البركه فيك انت خلتني بقيت بنت باللي عملتو فيا راح قالي وهو هيجان اوي انا لازم انيكك دلوقتي انا بولع من صوتك البنوتي الرقيق ده وكلامك اللي يهيج الحجر ده ضحكت بصوت عالي وقولتله:لا ياسامي انا بجد مش قادره انا طيازي من جوه مولعه اوي وبتوجعني قالي: طيب خليني انيكك بين فلقات طيازك بين لحم طيازك بس من غير ما ادخله قولتله: للدرجه دي طيازي عجباك اوي كده يا سامي قالي: دي تجنن وتهبل وتوقف زب الميت روحت ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: طيب يلا طيازي قدامك اهي اعمل فيها اللي انت عايزو بس من غير ما تدخلوا جوايا ونمت على بطني وهو قلعني قميص النوم خالص وبقيت ملط وهو كمان قلع البوكسر وفي الاول قالي: خدي بوسي زبي وقرب زبه من بوقي وانا مسكت زبه بإيدي وكان كبير جدا وشكله يهيج ويجنن وحلو اوي مسكتو وفضلت ابوس في راس زبه وانا نايمه على بطني وعجبني ملمس زبه لشفايفي واللي هيجني وجنني اكتر لما شوفت الروج طبع على زبه روحت اتجرأت ودخلتو جوه بوقي وفضلت امص والحس في زبه اللي كان سخن وواقف زي الحديده جوه بوقي وكنت بمص زبه من غير ما اسناني تلمس زبه علشان مايتأذيش وفي الحقيقه بوقي ماكنش مستوعبش زبه كله لانه كبير جدا وكنت بدخلو لغاية ما يخبط في زوري ونصفه فقط اللي كان داخل في بوقي وكان تخين وبقيت بمص واشفط في زبه وسامي كان بيصرخ من مصي وشفط زبه بشفايفي لغاية ما زبه اترعش ونزل اللبن السخن جوه بوقي من هيجاني وقتها بلعت اللبن بتاعه وكان طمعه يهبل ويجنن وكنت بشفط وبمص في زبه لاخر نقطه عسل والغريب ان زبه كان لسه واقف زي السهم طلعتو من بوقي علشان اخد نفسي شويه ولما شوفت زبه لسه واقف قولت لزبه بمياصه وانا هيوجه ودلوعه اوي: يخربيتك انت لسه واقف؟! ما تتهد بقى انت ايه مبتشبعش ،لقيت سامي بيجيب علبة الكريم اللي كنت بدهن بيها رجليا وراكي واخد منها وحطلي على فلقات طيازي وبينهم وانا لسه نايمه على بطني قولتله: اوعى ياسامي تدخلو في طيزي قالي: متخافيش انا هنيكك بين فلقات طيازك الكبيره المربربه دي وبعد ما حطلي الكريم ركبني ودخل زبه بين فلقات طيزي وعلشان طيازي كبيره وبارزه لورا زبه غاص ما بين فلقاتي الطريه وكانت طيازي بتحضن زبه وبتعصره بلحمها الطري وكإنها زوجه كان غايب زوجها عنها ولما شافته حضنته بكل شوق ولهفه وبدأ يدلك زبه في طيازي بكل عنف وبقيت بتمحن واقول ااااااااااااااه ااااااااااي اااااااممممممممم وكإنه جوه طيزي مش من بره وكان فعلا بيوجعني لان زبه كان بيحتك بين فلقاتي الطريه وطبعا فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه اوي رقيقه اوي وحساسه اوي وبتتألم من اقل حاجه بس انا كنت مستمتعه اوووي بزبره الكبير اوي اللي مدوبني وهري طيازي الناعمه الطريه الرقيقه وبعد ما كان قاعد على طيازي نام بجسمه كله على ظهري وزبه مغروس بين فلقاتي مع الكريم كان زبه بيتزفلط ما بين فلقاتي الكبيره الطريه الرقيقه اااااااااااااااااه ااااااامممممممم وهو بيهري ويدعك بجسمه كله عليا وانا نايمه تحتيه بتلوى من زبه اللي يهبل وكنت مستمتعه بزبه وهو بيتزفلط بين طيازي ومع اهاتي المايصه سامي سخن ونزل لبنه بين فلقاتي على خرمي وقعد نايم على ظهري وطيازي لغاية ما خلص ونزل اخر نقطة عسل وقام من علي جسمي ونام جمبي وزبه ارتخى وراح في نوم عميق وانا رجعت ايديا الاتنين على طيازي وبوزع العسل اللي نزلو سامي ما بين طيازي على فلقاتي وبدهن فلقات طيازي بعسل جوزي وكنت فرحانه ومبسوطه بالاحساس ده اوي ونمنا انا وسامي زي ما احنا عريانين ملط ورحت انا حضته بجسمي البنوتي الناعم وكنت فرحانه ومبسوطه من اجمل ليله قضيتها في حياتي اكتشفت وقتها ان لبس البنات والميكاب اللي كانت اختي بتلبسهولي ملوش لزمه من غير ما يكون في راجل في حياتي احس بيه ويحس بيا وكمان اتزوقلو والبسلو واتدلع عليه واتمايص علشان يحس انه متجوز بنت بجد مش ولد وفعلا جوازي من سامي هيئني وحسسني بجد اني بنت بجد لدرجة ان فيه ايام كنت بتحجج ومخليهوش يلمسني بحجة اني عليا الدوره الشهريه ،، تاني يوم صحيت من النوم متأخره وجوزي مكنش جمبي باين كده صحي قبلي وقاعد بره قدام التليفزيون للبست قميص النوم وقعدت على السرير شويه وجسمي كله بيوجعني من ليلة امبارح ووجهي كان باين عليه متورم زي البنات اللي بتصحى في صباحيتها جسمها بيوجعها ووشها بيرد فيه الدمويه من ليلة الدخله واكتر حاجه كانت بتوجعني خرم طيزي وقعدت وانا بتخيل اللي عملو فيا سامي ليلة امبارح وابتسم واعض على شفايفي وانا مكسوفه واقول لنفسي معقوله سامي اتجوزني ونام معايا وناكني في طيازي مرتين كمان هو فيه راجل بيتجوز راجل زأيه واكيد احنا شواذ لكن شواذ ازاي وجسمي شبه جسم البنات بالظبط ياترى هو فعلا شايفني بنت زي ما انا شايفه نفسي بنت وياترى هو جسمي الانثوي ده بيثيرو وبيغريه وبيهيجوا اكيد كمان بيحب جسمي وشكله البناتي ده والا مكنش قالي هتجوزك يعني وهيقضي باقية عمرو معايا وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعضها وافتكرت ليلة امبارح وشقاوة سامي واللي عملو فيا وفي طيازي وكإني بنت يوم صباحيتها قومت من على السرير طلعت من الدولاب قميص نوم ابيض شفاف وقصير واصل لغاية طيازي وكيلوت فتله لونه ابيض وروب ابيض شفاف وفيه ريش وطويل لغاية تحت ركبتي واخدت كمان وفوطه وطلعت علشان اخد شاور لاقيت سامي قاعد فعلا قدام التليفزيون بصيتلو بكسوف وانا ببتسم وقولتله: صباح الخير يا سامي قالي: صباحيه مباركه يا عروسه كل ده نوم نوم العوافي ياعروسه قولتله بدلع: اصلي تعبانه اوي وجسمي كله واجعني ضحك وقالي: طيب وطيازك بتوجعك برضوه ضحكت وانا مكسوفه وهزيت راسي بنعم من غير ما اتكلم وكنت باصه في الارض قالي: يالهوووي على جمالك وجمال كسوفك وابتسمتك، فتحت عنيا اوي وانا ببصله وببتسم من مغزلته ليا قولتله: انت شكلك صاحي رايق قالي: فيه حد يشوف القمر ده وميبقاش رايق ده انتي نستيني نفسي وعيلتي والدنيا كلها قولتله: ايه ده انت عندك عيله يا سامي؟ قالي: طبعاً اؤمال انتي مفكراني مقطوع من شجره قولتله: لا يا حبيبي مش قصدي اصلك مجبتش سيرتهم وكمان محدش بيجيلك قالي: مجتش مناسبه قولتله: طيب انت قولتلي ليه نستيني عيلتي؟ قالي: علشان انا كنت عازم اختي وجوزها على العشاء النهارده وكنت ناسي قولتله: انت بتكلم بجد؟ قالي: هو الكلام ده فيه هزار قولتله: طيب انت هتقدمني ليهم بصفتي ايه؟ قالي: عروستي قولتله: متهزرش يا سامي قالي: انا بتكلم بجد هقدمك ليهم على انك مراتي قولتله: طيب ولما يعرفوا اني ولد مش بنت هيبقى ايه الحل؟! قالي: وهيعرفوا ازاي انك ولد انتي مش بتشوفي نفسك في المرايا بتكوني عامله ازاي يامنال ده انتي كل حاجه فيكي بتقول انك بنت جسمك اللي مفيهوش ولا شعره ولا نمشه وطيازك ووراكك وعيونك وحواجبك ورموشك وخدودك وشفايفك المنفوخه وكمان انتي لما بتحطي ميكاج بتبقى مزه بجد اؤمال انا اتجوزتك ليه قولتله: ليه بجد يا سامي اتجوزتني؟ قالي: علشان طريه وكلك انوثه وصاروخ قولتله: طيب هما هيجوا امتى؟ قالي: هيجوا بالليل الساعه 6 قولتله: طيب انا كل اللبس اللي عندي قمصان نوم عريانه قالي: البسي اي برموده وبدي من اللي عندك قولتله: دول بيكونوا ضيق اوي على جسمي قالي: وفيها ايه! قولتله: فيها ايه ازاي انت مش بتقول جاي معاها جوزها عايز جوزها يشوفني وانا رجليا عريانه والبرموده محزق على ووراكي وطيازي قالي: عادي يامنال احنا بقينا عيله خلاص ثم انا هكون قاعد وكمان علشان افرجهم على زوقي في النسوان حلو أد ايه ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: طيب انا هدخل اخد شاور قالي: يلا بينا انا كمان عايز اخد شاور ضحكت ضحكة واحده شرموطه وقولتله وانا بدلع عليه: لاء ياحبيبي لو عايز تأخد شاور ادخل بعدي او قبلي متدخلش معايا علشان انت قليل الادب اووي وضحكت وكنت بدلع وبتمايص عليه وفي الحقيقه انا عاوزه طيازي الكبيره الطريه تحضن زبره الضخم ومشيت قدامه بخطوه بطيئه وانا بتقصع وبتمايل بطيازي وبترقص علشان كنت متأكده ان عريسي بيأكلها بعنيه وحسيت بجوزي جاي بيجري ورايا وبيحضني من ورا ولازق زبره في طيازي وانا بضحك بشرمطه وقولتله: يالهووووي عليك وعلى شقاوتك يا سامي اوعى بقى وهو يقولي: مش قادر اقاوم جمالك وجمال طيازك ، وبقيت بهز وبحك طيزي في زبره اوي وكإني بقوله انا بحكها في زبك اهو يلا بقى وانا بقوله بمياصه ودلع : سيب طيزي يا شقي راح زقني ودخلني الحمام وقلعني قميص النوم وجسمي الناعم الطري المربرب اتعرى قدامه وهو قلع البوكسر وبقى عريان ملط انا وهو جوه الحمام وفتح المايه وحط على جسمي شامبو وبقى بيلعب في جسمي وبيلعب بطيازي وبقى جسمي خلاص علبتوا وقعد يلعب في جسمي ووراكي وبزازي حتى رجليا من تحت وكعب رجليا وصوابعي لعب فيها، لاقيت ايدي بتروح على زبه بطريقه لا اراديه ومسكت زبه وبقيت بدلك فيه مع الشامبو بقى زبه بيتزفلط في ايدي وكنت فرحانه بالحركه دي اوي وكمان فرحانه بزبه اووووووي وبقيت انا كمان بعلب في زبه وادخله بين وراكي الناعمه الطريه واضم وراكي على زبه وافرك وراكي في بعضها وزبه ما بينهم وكان بيتزفلط مابين وراكي وكان هيتجنن من الحركه دي وكنت هايجه ومستمتعه بايديه الخشنه اللي مدوبناي اكتر ما كنت بلعب لنفسي بايديا الطريه الناعمه اللي زي جسمي انما ايد جوزي حبيبي خشنه وبتهيج جسمي الناعم الطري عريسي بقى يهرى ويقفش في جسمي وشفايفه قطعت شفايفي من البوس والمص ولما هيجت وسحت اوي نزلت على ركبتي واخدت زبره جوه بوقي وبقيت ابوس فيه اوي وكل ما ابوس راس زبه ابص في عيون جوزي علشان اشوفه اد ايه هو مستمتع باللي بعملو في زبه ولاقيته مغمض عنيه وكنت انا واخداه في عالم تاني وبقيت ابوس رأس زبه واضرب خدودي الناعمه الطريه بزبه وبعدين روحت دخلتوا في بوقي وبقيت بمص والحس واشفط في رأس زبه وكإني محرومه منه بقالي سنين طويله لاقيت خرم طيازي بتاكلني وبتحرقني روحت طلعت زبه من بوقي ووقفت واديتلو ظهري وبقى وجهي للحيطه وبقيت طيازي في مستوى زبه بس هو علشان اطول مني كان لازم ينزل بوسطه شويه علشان زبه يكون قصاد طيزي اللي اتهريت ولسه هتتهري انحنيت شويه لقدام علشان خرمي يقرب ويظهر لزب سامي وبدأ سامي يدخل زبه جوايا وانا راسي في الحيطه ولما دخلت راس زبه كنت مستمتعه لكن لما بيدخل باقي زبه يالهووووووي بيجنني وبكون طايره في السماء من هيجاني بس كنت طيازي لسه بتوجعني وبتحرقني من الجرح اللي جوه خرمي ولما بدأ جوزي يطلع زبه ويدخله ببطئ كنت مستمتعه ومبسوطه بزبه وهو بيتزفلط في طيزي وكانت بتطلع مني اهات بصوت ناعم بنوتي بتجنن سامي عليا ااااممممممم ااااااه اااااااااااي وكان بيقولي وهو بيدخل زبه ويطلعه مني عاجبك زبي يا منال؟ كنت برد عليه من هيجاني ومحنتي زبك كبيراوي وبيوجعني اوي يا حبيبي بس حلو اووووي ااااااممممممم ولما سمع صوتي وكلامي المايص عن زبه وحجمه وأد ايه هو بيوجعني كاان بيضرب زبه في طيازي اووووي وطيازي الكبيره الطريه تترجرج مع كل ضربه من زبه لطيازي وكنت بصوت واصرخ واكتم صوتي البنوتي بإيدي واقوله بالراحه ااااااااه يا حبيبي ااااااااخ ااااااااي بشويش عليا وكل ما يسمع اهاتي يسرع ويضرب بقوه طيازي الكبيره لاني مش مستحمله زبه الكبير المتوحش وهو بيقطع طيازي الرقيقه المسكينه لكن مهما كان زبه قاسي علي طيازي الرقيقه بكون مستمتعه ومتكيفه من زبه الضخم وكان بينكني بكل قوه وانا بتغنج وبتمايص واصوت من زبه اللي مغروس وبيلمس بطني من جوه ولما تعب رجع لورا وهو حاضني وزبه مغروس جوه طيازي ولاقيته قعد على قعدت االحمام وقعدني في حضنه على رجليه وزبه جوه طيزي وقالي: يلا يامنال وفهمت وقتها من غير ما يكمل ويتكلم وبقيت بقوم من على زبه واقعد تاني بسرعه وبقيت بأقعد على زبه بكل ما اوتيت من قوه واخده كله جوه طيازي واخفيه جوايا وسامي بيضربني بإيديه على فلقات طيازي وتترجرج وتتهز قدام عنيه وانا بقوم واقعد على زبه وكل ما اتعب اقعد على زبه واهز واحك طيازي على وسطه وزبه لسه مغروس جوايا ولاقيته بيقولي هاجيب يامنال وراح قام بيا وزبه محشور في طيزي وبيحضني وايديه بتقفش في بزازي اللي ورمت وكبرت من تقفيشه ليها وبقيت في حجم كرة التنس وحسيت بزبه بيترعش جوه طيازي وسامي يا حرام بيصرخ من طيازي المفتريه اللي كانت بتمص وتحلب كل عسل حبيبي بس هو كان مبسوط ومستمتع بطيازي وبقى بيبوسني في ظهري وانا منحنيه لقدام بعد ما وقفنا من على قعدت الحمام ومنتظره لما زبه ينزل اخر نقطة عسل جوه بطني بعد ما عريسي وحبيبي خلص وزبه نزل اخر نقطة عسل جوايا سحب زبه من طيازي وهيا زعلانه لان زبه خرج منها وكان العسل بيخرج من خرمي وكإنها بتبكي على فراقه ، وخدنا انا وحبيبي شاور وطلعنا من الحمام ولبست البيبي دول الابيض الشفاف الروب وطلعت عملت لجوزي فطار الصباحيه واحنا قاعدين نفطر قالي: حبيبتي انا عاوزك تعملي عزومه حلوه زايك ياعروسه وكمان اعملي ميكاب واتزوقي علشان تقابلي اختي وجوزها قولتله بكل انوثه ودلع: حاضر ياحياتي من عيوني ياقلبي وبعد ما خلصنا فطار قومت ودخلت الاطباق جوه المطبخ ودخلت اوضة نومي حطيت لشعري زيت دابر املا علشان شعري يبقى طويل وناعم زي البنات ودهنت لرجليا بكريم تنعيم وترطيب البشره وحطيت كحله في عيوني وبودره خفيفه وروج احمر غامق علشان اكون حلوه قدام عريسي وطلعت روحت المطبخ اجهز لعزومة اخت جوزي سامي جالي المطبخ وحضني من ورا وهو لازق زبه في طيازي وبيقولي: ايه يامنال مش عاوزه مساعده؟ ضحكت بمياصه وقولتله: وبعدين معاك وفي شقاوتك دي ياسامي سيبني بقى متعطلنيش ياحبيبي وروح اقعد قدام التليفزيون ولما اخلص هأجي اقعد معاك يا حبيبي يلا بقى وبطل هري مشبعتش ياسامي قالي وهو بيقفش وبيدعك ويهري في لحمي الطري الناعم: انتي مايتشبعش منك يا مزه ده انتي صاروخ يابت وجسمك يجنن وقالي: اعمليلي قهوه ياحبيبة زبري قولتله: من عيوني ياقلبي روح اقعد بره بقى يخربيتك هريتني تقفيش وقبل ما يطلع من المطبخ راح ضربني على طيازي اووووي بإيديه خلاني قولت: اااااااااااااي ياسافل وروحت ضحكت وانا مكسوفه من طيازي اللي بقيت كبيره اوووي وفضحاني اوي بحجمها الكبير ده بس بصراحه انا كنت مبسوطه وفرحانه اوي بيها لانها بقيت ومنبع فرحتي وسر انوثتي هيا ووراكي ورجليا وبزازي اللي ابتديت تكبر من كتر تدليك ودعك وتقفيش وهري سامي فيهم عملت لعريسي قهوه وطلعت لسامي في الصاله وقالي: تعاليلي يابطه لما سمعت سامي قالي كده ضحكت ضحكه زي الشراميط وقولتله: دي انا اللي بطه صح ؟ قالي ايوه انتي عاملهه زي البطه بالظبط قولتله: اشمعنى قالي شكل طيازك وهيا راجعه لورا ومرفوعه لفوق وكبيره اووي كده وبزازك اللي ابتديت تكبر شبه البطه ضحكت وقولتله: متقوليش بطه دي تاني يارخم وفعلا كلامه كان كله صح اني جسمي بقى شبه البطه لان طيازي راجعه لورا بشكل ملفت اووووووي حتى لو لبست ملابس واسعه وكمان بزازي اللي كبرت وطلعت لقدام وكنت بجد مكسوفه من شكل جسمي اللي بقى زي البنات بالظبط وعلى أد ما كنت مكسوفه من شكل جسمي البنوتي اوووي على أد ما كنت فرحانه وطايره من الفرحه اني بقيت بنت ، سامي قالي: انا هشرب القهو وهنزل اجيب حاجات من تحت واجي زعلت وقتها وقولتله: في عريس ينزل من شقته في صباحيته الناس تقول عليا ايه ياسامي وطبعا انا كنت بهزر لكن هوو افتكرني بتكلم بجد وقالي: معليش ياحبيبة عمري انا مش هتأخر كلها نص ساعه قولتله: اوك بس متتأخرش عن النص ساعه ضحك وقالي: انتي هتبتديها من دلوقتي قولتله: اصلك ياحبيبي لما بتبعد عني قلبي بيوجعني عليك وكمان بتوحشني وكنت مكسوفه وانا بقول الكلام ده وكانت مشاعر صادقه جوايا لاني بحبه اوووي بجد ،راح سامي مسك ايديا الناعمه الطريه وقربها من شفايفه وباسها وقالي: انتي اللي بتوحشيني حتى ووانتي في حضني ياحتة بسكوته ابتسمت بنظره كلها اعجاب وحب وكنت مكسوفه اوي من كلامه الحلو وغيرت الموضوع بسرعه من كسوفي وقولتله: طيب متعطلنيش بقى انت نسيتني العزومه واللي ورايا اوعى بقى وبلاش دلع وهو بيضحك عليا لانه عرف اني مكسوفه من كلامه وروحت على المطبخ وطبعاً مشيتي العاديه كانت بتخلي طيازي تترجرج وتتهز زي الجيلي لان طيازي كبيره وطريه زي الملبن لدرجة ان كل ما سامي يشوفني وانا ماشيه يفتكرني بتقصع وبتمايص لكن في الحقيقه كانت ومازالت هي دي مشيتي وغصب عني وطبيعي ان طيازي تترقص وتتهز زي الجيلي ،دخلت المطبخ كملت طبخ وعملت كذا صنف وكمان عملت حلويات وسامي جه ن بره وجابلي عبايتين خليجي خروج وبيجامه شورت والبدي كت وشبشب كعب ووطقمين سنتيانات على مقاس صدري عالي وكانواا حلوين اووي اول ما سامي جابهم لي فرحت اوي وروحت حضنته وبوسته في خده وقولتله: تسلملي مجايبك ياجوزي ياراجلي وهو شاف في عيوني الفرحه هو كمان فرح وقالي: انا مش عايزك تلبسي عبايه منهم في وجود اختي وجوزها قولتله: اؤمال انت جايبهملي ليه؟ قالي: علشان تخرجي بيهم معايا انا عايزك في وجود اختي وجوزها تلبسي بدي وبرموده استيرتش والشبشب وتعملي ميكاب علشان اختي مبيعجبهاش العجب قولتله: طيب ياحبيبي انا هتكسف البس اي برموده من اللي عندي لانهم ضيق اووووي وطيازي هتكون كبيره اوي فيهم وكمان ده الاندر بيكون باين منهم لو كان على اختك فانا ممكن اقلع قدامها عادي احنا بنات زي بعض لكن انت بتقول هيكون موجود جوزها يعني هكون مكسوفه اوي قدامه قالي: ياحبيبتي انا هكون قاعد معاكي ثم انا اكيد هكون غيران عليكي وعلى عرضي قولتله وانا فرحانه: حاضر ياحبيبي انا هعمل كل اللي هتقولي عليه ياجوزي ياحبيبي وقبل ما تيجي اخت جوزي وجوزها دخلت اخدت شاور وطلعت لبست اندر على شكل 7 لونه ازرق ولبست سنتيانه صغيره شق بزازي كان باين منه ولبست من فوق بدي لونه احمر ضيق اوي على جسمي وبرموده استيرتش لونه ابيض الاندر كان باين لونه من تحت البرموده اللي واصل لغاية تحت ركبتي وسمانة رجليا عريانه وكانت رجليا تخينه وملفوفه وملقوظه وبتلمع من نعومتهم لانها مش فيها ولا شعره اجمل من رجلين البنات وضيق اوي عليا وطيازي يالهووووي كبيره اوووووي فيه ووراكي يافضحيتي اجناب وراكي من فوق عريضه وتخينه اووووي مع كل خطوه امشيها وراكي تتهز مع طيازي زي الجيلي وبصراحه لما لبست كده وشوفت نفسي قدام المرايا اتكسفت من نفسي فما بالكم برجاله هتشوفني وانا بالشكل ده ياكسوفي المهم تجاهلتت الموضوع وسرحت شعري وعملته ديل حصان وقعدت قدام التسريحه اعمل ميكاب اجمل من ميكاب اللي عملتو ليلة الدخله حطيت كحله واي شاد فوق عيوني ومسكارا رموشي الطويله وحطيت بودره حفيفه اوي وحطيت روج روز غامق وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت مناكير لضوافر رجليا وايديا الناعمين بنفس لون الروج وبقيت اجمل من اي بنت واهتميت بالموضوع اوي علشان متكشفش ويبان عليا ان انا ولد استنيت شويه لغاية ما المناكير نشف ولبست الشبشب اللي جبهولي عريسي وطلعت لسامي وهو قاعد في الصاله ولابس هو كمان ترنج بيتي واول ما شافني سامي زبه وقف في البنطلون اللي هو لابسه وعض على شفته اللي تحت وصفر صفاره كده تدل على اعجابه باللي انا عملاه في نفسي وقالي: يالهوووووي على الصواريخ والمزز اتكسفت اووي وعضيت على شفايفي وقولتله بمياصه ودلع: إخص عليك يا سامي متكسفنيش بقى قالي: ده انا محظوظ اني قابلتك يخربيت جمالك يامنال ضحكت وقولتله: عاجبك كده منظر البرموده ده والاندر باين لونه من تحت المسخره ده ضحك وقالي: ياحبيبتي انا عايزك تكوني هاي سكسي علشان اختي وجوزها كانوا بيقولولي اني مفييش واحده هترضى بواحد زأيك ولو لاقيت واحده تتجوزك مش هتكون حلوه هتكون شبهك ضحكت وقولتله: يعني انت عايز تفرجهم عليا قاالي: انا عايز افرجهم على زوقي الجميل ومخلصش الكلمه ولاقينا جرس باب الشقه بيرن قالي: ادخلي اوضة النوم ولما اناديكي تبقى تعالي قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلت اوضة النوم وهو راح يفتح باب الشقه وقلبي بيدق بسرعه وخايفه اوووي من اخت جوزي وياترى هتقبلني ولا هتكرهني ولا هتعاملني ازاي!؟ سمعت سامي بيقولهم: اهلا وسهلا اتفضلو واخته اسمها ولاء عندها 31 سنه بيضاء وطويله وعيونها خضرا وواسعه زي عيون سامي وجسمها متناسق لكن رفيعه وجوزها اسمه حسين 34سنه اسمر وطويل وعريض دكتورامراض نساء وكنت سامعه ولاء بتقول لسامي: اهلا بيك ياسامي اخيرا اتجوزت وكمان من غير ما نحضر فرحك، قالها: انا مش عملت فرح يا ولاء دي كانت على الضيق، قالتله: ليه هيا العروسه واخدها ست؟ قالها: لا واخدها بنت يا ولاء اول فرحتها، حسين قال لمراته ولاء: وطي صوتك عيب بلاش الكلام ده دلوقت، وقال لسامي: الف مبروك ياعريس، سامي قال لحسين: ** يبارك فيك يا حسين عقبال عوضك ياحبيبي ، سامي قال لولاء اخته: شايفه حسين زوق ازاي ؟ ولاء قالتله: يعني انا قليلة الزوق ياسامي شكرا يا استاذ وياترى العروسه فين عاوزه اطمن عليها وعليك قالها: بتلبس جوه وراح نادى عليا بصوت عالي يا منال رديت على سامي وقولتله: ايوه يا سامي انا جايه اهو ظبطت البدي وبصيت في المرايه وعدلت نفسي وروحت طلعت وانا خايفه ومرعوبه اول مره اظهر قدام ناس غريبه وانا بنت مش ولد وطلعت وانا ماشيه ولما قربت عليهم وكنت باصه في عيون ولاء ومبتسمه وبقولهم :اهلا وسهلا وسلمت على ولاء وبوستها من خدودها من هنا ومن هنا وقولت لسامي: ايه القمر ده يا سامر كنت مخبي عني الجمال ده كله فين ، ولاء قالتلي وهيا مبتسمه وبتبصلي من فوق لتحت : ده انتي اللي قمر ياحبيبتي الف مبروك يا عروسه الف مبروك يامنال، قولتلها: ** يبارك فيكي حبيبة قلبي انا كان نفسي اتعرف عليكي من زمان يا ولاء ونبقى اصحاب قالتلي: ياحبيبتي احنا بقينا اصحاب خلاص، سامي قالي: ايه يا منال انتي ولاء نسيتك اللي حواليكي ولا ايه ؟ قولتله: اسفه يا حبيبي وسلمت على حسين جوز ولاء وقولتله: اهلا وسهلا ازيك يادكتور حسين انا اسفه اصل ولاء خديتني منكم، حسين قالي: انتو شكلكم هتبقوا اصحاب وهتتفقو على صاحبنا وكان قصده على سامي قولتله: لا طبعاً ده سامي ده حبيبي وضحكنا وقالي: الف مبروك يا عروسه وعقبال ما نشوف عيالكم قولتله: ميرسيه يادكتور وطبعا انا هكون زبونه عندك وضحكنا وقولتهم: اتفضلوا وقعدنا وكنت قاعده جمب ولاء وسامي قاعد جمب ولاء من الناحيه التانيه وحسين قاعد جمب سامي وبصراحه انا اطمنت من مقابلة ولاء ليا وانها حبتني بسرعه وسمعتها وهيا بتقرب على ودن سامي وبتقوله :لا زوقك حلو اووووي المره دي يا سامي عروستك قمر ومزه وروحها حلوه ومرحه مش زي الاولى اللي كانت زي البومه وضحكوا مع بعض ، حسين قالهم بتضحكوا على ايه ماتضحكونا معاكم راح سامي قاله: دي كانت بتكلم على مراتي الاولى وبتقولي دي كانت زي البومه وضحك حسين ، روحت انا عملت نفسي زعلانه وقولت لسامي: حرام عليك يا سامي متجيبش سيرة حد مش معانا ولاقيت ولاء بصتلي بنظره كلها اعجاب وقالتلي: انتي طيبه اوي يا منال انتي عندك حق راح حسين قال لسامي بمداعبه: ايه انتو مش هتأكلونا ولا ايه يا عرايس؟! قولتلهم: يا خبر انا اسفه هقوم احضر الاكل حالا راح حسين قال لولاء: قومي يا ولاء ساعدي مرات اخوكي وقامت ولاء وجت ورايا على المطبخ وقالتلي: انتي حلوه اوي يا منال ايه القمر ده قولتلها: ميرسيه يا ولاء انتي اللي جميله اوي ومزه كمان وضحكنا قالتلي: ها ايه رأيك في الجواز ؟ قولتلها: حلو اووي ، قالتلي: طيب وسامي طلع رايق ولا طلع سعاد ؟ قولتلها: سعاد ده ايه ده سامي رايق روقان الدنيا، راحت ولاء ضحكت وقالتلي: ياسيدي يا سيدي على الروقان ، روحت ضحكت واتكسفت اووي وبصيت في الارض وعضيت على شفايفي، قالتلي: خلاص متكسفيش اوي كده، قولتلها: عاوزه اعرف منك يا ولاء سامي بيحب ايه ومبيحبش ايه؟ قالتلي: ياسلام على الحب أد كده انتي بتحبي سامي قولتلها: طبعاً ده سامي حبيب عمري كله قالتلي: هقولك بعدين لينا قاعده تاني مع بعض بس اللي عايزو اعرفه منك يامنال انتي جسمك حلو اوي كده ازاي بتعملي ايه علشان يبقى حلو كده ؟ قولتلها: مش فاهمه حلو ازاي؟ قالتلي: يعني انتي تخينه من مناطق معينه في جسمك المناطق اللي بتثير الرجاله يعني هانشك ووراكك قولتلها: انا مش بعملهم حاجه هما كده بس في حاجه انا سمعت عليها بتكبر حجم الهانش في الصيدليات زي كريمات وحقن هرمون لكن انا مستخدمتش حاجه منهم خالص هانشي ووراكي كده طبيعي قالتلي: يابختك انتي جسمك يجنن عاوزه اقولك على حاجه سر بس اوعي تفهميني غلط جوزي حسين عنيه كانت هتتهبل عليكي وعلى جسمك وبالاخص المنطقه اللي تحت وراحت ضربتني على فلقة طيازي ،، روحت ضحكت وقولتلها: اااااااي ايدك بتوجع يا ولاء قولتلها: طيب ما ممكن تجيبي كريم تكبير الارداف او حقن الهرمون بس انا اسمع انها مضره قالتلي: فعلا هيا مضره وحسين حذرني منها كتير وقالتلي: على فكره يا منال الاندر بتاعك باين اوي من البرموده حتى بالاماره لونه ازرق اتكسفت اوي وقولتلها: انا قولت لسامي انا مش عاوزه البس البرموده لانه بيشف الاندر وكمان ضيق اوي على جسمي وبارز كل تفاصيل جسمي قالتلي: لا ياحبيبتي انا مش بقولك كده علشان تزعلي مني او تتكسفي وبعدين ما جوزي زي جوزك عادي يعني واحنا خلاص بقينا عيله ،وفي الحقيقه انا مخدتش بالي من كلمة جوزي زي جوزك او مفهمتش معناها غير بعدين لما اتكررت زيارتهم لينا المهم جهزنا السفره انا وولاء وروحت لحسين وسامي قولتلهم: اتفضل يادكتور السفره جاهزه وقاموا وهما ماشيين في اتجاه السفره وانا كنت ماشيه قدام حسين واتأكدت انه بيبص على طيازي واكيد كمان شاف الاندر واتحقق من لونه كنت ماشيه وانا مكسوفه وطبعا طيازي بتتهز تلقائي من حجمها الكبير اوي وكمان لانها طريه اوي وقتها حبيت اتأكد ان حسين بيبص عليا فعلا ولا لاء بصيت لورا فجأه لاقيت حسين فعلا بيبص على طيازي وبيعض على شفته اللي تحت ولاقيته هو اتفاجئ بنظرتي ليه فجأه فأضطريت اقوله: اتمنى اكلي يعجبك يا دكتور ! قالي: طبعا عاجبني بس هو كان بيتكلم على حاجه تانيه ، روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وانا بحاول اكتم ضحكتي لانه كان حالته صعبه وموقف محرج اوي ياحرام قولتله: اتفضلوا، وقعدو يأكلو عمايل ايدي بعد ما أكلنا كلنا وعجبهم الاكل اوي وبالذات حسين عجبه اوي الاكل وقاموا قعدو في الصالون قدام التليفزيون والصالون كان قريب من السفره وقريب من المطبخ وكنت كل ما اجي ارفع الاطباق وامششي بيهم على المطبخ كنت بنظر بطرف عيني على حسين وكان بيبص على جسمي بطريقه شهوانيه وبصراحه انا حبيت الاحساس ده اوي اللي هو فيه راجل غير جوزي بيشتهيني وبيتمنى يلمسني وكنت بتعمد اني اتقصع واتمايل في مشيتي علشان كنت متأكده انه بيبص على جسمي اللي بيتهز كله من مشيتي المايصه وطبعا جوزي كان مركز في التليفزيون وهو بيكلم حسين وولاء كانت بتشيل معايا الاطباق ومحدش كان مركز في نظرات حسين لجسمي المتفجر الانوثه وبعد ما دخلت الاطباق وظبط السفره روحت لسامي وحسين وقولتلهم: تحبوا تشربوا ايه عصير فريش ولا قهوه لاقيت سامي قالي: لا يا حبيبتي احنا هنشرب بيره انا وحسين قولتله: اوك يا حبيبي ودخلت لولاء في المطبخ قولتلها: حبيبتي اطلعي انتي اقعدي بره وتتعبيش نفسك انا هعمل كل حاجه بس مش دلوقتي قالتلي: لا طبعا هو انا غريبه يا منال ده انا اخت جوزك يعني اختك انتي كمان قولتلها: طبعاً ياحبيبتي انتي بقيتي اكتر من اختي كمان طيب اسمعي انا هغسل الاطباق وانتي اقفي معايا بس متعمليش حاجه وحياتي عندك المهم وافقت ووقفت انا اغسل الاطباق وولاء وقفت جمبي تتفرج عليا ونحكي حكاوي ستات يعني زي عرفتي سامي ازاي؟ وامتى؟ وحاجات زي كده قولتلها: كنت بشتري حاجات من عندو في المحل وشافني واعجب بيا وانا كمان اعجبت بيه وصرحلي بحبه وانه عايز يتجوزني وبس ، طبعاً انا اخترعت القصه دي وقولتها لولاء لاني مش معقول هقولها اني ولد وكنت هشتغل عندو والكلام ده وقالتلي: عارفه يا منال انا معجبه بجسمك اوي وكانت بتتحرش بيا وبجسمي وبطيازي وكإنها راجل كانت بتحك جسمها من قدام في طيازي وبصراحه انا مكنتش بتكلم لانها بنت زأيي وحسيت الموضوع عادي قولتلها: يا حبيبتي اتفضليه وضحكنا قولتلها: وسامي كمان معجب بجسمي اوي قالتلي: ايه اكتر حاجه بيحبها سامي في جسمك بصراحه اتكسفت اقولها بس قولتلها: جسمي كله بيحبه سامي بس هيا اصرت انها تعرف اكتر حاجه بيحبها سامي في جسمي ايه؟ قولتلها: رجليا وهانشي وضحكت بكسوف وانا ببص في الارض ضحكت ولاء على كسوفي وقالتلي: يابت مكسوفه من ايه انا بنت زأيي زأيك وكمان ده جوزك من حقه يحب اي حاجه في جسمك عادي يعني قولتلها: الموضوع لسه غريب عليا خصوصا اني لسه متجوزه جديد وبتكسف من الكلام في الحاجات دي قالتلي: ياحبيبتي بكرا تقدمي في الجواز وتتكلمي في الكلام ده اكتر مني، واللي لاحظتو في ولاء انها بتحب تتكلم في قلة الادب والجنس كتير حتى لما بنقعد مع رجالتنا مكنتش بتتكسف منهم وكانت بتتكلم ببجاحه وبصراحه اعجبت بطريقة كلامها في الجنس ، جرأتني اني اتكلم معاها وقدام رجالتنا كمان عن الحاجه دي بس برضوا كنت بتكسف، وسألتني ولاء وقالتلي: قوليلي يا منال عملتي ايه ليلة امبارح مع سامي؟ ابتسمت بكسوف وقولتلها: ده سامي اللي عمل كل حاجه قالتلي: يعني فتح كسك يامنال ضحكت بصوت عالي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب، ضحكت وقالتلي: يابت انا بطمن عليكي وعلى اخويا منك مكسوفه ليه ما انا برضوه ليلة دخلتي حسين فتح كسي وبقى عامل زي النفق وضحكنا انا وهيا وقالتلي: قوليلي بقى يا منال زب سامي كبير ولا صغير ضحكت وقولتلها: اه كبير قالتلي: كيفك يعني قولتلها: ايوه قالتلي: انا عاوزه اسألك سؤال وتتكسفيش مني احنا بنات زي بعض وكمان لو قولتيلي الحقيقه انا كمان هقولك على سر بس بشرط انه يكون ما بينا قولتلها: طبعا ياولاء اي حاجه هتقوليها محدش هيعرف بيها نهائي قالتلي: هو انتي كان ليكي علاقه مع حد قبل ماتجوزي سامي؟ قولتلها: انتي ليه بتقولي كده ياولاء؟ قالتلي: بصراحه لما شوفت طيازك كبيره اوي كده قولت بيني وبين نفسي اكيد انتي اتناكتي فيها قبل ما تجوزي سامي، قولتلها: وهيا اي واحده طيزها كبيره يبقى بتتناك فيها قالتلي: لا بس انتي طيزك كبيره مش تخن عادي دي طيز اتناكت قبل كده قولتلها: انا عمر ما حد لمس جسمي قبل سامي قالتلي: انا مصدقاكي قالتلي: انا هقولك على سر بس اوعى تقولي لسامي قولتلها: متخافيش يا ولاء انتي لسه معرفتنيش كويس قالتلي: انا عارفه ومتأكده انك مش هتقولي لسامي ولا لاي حد لاني انا واثقه فيكي وليا نظره فيكي انك كتومه للسر قولتلها: قولي بقى ومتخافيش صدقيني قالتلي: انا بقى نمت مع رجااله كتير قبل ما اتجوز حسين، بصيت لولاء بإستغراب وانا مندهشه باللي بتقوله، قالتلي: انا عارفه انتي مستغربه ليه انا كل اللي ناموا معايا ناكوني في طيزي بس ومحدش قرب من كسي غير حسين والمصيبه ان حسين بقاله فتره عايز ينيكني في طيزي وانا خايفه اوافق يكتشف اني مفتوحه من طيزي لانها واسعه اوي وكمان انا مشتاقه اوي للزبر في طيزي ومش عارفه اعمل ايه قولتلها: اسمعي يا ولاء اولاً حسين لو بيحبك مش هيزعل لو عرف انك مفتوحه من طيزك ثانياً هو لو مش خبير في الجنس اوي مش هيعرف ان طيزك مفتوحه ولا مش مفتوحه وساعة ما تقرري انك هتتناكي من طيزك من حسين اعملي انك بتتألمي علشان مش يشك فيكي، قالتلي: يخربيتك ده انتي خبره اوي يابت معقوله انتي مكنش ليكي علاقه قبل سامي قولتلها: وحياتك عندي وغلاوة سامي في قلبي مكنش ليا ولا ذرة علاقه قبل سامي قالتلي: طيب احكيلي شويه عن نفسك يامنال انتي ليكي اخوات!؟ قولتلها: اه طبعاً ليا أخت اسمها عبير 26سنه ومتجوزه ابن عمتي بقالها سنتين قالتلي: عندها اولاد قولتلها: لا جوزها مش عايز يخلف دلوقتي واتكلمنا شويه وخلصت غسيل الاطباق... عاوزه اسمع تعليقاتكم بقى يلا مش قادره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
جمداااان 🥺🥺🥺❤️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%