NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة أختي المطلقة تستغل هيجاني | السلسلة الثالثة | حتي الجزء الثالث - 22/6/2023

  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: nonogomez، Magdy66 و ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ༊෴✿ القيصر الأسير✿〄࿐
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
➤سلسلة 1

➤سلسلة 2




مرحبآ بكم في السلسلة الثالثة من قصة
أختي المطلقة تستغل هيجاني

لكاتبكم المفضل Ki1inG



🤍
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

بعد مرور خمس سنين علي أخر احدث حصلت،
كنت فتحت فرع تاني للمطعم و حاليآ داخل شريك في فندق في فرنسا انا ابقي مسؤول عن المطعم و الشريك ثري عربي، و سنتر التجميل بتاع أمل مراتي بقي معروف علي مستوي المحافظة طبعآ بعد ما عملت فيه توسعات ، و طبعآ ولادي بقي عندهم 5 سنين، بس للأسف بنتي عندها عيب خلقي، ورحاب أختي سقطت البنت اللي كانت حامل فيها بعد ما كان الحمل خطر عليها


(الجزء الأول)

المشهد عند شخصين مجهولين في فرنسا

شخص 1:: امتي هنفذ الخطة يا باشا؟؟
شخص 2:: الصبر لازم كل حاجه تحصل بدقة و بسرعة ادأة عشان نعرف نهربه، السوشيال ميدا لسه مقلوبة عليه و جيبين في سيرته
شخص 1:: تمام لما ساعة الصفر تحين هكون انا و باقي الرجالة جهزين،
شخص 2:: تمام روح انت دلوقتي شوف شغلك و متشغلش بالك بالموضوع ،
شخص1:: طيب عملت ايه في موضوع جماعة عقارب صحرة الجزائر؟
شخص 2:: ما انت عارف لازم ألاقي المفتاح الأول، بس دلوقتي خلينا في الموضوع بتاع السجن و بعد كدا نشوف عقارب الجزائر،
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)


(المشهد الرئيسي)

-بكلم أمل في الفون
أمل:: ايوة يا بودي، انت فين؟
انا:: ايوة يا حبيبتي انا هجيب الأولاد من المدرسة بتاعتهم وجاي أهو
أمل:: طيب يلا امك و اختك وصلو و الغدا بيجهز
انا:: امك واختك؟!
أمل:: سوري .. قصدي يعني رحاب أخت حضرتك و حماتي مامت حضرتك وصله بألف سلامة و الغدا بيجهز، حلوة الصيغة دي؟
انا:: إذا كان كدا ماشي، سلام بقي دلوقتي

قفلت مع أمل و ركنت العربية قدام مدرسة الأولاد، و دخلت المدرسة عشان اجيب الأولاد شوفت المس اللي المفروض تسلمني الولاد لابسة جيب فوق الركبة و بلوزة كت فلق بزازها باين منها و عليها زي جاكيت شفاف أوي عليها و عاملة فول ميكاب و مبتسمة فشخ، روحت أسلم عليها مسكت ايدي جامد فشخ و حسيتها عايز تعض علي شفتها بس ماسكة نفسها

انا:: أهلآ اهلآ ازي حضرتك يا مس..... اااه
هي:: جيهان يا أستاذ عبده
انا:: اه اه ، جيهان.. انا اسف طبعآ اني كل مرة انسي اسمك بس يعني اعذريني
جيهان:: لا مفيش مشكلة، *** يكون في عونك ، اكيد يعني مشغول و كل يوم بتقابل ناس شكل، مش معقول هتفتكر اسميهم كلهم
انا:: مشكور اوي لحضرتك، بجد ياريت كل الناس متفاهمة زي حضرتك كدا يا مس ااااا
جيهان بأبتسمه:: جيهان... جيهان يا استاذ عبده
انا بأبتسمه:: طيب ما انا عارف..
جيهان ضحكت بصوت، بعيدن عضت شفتها غصب عنها، و عملت نفسها بتظبط الروج
جيهان:: دقيقه، هروح أجيب الأولاد و جاية
مشيت جيهان و حسيتها بتتمخطر و بتهز طيزها قاصدة تلفت أنتباهي، و بعد دقايق رجعت معاها (سلا) بنتي و (شرف) ابني ، طبعآ هما توأم، 5 سنين ونص دا عمرهم،
الولاد أول ما شفوني دخلو في حضني جري،
جيهان:: مشاء *** ولادك زي العسل، شبهك.... انت و المدام ( كانت بتبتسم)
انا:: ميرسي جدا لحضرتك، يلا بينا يا سلا انتي و شرف
بعدت كام خطوة عن جيهان و سمعتها بتنادي شرف،

ألتفت شرف لورا و انا معاه لاقيتها بتعمله باي بس كانت بصالي انا و مبتسمة، و شرف عملها باي .. طلعت برا المدرسة و لاقيت شرف بيقولي
شرف:: بابا.. بابا
انا:: عايز ايه يا شرف؟
شرف:: امسك دي مس جيهان قالتلي ابقي اديها لبابا لما تطلع
مسكت الورقة من شرف كان رقم جيهان و مكتوب ( هستني رنة منك) شلت الورقة في جيب البلزر الداخلي و قلت لشرف
انا:: شرف نفسك في ايه عيدملادك اللي جاي؟
شرف:: عايز ألعب لعبة **** علي البلاي ستيشن ، بس ماما بتزعقلي
انا:: ما انت بتخاف منها بالليل يا شرف
شرف:: خلاص يا بابا شكرآ مش عايز حاجه ( و كان هيركب العربية)
انا:: طيب اوك يا حبيبي هخليك تلعبها بس بشرط
شرف:: ايه؟
انا:: متقولش لحد علي الورقة دي اوك
شرف:: اوك اوعدك محدش يعرف
انا:: يلا بينا
ركبت العربية و روحت الڤيلا، كانت رحاب اختي و هدي امي في الصالون
انا:: ايه النور دا كله؟
رحاب:: دا نورك يا قلبي
انا:: لا بجد ايه كل الانوار دي.. فاتورة الكهربا بتاجي كبيرة كل شهر
امي:: يا غلس تعال هات حضن وحشتني
روحت حضنت امي و رحاب كانت بتعصرني في حضنها
رحاب:: اخيرآ شوفتك، كل ما أسأل عليك يقولولي مشغول، مش موجود، يدوب بسمع صوتك في الفون بس
انا:: معلش يا روحي أصل مشغول في موضوع الشراكة اللي داخل عليه دا و بحاول اركز
شرف:: ازيك يا تيتا ازيك يا عمته
هدي:: ازيك يا قلب تيتا
سلا:: عمتو هتباتي معانا؟
رحاب:: يا قلب عمتو انتي، انا هعملك كل اللي انتي عيزاه
شرف:: بابا بليز بليز قلهم يباتو معانا النهاردة بكرة الويك إند مفيش مدرسة
انا:: ها؟ هتكسرو بخاطرهم ولا هتابتو؟
أمل:: تعالي يا وردة هاتي السلاطات ... طبعآ هيباته معانا صح يا هدهد؟
هدي:: خلاص هتصل بكامل (كامل جوز امي) أبلغه اني هبات هنا النهارده
وردة ( الشغالة) :: حمد*** علي السلامة يا بودي
انا:: تسلميلي يا وردة شهد عاملة ايه ( بنتها)
وردة:: كويسة هتاجي أول الأسبوع اللي جاي
انا:: مفيش مشكلة يلا بقي عشان ريحة الجمبري دا قتلاني

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

قعدنا ناكل علي السفرة و وردة معانا طبعآ

سلا:: ماما ماما
أمل:: ايوة يا سلا في ايه؟
سلا:: هو يعني ايه مز ؟
رحاب:: مز ؟! سمعتيها فين الكلمة دي؟
سلا:: مس جيهان و مس تانية كانو بيتكلمو علي بابا و بيقوله عليه مز و شيك،
أمل:: نععم؟! ، بودي ايه الكلام دا؟
انا:: قوليلها حاجه يا هدي، اتنين بيتكلمه مع بعض و البنت سمعتهم ، ذنبي ايه انا بقي؟
هدي بأبتسمة:: يا أمل بالراحة شوية معاه حق، ملوش ذنب، اهدي الموضوع مش مستاهل
انا:: كل يوم من دا، مين بيكلمك في الفون؟ ، ايه ريحة البرفان دي ، الوقت اتأخر كنت فين كل دا ،
رحاب:: طيب ما طبيعي، انت يتخاف منك برضه يا بودي
أمل:: ايوة معاكي حق،
وردة:: يا جماعة الولاد مش بتاكل و بيتفرجه عليكم
سلا:: يعني ايه مز؟
أمل:: دي كلمة ديرتي متقولهاش تاني يا سلا
شرف:: يعني مس جيهان بتقول كلام ديرتي في المدرسة؟
انا:: مز يعني مزيكا يا شرف انت و سلا، يعني قصدها اني بعرف اعمل مزيكا و شيك، و كفاية كلام علي الاكل، مش احنا قلنا ان كدا غلط و الاكل ليه احترام
شرف، سلا:: Sory Don't try again ، ( مش هنكررها تاني)

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)
_في السجن غرفة المسجون ( توني باليمين)

(توني باليمين: 29 سنة، ابن زعيم عصابة في فرنسا، مصري الجنسية، اتقبض عليه من سنة بكمية كبيرة من الأسلحة و الكوك في عملية تسليم شمال سينا، قاعد في السجن كأنه في أوتيل 7 ستار، كل طلاباته مجابه)

توني:: ااااه فاك فاك... اقوي اقوي امممم اسرع يا شريف ... اااااه
عصام :: انت اللي اقوي يا توني، نيك اجمد
(عصام طليق رحاب زمان)
شريف:: دا انت طيزك نفق يا توني اعمل ايه اكتر من كدا
(شريف طليق امل)

الوضع، عصام عامل وضع الدوجي و توني بينيك فيه، و شريف بينيك توني في نفس الوقت

(فلاش باك)
_ من سنه ،
تم القبض علي توني باليمين بعد محاولة تهريب أسلحة و كوكايين و تم الحكم عليه ب 15 سنة، و دخل الأوضة الفاخرة بتاعته في السجن و مجهزة من كل حاجة، سرير نضيف، تلاجة، شاشة، سجاد ، حمام في بانيو،

تم تعين عصام لتنضيف غرفة توني
دخل عصام أوضة توني مكنش مصدق،
عصام بصوت واطي:: معقول دي أوضة سجن، دي احسن من غرف فنادق فاخرة، معقول المسجون دا واصل فوق اوي كدا،
عصام كان بيلف في الأوضة يستكشفها و شاف علبة برفان علي الكمودينه مسكها يشم رحتها و رش رشة علي هدومه
توني بزعيق:: انت بتعمل ايه يا زفت انت؟
عصام اتفزع و لف لتوني اللي كان عرقان من الجري الصباحي بتاعه، و خدوده محمره من الحر، و لابس أيس كاب علي قورته و شعره نازل مغطي قورته، لابس بنطلون ديق شوية و فانيلا سوده كت لحمه الأبيض بيلمع فيها،
عصام بقلق:: انا انا..... كنت جاي انضف الأوضة
توني:: روح الأول بلغهم يجبولي الفطار
عصام كان هيخرج من الباب بس سمع صوت توني بينادي عليه
توني:: استني عندك
عصام:: نعم
توني شور لعصام يرجع عنده .. و وقفه في نص الأوضة
توني:: ( بص في وش عصام جامد) وريني ضهرك
عصام:: ايه؟
توني:: ( لف عصام غصب عنه) ايه اطرش،
توني بقي يبوص علي عصام من ورا بعدين حضنه من ضهرو
عصام:: ايه اللي بتعمله دا، ابعد عني
توني:: مش انت اللي فديوهاتك نزلت علي السوشيال مديا زمان، دي كانت ڤيرال، اللي سربهم كان بيكرهكم اوي أكيد عشان ينشرها بالطريقة دي،
عصام بلع ريقه و متوتر:: انت... انت... عايز ايه بالظبط؟
توني:: ( بيحسس علي بطن عصام و بزازه اللي كبرت شوية و زبه بين فرد طيزه) انا هعمل معاك ديل، بس قولي الأول هو فين صحبك التاني ابو عضلات، هو في سجن تاني؟
عصام:: شريف... موجود هنا معايا،
توني:: طيب، ايه رائيك انت و صاحبك وانا نتمتع مع بعض هنا، مقابل انكم ما تشتغلوش في السجن ولا حد يقدر يتكلم معاكم من باقي المساجين، و تروحه أوضة احسن شوية من العنبر اللي قعدين فيه؟
طبعآ توني لسه حاضن عصام من ضهرو و بيقرص حلامت صدره و ايده التانية علي زب عصام بيدعك فيه
عصام:: انا موافق طبعآ، بس شريف هو اللي ممكن يرفض
توني:: انا هديك موهلة يومين، عرفت تقنعه اوك معرفتش، تبقي ضيعت عليك فرصة الرحمة من السجن


توني ساب عصام يفكر و دخل الحمام بتاعه ياخود دوش،
عصام خلص تنضيف الأوضة و خرج يبلغهم بالفطار بتاع توني و استني شريف يخلص نشر هدوم المساجين (المهمة اليومية بتاعته)، و رجع العنبر يفرط ضهره علي السرير
عصام:: شريف شريف
شريف:: ابعد عني انا تعبان دلوقتي، لسه مخلص شيل و حط في كسم هدوم المساجين لما ضهري اتمزق
عصام:: طيب ايه رائيك لو ارتحت من شغل السجن خالص
شريف:: ايه هتهرب؟!.... كان غيرك اشطر،
عصام:: لا مش هنهرب هنعيش برحتنا في السجن و هنرتاح
شريف:: سمعني اللي عندك؟
عصام:: انا النهادره روحت عشان انضف اوضة مسجون في الناحية الغربية من السجن، أوضة ولا فنادق 7 نجوم، شافني النهادره و.... عرفني من الڤديوهات اللي اتسربت
شريف بديق:: انا مش قلتلك متفكرنيش بالكلام دا تاني
عصام:: اسمع بس هو عرض عليا نمتعه مقابل يبقالنا أوضة نضيفة لوحدنا و منشتغلش في نشاط السجن خالص، و محدش من المساجين يفكر بس يقرب مننا لا عباسي ولا رجالته
شريف:: انت عايزنا نتناك منه، انت ايه مش بتحرم يعني أتفضحنا بجلاجل و هو بنفسه عرفك من النت و لسه بتفكر بشهوتك
عصام:: لا شكله هو اللي بيحب يدق، ناعم و فرفور و لبسه محزق فيه،
شريف:: قصدك انه سالب؟
عصام:: انت لو شفته هتعرف انا بتكلم علي ايه، و هو مديلي يومين افكر في عرضه، شريف فكر تعال معاي احسن ما تفضل تنشر و تغسل هدوم الهمج دول، و تاجي اخر اليوم تمسك ضهرك
شريف:: ينعل كسم اليوم ابن المتناكة اللي عرفتك فيه و وفقت انيك مراتك، اخوها دمرنا ، مرة اخد املاكي و مراتي مني و لما فكرت انتقم، رماني في السجن و فضحني، كن مالي و مالك ياخي
عصام:: طيب ما انا معاك اهو، و هو انا اللي خرجت و سبتك يعني
شريف:: متطر اوافق اهو احسن ما اغسل و انشر كل يوم هدوم العرر دول
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(عوده من الفلاش باك)

بعد ما توني وشريف و عصام خلصه حفلة اللوط المعتاده،
توني:: عصام هاتلنا الويسكي من الدولاب
عصام جاب الويسكي و صب للكل
توني:: عرفين ايه اللي عبجني فيكم
عصام:: ايه؟
توني:: لما شفت الڤديوهات بتعتكم حسيت انكم مبسوطين اوي و بتحبه بعض، مش مجرد شهوة.. وانا كنت بدور علي حد في مصر يكون زي كدا... مش مجرد عايز ينيك وخلاص... و عشان كدا انا هاخدكم معايا قريب
شريف:: هاتخودنا فين؟
توني:: هقلكم بس لو الكلام دا حد عرفه هتكونه في عدد الأموات
شريف:: ايه بقي؟
توني:: انا ابقي ابن زعيم جماعة خطيرة في فرنسا و بابا قريب هيبعت ناس تخرجني من هنا، وانا هاخدكم معايا عشان بصراحة مبسوط منكم اوي، انتو ليه مش متجوزين؟
عصام بص لشريف وكان مبتسم
شريف:: نتجوز ازاي يعني؟
توني:: فيها ايه انتو بتحبه بعض و مبسوطين، وكذا دولة بتسمح بجواز المثليين
عصام:: شريف... انا نفسي في كدا فعلآ
شريف:: اااه.... قولي بس الأول.. ايه حكاية الهروب دي؟
توني:: انتو اتعاملو عادي و كأني متكلمتش في حاجه و لما اقلكم اجهزو تعملو حسابكم... يلا اخرجه علي مكانكم عشان عايز انام

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(المشهد الرئيسي)


انا:: الو... جيهان معايا
جيهان:: مين؟!
انا:: بودي... والد شرف وسلا
جيهان بصوت ناعم:: اه.. ازيك يا بودي.... انا من امبارح كنت مستنيه مكالمة منك
انا:: معلش كنت مشغول شويه في الشغل
جيهان:: ولا يهمك مانا عارفه انك مشغول،
انا:: بقولك ايه انا كنت عايز اعرف نظام المدرسة ايه؟
جيهان:: نظام المدرسة ازاي يعني؟
انا:: يعني كل اللي بيشتغل فيها حلو زيك كدا ولا انتي مفيش منك
جيهان:: دا انت اللي شغلت عقلي... من لما شفتك اول مرة وانت مفرقتش بالي
انا:: لا الموضوع دا ما يتسكتش عليه انا هجيلك بنفسي اشوفلو حل
جيهان:: بجد طيب انا هستناك عشان مش قادرة خالص
انا:: مش قادره ايه؟
جيهان:: مش قادره اشيلك من عقلي... قولي امتي هتاجي؟
انا:: النهارده بالليل ينفع؟
جيهان:: دا لو دلوقتي ينفع برضه
انا:: ابعتيلي لوكشن بعنوانك و انا هرن عليكي بالليل
جيهان:: اوك يا قلبي هستناك باي
انا:: باي...

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)

_ في مكان ما في صحراء الجزائر

قاعد كبير جماعة عقارب صحرا الجزائر في المبني بتاعه تحت الأرض، يدخل دراعه اليمين عليه
_ شيخ عرابي.. جماعة فرنسا اتأخرت و لغاية دلوقتي مش لاقين المفتاح،... انت ليه واثق فيهم كدا؟


شيخ عرابي:: انا مش واثق فيهم بس مفيش غيرهم يقدر يجيب المفتاح... بعدين انت قلقان من ايه يا عمار؟! .....

(شيخ عرابي، جزائري الجنسية، كبير جماعة عقارب صحرا الجزائر، 58 سنة، جسمه عريض، وعنده لحية مضفرة و مكحل عينه اسود)
(عمار، ابن اخو الشيخ عرابي، جزائري، 32 سنة، ابيض، عمار دراع عرابي اليمين و الشمال)

عمار:: مش يمكن يجيبو المفتاح و يحاولو يغدرو بينا
شيخ عرابي:: لا متخافش، انا الوحيد اللي اعرف مكان الحاجة فين... الصحرا دي بيتي، يعني لو حد قرب منها اكيد هعرف
عمار:: بس نص الحاجة كتير عليهم
شيخ عرابي:: القفل لازمو مفتاح يا عمار، واحنا من غير المفتاح اللي هما بيدوره عليه مش هنعرف نفتح القفل
عمار:: تمام يا شيخ... اسيبك ترتاح

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)


(المشهد الرئيسي)

وصلت اللوكشين اللي جيهان كانت بعتهولي علي الواتس، رنيت عليها قالتلي اطلع الدور الرابع شقة 9، فتحتلي الباب و هي لابسه قميص نوم فاجر
جيهان:: اتفضل يا روحي
انا:: لا دا شكل الموضوع كبير اوي
دخلت ورا جيهان، وهي دخلت جوا و رجعت معاها أزازة ويسكي و كاسين و بقيت تصب و ادتني كاس
انا:: قوليلي بقي ايه حكاية بالك اللي مشغول بيا دا؟
جيهان:: من اول مرة شفتك و كنت هتجن كنت فكراك مش متجوز
انا:: اومال سلا وشرف دول ايه، مفاتيح الڤيلا
جيهان ضحكت بلبونة:: يعني كنت فكراهم ولاد حد من قرابيك مثلآ وهما بيحبوك اوي فا بيقولولك بابا وكدا
انا:: لا.... ولادي... بقولك ايه انا القميص دا مجنني، ما تيجي اشوفه خامة حلوة ولا نظامه ايه
جيهان بعضة شفايف:: يلا بينا
دخلت الأوضة انا و جيهان وهي نامت علي ضهرها علي السرير و شدتني في حضنها، بقيت ابوس فيها و هي بتاكل شفايفي، ونزلت بوس في رقبتها لغاية ما وصلت تحت عند بزازها المغرية و كانت لابسة برا ديقة فشخ علي بزازها عشان ترفعهم، فكيت البرا و نزلت لحس ومص في الحلامات، وهي سايحة علي الأخر، كملت لحس لغاية ما نزلت علي بطنها و بعد كدا كسها، كان اسود شوية بس هي شايلة الشعر خالص، بقيت ألحس البظر و صوابعي في كسها، وهي بتتلوي و بتشد الملاية بتاعت السرير، بقيت الحس لغاية ما جابت شهوتها، وغرقت الملاية تحتها، قلعت البنطلون و البوكسر و زبي كان قايم علي الأخر، مسكته وبقيت افرش كس جيهان وهي بتبص عليا و بتعض شفتها، بقيت أفرش و اضرب بظرها بزبي، و هي بتقرص حلامات بزازها جامد
جيهان بشهوة:: امممم... هتدخلو امتي......
انا برد و انا بفرش كسها:: لما تتعذبي شوية
جيهان:: اااااه... حرام عليك... اومال انا بيحصلي ايه دلوقتي... اااه امممم، عشان خاطري كفايه كدا و دخله....
حطيت راس زبي علي اول كسها و دخلت الراس لاقيت عنيها بتغمض، بقيت ازق زبي لجوا بالراحة و هي عنيها كانت بتقلب لورا و فاتحة بوقها، بقيت انيك بالراحة بعدين رفعت رجلها علي كتفي و بقيت ارزع فيها اسرع شوية و هي بتجز علي سنانها و بصالي فعيني، بعد عشر دقايق لاقيتها بتترعش جامد و جابت للمرة التالتة
طلعت زبي و نمت علي ضهري وهي بتتفرج عليا
انا:: حضرتك مستنية المترو، ما تقومي يا ولية اركب عليه
جيهان:: ااااه.. مكنتش فهماك،
وركبت علي زبي بالراحة وبقيت تتنطط عليه و انا مسكتها من وسطها وبقيت ارزع فيها و هي صوتها بقي عالي وبقيت تصرخ
جيهان:: اااه.... انا تعبت.... جيب بقي
انا:: حبة كمان
جيهان:: اااه... شكل الفيجرا... اااااه... اللي انت وخدها غالياااااااااا
انا:: لا دي فيجرا طبيعي.... انا مش واخد حاجه
جيهان:: احاااااا.... اااااه
جيهان كانت بتصرخ و انا بقيت اسرع لغاية ما جبت جوا كسها، وهي اترمت علي صدري من التعب وزبي لسه جوا كسها، ......
بعد عشر دقايق صحيت جيهان من علي صدري، فاقت و اتعدلت
جيهان:: يخرابي منك.... تعبتني معاك....
انا:: يلا بينا ناخود دوش
جيهان:: لكن انت بجد مش واخد فيجرا ولا بتضحك عليا؟
انا:: عيب عليكي يا جيجي... هو انا بتاع الكلام دا برضه، انا الفيجرا اخودها في حالة واحدة
جيهان:: ايه هي؟
انا:: لو معايا اكتر من واحدة او معايا واحدة بطل و عايزة تتهد بجد
جيهان:: هو انا مش بطل يعني
انا:: بطل ايه بس يا جيهان انا لو كنت سبتك تكملي نوم علي صدري كنتي هتصحي الصبح
جيهان:: طيب يلا بينا ناخود دوش

قمنا اخدنا دوش سوا و بعد كدا سبتها و نزلت ركبت العربية روحت الڤيلا، اول ما دخلت لقيت امي هدي في وشي
انا بخضة:: هدي.... خضتيني، نسيت انك بايته عندنا
هدي:: راجع متأخر يعني... كنت فين يا بودي؟
انا:: كنت بفول العربية
هدي:: بتفول العربية لغاية الساعة واحدة بالليل.. ليه بقي؟
انا:: اصل كنت مستني براميل البترول تعدي من الجمارك في المينا لغاية ما وصلت البنزينة
هدي:: اممم... وريحة البترول دي هي اللي فايحة منك اكنها برفان حريمي
انا:: في ايه يا هدي؟
هدي:: بودي... أمل مش عبيطة عشان متلاحظش كل دا، اكيد عارفه انك بتخونها بس مش بتعمل مشاكل عشان بتحبك.... أمل دلوقتي مراتك وام عيالك بلاش تزعلها منك، الولاد لسه صغيرين، كتر المشاكل ممكن يعملهم حالة نفسية وتطور مع الزمن
انا بنفس عميق :: الولاد.... انا اللي خايف عليها سلا.... ياتري لما تفهم انها غير باقي البنات هيحصلها ايه....
هدي:: حاول تحتويها يا بودي لغاية ما تكبر و تعمل العملية
انا:: انا ببذل كل اللي اقدر عليه، مش عايزها تكبر تعرفه انها شيميل مش زي باقي البنات،
هدي:: يبقي تبطل اللي بتعمله و تاخود بالك من بيتك و عيلتك،
انا:: ( بهز راسي بأيوة) حاضر..... وانتي اخبارك ايه مع كامل جوزك؟
هدي:: كويسة، هو بس مدايق بسبب المشاكل اللي بين بنته( منه) و جوزها
انا:: ايه مالهم؟
هدي:: انت متعرفش ان جوز بنته اتجوز عليها وهي طلبت الطلاق وهو مش راضي
انا:: طيب ما تخلعو
هدي:: معرفش بقي، يلا انت شكلك تعبان وحيلك اتهد، اطلع غير هدومك و نام
انا:: ماشي

مشيت وكنت طالع علي السلم للدور التاني في الڤيلا سمعت هدي بنتادي عليا، بصيت ورايا قالت ( بلاش تزعل أمل يا بودي، أمل بتحبك) هزيت راسي بأيوة و طلعت الأوضة غيرت هدومي و نمت جمب أمل

تاني يوم صحيت علي رنة الفون
انا بكسل:: ألو مين؟
هو:: شكلك لسه نايم انا مراد شريكك
انا:: اه.. ازيك يا مراد... في حاجه ولا ايه؟
مراد:: جهز نفسك عشان تسافر فرنسا
انا:: فرنسا؟ انت خلاص جدد الفندق؟
مراد:: ايوة، مستنيك عشان تاجي تمضي العقود و نعمل حفلة الافتتاح
انا:: ماشي هظبط الدنيا و اشوف المواعيد اللي معايا و هجيلك،
مراد:: اوك حبيبي يلا باي

(مراد 43 سنة، ابيض، سعودي الجنسية، اتعرفت عليه كان في زيارة في مصر و حضر افتتاح الفرع التاني للمطعم، وعجبه الأكل و الأهتمام وكل حاجه في المطعم فا أقترح عليا ادخل شريك معاه في فندق في فرنسا أبقي مسؤل عن المطعم في الفندق وهو باقي الفندق، بنسبة 35 ٪ طبعآ كانت فرصة حلوة وانا قلت استغلها)

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)

-نرجع عند شخص1 و شخص 2
شخص1:: ايوة يا سيد إدوارد نعم؟
إدوارد:: جون أجهز انت و باقي الرجالة عشان هنفذ
(إدوارد باليمين، 53 سنة، زعيم عصابة فرنسا، ابنه يبقي توني باليمين، معاه الجنسية الفرنسية،)
جون:: الرجالة جاهزة سيد إدوارد وانضم للجماعة الهاكر الجديد بعد اختبار الوفاة للجماعة، بقي جاهز
(جون، 35 سنة، اسمر زنجي، جسمه معضل، مخلص لـــ إدوارد ومستعد للتضحية،)

إدوارد:: كويس.. عشان بعد ما نخلص من الحكاية دي، نبقي فاضين لحكاية المفتاح اللي بندور عليه

نهاية الجزء الاول

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

يتبع.......................................................................................................................................


شجعني أكمل بتعليق
جميله يا اخويا بس عندي انتقاد بسيط حاول تقلل الاكشن والعصابات والمافيا شويه
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
حمد*** ع سلامتك

عودة حميده ي غالى

كالعاده بدايه دمار ومنتظر الجديد
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
اخيرا يسطا كتبتها ازغرط ولا اعمل ايه انا :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
➤سلسلة 1

➤سلسلة 2




مرحبآ بكم في السلسلة الثالثة من قصة
أختي المطلقة تستغل هيجاني

لكاتبكم المفضل Ki1inG



🤍
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

بعد مرور خمس سنين علي أخر احدث حصلت،
كنت فتحت فرع تاني للمطعم و حاليآ داخل شريك في فندق في فرنسا انا ابقي مسؤول عن المطعم و الشريك ثري عربي، و سنتر التجميل بتاع أمل مراتي بقي معروف علي مستوي المحافظة طبعآ بعد ما عملت فيه توسعات ، و طبعآ ولادي بقي عندهم 5 سنين، بس للأسف بنتي عندها عيب خلقي، ورحاب أختي سقطت البنت اللي كانت حامل فيها بعد ما كان الحمل خطر عليها


(الجزء الأول)

المشهد عند شخصين مجهولين في فرنسا

شخص 1:: امتي هنفذ الخطة يا باشا؟؟
شخص 2:: الصبر لازم كل حاجه تحصل بدقة و بسرعة ادأة عشان نعرف نهربه، السوشيال ميدا لسه مقلوبة عليه و جيبين في سيرته
شخص 1:: تمام لما ساعة الصفر تحين هكون انا و باقي الرجالة جهزين،
شخص 2:: تمام روح انت دلوقتي شوف شغلك و متشغلش بالك بالموضوع ،
شخص1:: طيب عملت ايه في موضوع جماعة عقارب صحرة الجزائر؟
شخص 2:: ما انت عارف لازم ألاقي المفتاح الأول، بس دلوقتي خلينا في الموضوع بتاع السجن و بعد كدا نشوف عقارب الجزائر،
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)


(المشهد الرئيسي)

-بكلم أمل في الفون
أمل:: ايوة يا بودي، انت فين؟
انا:: ايوة يا حبيبتي انا هجيب الأولاد من المدرسة بتاعتهم وجاي أهو
أمل:: طيب يلا امك و اختك وصلو و الغدا بيجهز
انا:: امك واختك؟!
أمل:: سوري .. قصدي يعني رحاب أخت حضرتك و حماتي مامت حضرتك وصله بألف سلامة و الغدا بيجهز، حلوة الصيغة دي؟
انا:: إذا كان كدا ماشي، سلام بقي دلوقتي

قفلت مع أمل و ركنت العربية قدام مدرسة الأولاد، و دخلت المدرسة عشان اجيب الأولاد شوفت المس اللي المفروض تسلمني الولاد لابسة جيب فوق الركبة و بلوزة كت فلق بزازها باين منها و عليها زي جاكيت شفاف أوي عليها و عاملة فول ميكاب و مبتسمة فشخ، روحت أسلم عليها مسكت ايدي جامد فشخ و حسيتها عايز تعض علي شفتها بس ماسكة نفسها

انا:: أهلآ اهلآ ازي حضرتك يا مس..... اااه
هي:: جيهان يا أستاذ عبده
انا:: اه اه ، جيهان.. انا اسف طبعآ اني كل مرة انسي اسمك بس يعني اعذريني
جيهان:: لا مفيش مشكلة، *** يكون في عونك ، اكيد يعني مشغول و كل يوم بتقابل ناس شكل، مش معقول هتفتكر اسميهم كلهم
انا:: مشكور اوي لحضرتك، بجد ياريت كل الناس متفاهمة زي حضرتك كدا يا مس ااااا
جيهان بأبتسمه:: جيهان... جيهان يا استاذ عبده
انا بأبتسمه:: طيب ما انا عارف..
جيهان ضحكت بصوت، بعيدن عضت شفتها غصب عنها، و عملت نفسها بتظبط الروج
جيهان:: دقيقه، هروح أجيب الأولاد و جاية
مشيت جيهان و حسيتها بتتمخطر و بتهز طيزها قاصدة تلفت أنتباهي، و بعد دقايق رجعت معاها (سلا) بنتي و (شرف) ابني ، طبعآ هما توأم، 5 سنين ونص دا عمرهم،
الولاد أول ما شفوني دخلو في حضني جري،
جيهان:: مشاء *** ولادك زي العسل، شبهك.... انت و المدام ( كانت بتبتسم)
انا:: ميرسي جدا لحضرتك، يلا بينا يا سلا انتي و شرف
بعدت كام خطوة عن جيهان و سمعتها بتنادي شرف،

ألتفت شرف لورا و انا معاه لاقيتها بتعمله باي بس كانت بصالي انا و مبتسمة، و شرف عملها باي .. طلعت برا المدرسة و لاقيت شرف بيقولي
شرف:: بابا.. بابا
انا:: عايز ايه يا شرف؟
شرف:: امسك دي مس جيهان قالتلي ابقي اديها لبابا لما تطلع
مسكت الورقة من شرف كان رقم جيهان و مكتوب ( هستني رنة منك) شلت الورقة في جيب البلزر الداخلي و قلت لشرف
انا:: شرف نفسك في ايه عيدملادك اللي جاي؟
شرف:: عايز ألعب لعبة **** علي البلاي ستيشن ، بس ماما بتزعقلي
انا:: ما انت بتخاف منها بالليل يا شرف
شرف:: خلاص يا بابا شكرآ مش عايز حاجه ( و كان هيركب العربية)
انا:: طيب اوك يا حبيبي هخليك تلعبها بس بشرط
شرف:: ايه؟
انا:: متقولش لحد علي الورقة دي اوك
شرف:: اوك اوعدك محدش يعرف
انا:: يلا بينا
ركبت العربية و روحت الڤيلا، كانت رحاب اختي و هدي امي في الصالون
انا:: ايه النور دا كله؟
رحاب:: دا نورك يا قلبي
انا:: لا بجد ايه كل الانوار دي.. فاتورة الكهربا بتاجي كبيرة كل شهر
امي:: يا غلس تعال هات حضن وحشتني
روحت حضنت امي و رحاب كانت بتعصرني في حضنها
رحاب:: اخيرآ شوفتك، كل ما أسأل عليك يقولولي مشغول، مش موجود، يدوب بسمع صوتك في الفون بس
انا:: معلش يا روحي أصل مشغول في موضوع الشراكة اللي داخل عليه دا و بحاول اركز
شرف:: ازيك يا تيتا ازيك يا عمته
هدي:: ازيك يا قلب تيتا
سلا:: عمتو هتباتي معانا؟
رحاب:: يا قلب عمتو انتي، انا هعملك كل اللي انتي عيزاه
شرف:: بابا بليز بليز قلهم يباتو معانا النهاردة بكرة الويك إند مفيش مدرسة
انا:: ها؟ هتكسرو بخاطرهم ولا هتابتو؟
أمل:: تعالي يا وردة هاتي السلاطات ... طبعآ هيباته معانا صح يا هدهد؟
هدي:: خلاص هتصل بكامل (كامل جوز امي) أبلغه اني هبات هنا النهارده
وردة ( الشغالة) :: حمد*** علي السلامة يا بودي
انا:: تسلميلي يا وردة شهد عاملة ايه ( بنتها)
وردة:: كويسة هتاجي أول الأسبوع اللي جاي
انا:: مفيش مشكلة يلا بقي عشان ريحة الجمبري دا قتلاني

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

قعدنا ناكل علي السفرة و وردة معانا طبعآ

سلا:: ماما ماما
أمل:: ايوة يا سلا في ايه؟
سلا:: هو يعني ايه مز ؟
رحاب:: مز ؟! سمعتيها فين الكلمة دي؟
سلا:: مس جيهان و مس تانية كانو بيتكلمو علي بابا و بيقوله عليه مز و شيك،
أمل:: نععم؟! ، بودي ايه الكلام دا؟
انا:: قوليلها حاجه يا هدي، اتنين بيتكلمه مع بعض و البنت سمعتهم ، ذنبي ايه انا بقي؟
هدي بأبتسمة:: يا أمل بالراحة شوية معاه حق، ملوش ذنب، اهدي الموضوع مش مستاهل
انا:: كل يوم من دا، مين بيكلمك في الفون؟ ، ايه ريحة البرفان دي ، الوقت اتأخر كنت فين كل دا ،
رحاب:: طيب ما طبيعي، انت يتخاف منك برضه يا بودي
أمل:: ايوة معاكي حق،
وردة:: يا جماعة الولاد مش بتاكل و بيتفرجه عليكم
سلا:: يعني ايه مز؟
أمل:: دي كلمة ديرتي متقولهاش تاني يا سلا
شرف:: يعني مس جيهان بتقول كلام ديرتي في المدرسة؟
انا:: مز يعني مزيكا يا شرف انت و سلا، يعني قصدها اني بعرف اعمل مزيكا و شيك، و كفاية كلام علي الاكل، مش احنا قلنا ان كدا غلط و الاكل ليه احترام
شرف، سلا:: Sory Don't try again ، ( مش هنكررها تاني)

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)
_في السجن غرفة المسجون ( توني باليمين)

(توني باليمين: 29 سنة، ابن زعيم عصابة في فرنسا، مصري الجنسية، اتقبض عليه من سنة بكمية كبيرة من الأسلحة و الكوك في عملية تسليم شمال سينا، قاعد في السجن كأنه في أوتيل 7 ستار، كل طلاباته مجابه)

توني:: ااااه فاك فاك... اقوي اقوي امممم اسرع يا شريف ... اااااه
عصام :: انت اللي اقوي يا توني، نيك اجمد
(عصام طليق رحاب زمان)
شريف:: دا انت طيزك نفق يا توني اعمل ايه اكتر من كدا
(شريف طليق امل)

الوضع، عصام عامل وضع الدوجي و توني بينيك فيه، و شريف بينيك توني في نفس الوقت

(فلاش باك)
_ من سنه ،
تم القبض علي توني باليمين بعد محاولة تهريب أسلحة و كوكايين و تم الحكم عليه ب 15 سنة، و دخل الأوضة الفاخرة بتاعته في السجن و مجهزة من كل حاجة، سرير نضيف، تلاجة، شاشة، سجاد ، حمام في بانيو،

تم تعين عصام لتنضيف غرفة توني
دخل عصام أوضة توني مكنش مصدق،
عصام بصوت واطي:: معقول دي أوضة سجن، دي احسن من غرف فنادق فاخرة، معقول المسجون دا واصل فوق اوي كدا،
عصام كان بيلف في الأوضة يستكشفها و شاف علبة برفان علي الكمودينه مسكها يشم رحتها و رش رشة علي هدومه
توني بزعيق:: انت بتعمل ايه يا زفت انت؟
عصام اتفزع و لف لتوني اللي كان عرقان من الجري الصباحي بتاعه، و خدوده محمره من الحر، و لابس أيس كاب علي قورته و شعره نازل مغطي قورته، لابس بنطلون ديق شوية و فانيلا سوده كت لحمه الأبيض بيلمع فيها،
عصام بقلق:: انا انا..... كنت جاي انضف الأوضة
توني:: روح الأول بلغهم يجبولي الفطار
عصام كان هيخرج من الباب بس سمع صوت توني بينادي عليه
توني:: استني عندك
عصام:: نعم
توني شور لعصام يرجع عنده .. و وقفه في نص الأوضة
توني:: ( بص في وش عصام جامد) وريني ضهرك
عصام:: ايه؟
توني:: ( لف عصام غصب عنه) ايه اطرش،
توني بقي يبوص علي عصام من ورا بعدين حضنه من ضهرو
عصام:: ايه اللي بتعمله دا، ابعد عني
توني:: مش انت اللي فديوهاتك نزلت علي السوشيال مديا زمان، دي كانت ڤيرال، اللي سربهم كان بيكرهكم اوي أكيد عشان ينشرها بالطريقة دي،
عصام بلع ريقه و متوتر:: انت... انت... عايز ايه بالظبط؟
توني:: ( بيحسس علي بطن عصام و بزازه اللي كبرت شوية و زبه بين فرد طيزه) انا هعمل معاك ديل، بس قولي الأول هو فين صحبك التاني ابو عضلات، هو في سجن تاني؟
عصام:: شريف... موجود هنا معايا،
توني:: طيب، ايه رائيك انت و صاحبك وانا نتمتع مع بعض هنا، مقابل انكم ما تشتغلوش في السجن ولا حد يقدر يتكلم معاكم من باقي المساجين، و تروحه أوضة احسن شوية من العنبر اللي قعدين فيه؟
طبعآ توني لسه حاضن عصام من ضهرو و بيقرص حلامت صدره و ايده التانية علي زب عصام بيدعك فيه
عصام:: انا موافق طبعآ، بس شريف هو اللي ممكن يرفض
توني:: انا هديك موهلة يومين، عرفت تقنعه اوك معرفتش، تبقي ضيعت عليك فرصة الرحمة من السجن


توني ساب عصام يفكر و دخل الحمام بتاعه ياخود دوش،
عصام خلص تنضيف الأوضة و خرج يبلغهم بالفطار بتاع توني و استني شريف يخلص نشر هدوم المساجين (المهمة اليومية بتاعته)، و رجع العنبر يفرط ضهره علي السرير
عصام:: شريف شريف
شريف:: ابعد عني انا تعبان دلوقتي، لسه مخلص شيل و حط في كسم هدوم المساجين لما ضهري اتمزق
عصام:: طيب ايه رائيك لو ارتحت من شغل السجن خالص
شريف:: ايه هتهرب؟!.... كان غيرك اشطر،
عصام:: لا مش هنهرب هنعيش برحتنا في السجن و هنرتاح
شريف:: سمعني اللي عندك؟
عصام:: انا النهادره روحت عشان انضف اوضة مسجون في الناحية الغربية من السجن، أوضة ولا فنادق 7 نجوم، شافني النهادره و.... عرفني من الڤديوهات اللي اتسربت
شريف بديق:: انا مش قلتلك متفكرنيش بالكلام دا تاني
عصام:: اسمع بس هو عرض عليا نمتعه مقابل يبقالنا أوضة نضيفة لوحدنا و منشتغلش في نشاط السجن خالص، و محدش من المساجين يفكر بس يقرب مننا لا عباسي ولا رجالته
شريف:: انت عايزنا نتناك منه، انت ايه مش بتحرم يعني أتفضحنا بجلاجل و هو بنفسه عرفك من النت و لسه بتفكر بشهوتك
عصام:: لا شكله هو اللي بيحب يدق، ناعم و فرفور و لبسه محزق فيه،
شريف:: قصدك انه سالب؟
عصام:: انت لو شفته هتعرف انا بتكلم علي ايه، و هو مديلي يومين افكر في عرضه، شريف فكر تعال معاي احسن ما تفضل تنشر و تغسل هدوم الهمج دول، و تاجي اخر اليوم تمسك ضهرك
شريف:: ينعل كسم اليوم ابن المتناكة اللي عرفتك فيه و وفقت انيك مراتك، اخوها دمرنا ، مرة اخد املاكي و مراتي مني و لما فكرت انتقم، رماني في السجن و فضحني، كن مالي و مالك ياخي
عصام:: طيب ما انا معاك اهو، و هو انا اللي خرجت و سبتك يعني
شريف:: متطر اوافق اهو احسن ما اغسل و انشر كل يوم هدوم العرر دول
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(عوده من الفلاش باك)

بعد ما توني وشريف و عصام خلصه حفلة اللوط المعتاده،
توني:: عصام هاتلنا الويسكي من الدولاب
عصام جاب الويسكي و صب للكل
توني:: عرفين ايه اللي عبجني فيكم
عصام:: ايه؟
توني:: لما شفت الڤديوهات بتعتكم حسيت انكم مبسوطين اوي و بتحبه بعض، مش مجرد شهوة.. وانا كنت بدور علي حد في مصر يكون زي كدا... مش مجرد عايز ينيك وخلاص... و عشان كدا انا هاخدكم معايا قريب
شريف:: هاتخودنا فين؟
توني:: هقلكم بس لو الكلام دا حد عرفه هتكونه في عدد الأموات
شريف:: ايه بقي؟
توني:: انا ابقي ابن زعيم جماعة خطيرة في فرنسا و بابا قريب هيبعت ناس تخرجني من هنا، وانا هاخدكم معايا عشان بصراحة مبسوط منكم اوي، انتو ليه مش متجوزين؟
عصام بص لشريف وكان مبتسم
شريف:: نتجوز ازاي يعني؟
توني:: فيها ايه انتو بتحبه بعض و مبسوطين، وكذا دولة بتسمح بجواز المثليين
عصام:: شريف... انا نفسي في كدا فعلآ
شريف:: اااه.... قولي بس الأول.. ايه حكاية الهروب دي؟
توني:: انتو اتعاملو عادي و كأني متكلمتش في حاجه و لما اقلكم اجهزو تعملو حسابكم... يلا اخرجه علي مكانكم عشان عايز انام

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(المشهد الرئيسي)


انا:: الو... جيهان معايا
جيهان:: مين؟!
انا:: بودي... والد شرف وسلا
جيهان بصوت ناعم:: اه.. ازيك يا بودي.... انا من امبارح كنت مستنيه مكالمة منك
انا:: معلش كنت مشغول شويه في الشغل
جيهان:: ولا يهمك مانا عارفه انك مشغول،
انا:: بقولك ايه انا كنت عايز اعرف نظام المدرسة ايه؟
جيهان:: نظام المدرسة ازاي يعني؟
انا:: يعني كل اللي بيشتغل فيها حلو زيك كدا ولا انتي مفيش منك
جيهان:: دا انت اللي شغلت عقلي... من لما شفتك اول مرة وانت مفرقتش بالي
انا:: لا الموضوع دا ما يتسكتش عليه انا هجيلك بنفسي اشوفلو حل
جيهان:: بجد طيب انا هستناك عشان مش قادرة خالص
انا:: مش قادره ايه؟
جيهان:: مش قادره اشيلك من عقلي... قولي امتي هتاجي؟
انا:: النهارده بالليل ينفع؟
جيهان:: دا لو دلوقتي ينفع برضه
انا:: ابعتيلي لوكشن بعنوانك و انا هرن عليكي بالليل
جيهان:: اوك يا قلبي هستناك باي
انا:: باي...

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)

_ في مكان ما في صحراء الجزائر

قاعد كبير جماعة عقارب صحرا الجزائر في المبني بتاعه تحت الأرض، يدخل دراعه اليمين عليه
_ شيخ عرابي.. جماعة فرنسا اتأخرت و لغاية دلوقتي مش لاقين المفتاح،... انت ليه واثق فيهم كدا؟


شيخ عرابي:: انا مش واثق فيهم بس مفيش غيرهم يقدر يجيب المفتاح... بعدين انت قلقان من ايه يا عمار؟! .....

(شيخ عرابي، جزائري الجنسية، كبير جماعة عقارب صحرا الجزائر، 58 سنة، جسمه عريض، وعنده لحية مضفرة و مكحل عينه اسود)
(عمار، ابن اخو الشيخ عرابي، جزائري، 32 سنة، ابيض، عمار دراع عرابي اليمين و الشمال)

عمار:: مش يمكن يجيبو المفتاح و يحاولو يغدرو بينا
شيخ عرابي:: لا متخافش، انا الوحيد اللي اعرف مكان الحاجة فين... الصحرا دي بيتي، يعني لو حد قرب منها اكيد هعرف
عمار:: بس نص الحاجة كتير عليهم
شيخ عرابي:: القفل لازمو مفتاح يا عمار، واحنا من غير المفتاح اللي هما بيدوره عليه مش هنعرف نفتح القفل
عمار:: تمام يا شيخ... اسيبك ترتاح

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)


(المشهد الرئيسي)

وصلت اللوكشين اللي جيهان كانت بعتهولي علي الواتس، رنيت عليها قالتلي اطلع الدور الرابع شقة 9، فتحتلي الباب و هي لابسه قميص نوم فاجر
جيهان:: اتفضل يا روحي
انا:: لا دا شكل الموضوع كبير اوي
دخلت ورا جيهان، وهي دخلت جوا و رجعت معاها أزازة ويسكي و كاسين و بقيت تصب و ادتني كاس
انا:: قوليلي بقي ايه حكاية بالك اللي مشغول بيا دا؟
جيهان:: من اول مرة شفتك و كنت هتجن كنت فكراك مش متجوز
انا:: اومال سلا وشرف دول ايه، مفاتيح الڤيلا
جيهان ضحكت بلبونة:: يعني كنت فكراهم ولاد حد من قرابيك مثلآ وهما بيحبوك اوي فا بيقولولك بابا وكدا
انا:: لا.... ولادي... بقولك ايه انا القميص دا مجنني، ما تيجي اشوفه خامة حلوة ولا نظامه ايه
جيهان بعضة شفايف:: يلا بينا
دخلت الأوضة انا و جيهان وهي نامت علي ضهرها علي السرير و شدتني في حضنها، بقيت ابوس فيها و هي بتاكل شفايفي، ونزلت بوس في رقبتها لغاية ما وصلت تحت عند بزازها المغرية و كانت لابسة برا ديقة فشخ علي بزازها عشان ترفعهم، فكيت البرا و نزلت لحس ومص في الحلامات، وهي سايحة علي الأخر، كملت لحس لغاية ما نزلت علي بطنها و بعد كدا كسها، كان اسود شوية بس هي شايلة الشعر خالص، بقيت ألحس البظر و صوابعي في كسها، وهي بتتلوي و بتشد الملاية بتاعت السرير، بقيت الحس لغاية ما جابت شهوتها، وغرقت الملاية تحتها، قلعت البنطلون و البوكسر و زبي كان قايم علي الأخر، مسكته وبقيت افرش كس جيهان وهي بتبص عليا و بتعض شفتها، بقيت أفرش و اضرب بظرها بزبي، و هي بتقرص حلامات بزازها جامد
جيهان بشهوة:: امممم... هتدخلو امتي......
انا برد و انا بفرش كسها:: لما تتعذبي شوية
جيهان:: اااااه... حرام عليك... اومال انا بيحصلي ايه دلوقتي... اااه امممم، عشان خاطري كفايه كدا و دخله....
حطيت راس زبي علي اول كسها و دخلت الراس لاقيت عنيها بتغمض، بقيت ازق زبي لجوا بالراحة و هي عنيها كانت بتقلب لورا و فاتحة بوقها، بقيت انيك بالراحة بعدين رفعت رجلها علي كتفي و بقيت ارزع فيها اسرع شوية و هي بتجز علي سنانها و بصالي فعيني، بعد عشر دقايق لاقيتها بتترعش جامد و جابت للمرة التالتة
طلعت زبي و نمت علي ضهري وهي بتتفرج عليا
انا:: حضرتك مستنية المترو، ما تقومي يا ولية اركب عليه
جيهان:: ااااه.. مكنتش فهماك،
وركبت علي زبي بالراحة وبقيت تتنطط عليه و انا مسكتها من وسطها وبقيت ارزع فيها و هي صوتها بقي عالي وبقيت تصرخ
جيهان:: اااه.... انا تعبت.... جيب بقي
انا:: حبة كمان
جيهان:: اااه... شكل الفيجرا... اااااه... اللي انت وخدها غالياااااااااا
انا:: لا دي فيجرا طبيعي.... انا مش واخد حاجه
جيهان:: احاااااا.... اااااه
جيهان كانت بتصرخ و انا بقيت اسرع لغاية ما جبت جوا كسها، وهي اترمت علي صدري من التعب وزبي لسه جوا كسها، ......
بعد عشر دقايق صحيت جيهان من علي صدري، فاقت و اتعدلت
جيهان:: يخرابي منك.... تعبتني معاك....
انا:: يلا بينا ناخود دوش
جيهان:: لكن انت بجد مش واخد فيجرا ولا بتضحك عليا؟
انا:: عيب عليكي يا جيجي... هو انا بتاع الكلام دا برضه، انا الفيجرا اخودها في حالة واحدة
جيهان:: ايه هي؟
انا:: لو معايا اكتر من واحدة او معايا واحدة بطل و عايزة تتهد بجد
جيهان:: هو انا مش بطل يعني
انا:: بطل ايه بس يا جيهان انا لو كنت سبتك تكملي نوم علي صدري كنتي هتصحي الصبح
جيهان:: طيب يلا بينا ناخود دوش

قمنا اخدنا دوش سوا و بعد كدا سبتها و نزلت ركبت العربية روحت الڤيلا، اول ما دخلت لقيت امي هدي في وشي
انا بخضة:: هدي.... خضتيني، نسيت انك بايته عندنا
هدي:: راجع متأخر يعني... كنت فين يا بودي؟
انا:: كنت بفول العربية
هدي:: بتفول العربية لغاية الساعة واحدة بالليل.. ليه بقي؟
انا:: اصل كنت مستني براميل البترول تعدي من الجمارك في المينا لغاية ما وصلت البنزينة
هدي:: اممم... وريحة البترول دي هي اللي فايحة منك اكنها برفان حريمي
انا:: في ايه يا هدي؟
هدي:: بودي... أمل مش عبيطة عشان متلاحظش كل دا، اكيد عارفه انك بتخونها بس مش بتعمل مشاكل عشان بتحبك.... أمل دلوقتي مراتك وام عيالك بلاش تزعلها منك، الولاد لسه صغيرين، كتر المشاكل ممكن يعملهم حالة نفسية وتطور مع الزمن
انا بنفس عميق :: الولاد.... انا اللي خايف عليها سلا.... ياتري لما تفهم انها غير باقي البنات هيحصلها ايه....
هدي:: حاول تحتويها يا بودي لغاية ما تكبر و تعمل العملية
انا:: انا ببذل كل اللي اقدر عليه، مش عايزها تكبر تعرفه انها شيميل مش زي باقي البنات،
هدي:: يبقي تبطل اللي بتعمله و تاخود بالك من بيتك و عيلتك،
انا:: ( بهز راسي بأيوة) حاضر..... وانتي اخبارك ايه مع كامل جوزك؟
هدي:: كويسة، هو بس مدايق بسبب المشاكل اللي بين بنته( منه) و جوزها
انا:: ايه مالهم؟
هدي:: انت متعرفش ان جوز بنته اتجوز عليها وهي طلبت الطلاق وهو مش راضي
انا:: طيب ما تخلعو
هدي:: معرفش بقي، يلا انت شكلك تعبان وحيلك اتهد، اطلع غير هدومك و نام
انا:: ماشي

مشيت وكنت طالع علي السلم للدور التاني في الڤيلا سمعت هدي بنتادي عليا، بصيت ورايا قالت ( بلاش تزعل أمل يا بودي، أمل بتحبك) هزيت راسي بأيوة و طلعت الأوضة غيرت هدومي و نمت جمب أمل

تاني يوم صحيت علي رنة الفون
انا بكسل:: ألو مين؟
هو:: شكلك لسه نايم انا مراد شريكك
انا:: اه.. ازيك يا مراد... في حاجه ولا ايه؟
مراد:: جهز نفسك عشان تسافر فرنسا
انا:: فرنسا؟ انت خلاص جدد الفندق؟
مراد:: ايوة، مستنيك عشان تاجي تمضي العقود و نعمل حفلة الافتتاح
انا:: ماشي هظبط الدنيا و اشوف المواعيد اللي معايا و هجيلك،
مراد:: اوك حبيبي يلا باي

(مراد 43 سنة، ابيض، سعودي الجنسية، اتعرفت عليه كان في زيارة في مصر و حضر افتتاح الفرع التاني للمطعم، وعجبه الأكل و الأهتمام وكل حاجه في المطعم فا أقترح عليا ادخل شريك معاه في فندق في فرنسا أبقي مسؤل عن المطعم في الفندق وهو باقي الفندق، بنسبة 35 ٪ طبعآ كانت فرصة حلوة وانا قلت استغلها)

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)

-نرجع عند شخص1 و شخص 2
شخص1:: ايوة يا سيد إدوارد نعم؟
إدوارد:: جون أجهز انت و باقي الرجالة عشان هنفذ
(إدوارد باليمين، 53 سنة، زعيم عصابة فرنسا، ابنه يبقي توني باليمين، معاه الجنسية الفرنسية،)
جون:: الرجالة جاهزة سيد إدوارد وانضم للجماعة الهاكر الجديد بعد اختبار الوفاة للجماعة، بقي جاهز
(جون، 35 سنة، اسمر زنجي، جسمه معضل، مخلص لـــ إدوارد ومستعد للتضحية،)

إدوارد:: كويس.. عشان بعد ما نخلص من الحكاية دي، نبقي فاضين لحكاية المفتاح اللي بندور عليه

نهاية الجزء الاول

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

يتبع.......................................................................................................................................


شجعني أكمل بتعليق
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
عظمه
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
➤سلسلة 1

➤سلسلة 2




مرحبآ بكم في السلسلة الثالثة من قصة
أختي المطلقة تستغل هيجاني

لكاتبكم المفضل Ki1inG



🤍
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

بعد مرور خمس سنين علي أخر احدث حصلت،
كنت فتحت فرع تاني للمطعم و حاليآ داخل شريك في فندق في فرنسا انا ابقي مسؤول عن المطعم و الشريك ثري عربي، و سنتر التجميل بتاع أمل مراتي بقي معروف علي مستوي المحافظة طبعآ بعد ما عملت فيه توسعات ، و طبعآ ولادي بقي عندهم 5 سنين، بس للأسف بنتي عندها عيب خلقي، ورحاب أختي سقطت البنت اللي كانت حامل فيها بعد ما كان الحمل خطر عليها


(الجزء الأول)

المشهد عند شخصين مجهولين في فرنسا

شخص 1:: امتي هنفذ الخطة يا باشا؟؟
شخص 2:: الصبر لازم كل حاجه تحصل بدقة و بسرعة ادأة عشان نعرف نهربه، السوشيال ميدا لسه مقلوبة عليه و جيبين في سيرته
شخص 1:: تمام لما ساعة الصفر تحين هكون انا و باقي الرجالة جهزين،
شخص 2:: تمام روح انت دلوقتي شوف شغلك و متشغلش بالك بالموضوع ،
شخص1:: طيب عملت ايه في موضوع جماعة عقارب صحرة الجزائر؟
شخص 2:: ما انت عارف لازم ألاقي المفتاح الأول، بس دلوقتي خلينا في الموضوع بتاع السجن و بعد كدا نشوف عقارب الجزائر،
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)


(المشهد الرئيسي)

-بكلم أمل في الفون
أمل:: ايوة يا بودي، انت فين؟
انا:: ايوة يا حبيبتي انا هجيب الأولاد من المدرسة بتاعتهم وجاي أهو
أمل:: طيب يلا امك و اختك وصلو و الغدا بيجهز
انا:: امك واختك؟!
أمل:: سوري .. قصدي يعني رحاب أخت حضرتك و حماتي مامت حضرتك وصله بألف سلامة و الغدا بيجهز، حلوة الصيغة دي؟
انا:: إذا كان كدا ماشي، سلام بقي دلوقتي

قفلت مع أمل و ركنت العربية قدام مدرسة الأولاد، و دخلت المدرسة عشان اجيب الأولاد شوفت المس اللي المفروض تسلمني الولاد لابسة جيب فوق الركبة و بلوزة كت فلق بزازها باين منها و عليها زي جاكيت شفاف أوي عليها و عاملة فول ميكاب و مبتسمة فشخ، روحت أسلم عليها مسكت ايدي جامد فشخ و حسيتها عايز تعض علي شفتها بس ماسكة نفسها

انا:: أهلآ اهلآ ازي حضرتك يا مس..... اااه
هي:: جيهان يا أستاذ عبده
انا:: اه اه ، جيهان.. انا اسف طبعآ اني كل مرة انسي اسمك بس يعني اعذريني
جيهان:: لا مفيش مشكلة، *** يكون في عونك ، اكيد يعني مشغول و كل يوم بتقابل ناس شكل، مش معقول هتفتكر اسميهم كلهم
انا:: مشكور اوي لحضرتك، بجد ياريت كل الناس متفاهمة زي حضرتك كدا يا مس ااااا
جيهان بأبتسمه:: جيهان... جيهان يا استاذ عبده
انا بأبتسمه:: طيب ما انا عارف..
جيهان ضحكت بصوت، بعيدن عضت شفتها غصب عنها، و عملت نفسها بتظبط الروج
جيهان:: دقيقه، هروح أجيب الأولاد و جاية
مشيت جيهان و حسيتها بتتمخطر و بتهز طيزها قاصدة تلفت أنتباهي، و بعد دقايق رجعت معاها (سلا) بنتي و (شرف) ابني ، طبعآ هما توأم، 5 سنين ونص دا عمرهم،
الولاد أول ما شفوني دخلو في حضني جري،
جيهان:: مشاء *** ولادك زي العسل، شبهك.... انت و المدام ( كانت بتبتسم)
انا:: ميرسي جدا لحضرتك، يلا بينا يا سلا انتي و شرف
بعدت كام خطوة عن جيهان و سمعتها بتنادي شرف،

ألتفت شرف لورا و انا معاه لاقيتها بتعمله باي بس كانت بصالي انا و مبتسمة، و شرف عملها باي .. طلعت برا المدرسة و لاقيت شرف بيقولي
شرف:: بابا.. بابا
انا:: عايز ايه يا شرف؟
شرف:: امسك دي مس جيهان قالتلي ابقي اديها لبابا لما تطلع
مسكت الورقة من شرف كان رقم جيهان و مكتوب ( هستني رنة منك) شلت الورقة في جيب البلزر الداخلي و قلت لشرف
انا:: شرف نفسك في ايه عيدملادك اللي جاي؟
شرف:: عايز ألعب لعبة **** علي البلاي ستيشن ، بس ماما بتزعقلي
انا:: ما انت بتخاف منها بالليل يا شرف
شرف:: خلاص يا بابا شكرآ مش عايز حاجه ( و كان هيركب العربية)
انا:: طيب اوك يا حبيبي هخليك تلعبها بس بشرط
شرف:: ايه؟
انا:: متقولش لحد علي الورقة دي اوك
شرف:: اوك اوعدك محدش يعرف
انا:: يلا بينا
ركبت العربية و روحت الڤيلا، كانت رحاب اختي و هدي امي في الصالون
انا:: ايه النور دا كله؟
رحاب:: دا نورك يا قلبي
انا:: لا بجد ايه كل الانوار دي.. فاتورة الكهربا بتاجي كبيرة كل شهر
امي:: يا غلس تعال هات حضن وحشتني
روحت حضنت امي و رحاب كانت بتعصرني في حضنها
رحاب:: اخيرآ شوفتك، كل ما أسأل عليك يقولولي مشغول، مش موجود، يدوب بسمع صوتك في الفون بس
انا:: معلش يا روحي أصل مشغول في موضوع الشراكة اللي داخل عليه دا و بحاول اركز
شرف:: ازيك يا تيتا ازيك يا عمته
هدي:: ازيك يا قلب تيتا
سلا:: عمتو هتباتي معانا؟
رحاب:: يا قلب عمتو انتي، انا هعملك كل اللي انتي عيزاه
شرف:: بابا بليز بليز قلهم يباتو معانا النهاردة بكرة الويك إند مفيش مدرسة
انا:: ها؟ هتكسرو بخاطرهم ولا هتابتو؟
أمل:: تعالي يا وردة هاتي السلاطات ... طبعآ هيباته معانا صح يا هدهد؟
هدي:: خلاص هتصل بكامل (كامل جوز امي) أبلغه اني هبات هنا النهارده
وردة ( الشغالة) :: حمد*** علي السلامة يا بودي
انا:: تسلميلي يا وردة شهد عاملة ايه ( بنتها)
وردة:: كويسة هتاجي أول الأسبوع اللي جاي
انا:: مفيش مشكلة يلا بقي عشان ريحة الجمبري دا قتلاني

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

قعدنا ناكل علي السفرة و وردة معانا طبعآ

سلا:: ماما ماما
أمل:: ايوة يا سلا في ايه؟
سلا:: هو يعني ايه مز ؟
رحاب:: مز ؟! سمعتيها فين الكلمة دي؟
سلا:: مس جيهان و مس تانية كانو بيتكلمو علي بابا و بيقوله عليه مز و شيك،
أمل:: نععم؟! ، بودي ايه الكلام دا؟
انا:: قوليلها حاجه يا هدي، اتنين بيتكلمه مع بعض و البنت سمعتهم ، ذنبي ايه انا بقي؟
هدي بأبتسمة:: يا أمل بالراحة شوية معاه حق، ملوش ذنب، اهدي الموضوع مش مستاهل
انا:: كل يوم من دا، مين بيكلمك في الفون؟ ، ايه ريحة البرفان دي ، الوقت اتأخر كنت فين كل دا ،
رحاب:: طيب ما طبيعي، انت يتخاف منك برضه يا بودي
أمل:: ايوة معاكي حق،
وردة:: يا جماعة الولاد مش بتاكل و بيتفرجه عليكم
سلا:: يعني ايه مز؟
أمل:: دي كلمة ديرتي متقولهاش تاني يا سلا
شرف:: يعني مس جيهان بتقول كلام ديرتي في المدرسة؟
انا:: مز يعني مزيكا يا شرف انت و سلا، يعني قصدها اني بعرف اعمل مزيكا و شيك، و كفاية كلام علي الاكل، مش احنا قلنا ان كدا غلط و الاكل ليه احترام
شرف، سلا:: Sory Don't try again ، ( مش هنكررها تاني)

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)
_في السجن غرفة المسجون ( توني باليمين)

(توني باليمين: 29 سنة، ابن زعيم عصابة في فرنسا، مصري الجنسية، اتقبض عليه من سنة بكمية كبيرة من الأسلحة و الكوك في عملية تسليم شمال سينا، قاعد في السجن كأنه في أوتيل 7 ستار، كل طلاباته مجابه)

توني:: ااااه فاك فاك... اقوي اقوي امممم اسرع يا شريف ... اااااه
عصام :: انت اللي اقوي يا توني، نيك اجمد
(عصام طليق رحاب زمان)
شريف:: دا انت طيزك نفق يا توني اعمل ايه اكتر من كدا
(شريف طليق امل)

الوضع، عصام عامل وضع الدوجي و توني بينيك فيه، و شريف بينيك توني في نفس الوقت

(فلاش باك)
_ من سنه ،
تم القبض علي توني باليمين بعد محاولة تهريب أسلحة و كوكايين و تم الحكم عليه ب 15 سنة، و دخل الأوضة الفاخرة بتاعته في السجن و مجهزة من كل حاجة، سرير نضيف، تلاجة، شاشة، سجاد ، حمام في بانيو،

تم تعين عصام لتنضيف غرفة توني
دخل عصام أوضة توني مكنش مصدق،
عصام بصوت واطي:: معقول دي أوضة سجن، دي احسن من غرف فنادق فاخرة، معقول المسجون دا واصل فوق اوي كدا،
عصام كان بيلف في الأوضة يستكشفها و شاف علبة برفان علي الكمودينه مسكها يشم رحتها و رش رشة علي هدومه
توني بزعيق:: انت بتعمل ايه يا زفت انت؟
عصام اتفزع و لف لتوني اللي كان عرقان من الجري الصباحي بتاعه، و خدوده محمره من الحر، و لابس أيس كاب علي قورته و شعره نازل مغطي قورته، لابس بنطلون ديق شوية و فانيلا سوده كت لحمه الأبيض بيلمع فيها،
عصام بقلق:: انا انا..... كنت جاي انضف الأوضة
توني:: روح الأول بلغهم يجبولي الفطار
عصام كان هيخرج من الباب بس سمع صوت توني بينادي عليه
توني:: استني عندك
عصام:: نعم
توني شور لعصام يرجع عنده .. و وقفه في نص الأوضة
توني:: ( بص في وش عصام جامد) وريني ضهرك
عصام:: ايه؟
توني:: ( لف عصام غصب عنه) ايه اطرش،
توني بقي يبوص علي عصام من ورا بعدين حضنه من ضهرو
عصام:: ايه اللي بتعمله دا، ابعد عني
توني:: مش انت اللي فديوهاتك نزلت علي السوشيال مديا زمان، دي كانت ڤيرال، اللي سربهم كان بيكرهكم اوي أكيد عشان ينشرها بالطريقة دي،
عصام بلع ريقه و متوتر:: انت... انت... عايز ايه بالظبط؟
توني:: ( بيحسس علي بطن عصام و بزازه اللي كبرت شوية و زبه بين فرد طيزه) انا هعمل معاك ديل، بس قولي الأول هو فين صحبك التاني ابو عضلات، هو في سجن تاني؟
عصام:: شريف... موجود هنا معايا،
توني:: طيب، ايه رائيك انت و صاحبك وانا نتمتع مع بعض هنا، مقابل انكم ما تشتغلوش في السجن ولا حد يقدر يتكلم معاكم من باقي المساجين، و تروحه أوضة احسن شوية من العنبر اللي قعدين فيه؟
طبعآ توني لسه حاضن عصام من ضهرو و بيقرص حلامت صدره و ايده التانية علي زب عصام بيدعك فيه
عصام:: انا موافق طبعآ، بس شريف هو اللي ممكن يرفض
توني:: انا هديك موهلة يومين، عرفت تقنعه اوك معرفتش، تبقي ضيعت عليك فرصة الرحمة من السجن


توني ساب عصام يفكر و دخل الحمام بتاعه ياخود دوش،
عصام خلص تنضيف الأوضة و خرج يبلغهم بالفطار بتاع توني و استني شريف يخلص نشر هدوم المساجين (المهمة اليومية بتاعته)، و رجع العنبر يفرط ضهره علي السرير
عصام:: شريف شريف
شريف:: ابعد عني انا تعبان دلوقتي، لسه مخلص شيل و حط في كسم هدوم المساجين لما ضهري اتمزق
عصام:: طيب ايه رائيك لو ارتحت من شغل السجن خالص
شريف:: ايه هتهرب؟!.... كان غيرك اشطر،
عصام:: لا مش هنهرب هنعيش برحتنا في السجن و هنرتاح
شريف:: سمعني اللي عندك؟
عصام:: انا النهادره روحت عشان انضف اوضة مسجون في الناحية الغربية من السجن، أوضة ولا فنادق 7 نجوم، شافني النهادره و.... عرفني من الڤديوهات اللي اتسربت
شريف بديق:: انا مش قلتلك متفكرنيش بالكلام دا تاني
عصام:: اسمع بس هو عرض عليا نمتعه مقابل يبقالنا أوضة نضيفة لوحدنا و منشتغلش في نشاط السجن خالص، و محدش من المساجين يفكر بس يقرب مننا لا عباسي ولا رجالته
شريف:: انت عايزنا نتناك منه، انت ايه مش بتحرم يعني أتفضحنا بجلاجل و هو بنفسه عرفك من النت و لسه بتفكر بشهوتك
عصام:: لا شكله هو اللي بيحب يدق، ناعم و فرفور و لبسه محزق فيه،
شريف:: قصدك انه سالب؟
عصام:: انت لو شفته هتعرف انا بتكلم علي ايه، و هو مديلي يومين افكر في عرضه، شريف فكر تعال معاي احسن ما تفضل تنشر و تغسل هدوم الهمج دول، و تاجي اخر اليوم تمسك ضهرك
شريف:: ينعل كسم اليوم ابن المتناكة اللي عرفتك فيه و وفقت انيك مراتك، اخوها دمرنا ، مرة اخد املاكي و مراتي مني و لما فكرت انتقم، رماني في السجن و فضحني، كن مالي و مالك ياخي
عصام:: طيب ما انا معاك اهو، و هو انا اللي خرجت و سبتك يعني
شريف:: متطر اوافق اهو احسن ما اغسل و انشر كل يوم هدوم العرر دول
(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(عوده من الفلاش باك)

بعد ما توني وشريف و عصام خلصه حفلة اللوط المعتاده،
توني:: عصام هاتلنا الويسكي من الدولاب
عصام جاب الويسكي و صب للكل
توني:: عرفين ايه اللي عبجني فيكم
عصام:: ايه؟
توني:: لما شفت الڤديوهات بتعتكم حسيت انكم مبسوطين اوي و بتحبه بعض، مش مجرد شهوة.. وانا كنت بدور علي حد في مصر يكون زي كدا... مش مجرد عايز ينيك وخلاص... و عشان كدا انا هاخدكم معايا قريب
شريف:: هاتخودنا فين؟
توني:: هقلكم بس لو الكلام دا حد عرفه هتكونه في عدد الأموات
شريف:: ايه بقي؟
توني:: انا ابقي ابن زعيم جماعة خطيرة في فرنسا و بابا قريب هيبعت ناس تخرجني من هنا، وانا هاخدكم معايا عشان بصراحة مبسوط منكم اوي، انتو ليه مش متجوزين؟
عصام بص لشريف وكان مبتسم
شريف:: نتجوز ازاي يعني؟
توني:: فيها ايه انتو بتحبه بعض و مبسوطين، وكذا دولة بتسمح بجواز المثليين
عصام:: شريف... انا نفسي في كدا فعلآ
شريف:: اااه.... قولي بس الأول.. ايه حكاية الهروب دي؟
توني:: انتو اتعاملو عادي و كأني متكلمتش في حاجه و لما اقلكم اجهزو تعملو حسابكم... يلا اخرجه علي مكانكم عشان عايز انام

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(المشهد الرئيسي)


انا:: الو... جيهان معايا
جيهان:: مين؟!
انا:: بودي... والد شرف وسلا
جيهان بصوت ناعم:: اه.. ازيك يا بودي.... انا من امبارح كنت مستنيه مكالمة منك
انا:: معلش كنت مشغول شويه في الشغل
جيهان:: ولا يهمك مانا عارفه انك مشغول،
انا:: بقولك ايه انا كنت عايز اعرف نظام المدرسة ايه؟
جيهان:: نظام المدرسة ازاي يعني؟
انا:: يعني كل اللي بيشتغل فيها حلو زيك كدا ولا انتي مفيش منك
جيهان:: دا انت اللي شغلت عقلي... من لما شفتك اول مرة وانت مفرقتش بالي
انا:: لا الموضوع دا ما يتسكتش عليه انا هجيلك بنفسي اشوفلو حل
جيهان:: بجد طيب انا هستناك عشان مش قادرة خالص
انا:: مش قادره ايه؟
جيهان:: مش قادره اشيلك من عقلي... قولي امتي هتاجي؟
انا:: النهارده بالليل ينفع؟
جيهان:: دا لو دلوقتي ينفع برضه
انا:: ابعتيلي لوكشن بعنوانك و انا هرن عليكي بالليل
جيهان:: اوك يا قلبي هستناك باي
انا:: باي...

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)

_ في مكان ما في صحراء الجزائر

قاعد كبير جماعة عقارب صحرا الجزائر في المبني بتاعه تحت الأرض، يدخل دراعه اليمين عليه
_ شيخ عرابي.. جماعة فرنسا اتأخرت و لغاية دلوقتي مش لاقين المفتاح،... انت ليه واثق فيهم كدا؟


شيخ عرابي:: انا مش واثق فيهم بس مفيش غيرهم يقدر يجيب المفتاح... بعدين انت قلقان من ايه يا عمار؟! .....

(شيخ عرابي، جزائري الجنسية، كبير جماعة عقارب صحرا الجزائر، 58 سنة، جسمه عريض، وعنده لحية مضفرة و مكحل عينه اسود)
(عمار، ابن اخو الشيخ عرابي، جزائري، 32 سنة، ابيض، عمار دراع عرابي اليمين و الشمال)

عمار:: مش يمكن يجيبو المفتاح و يحاولو يغدرو بينا
شيخ عرابي:: لا متخافش، انا الوحيد اللي اعرف مكان الحاجة فين... الصحرا دي بيتي، يعني لو حد قرب منها اكيد هعرف
عمار:: بس نص الحاجة كتير عليهم
شيخ عرابي:: القفل لازمو مفتاح يا عمار، واحنا من غير المفتاح اللي هما بيدوره عليه مش هنعرف نفتح القفل
عمار:: تمام يا شيخ... اسيبك ترتاح

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)


(المشهد الرئيسي)

وصلت اللوكشين اللي جيهان كانت بعتهولي علي الواتس، رنيت عليها قالتلي اطلع الدور الرابع شقة 9، فتحتلي الباب و هي لابسه قميص نوم فاجر
جيهان:: اتفضل يا روحي
انا:: لا دا شكل الموضوع كبير اوي
دخلت ورا جيهان، وهي دخلت جوا و رجعت معاها أزازة ويسكي و كاسين و بقيت تصب و ادتني كاس
انا:: قوليلي بقي ايه حكاية بالك اللي مشغول بيا دا؟
جيهان:: من اول مرة شفتك و كنت هتجن كنت فكراك مش متجوز
انا:: اومال سلا وشرف دول ايه، مفاتيح الڤيلا
جيهان ضحكت بلبونة:: يعني كنت فكراهم ولاد حد من قرابيك مثلآ وهما بيحبوك اوي فا بيقولولك بابا وكدا
انا:: لا.... ولادي... بقولك ايه انا القميص دا مجنني، ما تيجي اشوفه خامة حلوة ولا نظامه ايه
جيهان بعضة شفايف:: يلا بينا
دخلت الأوضة انا و جيهان وهي نامت علي ضهرها علي السرير و شدتني في حضنها، بقيت ابوس فيها و هي بتاكل شفايفي، ونزلت بوس في رقبتها لغاية ما وصلت تحت عند بزازها المغرية و كانت لابسة برا ديقة فشخ علي بزازها عشان ترفعهم، فكيت البرا و نزلت لحس ومص في الحلامات، وهي سايحة علي الأخر، كملت لحس لغاية ما نزلت علي بطنها و بعد كدا كسها، كان اسود شوية بس هي شايلة الشعر خالص، بقيت ألحس البظر و صوابعي في كسها، وهي بتتلوي و بتشد الملاية بتاعت السرير، بقيت الحس لغاية ما جابت شهوتها، وغرقت الملاية تحتها، قلعت البنطلون و البوكسر و زبي كان قايم علي الأخر، مسكته وبقيت افرش كس جيهان وهي بتبص عليا و بتعض شفتها، بقيت أفرش و اضرب بظرها بزبي، و هي بتقرص حلامات بزازها جامد
جيهان بشهوة:: امممم... هتدخلو امتي......
انا برد و انا بفرش كسها:: لما تتعذبي شوية
جيهان:: اااااه... حرام عليك... اومال انا بيحصلي ايه دلوقتي... اااه امممم، عشان خاطري كفايه كدا و دخله....
حطيت راس زبي علي اول كسها و دخلت الراس لاقيت عنيها بتغمض، بقيت ازق زبي لجوا بالراحة و هي عنيها كانت بتقلب لورا و فاتحة بوقها، بقيت انيك بالراحة بعدين رفعت رجلها علي كتفي و بقيت ارزع فيها اسرع شوية و هي بتجز علي سنانها و بصالي فعيني، بعد عشر دقايق لاقيتها بتترعش جامد و جابت للمرة التالتة
طلعت زبي و نمت علي ضهري وهي بتتفرج عليا
انا:: حضرتك مستنية المترو، ما تقومي يا ولية اركب عليه
جيهان:: ااااه.. مكنتش فهماك،
وركبت علي زبي بالراحة وبقيت تتنطط عليه و انا مسكتها من وسطها وبقيت ارزع فيها و هي صوتها بقي عالي وبقيت تصرخ
جيهان:: اااه.... انا تعبت.... جيب بقي
انا:: حبة كمان
جيهان:: اااه... شكل الفيجرا... اااااه... اللي انت وخدها غالياااااااااا
انا:: لا دي فيجرا طبيعي.... انا مش واخد حاجه
جيهان:: احاااااا.... اااااه
جيهان كانت بتصرخ و انا بقيت اسرع لغاية ما جبت جوا كسها، وهي اترمت علي صدري من التعب وزبي لسه جوا كسها، ......
بعد عشر دقايق صحيت جيهان من علي صدري، فاقت و اتعدلت
جيهان:: يخرابي منك.... تعبتني معاك....
انا:: يلا بينا ناخود دوش
جيهان:: لكن انت بجد مش واخد فيجرا ولا بتضحك عليا؟
انا:: عيب عليكي يا جيجي... هو انا بتاع الكلام دا برضه، انا الفيجرا اخودها في حالة واحدة
جيهان:: ايه هي؟
انا:: لو معايا اكتر من واحدة او معايا واحدة بطل و عايزة تتهد بجد
جيهان:: هو انا مش بطل يعني
انا:: بطل ايه بس يا جيهان انا لو كنت سبتك تكملي نوم علي صدري كنتي هتصحي الصبح
جيهان:: طيب يلا بينا ناخود دوش

قمنا اخدنا دوش سوا و بعد كدا سبتها و نزلت ركبت العربية روحت الڤيلا، اول ما دخلت لقيت امي هدي في وشي
انا بخضة:: هدي.... خضتيني، نسيت انك بايته عندنا
هدي:: راجع متأخر يعني... كنت فين يا بودي؟
انا:: كنت بفول العربية
هدي:: بتفول العربية لغاية الساعة واحدة بالليل.. ليه بقي؟
انا:: اصل كنت مستني براميل البترول تعدي من الجمارك في المينا لغاية ما وصلت البنزينة
هدي:: اممم... وريحة البترول دي هي اللي فايحة منك اكنها برفان حريمي
انا:: في ايه يا هدي؟
هدي:: بودي... أمل مش عبيطة عشان متلاحظش كل دا، اكيد عارفه انك بتخونها بس مش بتعمل مشاكل عشان بتحبك.... أمل دلوقتي مراتك وام عيالك بلاش تزعلها منك، الولاد لسه صغيرين، كتر المشاكل ممكن يعملهم حالة نفسية وتطور مع الزمن
انا بنفس عميق :: الولاد.... انا اللي خايف عليها سلا.... ياتري لما تفهم انها غير باقي البنات هيحصلها ايه....
هدي:: حاول تحتويها يا بودي لغاية ما تكبر و تعمل العملية
انا:: انا ببذل كل اللي اقدر عليه، مش عايزها تكبر تعرفه انها شيميل مش زي باقي البنات،
هدي:: يبقي تبطل اللي بتعمله و تاخود بالك من بيتك و عيلتك،
انا:: ( بهز راسي بأيوة) حاضر..... وانتي اخبارك ايه مع كامل جوزك؟
هدي:: كويسة، هو بس مدايق بسبب المشاكل اللي بين بنته( منه) و جوزها
انا:: ايه مالهم؟
هدي:: انت متعرفش ان جوز بنته اتجوز عليها وهي طلبت الطلاق وهو مش راضي
انا:: طيب ما تخلعو
هدي:: معرفش بقي، يلا انت شكلك تعبان وحيلك اتهد، اطلع غير هدومك و نام
انا:: ماشي

مشيت وكنت طالع علي السلم للدور التاني في الڤيلا سمعت هدي بنتادي عليا، بصيت ورايا قالت ( بلاش تزعل أمل يا بودي، أمل بتحبك) هزيت راسي بأيوة و طلعت الأوضة غيرت هدومي و نمت جمب أمل

تاني يوم صحيت علي رنة الفون
انا بكسل:: ألو مين؟
هو:: شكلك لسه نايم انا مراد شريكك
انا:: اه.. ازيك يا مراد... في حاجه ولا ايه؟
مراد:: جهز نفسك عشان تسافر فرنسا
انا:: فرنسا؟ انت خلاص جدد الفندق؟
مراد:: ايوة، مستنيك عشان تاجي تمضي العقود و نعمل حفلة الافتتاح
انا:: ماشي هظبط الدنيا و اشوف المواعيد اللي معايا و هجيلك،
مراد:: اوك حبيبي يلا باي

(مراد 43 سنة، ابيض، سعودي الجنسية، اتعرفت عليه كان في زيارة في مصر و حضر افتتاح الفرع التاني للمطعم، وعجبه الأكل و الأهتمام وكل حاجه في المطعم فا أقترح عليا ادخل شريك معاه في فندق في فرنسا أبقي مسؤل عن المطعم في الفندق وهو باقي الفندق، بنسبة 35 ٪ طبعآ كانت فرصة حلوة وانا قلت استغلها)

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

(مشهد اخر)

-نرجع عند شخص1 و شخص 2
شخص1:: ايوة يا سيد إدوارد نعم؟
إدوارد:: جون أجهز انت و باقي الرجالة عشان هنفذ
(إدوارد باليمين، 53 سنة، زعيم عصابة فرنسا، ابنه يبقي توني باليمين، معاه الجنسية الفرنسية،)
جون:: الرجالة جاهزة سيد إدوارد وانضم للجماعة الهاكر الجديد بعد اختبار الوفاة للجماعة، بقي جاهز
(جون، 35 سنة، اسمر زنجي، جسمه معضل، مخلص لـــ إدوارد ومستعد للتضحية،)

إدوارد:: كويس.. عشان بعد ما نخلص من الحكاية دي، نبقي فاضين لحكاية المفتاح اللي بندور عليه

نهاية الجزء الاول

(بقلم الكاتب ki1inG, حصري لمنتدي نسوانجي)

يتبع.......................................................................................................................................


شجعني أكمل بتعليق
تحياتي لك فى انتظار جديدك المميز
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
عوده حميدة يا غالي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
عاش ي كنج القصة اخدت منحدر جديد من الإبداع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
نورت ياقلبى المنتدى وتحياتى لك على السلسله التالته ديما من نجاح الى نجاح تسلم افكارك يافنان وتحياتى لك شخصيا
 
  • عجبني
  • ايه ده
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66, ki1inG, انوثة مستترة و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
عااش يا كينج استمر يا غالي♥
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و ki1inG
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله يا اخويا بس عندي انتقاد بسيط حاول تقلل الاكشن والعصابات والمافيا شويه
ليه يسطا دا حتي دي السلسلة الاولي اللي هعمل الكلام دا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و Mr. Berlin
حمد*** ع سلامتك

عودة حميده ي غالى

كالعاده بدايه دمار ومنتظر الجديد
حبيبي ياغالي ليك وحشه 🖤✨
فينك كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%