NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حقولك على ملحوظة يا صاحبى..
قبل كل شئ انت عارف أنى من أشد المعجبين بقصصك بل بنبهر بسردك للأحداث وتوظيف الابطال... ولكن لو ركزت فى قصة واحدة حتى تنتهى منها تأكد انها ستكون من أروع القصص لأنك سوف تخرج عصارة تركيزك فى القصة وستبدع فيها جرب ذلك يا صاحبى وافتكر كلامى هذا وسوف تكون من الكتاب المميزين بالمنتدى...
وكل عام وانت بخير...
أخيك الخديوى...
حبيبي يسطا انا فعلآ بحول اعمل كدا اليومين دول

• حبيته
التفاعلات: Ki1inG
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي قد ما التفاعل كان عالي مع بداية السلسلة التانية، إلا إن دلوقتي بقي قليل خالص و الناس اللي بتعلق حفظهم صم مشاهدة المرفق 268992
يا اخوي انت جامد وشكل الناس بتحب الي يتاخر عليه هام لقو انك نزلت أجزاء وربعض إنما لو أتأخرت عايزين يعرف اي الي هيحصل بس انت جامد ياسطا وخليك وثقك من نفسك انك يتقدم عظم يا كينج احلي كل سنه وانت طيب يا صاحبي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الخديوى
يا اخوي انت جامد وشكل الناس بتحب الي يتاخر عليه هام لقو انك نزلت أجزاء وربعض إنما لو أتأخرت عايزين يعرف اي الي هيحصل بس انت جامد ياسطا وخليك وثقك من نفسك انك يتقدم عظم يا كينج احلي كل سنه وانت طيب يا صاحبي
حبيبي يسطا كنت مفتقدك اليومين اللي فاتو دول

حبيبي يسطا كنت مفتقدك اليومين اللي فاتو دول
خلص ياعم رجعت كنت فترة صيام وكدا ومكنتش بفتح غير اسف أنك نزلت حاجه ولا لا واطمني عليك انت وكل اخواتي

• عجبني
خلص ياعم رجعت كنت فترة صيام وكدا ومكنتش بفتح غير اسف أنك نزلت حاجه ولا لا واطمني عليك انت وكل اخواتي
حبيبي يسطا كل سنه وانت طيب

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
  • عجبني
  • حبيته
الجزءالسادسه هينزل امته

• عجبني
شكلك هتولع الدنيا انهارده يا قرموطي

• محزن
  • محزن
تم إضافة الجزء السادس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
أخوي الفخم الي بيصباح علينا بي منسب العيد

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG
أي ياعم الدماغ دي بتقدم عظم و**** ياعم وزي ما الكينج هيقول الحني بيجي من ورا فخ ابن جني الاحلي جزء دا

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و Ki1inG

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%